![]() |
![]() |
|
#491
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#492
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=Red]Notă: textul care urmează a fost preluat de pe situl noul-ierusalim.info, cu acordul autorilor
[/COLOR]92. Năzbâtii teologice (partea I) Pe Forumul Creștin Ortodox continuă înverșunatele polemici pe seama “ortodoxiei” sectei de la Pucioasa care s-a autointitulat “Noul Ierusalim”. Îndeosebi se remarcă un încăpățânat apologet al pucioșilor, care sub numele conspirativ “Vsovi” amestecă nonșalant dezinformările cu inepțiile . Prezentăm mai jos câteva mostre mai concludente: Postarea #65 din 16.12.2008 îl plasează pe Irineu Bistrițeanul ca viitor conducător al tuturor cultelor pământului. Deși pucioșii îl consideră încă de pe acum pe Irineu ca “patriarh al Noului Ierusalim”, Vsovi se preface că nu știe, sau că nu pricepe, și pretinde că Irineu nu țintește la scaunul patriarhal, ci la scaunul Ierusalimului Ceresc, de unde va cârmui întregul pământ. Nici regele Mihai nu este uitat, el urmând să aibă o ascensiune asemănătoare cu a regelui David. Cităm: [COLOR=red]-Despre Irineu Pop vorbeshte ca altceva CLD, despre cel ce va sta peste toate cultele, adica il va pune peste toate shi i-a dat chemare Hristos ca sa se intareasca in Duhul... dar nu pricepi dumneata, deci este chemat spre Ierusalimul Ceresc, ca shi carmuitor shi nu pe scaunul patriarhal cum le confundatzi voi... -iar Cetatea Noului Ierusalim sigur ca este toata Romania... iar daca nu vetzi asculta cu duhul blandetzii atunci va mustra Dumnezeu cu ... durere. […] -Arh Irineu Pop Bistritzenul este chemat ca sa fie alaturi de Hristos la carmuirea intregului Pamant prin Propovaduirea Cetatzii Ierusalimului Cel Nou. -Regele Mihai I este unsul Sau asemenea Regelui David.[/COLOR] Postarea #84 din 17.12.2008 pretinde că învățătura pucioșilor este favorabilă Bisericii Strămoșești (B.O.R.), deși în realitate pucioșii consideră că B.O.R. este o biserică apostată. Din nou Irineu este prezentat ca viitorul patriarh al întregului pământ (dar, chipurile, “nu rupt de BOR”). Cităm: [COLOR=red]... dar ma indoisca, pentru ca tot ce scrie acolo este pro Biserica Noastra Stramosheasca... Apostoleasca... dar e vorba shi de Noul Ierusalim Ceresc care se asheaza peste Pamant de sus... shi arh Irineu este chemat ca sa pastoreasca intregul pamant, dar nu rupt de BOR...[/COLOR] Postarea #103 din 18.12.2008 reafirmă rolul universal de lider spiritual al Pământului în persoana lui Irineu, iar România este “regina tuturor popoarelor”. Cităm: [COLOR=red]…iar arh Irineu este chemat ca Patriarh al Pamantului, Duhovnicesc, dar din cadrul BOR, asha ca un Apostol ca un Martor al ashezarii de sus de la Dumnezeu... un patriarh al conducerii cu drug de fier luminand in fatza popoarelor shi tzarilor Regina care este Romania... deci nu shtiu daca se poate numi patriarh sau in alt mod, dar e clar ca este chemat sa shada pe scaunul lui Hristos asha cum a shezut Hristos-Domnul pe scaunul Tatalui Sau...[/COLOR] Postarea #123 din 12.01.2009 afirmă că scrierile pucioșilor sunt conforme cu Sfânta Scriptură, ceea ce nu este adevărat. Toți creștinii sunt (sau vor fi) români, indiferent de nația lor. Se prefigurează astfel o subtilă purificare etnică, la proporții mondiale. Arhiereul Irineu va fi fie Israil cel nou, fie Isaak cel nou, fie acel Cineva care S-a luptat o noapte întreagă cu Iacov ( aici Vsovi nu s-a hotărât încă). Cităm: [COLOR=red]acuma indiferent ce credeau shi marturiseau pucioshii(un nume mantuitor, sublim, nici nu shtii cat de adevarat este), ei nu marturiseau altceva decat ce este scris in cartzile lor, care dupa cat am citit, pot linishtit sa afirm ca este conform cu Scriptura shi cu lucrarea lui Dumnezeu potrivita vremurilor de astazi, caci CAANANUL CEL NOU este ROMANIA-creshtin-ortodoxa, shi creshtinii din cele 4 vanturi, creshtinii sunt romani de orice natzie ar fi, caci numele român este nume sfant ca numele de israil, iar ISRAELUL CEL NOU este Romania, iar Arhiereul Irineu este fie ISRAIL CEL NOU, fie Isaak cel NOU, fie ACELA cu care se luptase Iacov daca ar fi sa facem asha o paralela cu VT.[/COLOR] Postarea #126 din 13.01.2009 afirmă că Daniel Ciobotea este al 7-lea patriarh (se vede că Vsovi nu stă prea grozav la matematică, în special la adunarea numerelor până la 10) iar Irineu Pop este Apostol al Cetății Noul Ierusalim de la Pucioasa. Printre picățele, Vsovi mai strecoară și erezia “Hristos-Duhul” . Cităm: [COLOR=red]Nu, din ce am citit din cele scrise la ei in cartzi, rezulta ca Pf Daniel este al 7-lea Patriarh, iar Arh. Irineu este un Apostol al Cetatzii Noului Ierusalim, a Lui Dumnezeu, chemat la carmuirea intregului pamant, asha cum era pus pe vremuri Ierusalimul in mijlocul lumii, asha este shi acum Ierusalimul cel Nou, dar sa-l carmuiasca asha cu toiag de fier, din cadrul BOR shi nu rupt de BOR... eu cat am citit asta am intzeles de la ei, pentru ca Hristos-Duhul nu l-a chemat la conduceri de institutzii ci sa se ocupe de cele ale Sale.[/COLOR] Postarea#128 din 14.01.2009 afirmă că Biserica Noul Ierusalim nu e schismatică (deși ea a rupt orice legătură de credință și de ascultare cu Biserica-Mamă , adică B.O.R.) și că în consecință “respectă ascultarea” ( pe care de fapt n-o respectă de fel) . Cităm: [COLOR=red] “ deci iata ca nu este nici schismatica shi nici demonica Cetatea Noului Ierusalim fiindca ucenicii asculta de BOR, a fost binecuvantata de BOR, este intru unul Dumnezeu (Sfanta Treime) dar nimeni nu este dator sa asculte de altcineva decat de Dumnezeu, Sfintzi Parintzi, Biserica, Sfanta Traditzie, Arhiereu, Preot, Diacon shi asha mai departe, de chiriarhul locului, deci nu sunt datori sa faca cineshtie ce ascultare cum ii acuza unii ca nu ar face... deci ei au respectat ascultarea... “[/COLOR] Postarea #133 din 14.01.2009 afirmă că Biserica Noul Ierusalim nu este schismatică deoarece “îl recunoaște” pe Irineu. Vsovi se face că uită esențialul: Că deși ei îl recunosc pe Irineu, Irineu nu-i recunoaște pe ei, ceea ce este un argument suficient ca să nu fie “în Una Sfântă Biserică” ci într-o altă biserică inventată de ei. Deși numele regelui Mihai a fost folosit de pucioși în mod abuziv, iar Mihai I de România a devenit “ctitor” al unei zidiri unde n-a fost niciodată, el este considerat drept “puitor de temelie”. Cităm: [COLOR=red]Poi nu e schismatica daca prin Irineu pe care il recunosc sunt unitzi cu BOR. Shi prin Regele Mihai I care a pus temelie. Deci sunt in Una Sfanta Biserica a Lui Dumnezeu.[/COLOR] Postarea #239 din 4.02.2009 preamărește “duhul proorociei” care zace în liderii pucioși, numiți “aleshii shi trimishii lui Dumnezeu”. Și Irineu este “blagoslovit” gratuit și fără voie cu “duhul proorociei” . Cităm: [COLOR=red]poi probabil ca pentru ca nu-i recunosc pe ei, proorociile de la Dumnezeu spun ca nu mai au darul proorociei, dar nu totzi ptoorocesc, ci important este a trai in Duhul Proorociei, deci nu tu sa prooroceshti ci sa ascultzi shi sa crezi shi sa respectzi DUhul Proorociei date prin cei aleshi de Dumnezeu, trimishii Lui... Deci daca arh Irineu are duhul proorociei, inseamna ca i-a recunoscut shi i-a crezut shi de aia spunei, dar shi eu ii cred, shi mai sunt multzi creshtini care ii cred, chiar daca nu marturisesc pe fatza... caci Domnul asha a zis, ca mai sunt... deci nu este Arh Irineu Pop Bistriceanul singurul cum insinuezi dumneata... dar poate ca este singurul Arhiereu... dar credincioshi sunt multzi... shi nu atat functzia conteaza cat trairea adevarului caci acolo este Biserica unde se marturiseshte Adevarul nu numai cu limba shi buzele ci cu inima shi prin viatza pe care o duci spre desavarshire dupa cum ascultzi de Hristos.[/COLOR] Postarea #467 din 18.02.2009 anunță un topic special deschis de Vsovi, unde vrea el să-și expună pe larg toate ereziile. În principal aceea că Noul Ierusalim “tzine de BOR” și că Hristos-Duhul a venit deja pe pământ (deși nu l-a văzut nimeni… adică a venit – vorba adventiștilor – ca un fur noaptea, și de-aia nu l-a văzut nimeni…). Cităm: [COLOR=red]de aia am deschis alt topic in BOR, ca sa nu ranim conshtiintzele cele simple, caci sfanta cetate a Noului Ierusalim tzine de BOR shi ei marturisesc aceasta, shi textele de la Hristos-Duhul care n-a venit sa distruga legea sau proorocii sau Biserica ci sa afle pe cei pierdutzi, caci tot ca sa mantuiasca a venit shi sa-i curatzeasca shi sa-i pregateasca pentru venirea Domnului....[/COLOR] |
#493
|
|||
|
|||
![]()
92. Năzbâtii teologice (partea a II-a)
Concluzia? Probabil că Vsovi nu știe istoria “fenomenului” și se îmbată cu apă rece. Pentru documentare ne-am gândit că ar fi util să-i punem la dispoziție fragmente din documentele vremii care artată că: 1. Noul Ierusalim nu este o biserică ortodoxă autentică, nu “ține” de B.O.R., ci este un surogat de biserică. Ideologia acesteia se bazează pe o filozofie sectară, este marcată de un puternic fundamentalism pseudo-ortodox și are accente dușmănoase la adresa B.O.R; 2. Arhiereul Irineu, departe de a gira cu numele său năzbâtiile teologice de la Pucioasa, s-a desolidarizat încă din anul 1993 de pucioși, după ce s-a lămurit singur că a fost înșelat și că “mișcarea” autointitulată “Noul Ierusalim” are derapaje grave de la Ortodoxie. Transcriem în continuare câteva fragmente din aceste documente. O cercetare integrală este posibilă prin răsfoirea documentelor vremii. [COLOR=blue]Lucrările Sfântului Sinod al B.O.R.[/COLOR] [COLOR=blue](19-23 ianuarie 1993)[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR][COLOR=blue](extras)[/COLOR] [COLOR=blue]Temei nr. 110,294/1993 – Referat privind fenomenul religios de la Glodeni – Pucioasa, jud. Dâmbovița.[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]……………………………………………[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]Și această problemă a suscitat foarte multe discuții, în diverse momente ale actualei ședințe a Sfântului Sinod, dat fiind faptul că de existența și desfășurarea acestui “fenomen” este legat și numele unui ierarh, membru al Sfântului Sinod, P.S. Episcop Irineu Bistrițeanul, vicarul Sfintei Arhiepiscopii a Clujului.[/COLOR] [COLOR=blue]În urma amplelor discuții purtate, a prezentării unei declarații a P.S. Episcop-vicar Irineu Bistrițeanul, ca și a propunerilor făcute, Sfântul Sinod hotărăște:[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]– Ia act de mărturisirea scrisă a P.S. Irineu Bistrițeanul, prin care se desolidarizează de fenomenul Glodeni-Pucioasa, cere iertare pentru tulburarea pe care a pricinuit-o și făgăduiește să fie credincios comuniunii sinodale și învățăturii de credință.[/COLOR] [COLOR=blue]– Aprobă înființarea unei comisii speciale care să cerceteze cazul Glodeni – Pucioasa, alcătuită din membrii Comisiei canonică – juridică și pentru disciplină: Vasile al Târgoviștei, Bartolomeu Anania, Dumitru Radu – prodecanul Facultății de Teologie București, Ioan Floca de la Facultatea de Teologie din Sibiu, Ilie Cleopa, Arsenie Papacioc și preotul paroh al parohiei Glodeni – Pucioasa”.[/COLOR] [COLOR=blue]– Patriarhia Română va da un comunicat de presă referitor la ceea ce ar putea fi denumit “fenomenul religios de la Glodeni – Pucioasa”.[/COLOR] [COLOR=blue]……………………………………………[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=#3366FF]Lucrările Adunării Naționale Bisericești[/COLOR] [COLOR=#3366FF](20 ianuarie 1993)[/COLOR][COLOR=#3366FF] [/COLOR] [COLOR=#3366FF] (extras)[/COLOR] [COLOR=#3366FF]……………………………………………[/COLOR] [COLOR=#3366FF] [/COLOR] [COLOR=#3366FF]…Cazul de la Pucioasa este un fenomen despre care presa a făcut multă vâlvă și față de care Patriarhia Română a luat atitudine, arătând teologic că el este un fenomen străin teologiei noastre. Nu se știe și nu se poate preciza exact ce vrea acel mănunchi de creștini, care își schimbă de la o zi la alta formularea credinței lor.[/COLOR] [COLOR=#3366FF]Dureros rămâne însă faptul că de existența acestui fenomen este legat și numele unui ierarh al B.O.R., a cărui atitudine urmează a fi analizată în spiritul sfintelor canoane…. (din depoziția d-lui prof. Alexandru Firescu, Craiova)[/COLOR] [COLOR=#3366FF]……………………………………………[/COLOR] [COLOR=#3366FF]Adunarea Națională Bisericească hotărăște:[/COLOR] [COLOR=#3366FF] [/COLOR] [COLOR=#3366FF]– Ia act de modul de înțelegere și măsurile luate de B.O.R. față de fenomenul religios de la Pucioasa și implicarea P.S. Episcop Irineu Bistrițeanul la acest fenomen neortodox.[/COLOR] [COLOR=#3366FF]– Ia act cu satisfacție de repararea adev…[/COLOR] [COLOR=#3366FF]……………………………………………[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]Lucrările Sfântului Sinod al B.O.R.[/COLOR] [COLOR=blue](6-8 iulie 1993)[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR][COLOR=blue](extras)[/COLOR] [COLOR=blue]Temei nr. 2594/1993 – Referat privind Documentul de lucru din 27 aprilie 1993 al Comisiei speciale, stabilită de Sfântul Sinod pentru cercetarea cazului Glodeni – Pucioasa.[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]……………………………………………[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]În urma analizării referatului privind manifestările de la Glodeni – Pucioasa, a discuțiilor purtate și la propunerea Comisiei canonică-juridică și pentru disciplină, Sfântul Sinod hotărăște:[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue]– Întrucât manifestările în cauză, străine Ortodoxiei, au avut loc în cuprinsul Arhiepiscopiei Târgoviștei, urmează ca aceste probleme să fie în atenta supravechere a arhiereului locului care va lua măsurile cele mai potrivite cu putință, pentru integrarea pe făgașul învățăturii ortodox-creștine, tradiționale, a celor în cauză.[/COLOR] [COLOR=blue]……………………………………………[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR][COLOR=#3366FF]Vestitorul Ortodoxiei[/COLOR] [COLOR=#3366FF] (Nr.86, pag.5)[/COLOR] [COLOR=#3366FF] [/COLOR][COLOR=#3366FF](extras)[/COLOR][COLOR=#3366FF][/COLOR] [COLOR=#3366FF]Prea Sfințitul Episcop Irineu Bistrițeanul se desolidarizează de fenomenul religios de la Pucioasa:[/COLOR] [COLOR=#3366FF] [/COLOR] [COLOR=#3366FF]“ Cu adâncă durere sufletească îmi exprim părerea de rău că m-am implicat în fenomenul religios de la Pucioasa, intrând în altă eparhie și punând temelia unui așezământ cu un hrisov ce nu corespunde întru totul cu rânduielile canonice ale Bisericii dreptmăritoare.[/COLOR] [COLOR=#3366FF]Sunt conștient că faptul acesta a scandalizat pe mulți creștini din țară și a mâhnit clerul bisericesc, mai ales după ce presa a prezentat cazul într-o manieră dramatică, ca fiind drept sursă de dezbinare în sânul Bisericii.[/COLOR] [COLOR=#3366FF]Declar sincer că nu mă mai amestec în acest fenomen, nu mai fac act de prezență acolo și mă desolidarizez de el.[/COLOR] [COLOR=#3366FF]Îmi cer iertare pentru tulburarea pe care am pricinuit-o și făgăduiesc să fiu credincios comuniunii sinodale și învățăturii noastre de credință, așa cum am jurat la hirotonia mea întru arhiereu.”[/COLOR] [COLOR=#3366FF]București, 21 ianuarie 1993.[/COLOR] [COLOR=#3366FF] [/COLOR] [COLOR=olive]Anonymus[/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] [COLOR=blue] [/COLOR] |
#494
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=Red]Notă: textul care urmează a fost preluat de pe situl noul-ierusalim.info, cu acordul autorilor
[/COLOR] [COLOR=fuchsia]93. Liderii pucioși bagă strâmbe [COLOR=Black](Partea I)[/COLOR][/COLOR] [COLOR=fuchsia]Liderii pucioși, în loc să răspundă acuzelor punctuale care li s-au adus în mod public, preferă în continuare escaladarea măsurilor de intimidare, astfel ca nimeni să nu mai îndrăznească să-i critice, iar ei să-și poată desfășura în voie acțiunea de intoxicare a românilor cu erezii. În nota de subsol de pe pagina de acces a site-ului lor au introdus recent un link otrăvit : [/COLOR] [COLOR=red]Atenție:[/COLOR][COLOR=white] Condiții de utilizare [/COLOR][COLOR=white]Aceste condiții nu sunt nici pe departe de bună credință, ci caută să sotpeze orice părere critică [/COLOR] [COLOR=fuchsia]Această atitudine nu sunt nici pe departe o poziție creștinească și prietenoasă, îndată ce, după ce ai accesat site-ul[/COLOR] www.noul-ierusalim.ro [COLOR=fuchsia]te poți trezi că din neatenție, n-ai citit și aceste condiții restrictive, printre care cea numerotată [/COLOR]1.2[COLOR=fuchsia] te obligă ca, [/COLOR]înainte de a accesa site-ul[COLOR=fuchsia], să citești condițiile [/COLOR]postate pe site[COLOR=fuchsia] !!!!!! Pucioșii ar fi trebuit să ne spună și cum ar fi posibilă această manevră miraculoasă, cu care utilizatorul anonim va face probabil uvertura cunoașterii “minunilor” de la Noul Ierusalim.[/COLOR] [COLOR=fuchsia]Dar iată cum arată acum această notă de subsol de pe site-ul pucioșilor:[/COLOR] ………………………………………………………………………………………………….. [COLOR=white]Copyright © 2003-2009, Fundația Sfânta Virginia - Cetatea Sfântă Noul Ierusalim[/COLOR]. [COLOR=red]Atenție:[/COLOR][COLOR=white] Condiții de utilizare[/COLOR] [COLOR=white]ALL Documents, and Graphics are Copyright ©, and the Sole Property of The Noul Ierusalim Web ©.[/COLOR] [COLOR=white]Please contact us for permission if you would like to use something from our site.[/COLOR] ………………………………………………………………………………………………….. [COLOR=fuchsia]Dacă ai noroc să observi această “strâmbă” strecurată printre celelalte prețiozități romenglezești, de teapa acelui “The Noul Ierusalim Web”, și dai click pe[/COLOR][COLOR=white]Condiții de utilizare [/COLOR] [COLOR=fuchsia], dai peste alte fudulii. Vom reproduce integral acest text, ca să vedeți unde-i duce mintea pe pucioși. Notele din paranteze ne aparțin:[/COLOR] ………………………………………………………………………………………………….. Pentru utilizarea acestui site este necesar să citiți și să acceptați aceste Condiții de utilizare în totalitate. Condiții de utilizare: 1. Definire condiții de utilizare: 1.1. - Condițiile de utilizare sunt aplicabile site-ului www.noul-ierusalim.ro, proprietatea Fundației Sfânta Virginia-Cetatea Sfântă Noul Ierusalim. [COLOR=fuchsia](Notă: Parcă mai era un site cu un nume asemănător, a cărui proprietate era a unui director al unei firme de jaluzele din Brăila, pe nume Cristi Ivan – frate bun cu Viorel Ivan. O fi valabile și pentru aceasta, sau nu?)[/COLOR] 1.2. - Orice persoană care accesează acest site va trebui să citească această pagină prezentată în continuare înainte de accesarea site-ului [COLOR=fuchsia](Notă: Păi bine, fraților, abia acum ne spuneți, după ce l-am accesat deja de pe Google?? Uite, na, că ne-ați făcut deja să devenim „infractori” fără să vrem!)[/COLOR] și va trebui să accepte condițiile de exploatare a site-ului fără alte limitări sau rezerve. [COLOR=fuchsia](Notă: Cu condiția ca aceste condiții să nu fie ele însele niște limitări ale unor drepturi legale și firești)[/COLOR] 1.3. - Fundația Sfânta Virginia își rezervă dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adăuga și/sau retrage în parte sau în întregime Condițiile de utilizare. [COLOR=fuchsia](Notă: Parcă stă cineva să le conteste acest drept, că altă treabă n-are! Așa cum le-au făcut, așa pot să și le desfacă. Dar ăsta e un nou prilej pentru pucioși de a-și da importanță , înșirând tautologii îngâmfate : [/COLOR]„a schimba ... și a modifica”,[COLOR=fuchsia] și apoi explică în ce costă schimbarea și modificarea: [/COLOR] adică „a adăuga sau a retrage...” 1.4. - Utilizatorul confirmă că a citit și a acceptat aceste Condiții de utilizare în totalitate. [COLOR=fuchsia](Notă: Da, însă pucioșii au uitat să ne explice și modul în care ar trebui să confirmăm. Poate au pretenția să confirmăm public, prin Monitorul Oficial? Sau e suficient să le trimitem o scrisoare recomandată de confirmare? Ori, un telefon poate că era de ajuns? Dar în cazul acesta trebuia să ne fi lăsat un număr de telefon, sau de fax, undeva la vedere.[/COLOR] [COLOR=#660066]2. Cadrul legislativ (nelimitativ): [/COLOR] 2.1. - Legea nr. 8/1996, privind dreptul de autor și drepturi conexe, cu modificările și completările aduse prin: - Legea nr. 146/24.07.1997; [COLOR=fuchsia](Notă: Este vorba de Legea [/COLOR][COLOR=fuchsia]privind taxele judiciare de timbru[/COLOR][COLOR=fuchsia], [/COLOR][COLOR=fuchsia]care prevede la Art. 1 că [/COLOR][COLOR=teal]“[/COLOR][COLOR=teal]Acțiunile si cererile introduse la instanțele judecătorești, precum și cererile adresate Ministerului Justiției și Parchetului de pe lângă Curtea Supremă de Justiție sunt supuse taxelor judiciare de timbru, prevăzute în prezenta lege, și se taxează în mod diferențiat, după cum obiectul acestora este sau nu evaluabil în bani, cu excepțiile prevăzute de lege”[/COLOR][COLOR=fuchsia]și detaliază apoi toate aceste texte. Așa că… stai și te-ntrebi ca prostul: Ce are sula cu prefectura?[/COLOR] - Legea nr. 285/23.06.2004; - Ordonanța de Urgență nr. 123/01.09.2005; - Ordonanța de Urgență nr. 190/21.11.2005; - Legea nr. 329/14.07.2006; 2.2. – Cadru internațional: - WIPO Copyright Treaty – 1996; - Digital Millennium Copyright Act (DMCA) 1998; - Directive 2001/29/EC of 22 May 2001 on the harmonisation of certain aspects of copyright and related rights in the information society; - Trade-Related Aspect of Intellectual Property Rights (TRIPs) – 1994 3. Drepturi de autor: 3.1. – Întregul conținut al acestui site (imagini, texte, grafică simboluri, elemente de grafică web, scripturi, bază de date de la secțiunea [COLOR=#660066]Arhivă[/COLOR], programe și alte date) este proprietatea Fundației Sfânta Virginia – Cetatea Sfântă Noul Ierusalim și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor. [COLOR=fuchsia](Notă: Păi nu mai e Dumnezeu autorul? Pe ce bază o fundație se erijează ca proprietară de drepturi ale lui Dumnezeu? Pentru simplul motiv că I-a reprodus discursurile? Înseamnă că :[/COLOR] [COLOR=fuchsia]- Fie Dumnezeu Și-a vândut unor oameni drepturile Sale de Autor;[/COLOR] [COLOR=fuchsia]- Fie, nu Dumnezeu este autorul, ci Fundația – sau numai unii membri ai ei. Dar dacă e așa, trebuia să ni se spună adevărul, ca să știm și noi, nu să fim amăgiți că Dumnezeu a vorbit și vorbește de 54 de ani încoace, la Pucioasa.[/COLOR] [COLOR=fuchsia]Legea 8/1996 prevede limpede că: [/COLOR][COLOR=teal]Art. 3 [/COLOR][COLOR=teal]– (1) Este autor persoana fizică sau persoanele fizice care au creat opera.[/COLOR][COLOR=fuchsia])[/COLOR] 3.2. – Fundația Sfânta Virginia nu permite folosirea oricăror elemente enumerate mai sus fără obținerea unui acord prealabil de la reprezentanții Fundației, deținătorii de drept ai textelor acestui site. [COLOR=fuchsia](Notă: Pe ce bază sunt ei deținătorii de drept al unor texte care vin de la Dumnezeu? De când Dumnezeu și vorbirea Lui au devenit proprietatea privată a unor muritori?)[/COLOR] [COLOR=fuchsia] [/COLOR] |
#495
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=fuchsia]93. Liderii pucioși bagă strâmbe [COLOR=Black](Partea a II-a)
[/COLOR][/COLOR] 3.3. – Conținutul site-ului www.noul-ierusalim.ro nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis în orice formă, incluzând forma electronică, fără permisiunea anterioară scrisă a reprezentanților Fundației Sfânta Virginia.[COLOR=fuchsia] (Notă: Legea 8/1996 prevede că:[/COLOR] [COLOR=teal]Art. 33 [/COLOR][COLOR=teal]– (1) Sunt permise, fără consimțământul autorului și fără plata vreunei[/COLOR] [COLOR=teal]remunerații, următoarele utilizări ale unei opere aduse anterior la cunoștință publică, cu[/COLOR] [COLOR=teal]condiția ca acestea să fie conforme bunelor uzanțe, să nu contravină exploatării normale a[/COLOR] [COLOR=teal]operei și să nu îl prejudicieze pe autor sau pe titularii drepturilor de exploatare:[/COLOR] [COLOR=teal]…[/COLOR] [COLOR=teal]b) utilizarea de scurte citate dintr-o operă, în scop de analiză, comentariu sau critică ori[/COLOR] [COLOR=teal]cu titlu de exemplificare, în măsura în care folosirea lor justifică întinderea citatului;[/COLOR] [COLOR=teal]…[/COLOR] [COLOR=teal]e) reproducerea, difuzarea sau comunicarea către public, în scopul informării asupra[/COLOR] [COLOR=teal]problemelor de actualitate, de scurte extrase din articole de presă și reportaje radiofonice[/COLOR] [COLOR=teal]sau televizate;[/COLOR] [COLOR=teal]f) reproducerea, difuzarea sau comunicarea către public de scurte fragmente ale[/COLOR] [COLOR=teal]conferințelor, alocuțiunilor, pledoariilor și a altor opere de același fel, care au fost[/COLOR] [COLOR=teal]exprimate oral în public, cu condiția ca aceste utilizări să aibă ca unic scop informarea[/COLOR] [COLOR=teal]privind actualitatea;[/COLOR] [COLOR=teal]g) reproducerea, difuzarea sau comunicarea către public a operelor în cadrul[/COLOR] [COLOR=teal]informațiilor privind evenimentele de actualitate, dar numai în măsura justificată de[/COLOR] [COLOR=teal]scopul informației;[/COLOR] [COLOR=teal]…[/COLOR] [COLOR=fuchsia]Din acest motiv, introducerea acestei condiții de către liderii pucioși, în felul exhaustiv în care a fost formulată, este de natură să restrângă total drepturile specificate în Art. 33 al Legii 8/1996)[/COLOR] 4. Utilizare improprie și răspunderi: 4.1. – Tot ceea ce ține de acest site este oferit ca atare atât timp cât este disponibil și fără o altă garanție. [COLOR=fuchsia](Notă: Un alt lucru evident; deci nu mai trebuia spus, deoarece „informația” pe care o aduce este superfluă)[/COLOR] 4.2. – Membrii Fundației Sfânta Virginia susțin că toate Cuvintele din secțiunea [COLOR=#660066]Cuvântul lui Dumnezeu[/COLOR] sunt [COLOR=blue]Cuvinte transmise de Dumnezeu, primite și culese de poporul creștin-ortodox în perioada 1955-1994 și de cei stătători ai Mănăstirii Noul Ierusalim, Pucioasa, în perioada 1990-2009[/COLOR]. [COLOR=fuchsia](Notă: Atunci de ce și le însușesc, și pretind drepturi de autor, și apoi pretind ca alții să le respecte draconic?)[/COLOR] 4.3. – În cazurile în care nu puteți accepta cele specificate la pct. 4.2. [COLOR=red]vă rugăm să nu folosiți acest site[/COLOR] decât pentru uz personal sau pentru cercul normal al unei familii, conform prevederilor legale din art. 34 alin. (1) din Legea 8/1996, privind dreptul de autor, cu completările și modificările ulterioare și cu respectarea condițiilor de utilizare prevăzute în acest articol de lege. 4.4. – Vă informăm că poziția noastră față de art. 33 alin. (1) lit. B) din actul normativ mai sus menționat este că orice extragere de text fără permisiunea scrisă a Fundației Sfânta Virginia din secțiunea [COLOR=#660066]Cuvântul lui Dumnezeu[/COLOR], indiferent de motiv sau de mărimea textului, va fi considerat, conform condiției prevăzute în art. 33 alin. (1), ca fiind [COLOR=red]împotriva bunelor uzanțe, contravine exploatării normale a acestui site și prejudiciază Fundația Sfânta Virginia și membrii acestei Fundații[/COLOR]. [COLOR=fuchsia](Notă: Poziția particulară exprimată mai sus contravine însăși esența acestui articol de lege, care prevede contrarul: că extragerea în sine se poate face fără permisiunea scrisă a autorului – în cazul de față, a lui Dumnezeu – deci nu se poate face răstălmăcirea textului legii, în sensul că [/COLOR][COLOR=red]„extragerea însăși este împotriva bunelor uzanțe –și contravine... etc”[/COLOR][COLOR=fuchsia]. Pucioșii se joacă cu cuvintele, răstălmăcind legea în favoarea lor. Nici măcar comentariile critice pe marginea unui asemenea text nu pot fi încadrate la capitolul [/COLOR][COLOR=red]„ împotriva bunelor uzanțe”[/COLOR][COLOR=fuchsia] deoarece dreptul la comentarii critice este prevăzut la litera b) , astfel:[/COLOR] [COLOR=teal]b) utilizarea de scurte citate dintr-o operă, în scop de analiză, comentariu sau critică ori cu titlu de exemplificare, în măsura în care folosirea lor justifică întinderea citatului;[/COLOR] [COLOR=fuchsia]Așadar pretenția liderilor pucioși de a nu se atinge nimeni de “operele” lor ca nu cumva să li se aducă vreo critică oricât de mică, este neîntemeiată și chiar abuzivă. Dimpotrivă, dacă n-au nimic de ascuns, ar trebui ca ei să fie primii care să ceară să fie criticați de alții, dacă aceștia au cu ce și de ce.)[/COLOR] 4.5. – Fundația Sfânta Virginia nu își asumă nici o responsabilitate în cazul în care site-ul nu poate fi accesat de către utilizatori pe o perioadă nelimitată de timp din orice motive tehnice. [COLOR=fuchsia](Notă: Nici n-ar avea de ce. Alte vorbe goale, de umplutură)[/COLOR] 4.6. – Fundația Sfânta Virginia își rezervă dreptul ca în orice moment să schimbe în parte sau în totalitate conținutul informațiilor prezentate pe site, în special la Condițiile de utilizare, fără o notificare prealabilă a utilizatorilor. [COLOR=fuchsia](Notă: Au schimbat ei masiv texte „sacre”, care spuneau că au fost rostite de Dumnezeu, fără a mai se sinchisi atâta; așa că n-ar fi nici o noutate dacă-și schimbă din nou părul , dar năravul, ba.)[/COLOR] 4.7. – Fundația Sfânta Virginia nu oferă nici o garanție în ceea ce privește condițiile de comunicații ale utilizatorilor, inclusiv starea de funcționare a computerului personal. [COLOR=fuchsia](Notă: Asta ar fi culmea, dacă ar fi cineva pe acest pământ în stare de așa ceva, să-ți repare computerul personal și gratis, și de la distanță, și din proprie inițiativă! Deci, ceea ce nu ești în stare să faci, nu te mai scuza de parcă ai putea, dar nu vrei.)[/COLOR] 4.8. – Fundația Sfânta Virginia își rezervă dreptul de a suspenda sau desființa acest site fără o notificare prealabilă a utilizatorilor. [COLOR=fuchsia](Notă: Nu i l-a contestat nimeni)[/COLOR] 4.9. – Fundația Sfânta Virginia nu face nici o referire pe acest site la compatibilitatea dintre calculatorul utilizatorilor și acest site. [COLOR=fuchsia](Notă: Ca și când ar putea, dar nu se obosește s-o facă!)[/COLOR] 4.10. – Acest site va fi accesat de bună voie,[COLOR=fuchsia] (Notă: Asta, cu siguranță!)[/COLOR] iar utilizatorii își vor asuma în mod irevocabil și necondiționat responsabilitatea pentru accesarea acestui site.[COLOR=fuchsia] (Notă: Adică? Ce trebuie să mai facem ca să avem voie să-l accesăm, în afară de a da un click?[/COLOR] ) 5. Utilizatorul acestui site acceptă să adere la aceste Condiții de utilizare. [COLOR=fuchsia](Notă: Nu fiți așa de siguri!)[/COLOR] 5.1. – Utilizatorul confirmă că a citit și acceptat aceste Condiții de utilizare.[COLOR=fuchsia] (Notă: Unde trebuie să confirme? La Monitorul Oficial?)[/COLOR] Utilizarea site-ului de către vizitator implică acceptarea lor necondiționată. [COLOR=fuchsia](Notă: Nici vorbă!)[/COLOR] 5.2. – În cazul în care nu sunteți de acord cu aceste Condiții de utilizare vă rugăm să nu folosiți acest site. [COLOR=fuchsia](Notă: O rugăminte rămâne o rugăminte. Ea nu se poate transforma într-o obligație.)[/COLOR] [COLOR=#660066]Vizitarea în continuare a acestui site presupune că sunteți de acord cu aceste Condiții de utilizare.[/COLOR][COLOR=fuchsia] (Notă: Păi, degeaba presupune. Noi, spre exemplu, nu suntem de acord cu aceste condiții, dar nu ne împiedică nimeni să vizităm site-ul în continuare. Ceea ce am și făcut, de nenumărate ori, și o s-o facem și pe viitor)[/COLOR] ………………………………………………………………………………………………….. [COLOR=fuchsia]Concluzia? Pucioșii ar trebui să stea liniștiți la locurile lor, pentru că nu intenționează nimeni să le fure munca intelectuală și să le-o vândă la tarabă. Dar nici să nu pretindă că “nici usturoi n-au mâncat, nici gura nu le miroase”, iar pe cei din jur să-i oblige să se facă – din politețe – că n-au băgat de seamă.[/COLOR] [COLOR=olive]Anonymus and The A Team[/COLOR] |
#496
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=fuchsia][COLOR=DeepSkyBlue]Din motive tehnice, reproducerea textului din siteul noul-ierusalim.info s-a făcut cu unele omisiuni. Postăm din nou partea de început a articolului, pentru a repara aceste omisiuni:[/COLOR]
93. Liderii pucioși bagă strâmbe[/COLOR] [COLOR=fuchsia]Liderii pucioși, în loc să răspundă acuzelor punctuale care li s-au adus în mod public, preferă în continuare escaladarea măsurilor de intimidare, astfel ca nimeni să nu mai îndrăznească să-i critice, iar ei să-și poată desfășura în voie acțiunea de intoxicare a românilor cu erezii. În nota de subsol de pe pagina de acces a site-ului lor au introdus recent un link otrăvit : [/COLOR] [COLOR=red]Atenție:[/COLOR]Condiții de utilizare[COLOR=white]Aceste condiții nu sunt nici pe departe de bună credință, ci caută să sotpeze orice părere critică [/COLOR] [COLOR=fuchsia]Această atitudine nu sunt nici pe departe o poziție creștinească și prietenoasă, îndată ce, după ce ai accesat site-ul[/COLOR] www.noul-ierusalim.ro [COLOR=fuchsia]te poți trezi că din neatenție, n-ai citit și aceste condiții restrictive, printre care cea numerotată [/COLOR]1.2[COLOR=fuchsia] te obligă ca, [/COLOR]înainte de a accesa site-ul[COLOR=fuchsia], să citești condițiile [/COLOR]postate pe site[COLOR=fuchsia] !!!!!! Pucioșii ar fi trebuit să ne spună și cum ar fi posibilă această manevră miraculoasă, cu care utilizatorul anonim va face probabil uvertura cunoașterii “minunilor” de la Noul Ierusalim.[/COLOR] [COLOR=fuchsia]Dar iată cum arată acum această notă de subsol de pe site-ul pucioșilor:[/COLOR] ………………………………………………………………………………………………….. Copyright © 2003-2009, Fundația Sfânta Virginia - Cetatea Sfântă Noul Ierusalim. [COLOR=red]Atenție:[/COLOR]Condiții de utilizare ALL Documents, and Graphics are Copyright ©, and the Sole Property of The Noul Ierusalim Web ©. Please contact us for permission if you would like to use something from our site. ………………………………………………………………………………………………….. [COLOR=fuchsia]Dacă ai noroc să observi această “strâmbă” strecurată printre celelalte prețiozități romenglezești, de teapa acelui “The Noul Ierusalim Web”, și dai click pe[/COLOR]Condiții de utilizare [COLOR=fuchsia], dai peste alte fudulii. Vom reproduce integral acest text, ca să vedeți unde-i duce mintea pe pucioși. Notele din paranteze ne aparțin:[/COLOR] ………………………………………………………………………………………………….. [COLOR=DeepSkyBlue]În continuare textul nu mai conține omisiuni.[/COLOR] |
#497
|
|||
|
|||
![]()
Am zis ca nu mai continui sa postez aici ca unii chiar cred ca e vorba de vre-o secta, dar trambitzele cele 7 ale Domnului nu sunt eres...
dar am s-o mai fac odata, sper ca nu va fi nevoie de alte postari, ca sa te sfatuiesc sa citeshti bine ce au postat ei acolo la Atentzie!... caci shi eu in prima faza am crezut ca nu e bine ce au scris, dar am mai stat, am chibzuit, am cerut poate shi un pic de ajutor de sus... shi pana la urma am intzeles despre ce e vorba: 4.1. - Tot ceea ce ține de acest site este oferit ca atare atât timp cât este disponibil și fără o altă garanție. 4.2. - Membrii Fundației Sfânta Virginia susțin că toate Cuvintele din secțiunea [COLOR=#660066]Cuvântul lui Dumnezeu[/COLOR] sunt [COLOR=blue]Cuvinte transmise de Dumnezeu, primite și culese de poporul creștin-ortodox în perioada 1955-1994 și de cei stătători ai Mănăstirii Noul Ierusalim, Pucioasa, în perioada 1990-2009[/COLOR]. 4.3. - În cazurile în care nu puteți accepta cele specificate la pct. 4.2. [COLOR=red]vă rugăm să nu folosiți acest site[/COLOR] decât pentru uz personal sau pentru cercul normal al unei familii, conform prevederilor legale din art. 34 alin. (1) din Legea 8/1996, privind dreptul de autor, cu completările și modificările ulterioare și cu respectarea condițiilor de utilizare prevăzute în acest articol de lege. 4.4. - Vă informăm că poziția noastră față de art. 33 alin. (1) lit. b) din actul normativ mai sus menționat este că orice extragere de text fără permisiunea scrisă a Fundației Sfânta Virginia din secțiunea [COLOR=#660066]Cuvântul lui Dumnezeu[/COLOR], indiferent de motiv sau de mărimea textului, va fi considerat, conform condiției prevăzute în art. 33 alin. (1), ca fiind [COLOR=red]împotriva bunelor uzanțe, contravine exploatării normale a acestui site și prejudiciază Fundația Sfânta Virginia și membrii acestei Fundații[/COLOR]. [SIZE=2]din care rezulta in mintea mea ca e liber sa citezi, sa copiezi fara sa faci afaceri, sa dai shi altora shi doar daca ai dubii shi indoieli sau nu crezi shi nu potzi accepta ca e de la Dumnezeu, ori eshti contra atunci doar ai dreptul in limitele legii, in limitele familiei tale, deci shi atunci ai voie sa faci propaganda negativa citand sau lunad de pe site materiale dar in limitele familiei tale, deoarece altfel ei considera ca ii prejudiciezi... shi mi se pare foarte corect.... deci nu s-au facut stapani pe Cuvantul lui Dumnezeu ci doar cer o minima moralitate in folosirea shi utilizarea site-ului... caci pe undeva shi ei raspund... daca vitza face mana, ca mana vitzei de vie e boala grea... [/SIZE] |
#498
|
|||
|
|||
![]()
Dacă ai avut, fie și o clipă, unele îndoieli, e semn bun, înseamnă că ești un om rațional.
Eu am înțeles cu totul altceva. Și anume, am înțeles că: 1. orice extragere de text, fără permisiune ... indiferent de motiv, va fi considerată ... ca fiind [COLOR=red]împotriva bunelor uzanțe, contravine exploatării normale a acestui site și prejudiciază Fundația...[/COLOR] 2. nu Dumnezeu e prejudiciat ce ceva, ci fala și faima Fundației și a membrilor ei. Citește ce au scris ei, ca să vezi că așa este: [COLOR=Blue]Vă informăm că poziția noastră față de art. 33 alin. (1) lit. b) din actul normativ mai sus menționat este că orice extragere de text fără permisiunea scrisă a Fundației Sfânta Virginia din secțiunea Cuvântul lui Dumnezeu, indiferent de motiv sau de mărimea textului, va fi considerat, conform condiției prevăzute în art. 33 alin. (1), ca fiind[/COLOR] [COLOR=red]împotriva bunelor uzanțe, contravine exploatării normale a acestui site și prejudiciază Fundația Sfânta Virginia și membrii acestei Fundații[/COLOR]. Or, legea spune că există și situații în care se poate face extragere de text, fără permisiunea autorului ... ca aparat critic. De ce să anihilăm critica altora față de faptele noastre? ca să ne facem de cap în voie? Să scriem ce vrem și ce visăm, cu acoperirea că nimeni nu va îndrăzni să zică nimic, de teama pedepsei cu ani grei de închisoare? Cât despre pilda cu mana și cu vița, dă-mi voie să spun că nu ei sunt vița, ci sunt mlădițe. BOR este trunchiul de viță. Rămâne de văzut dacă mlădița este contaminată cu mană, sau nu. Aici avem, într-adevăr, puncte de vedere diferite - deocamdată. |
#499
|
|||
|
|||
![]()
Cât despre "trâmbițe" și despre erezii, ar fi de spus următoarele:
1. Ereziile apar abia după 1990, când "trâmbițele" erau deja oale și ulcele. Până în 1990, toți cei vizați cu această demnitate s-au străduit cât au putut și ei ca să stea lipiți de Biserică, iar îndemnurile lor către ceilalți creștini au fost să nu se părăsească Biserica. Ceea ce nu s-a întâmplat, nici cu Oastea Domnului, nici cu Vladimireștii, nici cu Pucioșii. 2. Cei ce sunt numiți "trâmbițe" au fost numiți așa de către pucioși, din interes, ca să aibă astfel o legitimitate istorică. 3. Trâmbițele apocaliptice, despre care a scris Sfântul Apostol Ioan, erau îngeri, nu oameni în trup. Citește la Apocalipsa. |
#500
|
|||
|
|||
![]() Citat:
draga Maria-Margareta, n-ai vazut prin VT ca ingerii sunt numitzi oameni? shi apoi ce este calugarul, monahul? monahia? preotul? este inger... caci viatza ingereasca duce pe pamant... asha ar trebui, chiar daca unii...dar este Cine sa-i dojeneasca... iar ca m-am indoit, m-am indoit ca sa ma lamuresc daca au scris bine acea nota, acea atentzionare, shi am citit de catevaori sa ma lamuresc shi e foarte bine, dar dumneata te loveshti de articolul 4.4. dar de ce il sari pe [COLOR=blue]4.1. - Tot ceea ce ține de acest site este oferit ca atare atât timp cât este disponibil și fără o altă garanție.[/COLOR] ca de aici se intzelege ca este oferit, shi cum este oferit? poi ca dar, oricarui credincios, oricarui om de buna credintza... Oastea Domnului shi Vladimireshtii shi Pucioshii daca or sa cada iar shi iar, atunci iar o sa revina ei la viatza fara pacate shi intru BOR, shi intru Dumnezeu, ca shi BOR este intru Dumnezeu, de aia intru BOR, pentru ca Una este Biserica Creshtin-Ortodoxa, Biserica Domnului, din loc in loc... asta in cazul in care se rup sau se dezbina sau in cazul in care ar fi cazut, daca au cazut, Dumnezeu le shtie inimile... caci Domnul i-a chemat pe totzi ca sa-i adune asha cum pasarea ishi aduna puishorii sub aripi din cele 4 vanturi... deci nu-tzi fa probleme ca sigur sunt ingeri cele 7 Trambitze ca prin viatza lor au dovedit-o cu prisosintza, prin rabdare... shi nu asha doar ca au devenit ingeri printr-o minciuna ori vrajitorie asha ca shi cum te-ai da peste cap shi ai deveni shoricel sau broasca sau printz sau fat frumos... nu, ci prin rabdare au dus o viatza ingereasca shi au proorocit de la Dumnezeu... ca de aia sunt Trambitzele Domnului, caci au spus ce le-a dat Dumnezeu ca sa spuna... un singur prooroc, Hristos-Dumnezeu... iar ei au fost Trambitzele proorocului... Trambitzele Domnului... Trambitzele lui Dumnezeu, atat prin ce au spus cat shi prin ce au trait dar shi cum au trait ceea ce au trait. Cinstit shi cu multa rabdare shi Har... deci faraindoiala cred ca Trambitzele au sunat shi inca mai suna de la Dumnezeu dar asta nu e deajuns, sa crezi shi atat, ci mai trebuie sa shi iei aminte, sa urmezi shi sa mergi pe urma........... iar ca m-am indoit nu a fost de ce crezi dumneata ci doar gandindu-ma ca multzi Pucioshi sunt saraci cu Duhul, s-ar fi putut sa nu se priceapa la gramatica limbii romane raspuns, ca sa fie pe placul legalishtilor acea Atentzionare... dar iata ca mie imi pare perfecta... acuma nici n-am stat sa o cercetez cu deamanuntul ci am cautat doar daca ma fac vinovat daca mai "fur" de la ei shi adun cu copy/paste shi mai citez ori mai dau pe la altzii... shi eu am priceput ca daca eshti cu buna credintza, Darul este oferit ca atare, shi potzi sa-l foloseshti dupa buna ta cuviintza... dar daca nu potzi sa acceptzi ca este de la Dumnezeu shi vrei sa ii scotzi eretici sau sa-i dushmaneshti shi nu crezi ci crezi ca e de la diavol sau inventzie shi ca ei sunt rai shi mincinoshi, atunci potzi sa te foloseshti de argumentatzia ta doar conform legii, in cadrul familiei tale... iar daca ai luat la cunoshtiintza inseamna ca ei considera ca eshti in masura sa raspunzi in fatza legii in cazul in care totushi faci o critica, ori o batjocura ori porneshti de la premisele necredintzei shi ca nu potzi sa acceptzi... deci astfel ei considera ca le aduci prejudicii shi tzi se cere sa respectzi cadrul legal... adica n-ai decat sa faci ce vrei dar in limitele familiei tale, in cercul tau restrans de prieteni... deci sa nu te apuzi shi sa iei citate fara acordul lor cat timp ai intentzia sa-i prejudiciezi moral sau material... facand unii shi bizniz cu materialele lor... pe seama a ce s-a dat ca dar Sfant... caci greu le va fi acelora la ceasul judecatzii.... dar asta nu inseamna ca tu ca persoana nu ai voie sa critici dupa cum pofteshti... in limitele legii... ca doar constitutzia prevede libertatea de expresie... dar nu astfel incat sa te foloseshti de materialele lor fara acord... deoarece ii prejudiciezi... moral cum ar veni... in concluzie ei ar vrea ca cei ce citesc shi totushi nu cred shi nu pot accepta ca pucioshii nu mint, shi nici Trambitzele, sa nu porneasca razboiul impotriva "vrajitoarelor" ca se vor lovi pe ei inshishi lovind in Tzepushe, ishi vor rani piciorul, ori ochishorul... deci sa critice daca vor, caci sunt liberi sa o faca, dar in limitele legii... |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Fenomenul Posaga | poster | Exorcismul | 13 | 13.01.2015 14:22:59 |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti | geo.nektarios | Secte si culte | 3 | 01.04.2011 17:38:21 |
mesaj de la noul ierusalim | anaana71 | Secte si culte | 417 | 31.01.2011 15:31:40 |
|