![]() |
![]() |
|
#41
|
|||
|
|||
![]()
Cele 12 semintii ale Bisericii sunt cei 12 Apostoli
Apocalipsa 21:14 Iar zidul cetății avea douăsprezece pietre de temelie și în ele douăsprezece nume, ale celor douăsprezece apostoli ai Mielului. |
#42
|
|||
|
|||
![]() Citat:
HRISTOS este aratat ca fiul lui David sau ca este din Avraam dar asta e alta problema si noi stim ca IISUS a spun ca EU SUNT este inainte de Avraam. Visul lui Iosif este doar pentru el pentru ca spune clar (soarele,luna si stelele mi sau inchinat mie) deci nu e vorba de ce o sa fie in viitorul foarte indepartat cind o sa se nasca HRISTOS. Uite argumentele care iti arata ca numai din FECIOARA MARIA putea sa se nasca HRISTOS.28. Si intrand ingerul la dansa, i-a zis: "Bucura-te, ceea ce esti plina de har, Domnul este cu tine. Binecuvantata esti tu intre femei!" |
#43
|
|||
|
|||
![]()
Si atunci de ce nu spune in Isaia ca Femeia va da nastere unui copil?Si spune Fecioara? de ce se face diferenta?
Da vad ca refuzi sa imi raspunzi la intrebari. Zi-mi te rog unde si cand s-au intamplat urmatoarele prorocii cu privire la Maria: "Și femeii i s-au dat cele două aripi ale marelui vultur, ca să zboare în pustie, la locul ei, unde e hrănită acolo o vreme și vremuri și jumătate de vreme, departe de fața șarpelui. Și șarpele a aruncat din gura lui, după femeie, apă ca un râu ca s-o ia apa. Și pământul i-a venit femeii într-ajutor, căci pământul și-a deschis gura sa și a înghițit râul pe care-l aruncase balaurul, din gură. " Tu nu intelegi notiunea de femeie pe care neo arata biblia. Cind este scris cuvintul femeie asta nu inseamna ca nu este fecioara ci ca ii arata saminta ei care vine din Eva prima femeie iar cind Isaia spune fecioara ii arata neprihanirea starea adevarata si vesnica a celei din care se va naste MINTUITORUL. Eu nu stiu sa interpretez fiecare verset din biblie dar daca tu crezi ca este poporul lui Israel e problema ta dar din ce stiu eu cind se refera la femeie in biblie nu are conotatie de popor(semintii) mai degraba cind se refera la nume de barbat este aratat poporul si nu invers. |
#44
|
|||
|
|||
![]()
Uite ce spune preotul despre FECIOARA MARIA.
Preotul: Că a născut fiind fecioară, Sfânta Scriptură ne arată în acest fel: Când arhanghelul Gavriil a venit în Nazaret si i-a binevestit ei că va naste pe Fiul lui Dumnezeu (Luca 1, 35), intrând la ea, a numit-o: plină de har si binecuvântată între femei (Luca 1, 28). Iar ea, văzându-l, s-a tulburat de cuvântul lui si cugeta în sine: Ce fel de închinăciune poate să fie aceasta? Si îngerul i-a zis: Nu te teme, Marie, căci ai aflat har la Dumnezeu. Si iată, vei lua în pântece si vei naste Fiu, si vei chema numele lui Iisus. Acesta va fi mare si Fiul Celui Preaînalt se va chema si Domnul Dumnezeu îi va da Lui tronul lui David, părintele Sâu. Si va împărăti peste casa lui Iacov în veci si împărătia Lui nu va avea sfârsit. Si a zis Maria către înger: Cum va fi aceasta, de vreme ce eu nu stiu de bărbat? Si răspunzând, îngerul i-a zis: Duhul Sfânt se va pogorî peste tine si puterea Celui Preaînalt te va umbri; pentru aceea si Sfântul Care se va naste din tine, Fiul lui Dumnezeu se va chema (Luca 1, 29-35). Ai auzit, omule rătăcit, cum arhanghelul s-a închinat Fecioarei Maria numind-o pe ea plinâ de har si binecuvântatâ între femei si că ea a aflat mare har de la Dumnezeu, că n-a cunoscut bărbat, că a fost umbrită de puterea Celui Preaînalt si că a zămislit si a născut din Duhul Sfânt pe Fiul lui Dumnezeu? Apoi ai mai auzit că, desi era fecioară nestiind de bărbat, îngerul Domnului nu i-a zis ''binecuvântată esti tu între fecioare'', ci între femei, prin aceasta nearătând dispret fată de Preasfânta Născătoare de Dumnezeu, cea ''plină de har'', ci descoperind o veche taină: ''zdrobirea capului sarpelui prin femeie" (Fac. 3, 15) si câ ea va fi acea tainică si duhovnicească Evă care va naste pe Noul Adam, Hristos, Care va aduce viata în lume? Dumnezeiestii Părinti ai Bisericii zic că Hristos S-a tiumit sământă a femeii (Fac. 3, 15), ca Cel ce nu S-a născut din sământă de bărbat, ci de la Duhul Sfânt si din Preacuratele sângiuri ale Preasfintei Fecioare Și-a luat trup. Asadar, câtă nebunie si râtăcire este în capul sectarilor care hulesc pe Preasfânta si Preacurata Fecioară Maria, cea neispitită de bărbat, punând-o pe ea în rândul femeilor celor măritate, pe cea plină de dar, pe cea care a aflat har de la Dumnezeu si este binecuvântatâ între femei (Luca 1, 28)! Vor vedea acesti hulitori si stricati la minte si la întelegere sectari în ziua cea mare a Judecătii de apoi, când această Impărăteasâ si Fecioară Maria va sta de-a dreapta tronului Fiului său cu mare si negrăită slavă, după cum Psalmistul a arătat, zicând: Sezut-a tmpărăteasa de-a dreapta Ta, îmbrăcată în haină aurită si prea înfrumusetată... Pomeni-vor numele tău în tot neamul... (Ps. 44, 11, 20-21). Si ce zici tu, ereticule, oare pentru că arhanghelul Gavriil a numit-o pe ea femeie, zicând: binecuvântată esti tu între femei, apoi pentru aceasta zici că Fecioara Maria era femeie căsătorită, asa cum o numiti voi cu hulă si nebunie ereticească? Oare n-a zis ea la închinarea îngerului că ''nu stiu de bărbat'' (adică este fecioară)? Sau când Dumnezeu a zidit-o pe Eva din coasta lui Adam (Fac. 2, 21-22) si a adus-o la el, iar el a numit-o pe ea ''femeie'' - oare si atunci Eva era femeie căsătontă, fiindcă o numise Adam ''femeie''? Oare nu era atunci Eva fecioară zidită din trupul cel feciorelnic al lui Adam, fără de împreunare de femeie? Asadar, dacă Eva a fost zidită de Dumnezeu fecioară, iar Insusi Dumnezeu si Adam pe această fecioară, Eva, o numesc ''femeie'' (Fac. 2, 22-23), apoi nu o numeste pe ea ''femeie'', în înteles că era femeie căsătorită, cum rău si nebuneste întelegeti voi, sectarii, cuvântul ''femeie''. Ci atât Dumnezeu, cât si Adam, au zis Evei ''femeie'' - atunci când ea era fecioară -, ca să arate prin acest cuvânt că ea era parte femeiască, nu bărbătească, si prin cuvântul femeie a arătat genul ei feminin. Deci nicidecum nu se întelege câ Dumnezeu si Adam, pe cea luată din coasta lui Adam - si care atunci era fecioară - au numit-o femeie în înteles de femeie măritată (căsătorită), asa cum voi rătăcit si rău întelegeti cuvântul femeie în Sfânta Scriptură. Căci precum Eva era fecioară, atunci când i s-a zis ''femeie'', tot astfel Eva cea tainică si duhovnicească, Preacurata Fecioară Maria, care a născut pe Noul Adam, Hristos, fecioară este în vecii vecilor, cu toate că Sfânta Scriptură o numeste pe ea ''femeie'', arâtând prin aceasta genul ei feminin. Atunci Adam, prin lucrarea lui Dumnezeu, a născut întru feciorie din trupul său femeie fără de femeie (adică fără a se împreuna cu femeie), iar la plinirea vremii, firea femeiască, prin lucrarea Sfântului Duh, a născut bărbat fără de bărbat, în feciorie născând Fecioara si rămânând fecioară, precum si la început a născut Adam întru feciorie femeie fără de femeie, rămânând întru feciorie. Căci asa a binevoit Dumnezeu, ca întru Fecioara Maria să dea împrumut firii lui Adam celui vechi prin Noul Adam Cel născut din Fecioară, Care a venit în lume si S-a îmbrăcat în firea noastră din negrăita Sa milă si bunătate, pentru ca să izbăvească pe vechiul Adam, cu tot neamul lui, din osândă si din moarte. Căci precum întru Adam toti mor, asa întru Hristos toti vor învia (I Cor. 15, 22; Rom. 5, 8; Ioan 3, 16; 5, 24). Deci ia aminte, omule rătăcit - tu si cei asemenea tie -, că Sfânta Scripturâ nu numeste pe Maica Domnului ''femeie'' (Luca 1, 43) în sensul de femeie căsătorită, cum rău si sucit întelegeti voi, ci, prin cuvântul ''femeie'', Sfânta Scriptură arată numai genul feminin al Sfintei Fecioare Maria si totodată arată în chip umbros si tainic că ea este femeia aceea prin care se va zdrobi capul sarpelui (Fac. 3, 15) si prin care va veni mântuirea neamului omenesc. La cele de mai sus trebuie adăugate si următoarele: 1. Fiind Maică a Mântuitorului, Fecioara Maria a fost si este mijlocitoare a mântuirii. 2. Zămislind de la Duhul Sfânt pe Mântuitorul în pân- tecele ei, a fost cu totul curătită de păcate, ca nici un alt om, oricât de sfânt ar fi fost. 3. Fiindu-i prezisă de Dumnezeu cinstirea ei - ca nici o altă cinstire a vreunui om -, Sfânta Fecioară Maria trebuie socotită ca cea dintâi dintre sfinti, asa cum Ioan Botezătorul este cel mai mare între prooroci (Luca 7, 28), deoarece venirea lui a fost profetită de alti profeti (Mal. 3, 1; Isaia 40, 3). Pentru toate acestea, Sfintei Fecioare Maria i se cuvine o cinstire mai mare decât altor sfinti, o preacinstire, ea fiind împârăteasa si cununa tuturor sfintilor. Iar cum că si după nastere a rămas fecioară, citeste si vezi cele proorocite despre ea de Proorocul lezechiel (44, 1-3). |
#45
|
|||
|
|||
![]()
nu are nici o legatura cu pasajul din Ap 12. In Ap 21 se vorbeste despre Noul Ierusalim. Iar apostolii sunt temelia Bisericii, nicidecum semintii ale Bisericii. Biserica nu e impartita in semintii, cum era poporul Israel.
|
#46
|
|||
|
|||
![]() Citat:
"Și femeii i s-au dat cele două aripi ale marelui vultur, ca să zboare în pustie, la locul ei, unde e hrănită acolo o vreme și vremuri și jumătate de vreme, departe de fața șarpelui." Daca nu stii cum sa legi acest verset de Sf Maria atunci nu mai afirma cu certitudine ca femeia e Sf Maria, pt ca nu este. Profetia cu aripile de vultur nu se potriveste in cazul Mariei Cand imi vei arata cum se potriveste atunci o sa accept afirmatia ta,cum ca femeia e Sf Maria. |
#47
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Pe balaur nu femeia il interesa ci copilul asa ca nu avea de ce sa o pandeasca pe Sf Maria mai mult de 9 luni. Mai ales ca femeia era aproape sa nasca.... Citat:
Citat:
De unde tragi tu concluzia ca DOAR Maria putea naste pe Mesia? |
#48
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dar la fel ca si gavriil nici tu nu aduci nici un argument. Te intreb si pe tine ce l-am intrebat pe el. Daca femeia este Sf Maria atunci cum se leaga urmatoarele profetii de ea: "Iar când a văzut balaurul că a fost aruncat pe pământ, a prigonit pe femeia care născuse pruncul. Și femeii i s-au dat cele două aripi ale marelui vultur, ca să zboare în pustie, la locul ei, unde e hrănită acolo o vreme și vremuri și jumătate de vreme, departe de fața șarpelui. Și șarpele a aruncat din gura lui, după femeie, apă ca un râu ca s-o ia apa. Și pământul i-a venit femeii într-ajutor, căci pământul și-a deschis gura sa și a înghițit râul pe care-l aruncase balaurul, din gură." Dc imi spui cum s-au implinit aceste lucruri legate de Sf Maria atunci accept explicatia ta. |
#49
|
|||
|
|||
![]()
Ce iti spun tie cuvintele acestea care lea spus Ingerul Gavriil FECIOAREI MARIA.
BINECUVINTATA ESTI TU INTRE FEMEI. |
#50
|
|||
|
|||
![]()
asta nu inseamna ca era singura fecioara care putea naste pe Mesia. Cuvintele astea spun ca Dumnezeu a binecuvantat-o si de aceea era binecuvantata. Dumnezeu a fost cel care a ales-o pe Maria, dar la fel de bine putea alege pe altcineva(din semintia lui Iuda). Versetul pe care l-ai dat tu nu indica nicicum faptul ca DOAR Maria putea naste pe Mesia.
|
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Iacov si Isav(Esau) sau Edom. | Danut7 | Din Vechiul Testament | 2 | 24.01.2011 01:29:52 |
Evanghelia lui Iuda | ben_gal | Iudaismul | 7 | 15.04.2010 17:43:32 |
Cu cine s-a luptat Iacov si de ce? | Agkelos | Din Vechiul Testament | 12 | 21.09.2009 11:19:24 |
Un verset din Evanghelia de azi | achimovjan | Generalitati | 131 | 18.07.2008 23:42:09 |
Fericitul Iacov Talikis | jenica | Mari Duhovnici si predicile lor | 6 | 19.09.2007 22:04:53 |
|