![]() |
![]() |
|
#351
|
|||
|
|||
![]()
Citat:
În prealabil postat de vsovi ![]() eu shi pe Hellen White o cred ca a fost dusa de ingeri shi ca i s-a aratat din Cer cate ceva, dar n-au intzeles ei ce au vazut, iar apoi, ai facut ei cum au crezut, dar nu de aia e bai ca nu tzin ei ca shi noi, ci de aia ca se ridica shi lovesc in Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu devenind astfel antichristi, caci daca nu era preasfanta Nascatoare de Dumnezeu demult eram distrushi de rautatzile nostre... florina77: Citat:
dar pentru ce afirmi ca sunt penticostal? pentru ca se coboara Duhul Sfant la fiecare Liturghie peste credincioshi? Deschizandu-se Cerurile shi Dumnezeu desfacand zagazurile milostivirii Sale? Poi tzi-am spus ca limba mea e oarecum "englezna" de balta, deci penticostalii sunt rai ca se coboara Duhul peste ei shi vorbesc in limbi? De ce ma faci penticostal, ca nici nu shtiu cu ce se mananca, nu shtiu ce inseamna... poate-mi explici dumneata ca vad ca ii cunoshti bine... shi aia asha o aliura de inchizitor ca mai ca imi vine sa te cred... dar nu te supara daca am sa-tzi spun ca sa stai departe de mine ca sa nu-mi dai virujul adus de la penticostali ori adventishti... apoi spui ca eu cred in Hellen White shi e ceva rau, de ce? poi da, cred in ea, asha cum ash crede in orishicine, care a marturisit ce a vazut, unde a fost dus, shi ce i s-a aratat, fiindca viatza ei de incercari de a urma ceva nevointze asha cum s-a priceput ea demonstreaza ca a vazut ceva, iar cuvintele folosite shi aflate din Cer de la ingeri, cat am citit din ce a prezentat Iustin pe acest site, mie mi se par conforme cu scripturile shi le-am shi explicat dupa cum am priceput eu pe firul <Ziua de Sabat, sau sambata adventishtilor>, dar problema este ca ei, adventishtii, nu au shtiut interpreta, nu au priceput scrierile, shi semnificatziile, shi au propovaduit interpretari absurde shi cu care fireshte ca eu nu-s deacord, pentru ca ne-a invatzat CLD adevarul Adevarat... shi e clar ca sarmanii adventishti se ratacesc shi de la Cuvintele lui Hellen White, shi le-au lasat shi pe alea shi au preluat interpretari de la baptishti, caci chiar shi pe timpul lui Hellen White au facut ei o practica anapoda, asha au hotarat ei, sa formeze o practica dar nu e conforma cu scrierile pentru ca ei nu le-au priceput, nu le-au shtiut interpreta, caci degeaba au vazut cu ochii lor ca n-au intzeles ce au vazut, adica ce a vazut Hellen White, iar pentru ca sa priceapa de la Lumina ortodoxiei, n-au venit. Asha ca cum anume sunt eu adventist? asha doar ca zici dumneata? un fel de micutza torquenada? Florina: < Se pare ca "prorocita" de la Pucioasa vrea s-o intreaca la numarul de pagini scrise.) Poate ca si Mahomed a avut viziunile de la Arhanghelul Gabriel, ca doar el asa sustine> este strigator la Cer sa vorbeshti ironic shi fara nici un argument decat necredintza shi rautatea sa vorbeshti astfel pe un sfant cum e Verginica Maicii Domnului, un sfant Binecuvantat de sfintzii Trei Ierarhi. Domnule daca mahomed a avut viziuni de la draci, ca o demonstreaza roadele cartzii lor, absurditatzile shi minciunile shi practicile shi talhariile din religia lor, ori ca la: Medjugorie, Fatima, vorbesc "fecioare" satanice, asta reiese din textele lor mincinoase, din frazele lor in care este stracurata otrava shi rautatea shi caderea shi entuziastmul bolnavicios, dar la : Vladimireștiul, Maglavitul, Pucioasa, Recea, Sinaia, ori iata ca shi la manastirea Petru Voda unde plange icoana Maicii Domnului cu lacrimi de mir, acolo iata este de la Dumnezeu... shi este de la Dumnezeu pentru ca noi ar trebui sa deosebim duhurile, frazele, propozitziile, sa intuim shi sa ne dam seama unde suntem pacalitzi shi mintziti shi unde se spune Adevarul... caci tot ce duce la mandrie, indoia, shtiintza fara pliniri, pizma, rautate, ura, shi a judeca noi in locul lui Dumnezeu este de la cel rau... iar unde este vorba de smerenie, umilintza, suferintza, rabdare, dragoste, cruce, curatzenie, Adevar, acolo este de la Dumnezeu... dar voi avetzi mereu obiceiul de a mocirli asha engross, la gramada pe unii cu altzii, ca shi cum nu fiecare v-a da socoteala de faptele shi cuvintele sale... iar un Arhitect care a judecat el asha este mai demn de crezare decat oamenii simpli care spun ce au vazut shi auzit shi simtzit? Nicintr-un caz... In fatza lui Dumnezeu nu cel ce judeca este mare ci cel ce are viatza feciorelnica shi la suflet nu numai la trup... adica aceea ce se feresc sa osandeasca... sa judece ori sa savarsheasca pacatele... deci draga florina... pentru ce incerci mereu ca sa ma scotzi eretic? nu tzi-am spus ca n-am citit de la adventishti mai mult decat a postat Iustin adica un citat pe care am incercat sa-i gasesc minciuni shi n-am reushit, atat, iar penticostalii nici nu shtiu ce sunt shi ce fac...deci cum ash putea sa fiu asemenea lor? in ce ma aseman cu ei? ia spune-mi dumneata... pentru ca ash vrea sa iau aminte la glasul celor 7 Trambitze ale Domnului? poi astea sunt ale Domnului shi nu sunt poveshti ori minciuni ci s-au intamplat la noi in tzara... ca a participat multa lume shi le-a cunoscut pe Trambitze mult popor shi multzi oameni shi au suferit prigoane shi dureri mari... deci pentru ce ii deteshti? "Doamne, Doamne al Meu, ce cautzi Tu printre talhari?" "Doamne, vino Doamne sa vezi ce-a mai ramas din oameni" "afara comunismu' x 8 mai bine haimana, decat calator mai bine huligan decat zicator mai bine golan decat optimist mai bine mort decat comunist afara comunismu' x 6 a fost ora 23 un buletin de stiri din Bucuresti inceputa la timisoara prinr-o demonstrare pasnica declarata spitalului, de catre autoritatea si fortele de securitate revolutia romanilor s-a intins rapid in intreaga tara, armata a trecut in partea populatiei pe stazile din Timisoara, Sibiu, Bucuresti, Brasov si alte orase nr tinerilor morti si raniti in lupta pentru libertate continua sa creasaca, REFREN Doamne, vino doamne Sa vezi ce-a mai ramas din oameni. x2 Nopti lungi si triste Acasa m-a gandesc Si pe voi acolo va zaresc Sunt nopti pline de groaza Pt mine in razboi Sunt nopti de basm acolo la voi Si doamne pt ce? O viata de cosmar Si pt cine Se moare in zadar? Sunt nopti pline de groaza In care imi e sa tip Sunt nopti de basm de care nu mai stim Refrenx2 De ce nu incetati Acest cumpli razboi De ce va ganditi Numai la voi Si nici nu va pasa De mama care-si plange copilul sau ucis ce zace in balti de sange Si nici nu va pasa de cei ce nu mai sunt de cei ce va acuza de acolo dïn mormant" |
#352
|
|||
|
|||
![]()
Citat:
În prealabil postat de baniutilizati ![]() A fost infailibil arhitectul Mihai Urzica? Dumitru Staniloaie n-a vazut greseli in fenomenul de la Maglavit, asa am gasit scris pe internet. Pe mine nu ma intereseaza un fenomen care a trecut. Despre vedenia lui Ion Gheorghe Popa iti spun ca au fost multi care au studiat-o si comparand-o cu alte scrieri ale Sfintilor au vazut ca este greu sa-i gaseasca o greseala. Sper sa nu-mi raspunzi . floryyn31: Citat:
"Dacă pe astea le vedeți ca fiind de la Dumnezeu, atunci de șmecherii mai subtile ale diavolului nici nu se pune problema, ele sunt direct de la Sf. Duh, nu?" ce ironie, ce ratacire in mintea ta stimate coleg de forum... despre ce shmecherii vorbeshti? despre tzantzarii pe care ii strecori de la diavol in timp ce inghitzi camil-CaMila? asha calare pe matura cu soda in maini ca sa ne fereshti de eretici shi sectantzi shi amagirile diavoleshti? Domnule pe voi inshiva sa va plangetzi shi nu sa datzi vina pe altzii mereu... ca nu ei or sa dea socoteala pentru voi ca nu le-atzi facut, "caci oridecate ori... unuia dintre aceshtia mici ai Mei... nu le-atzi facut, mie nu mi le-atzi facut" .... adica aia micii, aia cu o cirtutza shi o iotutza curata... ni se spune sa-i respectam mereu, mereu... iar voi atzi ajuns sa negatzi pana shi faptele shi viatza sfanta a sfintzilor? renegand insashi adevarul revelat de la Hristos-Duhul?.... cum vine asta ca nu intzeleg? nu avem oare datoria sa nu judeca? iar cand citim sau auzim ceva nou nu se cuvine sa ne lamurim inainte de a vorbi ori de a transmite din gura in gura pacatul, hula shi barfa? spune tu draga Floryyn31... cum adica e grosier? adica evident deci ce este insinuarea asta ca shi cum dumneata ai shtii ceva dar nu spui shi trebuie sa te credem asha pe cuvant ca nu ai vreme sa explici la proshti shi fraieri ca shi mine de exemplu... cine este Gheorghe Popa, care sunt argumentele cu care eshti asha de lamurit de catre acel Mare Arhitect? ca afirmi ca noi consideram shmecheriile diavolului ca fiind de la sfantul Duh... deci asha de inshelatzi suntem incat nici nu are rost sa stai de vorba.... poi daca spune ca ii va inshela diavolul pana shi pe cei aleshi, dumneata ei fi mult mai ales ca shi cei aleshi(de la intemeierea lumii) shi ca dumneata nu te insheli deloc... domnule una este sa respingi ce vezi shi ce auzi, visele shi toata nalucifariferizarea SF din smerenie, shi sa nu primeshti, caci sigur Domnul nu se va supara chiar daca sunt de la El ci va lauda un astfel de ucenic ce cauta sa nu cada in mandrie shi desfranare... shi alta e sa socoteshti shi sa osandeshti engross, unii cu altzii, ca totzi sunt o apa shi-un pamant, ca "shtim noi" de unde li s-a dat, pentruca nu e plauzibil, nu e credibil in mintea noastra, nu da bine, shi astfel mintzind cat cuprinde alaturi de proorocul mincinos, gLumeail mare arhicon.... doar ca asha vretzi voi... shi astfel ajutand la lepadarea oamenilor de Piatra pe care au lepadat-o zidarii, neluata in seama. |
#353
|
|||
|
|||
![]()
VSovi, vorba lui baniutilizati: tu n-ai treaba? n-ai serviciu? n-ai scoala? nu mananci si nu dormi? de ai timp sa scrii atat de mult si agramat incat plictisesti pe toti? Ca in curand numai tu o sa mai scrii pe acest topic.
Cand am vorbit de "prorocita" de la Pucioasa, ale carei scrieri o sa devina in curand o biblioteca intreaga, nu m-am referita la Virginia, ca ea n-a scris nimic, ci doar a vorbit in stare de posedare si cei din jurul ei au scris. Ci m-am referit la urmasa Virginiei, cea ale carei scrieri sunt postate pe internet si pe care le citesti tu cu credinta ca sunt "gura lui Dumnezeu". Dar dupa cum pomul dupa roade se cunoaste, insist sa te informezi mai mult asupra credintei tale (desi nu cred ca-mi vei asculta sfatul, din moment ce ai o cultura religioasa atat de saraca, cum insuti sustii) si sa-i cunosti personal pe cei din "Cetatea Sfanta"... |
#354
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=purple]Misterele Pucioasei (IX)[/COLOR]
[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea I) [/COLOR] Studiu independent despre fenomenul religios [COLOR=blue]NIP[/COLOR] ( ”[COLOR=blue]Noul Ierusalim[/COLOR] de la Pucioasa” ) ........................................... [COLOR=red]Notă: Acest material reprezintă selecțiuni preluate din articolul cu același nume de pe blogul noulierusalimnip.wordpress.com, înainte de suspendarea abuzivă a acestuia de către liderii pucioși, urmând ca acordul autoarei să se obțină ulterior ........................................... [/COLOR] Pentru cei care încă mai cred că este de-a dreptul imposibil ca cei doi artiști, Marian și Victoria Zidaru, după mai mult de optsprezece ani irosiți pentru o iluzie, să dea semne de răzvrătire și de revenire la normalitate, există și o urmare care poate îi va convinge. Urmarea este că însuși “[COLOR=blue]Cuvântul lui Dumnezeu[/COLOR]”, luat ca etalon al sfințeniei de la Pucioasa, în care artiștii Marian și Victoria Zidaru încă mai investesc capital de încredere, mărturisește limpede răzvrătirea lor. Și iată cum: Există în istoria acestui “[COLOR=blue]Cuvânt[/COLOR]”, în afară de unele inexplicabile sincope (perioade de luni de zile de tăcere absolută, în care el n-a mai schițat nici un “semn de viață”- cea mai lungă fiind de circa doi ani, între 1980 și 1982) și unele manifestări care ies din tiparele cunoscute. Sunt așa-numitele “[COLOR=blue]Cuvinte în șoaptă[/COLOR]” . Deloc puține (să tot fie câteva zeci), ele sunt expresia neputinței “[COLOR=blue]Dumnezeului de la Pucioasa[/COLOR]” de a suporta și a expune în public adevăruri incomode care, drept consecință, trebuie tratate pe furiș, cu voce scăzută; cum s-ar spune – “hai să spălăm rufele murdare în familie”. Aceste “[COLOR=blue]Cuvinte în șoaptă[/COLOR]” n-au fost date niciodată publicității, deoarece tratează de regulă subiecte grave și dure, vizând mai ales așa-numitele “neîmpliniri” săvârșite de unii membri marcanți ai comunității. Aici tonul și maniera de tratare a subiectelor oscilează de la o duritate extremă, incompatibilă cu imaginea unui Dumnezeu bun, milos și îndelung răbdător, pe care și-or fi făcut-o mai toți creștinii pravoslavnici, la patetisme ieftine, languroase, care încearcă să-i aducă “cu vorba bună” la ascultare pe cei “turbulenți”. Un asemenea specimen de “[COLOR=blue]Cuvânt[/COLOR]” mieros a fost rostit pe 12 septembrie 2007, avându-i ca destinatari pe… soții Zidaru, proaspăt răzvrătiți împotriva [COLOR=blue]liderilor pucioși[/COLOR] care, drept pedeapsă, i-au expediat în surghiun pe cei doi artiști la atelierul lor din București. Dar cum artiștii Zidaru nu sunt tocmai de lepădat, [COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR] s-au răzgândit repede și au inventat (cu mintea românului de pe urmă ) un “[COLOR=blue]Cuvânt în șoaptă[/COLOR]”, care urma să-i convingă pe artiști spre obediență și spre sentimente mai pașnice. Bine ticluit, împănat cu cel puțin patruzeci de acuzații solide la adresa celor doi artiști, acest “cuvânt” și-a făcut imediat efectul: măcar formal, artiștii Zidaru au acceptat să mimeze în continuare armonia dintre ei și liderii pucioși, ca să vadă lumea exterioară “[COLOR=blue]cât de mult se iubesc ei între ei[/COLOR]”. Iată că “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa are și ascunzișuri, nu numai taine. Și, din când în când, mai scrie câte o “scrisoare din cer”. Transcriu aici integral acest “[COLOR=blue]Cuvânt în șoaptă[/COLOR]”, deoarece el nu a fost publicat și probabil nu se va publica niciodată în mod oficial, fiindcă dezvăluie prea limpede o față ascunsă a fățărniciei de la Pucioasa. Textul “epistolei” este evidențiat pe fond gri. Comentariile îmi aparțin. [COLOR=blue]Epistola Domnului către Marian și Victoria[/COLOR] [COLOR=blue]D[/COLOR][COLOR=blue]au să întăresc Duhul Meu peste voi, [/COLOR][COLOR=red]copii neputincioși în porți[/COLOR][COLOR=blue],[/COLOR][Comentariu (#1): Este vorba de cei doi lideri supremi și absoluți de la Pucioasa, Mihaela Tărcuță și Nicolae Nedelcu, considerați (de ei și de către acoliții lor) prooroci, profeți, soli ai lui Dumnezeu pe pământ, soli ai [COLOR=blue]Cuvântului[/COLOR], “porți” de coborâre a [COLOR=blue]Cuvântului lui Dumnezeu[/COLOR], “porți” între cer și pământ, călăuzele poporului Domnului, călăuzele de la mijloc ale poporului Domnului, “vase” purtătoare de Dumnezeu, copii purtători ai venirii Domnului, copii ai glăsuirii Domnului, copii însărcinați cu lucrarea Domnului în ei, copii neputincioși în porți, copiii de sub crucea venirii Domnului, copiii cei mai mici, “sculele” Domnului, fiii coborârii Domnului, fiii poporului Domnului, fii-copii, purtătorii Domnului cei disprețuiți, cei mai mici fii ai poporului Domnului, “iubirea Domnului de pe pământ”, etc, etc, etc. În plus, Nicușor mai este și preot și totdeodată arhiereu – deși nu are nici parohie, nici eparhie] [COLOR=blue]dar [/COLOR][COLOR=red]mai întâi[/COLOR][COLOR=blue] caut să întăresc puterea voastră cea pentru Mine și cea pentru poporul Meu, tată. [/COLOR] [Comentariu (#2) : De fapt, este imposibil de a stabili priorități temporale pentru două acțiuni care, practic, se confundă. Nu poate exista aici un “mai întâi” pentru Dumnezeu, deoarece, “a întări Duhul peste două persoane” și “a întări puterea acelorași persoane” sunt două acțiuni care se confundă prin înseși mijloacele prin care ele se împlinesc. “Întărirea puterii” acestor persoane nu se poate face decât prin însăși “întărirea Duhului” peste ele, și altfel nu se face, îndată ce se spune că ea vine de la Dumnezeu.][COLOR=blue] V-am spus vouă că Îmi las cu multul mângâierea Mea peste voi și lucrarea ei [/COLOR] [Comentariu (#3) : Nici mângâierea nu se poate despărți de lucrarea ei, ca să fie două acțiuni distincte, legate prin conjuncția “și”, ci ele sunt o singură acțiune, dacă sunt. Căci lucrarea mângâierii nu poate fi decât însăși mângâierea. Asistăm însă aici la un prelungit joc de cuvinte, menit să dea intensitate artificială mesajului, așa cum boxeurul face un joc de picioare ca să-și amețească adversarul.] [COLOR=blue], dar [/COLOR][COLOR=red]nu pot, tată[/COLOR][COLOR=blue] să-Mi aduc poporul spre duhul mângâierii[/COLOR] [Comentariu (#4) :O mărturisire spectaculoasă: “[COLOR=blue]Dumnezeu cel Atotputernic de la Pucioasa[/COLOR]” se declară neputincios până și în modelarea propriului Său popor! Zeci de ani pierduți în zadar, cu o propovăduire sterilă!? Acesta este un eșec de neimaginat, mai ales că este imposibil ca să fi dispărut toți creștinii autentici de pe fața pământului (evident, în afară de cei doi “aleși”, [COLOR=blue]Mihaela & Nicușor[/COLOR], rămășițele ascunse prin dumbrăvile Pucioasei)] [COLOR=blue]ca să-l aibă el în fire și să trec și prin el apoi cu mângâierea Mea spre voi[/COLOR] [Comentariu (#5) : Mângâierea celor doi lideri de la Pucioasa devine obiectivul primordial de pe pământ. Toată suflarea, tot poporul cel “pravoslavnic” de la Pucioasa, avându-L în frunte pe “Însuși Dumnezeul lor”, trebuie să se preocupe numai ca să le aducă lor mângâiere. Că dacă nu sunt ținuți în mângâieri, îndată “scade puterea lui Dumnezeu în ei”. Să fie asta o nouă închinare la idoli? sau cui i se pare așa, i se pare din duh pizmaș!?] [COLOR=blue], și ca să-l am și pe poporul Meu lucrător al lucrărilor Mele cele de azi și cele de mâine, tată. [/COLOR] [Comentariu (#6) : Lucrări care se reduc la a le aduce mângâieri celor doi lideri de la Pucioasa? Expresia “și pe poporul Meu” arată că doar neîmplinirea de care tocmai s-a vorbit (lipsa de angajament în corul mângâietorilor celor doi lideri) îl împiedică pe acesta să fie la înălțimea chemării care i s-a făcut, deci îl dă (deocamdată) deoparte.] |
#355
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a II-a)
[/COLOR] [COLOR=blue]O, cât Mă doare că nu sunteți ajutați ca să puteți pentru Mine atât cât am Eu să pot peste pământ în zilele acestea![/COLOR] [Comentariu (#7) : Ciudată această pasare a responsabilității, de sus în jos și de la unul la altul! “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa nu poate cât ar vrea să facă, pentru că nu pot [COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR] ca “să-I facă Lui treaba”. Liderii nu pot, pentru că nu poate poporul pentru ei, “să-i ajute”, adică “să le facă lor treaba”. Iar poporul nu poate, pentru că el este ocupat, că stă și își face treaba lui. Pe a lui, cine să i-o mai facă? Și-o face singur, că el n-are servitori.][COLOR=blue] Voi trebuia [/COLOR][COLOR=red]să fiți ținuți numai în mângâieri[/COLOR][COLOR=blue], pentru puterea Mea în voi, fiilor copii. [/COLOR] [vezi Comentariul (#5)] [COLOR=blue]Poporul Meu cu care v-am unit pe voi când am pornit prin voi cuvânt peste pământ, [/COLOR][COLOR=red]trebuia să vă iubească mult pe voi[/COLOR] [Comentariu (#8.) :Chiar presupunând că așa trebuia, n-ar fi fost deloc ușor, căci poporul era extrem de derutat. În 1980 a murit Verginica, pe care o iubea tot poporul. Despărțirea, după 25 de ani de “păstorire”, a fost greu suportată de toți. Au urmat doi ani de pauză, fără nici un “cuvânt” din cer. După aceea, începând cu 1982, “pogorârea cuvântului” s-a făcut prin lelica Maria, sora Verginicăi. Cei care au mai putut, au iubit-o și pe Lelica, așa cum au iubit-o și pe Verginica. În 1990, altă schimbare: Cuvântul venea și prin Mihaela (cu o singură noutate practică: Mihaela nu reproducea prin voce cuvântul, ci prin scris, așa cum pretindea că îl aude). În 1994, Lelicăi i s-a interzis să mai dea cuvânt poporului, și de atunci a tăcut, până în joia patimilor anului 1998, când și ea a murit. Poporul nu mai avea acum încotro: trebuia să-și transfere integral iubirea de la Lelica spre Mihaela, care continua să-i aducă acestuia “cuvântul Domnului”. Unii au putut, alții nu. Nu-i ușor să iubești la comandă, și mai ales să ai infidelități.] [COLOR=blue], nu pe el să se iubească cel pe care Eu, Domnul l-am scris lângă începătura cea nouă de împărăție a cerului pe pământ cu voi[/COLOR] [Comentariu (#9) : De unde rezultă că odată cu începuturile cele noi (Mihaela – prooroc) s-a instaurat și “[COLOR=blue]împărăția cerului pe pământ[/COLOR]” (anul 1990)] [COLOR=blue].[/COLOR] [COLOR=blue]Cu toți voiesc să grăiesc, cu toți voiesc să Mă întreb[/COLOR] [Comentariu (#10) : Expresia aceasta[COLOR=blue] “Cu toți să grăiesc, cu toți să Mă-ntreb” [/COLOR]seamănă cu surata ei moștenită de la Caragiale:[COLOR=green]“Ori toți să trăim, ori toți să muriți!”[/COLOR][COLOR=blue]. [/COLOR]În orice caz, motivul “întrebării” rămâne neexplicat și inexplicabil: Ce poate să Se mai întrebe Dumnezeu, dacă oricum El le știe pe toate?] [COLOR=blue], pe toți voiesc să-i îmbiu spre iubire din cer, căci iubirea din om îl trage spre pământ pe om, și omul își face luiși stare, iar Mie Îmi rămâne suspinul și dorul meu cel lung după om, tată.[/COLOR] [COLOR=blue]Vă deschid acum urechea ca să puteți voi auzi cuvântul epistolei Mele[/COLOR] [Comentariu (#11) :Ni se dă a înțelege că maniera de comunicare a “[COLOR=blue]Cuvântului[/COLOR]” către cei doi lideri pucioși urmează a fi cea clasică, folosită și până acum: prin auzirea incantațiilor “coborâte din cer” de la “[COLOR=blue]Dumnezeul de la Pucioasa[/COLOR]”, care urmează a fi reproduse apoi Zidarilor de către Nicușor, cu vocea lui inconfundabilă.][COLOR=blue] spre cei doi fii ai Mei, Marian și Victoria, care s-au alăturat vouă la începutul Meu cu voi, și pe care Eu, apoi, i-am scris cu voi în cartea vremii, tată, și în cartea Mea cu voi, ca să aibă ei nume mare, numele Meu, nume de fii ai Ierusalimului, a cărui împărăție este din ceruri, nu de pe pământ, tată. [/COLOR] [Comentariu (#12) :Construcția frazei este ambiguă.A căruia este [COLOR=blue]Împărăția[/COLOR], cea care [COLOR=blue]este din ceruri[/COLOR]? A “[COLOR=blue]numelui[/COLOR]” sau a “[COLOR=blue]Ierusalimului[/COLOR]”? Ambele situații conduc însă spre o altă paternitate decât cea a [COLOR=#ff6600]Împărăției lui Dumnezeu[/COLOR].] [COLOR=red]Mânuța voastră este acum în mâna Mea, care-Mi scrie cuvântul[/COLOR][COLOR=blue] către acești fii ai Mei, [/COLOR] [Comentariu (#13) : Aici ni se sugerează o cu totul altă manieră de comunicare decât cea anunțată la început, și anume prin scrierea dirijată: mâna scrie cuvintele în mod automat, fără ca obligatoriu să existe o participare cognitivă concomitentă, sau o auzire a cuvintelor. Sunt multe cazuri consemnate de acest gen (exemplu:[COLOR=blue]Vassula Ryden[/COLOR]), cazuri de scriere automată specifice ședințelor de spiritism, care se presupune că sunt dirijate de către duhuri chemate din lumea nevăzută.] [COLOR=blue]și apoi voi să scoateți acest cuvânt și să mergeți cu el și cu Duhul Meu în voi spre ei[/COLOR] [Comentariu (#14) : Urmează fazele catehizării celor doi răzvrătiți, Marian și Victoria Zidaru, după următorul scenariu: “[COLOR=blue]Cuvântul[/COLOR]” este trecut în computer, apoi se listează o copie, pe care Nicușor o ia și le-o citește la modul imperativ celor doi împricinați, căutând să reproducă întocmai presupusa intonație înfricoșătoare a lui Dumnezeu (deși cu alt prilej, într-una din mărturisirile ei de taină, Mihaela pretindea că ea îl aude pe “Dumnezeu” că vorbește cu glasul lui Nicușor, și nu invers) și să-i convingă pe cei doi Zidari că sunt pe o cale greșită și că nu mai pot continua așa ca până acum. Bineînțeles că Mihaela este și ea de față la declamația lui Nicușor, căci liderii pucioși sunt întotdeauna nedespărțiți și neîmpărțiți, neamestecați și neschimbați. Și astfel amândoi, [COLOR=blue]“cu Duhul Lui în ei”, [/COLOR]vor căuta apoi ca să-i “lămurească” pe cei doi Zidari, dacă eventual ar mai rămâne ceva din ei sau careva dintre ei de “lămurit”. Să reținem însă esențialul, acela că Duhul Sfânt nu mai poate lucra astăzi pe pământ decât numai prin ei, prin cei doi [COLOR=blue]lideri pucioși[/COLOR]. Ei sunt “[COLOR=blue]porțile de la iesle[/COLOR]” pentru vremea de astăzi, așa cum odinioară Hristos declama despre Sine pentru vremea de atunci: [COLOR=#993300]“Eu sunt ușa oilor”(Ioan [/COLOR][COLOR=#993300]10:7,9)[/COLOR]] [COLOR=blue], ca să privesc Eu peste întâlnirea aceasta a Mea cu ei prin voi[/COLOR] [Comentariu (#15) : Nici de întâlnit cu omul nu se mai poate întâlni “Dumnezeu”, decât tot [COLOR=blue]prin[/COLOR] cei doi [COLOR=blue]lideri pucioși[/COLOR], “solii” Lui. Nici de privit nu mai poate “Dumnezeu” privi, decât [COLOR=blue]prin[/COLOR] ochii lor. De aceea și zicea despre ei într-un “[COLOR=blue]Cuvânt[/COLOR]”: “[COLOR=blue]Voi sunteți ochii Mei și mâinile Mele și picioarele Mele[/COLOR]” (citat aproximativ, din memorie)] [COLOR=blue], căci voi sunteți solii Mei, tată. Când voi nu puteți din partea Mea ca soli ai Mei[/COLOR] [Comentariu (#16) : Tălmăcire:[COLOR=fuchsia]‘Când voi nu puteți să-i convingeți prin dialog direct de faptul că n-au dreptate, chiar dacă voi sunteți acoperiți de autoritatea supremă de “soli ai lui Dumnezeu,…’[/COLOR]] [COLOR=blue], acolo e de dat cuvântul Meu cel drept[/COLOR] [Comentariu (#17) : Tălmăcire:[COLOR=fuchsia]‘…atunci veniți la ei cu un “Cuvânt nou, primit din cer” și așa veți fi crezuți,…’[/COLOR]] [COLOR=blue], căci cuvintele omului Mă lasă pe Mine fără dreptatea cea peste toate[/COLOR] [Comentariu (#18.) : Tălmăcire:[COLOR=fuchsia]‘… căci acești oameni îndrăzneți ridică vocea și vor să-și facă dreptate singuri, disprețuind dreptatea lui Dumnezeu …’[/COLOR]] [COLOR=blue], pe Mine și pe voi[/COLOR] [Comentariu (#19) : Tălmăcire:[COLOR=fuchsia]‘…zicând că Eu, prin voi, îi nedreptățesc pe ei…’[/COLOR]] [COLOR=blue], copii însărcinați cu lucrarea Mea în voi, cu zbaterea Mea[/COLOR] [Comentariu (#20) :Tălmăcire:[COLOR=fuchsia]‘…dar Eu numai prin voi lucrez, și lucrez din greu, cu zbatere…’[/COLOR]] [COLOR=blue] cea duioasă după om ca să-i dau omului iubire din cer, tată, căci iubirea din el Mă părăsește pe Mine, nu-Mi dă Mie, și îi dă omului, tată. [/COLOR] [Comentariu (#21) : Tălmăcire:[COLOR=fuchsia]‘…ca să-l oblig cu forța pe om ca să Mă iubească, chiar dacă el nu Mă mai vrea și vrea să-și dăruiască altcuiva iubirea.’[/COLOR]] |
#356
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a III-a)
[/COLOR] [COLOR=blue]Acum îmbrățișez în cuvânt [/COLOR][COLOR=red]inimioarele[/COLOR] [Comentariu (#22) :“Inimioarele” sunt Marian și Victoria Zidaru. Începutul este voit languros, iar artiștii Zidaru sunt duios “periați”, pentru ca “inimioarele” lor să se moaie mai ușor și mai repede.][COLOR=blue] spre care Mă îndrept ca să stau cu ei în sfat, pentru ei și pentru Mine sfat, pentru iubirea Mea cea din cer între ei și Mine, iubire de care-Mi este tare, tare dor, fiilor copii, căci [/COLOR][COLOR=red]ei dau să-și ia de lângă Mine și de lângă voi iubirea[/COLOR] [Comentariu (#23) :Începe însă de îndată un lung lanț de acuzații la adresa artiștilor Zidaru, unele mai voalate, altele de-a dreptul incisive. Vom încerca să le numărăm, fără pretenția că vom face o inventariere exhaustivă.Aici trebuie semnalată o [COLOR=#00ccff]primă [/COLOR]acuzație, voit amestecată, și tocmai de aceea ea este incorectă: artiștii Zidaru sunt acuzați că, în devălmășie, [COLOR=#00ccff]nu-L mai iubesc nici pe Dumnezeu, nici pe “solii” Lui[/COLOR][COLOR=#00ccff] de la Pucioasa[/COLOR]. În realitate, artiștii Zidaru continuă să-L iubească pe Dumnezeu, dar nu prin persoanele controversate ale celor doi intermediari auto-desemnați ca “soli ai lui Dumnezeu” (care i-au scârbit adânc, până la refuz, pe Zidari), ci direct și simplu, din toată inima, așa cum fac toți creștinii de pretutindeni. În același timp, aceasta este și prima mărturisire că artiștii Zidaru, acești “stâlpi ai [COLOR=blue]Noului Ierusalim[/COLOR]” (sau, “[COLOR=blue]pietre vii[/COLOR]”, cum îi numește Maria de la Pucioasa), încep să se clatine zdravăn în “credința” în care au crezut în ultimii optsprezece ani.][COLOR=blue] și vor să Mă iubească așa cum știu ei, așa cum pot ei. [/COLOR] [Comentariu (#24) : Adică ei doar așa pot: să-L iubească pe Dumnezeu direct, de la om la Dumnezeu, și nu prin intermediari (adică prin cei doi lideri, în sensul că numai dacă îi iubesc pe lideri, numai așa se cheamă că-L iubesc pe Dumnezeu).] [COLOR=blue]Vă iau în Duhul Meu, în sânul Meu, căci aceasta înseamnă Duhul Meu[/COLOR] [Comentariu (#25) : O definiție inedită a Duhului Sfânt: [COLOR=blue]Duhul este sânul Fiului.[/COLOR]] [COLOR=blue], fiilor spre care am venit, și Mă aplec ca un Dumnezeu[/COLOR] [Comentariu (#26) : “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa “se umilește” în fața Zidarilor, pentru a-i putea scoate în evidență neumiliți pe aceștia.][COLOR=blue] ca să Mă primiți și ca să Mă mângâiați cu milă, tată. [/COLOR] [Comentariu (#27) : Acum se pune în mișcare un mecanism sentimental destul de simplu: “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa se ploconește la Zidari și le cerșește milă, știind că o va obține fără greș, fiindcă îi știe că sunt miloși și că, oricum, el are un ascendent nelimitat în fața lor; pentru ca apoi, îndată ce va obține această milă, s-o transfere direct, pe tavă, “solilor” săi (liderii pucioși). În acest fel, scopul real al “scrisorii din cer” este atins: artiștii Zidaru să facă bine și să fie îngăduitori și mângâietori și miloși cu liderii lor, [COLOR=blue]Mihaela & Nicușor, [/COLOR] iar de-acum încolo să-i asculte fără crâcnire.] [COLOR=blue]Am voit [/COLOR][COLOR=red]să-Mi scurg prin voi mila Mea[/COLOR][COLOR=blue] cea din cer către copiii cei de sub sarcina venirii Mele[/COLOR] [Comentariu (#28.) : Aici se confirmă cele spuse în comentariul precedent; în plus, se are în vedere și un transfer necondiționat prin cei doi Zidari, a milei care vine direct din cer pentru cei doi “prooroci”,[COLOR=blue] Mihaela & Nicușor[/COLOR]. Artiștii Zidaru sunt chemați să fie o conductă, sau o curea de transmisie, pentru mila de care “cei mici” ([COLOR=blue]Mihaela & Nicușor[/COLOR]) au atâta nevoie, de parcă ar trăi din mila altora. Și pe undeva, așa și este, căci ei nu muncesc nimic, doar dau “indicății” supușilor lor.] [COLOR=blue], cărora [/COLOR][COLOR=red]nu[/COLOR][COLOR=blue] trebuie [/COLOR][COLOR=red]să le cerem[/COLOR] [Comentariu (#29) : Aici se dă pe față un protecționism fără limite, prin care “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa îi cocoloșește pe “proorocii” Lui, [COLOR=blue]Mihaela & Nicușor[/COLOR]. Cei care conduc, prin natura poziției lor, ar trebui să fie cât mai atenți, cât mai drepți, cât mai corecți, cât mai activi, cât mai eficienți, cât mai sobri. Iar supușii lor să fie în drept să le ceară aceste calități. Poate aici este și cheia conflictelor din această comunitate care se pretinde creștină. Liderii lor nu răspund în fața nimănui de incompetență, de lașitate, de ineficiență, de diletantism, de aventurism, de tot felul de capricii și clovnerii, iar supușii lor n-au nici măcar dreptul să le ceară să se corecteze, ci doar să-i laude și să-i mângâie neîncetat. Iar când se ivește câte unul mai colțos, gata și conflictul! De regulă aceste conflicte se rezolvă simplu, prin “debarcarea” celui în cauză. Când e vorba însă de persoane importante (cei doi Zidari sunt un asemenea caz), problema se complică până la paroxism. Surghiunirea nu mai este o soluție comodă; pe de altă parte, conviețuirea lor cu [COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR] devine imposibilă, fără o delimitare strictă a (in)competențelor. Se recurge atunci la “negocieri”, care îmbracă cele mai neobișnuite forme, inclusiv cea a “[COLOR=blue]misivelor căzute din cer[/COLOR]”. Adică, așa ca în cazul de față.] [COLOR=blue], ci [/COLOR][COLOR=red]numai să le dăm[/COLOR][COLOR=blue], tată. Și ce să le dăm, tată? Să le dăm [/COLOR][COLOR=red]primire[/COLOR][COLOR=blue], să le dăm [/COLOR][COLOR=red]nădejde[/COLOR][COLOR=blue], să le dăm [/COLOR][COLOR=red]putere[/COLOR][COLOR=blue] ca să poată pentru Mine și pentru salvarea neamului omenesc de la întuneric la lumină, să le dăm [/COLOR][COLOR=red]milă[/COLOR][COLOR=blue] și [/COLOR][COLOR=red]mângâiere[/COLOR][COLOR=blue], [/COLOR] [Comentariu (#30) : Drept este că [COLOR=#993300]mai fericit este a da, decât a lua[/COLOR] [COLOR=#993300](Faptele Ap., [/COLOR][COLOR=#993300]20:35).[/COLOR] Dacă aici e vorba de “[COLOR=blue]călăuze[/COLOR]”, apoi nimic, dar absolut nimic, în afară de ascultare demnă, n-ar fi să le trebuiască acestora de la cei călăuziți. Dar ce găsim în enumerarea de mai sus? Ce mai vor “[COLOR=blue]călăuzele pucioase[/COLOR]”de la supușii lor? În afară de ascultare (numită aici cu cuvântul “[COLOR=blue]primire[/COLOR]”), mai găsim pe lista solicitărilor: și [COLOR=blue]nădejde[/COLOR], și [COLOR=blue]putere[/COLOR], și [COLOR=blue]milă[/COLOR] și [COLOR=blue]mângâiere[/COLOR]. [COLOR=blue]Nădejdea [/COLOR]este una dintre virtuțile fundamentale creștine, alături de credință și de dragoste. Dacă tu, călăuză, nu te poți călăuzi pe tine pe cale, pentru că n-ai nădejde, oare cum vei călăuzi pe alții, mai începători, mai șovăitori și mai slabi? Bărbăția, sau [COLOR=blue]puterea[/COLOR], este altă virtute creștină. Dacă tu, slab fiind, te încumeți să călăuzești pe alții, oare nu veți aluneca cu toții în prăpastie? [COLOR=blue]Mila[/COLOR] și [COLOR=blue]mângâierea[/COLOR] sunt pentru cei neputincioși și bolnavi cu sufletul și cu trupul. Dacă tu ești o călăuză vrednică de milă, bolnavă fiind la suflet și la trup, cum îi vei întări pe alții, cărora le ceri cu disperare să-ți dea ție întărire? Cei încăpățânați în a se agăța de scaune și de ranguri, de unde conduc mulțimile, cerându-le lor numai să le dea, dar nimic să le ceară în schimb, să ia aminte că apostolii Noului Testament n-au făcut așa. Ei s-au dat pe ei înșiși, fără a cere nimic în schimb, încât apostolul Pavel cu lucrul mâinilor sale își câștiga pâinea lui, ca să nu fie judecat pentru lăcomie sau nedreptate. Pavel era bolnav și la trup, dar nu se lamenta la cei din jur, ci doar se ruga Domnului să-i îndepărteze boala și neputința. Dar la suflet, el era mai sănătos decât toți: pe toți îi îmbărbăta, pe toți îi ridica, pe toți îi vindeca. Iată chipul adevărat al apostolului lui Hristos! El dă în jurul lui, nu cere, și se bucură când dă, căci [COLOR=#993300]mai fericit este a da, decât a lua[/COLOR].][COLOR=blue] căci [/COLOR][COLOR=red]sarcina Mea peste ei este grea și nu mai pot[/COLOR][COLOR=blue] sub ea acești copii, fiilor. [/COLOR] [Comentariu (#31) :Aici este creionată o imagine falsă pentru Hristos, Care a fost și este Dumnezeu adevărat din Dumnezeu adevărat, și Care spunea pe vremea petrecerii Sale în trup pe pământ: [COLOR=#993300]“Vai și vouă, învățătorilor de Lege! Că împovărați pe oameni cu sarcini anevoie de purtat, iar voi nu atingeți sarcinile nici cel puțin cu un deget”(Luca [/COLOR][COLOR=#993300]11,46)[/COLOR][COLOR=purple]. [/COLOR]Nu se putea ca tocmai Cel ce a criticat așa de aspru obiceiul de a pune sarcini grele, peste puterile celor pe care îi stăpânesc, să facă El Însuși așa ceva, și încă unor aleși ai săi, “[COLOR=blue]soli[/COLOR]” și “[COLOR=blue]prooroci[/COLOR] “ ai “[COLOR=blue]cuvântului care vine din cer[/COLOR]”. Și chiar dacă ar fi fost așa, cel care a împovărat nemilos pe cei neputincioși ar fi trebuit ca el însuși să repare ce a greșit, să ridice povara, nu să apeleze la mila altora, prea puțin dispuși să-l asculte.][COLOR=blue] Ei sunt săraci de puteri.[/COLOR] [Comentariu (#32) : Ce enormitate! De parcă ar trage la jug în fiecare zi. Cine îi cunoaște știe bine că mai degrabă “ard gazul de pomană”, iscodind în dreapta și-n stânga și pierzând ore în șir la taclale la telefonul mobil, în timp ce supușii lor muncesc de dimineața până-n noapte.][COLOR=blue] [/COLOR] |
#357
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a IV-a)
[/COLOR] [COLOR=blue]Să le dăm noi, tată, și ca Mine să le dăm, nu ca omul, și să suflăm cu iubire din cer peste ei și să le dăm nădejdea că vor putea pentru Mine până la împlinirea împărăției cerurilor peste acest pământ sfințit de cuvântul Meu, pe care, iată, Mi-l lărgesc pic cu pic, și apoi din loc în loc să poată ei peste omul de pe pământ, peste om din loc în loc, că peste pământ e greu să pătrund Eu să împărățesc, căci voi știți că omul Mi-a luat pământul și cerul, știți, tată, că nu mai am unde să-Mi plec capul pe pământ, și știți că plâng cu Mine sfinții pentru [/COLOR][COLOR=red]zdrobirea împărăției cerurilor pe pământ peste tot[/COLOR] [Comentariu (#33) :Nici nu poate fi Împărăția cerurilor pe pământ, fără Hristos coborât în slavă, împărățind în mijlocul ei. Până atunci, rămâne valabil ce s-a spus prin [COLOR=#993300]Scriptură[/COLOR]:[COLOR=#993300]“Iisus a răspuns: Împărăția Mea nu este din lumea aceasta. Dacă împărăția Mea ar fi din lumea aceasta, slujitorii Mei s-ar fi luptat ca să nu fiu predat iudeilor. Dar [/COLOR][COLOR=red]acum[/COLOR][COLOR=#993300] împărăția Mea nu este de aici”.(Ioan [/COLOR][COLOR=#993300]18:36)[/COLOR] Să încercăm să sintetizăm câte ceva din acest pasaj ebrios. Până acum, despre Împărăția Cerurilor s-au făcut în această “[COLOR=blue]scrisoare din cer[/COLOR]” următoarele aprecieri: a) [COLOR=blue]“…începătura cea nouă de [/COLOR][COLOR=red]împărăție a cerului[/COLOR][COLOR=blue] pe pământ cu voi.” [/COLOR](la care am făcut comentariul nr. #9) b) [COLOR=blue]“…de fii ai Ierusalimului, a cărui [/COLOR][COLOR=red]împărăție este din ceruri[/COLOR][COLOR=blue], nu de pe pământ… “[/COLOR](la care am făcut comentariul nr. #12) c) [COLOR=blue]“…până la împlinirea [/COLOR][COLOR=red]împărăției cerurilor[/COLOR][COLOR=blue] peste acest pământ sfințit de cuvântul Meu…”[/COLOR] d) [COLOR=blue]“…plâng cu Mine sfinții pentru zdrobirea [/COLOR][COLOR=red]împărăției cerurilor[/COLOR][COLOR=blue] pe pământ peste tot…”[/COLOR] Mai departe în scrisoare mai găsim și următoarea afirmație: e) [COLOR=blue]“…multul Meu cuvânt, care-Mi anunță [/COLOR][COLOR=red]împărăția Mea[/COLOR][COLOR=blue] peste om…”[/COLOR] Din situațiile a) și b) rezultă că împărăția cerurilor [COLOR=red]a fost[/COLOR] și [COLOR=red]este[/COLOR] instaurată din ceruri pe pământ. Din situația c) rezultă că împărăția cerurilor [COLOR=red]este[/COLOR], dar [COLOR=red]nu prea este[/COLOR] instaurată temeinic pe pământ, deoarece se afirmă că va trebui împlinită. Faptul că nu s-a reușit o instaurare temeinică a ei pe pământ este inexplicabil, îndată ce tot aici se spune că pământul a fost sfințit de “cuvântul de la Pucioasa”. Din situația d) rezultă că împărăția cerurilor pe pământ [COLOR=red]a fost[/COLOR] dar [COLOR=red]nu mai este[/COLOR] nicăieri, deoarece a fost zdrobită peste tot. Din situația e) rezultă că împărăția cerurilor [COLOR=red]va fi[/COLOR] în curând instaurată pe pământ. Concluzia este hamletiană: [COLOR=red]“To be, or not to be”[/COLOR].] [COLOR=blue]și că omul Mi-a luat căsuța și hăinuța și locul Meu din om, tată. Acest suspin al Meu [/COLOR][COLOR=red]era mare și în voi la începutul[/COLOR][COLOR=blue] Meu cu voi [/COLOR][Comentariu (#34) : Fidelitatea și dăruirea Zidarilor față de liderii pucioși a fost deplină la început, dar acum este puternic contestată.][COLOR=blue] lângă [/COLOR][COLOR=red]copiii cei mai mici[/COLOR][vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue] cu care am mai rămas din poporul Meu cel de demult, atât de îndărătnic în el pentru voia Mea cea sfântă în el, voie de care ascultă cel credincios și se pleacă sub ea, ca să se depărteze de el duhul cel potrivnic lui Dumnezeu, care îl desparte bucățică cu bucățică pe om de slava Mea de peste el.[/COLOR] [COLOR=blue]Mi-am învățat vreme îndelungată[/COLOR] [Comentariu (#35) :[COLOR=blue]“Vremea îndelungată” [/COLOR]a durat 25 de ani (între anii 1955 și 1980). Verginica s-a chinuit timp de 25 de ani, care până la urmă s-au irosit în zadar, deoarece îndată ce a murit, s-a risipit toată “agoniseala” ei: un popor întreg de creștini, pe care acum “cuvântul” îi numește ca pe niște “foști” care nu mai sunt, ca pe un popor abandonat și expirat: “[COLOR=blue]poporul Meu cel de demult al Meu[/COLOR]”.] [COLOR=blue] poporul care Îmi auzea glasul cuvântului Meu prin trâmbița Mea cea dulce, prin Verginica Mea, tată, iar pentru cei de azi [/COLOR][COLOR=red]copii ai glăsuirii Mele[/COLOR][vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue] ca să-i am Eu azi soli ai cuvântului Meu de peste ei, am folosit umilință mare, tată, și Mi-am făcut o bucățică de punte [/COLOR][Comentariu (#36) : Maria, zisă și “mama Lelica”, sora Verginicăi.][COLOR=blue] între Mine și ei pentru trâmbițarea Mea pe mai departe, după ce Eu Mi-am luat din durere pe trâmbița Mea cea douăzeci și cinci de ani sunătoare peste inima poporului Meu cel de demult al Meu. Am folosit o bucățică de punte[/COLOR] [vezi Comentariul (#36)][COLOR=blue] din același trunchi de copac [/COLOR][Comentariu (#37) : Andreiana, mama Verginicăi și a Lelicăi Maria.][COLOR=blue] cu trâmbița Mea și am trecut spre ei pe punte și Mi-am legat firul cu ei, căci au fost sortiți mai înainte de întemeierea lumii [/COLOR][COLOR=red]vase purtătoare de Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue], și de aceea [/COLOR][COLOR=red]i-am născut[/COLOR][COLOR=blue] și i-am ridicat. [/COLOR] [Comentariu (#38.) : Cine se mai poate mândri cu faptul că rivalizează cu Sfântul Ignatie Teoforul, fiind “vas purtător de Dumnezeu”? Cine se mai poate lăuda cu faptul că e “născut din Dumnezeu” decât Hristos, Fiul lui Dumnezeu? Doar dacă liderii pucioși n-o fi și ei Hristoși; or, Hristos cel din istorie să Se fi întrupat a doua oară pe pământ, în persoana lor.] [COLOR=blue]Dar ce voiesc să grăiesc Eu acum cu voi, tată? Voiesc să vă spun că s-a așternut între Mine și voi [/COLOR][COLOR=red]despărțire[/COLOR][COLOR=blue], tată, [/COLOR] [Comentariu (#39) :[COLOR=#00ccff]A doua[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru. Iată încă o dovadă că “[COLOR=blue]pietrele vii[/COLOR]” ale [COLOR=blue]Noului Ierusalim[/COLOR], Victoria și Marian Zidaru, au ajuns la grea cumpănă în viața lor spirituală. “[COLOR=blue]Cuvântul[/COLOR]” acesta îi acuză direct de “[COLOR=#00ccff]despărțire de Dumnezeul de la Pucioasa[/COLOR]”, deși ei contestă energic această acuzație, afirmând contrariul. Ei afirmă că nu de Dumnezeu s-au despărțit, ci doar de liderii pucioși. Cine are dreptate? Amândouă părțile au dreptate, depinde însă din ce direcție vezi lucrurile. Artiștii Zidaru nu vor, sau nu mai pot, să-i identifice pe liderii pucioși cu Dumnezeu, și de aceea afirmă cu convingere că ei s-au despărțit doar de lideri, nu și de Dumnezeu. “[COLOR=blue]Cuvântul[/COLOR]”, în schimb, îi identifică pe cei doi lideri cu Dumnezeu (e adevărat, niciodată direct, ci întotdeauna prin aluzii voalate, dar foarte insistente (cum ar fi cea identificată în comentariul precedent), și de aceea el vede despărțirea artiștilor Zidaru de liderii de la Pucioasa ca un afront adus direct și nemijlocit lui Dumnezeu. Urmarea este această misivă de “prelucrare” a conștiințelor, menită “să-i dea pe brazdă” pe cei doi răzvrătiți.] [COLOR=blue]și voiesc să bat la ușa voastră și să-Mi deschideți ca să intru, că Eu sunt Dumnezeu, Eu sunt Cel ce am făcut cerul și pământul, Eu sunt Cel ce sunt, fiilor. O, [/COLOR][COLOR=red]nu este bine între voi și Mine, tată[/COLOR][COLOR=blue].[/COLOR] [Comentariu (#40) :[COLOR=#00ccff]A treia[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “ [COLOR=#00ccff]relație alterată cu Dumnezeu[/COLOR]”][COLOR=blue]Primiți-Mă cu plângerea mea, căci Mă aplec vouă, fiilor. Vă rog din mijlocul cerului de sfinți și de îngeri, vă rog să-Mi faceți dreptate, dar [/COLOR][COLOR=red]dacă nu puteți[/COLOR][COLOR=blue] ca și Mine [/COLOR][COLOR=red]să vă aplecați și voi cu Mine în sfat acum[/COLOR][COLOR=blue], așa cum Eu M-am aplecat ca să Mă primiți, o, ce voi face Eu împotriva bucuriei diavolului, [/COLOR] [Comentariu (#41) : O amenințare voalată la adresa artiștilor Zidaru, dacă nu vor fi dispuși să participe la simulacrul de “[COLOR=blue]sfat[/COLOR]”. “[COLOR=blue]Sfatul Fraților[/COLOR]” este de obicei un monolog discreționar și monoton, în care, de regulă, Mihaela vorbește ore în șir singură. Iar ceilalți, ascultă. Și apoi, după “sfat”, va fi să vină amândoi Zidarii la ordine și îndreptare. Ce fel de îndreptare? Diavolul nu are trup, deci lui nu i se poate aplica o pedeapsă corporală, așa cum ar merita, pentru bucuria lui răutăcioasă împotriva lui Dumnezeu. Dar cei care i-au alimentat această bucurie diavolului, prin despărțirea lor de “solii lui Dumnezeu”, ei bine, aceștia au trupul pe ei, și ce va face “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa atunci, ca să strice bucuria diavolului? Răspunsul nu se spune, dar se subînțelege.][COLOR=blue] bucurie hrănită prin despărțirea dintre voi și Mine, fiilor?[/COLOR] [Comentariu (#42) : Așadar, Zidarii sunt cei care, prin răzvrătirea lor, hrănesc bucuriile diavolului.] |
#358
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a V-a)
[/COLOR] [COLOR=blue]O, tată, stau aplecați sub vină de la voi[/COLOR][Comentariu (#43) : [COLOR=#00ccff]A patra[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru. Ei sunt acuzați aici de [COLOR=#00ccff]învinuire nedreaptă[/COLOR] adusă liderilor pucioși. Rezultă că aceștia stau acum cocoșați sub vina plăsmuită a artiștilor Zidaru.][COLOR=red]copiii prin care Eu Îmi scriu solia Mea peste pământ,[/COLOR][vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue] acum, la sfârșit de timp. Hai să iubim [/COLOR][COLOR=red]dreptatea[/COLOR][Comentariu (#44) : Dreptatea poate fi iubită numai dacă judecarea părților se face cu dreptate. Or, acest “[COLOR=blue]proces[/COLOR]” denumit “[COLOR=blue]sfat[/COLOR]”(parcă în bătaie de joc), este întreținut și dirijat de un singur [COLOR=red]judecător[/COLOR], și acela transcendental: [COLOR=red]el[/COLOR] este și procuror, și acuzator, și avocat, și apărător, și grefier, și orice altceva mai e nevoie pentru un proces cu ușile închise, în care în afară de acuzat (acuzați, că sunt doi: Marian și Victoria Zidaru) nu se mai vede nimeni, în afară de purtătorul [COLOR=red]lui[/COLOR] de cuvânt (Mihaela Tărcuță). Iar acuzații sunt interpelați, dar n-au cum să se apere, căci nu pot să-[COLOR=red]i[/COLOR] vorbească [COLOR=red]lui[/COLOR] în contradictoriu. Ei trebuie doar să asculte și să se supună.][COLOR=blue] și să vedem ce vină trebuie să-i îngreuieze pe [/COLOR][COLOR=red]ei[/COLOR][vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue] și ce [/COLOR][COLOR=red]vină[/COLOR][COLOR=blue] ar trebui [/COLOR][COLOR=red]să luați[/COLOR][COLOR=blue] și voi [/COLOR][COLOR=red]de peste ei[/COLOR][Comentariu (#45) : Încep “negocierile”. Stilul lor este aparte: [COLOR=blue]Mai lasă și ei o parte din vina de peste ei, mai luați și voi o parte din vină peste voi, și tot așa[/COLOR][COLOR=blue]…[/COLOR]] [COLOR=blue], căci dacă ei stau prea mult sub vină,[/COLOR] [Comentariu (#46) : Nuanța e limpede. Nu se pune problema dacă vina pe care le-o aduc artiștii Zidaru liderilor de la Pucioasa este sau nu întemeiată, ci dacă e suportabilă atunci când este dată pe față. Dacă dezvăluirea incomodului adevăr durează prea mult în timp, imaginea publică a învinuiților se șifonează prea mult, iar ei devin incapabili să mai reprezinte la înălțime pe cel care i-a desemnat ca reprezentanți. De aceea, vina liderilor trebuie ridicată cât mai rapid, nu neapărat pe motiv de neîntemeiere, ci pentru ca să nu li se compromită definitiv imaginea, și implicit, misiunea la care au fost “racolați”(unul de altul) cu ani în urmă. Caz în care și îndrăzneala lor o să se cam mototolească.] [COLOR=blue]nu Mă lasă satana[/COLOR] [Comentariu (#47) : Cam prea îndrăzneț, satana acesta. Până și pe Dumnezeu Îl ține la respect. Să nu se găsească nimeni mai în putere ca să-i dea peste mână, și să-i spună: “Piei, satano!”?][COLOR=blue] să pot Eu prin ei cu toată sarcina Mea cea grea de peste ei[/COLOR] [vezi Comentariul (#31)] [COLOR=blue], cu toată venirea Mea atât cât este ea, tată.[/COLOR] [COLOR=blue]Vă spun fiilor, că răstălmăcirea cuvintelor și a faptelor[/COLOR] [Comentariu (#48.) : Deși nu sunt acuzați direct de “[COLOR=blue]răstălmăcirea cuvintelor și a faptelor[/COLOR]” cei doi Zidari trebuie să înțeleagă că nu degeaba li se face aici “teoria chibritului”. Dar, din exterior se vede mai bine întotdeauna. Chiar dacă se face o aluzie indirectă, avem aici [COLOR=#00ccff]a cincea[/COLOR] și [COLOR=#00ccff]a șasea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru. Capetele de acuzare sunt aici [COLOR=#00ccff]răstălmăcirea cuvintelor[/COLOR] și [COLOR=#00ccff]răstălmăcirea faptelor[/COLOR]. Așadar, artiștii Zidaru sunt făcuți, indirect, mincinoși: tot ce pretind ei că le-ar fi zis sau făcut cei doi lideri sunt pure răstălmăciri. În schimb, sintagma care urmează (“[COLOR=blue]ură și despărțire[/COLOR]”) cuantifică exact dimensiunea rupturii dintre Zidari și [COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR]. Este inexplicabil cum de n-au observat Zidarii că, dacă despărțirea li se impută lor, apoi ura, întrucât ei pretind că n-o resimt în inima lor, trebuie să vină neapărat din cealaltă parte.][COLOR=blue] aduce [/COLOR][COLOR=red]ură și despărțire[/COLOR][COLOR=blue] între cei de un nume cu Mine pe pământ. Vă spun, fiilor, că dreptatea de sine[/COLOR] [Comentariu (#49) : [COLOR=#00ccff]A șaptea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: indirect, ei sunt acuzați de [COLOR=#00ccff]iubire de sine[/COLOR], care vine prin “[COLOR=blue]dreptatea de sine[/COLOR]”. Artiștii Zidaru s-au săturat de nedreptățile înghițite ani de zile de la cei doi [COLOR=blue]lideri pucioși[/COLOR] și s-au decis să-și facă singuri dreptate. Deocamdată declarativ, prin cuvinte tăioase, care spun pe față adevărurile care dor (în urechile obișnuite numai cu laude). Dar nici asta n-a fost să fie îngăduit de inflexibilii [COLOR=blue]lideri pucioși[/COLOR] , care se cred infailibili. Pentru că la Pucioasa, nimeni nu are dreptul să-și declare singur dreptatea. Dreptatea vine (așa cum vine, și dacă mai vine) numai de la cei doi [COLOR=blue]lideri pucioși[/COLOR]. Orice altă dreptate este automat și necondiționat cotată ca nedreptate.] [COLOR=blue] nu este altceva decât [/COLOR][COLOR=red]iubire de sine[/COLOR][COLOR=blue], tată, iar cei de pe cale cu Mine trebuie să aibă cruce prin lepădare de sine, fiilor. Vă spun, tată, că iubirea de sine îl duce pe om la credință neziditoare între Mine și om. Credința cea neziditoare de Dumnezeu în om, e [/COLOR][COLOR=red]credință moartă[/COLOR][COLOR=blue], tată. [/COLOR] [Comentariu (#50) : Artiștilor Zidaru li se demonstrează, din aproape în aproape, că nu mai au nici credință în Dumnezeu ( e vorba, evident, de “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa), deși ei pretind că au. Mai precis, cine nu crede în liderii de la Pucioasa, și în “dreptatea” pe care o împart ei, nu crede nici în “Dumnezeul” lor.][COLOR=blue] O, fiilor, vă spun vouă că [/COLOR][COLOR=red]acești copii cei disprețuiți, puși de Mine sub sarcina venirii Mele,[/COLOR][vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue] nu au nimic cu cel greșit voilor Mele[/COLOR] [Comentariu (#51) : Tălmăcire: [COLOR=fuchsia]“…liderii de la Pucioasa n-au nici un resentiment față de persoanele Victoria și Marian Zidaru ,… “[/COLOR]] [COLOR=blue], ci au cu cele[/COLOR] [Comentariu (#52) : Tălmăcire: [COLOR=fuchsia]“…ci față de greșelile lor săvârșite asupra voii lui Dumnezeu…”.[/COLOR]O reformulare a unei cunoscute maxime, răstălmăcită însă într-o matriță nouă: “urăsc păcatul, dar iubesc pe păcătos”.][COLOR=blue] ce-l despart de Mine [/COLOR] [Comentariu (#53) : Păcatele îl despart pe om de Dumnezeu.Aici se finalizează o exprimare alambicată a maximei creștine [COLOR=#339966]“Urăsc păcatul, dar nu și pe păcătos”. [/COLOR]Deci liderii n-au nimic cu artiștii Zidaru, ci doar cu păcatele lor. Pe ei chiar îi iubesc (așa zic ei!).][COLOR=blue] pe cel ce nu caută ca Mine [/COLOR] [Comentariu (#54) :[COLOR=#00ccff] A opta[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru. Cu alte cuvinte, “[COLOR=#00ccff]ei nu caută ca Dumnezeu, pe calea lor cu Dumnezeu, ci caută ca oamenii[/COLOR]”][COLOR=blue] pe calea lui cu Mine. Inimioara lor e în mâna Mea, e în Duhul Meu. Eu, Domnul, știu ca un Dumnezeu inimioara lor, și nu ca un om, și am pus în ea dragoste și dor mare pentru mântuirea neamului omenesc de peste tot, darămite pentru poporul Meu cel apropiat de Mine cu credința lui și cu viața lui și cu fapta lui![/COLOR] [COLOR=blue]O, fiilor, Mă aplec spre voi, tată. Și de ce Mă aplec? Ca să Mă iertați de vină, fiilor.[/COLOR] [Comentariu (#55) :Aici, “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa se prezintă pe sine, în fals, ca fiind victimizat de comportamentul artiștilor Zidaru, lăsând să se înțeleagă că ei [COLOR=#00ccff]l-ar fi învinuit[/COLOR] cu ceva, și mai ales, că [COLOR=#00ccff]nici nu l-au iertat[/COLOR] apoi de vină. Este deci [COLOR=#00ccff]a noua[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru. Nimic mai neadevărat în aceste acuzații! Niciodată artiștii Zidaru n-au adus vreo atingere demnității lui Dumnezeu, ci dimpotrivă, s-au arătat devotați și evlavioși, credincioși și curați față de Dumnezeul cerului și al pământului. Doar dacă cineva ar putea identifica în mod forțat pe “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa cu liderii de la Pucioasa, față de care artiștii Zidaru s-au arătat deschis a fi dezamăgiți și scârbiți, abia atunci s-ar putea spune că l-au învinuit și pe “[COLOR=blue]Dumnezeul[/COLOR]” pe care îl încarnează liderii pucioși.] [COLOR=blue]S-a suit pe îngeri la Mine vină pentru cei ce-mi stau Mie porți între cer și pământ acum.[/COLOR] [Comentariu (#56) : Paradoxal, dar chiar imediat și chiar aici, adevărul se și dă pe față: Vina pe care o văd artiștii Zidaru nu este nicidecum îndreptată spre Dumnezeu, ci spre [COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR]. Deci, aserțiunea precedentă “[COLOR=blue]să Mă iertați de vină[/COLOR] “ este falsă: nimeni nu L-a învinuit pe Dumnezeu de ceva. Formularea însă este de-a dreptul eretică. Nu îngerii, ci demonii vin la Dumnezeu cu învinuiri asupra oamenilor.] |
#359
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a VI-a)
[/COLOR] [COLOR=blue]Când văd că ei cad sub vină, numaidecât Eu le-o ridic și o duc Eu[/COLOR] [Comentariu (#57) : Păi, e corect așa? Să le fie ridicată vina numaidecât, fără o cercetare a faptelor? Și dacă vina e adevărată? Acoperirea vinei se transformă atunci într-o cârdășie. Cel mai mare și mai tare își trage intenționt vina asupra lui, știind bine că pe el n-o să mai îndrăznească să-l cerceteze mai departe, ba o să bată îndată în retragere, făcând și temenele până la pământ. Ciudată această complicitate de gașcă, această “inversare intenționată a rolurilor”, numită în limbajul penal “favorizarea infractorului”! Dar eficientă, se pare. Și încă ceva: dacă vina celor doi nu este întemeiată (așa cum se susține aici sus și tare) de ce o mai ia “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa în cârcă? Nici așa nu este corect. Și chiar dacă ar fi ei vinovați, oare Dumnezeu ar trebui să-i descarce de vină în acest fel, adică identificându-Se cu vina lor?] [COLOR=blue], ca să Mă poată ei duce pe Mine, tată, [/COLOR] [Comentariu (#58.) : Vorba ceea: “[COLOR=green]O mînă spală pe alta, și amândouă obrazul[/COLOR]”. Merită o așa combinație!?!] [COLOR=blue]căci satana Mă apasă și Mă umilește cu dușmănie mare[/COLOR] [Comentariu (#59) : Normal, când vede atâta favoritism și nepotism deșănțat, că-i sare și lui [COLOR=blue]nea’ Sataniel[/COLOR] muștarul!][COLOR=blue] când aude de pe pământ vină peste cei ce-Mi stau cărare a Mea spre om, și cad și Eu când cad ei [/COLOR] [vezi Comentariul (#107)][COLOR=blue], și poporul Meu cel neascultător nu vrea să înțeleagă aceasta, fiilor.[/COLOR] [Comentariu (#60) : Poporul acesta se dovedește îngust la minte și încremenit în tiparele procustiene ale unei dreptăți țărănești, simple, moștenite “den betrâni”, lipsite de mlădierile diplomației machiavelice. El nu vrea să priceapă deloc subtilitățile “proverbului”: [COLOR=green]“Dai în mine? Dai în mama! Ce-ai cu mama, mă?”[/COLOR] Nu corectarea vinei, atâta câtă este ea, stă în preocuparea acestei noi filozofii pretinse creștine, ci cocoloșirea și mușuroirea ei: [COLOR=green]“Ia să nu mai vorbească nimeni despre aceasta! Să nu se mai audă vreo vină la ei de pe pământ!”[/COLOR]. Se postulează așadar o nouă generație de “[COLOR=blue]prooroci fără vină[/COLOR]”, mai infailibili decât papa de la Roma și ceva mai autohtoni: Mihaela Tărcuță ot Onești (fost orașul Gh.Gheorghiu-Dej) și Niculae Nedelcu ot Fundeni (strada Melodiei, colț cu șoseaua Fundeni, colț cu șoseaua Pantelimon).][COLOR=blue] O, prin ei am căutat să pot și pentru voi, căci v-am voit mereu frumoșii Mei[/COLOR] [Comentariu (#61) : Începe iar “perierea” artiștilor Zidaru, dar numai pe jumătate: [COLOR=blue]au fost voiți și doriți să fie mereufrumoșii “Domnului”[/COLOR], care va sa zică[COLOR=blue], acum[/COLOR][COLOR=blue] nu mai sunt[/COLOR]. Sau, nici măcar n-au fost vreodată, ci [COLOR=blue]doar au fost voiți[/COLOR] așa. Din vina lor, desigur, numai a lor.] [COLOR=blue], cu care să Mă fălesc[/COLOR] [Comentariu (#62) : “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa nu prea pare pătruns de duhul smereniei și umilinței, pe care altminteri îl propovăduiește cu sârg supușilor săi. Păi atunci cum să fie ei altfel, decât stăpânul lor, căruia îi place [COLOR=blue]să se fălească[/COLOR] în fața lumii întregi? Ce să le mai pretinzi lor, dacă au un așa model în fața ochilor?][COLOR=blue] înaintea sfinților și a îngerilor și înaintea oamenilor de pe pământ, tată, dar [/COLOR][COLOR=red]Eu să Mă fălesc[/COLOR][COLOR=blue], și nu voi[/COLOR] [Comentariu (#63) : Mai e și egoist pe deasupra, vrea să se fălească neapărat singur.] [COLOR=blue], și [/COLOR][COLOR=red]tot așa au dorit[/COLOR][COLOR=blue] mereu și [/COLOR][COLOR=red]copiii Mei din porți[/COLOR][vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue] când ei căutau spre voi cu răbdare și blândețe, sau cu tărie de cuvânt plin de nerăbdare în el pentru îmbrățișarea Mea cu voi întru nedespărțire, pentru asemănarea voastră cu Mine, tată.[/COLOR] [COLOR=blue]Vă rog înlăcrimat, vă rog cu Duhul îndurerat, dacă vreți, dacă puteți, iubiți-Mi copiii de sub crucea venirii Mele la voi atât cât Eu vă iubesc pe voi. Iată ce măsură dreaptă vă cer[/COLOR] [Comentariu (#64) : Măsura nu e dreaptă deloc. Ar fi dreaptă, dacă li s-ar cere să-L iubească pe Dumnezeu cu aceeași măsură cu care Dumnezeu îi iubește pe ei. Dar lor li se cere ca, în locul lui Dumnezeu, să iubească niște “surogate de Dumnezeu”, adică niște oameni cu limitele lor incomode, chiar insuportabile uneori, ceea ce nu este deloc echitabil.] [COLOR=blue], căci Eu așa și nu altfel voiesc să vă am ajutori ai venirii Mele, acum, la sfârșit de timp, căci Mie, și nu vouă ar fi să vă placă[/COLOR] [Comentariu (#65) : Mai natural ar fi fost dacă era formulat așa: [COLOR=blue]...Mie, și nu vouă, ar fi să-Mi placă…[/COLOR]] [COLOR=blue]felul cum stați voi în [/COLOR][COLOR=red]bărcuța[/COLOR][COLOR=blue] Mea de salvare, în poporul Meu cel mic de la sânul Meu, tată, și care se poate clătina când vă vede vouă răceala de el și de Mine[/COLOR] [Comentariu (#66) : [COLOR=#00ccff]A zecea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “[COLOR=#00ccff]s-au răcit de “[/COLOR][COLOR=blue]poporul lui Dumnezeu[/COLOR][COLOR=#33cccc]”[/COLOR][COLOR=#00ccff] și de “[/COLOR][COLOR=blue]Cel de la Pucioasa[/COLOR][COLOR=#00ccff]”[/COLOR]”] [COLOR=blue], dragoste ca a voastră și nu ca a Mea între voi și poporul Meu. O, Eu vă vreau ca Mine, tată, și vă vreau de alinare a ranelor Mele, și vă vreau până la capătul mersului Meu primitori ai voii Mele în voi, și ca să-Mi placă Mie și ca să-Mi fie Mie de sprijin, tată. [/COLOR] [COLOR=blue]O, fiilor, omului îi este ușor să judece pe altul și îi este greu să se judece pe el ca să-l am Eu pe el înțelept și drept al Meu. Când voi nu mai suferiți pentru lucrarea Mea de azi cu voi[/COLOR] [Comentariu (#67) : [COLOR=#00ccff]A unsprezecea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “ [COLOR=#00ccff]nu mai vor să sufere pentru[/COLOR] [COLOR=blue]lucrare[/COLOR]”] [COLOR=blue], ce lucrare mai poate fi aceea care nu vă face să aveți suferință pentru Mine, Cel plin de suferință, tată? O, fiilor, noi avem de lucrat pentru veșnicia care vine cu Mine pe pământ la voi, lucrare la care oamenii nu știu și [/COLOR][COLOR=red]nu pot să lucreze[/COLOR][COLOR=blue], tată, [/COLOR] [Comentariu (#68.) : Atunci artiștilor Zidaru de ce li se mai cere să facă o lucrare pe care n-o pot face și nici n-o pot duce? Ei nu sunt tot oameni, la fel de neștiutori și de neputincioși ca și ceilalți, față de care există totuși înțelegere pentru că nu știu și nu pot?] [COLOR=blue]căci iată, [/COLOR][COLOR=red]abia pot Eu[/COLOR] [Comentariu (#69) : Dacă Dumnezeu abia poate, putea-vor oare artiștii Zidaru mai mult?] [COLOR=blue]să-l ajut pe poporul Meu să Mă aibă pe Mine de viață a lui pe pământ. O, ceea ce-I dăm lui Dumnezeu, numai aceea este agoniseală, tată, dar ceea ce oamenii ne dau, pierdem, fiilor, căci oamenii își distrug unii altora puterea de a fi. Dar voi fiți ai Mei așa cum Eu v-am născut și v-am crescut cu cuvânt din sânul Meu, că [/COLOR][COLOR=red]voi sunteți bogați în ceea ce aveți cules la Mine[/COLOR][COLOR=blue], tată, [/COLOR] [Comentariu (#70) : Adică, artiștii Zidaru sunt “putrezi de bogați în ceruri”, prin daniile și donațiile făcute pucioșilor, de-a lungul celor optsprezece ani cît au fost ei împreună. Restul, nimicurile care le-au adunat pentru ei, pentru a-și duce zilele, sunt toate numai uscături:] [COLOR=blue]și nu altfel cules, căci cele ce se văd, [/COLOR][COLOR=red]sunt numai uscături[/COLOR][COLOR=blue], dar cele ce vor fi, sunt cele puse bine la Mine și [/COLOR][COLOR=red]nu se văd[/COLOR][COLOR=blue], precum nici Eu, Domnul, nu Mă văd de către om. [/COLOR] [Comentariu (#71) : Bogățiile strânse de Zidari “în ceruri” sunt “puse bine” și-i așteaptă, pentru ziua întâlnirii (chiar dacă nu se mai văd, pentru că au făcut picioare).] |
#360
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a VII-a)
[/COLOR] [COLOR=blue]O cum să fac, cum să vă ajut să știți cum să credeți în cuvântul coborârii Mele[/COLOR] [Comentariu (#72) :[COLOR=#00ccff] A douăsprezecea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “[COLOR=#00ccff]necredința în cuvântul coborârii Domnului[/COLOR][COLOR=blue]”[/COLOR]] [COLOR=blue]ca să nu Mă mai despărțiți de cei ce sunt cărare a Mea pe pământ[/COLOR] [vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue] acum? Căci iată, când Mă despărțiți de ei[/COLOR] [Comentariu (#73) : [COLOR=#00ccff]A treisprezecea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru. Ei sunt acuzați [COLOR=#00ccff]că-L despart pe[/COLOR] “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa [COLOR=#00ccff]de “proorocii” Lui[/COLOR], Mihaela și Nicușor, acordându-le acestora tratamente diferențiate. Dar nici nu-i de mirare că este așa: Dumnezeu e Dumnezeu, iar proorocii sunt oameni, fie că sunt prooroci adevărați, sau nu. “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa se presupune că nu greșește, pe când oamenii în mod sigur greșesc. Deci nu pot fi tratați la fel. Măcar cu circumspecție, și tot îi vor trata pe oameni în mod diferit, față de cum Îl tratează pe Dumnezeu. Iar când oamenii care trebuie crezuți și ascultați devin insuportabili, atunci chiar e greu.] [COLOR=blue], cad vinovați cu cele puse de Mine la lucru în ei acești copii, căci poporul Meu trebuie cu mult mai mult să trăiască în Mine decât trăiește el acum, iar Eu când văd ca și la voi lipsa Duhului Meu și a voii Mele, [/COLOR][Comentariu (#74) :[COLOR=#00ccff] A paisprezecea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru, și încă una dintre cele mai grave. Artiștii Zidaru sunt acuzați de, cităm: “[COLOR=#00ccff]lipsa Duhului Meu și a voii Mele[/COLOR][COLOR=blue]”. [/COLOR]Singura consolare ar fi că ei nu sunt o excepție: tot “[COLOR=blue]poporul lui Dumnezeu[/COLOR]” de la Pucioasa este acuzat odată cu ei, de aceleași neîmpliniri extrem de grave. Dar liderii, călăuzele lor, n-au nici o vină pentru aceste neîmpliniri? Toată vina aparține poporului? Atunci, ei de ce mai călăuzesc? Cum mai călăuzesc? Ei ce păzesc, lamentându-se zi și noapte de neîmplinirile altora, de atâția ani de zile? Din ce în ce mai bine se vede cum toată această misivă nu urmărește decât să găsească niște țapi ispășitori – de data aceasta în persoanele celor doi Zidari – pentru un eșec generalizat și usturător.] [COLOR=blue]pe care doresc cu dor s-o poarte în el poporul Meu, Îmi arăt atunci durerea Mea de Părinte, ca Unul Care ar fi să am dreptul să-Mi dojenesc, să-Mi opresc fiii de la ceea ce-i smulge pe ei din sânul Meu, și-Mi folosesc atunci[/COLOR] [Comentariu (#75) : Dreptul de a dojeni și a îndrepta este transmis cu delegație de către “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa “proorocilor” lui, pe care-i numește și “soli” ai săi. De aceea ei se simt motivați să aplice măsuri pe care supușii lor cei vizați le găsesc incomode sau de-a dreptul insuportabile.][COLOR=red]sculele Mele[/COLOR][vezi Comentariul (#1)] [COLOR=blue], tată. Dar iată, nu Mă primesc toți cu acest bine, cu veghea cea bună a Mea, și apoi cei ce nu Mă primesc vorbesc de rău mâna Mea întinsă după ei prin [/COLOR][COLOR=red]fiii coborârii Mele[/COLOR][vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue], care dau să-i tragă înapoi pe fii, căci [/COLOR][COLOR=red]Eu voiesc la fii să le fiu Stăpân[/COLOR][COLOR=blue],[/COLOR] [COLOR=blue]tată, ca să-Mi fie ei [/COLOR][COLOR=red]pe vecie fii[/COLOR] [Comentariu (#76) : Formulare incorectă. Nu poate un stăpân să-i numească fii (nici măcar în treacăt, darămite pe vecie!) pe cei pe care îi stăpânește. Invers, față de fii el nu mai poate fi nicidecum stăpân, așa cum se exprimă aici că dorește.Este inexplicabilă reîntoarcerea la acest gen de relații: stăpân-slugă.Iisus a desființat raporturile de stăpân-slugă dintre El și ucenicii Lui, pe care-i numea în continuare fii și prieteni[COLOR=blue]:[/COLOR] [COLOR=#993300]“ [/COLOR][COLOR=red]Fiilor[/COLOR][COLOR=#993300], încă puțin timp sunt cu voi.”(Ioan, 13:33) […] De acum nu vă mai zic slugi, că sluga nu știe ce face stăpânul său, ci v-am numit pe voi [/COLOR][COLOR=red]prieteni[/COLOR][COLOR=#993300], pentru că toate câte am auzit de la Tatăl Meu vi le-am făcut cunoscute.”(Ioan, 15:15)[/COLOR][COLOR=blue], o, și mult doresc să am fii cu dor de ascultare de Mine, frumoși cum sunt Eu, Cel ce ascult întru toate de Tatăl[/COLOR] [Comentariu (#77.) : Comparația este frumoasă, dar nu este pertinentă. Tatăl primește ascultarea Fiului, fără ca prin aceasta să-I devină Stăpân. Iar Tatăl nu a dorit niciodată să fie Stăpânul Fiului, căci atunci ar înceta de a mai fi Tată.] [COLOR=blue], și nimic nu doresc în afară de dorirea Lui, și Îi sunt Fiu, și Îi sunt ucenic, căci Îl ascult, fiilor.[/COLOR] [Comentariu (#78) : Ascultarea nu înseamnă neapărat ucenicie, și nici ucenicia ascultare. Fiul nu poate fi ucenicul Tatălui, căci asta ar însemna că multe dintre cele care la cunoaște Tatăl, încă nu le cunoaște Fiul, ca un ucenic care stă la învățat de la tatăl său. Fiul lucrează ca un Învățător, nu ca un ucenic, căci Însuși Tatăl, Care pe toate le cunoaște, lucrează prin Fiul: [COLOR=#993300]“Iar Eu și Tatăl Meu [/COLOR][COLOR=fuchsia]una suntem[/COLOR][COLOR=#993300].[…]Tatăl este în Mine și Eu în Tatăl.”(Ioan 10:30,38)[/COLOR] [COLOR=#993300]“Voi Mă numiți pe Mine: [/COLOR][COLOR=fuchsia]Învățătorul[/COLOR][COLOR=#993300] și Domnul, și bine ziceți, căci [/COLOR][COLOR=fuchsia]sunt[/COLOR][COLOR=#993300].” (Ioan 13:13)[/COLOR] [COLOR=#993300]“ Eu sunt întru Tatăl și Tatăl este întru Mine? Cuvintele pe care vi le spun nu le vorbesc de la Mine, ci Tatăl – Care rămâne întru Mine – [/COLOR][COLOR=fuchsia]face lucrările Lui[/COLOR][COLOR=#993300]. “(Ioan 14:10) [/COLOR] [COLOR=blue]O, tată, tată, o, fiilor răciți de Mine acum![/COLOR][Comentariu (#79) : [COLOR=#00ccff]A cincisprezecea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “[COLOR=#00ccff]răcirea de [/COLOR][COLOR=blue]Dumnezeul de la Pucioasa[/COLOR]”] [COLOR=blue] Lucrarea Mea e usturător de grea pentru cei ce Mă poartă cu ea pe pământ.[/COLOR][vezi Comentariul (#31)][COLOR=blue] Aș vrea să înțelegeți și să credeți durerea Mea cea mare, usturimea Duhului Meu în cei atât de neajutorați sub sarcina coborârii Mele. Eu n-am voit, tată, să vă pierdeți voi darul milei de ei. [/COLOR][Comentariu (#80) :[COLOR=#00ccff] A șaisprezecea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “[COLOR=#00ccff]pierderea “darului milei” de [/COLOR][COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR]”][COLOR=blue] [/COLOR] |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Fenomenul Posaga | poster | Exorcismul | 13 | 13.01.2015 14:22:59 |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti | geo.nektarios | Secte si culte | 3 | 01.04.2011 17:38:21 |
mesaj de la noul ierusalim | anaana71 | Secte si culte | 417 | 31.01.2011 15:31:40 |
|