![]() |
![]() |
|
#461
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea a V-a [/COLOR] [COLOR=blue]29. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își regretă toate, toate faptele sale, până și binele pe care l-a făcut, de ciudă că nimeni nu ascultă de el [COLOR=blue]“Ascultă bine aceste cuvinte! Îmi pare rău de lucrul Meu, Îmi pare rău! Și de focul care l-am dat și de potopul care l-am dat Îmi pare rău! [/COLOR][COLOR=fuchsia]Îmi pare rău și de binele de acum care l-am dat[/COLOR][COLOR=blue], că nimeni nu ascultă de Mine!...” (12 martie 1974)[/COLOR] [COLOR=blue]“ O, Daniele tată, sunt foarte supărat! [/COLOR][COLOR=fuchsia]Îmi pare rău[/COLOR][COLOR=blue] că am venit din cer pe pământ. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Îmi pare rău[/COLOR][COLOR=blue] de ce am făcut Eu. Sunt supărat nespus de mult, pentru că omul care e făcut de Domnul, întru toate e făcut de Domnul. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Îmi pare rău [/COLOR][COLOR=blue]că i-am dat secretul Meu. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Îmi pare rău [/COLOR][COLOR=blue]că i-am dat chipul Meu.[/COLOR][COLOR=fuchsia] Îmi pare rău [/COLOR][COLOR=blue]că l-am făcut și i-am suflat Duh din Duhul Meu…”[/COLOR][COLOR=blue] (19 decembrie 1976)[/COLOR] [COLOR=blue]30. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este numit “escroc”din cauza “poporului lui” [COLOR=blue]“…Poporul Meu, pentru tine sunt batjocorit și sunt numit [/COLOR][COLOR=fuchsia]escroc[/COLOR][COLOR=blue]. Așa zic unii credincioși, că voi sunteți [/COLOR][COLOR=fuchsia]escroci [/COLOR][COLOR=blue]și lucrarea Mea. Cine zice așa? Toți care nu sunt în acest loc. Pentru tine poporul Meu care nu asculți cuvântul Meu, Mi-au pus nume de [/COLOR][COLOR=fuchsia]escroc[/COLOR][COLOR=blue]…” (21 aprilie 1974)[/COLOR] [COLOR=blue]31. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu știe cât va mai fi și cît va mai trăi [COLOR=blue]“ Poporul Meu și bun și rău, Mă uit din slăvile senine când îți schimbi firea din creștin în păgân. Mă uit la tine, și de aceea îți spun popor bun și rău. Poporul Meu, când vine timpul să-ți zic: poporul Meu bun? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Oi mai trăi[/COLOR][COLOR=blue] să zic că sunteți numai buni? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Oi mai fi [/COLOR][COLOR=blue]lângă voi ca să văd pe Maria și Marta și Lazăr, cel înviat din morți? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Oi mai trăi[/COLOR][COLOR=blue] lângă voi? Ia spuneți.” (29 aprilie/12 mai 1974)[/COLOR] Ceaușescu este cotat ca dușman al Noului Ierusalim: [COLOR=blue]“ Țara română și conducătorul, e pentru dărâmarea templului lui Dumnezeu, dar [/COLOR][COLOR=fuchsia]voi vedea. Vom trăi și vom vedea[/COLOR][COLOR=blue].”(27 iunie 1988)[/COLOR] [COLOR=blue]32. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e nedumerit, căci și-a făcut iluzii deșarte cu “poporul” său, mai și lăudându-l pe nedrept [COLOR=blue]“ Israele tată, când M-ai auzit prima dată, erai mult mai credincios și mai cuminte ca azi, și [/COLOR][COLOR=fuchsia]am zis că tu de la Mine nu vei pleca[/COLOR][COLOR=blue], și am zis și ucenicilor Mei: ”Aceștia sunt mai credincioși ca voi”, și ei au plâns mult de acest lucru. De ce astăzi nu mai sunteți așa? De ce atunci erați mulți, și astăzi nu mai sunteți decât ca iarba printre mărăcini, ici colea, câte un fir?[…]Ce de creștini erau în Turbați! Ce de creștini aveam în Ciofliceni sau în Micșunești și am mers până la Sudiți și până la Fierbinți, dar acum nu mai sunt. Crezi? Pace vouă, Vasilică și Florica! Să nu fiți mâhniți.” (18/31 octombrie 1974)[/COLOR] Se vede treaba că “ucenicii” au plâns mult de invidie și de necaz, deoarece creștinii din “poporul” de la Pucioasa erau cotați “mai credincioși” decât ei. Dar au plâns degeaba, îndată ce “poporul” s-a risipit tocmai din cauza “necredinței”. [COLOR=blue]33. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” se împleticește în cuvinte, dând vina pe “trâmbiță”, pe motiv că e prea mică [COLOR=blue]“Scrieți pe hârtie. Fiți desăvârșiți, că iată, [/COLOR][COLOR=fuchsia]Mă încurc la vorbă[/COLOR][COLOR=blue], că sunt mare în cuvânt și trâmbița e mică”[/COLOR][COLOR=blue] (19 ianuarie 1975)[/COLOR] [COLOR=blue]34. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” face pe ursitoarea [COLOR=blue]“ Fiilor, copilașii Mei, [/COLOR][COLOR=fuchsia]ursesc[/COLOR][COLOR=blue] pe unul dintre voi ca să se facă croitoreasă și croitor, ca să se facă tot lucrul la el. Un coitor și o croitoreasă duhovnicească. Să fie între voi un cizmar, un frizer, din toate meseriile, căci acem nevoie…” ( 11/24 mai 1974)[/COLOR] [COLOR=blue]“ Dar să știi că mai mult te vei îmbogăți că te vei duce pe mare și vei aduce Domnului [/COLOR][COLOR=fuchsia]Iisus Hristos[/COLOR][COLOR=blue] ceea ce [/COLOR][COLOR=fuchsia]îți ursește[/COLOR][COLOR=blue]…” ( 6 februarie 1975)[/COLOR] [COLOR=blue]“ Nu e niciodată să fii singur pe pământ. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Eu am ursit[/COLOR][COLOR=blue] sfinți îngeri și Maica Mea și chiar heruvimi și serafimi să vă însoțească. Să știi că dacă te vei despărți de însoțitori, va fi greu de capul tău…” ( 6 februarie 1975)[/COLOR] [COLOR=blue]“ [/COLOR][COLOR=fuchsia]Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue] pentru aceasta [/COLOR][COLOR=fuchsia]v-a ursit[/COLOR][COLOR=blue] aceste lucruri și dacă veți înainta mereu cu ele, veți fi insula lui Dumnezeu.” (7 iunie 1977)[/COLOR] [COLOR=blue]“…[/COLOR][COLOR=fuchsia]Domnul Iisus[/COLOR][COLOR=fuchsia]a ursit[/COLOR][COLOR=blue] să nu muriți și să întâmpinați pe Domnul când va veni cu tot cerul Său…[/COLOR][COLOR=blue](10 feb.1979)[/COLOR] Ursitoarele, în credințele și basmele populare, erau acele zâne care hotărau soarta, destinul, fatalitatea vieții unui nou-născut. Ursita este asimilabilă cu predestinarea, concepție străină creștinismului autentic. De aceea, orice concepție bazată pe predestinare este o erezie, deoarece face ca Însuși Dumnezeu să devină neputincios în fața destinului, deci micșorează atotputernicia lui Dumnezeu. Citatul din [COLOR=blue]6 februarie 1975[/COLOR] aduce cu sine și o flagrantă contradicție. Pe de o parte, se afirmă că omul nu poate fi niciodată singur pe pământ, fiind însoțit în chip tainic și necondiționat de ființe îngerești. Pe de altă parte, se afirmă că însingurarea este totuși posibilă și e la îndemâna oricui, dar despărțirea de ființele cerești se va lăsa cu urmări grele pe capul celui amator de gesturi temerare. [COLOR=blue]35. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e vecin cu nea’Petrică Neacșu [COLOR=blue]“Fiule Petrică, te-ai întrebat pe tine pentru ce [/COLOR][COLOR=fuchsia]te-am adus aici[/COLOR][COLOR=blue]? Fiule am vorbit cu tine ca să mă servești pe Mine, [/COLOR][COLOR=fuchsia]vecine[/COLOR][COLOR=blue]. Ce n-ar da cineva să fie [/COLOR][COLOR=fuchsia]vecin cu Mine[/COLOR][COLOR=blue]! Te-am adus ca să fii servul Meu.” (19 mai/1 iunie 1975)[/COLOR] [COLOR=blue]“ …Am adus pe cineva [/COLOR][COLOR=fuchsia]lângă Mine[/COLOR][COLOR=blue]( Petre Neacșu, n.r.)[/COLOR][COLOR=blue] și l-am ajutat [/COLOR][COLOR=fuchsia]să-și ridice casă[/COLOR][COLOR=blue]. Și acum ești dator să împlinești ceea ce-ți cer. Îți cer să primești oițele Mele sub acoperământul tău, ca să împlinească Dumnezeu numărul Său. N-am adus acești creștini la voi ca să fie certați, ori să fie mustrați, ori să fie neprețuiți de voi. Îi lăsam în comuna lor, dar i-am adus, creștine, la tine, că tu ești prietenul Meu.” (22 feb./6 martie 1980)[/COLOR] [COLOR=blue]36. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își deleagă demnitatea sa de judecător [COLOR=blue]“ Și mai scrieți și acest lucru: Cecilia, [/COLOR][COLOR=fuchsia]tu vei fi judecătoarea părinților tăi. Dau judecata dinaintea Mea, în dreptul acestui copil[/COLOR][COLOR=blue]. Fiți credincioși și nu fiți îndărătnici.” (4/17 august 1975)[/COLOR] Vorba ceea: “[COLOR=green]Vai de părinții care nu ascultă de copii![/COLOR]”. De aceea sunt și avertizați: să fie credincioși acestei porunci, și să se supună judecății lor, și să nu fie îndărătnici. Și cu toate acestea, Biblia îi învață cu totul altfel pe creștini: [COLOR=#993300]“ Nu judecați, ca să nu fiți judecați.” (Mat. 7,1)[/COLOR] [COLOR=#993300]“ Nu judecați și nu veți fi judecați…” ( Luca 6,37)[/COLOR] [COLOR=#993300]“ Deci să nu ne mai judecăm unii pe alții…”(Rom. 14,13)[/COLOR] [COLOR=#993300]“ De aceea, nu judecați ceva înainte de vreme, până ce nu va veni Domnul…”( I Cor.4,5)[/COLOR] Dar cine mai citește astăzi Biblia, la Pucioasa, când pe primul loc este “Cuvântul lui Dumnezeu”?? [COLOR=blue][/COLOR] |
#462
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea a VI-a [/COLOR] [COLOR=blue]38. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” tânjește să facă dragoste în “travesti ” [COLOR=blue]“ [/COLOR][COLOR=fuchsia]Dacă aș fi o domnișoară[/COLOR][COLOR=blue], toți M-ați iubi, căci își lasă omul o casă de copii pentru o domnișoară și pentru o femeie naturală. Nu am venit nici domnișoară, nici femeie, ci v-am spus cine sunt, și [/COLOR][COLOR=fuchsia]nimeni nu face dragoste cu Mine[/COLOR][COLOR=blue].” (19 octombrie/1 noiembrie 1975)[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]39. [/COLOR]Îngerii îl iau la întrebări pe “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, iar el se conformează [COLOR=blue]“…Mă întreabă îngerii: ce face poporul Tău, Doamne? – Ce să facă, unii cos, alții cioplesc, alții se bat, alții se hulesc, alții sunt certați, alții curvesc, alții fură, alții ascultă la geamuri și la ușă și pândesc pe fratele lor.” (24 ianuarie 1977)[/COLOR] După fapte, nu s-ar părea că “poporul ales” Îi face cinste lui Dumnezeu. Oare pe ce criterii a fost “ales”? [COLOR=blue]40.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu știe cine a trimis la cer sufletele celor morți la cutremur, și nici cine e vinovat de atâta distrugere [COLOR=blue]“ Fiule, știi ce a zis Dumnezeu când a văzut atâta lume venită la El dintr-o dată ( cutremurul din 4 martie 1977, n.r.)? “[/COLOR][COLOR=fuchsia]Cine v-a trimis la Mine[/COLOR][COLOR=blue], mai înainte de vreme[/COLOR][COLOR=fuchsia]?[/COLOR][COLOR=blue]”[/COLOR][COLOR=blue] Și a zis la îngeri: “Luați-i de aici și duceți-i la locurile lor până la judecată, că atunci se va vedea [/COLOR][COLOR=fuchsia]cine a făcut atâta distrugere pe pământ[/COLOR][COLOR=blue], că și război dacă se făcea, tot nu mureau atâția”.[/COLOR][COLOR=blue] De frică, nu vă spune, tată, numărul morților.” (14/27 martie 1977)[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]41.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” cunoaște o matematică foarte aproximativă [COLOR=blue]“ Mai sunt câteva zile, căci [/COLOR][COLOR=fuchsia]ce e la voi zece ani, la Mine e o zi[/COLOR][COLOR=blue]; [/COLOR][COLOR=fuchsia]ce e la voi o zi, la Mine e un minut[/COLOR][COLOR=blue].” (14/27 martie 1977)[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR]Biblia oferă o cu totul altă echivalență între timpul pământesc și cel ceresc: [COLOR=#993300]“Și aceasta una să nu vă rămână ascunsă, iubiților, că o singură zi, înaintea Domnului, este ca o mie de ani și[/COLOR][COLOR=#993300] [/COLOR][COLOR=fuchsia]o mie de ani ca o zi[/COLOR][COLOR=#993300].” (2Petru, 3, 8.)[/COLOR][COLOR=#993300][/COLOR] [COLOR=#993300]“Că o[/COLOR][COLOR=#993300] [/COLOR][COLOR=fuchsia]mie de ani[/COLOR][COLOR=#993300] înaintea ochilor Tăi [/COLOR][COLOR=fuchsia]sunt ca ziua[/COLOR][COLOR=#993300] de ieri, care a trecut și ca straja nopții.” (Ps. 89,4)[/COLOR] Așadar, paritatea aproximativă este impresionantă: aproximativ 365000:1 ( considerând că toți anii au 365 de zile) Or, această “proorocie” de la Pucioasa oferă două parități, mult mai mici, și pe deasupra substanțial diferite: 3650:1 în primul caz, și 1440:1 în cel de-al doilea! Suficient pentru a concluziona că “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu numai că nu este în armonie cu [COLOR=#993300]Biblia[/COLOR] în ceea ce spune, dar folosește o matematică inconsecventă și cu totul aproximativă. [COLOR=blue]42.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” cunoaște o istorie și mai aproximativă [COLOR=blue]“Mănăstirea Cernica cine a făcut-o? Sfântul Calinic. [/COLOR][COLOR=blue](3 decembrie 1978[/COLOR][COLOR=blue] [/COLOR][COLOR=blue])[/COLOR] Sfânta Mănăstire Cernica este atestată documentar la 1608 printr-un hrisov al domnitorului Radu Vodă Șerban. În acel an Vornicul Cernica reface un vechi schit, căruia îi dă numele său, îl înzestrează cu pământuri, păduri și sate, spre veșnica pomenire a numelui și a neamului său. Dacă ar fi fost zidită de Calinic, mănăstirea s-ar fi numit probabil Calinica, nu Cernica. Calinic vine la mănăstire cu 200 de ani mai târziu, în anul 1807. Între timp, istoria consemnează un alt moment important de restaurare și ctitorire a mănăstirii, în anul 1781, când starețul (în persoana Sfântului părinte și Arhimandrit Gheorghe, unul din ucenicii marelui Sfânt Paisie de la Neamț), reface obștea de monahi care se risipise datorită războaielor și a ciumei, ridică din ruină biserica și întreaga moștenire materială, acei ani constituind începutul ascensiunii vieții monahale la Mănăstirea Cernica. Pe ruinele vechii biserici el ridică la anul 1815 Biserica Sf. Nicolae din Ostrov. Cel ce avea să fie Sfântul Calinic și-a îndreptat pașii spre Mănăstirea Cernica în martie 1807, înainte de a fi împlinit vârsta de 20 de ani, În anul următor, duhovnicul său, Pimen, a cerut starețului Timotei să-l îmbrace în “îngerescul chip al călugăriei”. Astfel, la 12 noiembrie 1808, tânărul Constantin devine monahul Calinic. A parcurs toate treptele monahicești până când, la 14 decembrie 1818, obștea de la Cernica l-a ales stareț. Doi ani mai târziu a fost hirotonit arhimandrit. Este foarte adevărat că cei 32 de ani de stăreție la Cernica sunt o perioadă de neîncetate strădanii pentru ridicarea vieții călugărești, pentru buna îndrumare a viețuitorilor, pentru înzestrarea mănăstirii cu noi lăcașuri de închinare, cu chilii și cu ateliere. În 1842 s-a ridicat o nouă stăreție, clopotnița, iar pentru îngrijirea călugărilor bolnavi s-a construit o bolniță. Cu toate meritele sale incontestabile în misiunea de stareț și cu toate că a fost canonizat ca sfânt, nu i se poate atribui ceea ce stă în meritul altora: înființarea mănăstirii Cernica. [COLOR=blue]43.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are carențe grave și la geografie! [COLOR=blue]“ Copilașul Meu, oița Mea, fii în loc sfânt, fii pe pământ sfânt. Nu te amăgi, nu te du în țară străină. Au fost doi copii: Oltul și Mureșul și amândoi s-au despărțit unul de altul. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Mureșul[/COLOR][COLOR=fuchsia] a apucat-o la răsărit și Oltul la apus[/COLOR][COLOR=blue]. Și a zis Domnul Oltului: Oltule râu spumegat/ face-te-oi adânc și lat/ să fii mereu tulburat/ și cu sânge amestecat. Iar Mureșului i-a zis: Mureș, Mureș apă lină/ și cu unda veșnic plină/ nu te du-n țară străină/ că n-ai parte de odihnă. Oltul era păgân, iar Mureșul era creștin…” (8 februarie 1979)[/COLOR] [COLOR=black]Repovestind legenda celor două râuri,[/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” dovedește o necunoaștere gravă a geografiei țării pe care pretinde că a ales-o pentru a-i fi “grădină a raiului”. Mureșul n-a apucat-o spre răsărit, ci spre miazănoapte, pentru ca după câteva zeci de kilometri să-și întoarcă albia definitiv spre apus. Oltul n-a apucat-o spre apus, ci spre miazăzi. Cele două flagrante nepotriviri dovedesc limpede că autorul real al “Cuvântului” nu este Dumnezeu, ci Verginica, a cărei instrucție precară (câteva clase primare) nu i-a permis să citească vreodată o hartă. De aceea ea alege la întâmplare două puncte cardinale opuse, pentru a sublinia despărțirea deplină și fățișă a celor doi “frați”. De altfel, și în alte ocazii ea dovedește o cunoaștere incertă a punctelor cardinale, pe care le amestecă adesea cu cea mai deplină seninătate ( vezi articolul Misterele Pucioasei (XXX) , [COLOR=black]paragraful[/COLOR][COLOR=blue] [/COLOR][COLOR=black]“[/COLOR][COLOR=blue]31. [/COLOR]Punctele cardinale sunt două-trei, și nu întotdeauna aceleași” și paragraful “[COLOR=blue]32. [/COLOR]Punctele cardinale sunt patru, și nu întotdeauna orientate la fel”.) [COLOR=black] În fine, nu lipsit de interes este faptul că această legendă populară despre cele două râuri este arhicunoscută, ea circulând din gură în gură, dar… surpriză! într-o manieră semnificativ diferită. Iată versiunea populară a acestor versuri:[/COLOR] [COLOR=purple]Oltule, râu blestemat[/COLOR] [COLOR=purple]Te-ai făcut adânc și lat[/COLOR] [COLOR=purple]Că vii mare, spumegat [/COLOR] [COLOR=purple]Și cu sânge amestecat.[/COLOR] [COLOR=purple] [/COLOR] [COLOR=purple]Mureș, Mureș, apă lină[/COLOR] [COLOR=purple]Trece-mă în țară străină[/COLOR] [COLOR=purple]Și-mi fă parte de hodină.[/COLOR] [COLOR=purple] [/COLOR]Modificarea de sensuri este evidentă. Verginica exploatează sensurile originale prin simpla lor răstălmăcire, pentru a se armoniza cu interesul ei: acela de a sublinia că locul românilor nu este altul decât în România, orice ieșire în străinătate fiind un factor major de risc. [COLOR=blue]44.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” mănâncă pe furiș pe la toate mesele care au o lingură în plus [COLOR=blue]“… Să nu te culci niciodată și să nu mănânci niciodată fără Dumnezeu. Stai la masă, [/COLOR][COLOR=fuchsia]pune și pentru El scaun și lingură[/COLOR][COLOR=blue] și crede cu adevărat că [/COLOR][COLOR=fuchsia]este cu tine la masă Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue].” (23 iunie 1977)[/COLOR] |
#463
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea a VII-a [/COLOR] [COLOR=blue]45.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îi amenință cu moartea pe dezertorii de la NIP și își oferă serviciile gratuite de cioclu [COLOR=blue]“…Ce facem cu cei care au părăsit numărul? Ce facem cu cei care au părăsit țara sfântă? Eu aș avea ce să fac: [/COLOR][COLOR=red]să le pun o cruce la cap![/COLOR][COLOR=blue]... ” (20 septembrie 1977)[/COLOR] [COLOR=blue]46.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își regretă unele fapte și își recunoaște o parte din vină [COLOR=blue]“…Că iată au venit peste voi zile grele, când duminica și sărbătoarea mergi la servici. Și iată [/COLOR][COLOR=fuchsia]Eu sunt vinovatul tău[/COLOR][COLOR=blue], că te-am îngăduit să-ți iei servici… […] …V-am dat voie să vă luați servici și [/COLOR][COLOR=fuchsia]acest lucru nu trebuia să-l fac[/COLOR][COLOR=blue]. Dar voi ce faceți cu banii de la servici?” (13 decembrie 1977)[/COLOR] [COLOR=blue]47.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” și-a zidit o a doua casă de închinare, după ce prima i s-a dărâmat [COLOR=blue]“…Am făcut casă, și duhurile necurate au stricat-o, au dărâmat-o; și să nu se întâmple și cu aceasta ca și cu aceea. Păstrați-o, să nu se strice, că veți vedea în ea ce nu a văzut ochiul omului pe pământ. Această casă tot pe temelia lui Petru e așezată, și nimeni să nu zică: “Aceasta e casa mea”. ” [/COLOR] [COLOR=blue]48.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” promite semne și minuni [COLOR=blue]“ Dacă Eu am pus un păstor să vă păstorească și voi nu-l primiți, atunci vă osândiți. Așa au făcut fariseii care L-au răstignit pe Domnul. Vreți [/COLOR][COLOR=fuchsia]semne[/COLOR][COLOR=blue]? Vreți [/COLOR][COLOR=fuchsia]minuni[/COLOR][COLOR=blue]? Vreți? Dacă vreți, să știți că [/COLOR][COLOR=fuchsia]veți avea[/COLOR][COLOR=blue] și de acestea.” (21 ianuarie/3 februarie 1978.)[/COLOR] Promisiunea a rămas neonorată. Unii creștini s-au resemnat, dar alții încă mai așteaptă în taină să vadă semnele și minunile promise. [COLOR=blue]49.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” face dosare de personal [COLOR=blue]“ …Fiule Iordache, să-i spui lui Mihail, prietenul tău, că e scris în [/COLOR][COLOR=fuchsia]dosarul lui Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue], dar va fi șters, pentru că [/COLOR][COLOR=red]dușmănește pe cel nevinovat[/COLOR][COLOR=blue]. Feriți-vă de [/COLOR][COLOR=red]a dușmăni pe cei aleși ai Mei[/COLOR][COLOR=blue]. Nu [/COLOR][COLOR=red]dușmăniți[/COLOR][COLOR=blue].” (23 februarie 1978.)[/COLOR] Interesant acest “glissando” de la “[COLOR=red]dușmănirea celui nevinovat[/COLOR]” la “[COLOR=red]dușmănirea[/COLOR] oricui”. El prinde la mijloc exact formula care constituie mesajul principal: “[COLOR=red]dușmănirea aleșilor Mei[/COLOR]”( care nu sunt neapărat nevinovați, dar nici niște oarecare). Poziția centrală, focalizatoare, este astfel privilegiată, iar scopul urmărit este potențat cu maximă abilitate. Între o variantă intens pedepsită (prima, cu ștergerea din “catastiful vieții”) și una doar moralizatoare (a treia, exclusiv pedagogică) se insinuează aceea care împrumută însușiri mimetice de la amândouă vecinele ei. O dovedește introducerea ei: “Feriți-vă!” Păzea! [COLOR=blue]50.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e neputincios. El n-a reușit să facă ceea ce și-a propus și a ce proorocit că o să fie [COLOR=blue]“… Israele, în tot felul M-am trudit cu tine , dar iată, a sosit sfârșitul și [/COLOR][COLOR=fuchsia]nu am reușit[/COLOR][COLOR=blue] ce am scris în carte să se împlinească.(9/22 martie 1978.)[/COLOR] [COLOR=blue]51.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are pretenția să fie remunerat pentru timpul pierdut în mijlocul “poporului” său [COLOR=blue] “Fiilor, [/COLOR][COLOR=fuchsia]acest timp[/COLOR][COLOR=blue] pe care Eu îl petrec în mijlocul poporului Meu, [/COLOR][COLOR=fuchsia]se plătește[/COLOR][COLOR=blue]…” (11 mai 1978.)[/COLOR] Cu totul altfel se comportă Dumnezeul cerului și al pământului. El este generos cu timpul, culant și îndelung răbdător, tocmai pentru că nu este circumscris timpului, ci este exterior lui, căci El este mai presus de timp: [COLOR=#993300]“Dumnezeu este judecător drept, tare și îndelung-răbdător și nu se mânie [/COLOR][COLOR=#993300]în fiecare zi.(Ps., 7:11)[/COLOR] [COLOR=blue]52.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” dă explicații tautologice [COLOR=blue]“…Domnul Iisus a venit de la Tatăl și s-a dus la Tatăl. De ce am venit? Pentru că [/COLOR][COLOR=fuchsia]mai am de împlinit[/COLOR][COLOR=blue]. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ce? Mai am de împlinit[/COLOR][COLOR=blue] și oricât de rea și grea ar fi vremea, Domnul [/COLOR][COLOR=fuchsia]împlinește ce are de împlinit[/COLOR][COLOR=blue]…(11 mai 1978.)[/COLOR] Tehnica de “a vorbi vorbe” se mai numește în popor “a vorbi în dodii”. Pentru că se pune o întrebare la care nu se dă alt răspuns decât întrebarea însăși: [COLOR=blue]“…mai am de împlinit. Ce? [/COLOR][Ce][COLOR=blue]mai am de împlinit…” [/COLOR] [COLOR=blue]“…împlinește…[/COLOR][ Ce împlinește?][COLOR=blue]… ce are de împlinit.”[/COLOR] [COLOR=blue]53.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” cântă cântări de vremuri grele [COLOR=blue]“O, tată, s-au împlinit toate câte sunt scrise în carte. Nici tu nu vezi, măi creștine. Nu trebuie să știi, măi creștine, că s-au împlinit toate câte s-au făcut. Ia cântați voi: [/COLOR][COLOR=fuchsia]“Amărâtă-i ziua amară”[/COLOR][COLOR=fuchsia]. Ia cântați, că e cântată și de Mine[/COLOR][COLOR=blue].” (28 februarie/13 martie 1974)[/COLOR] [COLOR=blue] “ Amintiți-vă de această vreme, tată, că iată, vă [/COLOR][COLOR=fuchsia]cântă Dumnezeu vremea de azi: “Vremuri grele mai trăim, și noi nu ne pocăim”[/COLOR][COLOR=blue]. (6/19 iunie 1978.)[/COLOR] [COLOR=blue]54.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își nemulțumește supușii cu manevre inechitabile și îi amenință cu suferințe [COLOR=blue]“ Este cineva care așteaptă să se căsătorească și zice: “A căsătorit alții mai mici, și pe mine mă trimitea la mănăstire. A căsătorit, și pe mine m-a trimis să mă pocăiesc“. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu mă judecați, că vă veți căi[/COLOR][COLOR=blue]. Da. E numai și numai îndoială în poporul Meu de ceea ce a făcut Dumnezeu: “ că m-a dus de la oraș, la țară; că m-a dus la mănăstire; că la unul i-a dat să trăiască așa, și la altul i-a dat să trăiască așa…”E numai îndoială în poporul Meu: “că unul suferă și altul nu suferă”. Dar Eu zic: fiecare va avea vreme de suferit și [/COLOR][COLOR=fuchsia]nimeni nu va scăpa de suferință[/COLOR][COLOR=blue], dar să asculte de aceste cuvinte, oricum ar fi ele.”(1/14 iulie 1978.)[/COLOR] [COLOR=blue]55.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e îngrijorat că nu va ști ce să răspundă [COLOR=blue]“ [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ce voi răspunde Eu[/COLOR][COLOR=blue], ca Fiu al lui Dumnezeu, pentru neascultarea ta? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ce răspuns voi da[/COLOR][COLOR=blue] când Tatăl Meu și toată făptura a așteptat venirea ta? Că vei fi chemat degrabă, fără să zăbovești. Și [/COLOR][COLOR=fuchsia]ce voi răspunde Eu[/COLOR][COLOR=blue], Fiul lui Dumnezeu, de păcatul tău? Că am trăit cu tine, și tu ai trăit fără Mine; am lucrat cu tine, și tu ai lucrat fără Mine. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ce voi răspunde Eu[/COLOR][COLOR=blue] pentru acest lucru?” (11/ 24 septembrie 1978.)[/COLOR] [COLOR=blue][/COLOR] |
#464
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea a VIII-a [/COLOR] [COLOR=blue]57.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este ranchiunos și nu voiește să se împace cu cei care i-au greșit, dar s-au pocăit [COLOR=blue]“…Adevărat este că mulți din cei certați cu Mine, voiesc să se împace. Dar cine-i primește? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu-i primește nimeni, tată.[/COLOR][COLOR=blue]”(17/30 ianuarie 1979)[/COLOR] Asta nu-i totul. El merge cu ranchiuna mai departe, interzicându-le și creștinilor pucioși să-i primească pe cei care au greșit, dar care s-au pocăit: [COLOR=blue]“ Dacă cineva dintre voi va primi pe cineva dintre aceștia, [/COLOR][COLOR=fuchsia]își ia pedeapsă grea[/COLOR][COLOR=blue].” (17/30 ianuarie 1979)[/COLOR] Cu cei lipsiți de milă față e gâze, este și el lipsit de milă: [COLOR=blue]“…Dacă nu ți-e milă de o gâză, [/COLOR][COLOR=fuchsia]Eu cum să am milă de tine[/COLOR][COLOR=blue]? Dar dacă e gâză otrăvitoare, care-ți prăpădește munca ta, pe aceea ai voie să o omori.” (22 decembrie 1987/ 4 ianuarie 1988 )[/COLOR] [COLOR=blue]58.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își exersează talentul poetic [COLOR=blue]“ O, pământule și [/COLOR][COLOR=fuchsia]mare[/COLOR] [COLOR=blue]Pentru-a ta neascul[/COLOR][COLOR=fuchsia]tare[/COLOR] [COLOR=blue]Vai, vai, și iar [/COLOR][COLOR=fuchsia]vai[/COLOR][COLOR=blue]![/COLOR] [COLOR=blue]Că nu vei intra în [/COLOR][COLOR=fuchsia]rai[/COLOR] [COLOR=blue] cu păcatul care-l [/COLOR][COLOR=fuchsia]ai[/COLOR][COLOR=blue].” (20 martie 1979)[/COLOR] Aici, pământul și marea sunt tratați unitar, ca și când ar fi o singură ființă, iar destinul lor este tot unitar: amândoi nu va intra în rai, ci va rămâne pe dinafară. Nu este prea clar în ce a constat neascultarea acestor entități neînsuflețite și cvasi-inerte. Singurul lucru clar e că vor fi pedepsite exemplar. Aviz amatorilor, care nu ascultă și disprețuiesc “proorociile” de la Noul Ierusalim-Pucioasa! [COLOR=blue]59.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” se supără pe aceia care își înlătură bolile și suferințele din trup [COLOR=blue]“…Mulți dintre voi sunt bolnavi, ca să fie mai plăcuți în fața lui Dumnezeu. Dumnezeu are voie să încerce pe poporul Său, crezi? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu alungați suferința, că Dumnezeu se supără pe acela[/COLOR][COLOR=blue].” (1 august 1979)[/COLOR] [COLOR=blue]60.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” a mai avut încercări de a se infiltra printre creștinii din România, dar toate au eșuat Cunoscut prin anii ’60 ca “Dumnezeul de la Maluri” (până ce o alunecare de teren i-a dărâmat casa Verginicăi, încât a fost nevoită să se mute cu familie cu tot la Pucioasa), “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” mărturisește că a mai avut încercări de a se infiltra și stabiliza printre creștinii autohtoni, dar toate au fost zădărnicite. Creștinii s-au entuziasmat la început, apoi i-au abandonat repede pe noii “Dumnezei” care promiteau multe dar nu finalizau nimic. Cea mai tulburătoare problemă era chiar nesiguranța că l-au ales bine pe “Dumnezeu”, deoarece erau mai mulți care pretindeau același titlu, deși apăreau prin locuri și timpuri diferite (Maglavit, Vladimirești, Parepa, Maluri, Pucioasa, Ionești, Arad, Tecuci, etc.). Paradoxal este că majoritatea acestor “lucrări” sunt revendicate de către același “Dumnezeu de la Pucioasa”, care se plânge că a fost nevoit să le abandoneze din cauza dușmăniei și fărădelegilor oamenilor: [COLOR=blue]“ Copilașii Mei, băgați bine de seamă, că multe lucruri sunt oprite pe loc. Uite mănăstirea [/COLOR][COLOR=fuchsia]Vladimirești[/COLOR][COLOR=blue], e oprită pe loc. Cine a oprit slujba sfântă? Tot prin cei de acolo, prin cei ce au lucrat fărădelegea. Și a intrat dușmănia între ei și au început să vândă, și atunci s-a încuiat. Dușmăneau oile pe păstor, îl dușmăneau ca de tâlhărie, că maicile de acolo nu erau mulțumite. Acolo s-a întâmplat cum s-a întâmplat cu îngerii din cer. Așa se întâmplă când intră dușmănia și încăpățânare în popor. Ce s-a întâmplat în locul de la [/COLOR][COLOR=fuchsia]Maglavit[/COLOR][COLOR=blue]? S-a oprit. Prin cine? Prin cei ce au vândut și au dușmănit din cei de acolo. Așa și cu casa noastră, care s-a dărâmat când s-a iscat ura, mișelia și tâlhăria.[/COLOR] [COLOR=blue]Și la fecioara de la [/COLOR][COLOR=fuchsia]Parepa[/COLOR][COLOR=blue], am zidit temelia acelei locuințe până la jumătate și s-a oprit pentru că toți din familia aceea s-au răzvrătit, și lucrul s-a oprit. Nu se ridică la temelie și la acoperiș dacă poporul este încăpățânat. La zidul templului Meu strigă cărămida la Mine!” (13/26 iulie 1973)[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” n-a abandonat visurile lui mai vechi, de a prelua sub control și alte locuri și mănăstiri: [COLOR=blue]“…Mănăstirea [/COLOR][COLOR=fuchsia]Vladimirești,[/COLOR][COLOR=blue] Domnul Iisus se luptă ca să o dezrobească de ființele stricate care sunt în ea, și să se descuie. Dar pentru că Veronica urăște de moarte pe Verginica, Domnul Iisus a prelungit, că Veronica, lucrarea Mea o urăște. Lucrarea Mea a lucrat și prin ea și nu Verginica i-a luat-o, ci surorile din acea curte. Și nu surorile, ci monahiile” (23 feb.1976)[/COLOR] [COLOR=blue]61.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” pretinde că l-a crezut pe Israel cel din vechime a fi “creștin”, dar mai tîrziu a văzut că S-a păcălit, căci Israel nu era creștin [COLOR=blue]“ Dar și [/COLOR][COLOR=fuchsia]lui Israel[/COLOR][COLOR=fuchsia]îi spuneam[/COLOR][COLOR=blue] tot [/COLOR][COLOR=fuchsia]creștin[/COLOR][COLOR=blue], da, și l-am scos din pustie și l-am dus la bine și pe urmă s-a aflat și s-a descoperit că [/COLOR][COLOR=fuchsia]nu a fost creștin[/COLOR][COLOR=blue]” (4 februarie 1966)[/COLOR] [COLOR=blue]62.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, după ce s-a păcălit cu poporul lui Israel, apoi cu Nicolae Stoica, s-a păcălit și cu Gheorghe Chivulescu! [COLOR=blue]“ …Iată, tată, ce am binecuvântat Eu: [/COLOR][COLOR=fuchsia]un Lucifer am binecuvântat Eu[/COLOR][COLOR=blue]. Unul la început, și unul la sfârșit, că iată ce face [/COLOR][COLOR=fuchsia]Gheorghe Chivulescu [/COLOR][COLOR=blue]de la preoție.” (16/29 august 1979)[/COLOR] [COLOR=blue]63.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” promovează ura în locul iubirii [COLOR=blue]“ Cine nu vă ascultă pe voi, pe Mine nu Mă ascultă; și cine vă urăște pe voi, pe Mine nu Mă ascultă [/COLOR][COLOR=fuchsia]și Eu îl urăsc pe el[/COLOR][COLOR=blue].” (28 octombrie 1979)[/COLOR] [COLOR=blue]64.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” recunoaște că o chinuie prea mult pe Verginica [COLOR=blue]“…Păstrați-vă, că e gata să nu mai cobor, că prea mult chinuiesc acest vas…” (11 noiembrie 1979)[/COLOR] [COLOR=blue]65.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îi învață pe creștini să nu mai meargă la biserică [COLOR=blue]“ Fiilor, nu vă îndoiți că [/COLOR][COLOR=fuchsia]am coborât Eu și n-ați putut merge la biserică[/COLOR][COLOR=blue], că Eu sunt mai mare decât biserica și [/COLOR][COLOR=fuchsia]tot biserică e și când stați de vorbă cu Mine[/COLOR][COLOR=#00ccff]…[/COLOR][COLOR=blue]” (8 decembrie 1985) [/COLOR] [COLOR=blue]66.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e un secerător aducător de moarte: îi seceră pe cei mici cu milioanele [COLOR=blue]“Prin nouă țări [/COLOR][COLOR=fuchsia]am dat moarte peste cei mici[/COLOR][COLOR=blue]. Știți cum [/COLOR][COLOR=fuchsia]secer[/COLOR][COLOR=blue]? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Cu miile și cu milioanele[/COLOR][COLOR=blue] vin la cer. De ce? Ca să nu mai sufere cei mici prăpădul. Credeți?”(28 mai 1987)[/COLOR] Nu, nu credem această minciună. Afirmația ar fi fost valabilă dacă prăpădul “proorocit” ar fi venit în maxim 2-3-4 ani. Dar așa, când el încă nu a venit nici după 21 de ani, înseamnă că “cei mici“ au murit degeaba, într-un înfiorător genocid. Dacă trăiau, ar fi avut acum 21-25 de ani, deci ar fi fost în floarea vârstei. Cine se scuză, se acuză. [COLOR=blue]67.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îl iubea pe Nicolae Ceaușescu [COLOR=blue]“ O, [/COLOR][COLOR=fuchsia]conducător al României, te iubește Domnul[/COLOR][COLOR=blue] într-un fel, că iubești munca și pacea, dar ce faci cu poporul pe care îl conduci fără fricăde Dumnezeu și fără frică de sfârșit și în marele desfrâu?” (9/22 februarie 1982)[/COLOR] [COLOR=blue]68.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu-l avea pe plac pe patriarhul Teoctist [COLOR=blue]“ Până nu va fi la patriarhie conducător [/COLOR][COLOR=fuchsia]pe placul lui Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue], nu e pace. O, fiilor feriți-vă de preotul acesta, că în curând, fac Eu ce fac cu el, ori îl îmblânzesc, [/COLOR][COLOR=fuchsia]pe placul Meu[/COLOR][COLOR=blue], ori îl scot din altarul bisericii..”( 5 martie 1990)[/COLOR] [COLOR=blue][/COLOR] |
#465
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea a IX-a [/COLOR] [COLOR=blue]70.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” strigă cu disperare la cei ce fug pe căile pierzării (dar fără nici un rost, căci ei nu aud niciodată nimic) [COLOR=blue]“[/COLOR][COLOR=fuchsia]O, copilașii Mei, măăăăi copilașii Mei! Măăăăi copilașii Mei! Măăăăi copilașii Mei, măăăăi![/COLOR][COLOR=blue][/COLOR] [COLOR=blue]Nu vă strig pe voi. Strig pe unii din copilașii Mei care fug pe drumul pierzării.[/COLOR] [COLOR=fuchsia]Măi copilașii Mei, măăăi! Măi copilașii Mei, măăăi! Măi copilașii Mei, măăăi! Măi copilașii Mei, măăăi! Măi copilașii Mei, măăăi![/COLOR][COLOR=blue] Fugiți de Mine, nu vreți să stați cu Mine! Vai vouă, vai vouă! Nu veți mai fi iertați! Vai vouă![/COLOR] [COLOR=blue]Mihaile, îl vezi ce face? Îl vezi pe poporul Meu? Deși are porunci, deși are prooroc, deși are Scriptură, deși are legea în mână, tot fuge după natură, tot fuge după băutură, tot fuge după Sodoma și Gomora. Pentru ce mai e bună această Scriptură? Pentru ce mai proorocesc Eu în acest trup?” (19 septembrie/2 octombrie 1973)[/COLOR] După ce strigă din toți plămânii, dacă vede că nimeni nu-l aude și nimeni nu-l ascultă, trece la amenințări. Se lamentează la un Mihail (arhanghelul?). Se exprimă depreciativ la adresa Sfintei Scripturi: Scriptura nu mai e bună de nimic. Se îndoiește până și de eficiența propriilor “proorocii”, dar nu se grăbește să renunțe la ele. Pe scurt, un adevărat circ. [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]71.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” tânjește după jertfele de miei și de viței [COLOR=blue]“ Atunci se tăiau junci, miei pentru jertfele lui Dumnezeu. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Acum nu mai aduce nimeni nici o jertfă, și nici [/COLOR][COLOR=blue]viață plăcută lui Dumnezeu nu se mai aduce și de aceea nu mai e primită nici o jertfă.” (2 ianuarie 1989)[/COLOR] Așadar, [COLOR=blue]nu mai e primită nici o jertfă[/COLOR], dar[COLOR=blue] [/COLOR] nu pentru că s-ar fi renunțat de bunăvoie la această practică, ci pentru că [COLOR=blue]acum nu mai aduce nimeni nici o jertfă[/COLOR], de nici un fel[COLOR=blue]. [/COLOR]Dacă nu se mai fac jertfe, nici nu se mai are de unde să se primească. [COLOR=blue]72.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” s-a umplut de venin până la refuz [COLOR=blue]“ V-am spus că [/COLOR][COLOR=fuchsia]M-am umplut de venin până la refuz[/COLOR][COLOR=blue].” (24 decembrie 1989 )[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]73.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e neastâmpărat și are toate șansele să rămână veșnic așa [COLOR=blue] “ [/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu[/COLOR][COLOR=fuchsia] Mă voi astâmpăra[/COLOR][COLOR=blue] până nu [/COLOR][COLOR=fuchsia]voi aduce pe conducătorul României[/COLOR][COLOR=blue], iar el să fie pe voia lui Dumnezeu și să-Mi scoată poporul român la lumină și mântuire.” [/COLOR][COLOR=blue](26 februarie 1990)[/COLOR] [COLOR=blue]“ Și până nu va veni acela care va lucra pe voia lui Dumnezeu și va aduce pe România la lumină, [/COLOR][COLOR=fuchsia]nu mă voi astâmpăra[/COLOR][COLOR=blue]…[/COLOR][COLOR=blue]”(25 februarie 1992)[/COLOR] Neastâmpărul “Dumnezeului de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are ca subiect dorința arzătoare de a-l re-instala pe tronul țării pe regele Mihai I. Or, acest lucru nu s-a realizat de atunci și până astăzi, iar șansele de a se realiza în viitor sunt practic nule. Există perspectiva ca “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” să rămână veșnic nemulțumit de această neîmplinire și, după cum singur promite în mod repetat, să nu-și mai regăsească niciodată astâmpărul. [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=purple]…………………………………………………………………[/COLOR] [COLOR=purple] Anca Estera [/COLOR] [COLOR=purple]27 martie 2008[/COLOR] [COLOR=purple]…………………………………………………………………[/COLOR][COLOR=purple][/COLOR] [COLOR=purple] [/COLOR] |
#466
|
||||
|
||||
![]()
Multumesc mult Maria pt tot ce-ai postat si cum ai comentat acest ,,subiect ,,- auzisem despre noul Ierusalim de la pucioasa dar habar nu aveam ce ratacire e acolo. Multumesc! Multa sanatate iti doresc .
![]() |
#467
|
|||
|
|||
![]() Citat:
pe aceasta Estera o lutzi ca pe un folos al vostru deshi in textele ei sunt comentarii copilareshti, caci ea pricepe eventual scriitoriceshte shi gLumeshte, deci critica ei nu poate fi decat hazlie, deshi mie imi pare ca este o batjocura.... deci asta este lipsa bunei credintze, cand critica nu este critica ci linshaj, compromitere, reavointza, caci din start se shtie concluzia... gandul rau pe care mi l-am pus in cap... pentru ca eu nu cred shi atunci de ce sa nu-i opresc shi pe altzii? asta daca nu cumva eshti bine dirijat asha ca o uneltzica, o trompetzica, o sculishoara a cuiva care se incumeta a face parodie shi circ mediatic... caci aceasta Estera, fiind un fel de jurnalista cam asta a facut, caci comentariile sunt gLumeshti... ea nu ishi pune problema ca ar putea fi adevarat ce se scrie acolo, ca ar trebui intzeles Duhovniceshte shi cu respectul cuvenit acordat unor nevinovatzi, unor oameni care au lasat toate pentru Hristos-Duhul... deci de acolo vine lipsa bunei credintze, ca noi punem mai mare pretz pe barfa shi judecatzi rele shi pripite fara ca macar sa citim sau sa ne lamurim despre scrieri, fapte, evenimente, shi roadele acelor lecturi... nimic... noi shtim doar lipi mereu etichete: -eretici, de la cel rau, diavoli, anatema, neascultare, de la gLume, antichristul, dar voi nu pricepetzi ca voi suntetzi antichristul, noi... caci in noi, din inima voastra iese el shi se manifesta, caci din preaplinul inimii vorbeshte gura... deci vezi dumneata Domnul a venit ca sa spulbere antichristul care se afla de mult in oameni... dar cine voieshte... ca sta la ushe shi bate, shi nu procedeaza prin viclenie la auto intronarea Sa in inimile oamenilor... ci aceia care cred, cine voieshte sa se lepede de sine, de egoism, de ascultarea de sine insushi, de mintea lui blestemata, de poftele shi puterile lui, de cele rele din el shi patimashe, acela sa-shi ia crucea shi sa-i urmeze Domnului... dar voi nu avetzi cum sa-i urmatzi Domnului din moment ce elementar-ul nu-l deosebitzi... voi spunetzi eresului (CIE shi CMB) ca fiind de la Dumnezeu shi ce a dat Dumnezeu de la Adam shi pana la trambitza a 7-a voi socotitzi ca e de la cel rau, ca este erezie, fenomen, minciuni, sau manipulari sataniceshti... poi atunci ce sa mai vorbim de restul... adica de ce scrie, de ce ni se da prin Biserica, prin BOR, de trairi shi calea umilintzei shi smereniei... n-are rost... shi nu pot sa nu surad cand vad cate multzumiri primeshti pentru "lucrarea ta" ... deci vezi, ei doar pentru ca Hristos-Duhul se afla printre talhari, la rubrica secte, ei cred ca este chiar secta tocmai Domnul Hristos... omul daca e imbracat in haina de sarac il crezi nevrednic shi daca are tzoale de lux il crezi vrednic... atat shtie omul, atata vede, atata il duce capul shi asta multzumeshte... de aia am deschis alt topic in BOR, ca sa nu ranim conshtiintzele cele simple, caci sfanta cetate a Noului Ierusalim tzine de BOR shi ei marturisesc aceasta, shi textele de la Hristos-Duhul care n-a venit sa distruga legea sau proorocii sau Biserica ci sa afle pe cei pierdutzi, caci tot ca sa mantuiasca a venit shi sa-i curatzeasca shi sa-i pregateasca pentru venirea Domnului.... deci n-am sa mai continui discutzia aici, ci daca ai buna credintza pentru o discutzie cinstita atunci o putem continua pe firul acela, dar aici potzi linishtita toata dizertatzia "filosofico-literara" a aceste Anca-Estera, ca macar sa se simta shi ea ca n-a fost abuzata... dar nu de pucioshi! caci ei potzi fi sigura ca n-au pile nicaieri, nici la wordpress.org, nici la politicieni, nici la "militzie" nici la securitate, nici in justitzie... shi nici macar la Dumnezeu. deci nu ei au abuzat ci "unii" care n-am sa-i numesc iar persoanele de fatza se exclud... Deci domnule, v-am mai zis pana am obosit, nu va luatzi dupa Mirean, ori altzii care nu cred, v-am zis, nu este fenomen ci acum s-a ajuns la Trambitza nr 7.... shi se cuvinteaza de la DUMNEZEU... nu va pacalitzi ca sa credetzi ca ar fi altfel... crezand ca e ceva gen Fatima ori Mediorje, ori alte locuri spurcate unde se arata draci... NU, aici e vorba de Dumnezeu, caci este o sfanta Manastire, nu numai Cetate... asha ca shi la Recea, la Vladimireshti, la Sihastria, la Maglavit, la Prislop, la Sinaia, la Petru Voda, la Techirghiol... shi prin alte sfinte locuri unde Dumnezeu locuieshte cu credincioshii Sai... unii pacatoshi caci pentru ei a venit, iar altzii in curs de desavarshire sau chiar desavarshitzi shi sfintzi sfintzitzi.... deci iata, am sa continui pe firul din BOR ca nu cumva mintzile mai simple, conshtiintzele lor sa se raneasca din pricina ca iata Hristos-Duhul shade intre talhari la capitolul secte... caci cineva a deschis acest "fenomen" la secte... dar nu este fenomen, nu este secta... ci este Dumnezeu care cuvinteaza peste pamant... intru vestirea venirii Sale in slava... |
#468
|
|||
|
|||
![]()
Citat din Vsovi:
[COLOR=Red]"...sfanta cetate a Noului Ierusalim tzine de BOR shi ei marturisesc aceasta..."[/COLOR] Nu-i adevărat. 1.Biserica Noul Ierusalim este o biserică sectară, nerecunoscută de BOR, care are propria ei "ierarhie", formată din trei preoți-episcopi care nu au hirotonie canonică: "Arhiereii" Nicușor Nedelcu, Spiridon Șerban și Iliuță Bunea. Sinodul lor este format din acești trei "arhierei", la care se adaugă, ca prezident, "proorocița" Mihaela Tărcuță. BOR nu a recunoscut niciodată această mișcare sectară, calificând-o "un fenomen sectar, străin ortodoxiei". 2. De obicei, ei mărturisesc faptul că sunt o biserică separată, singura adevărată, iar toate celelate biserici (inclusiv BOR) sunt considerate de ei ca fiind "apostaziate". Uneori, în fața camerelor de luat vederi, ei își permit însă să mintă, spunând că respectă BOR și pe ierarhii ei, "atât cât le stă în putință" și "atâta timp cât nu se încalcă propriile regulamente". Aceste 2 condițiii sunt special adăugate, ca să le permită să nu respecte niciodată atât BOR, cât și ierarhii ei. |
#469
|
|||
|
|||
![]() Citat:
ba-i adevarat, doar in mintea ta este sectara... shi am impresia ca dumneata itzi permitzi sa mintzi in spatele forumului.... cum adica ishi permit sa minta? adica ei se leapada de Dumnezeu? poi ei le-au lasat pe toate ca sa minta? nu draga ci cel rau vor sa-i scoata din gLume asha cum au incercat cu totzi sfintzii shi proorocii... iar BOR i-a binecuvantat de la Dumnezeu shi i-a uns prin Arhiereul Irineu... deci cum ar putea sa ii califice in vreun fel ca eu nu am citit nici o decizie a sfantului sinod in acest sens... iar cel uns ramane uns, deci Manastirea ramane Manastire... Cetatea Cetate... shi nu doar ca ar vrea unii care nu incap de ei, ar vrea sa-i considere sectantzai sau sa-i anatemizeze, caci atunci chiar foarte rau ar face, caci ar anatemiza pe insushi Cuvantul Lui Dumnezeu... adica pe Domnul.... shi prin asta nu ar face altceva decat demonstratzia ca el insushi nu se afla in Duhul shi nu traieshte intru sfnta proorocie... deci se auto exclude singur.... astfel ca stimata Maria-Margareta... nu ma fa acuma shi mincinos, ca mai facut in fel shi chip... nu tzi-a fost de ajuns? deci nu-s eretici ci eventual ii socotesc neshtiutorii ca talhari, asha cum l-au socotit shi pe Fiul, pe Hristos-Dumnezeu vazandu-L printre talhari ca fiind talhar.... "Pentru ce eshti Doamne, Doamne al meu, socotit printre talhari?" parca-L aud raspunzand : "-pentru tine pacatosule" caci pentru pacatoshi shi talhari a venit.... shi mincinoshi... asha cum poate ca chiar sunt din moment ce tzi-a venit sa aduci ca argument ca iata, mint... shi ca tzi-e itzi miroase guritza a floricele... mie a usturoi... pentru ca sa am rabdare, rabdarica, rabdaroi shi sa nu ma preschimb in moroi. De obicei ei spun adevarul shi pe filmuletzul facut de Cristi Tabara s-a vazut foarte clar, sunt nevinovatzi, deschishi, cinstitzi shi asculta de Dumnezeu.... iar gLumea shi gura ei e sloboda... asha ca "lasa gLumea sa vorbeasca, asta-i rostul ei..." deci iarashi te iert draga Maria-Margareta ca ma faci acuma shi mincinos... |
#470
|
|||
|
|||
![]()
Vsovi, faptul că ai creat un alt topic, cu același subiect, este o diversiune ieftină, menită să-l îndepărteze de cititor de unele realități incomode care au fost dezvăluite aici. Nu așa se procedează, ci trebuie să-ți asumi cu bărbăție și situațiile în care ți se dovedește că ai greșit.
În plus, laudele nu interesează pe nimeni, chiar dacă ele apar uneori ca inevitabile. Nu pentru asta ne-am adăugat noi la acest topic, ci pentru că aveam ceva de spus. Așa cum primim laude de la unii, primim și critici de la alții, în frunte cu frăția ta, și-ți mulțumim pentru aceasta. Criticile ne arată că n-am reușit să fim suficient de convingători, și va trebui să mergem mai departe cu dezvăluirile, și să fim mai bine documentați. Topicul lansat de [COLOR=Blue]mihailt [COLOR=Black]s-a dovedit a fi bine ales, și audiența lui o dovedește în mod deplin. N-o să reușești tu să-l deturnezi spre tema alternativă pe care[/COLOR][/COLOR] [COLOR=Blue][COLOR=Black]ți-ai propus-o [/COLOR][/COLOR] |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Fenomenul Posaga | poster | Exorcismul | 13 | 13.01.2015 14:22:59 |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti | geo.nektarios | Secte si culte | 3 | 01.04.2011 17:38:21 |
mesaj de la noul ierusalim | anaana71 | Secte si culte | 417 | 31.01.2011 15:31:40 |
|