![]() |
![]() |
|
#161
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mulțumesc pentru "descriere". Citat:
Alle gute Gabe und alle vollkommene Gabe kommt von obenherab, von dem Vater des Lichts. |
#162
|
||||||||
|
||||||||
![]()
Nu am interpretat nimic. Cele fagaduite de Domnul Iisus Hristos nu au nevoie de interpretari.
Doar daca cineva vrea sa denatureze fagaduintele Mantuitorului (ca se va intoarce sa ne ia cu EL) are nevoie sa recurga la interpretari fortate. Citat:
Citate total irelevante in ceea ce vreti sa demonstrati: cum ca mergem noi la Domnul, facand inutila fagaduinta lui ca se va intoarce sa ne ia cu EL. Citat:
Nu te atinge de Mine, cãci încã nu M-am suit la Tatãl Meu (Ioan 20:17) - spune Domnul Iisus dupa doua zile de la intamplarea cu talharul. Fagaduinta facuta talharului trebuie citita asa: "Adevãrat grãiesc tie astãzi,(virgula) vei fi cu Mine în rai." (Luca 23:43) Citat:
Citat:
Domnul Iisus Hristos nu se ocupa cu spiritismul (nu sta de vorba cu mortii). Domnul poate sa invie pe oricine ca sa stea de vorba cu el. Pe muntele schimbarii la fata, Moise si Ilie erau doua persoane vii, care prefigurau cele doua categorii de oameni care vor fi mantuiti la revenirea Domnului: - Ilie (cel ridicat la cer cand era inca in viata) - prefigureaza mantuitii care vor fi in viata la revenirea Mantuitorului, si vor fi inaltati; - Moise (cel care a murit) - prefigureaza mantuitii care vor fi inviati la revenirea Mantuitorului, si vor fi inaltati. Cititi 1 Tesaloniceni 4:15-18. Sfantul Apostol Pavel vorbeste despre cele doua categorii de mantuiti, care vor fi inalatati, la revenirea Domnului. "Si astfel vom fi totdeauna cu Domnul" - conchide Sfantul Apostol. Probabil faceti referire la pasajul din Matei cap. 22, unde se spune ca "Dumnezeu este un Dumnezeu al celor vii nu al celor morti". Acolo, Domnul Iisus Hristos le vorbea saducheilor despre INVIERE (nu despre nemurirea mortului). Citat:
- sa vina Domnul cat el era inca in viata (vedeti 1 Tesaloniceni 4:17 - "noi ce vii care vom fi ramas...") - nadejdea INVIERII si mostenirea vietii vesnice, la revenirea Mantuitorului. Exclusa ideea mergerii, sub forma de fantoma de mort, la cer. Citat:
Singura sansa a celor morti este INVIEREA. Teoria nemuririi mortului este pagana, chiar diabolica. Citat:
Citat:
Daca ati crede cu adevarat in INVIERE (nu doar mergand duminica la biserica), Sfanta Scriptura si fagaduintele Mantuitorului ar fi foarte clare si credibile pentru dvs. |
#163
|
|||
|
|||
![]() Citat:
2..Ziua aceia va fi cind Domnul va veni si ma va gasi veghind sau dormind. Va fi ziua mortii trupului meu. Nu eu decid cind mor, deci nu sustin ca eu merg la Domnul. El decide; 3. Nicidecum. Domnul se va intoarce in slava. Atunci avem nadejdea ca si trupurile noastre vor invia si toata fiinta noastra, trupul, duhul si sufletul vor intra in slava. 4.Coreligionarii dumneavoastra afirma ca biblia a fost scrisa fara semne de punctuatie. Cu autoritatea cui ati introdus dumneavoastra acea virgula? 5.Cred intr-o singura inviere: cea din ziua de apoi, cind vor invia trupurile. Sufletul nu are cum sa invie pentru ca nu moare 6.Asta e tot o fantasmagorie a doamnei White? Daca in Biblie scrie ca la Schimbarea la Fata Moise si Ilie s-au aratat, dumneavoastra imi spuneti ca erau "prefigurari"? Nu e nimic de interpretat. Erau Moise si Ilie, cum scrie negru pe alb. Credinta mea nu contrazice pasajul din Tesaloniceni; 7.Deci dumneavoastra considerati ca trupul si sufletul, dupa ce moare, stau intr-un loc in care nu se intimpla nimic, deci mort. Contraziceti Sfinta Scriptura 8.In pasajul despre care am vorbit sfintul apostol Pavel ne spune:Căci pentru mine viață este Hristos și moartea un câștig. SImplu. Moartea il unea cu Cristos mai mult decit viata in acest trup. Dezvoltarea dumneavoastra nu face referire la textul meu. 9. Invierea in ziua de apoi inseamna ca vom trai vesnic cu Isus. Dumneavoastra iarasi doriti sa-mi spuneti ca ceea ce a spus Isus nu e adevarat, iar eu refuz sa cred asta. Pe de alta parte cum puteti spune ca e o idee diabolica daca Biblia ne spune ca la moartea lui Isus mormintele s-au deschis? Iarasi contraziceti biblia? 10. Trupul e mort, nu sufletul 11.Deci bunica mea, Dumnezeu sa o odihneasca in pace, cit a fost in viata a fost un madular viu, iar acum e un madular mort? Iarasi contraziceti Sfinta Scriptura. 12.Pina in acest moment Invierea Mortilor, Sfinta Scriptura si fagaduintele Mintuitorului sint destul de clare pentru mine. Dumneavoastra incercati sa ma convingeti ca nu sint clare. Last edited by nutucutu; 12.02.2011 at 19:30:55. |
#164
|
|||||||||||
|
|||||||||||
![]() Citat:
Trebuie sa pricepeti un lucru: un om mort nu-l poate vedea pe Dumnezeu decat daca a fost INVIAT. Fara INVIERE, mortul este mort si nu stie nimic (asa spune Scriptura). Citat:
Va recomand un studiu, foarte elaborat (cu trimiteri la versete biblice si expresii in original) si foarte pe inteles http://www.proto-teologia.info/wiki/...5?title=Suflet Citat:
"Adevarat iti zic astazi,(virgula) vei fi cu Mine in rai." (Luca 23) "Nu ma tinea caci inca nu M-am suit la Tatal Meu (spusele Mantuitorului, dupa doua zile de la fagaduinta facuta talharului). Daca cititi fagaduinta, in felul acesta : "Adevarat iti zic,(virgula) astazi vei fi cu Mine in rai" - creati o contradictie intre spusele Mantuitorului. Citat:
- una a celor morti in Hristos, descrisa in 1 Tesaloniceni 4:15-23; - una a celor morti in pacat, fara iertare, care va avea loc dupa 1000 de ani (sau mii de ani - dupa unii) de la prima inviere:"Iar ceilalti morti nu înviazã pânã ce nu se vor sfârsi miile (cei o mie) de ani." Apocalipsa 20:5 Citat:
De vreme ce credeti ca omul cand moare merge la Domnul, fara sa mai fie nevoie de revenirea Domnului si INVIEREA mortilor in Hristos, pot spune ca credinta dvs. contrazice vizibil pasajul din Tesaloniceni. Redau aici acel pasaj, deoarece am impresia ca nici macar nu l-ati citit: "Fratilor, despre cei ce au adormit, nu voim sã fiti în nestiintã, ca sã nu vã întristati, ca ceilalti, care nu au nãdejde, Pentru cã de credem cã Iisus a murit si a înviat, tot asa (credem) cã Dumnezeu, pe cei adormiti întru Iisus, îi va aduce împreunã cu El. Cãci aceasta vã spunem, dupã cuvântul Domnului, cã noi cei vii, care vom fi rãmas pânã la venirea Domnului, nu vom lua înainte celor adormiti, Pentru cã Însusi Domnul, întru poruncã, la glasul arhanghelului si întru trâmbita lui Dumnezeu, Se va pogorî din cer, si cei morti întru Hristos vor învia întâi, Dupã aceea, noi cei vii, care vom fi rãmas, vom fi rãpiti, împreunã cu ei, în nori, ca sã întâmpinãm pe Domnul în vãzduh, si asa pururea vom fi cu Domnul. De aceea, mângâiati-vã unii pe altii cu aceste cuvinte.( 1 Tesaloniceni 4:13-18) Cititi cu atentie si credinta acesta descriere a evenimentului care ne va aduce impreuna cu Domnul, pentru totdeauna. Teoria ca te vei bucura de prezenta Domnului, pe timpul mortii, o gasiti descrisa in filozofia greaca sau alte lucrari pagane. Citat:
Dumnezeu la facut pe om din pamant si i-a suflat in nari suflare de viata. Si omul s-a facut un suflet viu. (Facerea 2: 7) La moarte: Tarana (trupul) se intoarce in tarana iar suflarea de viata se intoarce la Dumnezeu, care a dato. (Ecelsiastul 12:7) Urmeaza un somn de o clipita (moartea) pana la INVIERE. Citat:
asa pururea vom fi cu Domnul(1 Tesaloniceni 4:17) Asa ne scrie Sfantul Apostol Pavel, cand descrie revenirea Mantuitorului si INVIEREA mortilor. Dvs. ati inteles cumva ca Sfantul Apostol Pavel a exclus INVIEREA? A spus Sfantul Apostol ca va fi impreuna cu Hristos in stare de mortaciune sau in stare de strigoi de morti? Citat:
Dvs. credeti in nemurirea mortului (anuland fagaduinta invierii), credeti ca veti merge la Domnul pe timpul mortii (anuland invierea, revenirea si fagaduinta ca ne va lua cu EL). Intrebare: cine spune ca "ceea ce a spus (fagaduit) Isus nu e adevarat"? Citat:
Sfanta Scriptura spune ca sufletul (in acceptiunea biblica) moare: "Sufletul care pacatuieste, acela va muri" (Ezechiel 18:20) Citat:
Citat:
Trebuie sa credeti, cu adevarat in INVIEREA Domnului, care ne da nadejdea INVIERII mortilor. Asa ne indeamna Sfantul Apostol Pavel in 1 Cornteni cap. 15. Last edited by crocomau; 12.02.2011 at 20:28:52. |
#165
|
|||
|
|||
![]()
Pentru Crocomau:
Haideti sa o luam mai pe de-a dreptul: noi credem ceea ce a spus sfintul apostol Pavel: fiinta noastra este formata dint trup, suflet si duh. Toata teoria pe care mi-ati dat-o o este bazata numai pe trup. Luind ca litera de lege ceea ce ne spune sfintul apostol Pavel, ca exista si un suflet, toate se leaga: 1. Tilharul a ajuns in Rai, de fapt sufletul lui, ca trupul i-a ramas atirnat pe cruce (Isus ii spusese femeii care traia sa nu-L atinga, nu unei femei care murise, ceea ce e perfect logic) 2. Ca sfintul apostol Pavel dorea sa moara, pentru ca dorea sa se intilneasca cu Cristos-lucru pe care l-am intilnit si la unii din sfintii nostri 3. Ca Moise si Ilie i-au aparut Lui Isus, la schimbarea la fata 4. Ca au inviat mortii la moartea Lui Isus, care prin Jerfa si Moartea Sa i-a rascumparat pe cei care murisera inainte de venirea Lui, deci sufletele dreptilor din Vechiul Testament au putut intra in Paradis 5. Ca imparatia lui Dumnezeu este vie, indiferent ca e aici sau pe lumea cealalta ... si asa mai departe Teoria dumneavoastra este ciudata pentru ca: 1. Ia in considerare numai trupul si nu spune nimic despre suflet 2. Contraziceti biblia cind sustineti ca cei care au murit nu mai sint madulare ale lui Cristos Madularele Lui Cristos sufera unele pentru altele, deci un madular mort nu are cum sa sufere 3. Contraziceti Biblia cind spuneti ca cei morti apartin unui loc mort, iar Biblia ne spune ca imparatia Lui Dumnezeu e vie 4. Sfintul apostol Pavel care dorea sa moara pentru a se intilni cu Cristos o fi vrut sa ne duca in eroare? 5. Isus ne-a spus ca cei curati cu inima il pot vedea pe Dumnezeu si nu cei inviati (iarasi ati contrazis Biblia). Deci daca ma va ajuta Domnul si voi muri cu inima curata, Il voi vedea pe Dumnezeu, pentru ca asa a spus Isus (Doamne ajuta-ne sa murim cu inima curata!) etc Credinta mea nu contrazice chiar deloc versetele date, din Tesaloniceni: se refera la Ziua de Apoi, cind va trimbita arthanghelul....Intii vor invia trupurile celor adormiti... Cu credinta dumneavoastra insa, puteti face lumina referitor la aspectele de mai sus doar rastalmacind Biblia si adaugind virgule, cind ele nu existau in original. Si mai e un lucru: avind in vedere ca biserica dumneavoastra nu a adus nici un fel de roade, consider ca invatatura predicata de pastorii dumneavoastra e gresita din start. Last edited by nutucutu; 12.02.2011 at 21:40:43. |
#166
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu are rost sa continuam discutia, pana nu lamurim ce inseamna "suflet" (nephes - in ebraica NT, psyche - in greaca NT) in acceptiunea biblica. Veti vedea ca "suflet" (in Sfanta Scriptura) are mai multe semnificatii: sine, viata, creatura, persoana, apetit, minte, fiinta vie, dorinta, emotie, pasiune, etc. Dar, niciodata (in Sfanta Scriptura) cuvantul "suflet" nu semnifica o entitate care se desprinde de omul mort si traieste mai departe in mod constient si avand sentimente si suferinte. Mai pe scurt, in Sfanta Scriptura "suflet" nu inseamna niciodata "fantoma". Am o rugaminte: urmariti acest studiu : http://www.proto-teologia.info/wiki/...5?title=Suflet Este simplu de urmarit (desi este complex si complet, este bine conceput si structurat). |
#167
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Last edited by nutucutu; 12.02.2011 at 21:53:50. |
#168
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Cand trupul nu mai are suflare de viata, nu mai putem vorbi nici despre sufletul viu (expresie biblica). Aceeasi intelegere biblica o avea si Sfantul Iustin Martirul. Iata ce spunea: "Asadar sufletul se impartaseste de viata, de vreme ce Dumnezeu vrea ca el sa traiasca, Apoi cand Dumnezeu nu vrea ca el sa mai traiasca, el nu se va mai impartasi de ea. Fiindca a trai nu este o insusire a lui asa cum este insusirea lui Dumnezeu; ci dupa cum un om nu traieste totdeauna si sufletul lui nu este pentru totdeauna asociat cu trupul, intrucat oridecateori aceasta armonie trebuie intrerupta, sufletul paraseste trupul si omul nu mai exista; da, oridecate ori sufletul trebuie sa-si inceteze existenta, spiritul de viata ii este luat si nu mai exista sufletul, ci merge inapoila locul de unde a fost luat." Dialogul cu Trifon cap.6 |
#169
|
|||
|
|||
![]() Citat:
De aceea v-am recomandat acel studiu (de doar cateva pagini). |
#170
|
|||
|
|||
![]()
Eu apartin Bisericii Catolice. Nu-mi permit sa am nici o teorie. Biserica elaboreaza teorii. Deci daca ea greseste, eu nu sint vinovata. Iata ca m-am pus la adapost. Nu tocmai, pentru ca pentru a nu fi vinovata, ar trebui sa urmez invataturile bisericii. Iar in cazul de fata ar trebui sa ma rog pentru cei decedati, pentru ca altfel, la judecata, domnul nostru Isus Cristos imi va spune ca am pierdut timpul pe net in loc sa ma rog pentru madularele care sufera. Iar unele din aceste madulare sint cei decedati. Cred ca am spus tot ce aveam de spus referitor la acest subiect.
|
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Grija sotului fata de sotie ! | windorin | Nunta | 48 | 08.12.2012 01:38:38 |
Grija pentru mantuire | nico.dia | Intrebari utilizatori | 4 | 23.05.2010 19:26:41 |
Grija lui Dumnezeu pentru noi | giovaninnaa | Generalitati | 15 | 09.10.2009 08:47:49 |
425 de morti de holera | podolski_2 | Umanitare | 5 | 05.12.2008 00:04:45 |
|