Citat:
În prealabil postat de almaris
Asa este, numai ca aceea sau acelea care isi spun singure Biserica lui Cristos astazi nu mai dau doi bani pe ce s-a stabilit in biserica initiala.
Si totusi nicunul dintre textele aduse nu justifica botezul de timpuriu. Problema pana la urma nu e asta, ca botezam copii, ci faptul ca botezul nu are ca scop iertarea de facate, fie ca sunt stramosesti, personale, din familie sau mai stiu eu de care.
|
Citatele bibilice pe care vi le-am dat au fost ca răspuns la faptul că ați contestat că în Biblie este vorba de transmiterea vreunui păcat strămoșesc. Ați făcut asta aici:
Citat:
Nu stiu de unde ati scos expresia asta cu "pacatul ancestral" mostenit de bebelusi. In Sfanta Scriptura nu gasim asa ceva.
|
iar eu v-am arătat că în Sf Scriptură găsim așa ceva.
În ceea ce privește afirmația dv, în care este evidentă o anumită rea-voință:
Citat:
Deci ortodox inseamna mancator de porc.
|
V-am vorbit despre disputa iudeo-creștină și despre ce urmau apostolii să discute la Sinodul de la Ierusalim ca să observați că aspecte ale Legii Vechi, așa cum ar fi interdicția de a mânca anumite alimente, au putut fi modificate de Biserica Apostolică. Și dacă Biserica Apostolică a avut această putere atunci, așa cum ne arată Biblia, și astăzi Biserica Apostolică are aceeași putere.
Hotărârile unui sinod apostolic nu pot fi răsturnate decât de un alt sinod apostolic. În principiu, este posibil ca Biserica Apostolică, prin consensul apostolilor zilelor noastre, să hotărească odată că nu avem voie să mâncăm porc. Din acel moment, nu vom avea voie să mai mâncăm porc. Până atunci însă, în afara unor zile oprite, avem voie să mâncăm porc, așa cum au hotărât apostolii.