![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
DE CE LE IGNORI? Ti-am mai explicat mai demult ce zice Iacov 2, uite aici: "The scriptures clearly teach that we are saved (justified) by faith in Christ and what He has done on the cross. This faith alone saves us. However, we cannot stop here without addressing what James says in James 2:24, "You see that a man is justified by works, and not by faith alone." There is no contradiction. All you need to do is look at the context. James chapter 2 has 26 verses: Verses 1-7 instruct us not to show favoritism. Verses 8-13 are comments on the Law. Verses 14-26 are about the relationship between faith and works. James begins this section by using the example of someone who says he has faith but has no works, "What use is it, my brethren, if a man says he has faith, but he has no works? Can that faith save him?" (James 2:14). In other words, James is addressing the issue of a dead faith, a faith that is nothing more than a verbal pronouncement, a public confession of the mind, and is not heart-felt. It is empty of life and action. He begins with the negative and demonstrates what an empty faith is (verses 15-17, words without actions). Then he shows that type of faith isn't any different from the faith of demons (verse 19). Finally, he gives examples of living faith that has words followed by actions. Works follow true faith and demonstrate that faith to our fellow man, but not to God. James writes of Abraham and Rahab as examples of people who demonstrated their faith by their deeds. In brief, James is examining two kinds of faith: one that leads to godly works and one that does not. One is true, and the other is false. One is dead, the other alive; hence, "Faith without works is dead," (James 2:20). But, he is not contradicting the verses above that say salvation/justification is by faith alone. Also, notice that James actually quotes the same verse that Paul quotes in Rom. 4:3 amongst a host of verses dealing with justification by faith. James 2:23 says, "and the Scripture was fulfilled which says, and Abraham believed God, and it was reckoned to him as righteousness.'" If James was trying to teach a contradictory doctrine of faith and works than the other New Testament writers, then he would not have used Abraham as an example. Therefore, we can see that justification is by faith alone and that James was talking about false faith, not real faith when he said we are not justified by faith alone." Citat:
Citat:
Citat:
Efeseni 2:8-9 "Căci prin har ați fost mântuiți, prin credință. Și aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu. Nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni." VEZI MINCINOSULE? VEZI? Pavel subliniaza ca mantuirea nu se obtine prin fapte! Trebuie sa fi foarte indoctrinat ca sa citesti versetul ala si sa iti apara cuvantul "fapte" in minte. |
#2
|
||||||
|
||||||
![]() Citat:
Daca e asa, si Isus a murit pentru toti oamenii din lume, si murind pe cruce a platit pentru toate pacatele lumii, atunci de ce mai merg oamenii in iad, daca pacatele lor au fost ispasite de Isus pe cruce? Stii de ce? Pentru ca Isus a murit doar pentru anumit oameni, nu pentru toti, conform Efeseni 1:4 "În El, Dumnezeu ne-a ales înainte de întemeierea lumii, ca să fim sfinți și fără prihană înaintea Lui, după ce, în dragostea Lui" Daca planul lui Dumnezeu era ca toti oamenii sa ajunga in cer, atunci el a esuat. Ce zici de asta? Citat:
Mai, omule, ce sa fac ca sa iti intre in cap ca o faptura noua va avea automat fapte noi, pentru ca Duhul lui Dumnezeu se afla in interiorul crestinului. Nu se spune ca trupul nostru este Templul Duhului Sfant. Daca chiar suntem in Hristos, atunci vom deveni fapturi noi, si Duhul Sfant ne va ajuta sa facem fapte bune, si sa ne transformam treptat tot mai mult si tot mai mult inspre chipul lui Hristos. Asta spune Biblia pe care tu nu o crezi. Citat:
Citat:
Citat:
EU AM ZIS, OMULE, CA LUCRURI MARI INSEAMNA GREAT THINGS, SI TU AI ZIS CA LUCRURI MARI INSEAMNA BIG THINGS!!!! Acuma le inversezi?? Gata, nu imi mai pun mintea o persoana care minte in continuu, care nu recunoaste ca greseste nici chiar atunci cand acest lucru e extrem de evident, care nu intelege logica, care se preface atotstiutoate si care are pe deasupra si amenzie si uita ce s-a discutat mai devreme si incepe sa zica ca mi-a dovedit ca great things inseamna lucruri mari, desi exact asta i-am dovedit eu mai devreme, si el zicea ca nu am dreptate. Citat:
Daca Dumnezeu a ales de la intemeierea lumii ca toti oamenii sa fie mantuiti, si totusi nu toti vor fi mantuiti pentru ca nu toti vor, atunci dumnezeul tau e incapabil sa faca ceea ce si-a propus. Nu m-as inchina inaintea unui dumnezeu atat de neputincios. Adevarul e ca Dumnezeul Bibliei a ales doar anumiti oameni ca sa fie mantuiti, asta ne spune Efeseni 1:4-5, pentru ca sa isi arate gloria Lui (Efeseni 1:6) si dragostea Lui prin salvarea a unor oameni care nu meritau altceva decat iadul vesnic. Tot ce face Dumnezeu este spre gloria Sa, nu spre gloria nevrednicilor de oameni. Last edited by DanielS; 02.03.2014 at 22:20:32. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Amandoi va invartiti in jurul cozii fiecaruia, vorbiti de subiecte diferite, va invartiti in jurul a doua cozi diferite si va contraziceti. Cum se numeste asta? Cam seamana a nebunie.
DanielS vorbeste de mantuirea obiectiva, prin faptul ca omul nu se poate mantui prin faptele Legii vechi, in afara Sf.Cruci si a Mantuitorului Hristos... si are dreptate. Iar Daniel_Ortodox vorbeste de mantuirea subiectiva, adica mantuirea obiectiva transpusa si asumata IN MOD PERSONAL de fiecare om de pe pamant si lucrarea sinergica a omului cu harul in vederea mantuirii... si are dreptate. Acum ideea e ca Daniel_Ortodox admite si parerea lui DanielS despre mantuirea obiectiva, insa nu am reusit sa deslusesc daca DanielS admite idea de mantuire subiectiva, adica credinta, fapte si har.
__________________
"Pentru că mulți amăgitori au ieșit în lume, care nu mărturisesc că Iisus Hristos a venit în trup; unul ca acesta e amăgitorul și antihristul." 2 Ioan 1,7. "Cuvine-se cu adevarat sa te fericim pe tine Nascatoare de Dumnezeu, cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru, ceea ce esti mai cinstita decat Heruvimii si mai marita fara de asemanare decat Serafimii, care fara stricaciune pe Dumnezeu Cuvantul L-ai nascut, pe tine cea intru adevar Nascatoare de Dumnezeu te marim!" Last edited by Illuminatu; 02.03.2014 at 22:56:13. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Harul devine o portita juridica, iar faptele sunt neconsiderate, luate doar separat. Nu sunt tratate in sinergie cu credinta. Unul zice ca omul are nevoie de apa, datorita referintelor la "apa vietii", iar altul ca omul are nevoie de mancare, datorita scenei cu "acesta este trupul Meu", si celorlate referinte la mancare din Testamente. Unul tipa ca o moara flamand, altul ca omul nu poate trai fara apa.
__________________
Every point of view is useful, even those that are wrong - if we can judge why a wrong view was accepted. Last edited by Patrie si Credinta; 02.03.2014 at 23:09:37. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Creștine ! Ori mărturisește Adevărul, vino și fi-mi alături, împreună în Hristos, ori cel puțin nu sminti. Că nu se învărte nimeni în jurul cozii. El se învărte în jurul ereziei, iar eu fiind în Adevăr, și cu mila Domnului, Adevărul descoperindu-mi-se pe Sine prin studierea teologie, iată acum pot să aduc Lumină peste erezie, și să-i arăt ce formă, diformă, are erezia protestantă. Iertare. Hristos a înviat ! |
#6
|
|||||||
|
|||||||
![]() Citat:
Hristos nu a eșuat. Ci a biruit. Da, a plătit pentru toți oamenii. Oamenii mai merg în iad pentru că nu cred în El sau cred greșit, se închină la hristoși mincinoși. EREZI ! Hristos nu a murit pentru anumiți oameni. Dumnezeu vrea: toți oamenii să se mântuiască și la cunoștința adevărului să vină. II Timotei 2, 4. Hristos a murit pentru toți oamenii și doar cine acceptă jertfa lui și are credință în El și fapte și har, se va mîntui. Cine acceptă jertfa Lui, prin credință, fapte și har, este ales de Hristos să vină în Rai, conform Efeseni 1, 4. Atît de simplu. Restul sunt erezii. Citat:
Exact pentru că trupul nostru devine templu al Duhului Sfînt, dacă facem faptele luminii, dacă facem păcate (și facem mereu), trebuie spovedanie, împărtășanie și apoi mai departe mergem înainte: credință, fapte și har. Foarte simplu, dart ereziile nu vor asta. Ei vor Duhul Sfînt în ei și dacă se gîndesc: bă ăsta-i prost. Gata. A plecat Duhul Sfînt. Pentru că ai păcătuit. Nu-i greu de înțeles, trebuie doar să-ți dai un pic silința ! Citat:
Citat:
Citat:
Dar poftim să zicem că ai dreptate. Este great things se traduce lucruri mari. Fă-i și tu lucruri mari ! Cum i-a făcut Domnul ! Fă-i plecăciuni și spune ce i-a spus îngerul ! Consideră că ești și tu înger, că doar nu ești mai presus de înger, nu? Ești mai prejos, sau dacă vrei, fi ca îngerul. Și spune-i așa: PLECĂCIUNE ȚIE CĂREIA ȚI S-A FĂCUT MARE HAR, DOMNUL ESTE CU TINE, BINECUVÎNTATĂ EȘTI TU ÎNTRE FEMEI ! Și apoi fiindcă spune: "mă vor numi fericită toate neamurile", după ce ai spus cuvintele îngerului, spune: TE NUMESC FERICITĂ, TE NUMESC FERICITĂ, TE NUMESC FERICITĂ ! Citat:
Citat:
Dacă un om nu vrea, nu înseamnă că Dumnezeu e incapabil să-l mîntuiască, înseamnă că ia dat libertatea și liberul albitru să aleagă. Crezi că Dumnezeu nu putea să-l oprească pe Adam în Rai să muște din fructul oprit? Putea să-l oprească dar nu a vrut Dumnezeu, că i.a respactat libertatea la Adam. Ia spus odată și e de ajuns. Odată și bine: să nu mînînci din acel fruct, că vei muri. Simplu. Dumnezeu nu e incapabil, dar nu calcă libertatea noastră de alegere. Că apoi nu fiecare om îl alege pe EL, sau doar crede că îl alege pe El, dar alege pe El, dar alege hristoși mincinoși, așa cum au ales toți protestanții. Te rog să ieși din erezie. Te rog, vrei ? Bucurii de la plecăciunile către Preasfînta Fecioară Maria. |
|