View Single Post
  #357  
Vechi 12.06.2013, 22:39:47
Miha-anca
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Decebal Vezi mesajul
Mă îndoiesc că ați citit și chiar și dacă ați citi mă îndoiesc că ați înțeles. Dar ce mai contează teologia atunci când superstiția furnizează suficient material pentru alimentarea credințelor populare.

Eu am încercat să polemizez - dar am văzut că nu am avut cu cine - cu Cătălin pe marginea unei probleme. Deja când insinuați că pentru mine Maica Domnului ar fi o simplă femeie care a născut un copil mergeți mai departe decât ar trebui.

Atât dumneavoastră cât și Cătălin nu faceți decât să contraziceți Sfânta Scriptură și Sfinții Părinți, atunci când negați că Maica Domnului a primit duhul Învierii sau harul interior după Învierea Mântuitorului și după Pogorârea Duhului. Credința voastră în superstiție este mai puternică decât argumentele teologice, doar pentru că așa vi se pare vouă, așa nu vă puteți voi închipui. Opinia nefundamentată și închipuirea, acestea iată au devenit rețeta perfectă pentru ridicarea superstiției la rang de teologie.
Scuze, Decebal, dar faptul ca ne citezi din Sf. Chiril al Alexandriei, nu te face, prin felul in care o percepi pe Maica Domnului mai putin neoprotestant.
Acum, cat am inteles si cat nu, Dumnezeu stie. Totusi, daca nu ai de adus alte argumente, atunci opreste-te si nu incepe sa categorisesti, ca nu e crestin.

Eu nu am venit cu ideile mele in privinta efectelor umbririi Fecioarei Maria, ci le-am citit in lucrarea pe care am mentionat-o.
Ai citit-o, Decebal?
Ce parere ai despre aceasta lucrare?
Ti se pare ca e scrisa din pura superstitie, sau este argumentata teologic?
Pr. Staniloae este o somitate in teologie; indraznesti sa il faci superstitios?!?
Raspunde!
Reply With Quote