[quote=delia31;394341]
Citat:
În prealabil postat de osutafaraunu
De ce ți-e frică nu scapi...  Oare așa procedezi și în viața reală?QUOTE]
Chiar mai rau!  Sunt un cosmar  , dar numai cu cei care o hulesc pe Maica Domnului spunand ca e moarta, ca e oale si ulcele, inconstienta si ca n-are cum sa se roage lui Hristos pt. noi de vreme ce a trece in nefiinta presupune implicit non-activitatea.
In timp ce Hristos isi tine Mama in nefiinta de dinainte de a fi existat, in non-activitate, inconstienta si nesimtire, diavolii au liber la toate activitatile aberante, isi fac de cap si sunt cat se poate de activi.
Acelasi Dumnezeu: pe omul creat dupa chipul si asemanarea Sa il trimite in nefiinta, chiar si pe Mama Sa, in schimb, pe diavoli nu. Lor le face favoruri iar pe cei care s-au umplut de Duhul Sfant ii neantizeaza.
Pentru ce ar vrea cineva sa creada intr-un asemenea dumnezeu?
Tu, daca ai fi in locul meu ce-ai face? Ai accepta sa zica cineva asa ceva despre Faptura care L-a purtat in Ea pe Cel ce e tocmai VIATA?
|
Delia , adormirea nu inseamna nefiinta iar faptul ca unii oameni mor si altii au activitate nu inseamna ca toti demonii au activitate . Judecarea lucrurilor in acest fel este cel putin ..copilaroasa .
Ca mortii sint sau nu adormiti nu are nici o legatura cu categorile demonologice. Activitatea nu este intotdeauna o binecuvintare , degeaba esti activ daca aci rele , mai bine adormit si inactiv ferit de orice rele si de orice incercari.
Insa lucrurile sint mai complicate pentru ca nu toti mortii sint la fel de adormiti (desi se pot trezi)- cei care sint sfinti arhanti au deja Imaparatia in ei si nu mai au de ce sa moara si sa adoarma trecind prin locuinta mortilor -ei merg direct in rai indiferent ce se intimpla cu trupul lor fizic -ei nu mai depind de el. Oricum in rai nimeni nu are trup material chiar daca unele pilde ne infatiseaza povestea prin intermediul unor presupuse trupuri. Daca ele exista ele nu sint materiale.
Ridicarea Fecioarei la cer (mai intii cu spiritul si apoi si trupul) nu este nicaieri zugravita in Biblie ci in apoctrifa Evanghelia Mariei declarata eretica ca toate apocrifele de snodul care a facut forma initiala a a bibliei.
Intre timp unele apocrife au capatat valoare canonica si sint luate in considerare chiar daca ele nu pot fi adaugate la componenta bibliei- (in virtutea interdictiei din cartea Apocalipsei care odata cu alipirea ei la cartea nou formata Biblia (formata din biblioteca cartilor sfinte seletionate atunci) se aplica la intrega biblie. Se aplica doar teoretic fiindca faptic au existat si scoateri si adaugiri -inclusiv de versete iar cartea apocalipsei nu a facut exceptie in privinta acestor modificari.
In realitate in afara de apocrifa Mariei bisericile vechi (ortodoxia si catolicitatea) mai detin si alte revelatii despre sfintenia si autoritatea Ei insa ele nu sint destinate dezvaluirii in ochii mirenilor si nici ale calugarilor , nici macar preotii nu sint obligati sa le cunoasca ci doar membrii sinodului inaltilor ierarhi.
Daca aceste revelatii impreuna cu apocrifa ar fi fost de la bun inceput tiparite raspindite si cunoscute fara nici un fel de tinuire sau respingere atunci in ziua de azi toata lumea ar fi avut aceeasi opinie -asadar trebuie sa intelegem ca cei care nu au o anumita traditie in sensul dorit de tine nu sint vinovati in totalitate si nici nu sint prigoniti din imparatie din cauza acestui lucru.
A fi inversunat impotriva lor nu conduce la nici o schimbare in bine ci doar la pierderea pacii si respectului fratesc care ar trebui sa caracterizeze un bun crestin. Si eventual uneori la o reactie identica si de sens opus.
Gindestete ca miracolele simtite in suflet de tine, de alti ortodocsi, catolici etc precum si cele vizbile ale icoanelor Ei pentru altii nu sint argumente convingatoare in conditiile in care ei au o inchinare apropiata de cea calugareasca adica fara intermedierea sfintilor. Ei considera probabil ca nu sfintii implinesc rugaciunile si miracolele ci Dumnezeu insusi.