Citat:
În prealabil postat de Savonarola
În prealabil postat de vasinec/grasu77
Iar Biblia ne vorbeste despre marea taina a umilintei: o persoana a Dumnezeirii S-a coborat din slava cereasca, S-a dezbracat de natura dumnezeiasca, S-a intrupat si S-a facut om (rob) si a murit de moarte de cruce.
În prealabil postat de osutafaraunu
Hristos, pe perioada locuirii printre oameni, S-a privat pe Sine de puterile și drepturile ce decurg din firea dumnezeiască devenind om. Nu mă întrebați cum a fost posibil și nu-mi cereți să vă explic, căci mă depășește. Nu pot da mai multe amănunte decât îmi furnizează Cuvântul lui Dumnezeu.
Iată ce gândesc avenții. Tipic sectar. Fiecare cu părerea lui proprie și personală, bazată pe Biblie. Nu ar fi deloc surprinzător ca mâine să auzim de două secte adventiste, una a lui vasinec, cealaltă a lui tricesimus, amândouă bazate pe Biblie și singurele care aduc mântuirea.
Este explicabilă deci credința advențului vasinec că Hristos a fost mort în timpul morții, undeva inconștient, mort sau pur și simplu inexistent, de vreme ce Hristos S-ar fi dezbrăcat singur de firea Sa dumnezeiască. Unde poate fi auzită o erezie și o aberație mai mare decât aceasta ca Însuși Fiul lui Dumnezeu, ca ipostas dumnezeiesc, să Iși lepede firea dumnezeiască ?? Așa ceva este imposibil, persoana și firea Fiului lui Dumnezeu neputând fi separate. Dar nu surprinde. Este vorba doar despre un advenț. Nu mai punem la socoteală faptul că ceea ce a spus sectarul advenț vasinec nu apare niciunde în Sfânta Scriptură. Deci încă o adăugire la Sfânta Scriptură (Dumnezeu să-l ierte pe sectar).
Celălalt advenț, sau sectar advenț, emite din nou o credință care nu apare în Biblie. Părerea lui, cum că Fiul lui Dumnezeu „S-a privat pe Sine de puterile și drepturile ce decurg din firea dumnezeiască”, pe lângă faptul că este eretică, este și o adăugire (iată din nou, practicată de sectarii advenți, Dumnezeu să îi ierte pentru adăugirile pe care le fac Bibliei și prin care modifică textul și credința) care nu apare în Biblie. Iar că afirmația este absolut eretică se dovedește prin tot ceea ce Hristos a făcut și prin ceea ce Și-a manifestat puterea dumnezeiască, dumnezeirea Lui naturală.
Minunile dumnezeiești pe care le-a săvârșit sunt numai un exemplu. Poate vreun advenț să spună aberația că Hristos nu Și-a manifestat dumnezeirea când a săvârșit atâta minuni dumnezeiești ? Evident că poate, pentru că e advenț și e sectar și adaugă la scripturi. Învierea lui Hristos este un alt exemplu care dovedește dumnezeirea lui Hristos.
„Iisus le-a răspuns și le-a zis: „Dărâmați templul acesta și'n trei zile îl voi ridica“.
Și au zis Iudeii: „În patruzeci și șase de ani s'a zidit templul acesta! Și tu îl vei ridica în trei zile?...“.
Dar El le vorbea de templul trupului Său.
Deci, când a înviat din morți, ucenicii Săi și-au adus aminte că El zisese aceasta și au crezut Scripturii și cuvântului pe care-l spusese Iisus.” (Ioan 2, 19-22)
Ce rezultă din acestea ? Că Hristos dacă era inconștient în moarte și dacă nu era Dumnezeu după fire cu putere dumnezeiască (și nu lipsit de puterile dumneziești) nu putea cu nici un chip să învieze trupul Său. Cum mint advenții și falsifica Scripturile acești neo-farisei.
Altă dovadă: puterea mântuitoare a lui Hristos. Putere mântuitoare are numai Dumnezeu. Hristos a avut și are putere mântuitoare. Deci Fiul nu S-a privat cu nici un chip de puterea Lui mântuitoare care decurge din firea și persoana Lui dumnezeiască. Deci advențul minte iară și falsifică și adaugă la scriptură. Dumnezeu să-l ierte pe sectar.
Altă dovadă: manifestarea slavei necreate, care este proprie Dumnezeirii, de pe muntele Tabor (Luca 9, 32).
|
exceptional!
In zadar i-am tot intrebat si eu si altii pe adventisti pe alte topicri, cum se poate ca in Hristos cele doua firi sa nu fie unite, cum se poate ca atunci cand i-a murit doar firea umana, El sa fi ajuns in stare de inconstienta, ca si cum in El n-ar fi si firea divina vesnic vie, in conditiile in care diavolii sunt tot timpul constienti?
Cum se poate ca Hristos-Dumnezeu sa fie imobil sufleteste, inconstient si sa nu se poata manifesta, in timp ce diavolii pot bine-mersi sa se manifeste cum au chef?
Cum se poate ca Insasi Viata sa fie moarta si inactiva, in timp ce diavolii sunt activi?
Adventistii confunda firea dumnezeiasca cu slava dumnezeiasca. Hristos nu
S-a golit de firea, natura, esenta Lui divina ci doar de stralucirea si slava acestei firi.
As vrea si eu sa stiu ce inteleg adventistii prin episodul schimbarii la Fata.
In conceptia ortodoxa, noi afirmam ca Fiul a renuntat pe perioada vietuirii printre noi, la a-si arata si manifesta in afara stralucirea a ceea ce e in esenta, in natura Lui, cu exceptia momentului de la Schimbarea la Fata, cand „s-a re-umplut pe Sine” pt. o zi de aceasta stralucire la care renuntase.