Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #61  
Vechi 06.11.2010, 16:32:20
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (IX)


*
Cea mai mare înțelepciune este “mintea sfântă”:

Mai mare înțelepciune ca mintea sfântă nu este înțelepciune sub cer. ”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 17-11-1996)

Cea mai mare înțelepciune este “iubirea de Dumnezeu”:

“Cea mai mare înțelepciune a omului asta ar fi: iubirea de Dumnezeu, dar pe ea n-o alege omul ca să umple apoi pământul cu ea și cu vestea ei.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 7.4.2001)

“Cea mai mare înțelepciune este “lepădarea de sine”, iar “lepădarea de sine este crucea”:

“Israele, fiule scump, ce frumos este omul care se leapădă de sine, ce frumos! Mai mare înțelepciune nu este ca înțelepciunea aceasta. [...] Lepădarea de sine este crucea, și nu altceva este crucea. Mai mare înțelepciune ca aceasta care să strige între fiii oamenilor nu este înțelepciune.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21-11-96)

“Cea mai mare înțelepciune este “înțelepciunea sfinților”:

Mai mare decât toată înțelepciunea veacurilor este înțelepciunea sfinților cerului Meu, căci Eu am spus: «Mai mari decât toate lucrările de până la ei vor lucra sfinții care cred în Dumnezeu dându-se Lui sălaș pe pământ, și apoi în cer».(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 27-10-2004)

Cea mai mare înțelepciune este “slujirea Dumnezeului de la Pucioasa”:

“Cea mai mare înțelepciune în om este atunci când el Îmi slujește Mie, când el Mă iubește pentru Mine și nu pentru el, și aceasta este puterea înțelepciunii și puterea iubirii, iar altfel nu este cu acestea pentru slujirea Mea.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 12-4-2009)

Cea mai mare înțelepciune este “ascultarea de Dumnezeu”:

“Nu poate fi pe pământ și în om înțelepciune mai mare ca ascultarea de Dumnezeu, iar cine n-o iubește pe ea ca pe viața sa însăși, acela este fiu al deșertăciunii cea de peste oamenii care-și fac voia lor, iar trâmbița Mea a spus: «Cei ce au voia lor, aceia pier prin ea».(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 27-10-2006)

*
Cea mai mare zi este “ziua întâi”:

Ziua întâi este cea mai mare zi, pentru că în ziua întâi a făcut Dumnezeu lumina.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20-1-1995)

Cea mai mare zi este “lucrarea Cuvântului de la Pucioasa”:

“Lucrarea cuvântului Meu de peste pământ este cea mai mare zi din toate zilele care sunt cu omul, iar ea trebuie să-l zguduie pe om, căci Domnul vorbește peste toate câte sunt în cer sus și pe pământ jos.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 1-2-2004)

Cea mai mare zi este “sărbătoarea Adormirii Maicii Domnului”:

“Această zi de sărbătoare este mângâierea mamei Mele Fecioare, cea mai mare zi din viața ei de pe pământ.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-8-2008, la sărbătoarea Adormirii Maicii Domnului, pe stil vechi)
  #62  
Vechi 06.11.2010, 17:45:13
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (X)


*
Nici când vor să proclame care este cea mai mare jertfă, pucioșii nu sunt consecvenți. Contrar Scripturii, care ne învață că nu există în istoria lumii o jertfă mai mare ca a Domnului Iisus Hristos, pucioșii consideră că “nimeni nu a adus o mai mare jertfă pe pământ, decât Melchisedec”:

“ Melchisedec a adus jertfa dragostei sale pentru Domnul, și nimeni nu a adus o mai mare jertfă ca și el.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21.11.1993)

Alteori, pucioșii consideră că cea mai mare jertfă posibilă este “iubirea dintre pucioși și Stăpânul lor, duhul vorbitor de la Pucioasa”:

“...fiilor, că nu e jertfă mai mare ca iubirea dintre voi și Mine, dintre voi și voi, și nici o putere nu poate mai mult ca și iubirea dintre cei ce sunt copiii Mei pe pământ. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 13-12-2005)

*
Cel mai mare popor de pe pământ este, neîndoios, “poporul pucios”:

“Cei iubiți de lume nu sunt ai Mei, și sunt ai lumii, dar Eu vă am pe voi popor al Meu, și nu este popor mai mare și mai slăvit între popoare, fiilor. Poporul Meu tu ești, căci Eu te-am născut din cuvântul Meu, și ești.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 9-8-1997)

Inconsecvența pucioșilor este proverbială. Cel mai mare popor de pe pământ, “poporul pucios”, era cel mai mare doar prin secolul trecut. În prezent el este ceva mai mic:

“O, să se bucure de dragostea Ta și a mea poporul Tău cel mic de azi,... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 23-02-2010)

Cu toate acestea, cel mai mare popor de pe pământ, “poporul pucios”, o fi el mititel și firav, dar este totuși mai mare decât oricare dintre împărații pământului:

“ Pace ție, poporul Meu! Ești mititel și firav, dar ești mare la Dumnezeu pentru credința ta în venirea Mea, și nici un împărat de pe pământ nu e mai mare ca tine și nu are cinstea ta, ... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2-8-2010)

Cel mai mare popor de pe pământ este “poporul agonisit de Dumnezeu dintre oameni și care va înființa curând, curând, cel mai mare regat pe pământ”:

“Mare putere are rugăciunea celui ce poate să se aplece vieții, așa cum eu am povățuit azi pentru taina vieții și a rugăciunii omului credincios, care să-L ajute pe Dumnezeu cu rugăciunea lui pentru cele ce trebuie să se așeze pe pământ curând, curând, cel mai mare regat, neamul Fiului meu Iisus Hristos, neamul creștinesc, neam nou, neam sfânt, popor agonisit de Dumnezeu dintre oameni, așa cum Duhul grăiește prin Scripturi despre noua împărăție, despre înnoirea lumii ce va să fie. Amin.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 14-10-2010)

Cel mai mare neam de pe pământ este“neamul lui Israel și al lui David”:

Mare lucru este să fie omul de neam mare, de neam nobil, dar iată durere pe pământ, căci cel mai mare neam de pe pământ, neamul lui Dumnezeu, neamul lui Israel și al lui David, neamul cel ales dintre neamuri Te-a răstignit pe Tine, Fiule de neam împărătesc, că Ție Ți-a promis Tatăl și Ți-a promis David tronul său pe care-l avea de la Tatăl Savaot, și pentru acest tron Te-a răstignit neamul Tău, Fiule moștenitor al tronului ceresc pe pământ.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 8-1-1998)

*
Spre deosebire de Sfânta Scriptură, care-l învață pe om să iubească pe Dumnezeu și pe semenii săi, pucioșii aduc o învățătură nouă: Cea mai mare poruncă este ca omul “să iubească cerul și pământul”:

“Cea mai mare poruncă pe care i-am dat-o Eu omului a fost să iubească el cerul și pământul,...(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2-06-2002)

O nouă răstălmăcire a Scripturii este formulată de pucioși chiar și atunci când ei ierarhizează virtuțile care derivă din ascultarea poruncilor primite de la Dumnezeu. În opinia lor, virtutea smereniei este mai mare decât virtutea iubirii, deci indirect rezultă că nu iubirea de Dumnezeu este cea mai mare poruncă, ci “smerenia în fața lui Dumnezeu”:

Smerenia înalță pe om deasupra trupului său mai mult decât iubirea de Dumnezeu, căci cel smerit este cumpătat și înțelept și mulțumit prin smerenie, și unul ca acela nu cade din har, căci este umilit, iar cel umilit se înalță de pe pământ spre cer.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-3-1998)

“Îi spun omului, [...] că [...] smerenia minții și a inimii[...]este acum mai mare ca dragostea, că unde nu este ea, nu poate dragostea Ta în om și pentru om, Doamne îndurător[...] Smerenia, poporul Meu estemai mare ca dragostea. [...] Smerenia este mai mare ca dragostea, căci fără ea dragostea nu-și are sălaș în om și nici lucrare. [...] Eu sunt Dumnezeu și nu tu, omule, și Eu știu pe aproapele tău și nu tu, iar aproapele tău să Mă vadă în tine așa cum sunt Eu, și aceasta este cea mai mare între porunci, cea mai mare dragoste, dragostea Mea în om și între frații cei de un nume cu Mine înaintea aproapelui lor în toată vremea.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 27-10-2004)

“... căci smerenia este mai mare ca dragostea. [...] spun că cel mai mare adevăr în om este smerenia minții și a inimii, [...] și ea este acum mai mare ca dragostea, căci unde ea nu este, nu poate dragostea Mea în om și pentru om.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21-11-2004)
  #63  
Vechi 06.11.2010, 18:15:22
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (XI)

*
Cea mai mare mângâiere de pe pământ este ca omul “să L aștepte neostenit pe Dumnezeu”:

“Cei ce au plecat nu M-au mai așteptat, și au plecat să caute altă mângâiere, dar cea mai mare mângâiere pentru cei de pe pământ este în cei ce Mă așteaptă pe Mine neostenind în așteptare.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 15-2-2000)

Cea mai mare mângâiere de pe pământ este “cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa”:

“Cea mai mare mângâiere vine de la cuvânt. Așa este și în cer, așa este și pe pământ, ... [...] O, taina mângâierii este cu omul care pune peste el cuvântul Meu, cea mai mare mângâiere. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20 1.2001)

Cea mai mare mângâiere în om este “iubirea de Dumnezeu”:
“Iubirea de Dumnezeu e cea mai mare putere, cea mai mare mângâiere în om, cea mai mare biruință, o, oamenilor, o, creștinilor, o, fii ai lui Dumnezeu!(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 29.4.2001)

Cea mai mare mângâiere în om este “plânsul cel plin de pocăință”:

“...dar te povățuiesc să crezi că nu este pentru suflet mângâiere mai mare ca și plânsul cel plin de pocăință, cel plin de vindecare pentru răul din om...(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 19-12-2008)

Cea mai mare mângâiere pentru Dumnezeu este “umilința omului”:

“...căci umilința omului, cea care seamănă cu umilința Mea înaintea omului, aceasta este cea mai mare mângâiere pentru Dumnezeu, ... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 11-3-2007)

*

Cea mai mare bogăție de pe pământ este “învățătura”:

“Învățătura este cea mai mare bogăție.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 8.11. 2001)

Cea mai mare bogăție de pe pământ este “frații (atunci când când îi ai)”:

“...că nu e bogăție mai mare ca și frații când îi ai.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 4-12-2005)

Cea mai mare bogăție de pe pământ este “Duhul Sfânt Mângâietorul”:

“...iar cea mai mare bogăție pe care voi o aveți între voi și pentru voi să vă fie ea Duhul Sfânt Mângâietorul, de la Care vine toată darea cea bună și tot darul desăvârșit, fiilor.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 15.2.2006)

Cea mai mare bogăție în cer și pe pământ sunt “fiii credincioși ai lucrului celui greu de la Pucioasa”:

N-am bogăție mai mare nici în cer, nici pe pământ ca atunci când Eu am fii credincioși lucrului Meu cel greu între Mine și om ca să-l fac pe om să Mă cunoască de Dumnezeu al său pe pământ, și în veșnicie apoi. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-6-2009)

Cea mai mare bogăție de pe pământ este “Domnul Iisus Hristos”:

“Pace ție, poporul Meu! [...] tu ești fiul Domnului Iisus Hristos, bogăția cea mai mare a omului, Domnul Stăpân al tău, că tu ești moștean al cerului pe pământ. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2-8-2010)

Cea mai mare avere în om este “duhul lui cel plin de umilință”:

“O, nu pot Eu avea mai mare avere în om ca și duhul lui cel plin de umilință, ...(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 6-5-2007)

Cea mai mare comoară, cea mai mare avuție de pe pământ este “un popor ascultător și iubitor de Dumnezeu”:

“Un popor ascultător și iubitor de Dumnezeu în mijlocul oamenilor este cea mai mare comoară de pe pământ, când el trăiește în Duhul Meu Cel bun frate cu frate,... [...] fiindcă un popor credincios și unit sub brațul Domnului e cea mai mare comoară de pe pământ și din cer, cea mai mare avuție pe care o poate avea omul credincios ... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-8-2007)

Cea mai mare, cea mai scumpă comoară de pe pământ sunt însă... “Frații siamezi de la Pucioasa” (cei doi lideri pucioși Mihaela și Nicușor):

“Iată păcatul îngâmfării, păcatul de la care se naște nemulțumirea în om, acest păcat îi hrănește omului mintea și inima și pierde omul ceea ce are mai scump, pierde frații, cea mai mare comoară, cea mai scumpă, și mai întâi ajunge la dispreț și la ură pentru ei și apoi îi pierde,...(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 14-10-2010)
  #64  
Vechi 06.11.2010, 22:31:11
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (XII)



*
Cea mai mare putere în om este “iubirea de Dumnezeu:

“ Iubirea de Dumnezeu e cea mai mare putere, cea mai mare mângâiere în om, cea mai mare biruință, o, oamenilor, o, creștinilor, o, fii ai lui Dumnezeu!(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 29.4.2001)

Cea mai mare putere în om este “harul pocăinței:

“– O, Doamne și Mielule bun, dă-mi înainte cuvânt ca să-Ți pregătesc calea, căci harul pocăinței este cea mai mare putere care vine de la cer peste om, ca să poată omul să Te aibă pe Tine nedespărțit de el, împărate Doamne.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 7-7-2001)

Cea mai mare putere în om este “Dumnezeu în om:

“O, nu este putere mai mare decât Dumnezeu în om.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20.1. 2005)

Cea mai mare putere în om este “puterea cea hrănită de frăția cea plină de Dumnezeu între frați:

“O, nu este mai mare putere de împlinire a Ta, de mărturisire a Ta, ca și puterea cea hrănită de frăția cea plină de Tine între frați.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 12-2-2007

Cea mai mare putere de credință în om este “aceea în învierea morților:

“Cea mai mare putere de credință este aceea în învierea morților, și aceasta nu va fi o minune, și va fi împlinirea acestei Scripturi, iar Eu între voi grăiesc cuvântul învierii făpturii, și cei din morminte îl aud din gura Mea așa cum l-au auzit acum două mii de ani când vorbeam mulțimilor cuvântul învierii morților.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 11-05-2003)

Cea mai mare putere în om și în Dumnezeu este “credința:

“... și au lucrat ei apoi ca și Mine pe pământ, ba mai mult au lucrat, căci lucrau prin credință, nu prin vedere, și aceasta este cea mai mare putere în om, puterea lui Dumnezeu în om.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 12-7-2009)

Cea mai mare putere în om și în Dumnezeu este “mila:

“...fiindcă mila este cea mai mare putere a lui Dumnezeu și a omului, și este izvor pentru mângâierea durerii. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 25-12-2005)

Cea mai mare putere în om este “puterea de a-L purta pe Dumnezeu, după cum cea mai mare slăbiciune în om este “voia liberă a omului”:

“O, poporul Meu, fericiți sunt cei ce M-au purtat în viața lor de pe pământ cu slava suferinței Mele, căci Eu suferind după Tatăl și după om am petrecut pe pământ, și aceasta este cea mai mare putere a vieții omului purtător de Dumnezeu, precum și voia liberă a omului este cea mai mare slăbiciune pentru cel nepurtător de Dumnezeu în viața lui pe pământ. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 27-9-2007

*
Cea mai mare sfințenie în om este “veghea cea mai mare:

“...nu uitați că duhul umilit din voi este veghea voastră cea mai mare, cea mai mare sfințenie care vă sfințește desăvârșit trupul pentru împărăția Mea. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 10.3.2002)

Cea mai mare sfințenie în om este “credința cea plină de putere:

– O, nu este mai mare sfințenie în om ca și credința cea plină de putere prin ea în inima celui credincios numelui Tău și puterii Tale, Dumnezeule mare, ...(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 8-11-2009)
  #65  
Vechi 07.11.2010, 07:44:31
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (XIII)




*
Cea mai mare slavă este “umilința de duh:

“Nu este slavă mai mare ca umilința de duh.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 9-1-2005)

Cea mai mare slavă este “un popor credincios și unit sub brațul Domnului:

“...fiindcă un popor credincios și unit sub brațul Domnului e [...] cea mai mare slavă a omului pe pământ, fiule. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-8-2007

*
Cel mai mare moștenitor este “copilul care ascultă de tatăl său și de mama sa:

“Cel mai mare moștenitor este copilul, o, fiilor [...]. Cel mai mare moștenitor este copilul, este cel ce ascultă de tatăl său și de mama sa.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 7-01-2003)

Cel mai mare moștenitor este “omul care ascultă de Ziditorul său:

“... cel mai mare moștenitor este cel ce ascultă de Tatăl său, de Făcătorul său.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 7-01-2003)

*
Cel mai mare învățător este copilul:

O, poporul Meu, cel mai mare învățător pentru viață este copilul, pe lângă care se strâng cu toată iubirea și tata și mama și frații și rudele lui și toți cei ce-l văd pe el copil frumos și scump...(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 4-12-2004)

Cel mai mare învățător este “cel ce iubește ca Domnul”:

“Cel ce iubește ca Domnul, acela este cel mai mare învățat și cel mai mare învățător de la care ia învățătură cei ce iubesc să învețe. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-04-2006)

*
Cel mai mare om este “ucenicul Domnului”; cel mai mare ucenic este “ucenicul-prooroc”:

“Nu este mai mare între oameni ca și ucenicul care este al Meu și care vorbește cuvântul lui Dumnezeu după înțelepciunea lui Dumnezeu, după planul lucrărilor lui Dumnezeu peste pământ. [...] Nu este nimeni mai mare între oameni și între ucenici cu viața din cer ca și ucenicul care are în el descoperirea lui Dumnezeu peste oameni.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 26-6-2005)

Cel mai mare om este cel “care face viață dulce pentru Dumnezeu înăuntrul lui”:

“...și nu este om mai mare ca acela care face viață dulce pentru Dumnezeu înăuntrul lui, și apoi în afara lui, semănând din ea pentru viață în oameni. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20-1-2007)

Cel mai mare om este cel “ce crede în Dumnezeu cu toată ființa sa”:

“Nu este om mai mare pe pământ între oameni ca și cel ce crede în Mine cu toată ființa sa, cu toată lucrarea sa, dovedindu-se el așa.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 9-6-2009)

Cel mai mare om este cel “care iartă totul, iar lui nu-și iartă nimic”:

“...dar cel ce iartă totul, iar lui nu-și iartă nimic, acela este cel mai mare între oameni și pentru oameni,... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2-8-2009)

Cel mai mare om de pe pământ este considerat de către pucioși a fi arhiereul Irineu Bistrițeanul, pe care ei îl flutură ca pe un stindard zdrențuit, pretinzând că este principalul lor “martor” (deși arhiereul Irineu s-a dezis în mod repetat și categoric de înșelătoriile lor meșteșugite, cărora și el le căzuse victimă la început):

“Dar n-am luat Eu martor dintre voi ca să vă întind punte și ca să Mă găsiți aici, chemând pe om spre viață? O, de ce ați lucrat voi de l-ați făcut și pe acela ca și pe voi, apoi? Eu l-am făcut cel mai mare dintre voi, și așa este și acum, căci ceea ce i-am dat, i-am dat, și are. Numai că voi v-ați purtat cu el așa cum s-au purtat mai-marii iudeilor cu Mine și cu cei ce erau ucenicii Mei care credeau că Eu sunt de la Tatăl.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 18-05-2003)
  #66  
Vechi 07.11.2010, 15:25:23
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (XIV)




*
Cea mai mare faptă a omului este “să se facă pe sine om nou:

“... iar cea mai mare faptă a omului pe calea credinței este minunea de a se face pe el însuși omul său cel nou după chipul și asemănarea Mea, ...(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 8-3-2009)

Cea mai mare faptă a omului este “să-și facă tare curat în cămăruța trupului:

“În cămăruțele voastre să fie tare, tare curat, fiilor, ca să stea îngerii slujindu-vă cu dor și ca să împrospăteze ei apoi duhul cel smerit în voi, cea mai mare faptă a vieții voastre, de la care vine în voi împărăția cerurilor, fiilor.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2-7-2006)

Cea mai mare faptă a omului este “smerenia de duh:

“O, nu este faptă mai mare între roadele duhului ca și smerenia de duh, de la care vin toate roadele ei, roadele duhului prin smerenia care are în ea cuget smerit pentru om, și de la care vin și se așează toate ale împărăției Mele în voi, fără de cârtire pentru jertfa laudei sau a slujirii voastre.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2-7-2006)

*

Cel mai mare dușman al omului este“răul din el”:

Cel mai mare dușman al omului este răul din el și vai omului care dă vina pe alt om pentru răul din el, pentru dușmanul din el! [...] căci cel mai mare dușman al omului este răul din om, care se face deprindere rea în el, și apoi greu mai scapă omul de meteahna cea cu deprindere în el, și prin care el se trufește înaintea omului ...(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 19-12-2008)

Cel mai mare dușman al omului și al lui Dumnezeu este “cel ce nu se face trăire cerească în trup”:

“Cel ce zice că are simțire cerească în inimă, și nu se face ea apoi trăire cerească în trup, acela este cel mai mare vrăjmaș al Meu și al omului și al lui însuși.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 17.4.2001)

Cel mai mare vrăjmaș al omului, care-l desparte pe om de Dumnezeu, este numai și numai “păcatul lui:

“O, cel mai mare vrăjmaș al omului, care este? Care vrăjmaș îl desparte pe om de Dumnezeu și de moștenirea sa? Numai un singur vrăjmaș are omul, și acesta este păcatul.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 13-12-1997)

Cel mai mare dușman al omului nu este deloc păcatul lui, ci este “necredința din el”:

Cel mai mare dușman din om împotriva Noastră nu este păcatul lui, o, Fiule îndurerat ca și Mine, Tatăl, ci este necredința din el, căci ea îl dezbracă pe om de Dumnezeu. 19-8-2008)

Inconsecvențele pucioșilor au atins aici paroxismul și totodată ridicolul. Ei au ajuns să pretindă că cel mai mare vrăjmaș al omului când este, când nu este... păcatul său. Adică: ba e albă, ba e neagră!

A fi...sau a nu fi... impostor cu ștaif! Iată dilema pucioșească din care îngâmfații lideri pucioși nu mai pot ieși.

  #67  
Vechi 08.11.2010, 14:35:53
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 264. “Minunile” de la Pucioasa

264. “Minunile” de la Pucioasa (II)


În 1965, pucioșii de rând erau mințiți pe față de liderii lor (Verginica și “păstorii”) că “toate sfârșitu-s-au”, deci “minunea trâmbițării” prin gura Verginicăi va înceta curând de tot. (N-a fost însă să fie așa. Verginica a mai “trâmbițat” mult și bine, nu numai până în anul morții sale -1980- ba chiar și după aceea, când a început să “trâmbițeze în duh”):

“... O, minune va face Dumnezeu cu tine! Nici o minune n-a fost ca această minune, ca să vie Dumnezeu să-ți cânte ție la ureche cântarea Sfintei Treimi. O, îți voi arăta trâmbița Mea, întru care Eu am cântat. O, nu voi mai cânta din trâmbița Mea, căci toate sfârșitu-s-au.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 27-10-65)

Adepții pucioși erau intoxicați metodic și cu alte farse prezentate drept “minuni”. Una dintre ele pretindea că “Fiul lui Dumnezeu a revenit pe pământ pe ascuns “în chip nevăzut”, (fiindcă așa li se spunea, cum că “așa e scris”; o fi scris pe undeva așa ceva, dar nici într-un caz în Biblie, unde se spune că Hristos va reveni pe pământ tot așa cum S-a și înălțat la cer, adică în chip văzut și în trup, nicidecum pe furiș și “destrupat”, așa încât să aibă stringentă nevoie să se cuibărească într-un trup de împrumut sau de furat, trupul Verginicăi) întrupându-se a doua oară în Verginica, prin gura căreia El vorbea, mărturisindu-Se pe Sine întrupat în Verginica astfel: “...în acest trup este Domnul Iisus Hristos...”. Aceste alegații mincinoase erau încununate cu o promisiune care n-a mai fost onorată nici până astăzi: aceea că Hristosul Pucioasei, cel venit în chip nevăzut, “se va da văzut” în curând (mai exact, “peste o clipă”), și toți pucioșii se vor minuna de această minune. Minune care probabil că ei o mai așteaptă și astăzi, dar Hristosul lor se încăpățânează ca nu după o clipă, ci după 45 de ani să rămână pe mai departe tot nevăzut, necunoscut:

“... Eu sunt Fiul lui Dumnezeu. Amin. Am venit din cerul sfânt pe pământ. Eu sunt Alfa și Omega, Care e scris în sfânta Scriptură. Eu sunt în chip nevăzut, așa e scris. O, tată, fericit vei fi tu în viața duhovnicească, de vei crede în Domnul Iisus Hristos, Care-ți grăiește ție astăzi, căci în acest trup este Domnul Iisus Hristos. O, minune! Vezi, creștine, că stă Domnul de vorbă cu tine? Vezi tu, creștine? Mai e o clipă și Se va da văzut în fața ta și tu te vei mira de această minune. Vei vedea cum o lumină a ținut acest trup.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 12-11-65)

Pucioșii pun adesea la îndoială atotputernicia “Dumnezeului” lor (probabil știu ei ce știu), pretinzând că “făgăduințele lui Dumnezeu trebuie ajutate de om, ca să poată veni ele pe pământ”. Cu alte cuvinte, dacă oamenii se dovedesc cumva a fi delăsători sau leneși în a-L ajuta pe Dumnezeu, făcând ei înșiși minuni în locul Lui sau în numele Lui, făgăduințele Lui vor rămâne promisiuni deșarte și mincinoase. O asemenea lipsă de prevedere este inacceptabilă la un Dumnezeu Atotputernic și Atotștiutor, dar poate fi de înțeles la “Dumnezeul” cel fals de la Pucioasa:

“Pe calea credinței se merge iubind și iertând și răbdând și nădăjduind fără de capăt în făgăduințele lui Dumnezeu, pe care omul trebuie să le ajute să vină pe pământ, iar cea mai mare faptă a omului pe calea credinței este minunea de a se face pe el însuși omul său cel nou după chipul și asemănarea Mea, locaș al Duhului Sfânt Mângâietorul, iar dacă alta este ținta omului care merge pe calea credinței, el va găsi primejdii peste credința sa.” ( Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din data de 8-3-1999)

În schimb creștinii de la Pucioasa, care se cred a fi “poporul lui Dumnezeu”, sunt hotărâți să facă ei minuni în numele lui Dumnezeu și să aducă ei raiul pe pământ (la Pucioasa, bineînțeles!):

“Te rog mereu să-ți amintești, poporul Meu, că tu trebuie să faci raiul pe pământ, și cu duh mângâietor să lucrezi ziua și noaptea această lucrare, și s-o păzești să fie, că de șapte mii de ani așteaptă omul această minune iarăși pe pământ.” ( Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din data de 7-4-2006)

Pucioșii mai pretindeau că ei pot face cu “umilința iubirii” o minune nemaivăzută: aceea de a-L vedea pe Dumnezeu cu ochii. Bineînțeles că până acum nimeni dintre pucioși n-a reușit să vadă această minune cu ochii (chiar dacă mintea lor a născocit vedenia), ceea ce înseamnă (tot după spusele lor) că nu L-au iubit cu putere:

“Iată ce minunat lucrez Eu prin iubire, iar rodul iubirii este mai presus decât orice putere. Umilința iubirii, poporul Meu, o înalță pe ea în cămările ei cele tainice pe pământ și acolo Îl vede pe Dumnezeu, și această minune n-o pătrunde ochii și mintea omului care crede că este Dumnezeu, neiubindu-L pe El cu putere.” ( Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din data de 30-4-2006)

Neputința “Dumnezeului de la Pucioasa” este reiterată prin afirmația că El poate cu anevoie să-l aibă pe om, și e chiar o mare minune dacă poate să facă așa ceva; în schimb, ceea ce este cu neputință la Dumnezeul Pucioasei, este cu putință la om, căci omul îl poate avea cu multă ușurință pe Dumnezeu:

“O, fii ai cuvântului Meu de azi, e mare, mare minune și mare lucrare să-l aibă Dumnezeu pe om, și mică lucrare este să-L aibă omul pe Dumnezeu.” ( Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din data de 1-6-2006)
  #68  
Vechi 08.11.2010, 16:10:25
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit ...și totuși există iubire și totuși Domnul e Domnul...

Nu știu ce să-ți mai spun, decât că nu am cititi aproape nimic din ce ai postat, că te cunosc mai bine decât tine ce-ți poate...... și știu că ești pierdută și disperată așa ca sărmanul Păunescu Adrian. A murit săracul cu zile, și am văzut sufletul lui din imaginea TV în emisiunea lui Mircea Badea, se uita cum îi recita acela poezia lui despre radical. Iar sufletul său nenorocit striga fără cuvinte că e în mare durere și mâhnire căci avea în el învoirea cu regimul de atunci și de mai târziu; sufletul său suferea în timp ce ochii săi priveau cu jale și cu durere spre a se compătimii și el de la acela ce recita, ca să mai creadă că e bine ce a făcut, ce a crezut deși era conștient că nu era bine ce făcuse și crezuse, în sufletul său profund se știa deși el nega... se uita cu jint și încerca parcă să vadă că cineva găsea sens în delirulie lui poetice pline de talent prin care brava cu grozăvie că nu e nimic dacă se înșală pe sine prin poezii și sentimente patriotice ce zguduiau zidurile și tulburau atmosfera spre imaginație și sentimentalism, râmând prin sentimentele cele mai profunde al românului strâns la spectacol... ca să trezească el în oameni acel ceva ce se pierdea, știa că se stinge, căci se pierduse și în el prin compromisul cu păgânul, prin compromisul cu cezarul, prin compromisul că antichristul, pe care-l făcuse el... și strivit, explodase apoi în el toată lumina lui, tot talentul său Dumnezeiesc, explodase spre a deveni lumina lui aproape toată un fel de întuneric, dar chiar și întuneric fiind el nu putea să mintă și atunci se copleșea singur prin tot talentul său. Copleșind și tribunele cu încercarea sa iluzorie de a stoarce lacrimi prin care credea că se va putea ascunde minciuna și trădarea... căci el suferea că se trădase... se trădase pe sine, își trădase vocația sa, talentul său, încercând mereu să-și creadă scuza că defapt este un poet socialist, din pricina originilor sale, părinți intelectuali iubitori de popor, de sărăcime oprimată, lăsând să se confunde în mintea lui idealurile satului românesc creștin, cu socialismul și comunismul și muncitorimea răsculată și revoltată, capabilă de a face oricefărădelege în numele poporului.

Deci așa este și sufletul tău... chinuit, e un suflet care strigă mereu la mine cu durere și mâhnire, căci știe că în el e minciuna, e compromisul, e ceva urât și greu... dar cu toate că eu am scris mult ca să nu ți-l las să alunce în hău, tu iată că persiști la nesfârșit în a dezinforma... a urâ pe Dumnezeu și ați fi ție însăți dușmancă nemiloasă și necruțătoare.

Ești liberă să persiști în minciună, denigrare și dezinformare dar cândva va trebui să dai răspuns, nu mie ci Domnului. Și oricât de bun și iubitor e El căci nu este nimeni ca El, va trebui să răspunzi și îți va fi greu... căci nu ai vrut să auzi la vreme... nu ai vrut să crezi la vreme ceea ce ai auzit de la Dumnezeu... și cei ce nu cred Cuvintele pe care le aud, încet încet se schimbă, se lasă amăgiți și cad exact ca frunzele ca să fie călcate în picioare de toți... căci sufletul fără Adevărul, sufletul acela nu poate decât să braveze și să se grozăvească, îndrăznind să-și ia responsabilitatea neascultării. Unindu-se apoi el cu el însuși mereu și devenind din smerit și pașnic un clown lăudăros violator și criminal.

Deci nu mai citesc ce scri căci am constat că nu are rost... fiindcă îmi pare că ești programată ca să persiști în minciună până la sfârșit, căci altfel nu-mi explic cum Adevărul nu mai găsește în tine minime ecouri? Păi pentru că nu mai vrei. Ci iată că distracția vremelnică îți pare mai frumoasă...... dar nu ai auzit niciodată zicala: ''râde zgârciorb de boală spartă''..? sau ''la pomul lăudat să nu mergi cu sacul''..? cu sacul găurit... găurit nu de gloanțele sărăciei ci de peticele bogăție și științei deșarte.

Last edited by vsovivi; 08.11.2010 at 16:24:14.
  #69  
Vechi 08.11.2010, 17:07:29
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Deci nu te mai agita dejaba, că oricum nu te mai cred!


Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău.
  #70  
Vechi 08.11.2010, 17:39:56
AngelicaKroner AngelicaKroner is offline
Member
 
Data înregistrării: 11.05.2010
Mesaje: 57
Implicit Lui Vsovivi

Vsovivi, tu spui așa:

...și cu durere spre a se compătimii ... Deci nu mai citesc ce scri căci am constat că nu are rost... fiindcă îmi pare că ești programată ca să persiști în minciună până la sfârșit, căci altfel nu-mi explic cum Adevărul nu mai găsește în tine minime ecouri? Păi pentru că nu mai vrei. Ci iată că distracția vremelnică îți pare mai frumoasă...... dar nu ai auzit niciodată zicala: ''râde zgârciorb de boală spartă''..? sau ''la pomul lăudat să nu mergi cu sacul''..? cu sacul găurit... găurit nu de gloanțele sărăciei ci de peticele bogăție și științei deșarte.

Păi cine zice că femeia asta îți scrie ție scrisori de amor? Și că tu îi întorci spatele și o faci "zgârciob" și zici că râde de tine? Și că "Adevărul nu mai găsește în tine (în ea, adică) minime ecouri"? Se pare că nu ție îți scrie, ci la toți care citesc pe Forum. Dar tu te crezi Buricul Forumului.

Mai întâi învață să scrii, ca să te dai învățător peste alții. Se scrie "să scrii", cu doi "I", nu cu unul așa cum scrii tu. Și nu se scrie "a se compătimii" așa cum scrii tu, ci "a se compătimi". Viceversa, adică, pastile gramaticale. Pilule amare.

Păi să te întreb eu pe concret, nu pe vorbe goale cum ai tu obiceiul: unde este Adevărul în propovăduirea Pucioșilor despre vrăjmaș? Că ei zic odată că cel mai mare vrăjmaș este păcatul. Apoi o dau la întors și spun că cel mai mare vrăjmaș nu este păcatul. Asta zici tu că e învățătură de la Dumnezeu? De când Se contrazice pe Sine Dumnezeu? Așa ceva eu n-am mai auzit! Doar dacă nu e Dumnezeu, ci este o făcătură de om din dreptul lui Dumnezeu - asta ar fi singura explicație posibilă.

Ia să te văd acum, cum te descurci. Ia citește aici:

“O, cel mai mare vrăjmaș al omului, care este? Care vrăjmaș îl desparte pe om de Dumnezeu și de moștenirea sa? Numai un singur vrăjmaș are omul, și acesta este păcatul. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 13-12-1997)
“Cel mai mare dușman din om împotriva Noastră nu este păcatul lui, o, Fiule îndurerat ca și Mine, Tatăl, ci este necredința din el, căci ea îl dezbracă pe om de Dumnezeu. 19-8-2008)

Sper ca măcar acum să răspunzi la subiect, nu să bați câmpii ca de obicei.

Last edited by AngelicaKroner; 08.11.2010 at 18:40:35.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29