Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #451  
Vechi 17.02.2009, 00:30:55
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” confundă Scripturile

...........................................
[COLOR=red]Notă: Acest material reprezintă selecțiuni preluate din articolul cu același nume de pe blogul noulierusalimnip.wordpress.com, înainte de suspendarea abuzivă a acestuia de către liderii pucioși, urmând ca acordul autoarei să se obțină ulterior
...........................................

[/COLOR][COLOR=purple]48. Misterele Pucioasei (XLIV)[/COLOR]
[COLOR=purple]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” confundă Scripturile [COLOR=Black](partea I)[/COLOR][/COLOR]

Studiu independent despre fenomenul religios [COLOR=blue]NIP[/COLOR]
( ”[COLOR=blue]Noul Ierusalim[/COLOR] de la Pucioasa” )




“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” se pare că deja are probleme serioase cu memoria, tocmai acum când, ostenit parcă de 53 de ani de propagandă ineficientă (1955-2008 ) și-a propus o inovație absolută: să-i “[COLOR=red]înhristoșească[/COLOR]” pe creștinii români! Felicitări pentru imaginație: limba română se îmbogățește cu cuvinte noi, pretențioase, dar goale de conținut. [COLOR=red]A înhristoși, înhristoșire.[/COLOR] [COLOR=green]Ce-i trebuie chelului? Tichie de mărgăritar.[/COLOR]
Numai că, doar imaginația nu este de ajuns. Când te grăbești, trebuie să fii și foarte atent, ca să nu calci în străchini. În graba mare cu care și-au propus “[COLOR=red]înhristoșirea[/COLOR]” românilor, liderii pucioși fac o confuzie gravă în “Cuvântul” ticluit de ei în numele “Dumnezeului lor de la Pucioasa” și destinat anume pentru românii care se duceau la vot în “Duminica Orbului”. Ei se referă aici la orbul Bartimeu din Ierihon (Luca, 10: 46-52), care orbise în cursul vieții, în timp ce Evanghelia zilei se referă la un alt orb, din Ierusalim, care era orb din naștere. (Ioan, 9, 1-38 ).

Ca dovadă iată textul lor, transcris integral, care promovează această uriașă confuzie (Notele explicative din paranteze îmi aparțin):

[COLOR=#993366]Cuvântul lui Dumnezeu din Duminica a șasea după Paști, a orbului[/COLOR]

[COLOR=blue]Eu sunt Cel ce sunt, și sunt Calea, Adevărul și Viața pentru fiecare om care iubește viața și nu moartea, și sunt duhul înțelepciunii pentru cei binecredincioși cuvântului Meu cel de ieri și cel de azi [/COLOR](Notă: Cuvântul cel de ieri este Biblia, iar Cuvântul cel de azi este cartea de 7Kg editată la Pucioasa și intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu”)[COLOR=blue], căci fără înțelepciunea Mea în el, omul este gol și este țărână și nu este duh ca și Mine și nu știe să-și închine Mie în duh și adevăr vremea lui cea de pe pământ ca să aibă apoi omul casă în cer, nefăcută de mână, ci făcută de Dumnezeu. [/COLOR]
[COLOR=blue]Eu sunt Hristosul Tatălui și vin cuvânt la poporul cuvântului Meu cel din români răsărit, cel din credința în Mine născut, și îl învăț pe el[/COLOR] [COLOR=red]înhristosirea [/COLOR](Notă: Aici se promovează pentru prima dată un termen revoluționar în teologia ortodoxă: înhristosirea. Întrebarea care se pune imediat este: De ce atât de târziu? Ce se fac cei care au trăit în cele 2 milenii anterioare, dar n-au știut că trebuie să aspire la înhristosire? ) [COLOR=blue]și dau această înțelepciune a Mea la tot omul care Mă găsește în mijlocul poporului Meu și Mă ia de călăuză a sa, de împlinire a sa întru Dumnezeu. Amin. [/COLOR]
[COLOR=blue]Eu sunt Păstorul Cel cu crucea, Eu sunt Cel bun, iar Păstorul Cel bun, Cel adevărat, nu sare pe aiurea cu hrana Sa la popor, ci intră pe porți [/COLOR](Notă: Aici se face o aluzie fină la faptul că Dumnezeul Pucioasei nu poate nimic să facă decât prin “porți”, iar “porțile” sunt liderii pucioși, Mihaela și Nicușor)[COLOR=blue]și dăruiește, iar ceea ce este în dar, este cu milă dat și este hrană vie, fiindcă Păstorul Cel cu crucea este Păstorul Cel adevărat și dă viața Sa oilor. Amin. [/COLOR]
[COLOR=blue]Intru pe porți [/COLOR](Notă: “Porțile” sunt o doar o denumire conspirativă. Cei avizați știu însă că “porțile” sunt liderii pucioși, Mihaela Tărcuță și Nicolae Nedelcu)[COLOR=blue] la tine, neam român. Dis-de-dimineață Mă zoresc cu glasul Meu peste pământul tău, ca să te dăruiesc în ziua aceasta cu darul Duhului Sfânt, Care să te călăuzească de la Mine, tată, căci tu ești azi întrebat de soarta ta de azi și de mâine și nu știi, tată, ce să faci, căci duhul întunericului a cuprins în el mintea și lucrarea celor ce dau să te robească pe mai departe sub minciuna lor, sub setea lor de stăpânire, dar ei nu pot fi cu nici un chip stăpâni, ci sunt robi minciunii și trufiei, și tu ești sub cruce grea, o, patria Mea de azi. Cobor acum la tine cu oștiri îngerești și te dăruiesc cu înțelepciunea luminii cea de sus, iar îngerii Mei să te călăuzească în taină, tată, în ziua aceasta, căci tu n-ai de unde să iei înțelepciunea care îți trebuie acum pentru soarta ta și pentru soarta Mea cu tine, căci și păstorii [/COLOR](Notă: Este vorba de preoții și arhiereii din B.O.R.) [COLOR=blue]care s-au așezat peste tine pentru sufletul tău nu sunt păstori, ci sunt furi și vânzători de oi, tată, și aceștia se vor prăbuși curând [/COLOR](Notă: Aici este “proorocită” prăbușirea B.O.R., pe motiv că “păstorii ei nu mai sunt păstori”)[COLOR=blue], curând cu tot cu ceata lor, bolnavă ca și ei, căci fiecare ceată își atrage eiși ceea ce merită, și altfel nu este lucrarea dreptății, ci numai așa. [/COLOR]
[COLOR=blue]O, nu te uita numai în lume, patria Mea de azi, neam român, țara Mea în care am venit de la Tatăl a doua oară pe pământ ca să fac iarăși cerul și pământul și să împlinesc acum această Scriptură. O, nu te uita numai în lume, ci uită-te, tată, și în cuvântul Meu de peste tine [/COLOR](Notă: adică în “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa)[COLOR=blue], prin care te vestesc și te îndemn și te întăresc întru duhul vieții și al biruinței cea de sus. Deschide ochii spre Mine, că M-am făcut Păstorul tău Cel bun și Mi-am pus în mijlocul tău [/COLOR](Notă: adică, la Pucioasa) [COLOR=blue]masa nunții Mele, masa cuvântului Meu, care cheamă la masa Mea pe cei ce vor salvarea, tată.[/COLOR] (Notă: Salvarea omenirii nu mai vine, deci, decât de la Pucioasa) [COLOR=blue] O, e numai moarte pe pământ și în om, iar Eu sunt Cel ce am biruit moartea pentru fiecare om, numai să pot să-l fac pe om să înțeleagă aceasta, și de aceea vin pe pământ cuvânt și Eu Însumi Mă dăruiesc omului spre cunoașterea tainei vieții, căci până ce omul nu învață nu pricepe, nu știe ce să facă. [/COLOR]
[COLOR=blue]Te dăruiesc cu știința lui Dumnezeu, patria Mea de azi. Nici un popor nu a avut alegerea ta [/COLOR](Notă: Poate de aceea poporul român este denumit la Pucioasa “noul Israel”, iar Pucioasa este “Noul Ierusalim”)[COLOR=blue], căci nu Eu, ci Tatăl te-a ales a Mea la nașterea Mea și a ta, și te-a sortit atunci să fii pământul întoarcerii Mele iarăși de la Tatăl la om, fiindcă pământul tău poartă pe el taina facerii cerului și a pământului și a omului, și vor auzi și vor înțelege popoarele taina ta, o, patria Mea cea cu comoară în ea. O, scoală-te dis-de-dimineață și spală-ți și șterge-ți ochii și vezi apoi, căci Eu pun acum pe ochii tăi alifie vindecătoare de ochi, iar harul Meu cel nebănuit de om să te călăuzească azi pentru soarta ta cea de la Mine și nu cea de la om, căci se zbate omul care stă peste tine ca să te robească iarăși lui [/COLOR](Notă: adică, politicienii aflați la putere în Guvernul României vor să obțină un nou mandat)[COLOR=blue], se zbate să te țină pe mai departe în întuneric, tată. O, scoală-te și vezi! Îngerii Mei să-ți poarte pașii și mintea și mâna [/COLOR](Notă: adică, poporul român să voteze cu mai multă responsabilitate, de data aceasta) [COLOR=blue] spre voia cerului, cea pentru Mine și nu spre voia omului sau spre voia ta, căci e greu să vadă omul pe cele ce sunt bune pentru el. Eu și numai Eu sunt Cel ce văd pe cele ce au fost, pe cele ce sunt și pe cele ce vor fi, și din vederea Mea cea pentru tine poți tu să știi binele tău. [/COLOR]
[COLOR=blue]Mi-e tare milă de tine, patrie aleasă de Tatăl pentru venirea Mea iarăși pe pământ, precum este scris să se împlinească, iar pentru venirea Mea Îmi trebuia casă, tată. Mi-e milă de tine, neam român. Voiesc să te[/COLOR] [COLOR=red]înhristosesc[/COLOR][COLOR=blue], tată, ca să fii neamul cel fericit cu fericirea cea de la Mine, nu cea de la om, căci omul este trecător, și omul nu este Dumnezeu, iar pentru această înțelepciune ție îți trebuie pe Dumnezeu, ca să te păstorească, tată. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Primește de la Mine vindecare, căci Eu îți dau, așa cum am dat orbului Bartimeu, care era din naștere orb.[/COLOR](Notă: Biblia spune altceva, cum că Bartimeu n-a fost orb din naștere, ci a văzut înainte ca să orbească) [COLOR=blue]Tu nu ești așa din naștere, ci ești așa pentru că omul dă să-ți acopere ochii ca să nu le vezi pe cele de la Mine, ci să le vezi pe cele de la el și de la mintea lui cea plină de trufie ca și Lucifer, care s-a vrut mai mare ca Dumnezeu peste toate și care din această pricină s-a întunecat, și se numește îngerul întunericului lumii, de atunci și până azi peste om. Eu însă am vremea Mea cea scrisă în Scripturi și vin cu ea pe pământ ca să fiu lumina lumii și ca să umble omul în lumină, și iată, apleacă-te, neam român, că Eu slobozesc în ziua aceasta peste duhul tău duhul îngerilor Mei călăuzitor ție. Apleacă-te, tată, căci Eu, Domnul Dumnezeul tău, îți dau ca să iei și ca să ai. Amin. [/COLOR]

[COLOR=blue]
[/COLOR]
  #452  
Vechi 17.02.2009, 00:33:27
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” confundă Scripturile

[COLOR=purple]48. Misterele Pucioasei (XLIV)[/COLOR]
[COLOR=purple]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” confundă Scripturile [COLOR=Black](partea a II-a)

[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=blue]Să se destrame duhul întunericului! Amin. Cuvântul lui Dumnezeu rostește aceasta peste duhul întunericului din om și din afara omului și de peste neamul român. Amin. Să vină peste neamul român Duhul Sfânt, Care să călăuzească în ziua aceasta pe români ca să deslușească ei lumina din întuneric [/COLOR](Notă: adică, de data aceasta, românii să facă bine și să voteze pe cine trebuie, nu ca în altă “Duminică a Orbului” în care l-au votat, ca orbii, pe Iliescu)[COLOR=blue], căci fără Mine omul este mic și slab și pământesc! O, nu va mai stăpâni omul pe pământ, ci va stăpâni Domnul, Cel ce a făcut cerul și pământul; Domnul și cu slujitorii Lui cei credincioși Lui, [/COLOR](Notă: Pucioșii râvnesc pe față la o dictatură a teocrației, în care ei, “slujitorii ce credincioși”, să ocupe niscaiva posturi-cheie) [COLOR=blue]căci dacă i-am dat omului zidit de Mine să stăpânească pe pământ, a făcut numai și numai stricăciune omul, căci s-a îngâmfat peste Dumnezeu și a căzut în duhul trufiei și s-a făcut Lucifer, după numele îngerului care i-a slujit omului în ziua când omul s-a trufit împotriva lui Dumnezeu. [/COLOR]
[COLOR=blue]O, neam român, intră, tată, sub călăuzirea Mea în ziua aceasta, căci Eu, Domnul, îți binecuvintez mintea și voirea ca să faci voia Mea cea pentru viața ta [/COLOR](Notă: adică, să votezi pe cine trebuie)[COLOR=blue], și să nu faci voia ta, care nu știe pentru viața ta. Pace ție! Ai grijă, că pacea din cer este scumpă, nu este ca pacea pe care ți-o dă duhul lumii din om. O, Eu voiesc să te scap pe tine de duhul cel lumesc de pe pământ și să te îmbrac în Duhul Meu și să te fac înțeleaptă din cer în mijlocul neamurilor de pe pământ, și apoi să se vadă până la marginile toate strălucirea ta, cea pusă de Mine peste tine, căci vrei nu vrei, crezi nu crezi, tu ai numele de țara strălucirii, și aceasta nu este minciună, ci este adevărul cel din Scripturi ieșit, iar Eu sunt Cel ce împlinesc peste tine această Scriptură, fiindcă pământul tău poartă de la Dumnezeu în el taina facerii [/COLOR](Notă: taină care spune că pământul de la Pucioasa a fost primul care a ieșit din ape la Facere, atunci când Dumnezeu a hotărât să se arate uscatul)[COLOR=blue], taina Scripturilor cele pentru sfârșit de timp și pentru început de veșnicie, o, patria Mea cea de azi. Amin, amin, amin. [/COLOR]
[COLOR=blue]Mă întorc în tine, poporul Meu cel din români. Te îndemn, tată, [/COLOR](Notă: Dumnezeul Pucioasei se bagă acum și mai adânc în politică) [COLOR=blue]să ridici la Mine în ziua aceasta rugă pentru duhul cel călăuzitor de la Mine azi peste neamul român, care este întrebat azi de soarta lui de către cei ce s-au așezat peste soarta lui [/COLOR](Notă: adică e vorba de chemarea întregului popor la vot, pentru alegerile locale) [COLOR=blue]. Eu însă întăresc la cârma neamului român pe cel drept pentru el [/COLOR](Notă: adică pe Traian Băsescu, marele Cârmaci)[COLOR=blue]și pe cei ce slujesc dreptății cea pentru el [/COLOR](Notă: adică, membrii PDL) [COLOR=blue], și dau să schimb fața acestui neam [/COLOR](Notă: adică, o nouă conducere la guvernarea țării) [COLOR=blue]și dau să-i deschid ochii ca să vadă soarta lui cea de la Mine între toate neamurile de pe pământ, și îl voi călăuzi pe el tot mai cu dor, tot mai cu foc, și voi împlini cuvântul Meu cel rostit pentru acest neam. Amin. [/COLOR]
[COLOR=blue]Roagă-te, poporul Meu, roagă-te, tată, cu duhul luminii Mele și nu te ruga fără el, căci Eu voiesc să împlinesc peste neamul român lucrarea luminii, munte de Tabor, pe care să stau și să călăuzesc peste pământ în lung și în lat [/COLOR](Notă: Se “proorocește” instaurarea Euro-Ierusalimului și apoi a Mondo-Ierusalimului) [COLOR=blue] și să împlinesc Scriptura venirii neamurilor spre muntele cel sfânt,[/COLOR] (Notă: adică, toate neamurile pământului vor veni să se închine la Pucioasa, precum vin acum musulmanii la Mecca) [COLOR=blue] spre țara Mea de întoarcere de la Tatăl la om. O, poporul Meu, să te am pe tine, tată, unealtă de lucru, că Eu de aceea te-am îngrijit și te-am așezat să stai în cuvântul Meu și nu în voile tale cum stă omul pe pământ. Am venit la tine cuvânt ca să te [/COLOR][COLOR=red]înhristosesc[/COLOR], [COLOR=blue]tată, și să fii adevărat între neamurile de pe pământ, că voiesc să-ți dau rang de voievod între neamuri [/COLOR](Notă: Observăm aici cum se promovează fățiș un soi de naționalism goebbelsian, croit anume pentru plaiurile dâmbovițene, în care rrromânismul este reliefat ca având statutul de rasă superioară și pură, prin predestinare divină) [COLOR=blue], și nu se suie la mintea ta ceea ce Eu voiesc să fac cu tine pe pământ, pentru cer și pentru pământ, poporul Meu. O, nu te îngâmfa la acest cuvânt al Meu [/COLOR](Notă: Miza este atât de înaltă, iar promisiunea e de-a dreptul uriașă, încât pericolul îngâmfării la rumâni pare iminent și inevitabil)[COLOR=blue], ci fă-te mititel, mititel înaintea Mea, căci numai cei mici, care știu să stea așa în mâna Mea și unii în fața altora, numai pe aceia îi voi putea Eu [/COLOR][COLOR=red]înhristosi[/COLOR] [COLOR=blue]pentru slava Mea, care vine pe pământ. Amin. [/COLOR]
[COLOR=blue]O, fii ai cuvântului Meu [/COLOR](Notă: adică, pucioșii în general)[COLOR=blue], fiți, tată, înțelepți din cuvântul Meu de peste voi și nu-l uitați pe el, că Eu v-am spus prin el toate tainele Mele, iar dacă nu stați cu cartea deschisă ca să citiți cuvântul Meu din ea [/COLOR](Notă: “Cuvântul de la Pucioasa” trebuie citit mai abitir decât Biblia, ca să nu se uite vreo iotă sau vreo cirtă din el)[COLOR=blue] vă faceți uituci, tată, și se face târziu, iar vremea Mea cea cu slavă ar fi să aștepte la acest hotar, și n-ar răspunde pentru aceasta cei ce vă îndeamnă zi de zi spre împlinirea lucrărilor Mele cele tainice[/COLOR](Notă: adică, liderii pucioși n-ar avea nici o vină de faptul că acoliții lor sunt uituci și neîmplinitori)[COLOR=blue], ci ați răspunde voi, fiecare din voi, după cum i-a fost fiecăruia lucrarea, pe care a făcut-o și pe care n-a făcut-o după ce Eu am dat de lucru poporului Meu. O, lăsați-Mi Mie grija de voi [/COLOR](Notă: adică, “nu vă mai îngrijiți de ce veți mânca, sau veți bea, sau vă veți îmbrăca”)[COLOR=blue], iar voi îmbrățișați spre lucrare a voastră grija de Mine și de planul Meu cel sfânt, care trebuie să se împlinească pe pământ, și grija de[/COLOR][COLOR=red] înhristosirea[/COLOR] [COLOR=blue]voastră, tată. [/COLOR]
[COLOR=blue]Voi veni la voi și iar vă voi învăța, fiilor, căci trebuie acum să pregătim iarăși masă de strângere pentru poporul care bea de la izvor. Vin, tată, să rostesc cuvânt pentru vreme dulce și liniștită, cu senin și cu răcoare blândă, și vin să vă învăț mereu viața Mea cea din voi și dintre voi, și vreau să stați micuți sub învățătura Mea, și s-o luați pe ea peste voi cu multă mărire de împlinire, dar învățați-vă bine să vă bizuiți pe Mine și să împliniți cuvântul Scripturii care spune că cetatea cu mulți stăpânitori și conducători în ea, este amenințată de clătinare, tată [/COLOR](Notă: adică, orice dizidență la adresa liderilor pucioși este inadmisibilă)[COLOR=blue]. Luați pildă din Scripturi, căci sunt pline de pilde de viață Scripturile, și luați lumină din ele și fiți poporul Meu cel împlinitor de viață sfântă și cuminte, de ascultare și de împlinire, și toate acestea prin dragostea Mea, care mereu, mereu lucrează la [/COLOR][COLOR=red]înhristosirea [/COLOR][COLOR=blue]voastră, fiilor. O, nu uitați, nu uitați că toți cei ce vor rămâne poporul Meu pe pământ, aceia vor fi cei asemenea Mie, și nu altfel vor fi cei ce vor fi poporul Meu în vremea ce vine. Pace vouă, fiilor! Amin. [/COLOR]
[COLOR=blue]Voi, copii din porți [/COLOR](Notă: O altă formulare conspirativă pentru liderii pucioși[COLOR=blue]) luați din Mine voință și dor și putere pentru statul Meu în mijlocul poporului Meu, că Eu pe voi Mă sprijin ca să stau cu poporul, tată, și altfel nu pot fi cu poporul [/COLOR](Notă: adică, liderii pucioși sunt încă odată legitimați ca fiind singura legătură dintre Dumnezeu și om) [COLOR=blue], căci aici nu e ca în lume, ci e ca la Dumnezeu orânduiala Mea cea pentru poporul Meu. Luați din Mine putere, căci iar voi sta Învățător peste poporul Meu și îl voi învăța pe el iarăși multe, căci frumosul cel de la Mine, care dau să-l așez pe pământ acum, cere multă credință și multă iubire și multă lucrare de împlinire pentru el, și trebuie să Mă asculte poporul, tată, iar voi trebuie să Mă ajutați [/COLOR](Notă: adică se confirmă că rolul și contribuția liderilor pucioși la promovarea “Dumnezeului“ lor este inestimabil și inalienabil)[COLOR=blue]să pot grăi [/COLOR](Notă: adică, o nouă întărire a faptului că fără liderii pucioși “Dumnezeul” lor nu poate face nimic, căci prin ei și din ei grăiește) [COLOR=blue]și să-i cer poporului Meu, iar el să-Mi dea [/COLOR](Notă: în sfârșit, după o introducere atât de lungă, se pune punctul pe “i”)[COLOR=blue], precum și Eu îi dau lui, îngrijind de el. Pace vouă! Întăriți-vă ca să Mă sprijiniți [/COLOR](Notă: și din nou se pune punctul pe “i”, ca să fie lucrurile clare) [COLOR=blue] și să pot da poporului cuvântul vieții, fiilor, cuvântul care ține în viață pe poporul Meu. Amin, amin, amin. [/COLOR]
[COLOR=blue]01-06-2008[/COLOR]
  #453  
Vechi 17.02.2009, 00:34:38
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” confundă Scripturile

[COLOR=purple]48. Misterele Pucioasei (XLIV)[/COLOR]
[COLOR=purple]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” confundă Scripturile [COLOR=Black](partea a III-a)

[/COLOR][/COLOR]
Există două posibilități care ar putea explica această gravă confuzie, legată de așa-zisa “orbire din naștere” a lui Bartimeu:

- Or, ei au vrut în mod conștient să se refere la Bartimeu (dintr-un motiv lipsit de logică, deoarece Evanghelia zilei se referea la alt orb), dar în acest caz oricum au greșit, afirmând că Bartimeu era orb din naștere. Bartimeu era din alt loc ( de lângă Ierihon ) și NU era orb din naștere. Sf. Evanghelie după Marcu spune clar că el mai văzuse, înainte de a orbi, iar acum el îi cerea Domnului să-l facă [COLOR=fuchsia]să vadă iarăși[/COLOR]:
[COLOR=#993300]Și au venit în Ierihon. Și ieșind din Ierihon El, ucenicii Lui și mulțime mare, [/COLOR][COLOR=fuchsia]Bartimeu orbul[/COLOR][COLOR=#993300], fiul lui Timeu, ședea jos, pe marginea drumului.[/COLOR]
[COLOR=#993300]Și, auzind că este Iisus Nazarineanul, a început să strige și să zică: Iisuse, Fiul lui David, miluiește-mă![/COLOR]
[COLOR=#993300]Și mulți îl certau ca să tacă, el însă cu mult mai tare striga: Fiule al lui David, miluiește-mă![/COLOR]
[COLOR=#993300]Și Iisus, oprindu-Se, a zis: Chemați-l! Și l-au chemat pe orb, zicându-i: Îndrăznește, scoală-te! Te cheamă.[/COLOR]
[COLOR=#993300]Iar orbul, lepădând haina de pe el, a sărit în picioare și a venit la Iisus.[/COLOR]
[COLOR=#993300]Și l-a întrebat Iisus, zicându-i: Ce voiești să-ți fac? Iar orbul I-a răspuns: Învățătorule, [/COLOR][COLOR=fuchsia]să văd iarăși[/COLOR][COLOR=#993300].[/COLOR]
[COLOR=#993300]Iar Iisus i-a zis: Mergi, credința ta te-a mântuit. Și îndată a văzut și urma lui Iisus pe cale. (Marcu, 10: 46-52)[/COLOR]
- Or, au vrut în mod conștient să se refere la orbul din naștere, cel propovăduit de Evanghelia zilei (Ioan, 9, 1-38 ) despre care se spune că era din Ierusalim (scăldătoarea Siloamului este în partea de sud-est a Ierusalimului) și în acest caz iar au greșit, “botezându-l“ Bartimeu și referindu-se explicit în text la numitul [COLOR=fuchsia]Bartimeu[/COLOR], care nu era orb din naștere, și care era de pe lângă Ierihon.
Oricare dintre variante este incoerentă și deci lipsită de scuze, în caz că se pretinde în continuare că textul respectiv ar fi totuși opera lui Dumnezeu. Or, față de opera lui Dumnezeu omenirea a exprimat întotdeauna credința că ea este expresia văzută a perfecțiunii.
Cel mai bine ar fi ca liderii pucioși, Mihaela și Nicușor, să se lase de sportul ăsta, de a-L imita pe Dumnezeu “în direct și la ore de vârf”. Adică, la fiecare sărbătoare mai răsărită, hop, și ei: “cică iar a vorbit de unul singur “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”! Iar noi doi (tot ei, bineînțeles! ce-i de mirare?) fiind pe acolo ca din întâmplare, L-am auzit cu urekile noastre!”
Sau dacă țin morțiș să meargă înainte, cu predici răsuflate spuse în dreptul lui Dumnezeu, să mai pună mâna pe Carte (pe Scriptură, adică) înainte de a debita inexactități, patetisme și dulcegării care, oricum, au ajuns la un grad de platitudine de-a dreptul supărător. Și nu au pe nimeni prin preajmă, săracii (în afară de adulatorii de serviciu), ca să-i tragă zdravăn de mânecă!?
Ca să nu se facă de râs, nu de alta. Că oricum nu-i mai ia nimeni în serios.

N.B. Și pentru că găselnița “[COLOR=red]a înhristoși, înhristoșire[/COLOR]” li s-o fi părut liderilor pucioși că sună cam sinistru, s-au gândit să-i facă discret, toaleta. În loc să procedeze prin similitudine (sănătos-sănătoși, a însănătoși-însănătoșire), ei au procedat abuziv, cum le stă lor în obicei.
Vă întrebați ce-a ieșit? [COLOR=red]A înhristosi, înhristosire.[/COLOR] Sună cam peltic, dar la periferie merge.
Liderii puțiosi sunt mulsumisi asa cum a iesit.
[COLOR=purple]…………………………………………………………………[/COLOR]
[COLOR=purple] Anca Estera [/COLOR]
[COLOR=purple]1 iunie 2008[/COLOR]
[COLOR=purple]…………………………………………………………………[/COLOR]
  #454  
Vechi 17.02.2009, 13:47:42
vsovi vsovi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 16.02.2007
Locație: har†>>>s'C'e'r
Religia: Ortodox
Mesaje: 3.954
Implicit

[COLOR=black]poi draga Maria-Margareta, dumneata scri asha de frumos shi credibil: [/COLOR]
[COLOR=#ff0000][/COLOR]
[COLOR=#ff0000]Notă: Acest material reprezintă selecțiuni preluate din articolul cu același nume de pe blogul noulierusalimnip.wordpress.com, înainte de suspendarea abuzivă a acestuia de către liderii pucioși, urmând ca acordul autoarei să se obțină ulterior[/COLOR]

[COLOR=#ff0000][COLOR=blue]sa intzeleg ca cei de la Pucioasa au avut pile la "militzie" sau la justitzie sau la shefii de la wordpress.com ori org?[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#0000ff][/COLOR]
[COLOR=#0000ff]la ce trebuia sa-shi de acordul autoarea? poi de regula chiriashul este evacuat imediat daca proprietarul constata ca i-a distrus locuintza... nu? deci aceasta Anca-Estera, spui dumneata ca este Moldoveanca, a fost ea abuzata? poi chiar daca a fost abuzata, caci i s-a suspendat blogul, totushi niciintr-un caz de catre liderii pucioshi! Caci aceshtia au urmat pashii legali... aparandu-shi interesul shi cerand comform legii ca cei ce iau materiale de pe site-ul lor sa le foloseasca cu buna credintza... shi nu cu rea credintza... shi din rea credintza sa otraveasca shi pe altzii... cu interpretari hazlii shi copilareshti shi gLumeshti... caci se vede cat colo ca nu shtiu citi duhovniceshte ci doar se mishtocarea shi se mishtocareshte in mod cu totul shi cu totul absurd ... probabil ca sa creeze circ shi bombe mediatice... ori probabil ca sa poata ei candva sarbatori linishtitzi Easter-ul lor... ala cu iepurashi.... [/COLOR]
[COLOR=#0000ff][/COLOR]
[COLOR=#0000ff]dar Domnul e Miel shi nu iepurash... ca iepurashul se ascunde prin maracini... cand este urmarit de vanatori shi dulai... [/COLOR]
  #455  
Vechi 17.02.2009, 19:30:18
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Dragă Vsovi,

Te anunț că tocmai am primit prin Gmail de la doamna (domnișoara?) Anca Estera Ionescu-Târgoviște acordul dumneaei de a-i reproduce aici pe Forum textele respective care apăruseră anul trecut pe blogul ei personal. Eu am procedat cam incorect, deoarece am făcut acest lucru înainte de a obține acordul dumneaei, dar iată că am găsit înțelegere. Ba mai mult, m-a și felicitat pentru comentariile pe care le-am făcut din proprie inițiativă, așa că uite că nu toți sunt de părere cu frăția ta, că eu mă ocup de bombe mediatice...
Desigur că dacă ea și-ar fi manifestat nemulțumirea și opoziția față de gestul meu, aș fi fost pusă într-o situație foarte dificilă.
Eu n-am spus că Estera e moldoveancă, pentru că n-o cunosc, dar am cunoscut vreo 2-3 persoane din Moldova care aveau acest nume, și m-am grăbit cu generalizarea. E posibil chiar să greșesc, dar e mai puțin important cine scrie, ci e important ce și cum scrie. Mie nu mi s-au părut baliverne, așa cum le-ai văzut frăția ta, ci dimpotrivă.
A propos, ce înțelegi matale prin "bună credință" și respectiv "rea credință"? Că mi se pare că dacă îi lăudam pe pucioși, aș fi fost etichetată și eu că sunt de bună credință... și uite că a fost tocmai pe invers.
  #456  
Vechi 17.02.2009, 19:41:33
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Mai precis, era vorba nu de faptul că " [COLOR=#0000ff]a fost abuzata, caci i s-a suspendat blogul [COLOR=black]" ci că eu am fost cea care a folosit articolele ei fără s-o întrebe. Deci, eu trebuia să-i cer acordul, dar m-am pripit, că mă mânca limba. Subiectul era prea interesant ca să stăm cu mâinile încrucișate.[/COLOR]
[/COLOR]
  #457  
Vechi 17.02.2009, 22:53:54
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

[COLOR=#ff0000]Notă: Acest material reprezintă selecțiuni preluate ([/COLOR][COLOR=#ff0000]cu acordul autoarei blogului) [/COLOR][COLOR=#ff0000]din articolul cu același nume de pe blogul noulierusalimnip.wordpress.com, [/COLOR][COLOR=#ff0000]înainte de suspendarea abuzivă a acestuia de către liderii pucioși.
..........................................

[/COLOR] [COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea I[/COLOR]


Studiu independent despre fenomenul religios [COLOR=blue]NIP[/COLOR]
( ”[COLOR=blue]Noul Ierusalim[/COLOR] de la Pucioasa” )

[COLOR=blue]“Ai să zici: “Amăgitorule, de ce m-ai amăgit?””[/COLOR]
(din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 9 septembrie 1973)


[COLOR=blue]1.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este un profet pedepsitor care vorbește singur, căci nimeni nu-l ascultă
[COLOR=blue]“…dar Eu, Domnul, sunt [/COLOR][COLOR=fuchsia]profet [/COLOR][COLOR=blue]acum și vorbesc prin viu grai și [/COLOR][COLOR=fuchsia]nimeni nu mă ascultă[/COLOR][COLOR=blue]” (17/30aprilie 1965)[/COLOR]
Cei care nu cred în lucrarea de la Pucioasa vor fi “condamnați fără de milă”:
[COLOR=blue]“Ține minte că nu este prooroc din cer ca Mine, dar [/COLOR][COLOR=fuchsia]voi condamna fără de milă[/COLOR][COLOR=blue] pe acela care nu crede în lucrarea Mea” (2 mai 1965)[/COLOR]
[COLOR=blue]“…Nu este [/COLOR][COLOR=fuchsia]prooroc[/COLOR][COLOR=blue] din cer ca Mine, dar [/COLOR][COLOR=fuchsia]voi condamna fără de milă[/COLOR][COLOR=blue] pe acela care nu crede în lucrarea Mea………” (2 noiembrie 1965)[/COLOR]
Pedepsirea prin mijloace nedrepte și inumane este arma lui favorită, atunci când consideră că iertarea nu mai este posibilă:
[COLOR=blue]“ De câte ori i-am iertat al său păcat? Îi răpesc copilul pe care i l-am dat, și îi răpesc și fiicele. Sunt gata să spun un cuvânt. Crezi? ” ([/COLOR][COLOR=red] 25 decembrie 1976 /[/COLOR][COLOR=blue]7 ianuarie 1977)[/COLOR]

[COLOR=blue]2.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu pare a fi Atotputernic, căci se îndoiește de propriile sale puteri
[COLOR=blue]“[/COLOR][COLOR=fuchsia]Dacă voi reuși[/COLOR][COLOR=blue], bine va fi, așa cum scrie în Carte la rugăciune, precum în cer, așa și pre pământ, fără păcat” (7ianuarie 1966)[/COLOR]
[COLOR=blue]“[/COLOR][COLOR=fuchsia]Dacă voi reuși[/COLOR][COLOR=blue] cu tine, voi pune acest pământ ca să fie raiul pentru tine” (7ianuarie 1966)[/COLOR]
[COLOR=blue]“Nu greși, tată, [/COLOR][COLOR=fuchsia]ca să pot reuși[/COLOR][COLOR=blue] cu tine, ca să-ți dau în folosință patria creștin ortodoxă.” (7ianuarie 1966)[/COLOR]
Dacă se va dovedi neputincios, în schimb, se va dovedi în stare să fie răzbunător:
[COLOR=blue]“[/COLOR][COLOR=fuchsia]Dacă nu voi reuși[/COLOR][COLOR=blue], [/COLOR][COLOR=fuchsia]vă voi da focului de veci pe toți[/COLOR][COLOR=blue] acei ce Mi-ați adus Mie stricăciune” (4 februarie 1966)[/COLOR]

[COLOR=blue]3.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu pare a fi Atotputernic, căci are dificultăți
[COLOR=blue]“Astăzi am luat altoaie din toate lucrările ce s-au lucrat la început, ca să le unesc una cu alta, dar [/COLOR][COLOR=fuchsia]greu Îmi este[/COLOR][COLOR=blue] ca să le unesc una cu alta, căci străin s-a făcut sfârșitul de început………” (25 decembrie 1965/7 ianuarie 1966)[/COLOR]

[COLOR=blue]4.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu pare a fi Atotputernic, căci are probleme serioase cu echilibrul interior
[COLOR=blue]“O, tată, tată, [/COLOR][COLOR=fuchsia]sunt beat[/COLOR][COLOR=blue], tată! O, Maica Mea, [/COLOR][COLOR=fuchsia]sunt beat[/COLOR][COLOR=blue], [/COLOR][COLOR=fuchsia]M-am îmbătat[/COLOR][COLOR=blue], [/COLOR][COLOR=fuchsia]M-am îmbătat[/COLOR][COLOR=blue] ca omul care bea vin! N-am băut cu ceașca, nici cu cana, nici cu găleata, nici cu vadra, că aceste măsuri Îmi sunt prea mici, căci sunt fără măsură lacrimile pe care le-am băut.” (16/29 mai 1065)[/COLOR]

[COLOR=blue]5 . [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu pare a fi Atotștiutor, îndată ce nu știe ce este scris în condica diavolilor
[COLOR=blue]“Tată, m-am întâlnit în drumul Meu nu cu un diavol, ci cu milioane de diavoli, și le-am cerut să-mi arate condica să văd cât mai au până la terminare, și Mi-au spus: “Stăpâne, să nu ne omori, că mai avem puțin” (22 decembrie/4 ianuarie 1973)[/COLOR]
În schimb diavolii aceștia par atotștiutori, dacă ei cunosc până și sfârșitul, despre care Biblia spune că nu-l știu [COLOR=maroon]“nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl” (Matei, 24:36).[/COLOR]

[COLOR=blue]6. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”nu pare a fi Atotștiutor, îndată ce șovăie în propria cunoaștere
Uneori e nesigur pe ceea ce spune:
[COLOR=blue]“Acest trup care Mă folosesc de el pentru voi, e o scară, ca scara lui Iacov, [/COLOR][COLOR=fuchsia]ruptă din scara lui Iacov[/COLOR][COLOR=blue]. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu o fi ruptă din aceea[/COLOR][COLOR=blue]?” (20 ianuarie 1973)[/COLOR]
Alteori, se orientează după aparențe, nu după propria cunoaștere a evenimentelor:
[COLOR=blue]“ Și [/COLOR][COLOR=fuchsia]Mă uit pe pământ să văd: mai e mult[/COLOR][COLOR=blue] ca să aduc la sfârșit toate câte sunt scrise în Carte[/COLOR][COLOR=fuchsia]?[/COLOR][COLOR=blue]…”[/COLOR][COLOR=blue]( 27 martie 1977)[/COLOR]
Nici supușii nu și-i mai poate recunoaște dintre ceilalți oameni, dacă sunt îmbrăcați în haine roșii:
[COLOR=blue]“ …Astăzi este vremea lui roșu. Și Eu am spus mereu, nu mai purtați roșu. Și voi purtați! În casele voastre e roșu. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Prin ce să vă cunosc de cei roșii[/COLOR][COLOR=blue]? Că ești roșu și pe-afară și pe dinăuntru.”[/COLOR][COLOR=blue](20 feb.1980)[/COLOR]

[COLOR=blue]7.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu pare a fi Atotștiutor, căci este luat prin surprindere
[COLOR=blue]“Eu, ca Dumnezeu, [/COLOR][COLOR=fuchsia]nu Mă așteptam[/COLOR][COLOR=blue] la căderea acestui număr mare de copii…” (3/16 iulie 1966)[/COLOR]
Chiar și părăsirea Verginicăi de către soțul ei legitim și fuga lui în lumea largă îl ia pe neașteptate pe “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”. Totodată, el dezvăluie aici faptul că această căsătorie a fost făcută din interes, deci nici nu putea să dureze, îndată ce nu era întemeiată pe dragoste:
[COLOR=blue]“Crezi? Să crezi, că [/COLOR][COLOR=fuchsia]nu M-am așteptat[/COLOR][COLOR=blue]. A spus că va vedea de ea, și pentru aceasta am cununat, ca să se spună că are bărbat, și de el, că are femeie. Dar duhul rău a fost șiret și l-a înșelat. (10/23 februarie 1973)[/COLOR]
[COLOR=blue]“O, tată, [/COLOR][COLOR=fuchsia]nu M-am așteptat[/COLOR][COLOR=blue] la acest păcat. O, cum te-am răsfățat și cum te-am mângâiat! Poporul Meu, ai intrat în apă.”(31 octombrie/13 noiembrie 1975)[/COLOR]

[COLOR=blue]8 . [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu pare a fi Atotștiitor, căci a pierdut urma preferaților săi
[COLOR=blue]“[/COLOR][COLOR=fuchsia]Unde o fi[/COLOR][COLOR=blue] Ioan de la Vladimirești, care mărturisea mii și mii într-o clipă? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Unde o mai fi[/COLOR][COLOR=blue] acesta? (31 decembrie 1973/13 ianuarie 1974)[/COLOR]

[COLOR=blue]9. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu pare a fi Atotștiitor, căci a pierdut noțiunea timpului
[COLOR=blue]“ Vino la Mine! [/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu se știe cât timp are să mai fie de acum[/COLOR][COLOR=blue]. Vino, tată, vino! Căci căminul e mititel…”(7 ianuarie 1977)[/COLOR]

[COLOR=blue]10. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu pare a fi îndelung răbdător, căci nu se mai poate stăpâni
[COLOR=blue]“Fiilor, [/COLOR][COLOR=fuchsia]sunt mai rău decât lupul[/COLOR][COLOR=blue] când îi este foame. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Mi-e foame[/COLOR][COLOR=blue], creștine, [/COLOR][COLOR=fuchsia]sunt plin de foame[/COLOR][COLOR=blue]. Dă-Mi să mănânc. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Mi-e foame[/COLOR][COLOR=blue], poporul Meu. Creștine, dă-Mi să mănânc ce este scris în legea Mea și nu ce ai tu în legea ta! (14 ianuarie 1966)[/COLOR]
[COLOR=blue]“…Vino, vino. Să nu vă duceți la blocuri. Este piatră care se va sfărâma în curând. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu mai poate Dumnezeu să rabde[/COLOR][COLOR=blue]…” (7 ianuarie 1977)[/COLOR]
  #458  
Vechi 17.02.2009, 22:57:20
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”

[COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea a II-a

[/COLOR]
[COLOR=blue]11. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” devine aproape confuz
[COLOR=blue]“Ce era să fie acum, măi copiii Mei, și ce este acum! Tată, cum încetează din viață! Jumătate a încetat. Când pleca cineva de la lucrarea Mea, pleca încărcat și plin de cuvinte, iar acum se mânie și urăște pe cei ce vin la Mine, căci nu se mai poate spune “frate” la nimeni, că are slăbiciune, și când îl strânge chinga rea, totul spune de la Mine. Copilul Meu, nu era vremea aceasta, dar vai de cel ce a vândut cuvântul Meu! ” (26 octombrie/8 noiembrie 1967)[/COLOR]

[COLOR=blue]12.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îndeamnă fățiș la violență
[COLOR=blue]“Acest Turculeț [/COLOR][COLOR=fuchsia]merită bătut, merită bătut[/COLOR][COLOR=blue], tată” (26 octombrie/8 noiembrie 1967)[/COLOR]

[COLOR=blue]13.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este în mare “pierdere”
[COLOR=blue]“Țineți-vă bine, măi copiii Mei, căci ce [/COLOR][COLOR=fuchsia]am pierdut[/COLOR][COLOR=blue] Eu acum, n-am pierdut un leu, ci [/COLOR][COLOR=fuchsia]am pierdut[/COLOR][COLOR=fuchsia]mii și milioane de lei[/COLOR][COLOR=blue]. Ce era să fie acum, măi copiii Mei, și ce este acum! ” (26 octombrie/8 noiembrie 1967)[/COLOR]

[COLOR=blue]14.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este în “lipsă de mare valoare”
[COLOR=blue]“Și Eu [/COLOR][COLOR=fuchsia]sunt în lipsă[/COLOR][COLOR=blue]. Lipsa ta nu se aseamănă cu [/COLOR][COLOR=fuchsia]lipsa Mea[/COLOR][COLOR=blue]. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Lipsa Mea[/COLOR][COLOR=blue] e [/COLOR][COLOR=fuchsia]lipsă de mare valoare[/COLOR][COLOR=blue], dar lipsa ta nu e chiar așa de primejdioasă. Dacă te-ai ruga, ai îndeplini și lipsa ta. Copilul care nu plânge, mama îl lasă mai mult timp nemâncat. Crezi?” (10/23 aprilie 1966)[/COLOR]

[COLOR=blue]15. [/COLOR]O lipsă serioasă și totodată jenantă a “Dumnezeului de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este lipsa de curaj, chiar lașitatea mărturisită
[COLOR=blue]“…Fiilor, voi veni iarăși pe pământul acesta, dar nu-l veți mai cunoaște…[/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu mai pot să mă pitesc[/COLOR][COLOR=blue] după nimeni, că se dă la o parte și [/COLOR][COLOR=fuchsia]Mă lasă[/COLOR][COLOR=blue]. E vreme de război, tată, fiți atenți în această armată să nu cădeți în mâna călăilor. Pentru aceasta am venit Eu la voi, că nu știți clipa când va sta inamicul înaintea voastră……” (4 septembrie 1966)[/COLOR]

[COLOR=blue]16. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” se auto-definește în multe feluri
[COLOR=blue]“Eu sunt [/COLOR][COLOR=fuchsia]Alfa și Omega[/COLOR][COLOR=blue], Cel ce vorbește astăzi pe pământ” (4 septembrie 1966)[/COLOR]
[COLOR=blue]“Eu sunt [/COLOR][COLOR=fuchsia]Domnul Iisus Hristos[/COLOR][COLOR=blue], Care am dat blestem smochinului, și așa se va întâmpla cu tot pomul care nu rodește” (4 septembrie 1966)[/COLOR]
[COLOR=blue]“Eu sunt [/COLOR][COLOR=fuchsia]Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt[/COLOR][COLOR=blue], o viță în trei legături” (4 septembrie 1966)[/COLOR]
[COLOR=blue]“Eu sunt [/COLOR][COLOR=fuchsia]Alfa și Omega[/COLOR][COLOR=blue], Care am venit să dau putere armatei Mele” (4 septembrie 1966)[/COLOR]
[COLOR=blue]“Eu sunt [/COLOR][COLOR=fuchsia]Alfa și Omega[/COLOR][COLOR=blue]. Am colindat pământul în lung și-n lat, cu tot ce este curat, iar ce este întinat, am blestemat” (4 septembrie 1966)[/COLOR]
[COLOR=blue]“Eu sunt [/COLOR][COLOR=fuchsia]Domnul Iisus[/COLOR][COLOR=blue], în chip curat. Umblu pe pământ și mă întâlnesc cu omul și nu mă vede” (4 septembrie 1966)[/COLOR]
[COLOR=blue]“…Eu sunt [/COLOR][COLOR=fuchsia]Omul[/COLOR][COLOR=blue] pe care-L înjură lumea. Eu sunt [/COLOR][COLOR=fuchsia]Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt[/COLOR][COLOR=blue]. Nu acest trup sunt Eu, [/COLOR][COLOR=fuchsia]Domnul[/COLOR][COLOR=blue], ci glasul pe care îl auziți voi este Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt.[/COLOR][COLOR=blue]” (27 octombrie 1966)[/COLOR]

[COLOR=blue]17. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” tipărește cărți după cărți pentru fericirea omului
[COLOR=blue]“Veniți-vă în fire, că nu e nimeni pe lume să oprească lucrul de la Mine, dar vine Domnul pe altă parte și [/COLOR][COLOR=fuchsia]tipărește[/COLOR][COLOR=fuchsia]o altă carte[/COLOR][COLOR=blue] și nu ești lipsit de fericire.” ( 10/23 aprilie 1966)[/COLOR]

[COLOR=blue]18. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”dă rețete de vizionare gratuită
[COLOR=blue]“… Dacă vreți să vedeți pe Dumnezeu, postiți patruzeci de zile și patruzeci de nopți și [/COLOR][COLOR=fuchsia]veți vedea pe Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue]” (14 ianuarie 1973)[/COLOR]
Rămâne de văzut cum se explică faptul că în Noul Testament parcă se spunea altceva: cum că Dumnezeu este…
[COLOR=purple]“…Cel ce singur are nemurire și locuiește întru lumină neapropiată; pe Care [/COLOR][COLOR=#ff6600]nu L-a văzut nimeni[/COLOR][COLOR=purple] dintre oameni, [/COLOR][COLOR=#ff6600]nici nu poate să-L vadă[/COLOR][COLOR=purple]; a Căruia este cinstea și puterea veșnică! Amin.” (1 Tim. 6:16)[/COLOR]
Iar sfântul apostol Ioan confirmă:
[COLOR=purple]“Pe Dumnezeu [/COLOR][COLOR=#ff6600]nimeni nu L-a văzut[/COLOR][COLOR=purple] vreodată…” (I Ioan 4:12)[/COLOR]

[COLOR=blue]19. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” era cunoscut la început ca “Dumnezeul de la Maluri”
[COLOR=blue]“Israele, Dumnezeu îți spune. Nu spun cum spune lumea: [/COLOR][COLOR=fuchsia]E Dumnezeul de la Maluri[/COLOR][COLOR=blue]”[/COLOR][COLOR=blue]. Și se va vedea că Dumnezeu îți spune.” (2/15 aprilie 1973)[/COLOR]

[COLOR=blue]20. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu-și va mai iubi poporul său
[COLOR=blue]“Crezi, Daniele? Scrie pe hârtie, dar să știi că pentru una sau pentru alta, [/COLOR][COLOR=fuchsia]Dumnezeu nu-Și va mai iubi poporul Său[/COLOR][COLOR=blue]. Nu vrea să pună umărul la muncă, nu pământește, ci duhovnicește” (20 mai /2 iunie 1973)[/COLOR]
Daniel este un nume conspirativ pentru “păstorul nea’Mișu” (Dănciucă Gheorghe). Dacă ar fi să luăm de adevărată această proorocie, ar trebui să admitem că “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e tare ranchiunos pe te miri ce, și apare ca inexplicabilă tentativa lui de astăzi de a-și recupera poporul cel vechi, pe care-l definește cu sintagma patetică “poporul Meu cel de demult al Meu”.

[COLOR=blue]21. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” renunță cu greu la servitoarele lui de pe pământ
[COLOR=blue]“…Daniele, fiicele de la templu, împreună cu Maria, vor să ia serviciu la fabrica de marmeladă, pentru că sunt în lipsă pământește. Dar în lipsurile duhovnicești, ce să facem noi? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Cine mă servește la templu[/COLOR][COLOR=blue]? Dacă poate să servească și pe Domnul și serviciul, să meargă. Când o veni de la serviciu și voi zice să facă ceva, nu se supără? Dacă poate să împlinească lucrul Meu, le dau voie să meargă.” (20 mai /2 iunie 1973)[/COLOR]
Creștinele acestea au parte de exploatare în toată regula: dacă pot face două servicii unul după altul, atunci au voie să se și angajeze la fabrică, pentru ca să-și rezolve lipsurile. Dacă nu, să stea în lipsuri și să mai tragă și la jug, la “templu”. “Templul” era casa unde locuia “mama Gigi” (Virginia Tudorache). Nu lipsurile acestor creștine erau prioritare, ci chivernisirea “templului” cu mână de lucru neplătită. Obiceiul s-a păstrat și până în ziua de astăzi, într-o formă subtil modificată, ca să pară că servitoarele sunt “închinoviate”, deci salahoria lor este, chipurile, în beneficiul “obștii”, și nu al unor persoane care nu fac altceva decât să dea comenzi în stânga și-n dreapta.
Pentru a fi mai odihnite pentru serviciul de la “templu”, creștinele sunt instruite să mai tragă și chiulul la serviciul de la fabrică, care oricum “le înșeală”:
[COLOR=blue]“Dacă te-ai dus la serviciu, fii atent, că [/COLOR][COLOR=fuchsia]serviciul te înșeală[/COLOR][COLOR=blue], și [/COLOR][COLOR=fuchsia]să nu muncești la serviciu mai mult decât duhovnicește[/COLOR][COLOR=blue]. Uite, M-am supărat pe Maria de la templu, care s-a dus la serviciu. Se supără când mai trebuie să facă ceva, că e nedormită.” (13/26 iulie 1973)[/COLOR]

[COLOR=blue]
[/COLOR]
  #459  
Vechi 17.02.2009, 22:59:35
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”

[COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea a III-a

[/COLOR]
[COLOR=blue]22. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e tare ocupat
“Dumnezeu” mai are și alte lucrări pe pământ, acolo unde este solicitat în mod expres:
[COLOR=blue]“ Eu am încheiat. Mă duc, că sunt însoțit de un ucenic care a venit în genunchi în fața Mea, să Mă duc într-un colț al pământului să-Mi arate unele lucruri care s-au făcut fără voia Mea. Niște barbari strică biserica Mea, și [/COLOR][COLOR=fuchsia]Mă duc să-i nimicesc[/COLOR][COLOR=blue], prin rugăciunile unor profeți” (1/14 august 1973)[/COLOR]
Noroc cu asemenea ucenici miloși și responsabili, care-l trag de mânecă pe “Dumnezeul Pucioșilor ” și-l duc și-i arată locurile unde trebuie puse lucrurile la punct prin rugăciunile unor profeți. Noroc și cu profeții, că prin ei se rezolvă treaba, cu mâinile curate.
De ocupat ce este, “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu mai e în stare să le facă pe toate odată, sau “[COLOR=blue]le face cu dureri[/COLOR]”, așa că apelează la ajutoare, care să facă treburile în locul și în numele lui:
[COLOR=blue]“ Chiar dacă [/COLOR][COLOR=fuchsia]Domnul e ocupat[/COLOR][COLOR=blue], trimite pe sfinții Săi să-ți împlinească cererea ta…” (8 februarie 1979)[/COLOR]
[COLOR=blue]“…Acum [/COLOR][COLOR=fuchsia]Dumnezeu are un pic de treabă[/COLOR][COLOR=blue], ca pe ai Săi să-i pregătească și pe vrăjmașul să-l cucerească și aceasta [/COLOR][COLOR=fuchsia]se face cu dureri[/COLOR][COLOR=blue]. Vreau să ies la lumină cu conducere dumnezeiască ca să fie cunoscută pe tot pământul lucrarea lui Dumnezeu.”(12 februarie 1990)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]
[COLOR=blue]23. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îl favorizează și îl cocoloșește fățiș pe Nicolae, soțul Verginicăi (Virginia Stoica, născută Tudorache)
[COLOR=blue]“Dacă îl vedea pe Nicolae cu sticluța în mână, zicea: “L-am văzut cu sticla, și eu să muncesc la casa sa?” Dacă l-ai văzut, [/COLOR][COLOR=fuchsia]de ce n-ai muncit?[/COLOR][COLOR=blue] “Am văzut pe Nicolae cu mândruța, și eu să fac căsuța lui?” Ține minte, fiule, dacă l-ai văzut, de ce n-ai pus duhul în lucru, [/COLOR][COLOR=fuchsia]să munciți[/COLOR][COLOR=blue], [/COLOR][COLOR=fuchsia]să mustri mândruța![/COLOR][COLOR=blue] (20 mai/2 iunie 1973)[/COLOR]
Deci mândruța e de vină că se ține Nicolae după ea, și de aceea trebuie mustrată. Iar nemulțumiții să treacă la clacă! Ce dacă Nicolae e cu sticluța în mână și își râde de ei, că “e proști”!?
[COLOR=blue]“Daniele, băgați în zidărie și magazia, că nu e pentru Nicu, e pentru noi. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Și Nicu e al nostru[/COLOR][COLOR=blue]. Nu știți voi cum să lucrați cu el. Eu, să fiu în trup cu voi, râzând l-aș face să nu mai aibă această patimă” (5/18 august 1973)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]Și Nicu e cu noi! E de-al nostru, e de comitet! Dacă are patima beției, ceilalți sunt de vină, că nu se pricep cum să-l facă să se lase. Numai faptul că e în duh, și nu în trup, îl împiedică pe autorul mesajului să-l vindece pe loc pe Nicolae Stoica de patima beției.

[COLOR=blue]24. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu știe ce să mai facă pentru a-l întoarce pe Nicolae Stoica la soția lui, Verginica Stoica (născută Tudorache)
[COLOR=blue]“Daniele, iată ce-ți grăiește Domnul: cu Nicolae, tată, ți-am spus: mai ia-l cu binele, poate cu binele se va întoarce. Nu vrea să mai primească nici unul de la vasul Meu. Crezi? Măi, tată, mai ia-l și cu binele. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Vezi ce vrea să facă[/COLOR][COLOR=blue]. Mai du-te la preotul acela și spune-i, tată, preotului, să se ocupe de Nicolae. Să fie slujbă întărită pentru vindecarea lui Nicolae. Spune-i că e vrăjit și i-a dat băutură fermecată ca să tragă cum trage pasărea la apă. (5/18 august 1973)[/COLOR]
“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este nesigur dacă Nicolae Stoica are șanse să renunțe la băutură și la necredința în “lucrare”. E sigur însă că a fost “fermecat” (adică, i s-au făcut “fermece”, boscoane), și de aceea trage Nicolae la măsea. Păstorul Daniel e însărcinat “să vadă ce vrea să facă”, adică să-l spioneze discret. Slujbele preotului din sat rămân ultima speranță, dacă vor fi ascultate de cine trebuie, adică de Dumnezeu cel Atotputernic.
[COLOR=blue] [/COLOR]
[COLOR=blue]25. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e depășit de situația tragică de pe pământ a copiilor, și de aceea se tânguiește și plânge, dar s-ar bucura dacă nu s-ar mai naște nici un prunc
[COLOR=blue]“Măi copii, pentru păcatul care este azi la voi, [/COLOR][COLOR=fuchsia]Dumnezeu Se bucură dacă nu s-ar mai naște nici un prunc[/COLOR][COLOR=blue], că numai iadul se bucură de aceste nașteri, și Dumnezeu Se tânguiește și plânge” (27 august/9 septembrie 1973)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]
[COLOR=blue]26. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu agreează câinii, pe care îi consideră “spurcați”
[COLOR=blue]“Creștine, nu-ți mai bate joc de Mine, precum nici Eu nu-mi bat joc de tine, nu-Mi bat joc de trupul tău. Că [/COLOR][COLOR=fuchsia]dacă Mi-aș bate joc de trupul tău, te-aș face un câine[/COLOR][COLOR=blue], căci numai [/COLOR][COLOR=fuchsia]câinele mănâncă orice fel de spurcăciune[/COLOR][COLOR=blue]. Câinele [/COLOR][COLOR=fuchsia]nu are timp de curățenie[/COLOR][COLOR=blue]. Și tu nu ai timp de curățenie. Creștine, nu-ți mai bate joc de Mine, că toate se vor judeca.” (10 noiembrie 1973)[/COLOR]
Deși lucrurile sunt foarte clare, actualii lideri de la Pucioasa își bat joc de “Dumnezeul” lor, pe de o parte pentru că nesocotesc de ani de zile mesajul acestui Cuvânt, iar pe de alta pentru că își permit chiar să-l falsifice, răstălmăcindu-i înțelesurile. Să explicăm pe rând aceste delicte:
În primul rând, mesajul este limpede: câinele este spurcat. În gospodăria unui om s-ar îngădui eventual un singur cîine, ținut în lanț în curte (în nici un caz în casă), ca să nu spurce toată curtea și să nu muște pe nimeni. La Pucioasa se întâmplă cu totul altceva. În loc să fie ocrotită de îngeri, comunitatea de la Pucioasa e “ocrotită” de cohorte de câini. Pentru că liderul absolut, Mihaela, este o mare iubitoare de câini mari și mici, aici s-a înfiripat o întreagă menajerie de câini care s-au perindat liberi în ultimii ani prin curțile “șfinte” și prin încăperile “șfinte”, de au spurcat temeinic toate locurile. Aici, fetele spală câinii cu șampon, îi usucă cu foenul (la Pucioasa, foenul se folosește numai pentru câini; fetele n-au voie să se usuce cu foenul, ca “să nu cadă în mândrie și în viață ușuratică”), îi țesală, îi caută de purici, îi plimbă, iar pe cei mici îi culcă cu ele în pat. Câinii de la Pucioasa sunt niște mici prințișori, mici idoli (care dau clase vițelului de aur, neînsuflețit, al lui Aaron). Dumnezeu tot mai împuținează din ei, că mor pe capete, dar îndată cei dispăruți sunt înlocuiți (cu o încăpățânare care ar fi trebuit să fie demnă de ceva mai bun) cu exemplare proaspete. Nici pisicile n-o duc mai rău la Pucioasa. Peste tot numai excremente, numai păr, numai mizerie. Perele și gutuile care cad pe jos nu se mai pot mânca, pentru că toată bătătura e spurcată, iar tufele de zmeură și tufele de trandafiri miros toate a urină de câine. De fapt, toată bătătura miroase a urină de câine. Concluzia: deși în Cuvânt se spune clar, în mai multe locuri, că toți creștinii trebuie să renunțe definitiv la animale, pentru a păstra curțile curate, la Pucioasa se ignoră cu nepăsare aceste îndemnuri, iar spurcăciunile câinilor și pisicilor au întinat toate “locurile sfinte”.
  #460  
Vechi 17.02.2009, 23:01:03
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”

[COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea a IV-a

[/COLOR]
În al doilea rând: pentru că nu le convine ce le zice “Dumnezeul” lor în acest Cuvânt, pucioșii și-au permis să-i răstălmăcească până și îndemnurile cele mai clare, făcând din da, nu și din nu, da ( nesocotind însăși Scriptura, care zice exact invers: cuvântul creștinului să fie ce este da, da și ce este nu, nu). Iată și dovada, scrisă negru pe alb:
Versiunea din 1995 spune clar: [COLOR=blue]“Câinele [/COLOR][COLOR=red]nu[/COLOR][COLOR=blue] are timp de curățenie[/COLOR][COLOR=red]. Ș[/COLOR][COLOR=blue]i tu nu ai timp de curățenie”[/COLOR].
Iar versiunea din 2006 spune: [COLOR=blue]“Câinele are timp de curățenie[/COLOR][COLOR=red], ș[/COLOR][COLOR=blue]i tu nu ai timp de curățenie”[/COLOR].
Stai și te întrebi: Oare liderii de la Pucioasa, Mihaela și Nicușor, care au născocit și au pritocit aceste schimbări frauduloase din “Cuvânt”, după ce i-au prostit cu insolență pe adepții lor, acum chiar îi cred proști pe toți? Cum să aibă timp de curățenie patrupedul despre care tocmai s-a spus că [COLOR=blue]“mănâncă orice fel de spurcăciune”[/COLOR]? Până și schimbarea prin care se contopesc cele două fraze într-una, are tâlcul ei. În versiunea din 1995, a doua frază o întărește pe prima, confirmând-o: “[COLOR=red]așa cum câinele nu are timp de curățenie… nici tu nu ai timp de curățenie[/COLOR]”. În versiunea din anul 2006, relația dintre cele două fraze, juxtapuse cu forța, capătă o cu totul altă semnificație: frazele nu se mai confirmă una pe alta (adică, a doua pe prima), ci se prezintă ca două idei care sunt alternative și opuse ca sens: “[COLOR=red]câinele are timp de curățenie… în timp ce tu nu ai timp de curățenie[/COLOR]”. Cu alte cuvinte, câinele îi dă acum lecții de igienă omului! Asistăm aici neputincioși la cea mai perversă inversare de sensuri, menită să scoată basma curată idolatria maniacă și bolnăvicioasă a stăpânilor de “sclavi credincioși” (oameni și câini) de la Pucioasa!
Ce alte mesaje mai aduce “Cuvântul de la Pucioasa” despre câini?
Câinii inspiră teamă:
[COLOR=blue]“O, popor păcătos, lasă-ți mânia jos, că [/COLOR][COLOR=fuchsia]fug[/COLOR][COLOR=blue] oițele de tine [/COLOR][COLOR=fuchsia]ca de un câine[/COLOR][COLOR=blue]” (14 iunie 1974)[/COLOR]
Câinii nu sunt agreați și pentru că sunt fioroși:
[COLOR=blue]“…și vei zice: unde sunt, pe cine să strig ca să îmi arate încotro să o apuc? Și vei auzi în toate părțile numai [/COLOR][COLOR=fuchsia]lătrat de câine[/COLOR][COLOR=blue] și urlături de lupi și [/COLOR][COLOR=fuchsia]te vei îngrozi[/COLOR][COLOR=blue]…” (7 martie 1974)[/COLOR]
Câinele rău va fi până la urmă supus omului:
[COLOR=blue]“ Și vei sta cu picioarele pe spatele [/COLOR][COLOR=fuchsia]cîinelui rău[/COLOR][COLOR=blue]” (17 august1975)[/COLOR]
Câinii nici nu trebuie hrăniți (duhovnicește!!):
[COLOR=blue]“[/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu mai dați de mâncare[/COLOR][COLOR=blue] la porci, [/COLOR][COLOR=fuchsia]la câini[/COLOR][COLOR=blue] și la străini. Duhovnicește grăiesc…” (7 martie 1974)[/COLOR]
Dar câinii trebuie hrăniți (tot duhovnicește?? asta nu se mai spune…) și ocrotiți, ca nu cumva să nu-i muște cineva:
[COLOR=blue]“…[/COLOR][COLOR=fuchsia]aveți grijă și de câini, să nu-i muște cineva[/COLOR][COLOR=blue]. Să le dați [/COLOR][COLOR=fuchsia]mâncare[/COLOR][COLOR=blue] și [/COLOR][COLOR=fuchsia]apă[/COLOR][COLOR=blue] și [/COLOR][COLOR=fuchsia]adăpost[/COLOR][COLOR=blue] la câini.” (8/21 aprilie 1974)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]
Cu asemenea îndemnuri “duhovnicești”, care nu numai că se ocupă de meschinării, dar se și contrazic flagrant, nu e de mirare că mulți creștini s-au smintit pe cale și au părăsit “lucrarea”.
[COLOR=blue] [/COLOR]
[COLOR=blue]27. [/COLOR]Cine vine la “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, să facă bine și să nu vină cu mâna goală
[COLOR=blue]“Vai, vai, vai! Cu Elena și Emilian nu poate Dumnezeu lucra planul Său, care trebuie lucrat degrabă. Dacă acest tânăr ar veni aici,[/COLOR][COLOR=fuchsia] ar lua și corăbiuța pe care o are în curtea sa[/COLOR][COLOR=blue], ca să facă cu ea slujba Mea. Așa se va lucra lucrul meu. Rămâne lucrul de făcut; nimic stricat, ci totul reparat” (4/17 ianuarie 1974)[/COLOR]
“Corăbiuțele” secolului al XX-lea nu sunt altceva decât denumirea conspirativă a mașinilor cu ardere internă, care nu mai merg cu forța vântului, ca pe vremuri, ci cu benzină aditivată cu tetraetil de plumb. Pe vremea aceea ( 17 ianuarie 1974) o “corăbiuță” era o adevărată avere, și nu oricine își permitea așa ceva. De aceea, darurile în natură (mai ales “corăbiuțe”), aduse benevol la “templul” de la Pucioasa, erau mult dorite și binevenite.

[COLOR=blue]28. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este în mare dilemă privind succesiunea Virginiei la “proorocie”
[COLOR=blue]“ Ce veți face voi în vremea aceasta, că mai este un pic? Și mai sunt fluturașe, dar nu sunt pregătite. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Prin cine să mai vorbesc? Prin cine să mai cânt?[/COLOR][COLOR=blue] Ce veți face voi când voi zice Eu: duceți-vă acasă, că acest trup merge la groapă, de unde este luat și duhul se va duce de unde este luat? Pe cine voi găsi în timpul acela lângă vasul Meu, cu acela voi fi și aceluia îi voi da steagul de biruință. Fericit va fi acela care va lăsa serviciul, ori femeia, ori copilul, ori averea în clipa aceea pentru Mine.” (11 februarie 1974)[/COLOR]
“Fluturașele” sunt acele adepte, candidate la succesiunea Virginiei la “proorocie”. Se vede bine că succesiunea Virginiei era neclară cu 6 ani înainte de moartea sa. Această “proorocie” era cât pe-aci ca nici să nu se mai împlinească deoarece, deși la moartea Virginiei lângă ea s-a aflat Mihaela, totuși “proorocia” s-a păstrat în familie, dându-i-se Mariei, sora după trup a Virginiei. Aceasta a “proorocit” ani buni (între 1982 și 1994), prin aceeași metodă controversată ca și sora ei (aparent adormită, aparent în stare de catalepsie, aparent ea “primea” comunicări tainice din lumea nevăzută). Deși Mihaela știa despre sine că primise depline drepturi (stabilite prin “proorocia” din [COLOR=blue]11 februarie 1974[/COLOR]) de “a prelua ștafeta”, totuși nu a îndrăznit să intre în conflict cu “păstorii” (nea’Mișu și nea’ Cristea, oameni tare încăpățânați și aprigi) până în anul 1990. Abia atunci a început ea să “proorocească”, la concurență cu Maria. E drept că Mihaelei i-a displăcut din start procedeul Mariei și a ales o cale mai simplă: ea “auzea” pur și simplu “glasul Domnului”, pe care îl așternea imediat pe hârtie. Schimbarea impusă de Mihaela era radicală, dar și îndrăzneață, deoarece contravenea flagrant proorociei din 1974, care anunța o continuitate clară de procedură privind “trâmbițarea”: “[COLOR=blue]Prin cine să mai vorbesc? Prin cine să mai cânt?[/COLOR]” Totuși, destul de repede ea s-a desprins în câștigătoare. Diferența de educație și de școlire a fost un atu zdrobitor în favoarea Mihaelei: Maria a trebuit să se retragă din “ringul proorocesc” în anul 1994, fiind copleșită de acuratețea, ingeniozitatea și bogăția de idei ale mesajelor “primite” de către Mihaela. Adevărul este că un rol decisiv în această “punere pe tușă” a “proorociței” Maria l-au avut și unele “recomandări” ferme de a se retrage, primite “de la Domnul” (dar nu direct, prin mesajele ei simpluțe, ci prin mesajele stufoase și elaborate, “primite“ de către Mihaela), pentru a nu-i mai pune în încurcătură pe creștini și să clatine “lucrarea”, căci adepții nu mai știau în ce parte să mai tragă, cu doi prooroci atât de diferiți, unul considerat “prea bun, dar și simplu” de către creștinii mai vechi, iar altul “prea viclean, dar și dotat”. După punerea Mariei pe linie moartă, o parte dintre adepți n-au mai vrut să recunoască “lucrarea cea nouă” a Mihaelei și s-au risipit. Deși Maria a fost și ea un “prooroc”, după retragerea ei forțată ea a intrat într-un consistent con de umbră, deliberat întreținut de către noii lideri: ea n-a mai fost recunoscută nici ca “trâmbiță”, nici ca “sfântă” și în general despre ea se preferă să nu se mai vorbească acum aproape deloc, ca și când n-ar fi existat.
În schimb, Mihaela a preluat “steagul de biruință” de la “trâmbița” Maria și-l poartă acum cu mult aplomb. După ce a zdrobit orice posibilă concurență (în special pe cea feminină), ea s-a înconjurat exclusiv de elemente docile, lipsite de personalitate și de coloană vertebrală, capabile de ascultare orbească, indiferent de gradul de inutilitate sau de stupizenie a “indicățiilor”primite “de sus”.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Fenomenul Posaga poster Exorcismul 13 13.01.2015 14:22:59
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti geo.nektarios Secte si culte 3 01.04.2011 17:38:21
mesaj de la noul ierusalim anaana71 Secte si culte 417 31.01.2011 15:31:40