Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 08.11.2010, 19:27:46
AngelicaKroner AngelicaKroner is offline
Member
 
Data înregistrării: 11.05.2010
Mesaje: 57
Implicit 264. “Minunile” de la Pucioasa

264. “Minunile” de la Pucioasa (IV)

O altă minune mult-așteptată și de dorit printre pucioși este “lucrarea împărăției cerurilor în om”, și apoi în afara lui, ca să vadă și mulți alții că acolo este Dumnezeu și lucrarea Lui, care-l face pe om asemenea lui Dumnezeu. Deși în primul rând sunt vizați toți adepții pucioși, cărora li se cere să devină urgent modele pentru ceilalți creștini, se știe că viața pucioșilor este plină de tulburări, certuri, dezbinări, ură, neascultare, dezertări și apoi demascări incomode, care le creează o imagine destul de depărtată de cea a unor modele asemenea lui Dumnezeu, dar destul de apropiată de adevăratul lor stăpân. Despre ei se va spune (în mesajul care urmează a fi prezentat aici, cel din data de 29-5-2007) o mustrare care sună așa: “Tu ai pierit din lipsă de înțelepciune, mereu, mereu ai pierit din pricina aceasta, poporul Meu...”:

“Voiesc să înțelegi mai înainte de ziua slavei Mele împărăția Mea și locul ei din tine, căci ea își are hărăzit locul ei în om, iar minunile ei sunt minunate în om, și apoi în afara lui spre vederea cea bună a multora apoi, și vei fi atunci asemenea Mie, omule. Amin.” ( Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din data de 7-1-2007)

Dar cea mai concretă și mai palpabilă “minune” din mijlocul pucioșilor este cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, “cartea vremii pucioșilor”, apărută în două ediții. Partea proastă este că cele două ediții diferă substanțial, dovedind ori că liderii pucioși nu au nici cel mai mic respect pentru “Cuvântul Domnului”, pe care l-au masacrat fără milă, în intenția de a-l “corecta” și cosmetiza, ori că “Dumnezeul” Pucioasei Însuși a mai reflectat între timp și a adus o serie de modificări de substanță propriilor Sale mesaje, considerând că ele erau departe de perfecțiune așa cum fuseseră lansate în forma inițială:

“O, ți-am dat cartea vremii tale cu Mine, minunea lui Dumnezeu din mijlocul tău, poporul Meu cel de demult al Meu. Am făcut cartea cea mare, cartea Mea cu tine, cartea Mielului Cel junghiat și ți-am dat-o, tată, și am scris acum prin ea cincizeci de ani de cuvânt cu tine pe vatra neamului român. Tu ai pierit din lipsă de înțelepciune, mereu, mereu ai pierit din pricina aceasta, poporul Meu, dar Eu ți-am dat acum cartea Mea cu tine, tată.” ( Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din data de 29-5-2007)

Adepților pucioși li se promite solemn că dacă dacă “vor trece din trup în duh” (adică vor renunța la orice pretenții minimale privind bunurile materiale de folosință individuală) și dacă “vor sta sub călăuză” (adică dacă vor accepta necondiționat tutela liderilor pucioși, cea care paralizează personalitatea și conștiința tuturor adepților care li se supun) atunci ei vor fi “poporul micuț din mijlocul neamului români” care “va învăța lucrarea cea pentru ucenici” și “va lucra Domnul minuni cu ei peste pământ și peste om”:

“De multă vreme Îmi învăț poporul cuvântului Meu să nu poarte el o mai întâi grijă ca și de Mine, ca și de coborârea Mea cuvânt la el, și l-am învățat mereu, mereu să treacă din trup în duh, că nu-i trebuie timp aparte să lucreze la această minune, care este mai presus decât orice împlinire între oameni, și ca să pot Eu veni cuvânt pe pământ, tată, căci cuvântul Meu este foc mistuitor, în care orice neputință care stă împotriva Mea se nimicește și îi ia locul puterea lui Dumnezeu, fiilor copii. [...] Tu, popor micuț din mijlocul neamului român, adăpostit de Domnul pe colină de nou Sion, strânge-te la pieptul Domnului și stai alipit cu El, căci vremea venirii Domnului e cu mânie peste cei ce nu cred venirii Lui. O, nu te teme, dar întărește-ți iubirea și glasul către Dumnezeu și cere-I Lui toată slava venirii Lui peste pământul român. Învață lucrarea cea pentru ucenici și lucrează după cum Domnul te-a învățat. Umpleți-vă gurițele de lucrarea Duhului Sfânt peste voi, ca să fiți udați și să purtați rod, și învățați ce înseamnă să stați sub călăuză, fiilor. Nu cumva să dați să înțelegeți oricum aceasta. Cât timp stați sub călăuză Îi este bine Domnului și vouă și lucrează Domnul minuni cu voi peste pământ și peste om.” ( Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din data de 13-7-2007)

Spălarea creierelor, practicată de liderii pucioși asupra adepților lor, nu este nici pe departe ascunsă, tăinuită cu grijă ca o procedură discutabilă, ci este propovăduită deschis ca o metodă necesară de a atinge performanța de a face minuni, prin înlocuirea “minții de om”, adică a “minții de pe pământ” cu “mintea din cer” (adică înlocuirea gândirii proprii cu învățăturile inoculate de liderii pucioși – “proorocii și solii Domnului” ca fiind “mesaje de la Dumnezeu din cer”):

“Îl învățam mereu pe poporul Meu cel de azi, dădeam să-l înțelepțesc, dar el își vedea prea mult de treburile lui, și se învârtoșa dacă făcea așa, și apoi se ridica împotriva Mea ca să-și acopere vina, și iată, nu lua poporul Meu de azi învățătură pentru veșnicia lui cea cu Mine pe pământ și în cer apoi. O, nu trebuie răstălmăcit cuvântul Meu și pus apoi împotriva Mea de către cel vârtos la cuvânt și la duh răutăcios, de către cel cu minte de sine, minte înaintea căreia Eu, Domnul, stau în genunchi neputincios și nelucrător pentru a Mea putere și sfat ceresc. O, e mare taină și mare minune să înțeleagă omul duhul și puterea rugăciunii. Această putere nu poate în cel cu minte de om. Îmi învățam mereu poporul să iubească rugăciunea, dar el nu putea să fie numai al Meu cu mintea lui, cu îndeletnicirile lui, și își alegea fiecare câte ceva de făcut, și așa se depărta el de Mine după ce Mă gusta dacă Mă afla din om în om în acest cuvânt cu care stau masă întinsă de cincizeci de ani pe pământ în neamul român.” ( Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din data de 2-8-2007)

Cuvântul de la Pucioasa este prezentat ca “învățătura vieții veșnice”, iar cea mai mare minune pe care o poate face omul pe pământ acum, este credința lui în venirea lui Hristos nevăzut, dar auzit de solii pucioși drept cuvânt de învățătură:

“... căci Eu sunt pe masa ta trup și cuvânt pentru tine și pentru cei ce așteaptă glasul Meu în mormintele lor, și pentru omul de pe pământ, care Mă află la tine cu învățătura vieții veșnice, și iată, cea mai mare minune pe care o poate face omul pe pământ acum, este credința lui în venirea Mea cuvânt pe pământ pentru învățătură de înviere, învățătură peste vii și peste morți, poporul Meu.” ( Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din data de 27-10-2007)

(Text preluat de pe blogul noul-ierusalim.info)

Last edited by AngelicaKroner; 08.11.2010 at 19:45:19.
  #2  
Vechi 08.11.2010, 19:31:17
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Și știu ce vă anină: ''râvna'' defăimării...

că atât ați reușit să învățați ca știință, cu atât se pare că ați rămas: pisma, răutatea, ura și răzbunarea... și e ciudat cu câtă ușurătate v-ați lăsat seduse amândouă de o singură literă: e, căci aici se dă toată lupta voastră pornită din u.

Și de aia nu mai citesc ce scrieți voi în deșert că n-are rost și v-am scris așa ca un dar special:

''Nu te mai agita dejaba, că oricum nu te mai cred!''

''Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău.''

Last edited by vsovivi; 08.11.2010 at 19:37:53.
  #3  
Vechi 08.11.2010, 19:36:58
AngelicaKroner AngelicaKroner is offline
Member
 
Data înregistrării: 11.05.2010
Mesaje: 57
Implicit

Citat din Vsovivi:

Eu să ști că pricep foarte lesne și clar că ambele citate sunt perfect valabile, și cel mai mare păcat este păcatul, și cel mai mare păcat este necredința și cel mai mare păcat este mândria... căci fără unealta credinței din mâîndrie ajungi să cazi în orice păcat iar prețul păcatului este moartea: despărțirea de Har, de Dumnezeu, de Adevăr, de veșnicie... crezând că nu ai fost sfințit ci iată că sfințenia a fost rodul creației tale... ca o frumoasă creatoare de creiatină... distractivă... o hoață.

"Eu să ști" se scrie "eu să știi", deci nu a fost un accident, ci o corijență la gramatică. Dacă ambele citate sunt valabile, atunci:

- cel mai mare vrăjmaș este păcatul;
- cel mai mare vrăjmaș nu este păcatul.

- cel mai mare mincinos este ăla care face asemenea afirmații care se contrazic.
Q.e.d.
  #4  
Vechi 09.11.2010, 09:50:04
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AngelicaKroner Vezi mesajul
Citat din Vsovivi:

Eu să ști că pricep foarte lesne și clar că ambele citate sunt perfect valabile, și cel mai mare păcat este păcatul, și cel mai mare păcat este necredința și cel mai mare păcat este mândria... căci fără unealta credinței din mâîndrie ajungi să cazi în orice păcat iar prețul păcatului este moartea: despărțirea de Har, de Dumnezeu, de Adevăr, de veșnicie... crezând că nu ai fost sfințit ci iată că sfințenia a fost rodul creației tale... ca o frumoasă creatoare de creiatină... distractivă... o hoață.

"Eu să ști" se scrie "eu să știi", deci nu a fost un accident, ci o corijență la gramatică. Dacă ambele citate sunt valabile, atunci:

- cel mai mare vrăjmaș este păcatul;
- cel mai mare vrăjmaș nu este păcatul.

- cel mai mare mincinos este ăla care face asemenea afirmații care se contrazic.
Q.e.d.

Văd că tot grămăticul vă este stăpânul suprem, litera ce vine din superstiț, că ziceți că voi știți cum se scrie corect, păi dacă știți cum se scrie corect atunci de ce și pentru ce nu puteți și pricepe corect? Probabil o neputință, dar să știi se scrie cu doi i doar dacă ar fi poruncă, adică îți cer ceva ca să faci, adică îți zic de exemplu: ''-Fii deșteaptă!, și să știi pe viitor! despre ce e vorba...'' și așa mai departe, dar când nu e poruncă, nu e la imperativ, atunci e fără doi de i, ci are sensul unei povestiri care nu presupune din partea ta nici un efort, deci așa se citește textul: ''Eu să ști că pricep foarte lesne și clar ...'' că practic dumneata nu ai cum să faci vre-un efort de ascultare căci nu ține de tine să poți face altceva decât să o iei drept bună afirmația mea... care e un fel de mărturisire lăudăroasă... deci constați citind și gata, căci dacă ți-aș fi zis: ''Să știi că respectivul are dreptate'', atunci tu puteai să cercetezi faptele lui și viața lui și să ajungi prin truda ta pentru a ști la înțelepciunea împlinirii căci ai ascultat porunca '' să știi!'', poruncă ce se putea împlini printr-un minim efort de ascultare ca să faci binele, nu și răul, deci era un imperativ ce se putea împlini... de cei ce voiesc, cu credință.

Și constat astfel tot mai clar că e un accident faptul că mai stau de vorbă cu două surogate ale iubirii, că-mi ucid timpul, adică cu niște surori care par iubite căci ele sunt un fel de porți ce te teleportează direct în beznă dacă ai căderea ca să le cunoști, fiindcă sunt niște înlocuitori ale lor însele, nici măcar cafia nu sunt ci nechezol.

Și nu ai demonstrat corect, că n-ai aplecare, și v-am mai zis că nu vă pricepeți nici la mate și nici la logică bouleiană, fiindcă mai sus parcă e așa dacă ai fi citat corect:

- cel mai mare vrăjmaș este păcatul;
- cel mai mare vrăjmaș nu este păcatul ci necredința;

și deci nu e cum ai trunchiat mătăluță, ca o găgăuță,

de unde rezultă, din text, că prin pofta cea mare a minciunii măririi de sine ajungi mereu în necredință făcând păcatul neascultării și astfel căzând și ajungând vrăjmaș al Domnului... vrăj-m-aș distra mereu... de neajunsurile altuia.

Deci nu a fost o negație așa cum ochiulhulul tău rău nu vrea să audă, pentru ca să acuze, ci a fost desconspirarea poftei rele a omului rău și necredincios și științific:

-m-aș păcătui
-nu numai că m-aș păcătui ci m-aș fi complet necredincios

și ambele prin vrăjitoria minciunilor și sofismelor semeției răutății.

E simplu dacă chiar vrei să pricepi corect și nu numai să scri corect.

Deci încă odata v-ați demonstrat că sunteți primele în... în... nu vreau să vă jignesc.

Binele și dragostea nu se socotește și nu se demonstrază... deci q.e.d. adică negat, sau nonQ.E.D.

și doar faptele pot arunca o umbră de îndoială asupra adevăratelor sentimente și intenții... dar și vorbele scoase pe gurița cea dulce... firește.

De atâta grămătic să știi că o să ajungeți proaste grămadă!

Last edited by vsovivi; 09.11.2010 at 10:18:18.
  #5  
Vechi 09.11.2010, 10:24:15
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Și știu ce vă anină: ''râvna'' defăimării...

...că prea vă doriți ca să vă scăpătați faimă... și ce grozăvie și ce bravură poate să fie în faima asumării neascultării? Multă și surdă!

Și de aia nu mai citesc ce scrieți voi în deșert și vremelnic fiindcă n-are niciun rost și atunci doar v-am scris așa ca un dar special:

''Nu te mai agita dejaba, că oricum nu te mai cred!''

''Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău.''

Last edited by vsovivi; 09.11.2010 at 10:31:05.
  #6  
Vechi 09.11.2010, 10:47:26
AngelicaKroner AngelicaKroner is offline
Member
 
Data înregistrării: 11.05.2010
Mesaje: 57
Implicit lui Vsovivi

Citat din Vsovivi:

“Văd că tot grămăticul vă este stăpânul suprem, litera ce vine din superstiț, că ziceți că voi știți cum se scrie corect, păi dacă știți cum se scrie corect atunci de ce și pentru ce nu puteți și pricepe corect? Probabil o neputință, dar să știi se scrie cu doi i doar dacă ar fi poruncă, adică îți cer ceva ca să faci, adică îți zic de exemplu: ''-Fii deșteaptă!, și să știi pe viitor! despre ce e vorba...'' și așa mai departe, dar când nu e poruncă, nu e la imperativ, atunci e fără doi de i, ci are sensul unei povestiri care nu presupune din partea ta nici un efort, deci așa se citește textul: ''Eu să ști că pricep foarte lesne și clar ...'' că practic dumneata nu ai cum să faci vre-un efort de ascultare căci nu ține de tine să poți face altceva decât să o iei drept bună afirmația mea... care e un fel de mărturisire lăudăroasă... deci constați citind și gata, căci dacă ți-aș fi zis: ''Să știi că respectivul are dreptate'', atunci tu puteai să cercetezi faptele lui și viața lui și să ajungi prin truda ta pentru a ști la înțelepciunea împlinirii căci ai ascultat porunca '' să știi!'', poruncă ce se putea împlini printr-un minim efort de ascultare ca să faci binele, nu și răul, deci era un imperativ ce se putea împlini... de cei ce voiesc, cu credință.”

Comentariu la acest citat : Vorbă multă, sărăcia omului. Niciodată verbul "a ști" nu apare, la persoana a II-a singular -nici la modul imperativ și nici la modul conjunctiv (așa cum pretinzi tu că apare în acest text, deși să știi că este tot la imperativ!!) - în forma “să ști” , ci întotdeauna în forma “să știi”.

Alt citat:

“- cel mai mare vrăjmaș este păcatul;
- cel mai mare vrăjmaș nu este păcatul ci necredința;

și deci nu e cum ai trunchiat mătăluță, ca o găgăuță, ...
Deci nu a fost o negație ...

-m-aș păcătui
-nu numai că m-aș păcătui ci m-aș fi complet necredincios “

Comentariu la acest citat : Dacă adaugi de la tine particula “numai” și o pui acolo unde nu era, atunci transformi negația “nu” în afirmația “nu numai”; deci cine se ține de șmecherii ca să “demonstreze" că albul este negru?

Chiar dacă trunchiezi propoziția în cauză, negația tot rămâne: "vrăjmașul NU este păcatul, CI este altceva decât păcatul: este necredința".

Alt citat:

“E simplu dacă chiar vrei să pricepi corect și nu numai să scri corect. ... nu vreau să vă jignesc. ...De atâta grămătic să știi că o să ajungeți proaste grămadă!”

Comentariu la acest citat: Iar tu vrei să faci pe deșteptul, dar nu reușești. Nu se scrie “să scri corect” ci “să scrii corect”. Nu vrei să jignești, dar te străduiești, și de data aceasta reușești.

Mai pune totuși mâna pe gramatică, e cazul.

Last edited by AngelicaKroner; 09.11.2010 at 10:53:19.
  #7  
Vechi 09.11.2010, 11:30:49
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AngelicaKroner Vezi mesajul
Citat din Vsovivi:

“Văd că tot grămăticul vă este stăpânul suprem, litera ce vine din superstiț, că ziceți că voi știți cum se scrie corect, păi dacă știți cum se scrie corect atunci de ce și pentru ce nu puteți și pricepe corect? Probabil o neputință, dar să știi se scrie cu doi i doar dacă ar fi poruncă, adică îți cer ceva ca să faci, adică îți zic de exemplu: ''-Fii deșteaptă!, și să știi pe viitor! despre ce e vorba...'' și așa mai departe, dar când nu e poruncă, nu e la imperativ, atunci e fără doi de i, ci are sensul unei povestiri care nu presupune din partea ta nici un efort, deci așa se citește textul: ''Eu să ști că pricep foarte lesne și clar ...'' că practic dumneata nu ai cum să faci vre-un efort de ascultare căci nu ține de tine să poți face altceva decât să o iei drept bună afirmația mea... care e un fel de mărturisire lăudăroasă... deci constați citind și gata, căci dacă ți-aș fi zis: ''Să știi că respectivul are dreptate'', atunci tu puteai să cercetezi faptele lui și viața lui și să ajungi prin truda ta pentru a ști la înțelepciunea împlinirii căci ai ascultat porunca '' să știi!'', poruncă ce se putea împlini printr-un minim efort de ascultare ca să faci binele, nu și răul, deci era un imperativ ce se putea împlini... de cei ce voiesc, cu credință.”

Comentariu la acest citat : Vorbă multă, sărăcia omului. Niciodată verbul "a ști" nu apare, la persoana a II-a singular -nici la modul imperativ și nici la modul conjunctiv (așa cum pretinzi tu că apare în acest text, deși să știi că este tot la imperativ!!) - în forma “să ști” , ci întotdeauna în forma “să știi”.

Alt citat:

“- cel mai mare vrăjmaș este păcatul;
- cel mai mare vrăjmaș nu este păcatul ci necredința;

și deci nu e cum ai trunchiat mătăluță, ca o găgăuță, ...
Deci nu a fost o negație ...

-m-aș păcătui
-nu numai că m-aș păcătui ci m-aș fi complet necredincios “

Comentariu la acest citat : Dacă adaugi de la tine particula “numai” și o pui acolo unde nu era, atunci transformi negația “nu” în afirmația “nu numai”; deci cine se ține de șmecherii ca să “demonstreze" că albul este negru?

Chiar dacă trunchiezi propoziția în cauză, negația tot rămâne: "vrăjmașul NU este păcatul, CI este altceva decât păcatul: este necredința".

Alt citat:

“E simplu dacă chiar vrei să pricepi corect și nu numai să scri corect. ... nu vreau să vă jignesc. ...De atâta grămătic să știi că o să ajungeți proaste grămadă!”

Comentariu la acest citat: Iar tu vrei să faci pe deșteptul, dar nu reușești. Nu se scrie “să scri corect” ci “să scrii corect”. Nu vrei să jignești, dar te străduiești, și de data aceasta reușești.

Mai pune totuși mâna pe gramatică, e cazul.
Tu te pricepi ce spui? Păi dacă nici pe tine nu te poți pricepe cum ai vrea să pricepi pe alții? Căci de aici nu rezultă decât trufie și frustaj:

''Comentariu la acest citat : Vorbă multă, sărăcia omului. Niciodată verbul "a ști" nu apare, la persoana a II-a singular -nici la modul imperativ și nici la modul conjunctiv (așa cum pretinzi tu că apare în acest text, deși să știi că este tot la imperativ!!) - în forma “să ști” , ci întotdeauna în forma “să știi”.''

1.''Vorbă multă, sărăcia omului. '' Păi vorbesc mult că unde nu e nici Dumnezeu nu cere,

2.''Niciodată...'', niciodată să nu spui niciodată... ca să nu pățești ca sf. Petru care și-a amintiti abea după ce a cântat cocoșul de două ori că s-a lepădat de trei ori... și deci nu are nici o justificare pentru invocarea regulii tale absurde!.. când textul meu era tocmai concludent că nu-ți ceream nimic, nici imperiativ și nici conjunctivitiv, fiindcă era și e evident că n-aveam și n-am cui. Babelor surde în biserică nimeni nu le predică de două compătimii de ori...

3. Vouă nu vă iese logica fiindcă lucrați numai cu excluziunile necruțătoare și disprețuitoare ca și cum un text al Domnului ar exclude alt text tot al Domnului, căci voi n-ați priceput nici până azi că nimic din legea și proorocii nu v-a trece până nu se vor plini toate: ''Cerul și Pământul va trece dar Cuvintele Mele nu vor trece...'' deci cu atât mai mult Cuvântul Lui Dumnezeu nu va trece.

4. Păi cum o să rămână negația? din propozițiuniune? Păi ar fi negație doar dacă ai scoate-o din context, dacă ai vrea să umblii cu contrioversa ca o mare contrioversată, și abea atunci ciuntindu-ți chipul Domnului, atunci ai ''pricepe'' că e negație, și ai ''pricepe'' așa doar ca să poți acuza... pe alții de ceea ce vrei dumneata... de exemplu : că Domnul e rău și că e mincinos... și că noi suntem fraieri... dacă credem și urmăm pe Dumnezeu prin maimarii prooroci.


Nu ți-am spus că pierd mereu timpul cu voi, sancho? Ce să-i faci... necazul nu vine niciodată singur, că de aia e scris că dacă mulțumești în necazuri, abea atunci vei găsi mare folos... spre mântuire, căci nădăjduiești că vei fi scos din ele nu prin puteroareaoarea ta.

(Și m-ai citat și absurd căci ai pus trei puncte, de parcă ar fi fost ale mele punctele și nu se mai înțelege citatul ci e trunchiat și spurcat cu lene fiindcă ar fi trebuit să pui așa [...] dacă tot ai fi vrut să trunchezi rezultanta logicii:

Deci nu a fost o negație așa cum ochiulhulul tău rău nu vrea să audă, pentru ca să acuze, ci a fost desconspirarea poftei rele a omului rău și necredincios și științific:
-m-aș păcătui
-nu numai că m-aș păcătui ci m-aș fi complet necredincios;


și ''Vorba multă e sărăcia omului'', e a nu ă, și poate ai vrut să zici deci dar ai pus deși ''așa cum pretinzi tu că apare în acest text, deși să știi că este tot la imperativ!!'', sau nu mai puneai . Dar tu probabil vorbești numai la imeriativ!.. firește, cum altfel, imperiul contraatacă... și la final o pățește rău de tot.)

Last edited by vsovivi; 09.11.2010 at 12:21:52.
  #8  
Vechi 09.11.2010, 13:28:16
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

''Mai pune totuși mâna pe gramatică, e cazul. ''

La un așa îndemn, frumos și bun și minunat, uite, am să-l ascult... așa, deci ''draga'' mea ''distrează-te și bea că suntem made in România''. Și așa am pus mâna pe golan... că e cazul... dar ca orice caz bune de internare, nu e suficient doar atât... trebuie să aprinzi pozițiile și să dai drumul la ștergătoare, căci vine furtuna.

Last edited by vsovivi; 09.11.2010 at 13:39:40.
  #9  
Vechi 09.11.2010, 14:50:29
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (I)


Liderii pucioși pretind că la Pucioasa este în desfășurare continuă o “a treia venire (în duh) a Domnului Iisus Hristos”, Care Își pregătește prin ea o “a patra venire”. Abia această “a patra venire” va fi acea revenire în trup, înconjurată de mare slavă, de lumină și de nor de îngeri, despre care ne vorbește și Scriptura, care însă numără mai agale și ne spune despre ea că va fi abia... a doua venire!!

Dar cum se pot explica aceste neconcordanțe stridente față de cunoscutul mesaj biblic? Liderii pucioși încearcă să-și legitimeze prin alegațiile lor o pretinsă legătură tainică între ei și Dumnezeu, stabilită și consolidată de peste cincizeci și cinci de ani încoace, legătură asimilată de ei cu “a treia coborâre a Domnului pe pământ”. Ei mai pretind că această “coborâre” a “Domnului” (care tot coboară și iar coboară din cer, de prin anul 1955 încoace, dar coborârea Lui nu se mai termină) are loc nu numai în “gădinile suspendate” de la Pucioasa, ci și “în mai multe locuri” de pe teritoriul “județului șfânt” Dâmbovița. De asemenea, foarte important este faptul că această pretinsă “coborâre” nu are loc cu întreaga ființă a lui Hristos, ci numai cu o anumită parte a ei; fără trup, ci numai “în duh și în cuvânt”:

“... O, copiii Mei, am venit a treia oară. Prima dată am venit și am făcut om și tot ce se vede și am pus o hotărâre să o păzească, să fie bine de el și de toți urmașii lui, și au greșit. Am venit a doua oară, în trup. M-am născut cu trup din Fecioară. Am trăit pe pământ, te-am învățat ce să faci să moștenești împărăția cerurilor, te-am vindecat de toate suferințele ce le aveai tu, care ai crezut și ai venit la Mine. Sub ochii înaintașilor tăi am făcut minuni ca să-i încredințez de toată nădejdea ce trebuia s-o aibă și ei, și voi. Iată, am venit a treia oară. Acum sunt în Duh, și M-am pogorât în mai multe locuri, să vă îndemn la viață și trăire curată și sfântă, că e gata să se sfârșească totul și vă prinde moartea așa cum sunteți, pe calea cea largă, cu toate răutățile: necredința, vrajba, ura, mânia, mândria, desfrâul, curvia cea mai rea ca la păgâni.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 22 iunie 1957)

Ce trebuie înțeles din această “a treia coborâre a lui Hristos în Duh”? Ce sau cine este “Duhul lui Hristos” la care fac referință pucioșii în acest text?
Există aici trei variante posibile de “coborâre în duh”, dar care se exclud reciproc; paradoxal este că pucioșii le abordează pe toate lăsând impresia că la ei toate sunt posibile și chiar perfect valabile și autentice:

A)- fie este vorba aici despre a doua Persoană a Dumnezeirii, adică de Duhul Sfânt, care împreună cu Tatăl și cu Fiul alcătuiesc ființa lui Dumnezeu

B)- fie este vorba de duhul lui Hristos în sens de entitate spirituală care împreună cu trupul alcătuiește Persoana lui Iisus, și care I-a însuflețit trupul Său, mai întâi la nașterea Sa din Fecioara Maria, și mai apoi la Învierea Sa din morți.

C)- fie este vorba de alte duhuri care se pretind a fi duhuri de sfinți sau de oameni decedați în anii din urmă și care vorbesc în numele lui Hristos sau alături de Hristos.

Să le analizăm pe rând:

A. În primul caz, în care este vorba de Duhul Sfânt, respectiv de Una dintre cele trei Persoane ale lui Dumnezeu, atunci pucioșii intră într-o contradicție majoră cu Sfânta Scriptură. Aceasta ne învață că Duhul Sfânt purcede de la Tatăl și este trimis pe pământ Apostolilor (și apoi urmașilor lor, episcopi și preoți, prin continuitate harică) de către Fiul, începând cu a Cincizecea zi de la Înviere; de atunci încoace El este nedespărțit de Biserica lui Hristos, pe care neîncetat o mângâie în încercări, o ocrotește și o povățuiește în dreapta credință. În schimb, pucioșii ne învață că Duhul Sfânt purcede de la Fiul și că este trimis pe pământ Verginicăi (și apoi la succesoarele ei la șefia sectei pucioase) de către Fiul, începând cu anul 1955; de atunci încoace El este nedespărțit doar de Biserica Pucioșilor, căreia îi dictează de peste cincizeci și cinci de ani o nouă Evanghelie a lui Hristos, denumită de ei “Cuvântul lui Dumnezeu”:

“Verginico, trebuie să înțelegeți cu toții că Eu vă vorbesc vouă. Deci prin acest cuvânt să înțelegeți pe Fiul lui Dumnezeu și pe Tatăl, adevăratul Dumnezeu. Iar gura Lui prin care grăiește cuvintele pe care voi le auziți este Sfântul Duh. Și să știți cu toții căci gura Domnului grăiește aceste cuvinte pe care voi le auziți. Adică Duhul Domnului, pentru că Sfîntul Duh se numește: gura lui Dumnezeu și Fiul este Cuvântul. Am venit asupra rămășiței lui Israel, să îl călăuzesc la tot adevărul…” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 10 mai 1972)


De aici rezultă că, deși gura care pronunța cuvintele mesajelor pucioșești era gura Verginicăi, noi trebuie să credem că era concomitent “gura lui Dumnezeu”, gură care de fapt “era Sfântul Duh”. Așadar apare ca inevitabil următorul silogism, încărcat la refuz de prăpăstii:

a) Cuvântul este Fiul lui Dumnezeu , dar este totodată și Tatăl;
b) Fiul este Cuvântul;
c) Sfântul Duh se numește - deci este - gura lui Dumnezeu din care purcede Cuvântul; dar Cuvântul ieșea din gura Verginicăi; deci gura Verginicăi era gura lui Dumnezeu.
d) Înseamnă că gura Verginicăi era Duhul Sfânt, căci Duhul Sfânt este gura lui Dumnezeu (vezi pct.c)) ; iar prin gura ei ieșea Cuvântul, adică Fiul (vezi pct.b)), dar și Tatăl (vezi pct.a))
e) Deci, atât Fiul cât și Tatăl ieșeau din gura Verginicăi, adică din Duhul Sfânt.
f) Rezultă că atât Fiul, cât și Tatăl, purced din Duhul Sfânt, ceea ce este o erezie.


Această erezie este modificată în mai multe rânduri, prin mesajele pucioșești. Ultima versiune a ereziei pucioșești a purcederii este aceea că Fiul nu mai purcede de la Duhul, ci de la Tatăl:

“– În cor de Duh Sfânt rostim cuvânt, Doamne, căci Tu ne-ai îmbrăcat pe noi în Duhul Sfânt, în puterea cea de sus după ce Te-ai dus la Tatăl prin învierea și prin înălțarea Ta apoi iarăși în Tatăl, din Care purcezi și prin Care Te slăvești, slăvindu-L pe El întru Tine”( 3 mai 2009)” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 3 mai 2009)

În plus, deși Scriptura spune clar că “Duh este Dumnezeu” (“Duh este Dumnezeu și cei ce I se închină trebuie să i se închine în duh și în adevăr.” - Ioan 4,24; Domnul este Duh, și unde este Duhul Domnului, acolo este libertate.”- 2 Cor. 3,17) , totuși “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa învață că și Tatăl Ceresc are trup, din care purcede trupul Fiului:

“Eu sunt trup din trupul Tatălui ceresc” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7 august 1978.)

Last edited by mariamargareta; 09.11.2010 at 14:55:48.
Subiect închis

Thread Tools
Moduri de afișare


Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29