Citat:
În prealabil postat de tricesimusquintus
Daca va referiti la Apoc.1,10 exista doar trei posibilitati (ziua duminicii nu se afla printre ele):
1. Ioan teologul se afla in viziune in Ziua Domnului, "cea mare si infricosata" a venirii Sale.
2. Ioan s-a aflat in Duhul in Ziua Domnului, adica sambata.
3. Ioan s-a aflat in Duhul in ziua domnului, adica ziua din calendar numita astfel (ziua Cezarului de la Roma).
Va felicit ca ati revizuit formularea anterioara, scotandu-i pe apostoli din lista sustinatorilor duminicii.
Iau seama, acele marturii atesta starea de fapt: dupa moartea apostolilor, treptat, o buna parte a crestinilor au inceput sa inlocuiasca ziua de odihna a sambetei cu prima zi a saptamanii. Bineinteles fara a avea nici o justificare in poruncile lui Hristos.
|
Acum am vazut cat de rataciti de la adevar sunteti. Toate cele 3 posibilitati sunt speculatii aberante pentru ca urmasii apostolilor arata clar in scrierile lor ca ziua Domnului e ziua in care El a inviat, nu ziua cezarului sau alta aberatie de a voastra.