Citat:
În prealabil postat de androni
Daca i-mi permite-ti domnu senior sa vin cu un exmplu de mantra foarte eficient
mantrele eficiente sunt formate din mai multe cuvinte.
eu folosesc urmatoarea mantra:
"Doamne Dumnezeule miluestema pe mine inselaciunea inselaciunii".
este o mantra care produce o stare de iubire divina.
Ion
cel mai mic dintre cei mici.
|
Felicitari Domnule Ion!
“I i s u s” ESTE O MANTRA
Ce este cuvantul?
Orice denominare (numire) este o
unealta a mintii (
mantra).
Ce este denominarea?
Denominarea este fundamentul
proceselor mentale conceptuale.
Un
proces mental conceptual foloseste in mod necesar “intermediari mentali”/”procese mentale proxy”/”procese mentale agent”/”procese mentale de substitutie”.
Procesul mental conceptual se desfasoara in conjunctie cu
alte procese mentale pentru producerea cognitiei, clipa de clipa.
O denominare, definita in sens clasic, este
o reprezentare grafica cu sonoritate asociata.
In limbajul nostru avem LITERE cu dubla asociere
'sonora-grafica'...care compun diferite CUVINTE.
Un cuvant, ca sa fie cuvant, trebuie sa indice spre “
altceva” decat este el insusi.
Putem spune ca, un cuvant clasic este o
tripla asociere “
sonora-grafica-fenomen desemnat”.
Pot fi si cuvinte cu dubla asociere, “
tactil - fenomen desemnat”, fara grafie si sonoritate. Orice asociere a unui obiect/fenomen cu
o amprenta senzoriala este un “cuvant”.
Cuvintele nu sunt nimic in sine
Cuvintele sunt simpli intermediari. Sunt doar semne de circulatie care indica spre “
ceva”.
Cuvintele nu sunt nimic in sine. Sunt simple
nelinearitati mentale produse prin stimuli - vizuali/unde sonore. Ele sunt “prescurtari/shorcut-uri” catre diferite fenomene, recunoscute in mod conventional de un grup de indivizi.
Cuvantul
“m a s a” este un fenomen
diferit de
masa insasi.
Cuvantul “
D u m n e z e u” este un fenomen
diferit de ceea ce desemneaza. Este doar o amprenta senzoriala in fluxul mental.
Cuvantul “
G-o-d” este un fenomen
diferit de ceea ce desemneaza. Este o alta amprenta senzoriala in fluxul mental, care ar desemna ceea ce desemneaza amprenta
“D-u-m-n-e-z-e-u”.
Cuvantul “
D-i-o-s” este un fenomen
diferit de ceea ce desemneaza. Este o alta amprenta senzoriala in fluxul mental, care ar desemna ceea ce desemneaza amprenta
“G-o-d”.
Cuvantul “
B-u-d-d-h-a” este un fenomen
diferit de ceea ce desemneaza.
Cuvantul “
I-i-s-u-s” este un fenomen
diferit de ceea ce desemneaza.
Impuritatea primara a formatiilor intelectuale
In procesul de formare al limbajului, initial este nevoie de un anumita doza de efort mental pentru a produce asocierea
amprentei senzoriale cu
fenomenul pe care il desemneaza.
Prin consolidarea progresiva a legaturii neuronale (“proces de invatare”) - apare inerent si
impresia ca amprenta este acelasi fenomen cu fenomenul pe care-l indica – asa-numitul produs secundar de
izo-identitate.
Pentru ca aceasta impresie este o
falsitate se spune ca este o
impuritate.
Toate formele de fundamentalism (social, religios…) isi au originea in aceasta falsitate, in
impuritatea de izo-identitate conceptuala.
Trezvia conceptualitatii sau constientizarea impuritatii primare a formatiilor intelectuale
Aceasta
impresie de izo-identitate este un fenomen mental destul de subtil, care nu poate fi constientizat cu usurinta “in timp real". Ca
amprenta este diferita de
fenomenul asociat.
Obtinerea acestei
capabilitati de discriminare necesita un proces suplimentar de invatare prin care fiecarei
legaturi ii este asociata
constientizarea disocierii celor doua identitati.
Cand devenim,
in timp real, constienti de procesele de asociere si disociere conceptuale atingem un nivel superior de dezvoltare a mintii.
O vigoare deosebita, o trezvie aparte pe care cei ce nu sunt antrenati astfel, nu o poseda.
Mintea incepe sa devina constienta de procesele ei intime prin care se produce
cognitia in aspect conceptual, procesul de denominare si distingerea clara a naturii fenomenelor mentale implicate in procesele de asociere.
Deci, cuvantul “I i s u s” nu este Iisus. Cuvantul este o conventie. Dar dificil de constientizat ca este un proces mental separat de ceea ce indica.