![]() |
![]() |
|
#61
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Daca Sambata este semnul sau sigiliul lui Dumnezeu inseamna ca o zi opusa acesteia e semnul Fiarei. Care este acea zi opusa Sambetei anticipata si in Sripuri in cartea lui Daniel, capitolul 7 cu versetul 25: 25..El va rosti vorbe de hulã împotriva Celui Prea Înalt, va asupri pe sfintii Celui Prea Înalt, si se va încumeta sã schimbe vremurile si legea... Nu este alta decat ziua Dumincii, care a ajuns in crestinism prin decretul lui Constantin cel Mare in anul 321 en: *In anul 321(imparatul pagin Constantin cel Mare emite un decret prin care..) prima zi a saptaminii,cunoscuta sub numele de Ziua Soarelui…este declarata zi de repaus.* Constantin cel Mare,de Ion Barnea,ed.Stiintifica si Enciclopedica,Bucuresti,1982,pag.68 *Duminica…termen care a inlocuit sarbatoarea saptaminala pagina Dies Solis(Ziua Soarelui).* Istoria Bisericii Ortooxe Romane,de preot prof.dr. Mricea Pacurariu,ed.a doua ,1991,pag.74 *Cultul(pagin)mithraic se efectua intr-un fel de grote…ca zi de inchinare avea Duminica-Ziua Soarelui.* Istoria religiilor,de Diacon Dr.Prof.Emilian Vasilescu, 1982,pag.310 Iata aici si un dialog din cartea lui Stephan Keenan, “Un catehism doctrinal” la pagina 176: ‘Intrebare:- Poti sa dovedesti in vreun fel ca Biserica Catolica are putere sa instituie sarbatori religioase ...? Raspuns:- Daca nu ar fi avut o asemenea putere, nu ar fi putut sa faca ceea ce accepta toti teologii moderni: nu ar fi putut sa inlocuiasaca pazirea sambetei, ziua a saptea a saptamanii, cu duminica, prima zi a saptamanii, o schimbare pentru care nu exista nici o autoritate scripturistica”. Deci ziua duminicii nu a ajuns in crestinism ca argument la ziua in care a inviat Iisus, ci Biserica catolica a introdus-o. Si inca ceva foarte important care are sa va surprinda, din declaratii oficiale ale bisericii catolice : “Desigur, Biserica Catolica pretinde ca schimbarea (din Sambata in Duminica) a fost actul ei...si acest act este SEMNUL autoritatii ei in probleme religioase.” H.P.Thomas, Chancellor of Cardinal Gibbons “Duminica este semnul autoritatii noastre…” The Catolic Record, Ontario-Canada, 1 septembrie 1923 Sunt dovezi de netagaduit ca semnul Fiarei e in ograda catolicismului. Ce va urma se va vedea. Problema e , ce facem cu avertismentul Mantuitorului nostru din cartea Apocalipsei, capitolul 14: 9. Apoi a urmat un alt înger, al treilea, si a zis cu glas tare: "Dacã se închinã cineva fiarei si icoanei ei, si primeste semnul ei pe frunte sau pe mînã, 10. va bea si el din vinul mîniei lui Dumnezeu, turnat neamestecat în paharul mîniei Lui; si va fi chinuit în foc si în pucioasã, înaintea sfintilor îngeri si înaintea Mielului. 11. Si fumul chinului lor se suie în sus în vecii vecilor. Si nici ziua, nici noaptea, n-au odihnã cei ce se închinã fiarei si icoanei ei, si oricine primeste semnul numelui ei! Care-i solutia salvatoare ? Sa acceptam sa ascultam de toate poruncile lui Dumnezeu, inclusiv de porinca a patra despre pazirea sabatului in ziua biblica, Sambata. Dar acest lucru e posibil doar cu ajutorul lui Iisus. Alegerea e de partea noastra. Dumnezeu inainte de orice Biserica, sfinti, oameni sau invatauri nebiblice.Numai asa suntem in siguranta. Sa ramanem la “ce sta scris” in Scripturi. Succes. |
#62
|
|||
|
|||
![]() Citat:
„Iar acestea toate s'au facut ca sa se plineasca ceea ce s'a spus de Domnul prin profetul ce zice: Iata, Fecioara va purta in pantece si va naste Fiu si-L vor chema cu numele de Emanuel, care se talcuieste: Cu noi este Dumnezeu.” „Si iata, Elisabeta, rudenia ta, a zamislit si ea fiu la batranetea ei, si aceasta este a sasea luna pentru ea, cea numita stearpa. Ca la Dumnezeu nimic nu este cu neputinta". „Si ingerul Domnului le-a zis: "Nu va temeti. Ca, iata, va binevestesc voua bucurie mare, care va fi pentru tot poporul; ca'n cetatea lui David vi S'a nascut azi Mantuitor, Care este Hristos Domnul. Si acesta va va fi semnul: Veti gasi un Prunc infasat si culcat in iesle". ... Si, grabindu-se, au venit si au aflat pe Maria si pe Iosif si pe Prunc culcat in iesle. ” „Si vazand ei steaua, s'au bucurat cu bucurie mare foarte. Si intrand in casa, L-au vazut pe Prunc impreuna cu Maria, mama Sa; si cazand la pamant, I s'au inchinat; si deschizandu-si vistieriile, I-au adus daruri: aur, tamaie si smirna” „Dupa cum este scris in profetul Isaia: Iata, Eu il trimit inaintea fetei Tale pe ingerul Meu, care-Ti va pregati calea; glasul celui ce striga in pustie: Gatiti calea Domnului, drepte faceti-I cararile, Ioan boteza in pustie, propovaduind botezul pocaintei spre iertarea pacatelor. „ „Deci i-au zis: "Cine esti?, ca sa dam raspuns celor ce ne-au trimis; ce spui tu despre tine insuti?" El a zis: "Eu sunt glasul celui ce striga in pustie: Indreptati calea Domnului!, precum a spus profetul Isaia". ” Si aceasta este marturia lui Ioan cand Iudeii din Ierusalim au trimis la el preoti si leviti sa-l intrebe: "Tu cine esti?" Si el a marturisit si n'a tagaduit; si a marturisit: "Nu eu sunt Hristosul". Si ei l-au intrebat: "Dar cine esti? Esti Ilie?" Zis-a el: "Nu sunt". "Esti Profetul?" Si a raspuns: "Nu". Deci i-au zis: "Cine esti?, ca sa dam raspuns celor ce ne-au trimis; ce spui tu despre tine insuti?" El a zis: "Eu sunt glasul celui ce striga in pustie: Indreptati calea Domnului!, precum a spus profetul Isaia". Si trimisii erau dintre farisei. Si l-au intrebat si i-au zis: "Daca nu esti tu Hristosul, nici Ilie, nici Profetul, atunci de ce botezi?" Ioan le-a raspuns, zicand: "Eu botez cu apa; dar in mijlocul vostru Se afla Acela pe Care voi nu-L stiti, Cel ce vine dupa mine, Carele inaintea mea S'a plinit si Caruia eu nu sunt vrednic sa-I dezleg cureaua incaltamintei". Acestea se petreceau in Betania, dincolo de Iordan, unde boteza Ioan. A doua zi L-a vazut Ioan pe Iisus venind catre el si I-a zis: "Iata Mielul lui Dumnezeu, Cel ce ridica pacatul lumii! Acesta este Cel despre Care eu spuneam: Dupa mine vine un barbat Care inaintea mea S'a plinit, fiindca mai inainte de mine era. Si eu nu-L cunosteam; dar pentru ca El sa-i fie aratat lui Israel, de aceea am venit eu botezand cu apa". Si Ioan a marturisit, zicand: "Vazut-am Duhul ca pe un porumbel din cer pogorandu-Se si cum a ramas peste El. Si eu nu-L cunosteam, dar Cel ce m'a trimis sa botez cu apa, Acela mi-a zis: Cel peste care vei vedea Duhul pogorandu-Se si ramanand peste El, Acela este Cel ce boteaza cu Duh Sfant. Si eu am vazut si am marturisit ca Acesta este Fiul lui Dumnezeu". A doua zi iarasi statea Ioan si doi dintre ucenicii sai; si privindu-L pe Iisus, Care trecea, a zis: "Iata Mielul lui Dumnezeu!" Si cei doi ucenici l-au auzit cand a spus acestea si I-au urmat lui Iisus.” Iar pentru restul „tălmăcirilor” despre sânbătă sau sâmbătă, despre sabatul vechi și despre Duminică, iată, citește aici. Deci voi tălmăcind pe dos, viceversa, vreți să aruncați bârna din ochiulhul vostru în curtea altora ca să puteți voi păpa liniștiți toate spurcăciunile mai puțin carnea aia de porc spinos, cu șoriciul gros, și la contraziceri mare tacticos-cos, dar unii exact așa cos, că toate le sunt cusute cu ață albă: „afară-i băruit sau popsit gardul și-năuntru... leopardul.” Că iată că mulți au înlocuit și pecetea sfiintei cruci în lepădare de sine prin urmarea Domnului nostru Iisus Hristos, Cuvântul lui Dumnezeu, cu pecetea fariseilor și saducheilor fățarnici și răpitori. ”Si apropiindu-se fariseii si saducheii si, ispitindu-L, I-au cerut sa le arate semn din cer. Iar El, raspunzand, le-a zis: "Cand se face seara, voi ziceti: Va fi timp frumos, ca e cerul rosu. Iar dimineata ziceti: Cerul e rosu-posomorat, asa ca azi va fi furtuna. Fatarnicilor, fata cerului stiti s'o talmaciti, dar semnele vremilor nu puteti. Neam viclean si desfranat cere semn, si semn nu i se va da, fara numai semnul lui Iona". Si, lasandu-i, a plecat. ” ”Ca tot cel ce se va rusina de Mine si de cuvintele Mele in neamul acesta desfranat si pacatos, de acela si Fiul Omului Se va rusina cand va veni intru slava Tatalui Sau, cu sfintii ingeri". ... Si dupa sase zile, Iisus i-a luat pe Petru si pe Iacob si pe Ioan, fratele acestuia, si i-a dus pe un munte inalt , ei intre ei. Si S'a schimbat la fata inaintea lor; si a stralucit fata Lui ca soarele, iar vesmintele I s'au facut albe ca lumina. Si iata, Moise si Ilie li s'au aratat vorbind cu El. Si raspunzand Petru, I-a zis lui Iisus: "Doamne, bine ne este sa fim aici; daca vrei, voi face aici trei colibe: Tie una, si lui Moise una, si una lui Ilie". In timp ce el inca vorbea, iata un nor luminos i-a umbrit pe ei; si iata glas din nor, zicand: "Acesta este Fiul Meu Cel iubit intru Carele am binevoit; de Acesta sa ascultati!" Si auzind, ucenicii au cazut cu fata la pamant si s'au inspaimantat foarte. Si Iisus a venit la ei si, atingandu-i, le-a zis: "Ridicati-va si nu va temeti!" Si ridicandu-si ei ochii, nu au vazut pe nimeni, ci doar pe Iisus. Si pe cand se coborau din munte, Iisus le-a poruncit, zicand: "Vedenia aceasta sa n'o spuneti nimanui pana cand Fiul Omului va invia din morti". ” „Iar El le-a zis: "Bine a profetit Isaia despre voi, fatarnicilor, asa cum este scris: Poporul acesta Ma cinsteste cu buzele, dar inima lui este departe de Mine; dar zadarnic Ma cinsteste invatand invataturi care sunt porunci omenesti. Ca voi, lasand la o parte porunca lui Dumnezeu, tineti datina oamenilor, spalarea urcioarelor si a paharelor si multe faceti asemenea acestora". Si le zicea: "Bun de tot!, voi ati lepadat porunca lui Dumnezeu ca sa va tineti datina voastra!” ”Si a fost ca intr'o sambata - a doua dupa Pasti - El trecea prin holde, iar ucenicii Lui smulgeau spice si le mancau frecandu-le'n palme. Dar unii dintre farisei au zis: "De ce faceti ce nu se cuvine a face sambata?" Si Iisus, raspunzand, le-a zis: "Oare nici pe asta n'ati citit-o, ce a facut David cand a flamanzit, el si cei ce erau cu el: cum a intrat in casa lui Dumnezeu si a luat painile punerii-inainte si a mancat si a dat si insotitorilor sai din ele, pe care nu se cuvine sa le manance decat numai preotii". Si le spunea: "Fiul Omului este Domn si al sambetei!" Si a fost ca in alta sambata a intrat in sinagoga si invata. Si se afla acolo un om a carui mana dreapta era uscata. Iar carturarii si fariseii Il pandeau sa vada daca-l va vindeca sambata, ca sa-I gaseasca vina. El insa le stia gandurile si i-a zis omului care avea mana uscata: "Ridica-te si stai in mijloc!" El s'a ridicat si a stat. Iar Iisus le-a zis: "Va intreb Eu pe voi: In zi de sambata, se cuvine sa faci bine, sau sa faci rau?; sa mantuiesti un suflet, sau sa-l pierzi?" Si privindu-i pe toti de jur-imprejur, i-a zis: "Intinde-ti mana!" Iar el a facut asa, si mana i s'a facut sanatoasa. Ei insa s'au umplut de manie si se vorbeau unii cu altii ce sa-I faca lui Iisus. ” ”Numai dupa aceea le-a zis ucenicilor: "Sa mergem iarasi in Iudeea". Ucenicii I-au zis: "Invatatorule, mai acum cautau Iudeii sa Te ucida cu pietre, si Tu din nou Te duci acolo?...". A raspuns Iisus: "Nu sunt oare douasprezece ceasuri intr'o zi? Daca umbla cineva ziua, nu se impiedica, pentru ca vede lumina acestei lumi; dar daca umbla cineva noaptea, se impiedica, pentru ca lumina nu este intru el". Pe acestea le-a zis, si apoi le-a spus: "Lazar, prietenul nostru, a adormit, dar Ma duc sa-l trezesc". Atunci I-au zis ucenicii: "Doamne, daca a adormit, va scapa". Iisus insa vorbise despre moartea lui, dar ei credeau ca vorbeste despre adormirea prin somn. Deci Iisus le-a spus atunci limpede: "Lazar a murit; si Ma bucur pentru voi ca Eu n'am fost acolo, pentru ca voi sa credeti... Dar sa mergem la el". Atunci Toma, cel numit Geamanul, le-a zis celorlalti ucenici: "Sa mergem si noi sa murim cu El!" ... Iisus a zis: "Ridicati piatra!" Marta, sora mortului, I-a zis: "Doamne, de acum miroase, ca e a patra zi...". Iisus i-a zis: "Nu ti-am spus ca daca vei crede, vei vedea slava lui Dumnezeu?" Au ridicat deci piatra, iar Iisus Si-a ridicat ochii in sus si a zis: "Parinte, multumescu-Ti ca M'ai ascultat; Eu stiam ca Tu intotdeauna Ma asculti, dar de dragul multimii care sta'mprejur am zis, ca sa creada ca Tu M'ai trimis". Si zicand acestea, a strigat cu glas mare: "Lazare, vino afara!" Si a iesit mortul, legat la picioare si la maini cu fasii de panza; si fata lui era infasurata cu marama. Iisus le-a zis: "Dezlegati-l si lasati-l sa mearga!" Atunci multi din Iudeii care venisera la Maria si au vazut ce facuse Iisus, au crezut in El. Dar unii din ei s'au dus la farisei si le-au spus cele ce a facut Iisus. Atunci arhiereii si fariseii au adunat sinedriul si ziceau: "Ce facem, ca omul acesta face multe minuni?; daca-l vom lasa asa, toti vor crede in el si vor veni Romanii si ne vor lua locul si neamul...". ... Asadar, din ziua aceea au pus la cale sa-L ucida. ” Last edited by vsovivi; 15.03.2010 at 10:34:31. |
#63
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Daca Iisus a inviat in ziua dintai a saptamanii adica Duminica, ziua a saptea sau Sabatul cade Sambata. Daca Sambata este semnul sau sigiliul lui Dumnezeu inseamna ca o zi opusa acesteia e semnul Fiarei. Care este acea zi opusa Sambetei anticipata si in Sripuri in cartea lui Daniel, capitolul 7 cu versetul 25: 25..El va rosti vorbe de hulã împotriva Celui Prea Înalt, va asupri pe sfintii Celui Prea Înalt, si se va încumeta sã schimbe vremurile si legea... Nu este alta decat ziua Dumincii, care a ajuns in crestinism prin decretul lui Constantin cel Mare in anul 321 en: *In anul 321(imparatul pagin Constantin cel Mare emite un decret prin care..) prima zi a saptaminii,cunoscuta sub numele de Ziua Soarelui…este declarata zi de repaus.* Constantin cel Mare,de Ion Barnea,ed.Stiintifica si Enciclopedica,Bucuresti,1982,pag.68 *Duminica…termen care a inlocuit sarbatoarea saptaminala pagina Dies Solis(Ziua Soarelui).* Istoria Bisericii Ortooxe Romane,de preot prof.dr. Mricea Pacurariu,ed.a doua ,1991,pag.74 *Cultul(pagin)mithraic se efectua intr-un fel de grote…ca zi de inchinare avea Duminica-Ziua Soarelui.* Istoria religiilor,de Diacon Dr.Prof.Emilian Vasilescu, 1982,pag.310 Iata aici si un dialog din cartea lui Stephan Keenan, “Un catehism doctrinal” la pagina 176: ‘Intrebare:- Poti sa dovedesti in vreun fel ca Biserica Catolica are putere sa instituie sarbatori religioase ...? Raspuns:- Daca nu ar fi avut o asemenea putere, nu ar fi putut sa faca ceea ce accepta toti teologii moderni: nu ar fi putut sa inlocuiasaca pazirea sambetei, ziua a saptea a saptamanii, cu duminica, prima zi a saptamanii, o schimbare pentru care nu exista nici o autoritate scripturistica”. Deci ziua duminicii nu a ajuns in crestinism ca argument la ziua in care a inviat Iisus, ci Biserica catolica a introdus-o. Si inca ceva foarte important care are sa va surprinda, din declaratii oficiale ale bisericii catolice : “Desigur, Biserica Catolica pretinde ca schimbarea (din Sambata in Duminica) a fost actul ei...si acest act este SEMNUL autoritatii ei in probleme religioase.” H.P.Thomas, Chancellor of Cardinal Gibbons “Duminica este semnul autoritatii noastre…” The Catolic Record, Ontario-Canada, 1 septembrie 1923 Sunt dovezi de netagaduit ca semnul Fiarei e in ograda catolicismului. Ce va urma se va vedea. Problema e , ce facem cu avertismentul Mantuitorului nostru din cartea Apocalipsei, capitolul 14: 9. Apoi a urmat un alt înger, al treilea, si a zis cu glas tare: "Dacã se închinã cineva fiarei si icoanei ei, si primeste semnul ei pe frunte sau pe mînã, 10. va bea si el din vinul mîniei lui Dumnezeu, turnat neamestecat în paharul mîniei Lui; si va fi chinuit în foc si în pucioasã, înaintea sfintilor îngeri si înaintea Mielului. 11. Si fumul chinului lor se suie în sus în vecii vecilor. Si nici ziua, nici noaptea, n-au odihnã cei ce se închinã fiarei si icoanei ei, si oricine primeste semnul numelui ei! Care-i solutia salvatoare ? Sa acceptam sa ascultam de toate poruncile lui Dumnezeu, inclusiv de porinca a patra despre pazirea sabatului in ziua biblica, Sambata. Dar acest lucru e posibil doar cu ajutorul lui Iisus. Alegerea e de partea noastra. Dumnezeu inainte de orice Biserica, sfinti, oameni sau invatauri nebiblice.Numai asa suntem in siguranta. Sa ramanem la “ce sta scris” in Scripturi. Succes. |
#64
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Și de ce și pentru ce vă place vouă să cercuiți trupul meu cu ziua sâmbetei în ziua sâmbetei pentru ziua sâmbetei? Vreți să vă lăudați apoi cu trupul meu? Dar nu e altceva decât frica și fuga de asumarea sfiintei Cruci, că așa ne explică sf. ap. Pavel de ce vroiau fariseii și saducheii ca să se cercuiască în carne creștinii, și apoi a mai zis că nici cercuirea și nici necercuirea nu sunt nimic dacă omul nu devine un om nou, născut de sus... în neprihănire prin botezul lacrimilor tainice pline de răbdare a necazurilor în ascultare, răbdare nu de la om, ci din izvorul nesecat al răbdării ce vine prin Hristos Carele pe toate le rabdă din dragoste pentru om... Așa că o să mă strădui să primesc răbdarea Domnului și blândețea Lui ca să vă rabd și vouă slujirea asta a voastră: dorința nesecată pentru a arunca sufletele pe apa sânmbetei, căci nici cum nu mă lăsați ca Duminica să facem binele, pentru că voi vreți mereu ca să faceți sâmbăta răul... și nu vreți să vedeți cum a instituit nu Constantin cel Mare ci însuși Hristos și apostolii, noua zi de odihnă, Sabatul cel vechi și cel nou într-una, în sfânta și marea și luminoasa zi a Duminicii, și așa se ține porunca a 4-a a legii și proorocii după Înviere, ca să cinstești ziua Domnului prin dragoste și smerenie și curăție de păcate... fără a-ți etala indreptățirea lăcomiei ce-și face mereu parte egoismului propriului interes prozelit sau antiprozelit sau călăudicel venit din puțul gândirii lui nenia fariseul căruia i-ai imprumutat personalitatea văruită și plină de toate spurcăciunile îngâmfării și trufiei ca nu cumva să faci binele Duminica de frica lui, și nici sâmbăta și niciodată... iar nenia minte și nenia păcătuiește engross în ascuns sau chiar pe față, că e un mare pofticios de păcate dar ți se arată vrednic... iar tu te iei după el prin simpatie autoflatativă... și nu mai faci nici un bine decât te amăgești la nesfârșit așa ca un păcălici profesoral pentru ca învățând și mustrând pe altul să fi slăvit și văzut de oameni. Citat:
Last edited by vsovivi; 16.03.2010 at 09:28:24. |
#65
|
|||
|
|||
![]()
M-as bucura sa fie asa, decalogul va insemna intotdeauna 10 si nu 9, 8 sau mai stiu eu cate principii din totalul lor. Personal sunt interesat de toate, dar nu cred ca porunca a 4-a este legata strict de ziua in care sa mergem la biserica. Cred ca e vorba de un concept mai larg pe care incerc sa il inteleg.
|
#66
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#67
|
|||
|
|||
![]() Citat:
8.Adu-ti aminte de ziua odihnei, ca sã o sfintesti. 9. Lucreazã sase zile si-ti fã în acelea toate treburile tale, 10. Iar ziua a saptea este odihna Domnului Dumnezeului tãu: sã nu faci în acea zi nici un lucru: nici tu, nici fiul tãu, nici fiica ta, nici sluga ta, nici slujnica ta, nici boul tãu, nici asinul tãu, nici orice dobitoc al tãu, nici strãinul care rãmâne la tine, 11. Cã în sase zile a fãcut Domnul cerul si pãmântul, marea si toate cele ce sunt într-însele, iar în ziua a saptea S-a odihnit. De aceea a binecuvântat Domnul ziua a saptea si a sfintit-o. In acea zi era obiceiul lui Iisus sa mearga la sinagoga (biserica de zi):Luca 4 16. Si a venit în Nazaret, unde fusese crescut, si, dupã obiceiul Sãu, a intrat în ziua sâmbetei în sinagogã si S-a sculat sã citeascã. Era si obiceiul apostolului Pavel: vezi in Faptele Apostolilor,capitolul 17 1 S dupã ce au trecut prin Amfipoli ºi prin Apolonia, au venit la Tesalonic, unde era o sinagogã a iudeilor. 2.ªi dupã obiceiul sãu, Pavel a intrat la ei ºi în trei sâmbete le-a grãit din Scripturi, Ziua de odihna sau a Sabatului (sabat=odihna, in evreieste), inseamna un timp pus deoparte pentru Dumnezeu, o intalnire speciala cu EL, in urma careia te simti mai linistit, odihnit, impacat cu Dumnezeu. E o zi in care lasi deoparte treburile tale, problemele tale si te gandesti la Dumnezeu. Dumnezeu a sfintit si binecuvantat acesta zi pentru om, de aceea cel care o repsecta este si el la randul lui binecuvantat si sfintit |
#68
|
|||
|
|||
![]()
Vezi vezi! Ia că ai o problemă care ți se pare! că e de la comunicare... dar e de la sâmbăta celor fricoși ce au fugit de purtarea Crucii și au făcut ce le-a cerut lor fariseii cei fățarnici... și au devenit și mai mari sâmbătari ca ei venind apoi cu tot felul de justificări cusute cu ață albă. Ia vezi! Ți-a intrat în obicei și acum faci și tu după obiceiul tău? Înveți sâmbăta? Defapt e obiceiul lor, al fariseilor căci Iisus avea obiceiul să facă milă Sâmbăta și nu bătea câmpii oprind pe oameni de la a face și ei asemenea Lui, binele, căci cu obiceiul de a opri de la a face binele se ocupau fariseii cei fățarnici și răi... care ascultau de porunci omenești sau de cele Dumnezeiești învârtoșate exact așa ca și inimile lor cele fățarnice.
Deci dragul meu Lory10, caută să nu mă aburești căci eu te-am respectat când ți-am răspuns cât se poate de clar și bazat pe scripturi. Iar dacă te-am supărat, atunci te rog mă iartă. Dacă mi-ai cerut să văd, iată, am văzut ce era de văzut... Sper să nu te fi supărat, căci eu te-am iertat că mi-ai găsit problema de comunicare. Dar așa ai găsit-o ca defapt s-o caut eu. Deci fii serios... și recitește, că ți-am răspuns suficient până acuma atât cât se te lași de tălmăcirile voastre absurde și să mănânci hrană dreaptă și smerită de la Hristos-Dumnezeu... nu de la mine păcătosul și nedreptul... deci nu fii fățarnic găsind paiul în ochiul meu în timp ce în al tău șade bârna. Deci cum poți să mă trimiți dumneata să-mi scot bârna când nici măcar nu mi-o arâți? Nu ești dumneata total absurd? Sau te pomeni că te jenezi... Păi să-mi dai lecții nu te jenezi? Cînd se vede de la o poștă că nu faci altceva decât să repeți aceleași greșite tălmăciri ca și ceilalți tălmaci bine instruiți de către fariseii fățarnici. Last edited by vsovivi; 16.03.2010 at 20:43:00. |
#69
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
In cartea Genezei, la toate zilele creatiei se mentioneaza "o fost o seara", "a fost o dimineata", dar la ziua a saptea nu mai zice, de aceea cred ca acest concept al odihnei transcede o zi de 24 de ore. Ziua in sine este o aducere aminte a ceva mult mai grandios, de aceea spune "Adu-ti aminte". |
#70
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sabatul, acesta zi speciala e facuta pentru om (Marcu 2.27), pentru nevoia omului de intalnire speciala cu Dumnezeu, de odihna sufleteasca, de comuniune si comunicare cu Dumnezeu. In celelalte zile ale saptamanii ai prea putin timp pentru asta. De aceea, Dumnezeu a zis : ti-am dat o zi intreaga sa te intalnesti cu Mine, sa te bucuri, sa te odihnesti, ca sa faci fata problemelor zilnice. Am pus binecuvantarea si sfintirea Mea in acest timp. Nu-ti ramine decat sa le gusti. De asemenea, in aceasta zi iti aduci aminte ca EL e Creatorul, ca depinzi tottal de EL. Te poti intalni cu oameni pe care nu i-ai mai vazut de mult, te poti bucura impreuna cu familia ta o zi intreaga. Sunt multe beneficii. De aceea, Dumnezeu in iubirea Sa pentru noi ne-a pus la dispozitie aceasta zi. |
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre semnul 666 | Eutifiev_EMI | Generalitati | 186 | 29.11.2014 17:08:00 |
Despre semnul fiarei | Lory10 | Biserici Protestante | 82 | 23.03.2010 20:43:42 |
Este semnul fiarei acum pe actele noastre? | IT | Stiri, actualitati, anunturi | 35 | 21.06.2009 14:51:29 |
Cuvantul (din 2003) al staretului athonit Rafail despre semnul fiarei! | tot-Laurentiu | Stiri, actualitati, anunturi | 2 | 18.01.2009 22:57:17 |
|