Citat:
În prealabil postat de cozia
Ai dreptate partial. Sinele insa de tramvai se schimba extrem de greu mai ales in zonele nelargite de Nea Nicu atunci cand se putea in Ceausism cand nu piscaia absolut nimeni cand demolau aia in draci tot ce misca.
Sunt stradute cu sine de tramvai in cartierele vechi de pe timpul lui Pazvante Chiorul. Stradutele respective in multe cazuri sunt unicele cai de acces in mahalalele alea. Daca le inchizi isterizezi o gramada de clanuri cu sutele de masini mici pe care le detin.
Doar basmele se spun repede. Treburile iau timp mult sa le faci.
|
Nici Bulevardul Dimitrie Pompeiu și nici Bulevardul Basarabia, nu sunt în Ferentari, Zăbrăuți, problemele astea se știu nu au apărut de ieri de azi.
Iar pentru municipiul București 50 de km de șină foarte veche, sunt o nimica toată, orașul are aprox 2.735 km de drumuri,
e fix 1,8%, având în vedere că acolo vin muncitori din toată țara s-ar găsi bani, oameni, nu se vrea, e un miserupism toxic pe sistemul dacă nu se întâmplă ceva grav, nu reparăm preventiv.
Într-o țară normală city managerul unui oraș, plus directorul STB plus toți responsabilii ar face pușcărie pentru faptul că o șină străpunge podeaua, pentru că nu repară sau nu fac verificări.
E neglijență în serviciu.
Calea de rulare veche înseamnă și tramvaie vechi, că nu intră tramvaie moderne pe răgăliile alea de șine, mai ales că fiind vechi nici ecartul nu mai e standard.