![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Ok, m-am lamurit, e suficient . Sfanta Treime a fost imperfecta pentru o perioada determinata de timp; un Dumnezeu lipsit de perfectiune nu mai e Dumnezeu. Cu siguranta domnul osutafaraunu ne va oferi o explicatie pentru aceasta conceptie a AZS.
Last edited by ioanna; 18.08.2011 at 22:06:02. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
uneori din exprimarea membrilor cultelor neoprotestante s-ar cam intelege ca sunt usor nestorieni, insa la nivelul marturisirii lor de credinta Hristos este Dumnezeu si Om( cu exceptia martorilor lui iehova care tind spre arianism)
__________________
valentin_top_bizant |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Aici gasim o explicatie care completeaza cele spuse de grasu77, se intelege mai bine punctul de vedere al AZS.
Deși divinitatea Sa avea capacitatea naturală a omniprezenței, Isus Hristos cel întrupat a renunțat în mod voluntar la aceasta. El a ales să fie omniprezent prin lucrarea Duhului Sfînt. http://www.adventist.ro/index/convin...ezeu-fiul.html Last edited by ioanna; 18.08.2011 at 22:25:25. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nu am ce să explic... majoritatea ideilor emise de dvs. n-au nicio legătură cu concepția AZȘ. Citesc doar concepția ortodocșilor despre concepția AZȘ. Până să dau lămuriri, dezmințiri și alte alea, consultați vă rog site-ul oficial al AZȘ. E mai corect așa. Dacă aveți nelămuriri ulterioare vă stau la dispoziție în măsura în care pot și eu...
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Din moment ce am postat link-ul, inseamna ca am si citit cele scrise acolo, tocmai de aceea am avut nelamuriri. Cum priviti Sf. Treime in perioada in care Hristos a fost intrupat? mai reprezinta aceasta perfectiunea daca o persoana (ipostas) si-a alterat esenta, renuntand la firea dumnezeiasca? partea asta n-am inteles-o :) banuiesc ca exista o explicatie logica, care mie imi scapa.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Conform invataturii ortodoxe in IIsus firea dumnezeiasca si fire lumeasca nu sunt separate, ci unite intr-un mod neimpartit si neamestecat (perihoreza), Iisus fiind om desavarsit si Dumnezeu desavarsit. Ma interesa natura lui Iisus in perioada intruparii, in conceptia AZS mai are doua firi divino-umana, in aceeasi Persoana sau are doar fire umana? comparatia cu nestorianismul s-a facut pornind de la firea umana a lui Iisus. Are doua firi insa nu s-a folosit de puterile firii divine?
Last edited by ioanna; 19.08.2011 at 17:48:57. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Citat:
sa il lamuresti si pe grasu77 in aceasta privinta, caci el marturiseste altceva. |
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Un cor mai putin obisnuit | Mihnea Dragomir | Craciunul - Nasterea Domnului | 32 | 05.12.2011 02:40:58 |
putin ajutor | Calin21 | Exorcismul | 8 | 05.06.2011 19:11:06 |
vorbiti-mi putin! | anaecaterina | Generalitati | 86 | 21.07.2010 10:13:39 |
of...:( putin ajutor... | Simona-Marilena | Generalitati | 7 | 18.11.2009 22:51:25 |
PUTIN-felicitari | cozia | Despre Biserica Ortodoxa in general | 12 | 27.12.2007 19:20:00 |
|