Citat:
În prealabil postat de Daniel_Ortodox
Măi omule, sabatul este o practică evreiască, ca și tăierea împrejul.
|
1. Sabatul zilei a saptea nu este o practica evreiasca. Primul care S-a odihnit in ziua a saptea este Insusi Dumnezeu. IL considerati cumva evreu?
2. Fiti atent ce spune Cuvantul lui Dumnezeu:
"Taierea imprejur nu este nimic si netaierea imprejur nu este nimic, ci pazirea poruncilor lui Dumnezeu".(1 Corinteni 7:19).
Ce parere aveti despre poruncile lui Dumnezeu? Trebuiesc pazite, asa cum au fost scrise de Insusi Dumnezeu? Cum paziti porunca a patra (referitoare la ziua a saptea - ziua de odihna inchinata Domnului)?
Nu amestecati Poruncile Dumnezeiesti cu practicile evreiesti.
Citat:
În prealabil postat de Daniel_Ortodox
Deci creștinii sărbătoresc ÎNVIEREA ! Nădejdea noastră creștinească cea mai mare, nu sabatul iudeic.
|
Cititi, in Sfanta Scriptura, ce spune sf. apostol Pavel despre insemnatatea invierii (vedeti 1 Corinteni cap 15, incepand cu vers. 12). Nu veti gasi absolut nici o referinta la sarbatorirea unei zile. Mesajul este cu totul altul : invierea Domnului ne da nadejdea invierii celor morti in credinta, pentru a mosteni viata vesnica. Punct.
Citat:
În prealabil postat de Daniel_Ortodox
Deci ÎNVIEREA,
|
Ajutati-ma sa inteleg: dvs. in ce credeti? In nemurirea mortilor sau in invierea mortilor?
Credeti ca Domnul Iisus va reveni sa invie pe cei morti in credinta, pentru "viata veacului ce va sa vie" (Crezul)? Sau, credeti ca cel mort se duce singur la Domnul (fara sa mai astepte implinirea fagaduintelor Sale)?
Citat:
În prealabil postat de Daniel_Ortodox
Oh, vai ție Eleno White, vai ție.
|
Pacatuiti. Vorbiti cu mortii si asta nu-I place Domnului. Stiti ce a patit Saul.