Citat:
În prealabil postat de CristianR
Răspunsul la întrebarea ta l-a dat primul sinod care a urmat celui de la Efes (dintre cele recunoscute de Biserică), și anume cel de la Calcedon (451):
În timp ce tu ai presupus că cele două firi s-ar fi unit (contopit), învățătura ortodoxă spune că ele au rămas distincte în persoana unică a lui Hristos. Prin urmare, pe Cruce a murit ceea ce era palpabil, fizic, trup (cu tot cu suflet): Omul Hristos. Am menționat și sufletul, pentru că și acesta este omenesc, legat de trup (omul având o natură psiho-somatică), nefiind înlocuit de firea dumnezeiască în persoana lui Hristos.
.
|
Bălării filozofice! Nu pot sa le cataloghez altfel!
Pe cruce a murit doar firea umană, cea divină a trăit:))))
Erori mari de logică, monumentale.
Deci dumneavoastră preferați sa credeți bălăriile astea cu naturile unite în detrimentul cuvintelor lui Isus, care spune foarte clar că este templu al unei ființe divine pe care o numește Tată.
"Tatăl care locuiește în mine..." citatul e din evanghelie.
Săracul Nestorie, măcar el chiar înțelegea ce citea.