![]() |
![]() |
|
#421
|
||||
|
||||
![]() Citat:
:)
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca Last edited by dobrin7m; 11.08.2013 at 22:08:13. |
#422
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Cand aparatul de fotografiat surprinde pe pelicula lumina in apropierea acestor persoane, lucrul se intampla cu ingaduinta lui Dumnezeu, ca noi, cei pacatosi, sa putem vedea cu ochii nostri la ce grad de sfintenie poate ajunge cel, care este mare iubitor de Dumnezeu: Iata inca o fotografie cu Sf. Ioan Maximovici scaldat in lumina: http://www.google.dk/searchhl=da&sit...41.AoG-WnPUPu4 Iar Pr. Mina Dobzeu ne-a marturisit ca din 14 octombrie 2010 il cerceteaza lumina necreata, rod al practicarii Rugaciunii inimii. Ne spune cum vede aceasta lumina: * Icoana Maicii Domnului din Sfantul Altar, invaluita in lumina; * Harta Romaniei, dupa intreg conturul ei, luminata toata. * Sfantul Potir in lumina, cand ma impartasesc; * Cand in strana este mai multa doxologie, in mijlocul Bisericii, am vazut stâlp de lumina inalt de 2-3 metri; * Val de lumina, deasupra Bisericii Sfintei Episcopii, s-a desprins usor luand drumul catre tara. * Stalp de lumina rotund, inalt de 2-3 metri, in fata Bisericii, afara la intrare; * Stâlp dreptunghiular de lumina, inconjurand zidurile Bisericii, in exterior; * Cand a aparut la slujba P.S. Cornelui, de cateva ori, s-a manifestat lumina; etc. (din cartea Apocalipsa - planul de salvare a lumii in 7 etape) Daca unul intre acestia, care au vazut lumina, ne avertizeaza si ne spune sa nu luam drept bune fotografiile, pe care s-a surprins lumina, atunci este alteva; dar nu ascult de unul, care doar a auzit de lumina; sau de unul, care prin nu stiu ce practici orientale, a ajuns sa vada ceva ce seamana a fi lumina. E bine sa nu amestecam borcanele, domnilor! |
#423
|
|||
|
|||
![]()
Așa e, doamnă!
Puneți borcanul dumneavoastră ceva mai departe de tinda Bisericii, că împrăștie un miros dubios, de migdale amare... Nu vrem să-l amestecăm cu aromele Sfântului Mir și nici cu mireasma tămâiei, în ruptul capului! |
#424
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ideea era ca de atunci a inceput un sir de neintelegeri si erori, facand pe altii vinovati (pe mine, in special) de toate neintelegerile lui din invatatura ortodoxa. Last edited by catalin2; 12.08.2013 at 01:56:18. |
#425
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#426
|
|||
|
|||
![]()
Mai e o zisă posibilă, frate:
oricâte sute de variante ar scrie omul, tu le reduci pe toate la una și aceeași înțelegere a ta... Nu te supăra, vorbesc serios, chiar cu maximă gravitate. (Iartă-mă că te-am necăjit iarăși, dar nu știu cum de reușești să mă silești... Poate găsim o formă de pace, până la urmă. Ce zici, e posibil? Nu înainte însă de a mă lămuri cum e cu Adam și Eva, pe topicul despre Purcederea Duhului Sfânt, unde bălmăjiși ceva despre Perfecțiunea lui Dumnezeu.) Last edited by cezar_ioan; 12.08.2013 at 02:03:58. |
#427
|
|||
|
|||
![]() Citat:
E imposibil sa nu stii ce crede un om in privinta unui aspect daca acela scrie chiar el ce crede. Si nu e nevoie de sute de mesaje, chiar si 2-3 sunt de ajuns. Problema cea mai importanta, si aici e neintelegerea, e sa ai si cunostintele (in cazul de fata invatatura ortodoxa) ca sa ai un termen de comparatie. Altfel daca unul scrie ceva adevarat si altul o prostie de unde sa stie cineva care a scris adevarul? Lui i s-ar parea ca si unul a spus ceva si altul, deci adevarul probabil e la mijloc. Aproximativ la fel e si relativismul. Last edited by catalin2; 12.08.2013 at 02:34:43. |
#428
|
|||
|
|||
![]()
Nu era vorba de borcanul meu. Dar asa inteleg unii ce se scrie pe aici...
|
#429
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Eu consider vorbirea ca fiind inutila. Cel putin la nivelul de aici de pe forum, de polemici si dispute asa-zis "principiale", vorbarie multa si fara folos. Pentru cel ce traieste in har, chiar si vorbirea este o imprastiere (distragere a atentiei/distractie) de la rugaciune, sau o poarta deschisa pentru vorbit in vant inutil (care poate aluneca spre vorbit cu pacat/patima), sau pentru a aluneca atentia spre contrare, spre sine, iar nu spre Dumnezeu. Cel ce traieste in Har, vorbirea este fara folos si poate sa fie spre pierdere daca prin imprastierea adusa de vorbire face sa ramana singura. De aceea parintii isihasti si sfintii nu se imprastiau in vorbarie multa. Iar pentru noi, este una din caile foarte usoare de alunecare/abatere/imprastiere a atentiei de la trezvie spre vorbarie, scazand trezvia. O ispita subtila. Iata un pasaj cu o replica celebra despre cum vorbesc cei desavarsiti, dintr-un articol care mi-a placut: Citat:
__________________
Ca sub stapanirea Ta totdeauna fiind paziti, Tie slava sa inaltam, Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor Amin. Last edited by adam000; 12.08.2013 at 20:38:57. |
#430
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Inchide-ți contul și gata! Sau e doar o manevră de fariseu? |
|