Citat:
În prealabil postat de Illuminatu
Ba da, are o relevanta prin faptul ca e considerat un precedent si o cerinta expresa a lui Dumnezeu in relatia cu oamenii.
|
Dacă vreți să vorbim cu adevărat de
relevanță și de
precedent, atunci trebuie să luăm în discuție
botezul pocăinței lui Ioan. Dar nu o să facem decât să îngroșăm dosarul încâlcelilor dogmatice etichetat "
Botezul pruncilor"...
Citat:
În prealabil postat de Illuminatu
Acest precedent, aceasta cerinta pe care Dumnezeu Cel Neschimbabil a adresat-o poporului Israel ma face sa concluzionez ca pruncul nu apartine de facto lui Dumnezeu si nu in ultimul rand Dumnezeu LE ADRESEAZA PRUNCILOR CHEMAREA IN BISERICA, DUMNEZEU II DORESTE PE PRUNCI IN BISERICA SA.
|
Da, chemarea rămâne aceeași: "
Lăsați copiii să vină la Mine și-i voi binecuvânta!"
Citat:
În prealabil postat de Illuminatu
Pai tocmai intrebarea mea suna indirect: in care Biserica ai intrat?
"4.Un singur Trup și un singur Duh, așa cum ați și fost chemați la o singură Nădejde a chemării voastre;
5.un singur Domn, o singură Credință, un singur Botez," Efeseni 4.
|
În Biserica Creștină, acea Biserică înființată de Hristos, cu un singur Domn (Iisus Hristos), o singură Credință (cea dată sfinților odată pentru totdeauna) și cu un singur Botez (cel biblic despre care discutăm acum).
Citat:
În prealabil postat de Illuminatu
Daca un alt neopreotestant doreste sa se "boteze" la tine in cult, voi il "rebotezati"?
|
Dacă solicită el, da. Altfel, primirea în Biserică se face prin vot. Oricum ea se face prin votul întregii comunități.