![]() |
![]() |
|
#551
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=purple]39. Misterele Pucioasei (XXXV)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Partea a XXIV-a.[/COLOR] Texte suprimate [COLOR=blue]) -Partea a III-a. [/COLOR] Și în felul acesta am ajuns la o constatare șocantă: “proorocia” Verginicăi afirmă lucruri care se bat cap în cap: “[COLOR=red]Domnul Iisus nu a murit pentru poporul care trebuia[/COLOR] (poporul evreu)[COLOR=red], ci a murit pentru poporul care L-a omorât[/COLOR] (poporul evreu)[COLOR=red]…[/COLOR]” Nici nu poți să nu ajungi la asemenea rezultate, după ce ai afirmat (fără dovezi) că Sfânta Scriptură face proorocii care nu s-au împlinit! Noroc cu liderii pucioși care, atenți, au făcut curățirea locului de muncă și au șters orice urmă a aberației de mai sus. [COLOR=blue]19.[/COLOR][COLOR=blue]“ …Aveți grijă de trâmbița Mea, că are o punte de trecut, și pe această punte va trece îndoliată. Nu acum, acum, ci mai târzior. Crezi? (26 octombrie 1976)[/COLOR] Acest text nu este de fapt eliminat, ci dispare doar pentru faptul că a fost “mutat” integral, din data de [COLOR=blue]26 octombrie 1976[/COLOR] în data de[COLOR=blue] 6 noiembrie 1976[/COLOR]. Scopul urmărit de liderii pucioși prin această manevră este explicat pe larg pe acest blog, în articolul “[COLOR=purple]Misterele Pucioasei (XLIX):[/COLOR][COLOR=blue]Cap. XXXVI.[/COLOR] Texte modificate: Anul 1976” (http://noul-ierusalim.info/?p=121 ), la poziția [COLOR=blue]281. [/COLOR]Aici se demonstrează că aceia care au făcut “corecțiile” pentru ediția a doua a cărții “Cuvântul lui Dumnezeu” au urmărit omogenizarea provenienței unor texte care păreau că vin atît de la “Domnul”, cât și de la Verginica, și care ar fi putut alimenta o supoziție de “gândire schizoidă” care i-ar fi aparținut Verginicăi. [COLOR=blue]20.[/COLOR][COLOR=blue]“ …Vai de tine omule sau creștine, care ai omorât pe fratele tău cu vânzarea lui Dumnezeu unui călău” (6 decembrie 1976)[/COLOR] Eliminarea acestei fraze poate fi cauzată de prezența în carte a uneia similare, datată cu vreo câteva zile mai devreme: [COLOR=blue]“ …Vai de tine omule sau creștine care ai omorât pe fratele tău, cu vânzarea lui unui călău” (26 noiembrie 1976)[/COLOR] Singura deosebire esențială este că prima frază se referea la vânzarea lui Dumnezeu, pe când cea de-a doua se referă la vânzarea fratelui. [COLOR=blue]21.[/COLOR][COLOR=blue]“ …S-au construit avioane pentru urmărirea poporului Meu. Ei vă socotesc pe voi sectă foarte periculoasă…(25-26 mai 1978.)[/COLOR] În fața unei asemenea aberații nu poți să nu rămâi șocat. Această construcție bizară nu poate izvorî decât dintr-o deviație mentală profundă, sau din dorința malefică de a epata cu orice preț în fața unor creștini crezuți a fi nu creduli, ci proști de-a binelea. Chiar dacă trecem peste implicațiile financiare uriașe, dar fără nici o acoperire, care ar trebui să acopere această investiție, odată făcută ea este inutilă din punct de vedere tehnic. Cum să urmărești cu avioanele niște creștini nevoiași, care se adună noaptea în case particulare ca să se roage altui “dumnezeu” decât Cel din biserica lor din sat? Și de ce atâta simandicoasă osteneală? Cui ar folosi așa ceva? Inepția este atât de gogonată încât [COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR] au fost siliți s-o șteargă cu buretele din istoria scrisă a sectei lor. [COLOR=blue]22.[/COLOR][COLOR=blue]. [/COLOR][COLOR=blue]“ …Copilașii Mei, în această călătorie am făcut o frumoasă plimbare”(31 mai/13 iunie 1978.)[/COLOR] Eliminarea acestei fraze poate avea ca explicație dorința liderilor pucioși de a spori seriozitatea și stabilitatea personajului numit “ [COLOR=blue]Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa[/COLOR]” (http://noul-ierusalim.info/?p=53), care este cam hâtru, dornic de poante, de rime hazlii și de jocuri de cuvinte, îi plac plimbările și este adesea surprins de lucruri necunoscute sau care trec în mare viteză pe lângă el, se îndoiește de propriile sale puteri, are probleme serioase cu echilibrul interior, adesea pierde noțiunea timpului, nu se mai poate stăpâni. Uneori devine aproape confuz, alteori îndeamnă fățiș la violență, deși el își mărturisește propria lipsă de curaj, chiar lașitatea în fața unor situații limită. Deși pretinde că e e tare ocupat, totuși se simte depășit de situația tragică de pe pământ a copiilor, și de aceea se tânguiește și plânge; dar s-ar bucura dacă nu s-ar mai naște nici un prunc “ [COLOR=blue]Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa[/COLOR]” (http://noul-ierusalim.info/?p=53) se lamentează că nu-i prea iese nimic din ce și-a propus și că până la urmă, după toate ostenelile, a rămas în mare pierdere.De aceea, el își regretă toate, toate faptele sale, până și binele pe care l-a făcut, de ciudă că nimeni nu ascultă de el. “ [COLOR=blue]Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa[/COLOR]” (http://noul-ierusalim.info/?p=53) nu știe cât va mai fi și cît va mai trăi; e nedumerit, căci și-a făcut iluzii deșarte cu “poporul” său, mai și lăudându-l pe nedrept. Deși promite semne și minuni, recunoaște singur că e neputincios. El n-a reușit să facă ceea ce și-a propus și ce a proorocit că o să fie. “ [COLOR=blue]Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa[/COLOR]” (http://noul-ierusalim.info/?p=53) își recunoaște eșecul: nu a rămas cu nimic. De aceea, el e gata să abandoneze și să plece. Liderii pucioși simt că un asemenea personaj alambicat, care vorbește logoreic vrute și nevrute, dar despre care ei pretind că ar fi Dumnezeul Cel adevărat, Cel ce a făcut cerul și pământul, trebuie sprijinit din greu pentru a i se reface imaginea pe care tot el și-a compromis-o. Căci pasărea pe limba ei piere, zice un proverb. După ce că are atîtea carențe personale și neîmpliniri, îi mai arde și de [COLOR=blue]o frumoasă plimbare[/COLOR]! Soluția gândită de corectorii pucioși este corectă, unică și radicală: Se suprimă și plimbarea! [COLOR=blue]23.[/COLOR][COLOR=blue]“ Copilașii Mei de aceea am venit să vă spun. Vine pârjolul peste tine, este scris în Apocalipsă. Vine cernerea, va cerne Dumnezeu pământul, îl va scutura…”(10 iulie 1979)[/COLOR] [COLOR=blue]24.[/COLOR][COLOR=blue]“ Că cerul și pământul vor trece, dar Cuvântul Meu nu va trece și se va împlini.”(1 august 1979)[/COLOR] [COLOR=blue]25.[/COLOR][COLOR=blue]“ Nu poftiți! Cine a poftit? Lucifer. Dar a căzut cu toată armata sa. A poftit și un împărat care stăpânește astăzi să ia lucrurile Mele, dar nu ca să se sfințească, ci ca să le nimicească. Dar află că va fi pierdut de Dumnezeu, acela care a întins mâna asupra lucrurilor Mele. Ah, tată, ce [/COLOR][COLOR=fuchsia]îl așteaptă[/COLOR][COLOR=blue]…”(16 mai 1980)[/COLOR] Două, chiar trei ar putea fi motivele care i-au determinat pe liderii pucioși să șteargă definitiv acest pasaj: 1. Pretenția lor, afirmată cu alte prilejuri ([COLOR=blue]http://noul-ierusalim.info/?p=135[/COLOR]) că nu îngerii, în frunte cu Lucifer, sunt vinovați de superbie și de dorința de a-I lua locul lui Dumnezeu, ci Adam, care s-a semețit întru sine, atrăgând astfel căderea îngerilor în frunte cu Lucifer. Ca să nu fie contraziși chiar de către “Cuvântul lui Dumnezeu”, liderii pucioși au preferat să șteargă acest pasaj. 2. Afirmația că “[COLOR=blue]un împărat[/COLOR]” ar avea intenția să-L jefuiască pe Dumnezeu de “lucrurile Lui”, care apare cel puțin deplasată. 3. Auto-demascarea caracterului ignobil, de satisfacție josnică (pentru răul care[COLOR=fuchsia]-l așteaptă[/COLOR] pe dușmanul lui, “[COLOR=blue]împăratul[/COLOR]”), de care dă dovadă “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”. [COLOR=blue]26.[/COLOR][COLOR=blue]“…O, face Tatăl minuni pe tot pământul, coboară Tatăl prin livezi, prin câmpii, pe dealuri și strigă la lume să se pocăiască, dar acele strigări sunt pentru lume, sunt vedenii ce le arată Tatăl pe alocuri. Iar aici e o minune de pregătire a mesenilor pentru nunta Mielului, prin cuvânt, fără vedenii. Cine crede, va vedea pe Cel ce aduce cuvântul…” (2 octombrie 1986)[/COLOR] Imaginea unor “vedenii” imaginare, cu Tatăl ceresc coborât[COLOR=blue] “prin livezi, prin câmpii, pe dealuri și strigă la lume să se pocăiască” [/COLOR]denotă un psihic nu tocmai sănătos. Pe de altă parte, recunoașterea faptului că “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” mai dă vedenii și prin alte locuri, altor persoane, ar dilua în mod nepermis caracterul de unicitate a “lucrării” de la Pucioasa. Liderii pucioși, puși în fața imposibilității ameliorării acestui text, au fost nevoiți să-l șteargă definitiv. |
#552
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=purple]39. Misterele Pucioasei (XXXV)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap.XXIV.[/COLOR] Texte suprimate [COLOR=blue]) -Partea a IV-a. [/COLOR] [COLOR=blue]27.[/COLOR][COLOR=blue]“…Iată, orice păcat săvârșit în afară de trup, nu are putere să golească sfințenia dinlăuntrul vostru, dar păcatul cel săvârșit în trup, dă pe Dumnezeu afară și ia putere în trup și omoară trupul și face trupul pământ neputincios și trupul folosește legea slobozeniei și dă la o parte legea sfințeniei…”(3 noiembrie 1986, [/COLOR]sublin.ns.[COLOR=blue])[/COLOR] Deși liderii pucioși au la inimă ca foarte dragă teoria care pretinde că Taina Căsătoriei aduce cu sine “legiferarea păcatului în trup”, adică a “desfrânării legiuite”, aici s-au văzut puși în fața unei extrapolări de nesuportat: restul păcatelor, săvârșite în afară de trup, cică “[COLOR=blue]nu au putere să golească sfințenia din om[/COLOR]”. În fața unei asemenea absurdități, singura soluție care le-a mai rămas a fost eliminarea totală a textului respectiv, care a atras cu sine și ștergerea argumentării teoriei ce le era lor dragă, iar până la urmă chiar la eliminarea unui capitol întreg. Biblia nu minimalizează deloc păcatele făcute în afară de trup: ele rămân grave sau foarte grave (multe dintre acestea sunt păcate de moarte, ori sunt păcate strigătoare la cer; deci nici vorbă ca ele să nu golească sfințenia din om) chiar dacă face o mențiune specială asupra desfrânării, ca păcat săvârșit în trup: [COLOR=#993300]“ Fugiți de desfrânare! Orice păcat pe care-l va săvârși omul este în afară de trup. Cine se dedă însă desfrânării păcătuiește în însuși trupul său.”[/COLOR][COLOR=#993300](I Cor. 6,18)[/COLOR] [COLOR=blue]28.[/COLOR][COLOR=blue]”… Eu am puterea și am în fiecare din voi, dacă Mă lăsați pe Mine să fac ce am de făcut cu voi. Dar trebuie să înțelegeți că planul lui Dumnezeu este bine întocmit și nu poate lucra după placul fiecăruia, nu se poate căuta la plăcerea cuiva, pentru că nu se poate strica nimic acum din planul cel bine întocmit de Sfânta Treime…”(3 noiembrie 1986, [/COLOR]sublin.ns.[COLOR=blue])[/COLOR] Din nou o afirmație insuportabilă: aceea că Dumnezeu cel Atotputernic are putere în om numai dacă este lăsat de om ca să aibă El putere în om. Se face confuzie aici între puterea lui Dumnezeu și voința Lui. În realitate, Dumnezeu poate oricâte voiește, dar nu voiește să facă oricâte poate. Îndelunga Lui răbdare cu omul nu trebuie considerată ca o slăbiciune, așa cum o prezintă Cuvântul de la Pucioasa, în urma cărei Dumnezeu ajunge la cheremul omului și se roagă de om ca să-I îndeplinească el planurile, “[COLOR=blue]cele bine întocmite de Sfânta Treime[/COLOR]”. [COLOR=blue]29.[/COLOR][COLOR=blue]”…Eu am venit și am pus viață nouă în voi. Nu lăsați să moară viața din voi, că aceasta atârnă numai de voi. Nu ieșiți de sub înviere, că putere și viața v-au fost date și v-a făcut Dumnezeu stăpâni peste trupurile voastre că v-a dat vouă putere. Nu căutați să picați din cer copiii Mei, că pe pământ e vai și e moarte. V-am mai spus să vă păstrați întru taina Ierusalimului ceresc ca să aveți puterea aceea…”(3 noiembrie 1986, [/COLOR]sublin.ns.[COLOR=blue])[/COLOR] Alte exprimări confuze, contradictorii sau de-a dreptul aberante. Noii ierusalemiteni ba “[COLOR=blue]au putere și viață[/COLOR]“ de la “Dumnezeul” lor, ba li se cere discreție totală asupra Noului Ierusalim, ca o condiție obligatorie ca să primească “[COLOR=blue]puterea aceea[/COLOR]” . Ba sunt pe pământ, unde trebuie să se lupte ca “[COLOR=blue]să nu moară viața din ei[/COLOR]”, ba sunt în cer, unde trebuie să se lupte “[COLOR=blue]ca să nu pice din cer[/COLOR]” pe pământ. Motive suficiente ca textul să fie irecuperabil și, în consecință, suprimat. [COLOR=blue]30.[/COLOR][COLOR=blue]”…Trebuie să înviem întru toată puterea cea de sus, că avem de așezat învierea Domnului peste tot trupul. Lăsați moartea departe de la voi, țineți-o la distanță, că voi sunteți fii ai vieții și ai învierii. Și nu uitați că nu am putere în voi dacă nu sunteți sfinți întru toată trăirea voastră, că iată, avem de așezat Ierusalimul pe pământ. Cu dragoste s-a coborât tot cerul să lucreze cu voi, să vă ajute ca să se arate biruința. Cu dragoste umblați și voi întru toate voile cerului, că fără dragoste nu puteți face nimic. Nu uitați că Domnul este Cel care poate și că voi sunteți niște unelte pe care trebuie să le mânuiască Dumnezeu, așa cum are El de lucrat acum. Nu vă îmbolnăviți în nici un fel, că uite, nu avem timp să mai zăbovim în drum. Dumnezeu curăță cărările și taie uscăciunile de peste tot ca să apară lumina și viața Sa peste tot. Tot ce nu este întru Dumnezeu se taie și se aruncă. Nu vă întovărășiți pe drum cu fărădelegea, căci aceasta va fi dată deoparte în curând. Bucurați-vă numai cu Dumnezeu, că El biruie prin voi și El împlinește tot ce are de împlinit. Ridicați-vă bine cu Dumnezeu, că nimeni nu va putea sta în calea voastră cea spre desăvârșirea planului Domnului. Aveți încredere și aveți credință, că numai prin credința voastră se vor împlini toate. Nu vă îndoiți ca unii care n-au putere de la Dumnezeu, că voi ați fost așezați între putere lucrătoare de minuni.” (3 noiembrie 1986, [/COLOR]sublin.ns.[COLOR=blue])[/COLOR] Dacă textul precedent pretindea că pucioșii au primit deja învierea și puterea de sus, de la “Dumnezeul” lor pe care trebuie să le păstreze cum pot mai bine, iată că acum se afirmă ceva contradictoriu: pucioșii “[COLOR=blue]trebuie[/COLOR][COLOR=blue] să învieze întru toată puterea cea de sus[/COLOR]”, deci învierea și puterea de sus niște daruri doar în perspectivă. Pentru ca imediat să se spună că ei “[COLOR=blue]sunt[/COLOR] [COLOR=blue]fii[/COLOR][COLOR=blue] ai vieții și ai învierii[/COLOR]” și că “[COLOR=blue]au fost[/COLOR][COLOR=blue] așezați între putere[/COLOR]”. Probabil că din acest motiv, și acest text a fost suprimat. Și condiția pe care o pune “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa “[COLOR=blue]ca să aibă putere în ei[/COLOR]” se schimbă”: dacă la poziția [COLOR=blue]28.[/COLOR] ea era supunerea totală, acum este sfințenia totală, ceea ce este cu totul altceva. [COLOR=blue]31.[/COLOR][COLOR=blue]”…Să stropiți cu apă sfințită și cu semnul mirului cel sfânt să vă însemnați tălpile încălțămintelor voastre ca să striviți orice urmă de duh rău din căile voastre. Binecuvântate să vă fie intrările și ieșirile, că peste aceasta, dușmanii nu vor putea avea izbândă. Postul și rugăciunea, aceasta este puterea cea bună întru toate cele cu Mine, acestea sunt armele puterii creștinului cel biruitor…[/COLOR] [COLOR=blue]…Verginica este mare la Mine, măi tată și veghează peste poporul Meu și nu poate fără voi. Stă în fața Mea și vă pomenește și este mare mijlocitoare pentru tot creștinul care a mâncat de la această masă. Ea este mare la Mine, măi tată, căci prin ea, Eu am sunat pe pământ de Mi-am adunat un popor în zilele acestea. Rugăciunile ei înduioșează tot cerul și ea veghează cu duh treaz pe urmele copiilor care sunt fii ai lucrării Mele din vremea aceasta… Și are putere să vă ajute, așa precum toți sfinții sunt mereu lângă cei ce-i cheamă în ajutor… (25 februarie 1991)[/COLOR] Renunțarea la acest text poate fi pusă în legătură cu o dispută legată de felul în care pucioșii își ung tălpile pantofilor cu ulei din candelă, pe care ei îl denumesc “mir”. Această denumire este oricum improprie, deoarece mirul este altceva decât uleiul din candelă, iar a mirui este o acțiune tipică prin care se unge fruntea omului. De aici provine și expresia populară [COLOR=red]a lovi[/COLOR] (sau [COLOR=red]a trăsni, a izbi[/COLOR] pe cineva ) [COLOR=red]la mir[/COLOR], cu semnificația de [COLOR=red]a lovi pe cineva în frunte[/COLOR] (mortal). Totuși, pucioșii au învățat de la “mama Gigi” (Verginica) să se ungă cu “mir” pe tălpi în semnul sfintei cruci, ca să fie apărați pe cale de orice uneltire a diavolului. Liderii pucioși au extins apoi procedeul, așa că s-a ajuns să se ungă cu “mir” nu numai pe tălpile pantofilor, ci și roțile autoturismelor, roțile căruțelor sau tălpicile săniilor. Nu știu dacă au ajuns să ungă și copitele cailor de la căruță, dar nu este exclus. În plus, procedeul ungerii cu “mir” era dublat de stropirea din belșug cu aghiazmă, ca protecția să fie cât mai sigură. [COLOR=blue] [/COLOR] |
#553
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=purple]39. Misterele Pucioasei (XXXV)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap.XXIV.[/COLOR] Texte suprimate [COLOR=blue]) -Partea a V-a. [/COLOR] La un moment dat s-a ivit însă o controversă pe tema acestei ungeri, pe motivul că Nicodim Măndiță condamnă aspru prin cărțile lui pe toți aceia care fac semnul crucii pe jos, în diferite feluri (ajungând chiar la extrapolări ridicole, prin care până și țesătura în formă de cruce a covoarelor să intre în această categorie) și mai ales pe aceia care calcă pe semnul sfintei cruci. Întrucât călcarea semnului sfintei cruci era prezentată de Nicodim Măndiță ca o abjurare gravă, o necinstire specifică diavolului și slugilor lui, liderii pucioși s-au văzut brusc puși într-o încurcătură neașteptată. Singura soluție de moment care li s-a părut salvatoare a fost minciuna. Și așa, au preferat să declare senin că ei niciodată nu și-au uns tălpile picioarelor sau ale pantofilor, ci au uns piciorul doar pe zona superioară a labei piciorului, deasupra oaselor tarsiene. Adepții care erau de față au rămas consternați de această minciună grosolană, întrucât știau bine că ani de zile fuseseră învățați chiar de către liderii pucioși să se ungă direct pe tălpi!!! Dar acest lucru nu a fost suficient să pună la îndoială integritatea morală a liderilor pucioși, ei rămânând față de aceștia la fel de obedienți ca și înainte. La fel de plauzibil este că adepții i-au mai surprins pe liderii lor mințind și alte împrejurări, până ce s-au obișnuit și cu minciunile lor. O altă inadvertență în text este expresia “poporul Meu”, care apare aici un pic prea devreme. Peste tot prin anii ’80-‘90 se foloseau expresiile “poporul Verginicăi”, “lucrarea Verginicăi”, “trâmbițarea Verginicăi”. După anul 1993, când apare ruptura definitivă dintre Noul Ierusalim și B.O.R., liderii pucioși au transferat centrul de greutate al învățăturii de la Pucioasa dinspre Verginica spre “Domnul”, așa încât Verginica intră treptat într-un con de umbră, iar “Domnul” preia inițiativa de a “lucra” și a “trâmbița” către “poporul Domnului”, dar nu oricum, ci numai prin “porțile Sale”, care sunt liderii pucioși, fără de care Domnul recunoaște că nimic nu poate face, dacă sunt ei slăbiți și neputincioși. Deci liderii pucioși trebuie ocrotiți de către adepți, pentru ca să poată Domnul să “lucreze” prin ei. În timp, transferul de putere s-a finalizat și s-a cimentat atât de mult, încât acum despre Verginica nu se mai vorbește în “Cuvânt” decât din An în Paști, pe când despre Liderii Pucioși , nu e “cuvânt de la Dumnezeu” în care să nu se vorbească, la modul cel mai apreciativ cu putință. [COLOR=purple]…………………………………………………………………[/COLOR] [COLOR=purple] Anca Estera [/COLOR] [COLOR=purple]18 aprilie 2008[/COLOR] [COLOR=purple]…………………………………………………………………[/COLOR] |
#554
|
|||
|
|||
![]()
Poi draga Maria Margareta, acolo este Manastire shi pamanturile manastireshti sunt sfintzite de Domnul shi sunt sfinte caci sfintzi se odihnesc in pamanturile alea deci daca Domnul le-a zis sa ishi unga incaltzarile, suntem noi sfintzi ca sa-I cerem sa-shi dezlege shireturile incaltzamintelor? copilashii shi floricele Sale?
[COLOR=#0000ff]31.”…Să stropiți cu apă sfințită și cu semnul mirului cel sfânt să vă însemnați tălpile încălțămintelor voastre ca să striviți orice urmă de duh rău din căile voastre. Binecuvântate să vă fie intrările și ieșirile, că peste aceasta, dușmanii nu vor putea avea izbândă. Postul și rugăciunea, aceasta este puterea cea bună întru toate cele cu Mine, acestea sunt armele puterii creștinului cel biruitor…[/COLOR] [COLOR=blue]…Verginica este mare la Mine, măi tată și veghează peste poporul Meu și nu poate fără voi. Stă în fața Mea și vă pomenește și este mare mijlocitoare pentru tot creștinul care a mâncat de la această masă. Ea este mare la Mine, măi tată, căci prin ea, Eu am sunat pe pământ de Mi-am adunat un popor în zilele acestea. Rugăciunile ei înduioșează tot cerul și ea veghează cu duh treaz pe urmele copiilor care sunt fii ai lucrării Mele din vremea aceasta… Și are putere să vă ajute, așa precum toți sfinții sunt mereu lângă cei ce-i cheamă în ajutor… (25 februarie 1991)[/COLOR] [COLOR=#0000ff][/COLOR] [COLOR=#0000ff][COLOR=yellowgreen]"...Caruia eu nu sunt vrednic sa-I cer sa-shi dezlege shireturile incaltzamintelor..." cum a cerut arh Mihail lui Ioshua cand a intrat in Pamantul Sfant.[/COLOR] [/COLOR] [COLOR=#0000ff][/COLOR] [COLOR=#0000ff][COLOR=red]deci sigur ca prin gLume nu e indicat sa ne miruim pe talpi ori pe bocanci ci e suficient daca facem pe frunte shi maini... shi pe cele ce ne inconjoara, pe haine, pe gentzi, pe toate cele ce ne apartzin, fara a ne ispiti in a shi calca pe semnul sfintei Cruci in sens hulitor. Dar sa nu uitam ca in Pamant a fost infipta Sfanta Cruce shi pamantul acela pe care calcam e pamant sfant chiar daca avem pantofi, defapt ar fi trebuit sa umblam descultz ca e pamant sfant prin locurile sfinte... dar Domnul nu vrea se pare neaparat ca sa ne descaltze cand intram in Biserica...[/COLOR] dar au fost multzi sfintzi descultzi... [/COLOR] |
#555
|
|||
|
|||
![]()
Vsovi, ai vazut filmul intitulat "Apocalipsa"?
Daca nu l-ai vazut ma ofer sa ti-l trimit, ca sa vezi si tu de fapt ce e cu cele sapte trambite de care ne vorbeste Sfanta Scriptura! |
#556
|
|||
|
|||
![]()
Mai vsovi, arata-mi si mie te rog coerenta frazei urmatoare, postata de tine: "deci nu ma incumet, caci duhovnicia este la sufletul fiecaruia shi nu cum intzeleg eu ori altcineva... fiecare cum pricepe... dar cu buna credintza shi nu ca sa demonstreze preconceput gandul rau pe care shi l-a pus in cap... ca asha i se pare ca ar face un lucru bun cuiva, ar trage un semnal de alarma... avertizeaza... nu el defapt trage matza de coada iar shtim bine ce a facut Pisica, poi Pisica a papa-t proorocia lui Veronica pentru ca a pismuit-o pe Verginica... asha ca un fel de Moisi pentru neamuri... potrivit pentru vremurile din urma."
Esti total incoerent cu "sh"-urile si "tz"-urile tale, si chiar si fara ele. Nu ai nici o logica in frazele pe care le scrii. Am vazut pe profilul tau ca ai 41 de ani...41 sau 14? Despre ce pisica e vorba? Pisica a papat-o pe Veronica, care a pizmuit-o pe Verginica? Era o pisica mancatoare de oameni? Sau de prooroci? Sau...de proorocii? Spune-mi si mie unde sa caut in Sfanta Scriptura de pisici, ca tare mult imi plac animalele. A, si te mai rog inca ceva, spune-mi si mie, ce mesaj vrea sa transmita semnatura aia a ta, ca nu mai pot de curiozitate? Foarte bine iti spun si mariamargareta, si veveritza, si toti ceilalti. (Am citit din intamplare ca ai scris undeva ca mariamargareta vrea sa se asemene cu Maria Magdalena, care nu stiu ce nu a facut, si ea exact asta face, etc. Poate pe ea chiar asa o cheama, nu vrea sa se asemene cu nimeni...foarte frumos scrie!) Astept raspunsul tau, si cum foarte bine spune mariamargareta, te rog frumos, un raspuns rational, nu emotional. P.S: Fraza citata este doar una din sutele de exemple pe care le pot da, daca stau sa analizez putin, nu in amanunt, ci doar la prima citire. P.S.S: Inca o data, te rog, un raspuns RATIONAL, COERENT. |
#557
|
|||
|
|||
![]()
Esti timid ?
|
#558
|
||||
|
||||
![]() Citat:
aș vrea eu ca să fie defapt sfială sfânta dar este mai mereu frica și lepadare de cruce. în citatul pe care l-ai dat, eu am uitat să pun o virgulă (...nu, el defapt trage) "deci nu ma incumet, caci duhovnicia este la sufletul fiecaruia shi nu cum intzeleg eu ori altcineva... fiecare cum pricepe... dar cu buna credintza shi nu ca sa demonstreze preconceput gandul rau pe care shi l-a pus in cap... ca asha i se pare ca ar face un lucru bun cuiva, ar trage un semnal de alarma... avertizeaza... nu el defapt trage matza de coada iar shtim bine ce a facut Pisica, poi Pisica a papa-t proorocia lui Veronica pentru ca a pismuit-o pe Verginica... asha ca un fel de Moisi pentru neamuri... potrivit pentru vremurile din urma." și am să încerc să te lămuresc ce vroiam ca să se înțeleagă: "deci nu ma incumet"=adică nu aș vrea ca să incep să avocațesc, să mă cert, sa mă contrazic... deoarece m-aș indreptăți, m-aș crede ceva, bun de ceva, m-aș pierde... așa cum ar vrea cel rău ca să mă arat vrednic, credincios, puternic, ințelept, deștept, capabil, drept, și astfel să dau dovada de credință prefăcută și dragoste fațarnică, dregand lucrurile cu dregoste patimașe ori nepatimașe dar niciuna mântuitoare ci crezând că are Domnul nevoie ca cineva să-L mărturisească pe El din buze, din vorbe, din cărturăreli, făcând mereu pe învăȚĂTorul... și astfel inchipuindu-și sărmanul că poate ciupi niscaiva vrednicii in ochii "fraierilor" ori ai săi proprii și astfel căzând in MAREA inșelare a fericirii. "caci duhovnicia este la sufletul fiecaruia shi nu cum intzeleg eu ori altcineva... fiecare cum pricepe"= e motivația pentru care nu mă incumet să pretind ca doar eu înțeleg cel mai bine, dar eu citesc literal și așa pricep, cum poate oricine, dar coreland cu scripturile și cu ce au scris Sfinții Părinți și cu Tradiția orala Bisericească, Monahală, lăsându-mă în voia sufletului, a Duhului... a Duhului Sfânt, caci in miezul omului este și duh rău și de om necredincios dar și Duh de la Dumnezeu care mângâie sufletul... "pricepe... dar cu buna credintza shi nu ca sa demonstreze preconceput gandul rau pe care shi l-a pus in cap"= cel ce pricepe este cel ce pricepe nu mereu și doar rău intenționat ci pornind de la baza cinstită a încrederii că interlocutorul nu are intenția ca să-l mintă ori să-l viclenească ori să demonstreze că e prost ori să batjocurească ori să piardă ori să judece, ci acordându-și reciproc cuvenitul respect pe care ar trebui să-l aibă oricare doi oameni in cadrul oricărui dialog, indiferent de importanța dialogului, ori de interlocutori ori de auditori, cu atât mai mult cu cât sunt creștini dar mai ales creștini ortodocși adică oameni buni. Dar priceperea este dată celor ce aleargă dupa smerenie și nu celor ce aleargă dupa priceperea triumfalistă... căci doar aceia pricep care se și supun, își supun viața lor Vieții prin liberă voință. "ca asha i se pare ca ar face un lucru bun cuiva, ar trage un semnal de alarma... avertizeaza... nu, el defapt trage matza de coada"= mi se pare foarte clar incât nu știu ce ar trebui să mai explic. "Unii" Avertizează... probabil sperând ca prin asta să ciupescă niscaiva vrednicie, falsă vrednicie, de la mai mari sau de la gloată, neștiind că prin acest nărav se fac asemenea lui Iane și Iambres ori asemenea ucenicului pus să păzească oile din povestea "Petrică și lupul"... și acesta, Petrică, a alarmat mereu pe săteni că vine lupul și nu venise lupul iar atunci cănd chiar a venit lupul cu adevărat la oi nimeni nu l-a mai crezut pe sărmanul Petrică, mare alarmist. "iar shtim bine ce a facut Pisica, poi Pisica a papa-t proorocia lui Veronica pentru ca a pismuit-o pe Verginica" = pisica este simbolul dragostei pisicești și plină de sulimenizare și ispita și lingușeli pe langă mai marii lumii, fiind văzută ca o mare zeitate prin Egipt, luată fiind drept model de lumea noastră plină de papa, care se lacomește și pizmuiește și se dragostește asemenea mâțelor, prin tufișuri ori pe acoperișuri și poduri ori tomberoanele cu gunoaie. "Verginica... asha ca un fel de Moisi pentru neamuri... potrivit pentru vremurile din urma" = un adevar de la Dumnezeu, impreună cu cele 7 Trambițe ale Domnului, trambițând de la Dumnezeu și nu ceea ce își închipuie unii prin filme ca ar fi sau ca este sau va fi... căci cele 7 Trambițe trâmbițeaza spre pocăința și mântuire pentru ca omul păcătos să poată sa vină întru Dumnezeu și Acesta să-l vieze pe el, iar apoi să-i dăruiască sfântă înviere și Viață veșnică, Cunoașterea lui Dumnezeu, Cuvântul lui Dumnezeu, Sfânta Treime cu toți sfinții Săi.
__________________
De sus "Răbdaree, răbdărică, răbdăroi" caci altfel te preschimbi in 0,1,2 Moroi. A sosit ceasul să faci ceea ce ai de gand, până seara, și mâine dis de dimineață... "Fă cum ți-a spus fratele Ioan. Dumnezeul lui Varsanufie și al lui Ioan este Unul și Același" {[(sovidiu=>>vsovi=>>Petru_si_El=>> iar mai sus V=>=<=B; "Taina Vorbei Mari" să o păstrezi)]} |
#559
|
|||
|
|||
![]()
[COLOR=blue]Vsovi[/COLOR]numele își schimbă, dar năravul, ba.
Vsovi, aveai ocazia să-ți alegi o semnătură mai modestă și mai inteligibilă, dar ai preferat din nou să-ți dai importanță. Mai bine te întorceai la pseudonimul [COLOR=blue]sOvidiu[/COLOR], și ai fi fost mai interesant așa. Dar, se pare că ideea revoluționară ți-a venit după ce ai citit aici pe forum (#450) basmele cu Dumnezeul Pucioasei care, atunci când îl podidea plictiseala, pleca la plimbare cu Șfântul Petru de braț, pe la Balta Brăilei și prin împrejurimi. Deghizați în cerșetori, se distrau și ei ca oamenii, fie băgând o balegă de vacă în foc ca să se preschimbe în pâine albă, fie scufundând un sat cu biserică cu tot, și privind apoi spectacolul cu satisfacția pe care o simțea Nero când dădea foc Romei… Pe loc ți-a venit gândul că ai putea fi și tu un [COLOR=#993300]factotum[/COLOR] care va fi să pună ordine pe acest Forum, adică un fel de [COLOR=blue]Petru și El[/COLOR], o versiune biblică a pseudonimului [COLOR=blue]Furnica și Elefantul[/COLOR][COLOR=#993300].[/COLOR] Și așa, cu această nouă identitate de împrumut, vrei acum să ne ameninți că te vei transforma în [COLOR=blue]0,1,2 Moroi[/COLOR], dacă îți vom pune pe mai departe răbdarea la încercare. Dar, zicem și noi după vorba ta: “A sosit ceasul. Ce faci, fă mai repede!”. Adică, “Nu lăsa pe mâine ce poți face azi.” Timid, timid, dar îndată te pui pe lămurit cititorii mai grei de cap. Adică: “Cine citește, să înțeleagă. Cui îi este foame, să se ducă să mănânce și să se sature”. Vom lua pe rând toate explicațiile frăției tale: [COLOR=blue]"deci nu ma incumet"=adică nu aș vrea ca să incep să avocațesc, să mă cert, sa mă contrazic... deoarece m-aș indreptăți, m-aș crede ceva, bun de ceva, m-aș pierde... așa cum ar vrea cel rău ca să mă arat vrednic, credincios, puternic, ințelept, deștept, capabil, drept, și astfel să dau dovada de credință prefăcută și dragoste fațarnică, dregand lucrurile cu dregoste patimașe ori nepatimașe dar niciuna mântuitoare ci crezând că are Domnul nevoie ca cineva să-L mărturisească pe El din buze, din vorbe, din cărturăreli, făcând mereu pe învăȚĂTorul... și astfel inchipuindu-și sărmanul că poate ciupi niscaiva vrednicii in ochii "fraierilor" ori ai săi proprii și astfel căzând in MAREA inșelare a fericirii. [/COLOR][COLOR=#993300] [/COLOR]Nu te încumeți, dar te încumeți. Cu circa 3000 de postări pe Forum, ai șansele să bați toate recordurile. Nu te cerți, dar adesea te contrazici. Nu te îndreptățești, dar îți cauți dreptatea. Nu te crezi bun de ceva, ci de altceva. Nu te arăți deștept, dar îi crezi pe alții proști. Nu dai dovadă de credință prefăcută, ci contrafăcută. [COLOR=#993300] [/COLOR][COLOR=blue]"caci duhovnicia este la sufletul fiecaruia shi nu cum intzeleg eu ori altcineva... fiecare cum pricepe"= e motivația pentru care nu mă incumet să pretind ca doar eu înțeleg cel mai bine, dar eu citesc literal și așa pricep, cum poate oricine, dar coreland cu scripturile și cu ce au scris Sfinții Părinți și cu Tradiția orala Bisericească, Monahală, lăsându-mă în voia sufletului, a Duhului... a Duhului Sfânt, caci in miezul omului este și duh rău și de om necredincios dar și Duh de la Dumnezeu care mângâie sufletul...[/COLOR] Tocmai asta e, că nu corelezi ceea ce citești, cu Scripturile. Ți s-a spus de mai multe ori să aprofundezi avertismentul de la [COLOR=#993300]Galateni 1,8-9[/COLOR], dar tot degeaba, tu o ții una și bună: cică “Evanghelia de la Pucioasa e o mare lucrare cerească.” Ți s-a spus că la Pucioasa e o mănăstire doar cu numele, dar tu nu crezi până nu vezi, și nu vezi pentru că așa vrei să crezi. Și numele de “mănăstire” este dat tot de ei, nu de alții. Eu știu că o mănăstire este o obște creștină recunoscută atât de Biserică, cât și de toți creștinii care vin la ea în vizită. Or, aici singurii care o recunosc sunt pucioșii, adică cei care i-au dat în mod fraudulos acest nume, organizându-se apoi într-o curioasă comunitate mixtă.[COLOR=#993300] [/COLOR][COLOR=blue]"pricepe... dar cu buna credintza shi nu ca sa demonstreze preconceput gandul rau pe care shi l-a pus in cap"= cel ce pricepe este cel ce pricepe nu mereu și doar rău intenționat ci pornind de la baza cinstită a încrederii că interlocutorul nu are intenția ca să-l mintă ori să-l viclenească ori să demonstreze că e prost ori să batjocurească ori să piardă ori să judece, ci acordându-și reciproc cuvenitul respect pe care ar trebui să-l aibă oricare doi oameni in cadrul oricărui dialog, indiferent de importanța dialogului, ori de interlocutori ori de auditori, cu atât mai mult cu cât sunt creștini dar mai ales creștini ortodocși adică oameni buni. Dar priceperea este dată celor ce aleargă dupa smerenie și nu celor ce aleargă dupa priceperea triumfalistă... căci doar aceia pricep care se și supun, își supun viața lor Vieții prin liberă voință.[/COLOR] Și chiar dacă pleci de la premisa că interlocutorul nu te minte, dar pe parcurs constați că te minte, va trebui vrând-nevrând să-ți reconsideri acea atitudine inițială.Dacă nu vrei să faci acest lucru, înseamnă că ești de acord cu minciuna, ești de acord să fii mințit, și ești de acord să girezi minciuna și în fața altora, mai puțin documentați. Dar aceasta nu mi se pare o atitudine nici corectă, nici înțeleaptă.Când o scriere considerată sacră este modificată în înțelesurile ei, scoțându-se o versiune nouă, “perfecționată”, înseamnă că: ori prima versiune a fost mincinoasă, ori a doua este falsă.[COLOR=#993300] [/COLOR][COLOR=blue]"ca asha i se pare ca ar face un lucru bun cuiva, ar trage un semnal de alarma... avertizeaza... nu, el defapt trage matza de coada"= mi se pare foarte clar incât nu știu ce ar trebui să mai explic. "Unii" Avertizează... probabil sperând ca prin asta să ciupescă niscaiva vrednicie, falsă vrednicie, de la mai mari sau de la gloată, neștiind că prin acest nărav se fac asemenea lui Iane și Iambres ori asemenea ucenicului pus să păzească oile din povestea "Petrică și lupul"... și acesta, Petrică, a alarmat mereu pe săteni că vine lupul și nu venise lupul iar atunci cănd chiar a venit lupul cu adevărat la oi nimeni nu l-a mai crezut pe sărmanul Petrică, mare alarmist.[/COLOR] Avertismentele asta spun: Aveți grijă că se vehiculează idei care se contrazic unele pe altele, contrazic Sfânta Scriptură, contrazic Sfânta Tradiție. Cred că e de ajuns. A băga capul în nisip atunci când ți se aduc asemenea avertismente înseamnă că nu vrei să le auzi, darămite să le mai și cercetezi, deși se spune așa: [COLOR=#993300]“Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.”(I Ioan, 4,1)[/COLOR] Așa că … [COLOR=blue]Petrică și El[/COLOR] ar face bine să fie mai atent cu avertismentele, ca să nu dea peste lup, sau lupul să dea peste el. [COLOR=#993300] [/COLOR][COLOR=#993300] "iar shtim bine ce a facut Pisica, poi Pisica a papa-t proorocia lui Veronica pentru ca a pismuit-o pe Verginica" = pisica este simbolul dragostei pisicești și plină de sulimenizare și ispita și lingușeli pe langă mai marii lumii, fiind văzută ca o mare zeitate prin Egipt, luată fiind drept model de lumea noastră plină de papa, care se lacomește și pizmuiește și se dragostește asemenea mâțelor, prin tufișuri ori pe acoperișuri și poduri ori tomberoanele cu gunoaie. [/COLOR] Aici lucrurile sunt simple, vorba proverbului: “Foaie, verde, lobodă, bagă roaba-n beci!”. [COLOR=black]Sau[/COLOR]altul: “Dacă-ți zic doi sau trei că ești beat, du-te și te culcă![COLOR=black]”[/COLOR][COLOR=#993300] "Verginica... asha ca un fel de Moisi pentru neamuri... potrivit pentru vremurile din urma" = un adevar de la Dumnezeu, impreună cu cele 7 Trambițe ale Domnului, trambițând de la Dumnezeu și nu ceea ce își închipuie unii prin filme ca ar fi sau ca este sau va fi... căci cele 7 Trambițe trâmbițeaza spre pocăința și mântuire pentru ca omul păcătos să poată sa vină întru Dumnezeu și Acesta să-l vieze pe el, iar apoi să-i dăruiască sfântă înviere și Viață veșnică, Cunoașterea lui Dumnezeu, Cuvântul lui Dumnezeu, Sfânta Treime cu toți sfinții Săi.[/COLOR] Întrebare de 100 de puncte: Veronica a fost “trâmbiță” (sau, “Moisi pentru neamuri” cum zici frăția ta, gândindu-te probabil la neamurile ei) pe când era monahia Veronica Barbu-Gurău de la Vladimirești, sau pe când era tovarășa Veronica Văsâi din București? Și alta, suplimentară (fără puncte, deci) Petrache Lupu a fost “trâmbiță” pe când era cioban particular la “Buturugi”, sau pe când era membru al Gospodăriei Agricole Colective din Maglavit? Deocamdată, atât. Despre celelalte trompete apocaliptice, pe altă dată. |
#560
|
|||
|
|||
![]()
Draga Maria-Margareta, ma crezi ca in afara de a face mishtocareala ca lovind in mine sa negi Adevarul, n-am priceput nici un argument al tau?
iar acolo era "Verginica... asha ca un fel de Moisi pentru neamuri... potrivit pentru vremurile din urma" deci de unde vezi dumneata ca am zis de Veronica? ce vrei sa spui dumneata defapt cu toate insinuarile la adresa mea? shi ce tzi-e neclar la nick-ul Petru_si_El din ce am scris la subsol? in semnatura cum zicetzi voi. sau pana la urma tot tzi-ai demonstrat ca eshti indreptatzita sa te comportzi cu rea credintza... adica eshti de buna credintza pana la prima minciuna pe care o descoperi la interlocutor shi apoi ii dai in cap ca in beciurile securitatzii? pentru ca nu a zis cum e linia partidului, cum trebuie ca sa dea bine la Cezar? deci draga Maria-Margareta, ai impresia ca daca o chema Veronica Micle, sau Verona de Narcisi sau cineshtie ce nume pompos era mai demna de crezare, iar pe Verginica daca o chema altfel, un nume innobilat cu un titlu de conte sau de ducesa ar fi fost mai drepte cuvintele Domnului Trambitzate prin Trambitza Sa? sau tu eshti mai rau ca shi comunishtii ca macar aia daca aveai origine sanatoasa nu te baga la canal, voi shi pe aiai ii bagatzi la canal? daci sa fim noi mai rai ca shi comunishtii? nu-i exclus, ca doar am avut ce invatza de la comunishti shi securishti shi capitalishtii de peste noapte shi se pare ca asemenea lor ne comportam, ca doar am pus mana pe una din puterile din stat, pe gazetarie... unde scoatem adevarul din minciuna shi din minciuna adevar dupa cum e interesul aluia ce investeshte in tabloidul plin cu "arta" shi "noutatzi", unde ni se prezinta VIP-urile celor carora sa le sorbim cuvintele din gura... shi sa ne distram... deci chiar asha rau am ajuns? |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Fenomenul Posaga | poster | Exorcismul | 13 | 13.01.2015 14:22:59 |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti | geo.nektarios | Secte si culte | 3 | 01.04.2011 17:38:21 |
mesaj de la noul ierusalim | anaana71 | Secte si culte | 417 | 31.01.2011 15:31:40 |
|