![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
#11
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Matei 18: 4. Deci cine se va smeri pe sine ca pruncul acesta, acela este cel mai mare în împărăția cerurilor. Voi de ce dati copiilor vostri de mancare? Scriptura zice ca cei ce nu muncesc sa nu manance? De ce le dati? vor ei sa munceasca? Credinta ologului a fost marturisita de slujitorii ologului, nicidecum de olog personal. Matei 9:2-6 "Si iata, I-au adus un slabanog zacand pe pat. Si Iisus, vazand credinta lor, i-a zis slabanogului : Indrazneste fiule, iertate fie pacatele tale… Ridica-te, ia-ti patul si mergi la casa ta!" Credinta prietenilor slabanogului a facut posibila atat vindecarea fizica cat si iertarea de pacate. Tu zici ca avea o cadere nu inseamna sa fii necredincios? Samson iar dai dovada de ilogism. Ai probleme grave cu Biblia. Mintea ta e marginita doar la Sola Scriptura si doar la litera. Nu poti pune cap la cap niste argumente logice! Eu zic sa te uiti la Iuda care a fost Apostol oare el credea sau nu credea? Avea Iuda pacate ale firii: desfranare, beție, etc.? NU! Avea patimă de bani, lăcomie, dar totuși avea și puțină credință! Și Hristos l-a ales Apostol! Așa că cine ești tu să înlături un prunc de la botez, să îl înlături de harul Duhului Sfânt, când Iuda a fost Apostolul Lui Hristos! Iuda s-a lepadat de Hristos si regreta ca L-a vandut pana s-a sinucis. Petru s-a lepadat de Hristos, dar apoi s-a pocait. Oare caderea lui Iuda nu il face necredincios? Dupa tine, daca cazi inseamna ca nu esti necredincios. Oare lepadarea lui Petru nu il face necredincios? Normal ca ii face necredinciosi !! Prin cadere devii pacatos si poti sa ajungi in hula impotriva Duhului Sfant, în deznadejede care duce la sinucidere, fapt observat si la Iuda. Căderea înseamna clar necredință! Iar necredința este invinsă de smerenie cum zice psalmistul: Ps. 130 2. Dimpotrivă, mi-am smerit și mi-am domolit sufletul meu, ca un prunc înțărcat de mama lui, ca răsplată a sufletului meu. Daca crezi precum afirmi tu gata traiesti fara de pacat? NU! Viata intreaga este lupta, cazi te ridici, te pocaiesti. Apostolii au stat langa Hristos ani de zile. Au ascultat cuvantul Lui de invatatura , au cazut in deznadejde, in lepadare de Hristos, unul dintre ei s-a sinucis, altii au avut smerenie, credinta necesara de pocainta. Mai avem un soi de necredinta, sau de putina credinta cea a lui Toma. Așa si tu ajungi sa combati botezul copiilor ca nu pot ei marturisi. Dar asta este o conceptie neoprotestanta. Iar asemenea lui Toma iti adresez si tie: Fericiți cei ce n-au văzut și au crezut! Pana nu a venit Duhul Adevarului la Cincizecime, nu au avut credinta data sfintilor. Botezul pentru noi inseamna impartasirea harului Lui Dumnezeu intr-un mod egal atat pentru copii cat si pentru maturi. Pentru cadere noi avem Spovedania si pocainta. Voi aveti trufia, va inaltati de va credeti deja mantuiti! Vai de barna din ochii vostrii! Botezul pruncilor este practicat de pe vremea apostolilor , nu apare o singura marturie in Biblie impotriva lui asupra pruncilor, ca tu faci ce faci si intorci rationalul in irational dupa doctrinele neoprotestante. Ti-am dovedit prin documente istorice, s-au descoperit morminte arheologice de prunci botezati in Italia, si tu tot pe a ta o sustii. Protestantii boteaza pruncii: luteranii, anglicanii, probabil si calvinstii etc. iar voi va credeti atat de inventivi in ale Bibliei, incat inventati prigoane de prin secolul V asupra celor ce doreau botez de maturitate. Ti-am demonstrat ca Biserica nu a tinut nicio prigoana din cauza botezului, fapt demonstrat prin Sfinti Ierarhi botezati la maturitate, iar botezul pruncilor nu a fost inventat, ci e de origine apostolica, demonstrat prin marturiile Ipolit Romanul (170-236 d.Hr) si Sfanta Biblie. „Botezati mai intii copii; si daca pot vorbi pentru ei insusi, lasati sa vorbeasca. Daca nu, lasati pe parinti sau pe cineva din familie sa vorbeasca pentru ei.” (Traditia Apostolica 21:16). Samson facem gargara prin ilogismele tale. Dupa atatea postari tot le sucesti dupa mintea ta cazuta in erezie. Rog un administrator sa sesizeze acest thread si sa il blocheze ca dupa ilogismele tale ne invartim ca mâța dupa coada in polemici despre botez. Roaga-te Lui Dumnezeu să îți ajute necredinței tale. Să ne rugăm cu toții pentru necredința ta! Și roagă-te pentru cei botezați ortodox, cazuți in păcate să ajungă la pocăință, intoarce-i către o viață în Hristos în Biserica Ortodoxă! Amin. Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, miluiește-ne pe noi păcătoșii! |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Arsenie Boca si Sfanta Taina a botezului | alynna | Biserica Ortodoxa Romana | 22 | 10.05.2013 08:28:51 |
Care este sensul Botezului Domnului? | Florin-Ionut | Botezul | 33 | 07.01.2013 15:38:30 |
Taina Botezului in cadrul Sfintei Liturghi | georgeval | Botezul | 22 | 21.02.2012 23:08:48 |
Taina Botezului în Filocalie | NECTARIE | Botezul | 6 | 23.11.2011 15:34:34 |
|