![]() |
![]() |
|
#1281
|
|||
|
|||
![]()
169. Slujbele religioase la pucioși(II)
5. O particularitate a Sfintei Liturghii la pucioși o constituie „coborârea Cuvântului”. Aceasta are loc întotdeauna la slujba oficiată exclusiv de două persoane (Mihaela și Nicușor) în circumstanțe nebuloase. Liderii pucioși pretind că Mihaela aude glasul unui duh, ca o suflare de vânt, care-i dictează apoi pe îndelete, cuvânt cu cuvânt, ce trebuie să scrie. Nicușor ar fi doar martor al fenomenului, el nu aude, nu vede, dar crede. Ulterior, Nicușor transcrie „Cuvântul” pe site și îl citește cu intonație dumnezeiască, pentru ca să fie și înregistrat. Mihaela îl învață mereu cum trebuie să intoneze citirea Cuvântului, ca să fie așa cum l-a auzit ea. Caseta cu înregistrarea circulă apoi printre pucioși, din mână în mână. Au fost cazuri de „Cuvinte” care au avut circuit închis, nefiind date niciodată publicității. Acestea, de regulă, se refereau la situații grave, de certuri sau de „neîmpliniri” între pucioși. De remarcat că toate aceste modificări liturgice se regăsesc și în celelalte slujbe făcute de pucioși, care au de regulă o audiență mai largă (acum sunt admiși și simpatizanții, iar uneori – în mod excepțional, dacă e vorba de vreo personalitate publică deosebită – chiar și unii vizitatori ocazionali). Este vorba însă doar de slujbele intitulate: Acatiste, Paraclise, Sfeștanii. Pucioșii nu oficiază nici nunți – pe care le consideră spurcate din principiu – nici botezuri. Slujbele de înmormântare ale pucioșilor se oficiază întotdeauna de preoții Bisericii majoritare (BOR). În situații de acest gen, preoții ortodocși sunt buni, în rest, sunt inacceptabili. Este drept că la aceste slujbe de înmormântare participă în civil și un „preot” pucios, amestecat printre ceilalți adepți, care reproduce simultan și în gând toată slujba pe care o fac preoții ortodocși ai BOR, probabil din convingerea că oricum slujba acestora „nu e primită”, și de aceea musai trebuie dublată în taină de către un „preot” pucios. În fine, Taina Spovedaniei la pucioși a suferit și ea unele schimbări, mai ales în timp. Ceva mai înainte, „preoții” pucioși erau un fel de interfață între liderii „prooroci” și penitenți. Asta trebuie înțeleasă astfel: penitenții spuneau tot ce au de spus, iar liderii pucioși, ca niște prooroci ce sunt, nu trebuiau să fie nepăsători la frământările lor, așa că aveau grijă să afle totul de la „preoți”, ca să poată apoi să-i ajute mai eficient pe cei greșiți, cum să se îndrepte ei ca să le fie bine. Mai nou, după ce liderii pucioși au fost dezamăgiți până și de „preoții” lor, pe motiv că nu le sunt neapărat excesiv de fideli, au inventat o metodă nouă de spovedanie: Penitenții se adună în cerc, în jurul „proorocilor” Mihaela și Nicușor(Arhiereul Domnului), și vorbesc unul după altul, spunându-și toate greșelile și gândurile zilei. Mihaela doar ascultă, în timp ce Arhiereul Nicușor le pune pe rând epitrahilul preoțesc pe capete și le rostește rugăciunea de dezlegare: „Domnul și Dumnezeul Nostru Iisus Hristos... etc.” Slujba de Maslu la pucioși se săvârșește ocazional, dar nu s-a înregistrat vreodată vreo vindecare spectaculoasă. Ba mai mult, pucioșii sunt în mod constant clienții spitalelor, poate din prea multă neodihnă (sunt instruiți de liderii lor să se roage îndelung ziua și noaptea, pentru tot felul de nevoi interne și externe – inclusiv pentru ca Traian Băsescu să câștige în mod repetat alegerile), poate de o hrană deficitară (sunt exclusiv vegetarieni, și nici mult nu manâncă), poate de unele rele tratamente care le slăbesc puterile psihice, poate din dezamăgirea că, după zeci de ani de așteptări, promisiunile liderilor lor se încăpățânează să nu se împlinească. |
#1282
|
|||
|
|||
![]() Citat:
mă, voi tot dați citatul asta mereu dar nu știți nici ce evanghelie predica sf Ap Pavel, nici ce înseamnă aia altă evanghelie, nu știți nici să pricepeți măcar textul cu pricina ca să știți la cine se referă ca surse ale minciunii ci voi propagând mereu acest citat nu faceți altceva decât să vă recunoașteți unelte fidele pentru promovatorii înșelăciunilor, adică a celor care fie nu pricep nimic, fie pricep prea bine dar vor ca voi să nu credeți și să nu primiți Adevarul ca nu cumva să-și piardă ei privlegiurile pentru privilejuri faine de a păcătui în voie de la pupitrul de comandă... deci cine erau cei de atunci care treceau rapid de la cel ce va chemat prin Harul lui Hristos, la altă evanghelie, care nu este alta decât că vă tulbură că voiesc să schimbe Evanghelia lui Hristos? deci dacă de la noi sau de la un înger din cer v-ar vesti cineva altă evanghelie decât aia pe care v-am vestit-o să fie anatemă... deci e valabil ce a vestit sf Pavel, deci ce ați primit e valabil... dar voi nu pricepeți nici ce ați primit nici ce evanghelie a vestit sf Pavel nici ce înseamna termenul alta... deci dacă nu pricepeți de ce nu lăsați pe cei ce pricep în pace ci le creați tulburare spunând că evanghelia de la Pucioasa este în contradicție cu Evanghelia la care ați fost chemați prin Harul Domnului... deci practic nu afirmi nimic decât ridici la fileu o frică idolească... să nu citim, să nu credem, să dăm anatemei doar pentru faptul că unii zic că e alta... poi e chiar Apocalipsa implinindu-se iar sf Pavel a vorbit de așa ceva, deci cum ar putea să fie alta? alta ar fi una care ar zice ceea ce susțineți voi, adică faptul că după Apocalipsă dată prin sf Ioan Teologul, Hristos ar fi murit sau ar fi plecat definitiv la Ceruri lăsându-ne de izbeliști... pe mâna fariseilor și a lui antichrist sau a celui rău cu fiarele lui cu tot... deci vă rog frumos nu mai insinuați degeaba în speranța că o să stârniți frică și panică de anateme... căci cutremurele și pandemiile și tulburarea vine de la păcatele nedreptății, nu le trimite nimeni ci vin ele chemate de păcate și răutăți și minciuni și aberații... alea pe care le facem noi... deci anatema vine singură așa că nu mai dați voi mereu anatemei pe prooroci... ci acolo ''să fie anatemă'' este ca să credeți voi că or să fie anatemă... deci vor cădea în groapă cei ce leapădă sau schimbă Evanghelia în altceva... în basme sau în distracții sau în ce știu eu ce plăceri fariseice... deci singuri își atrag anatema... se dedau anatemei... așa că i-a dat Anatemei... Dumnezeu... voi încercați să ieșiți de sub ea... nu vă puneți să o dați voi: sfinților, proorocilor sau copiilor... Dar in dar Evanghelia de la Pucioasa, primită de la Cuvântul lui Dumnezeu nu are cum să fie aceiași Evanghelie la nivel de litere și fraze, adică gramatical așa ca o copie xerox, că pe motivul ăsta zic unii că e alta, ci ce se dă acuma este aceiași Evanghelie vestită mai înainte întrucât este o parte din împlinirea Evangheliei vestite de sf Ap Pavel... deci face parte din împlinirea Evangheliei Domnului, vestite de Apostoli... deci nu mai dați citatul ăsta așa ca ptolomacii... că fără să pricepeți nimic mă întreb cum puteți face afirmații neacoperite măcar de priceperea textului citat, cât de cât, la nivel semantic, la nivel de gramatică elementară, ori măcar la nivel de bun simț? deci ce e aia alta? în capul vostru... și cine vă tulbură ca să vă schimbe Evanghelia? nu cumva voi vreți să le-o schimbați pe a lor și nu numai pe a lor ci și pe a voastră, ca nu cumva vreuna să fie ... o altă ?????? (nici eu nu pricep mai nimic dar măcar caut să stau în banca mea și nu să dau anatemei pe... prooroci sau pe sfinți) Last edited by vsovivi; 25.01.2010 at 15:52:07. |
#1283
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#1284
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Poi eu ți-am cerut să-ți bați ceva? cu mine? Doamne ferște, ba să nu-i bați capul că și așa... Și care e gravitatea invocată? ce o să mi se întâmple dacă cred Evanghelia Domnului? nu ți-am zis că voi ziceți ca-s povești deși toate s-au împlinit iar faptele Trâmbițelor sunt reale? nu v-am zis că voi le transformați în povești? probabil și epoca de zmoală a fost tot o poveste... aia de tristă amintire... Poi credința nu ține de inteligență ci de dar, uite așa am fost eu miluit de Hristos ca să cred... iar celor ce li se dă mult, mult li se va cere, așa că vai de mine păcătosul daca mă nemulțumesc, deoarece ''nemulțumitului i se ia darul'' ... doar să nu mă apuc să mulțumesc și eu așa ca fariseul ce-și râdea de vameș... râdea hârb de oală spartă... Last edited by vsovivi; 25.01.2010 at 16:03:57. |
#1285
|
|||
|
|||
![]()
170. Pacea la pucioși (I)
Mesajul evanghelic al Domnului Iisus Hristos nu poate fi înțeles corect decât în integralitatea lui. Să urmărim, spre exemplu, următorul text care ilustrează o proorocie a celor care se vor întâmpla din cauza împietririi inimilor oamenilor: „Nu socotiți că am venit să aduc pace pe pământ; n-am venit să aduc pace, ci sabie. Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, pe noră de soacra sa. Și dușmanii omului (vor fi) casnicii lui.” (Matei 10, 34-36) Acest text este adesea scos din contextul general al Evangheliilor, fiind interpretat rigid, ca și când el ar exprima ad litteram chiar voia lui Dumnezeu, și care ar lucra în chip predestinat pentru instaurarea unui haos universal, bazat pe dușmănie generalizată, ca o consecință directă a unei doctrine vădit belicoase. În realitate, Hristos era tocmai dimpotrivă, un mesager divin al păcii, și așa își întâmina El ucenicii, cu cuvintele „Pace vouă!”. Textul de mai sus nu exprimă nicidecum o dorință divină prestabilită, sau un mesaj didactic, ci o perspectivă nedorită la care se poate ajunge atunci când cei care doresc să fie împlinitori ai credinței ortodoxe nu găsesc înțelegere din partea casnicilor lui. Textul acesta are așadar un caracter preventiv: cei care-l descoperă în filele Scripturii nu vor mai fi surprinși dacă vor fi chiar ei afectați de o asemenea nedorită, posibilă împrejurare. Pentru unii însă, care nu înțeleg decât litera Evangheliei, dar nu și spiritul ei, textul acesta devine un criteriu de viață, cu caracter călăuzitor, iar ei capătă convingerea că le revine obligația de a contribui cu energie la aplicarea și generalizarea lui. În opinia lor, toți creștinii, fără excepție, ar urma să treacă obligatoriu prin această dureroasă experiență. Spre exemplu, sectanții pucioși pretind că Dumnezeu Își caută pe acest criteriu exclusivist niște colaboratori apropiați și fideli, prin intermediul cărora să promoveze la modul practic ideologia pucioasă ce fusese deja de ani de zile mediatizată la modul teoretic sub o titulatură de împrumut (fraudulos): „Cuvântul lui Dumnezeu”. Aceștia afirmă că selecția simpatizanților pucioși care vor primi „darul credinței” în doctrina acestei secte trebuie să se facă exclusiv pe acest criteriu al despărțirii absolute, dușmănoase chiar, de ceilalți membri ai familiei. Punerea în practică a acestei doctrine a căpătat accente atât de aberante, încât au existat nu puține cazuri când în unele familii de pucioși, la recomandarea insistentă a liderilor sectei, copii minori au fost despărțiți cu forța de părinții lor și crescuți apoi până la majorat în alte familii de pucioși. Scopul declarat al acestei practici de „schimburi de copii” a fost ca între părinți și copiii lor naturali să nu se instaleze cumva vreo afinitate, vreo dependență sau vreo afectivitate pronunțată, ceea ce în opinia lor ar fi fost intolerabil și impardonabil, în raport cu mesajul biblic exprimat la Matei 10, 36 și la Luca 18, 29-30: “Îmi trebuie doar om credincios ca să merg, căci cel credincios este găsit de Mine cu inimă curată, și aceluia i-am dat darul credinței și l-am ajutat să-l poarte. Când Eu îi aleg pe-ai Mei pentru Mine, Eu am de răbdat mult, căci omul e înconjurat de-ai lui și de oameni fel de fel, iar până rămân Eu cu bobul cel curat în mână e multă lucrarea vânturatului plevei, e mult de suferit și de răbdat, și suferă Domnul pe pământ de la omul necredincios și trufaș până ce-Și alege pe-ai Săi dintre aceștia, și am spus cuvânt mare acum două mii de ani pentru cei credincioși, și așa am spus: "Cine nu lasă pentru numele Meu părinți și frați, soție și copii, rude și prieteni, averi și ranguri și pe sine însuși apoi ca să poată să fie al Meu cu totul, unul ca acela nu poate pentru Mine, nu poate să-Mi fie ucenic și credincios fără de întoarcere". Eu însă îl ajut pe cel cu inima curată și rabd și sufăr cu durere așteptând până ce biruiesc piedici fel de fel din calea celui ce vine venind la Mine, vine cu dor, și dorul îi este înger curățitor de cale pe calea lui cu Mine.” (Citat din “Cuvântul dela Pucioasa” din 19-01-2010) Pucioșii sunt tentați așadar să deceleze două atitudini fundamental opuse care vor trebui folosite în relațile curente cu semenii lor: - o relație de pace cu cei de aceeași credință cu ei; - o relație dușmănoasă, sau măcar de separare totală și radicală, dusă până la indiferență, față de cei care nu le împărtășesc opiniile lor sectare. Acest lucru este vizibil printr-o modificare liturgică, necanonică, pe care pucioșii au operat-o în slujbele lor. Deși aceste slujbe sunt copiate în proporție covârșitore după cărțile de cult editate de B.O.R., pucioșii și-au permis să modifice toate sintagmele și expresiile care nu le conveneau sau care intrau în conflict de interese cu convingerile lor religioase. De exemplu, episcopul locului este înlocuit în diptice cu episcopul pe care l-ar vrea ei la cârma bisericii lor (pe care ei o numesc Biserica „Noul Ierusalim”), fără măcar ca acesta să fi fost numit într-o asemena funcție sau să-și fi dat vreodată consimțământul la așa ceva: „Pe Prea Fericitul Părintele nostru Irineu, Patriarhul Bisericii Noul Ierusalim, să-l pomenească Domnul Dumnezeu în împărăția Sa!”. Avem așadar de-a face aici nu numai cu un afront adus Bisericii oficiale, deci o manifestare schismatică, dar și cu un abuz, bazat pe delațiune și sperjur, care aduce atingere gravă demnității și onoarei unei fețe bisericești. Alt exemplu este folosirea exprimării „Ție, Doamne, ne rugăm!” în loc de „Domnului să ne rugăm!” ceea ce vrea să exprime o intimitate legitimă a pucioșilor cu Dumnezeirea, care nu se regăsește și în Biserica majoritară. Cu alte cuvinte, ni se sugerează că ei și numai ei s-ar afla în dialog direct cu Dumnezeu, în timp ce majoritarii ortodocși au rămas pe mai departe la dialogul indirect. În fine, dar nu în ultimul rând, o modificare legată de subiectul discutat mai înainte este formularea „Pace vouă!” care înlocuiește în mod invariabil exprimarea clasică din bisericile ortodoxe „Pace tuturor!” . Cum se explică această înlocuire? „Preoții” pucioși au preluat expresia pe care o folosise Mântuitorul pentru a-i saluta pe ucenici după învierea Sa. Ei consideră probabil că această exprimare este superioară formulării „Pace tuturor!”, deoarece face distincția între cei de față (pucioșii prezenți la slujba lor, care ar fi beneficiarii de drept ai urării de pace) și cei aflați în exteriorul bisericii lor, care n-ar fi demni de acest mesaj. Așadar, nu toți trebuie să primească salutul păcii, ci numai „cei credincioși”, adică adepții pucioși. Biserica tradițională a adoptat însă un alt mesaj, cu adevărat irenic. Prin formularea „Pace tuturor!” ea exprimă un mesaj de conciliere, de invitație la cunoașterea Evangheliei și de instaurare a frăției între toți oamenii de pe pământ. Mesajul Bisericii fiind unul universal, de evanghelizare pentru toată suflerea care-L caută pe Domnul, el nu putea fi în același timp unul exclusivist. Biserica Ortodoxă tradițională se arată a fi adevărata purtătoare a Duhului Sfânt, căci ea împlinește mesajul pastoral cu care fuseseră investiți ucenicii de Mântuitorul Iisus încă de la început. Într-adevăr, la prima trimitere a ucenicilor la propovăduire, Iisus i-a îndemnat să semene salutul păcii în mod nediferențiat, către toți și tuturor. Diferențierea se făcea în mod natural abia după ce mesajul păcii ajungea la primitorii lui: cei care primeau pacea, se bucurau îndată și de roadele ei; cei care o respingeau, pierdeau prilejul unic de a ajunge ei înșiși făcători de pace. În oricare dintre cele două situații, ucenicii n-aveau nimic de pierdut, căci pacea lor nu se risipea fără rost: „În orice cetate sau sat veți intra, cercetați cine este în el vrednic și acolo rămâneți până ce veți ieși. Și intrând în casă, urați-i, zicând: "Pace casei acesteia". Și dacă este casa aceea vrednică, vină pacea voastră peste ea. Iar de nu este vrednică, pacea voastră întoarcă-se la voi.” ( Matei 10,11-13) |
#1286
|
|||
|
|||
![]()
170. Pacea la pucioși (II)
Sunt oare pucioșii și ei niște făcători de pace? Căci ei dau pace semenilor lor tot așa cum o dă și lumea: în mod selectiv și preferențial. Ei îi disprețuiesc pe „vrăjmașii lor”, considerându-i nedemni de pacea lor. Pentru ei pacea nu se dă tuturor, căci ei iubesc doar pe cei care îi iubesc și fac bine doar celor care le fac bine. Dar Domnul i-a învățat să nu facă așa, ci să fie fiii Celui Preaînalt, să fie fii ai lui Dumnezeu: „Și precum voiți să vă facă vouă oamenii, faceți-le și voi asemenea; Și dacă iubiți pe cei ce vă iubesc, ce răsplată puteți avea? Căci și păcătoșii iubesc pe cei ce îi iubesc pe ei. Și dacă faceți bine celor ce vă fac vouă bine, ce mulțumire puteți avea? Că și păcătoșii același lucru fac. Și dacă dați împrumut celor de la care nădăjduiți să luați înapoi, ce mulțumire puteți avea? Că și păcătoșii dau cu împrumut păcătoșilor, ca să primească înapoi întocmai. Ci iubiți pe vrăjmașii voștri și faceți bine și dați cu împrumut, fără să nădăjduiți nimic în schimb, și răsplata voastră va fi multă și veți fi fiii Celui Preaînalt, că El este bun cu cei nemulțumitori și răi” (Luca 6, 31-35) Domnul Iisus i-a învățat pe ucenii Săi să nu fie făcători de pace așa cum este lumea, în chip preferențial. „Pace vă las vouă, pacea Mea o dau vouă, nu precum dă lumea vă dau Eu. Să nu se tulbure inima voastră, nici să se înfricoșeze” (Ioan 14:27) le spunea Mântuitorul ucenicilor Săi, îndemnându-i ca și ei să facă la fel unii către alții, ca să fie fiii Lui. Căci tot El era Cel care le zicea: „Fericiți făcătorii de pace, că aceia fiii lui Dumnezeu se vor chema” (Matei 5,9) Pucioșii își fixează ca obiectiv primordial propovăduirea unei noi Evanghelii, numită “Evanghelia Sfintei Virginia”, și își îndeamnă adepții să vegheze cu strășnicie la păstrarea darului credinței în această Evanghelie. Între ei și dușmanii acestei învățături, supranumită și “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” nu poate fi pace, ci dușmănie, chiar dacă cei care-i mustră pe pucioși pentru rătăcire de la dreapta credință sunt chiar casnicii lor: “Vegheați cu veghe sfântă și păziți cu grijă mare acest dar și păziți-vă de cei ce ar da să vi-l răpună, căci credința voastră în acest cuvânt are mulți, mulți dușmani, și nu uitați vestea Mea cea de acum două mii de ani când Eu am spus că dușmanii omului sunt casnicii lui, și de acolo începe, de aproape de voi începe numărul dușmanilor credinței voastre, iar duhul cel potrivnic Mie și omului credincios Mie știe ce să atace în om, și atacă credința între Mine și om, unirea Mea cu omul, legătura cea tainică între Mine și el, duhul iubirii, care leagă pe om de Dumnezeu cu putere de nedespărțit.” (Citat din “Cuvântul dela Pucioasa” din 19-01-2010) Sunt pucioșii făcători de pace, dacă își dau doar unii altora pacea, prin salutul „preoților” lor: „Pace vouă!”, iar pe „vrăjmașii” lor, casnicii care nu gândesc la fel ca ei, îi dușmănesc și-i disprețuiesc? Și dacă nu sunt, pot fi ei chemați cu numele de „fiii lui Dumnezeu”, așa cum singuri pretind să fie? |
#1287
|
|||
|
|||
![]()
poi acum vă învârtiți în jur la cui anume dăruie Hristos pacea?
poi o dăruie Apostolilor și ei o dăruie mai departe celor vrednici din cetăți și tot așa, iar celor nevrednici, zice că Pacea dăruită lor să li se întoarcă Apostolilor... deci iată cum nici o firmitură de pace nu se risipește ci toată pacea e folosită cu meticulozitate ... căci pâna și firele de păr din cap vă sunt numărate... deci se știe de ele... iar voi ați vrea așa o dăruire generalizată de pace, așa un fel de vorbe în deșert, așa cum vă dă gLumea, din vorbe vă salută cu pace dar se bucură nespus ca să va vorbească de rău și să vadă că ați pățit-o... și asta dăruie tuturor... ei dăruie mereu ce nu au căci dușmanul creștinilor e clar că sunt casnicii lui, sau cine-l învață pe creștin să mănânce, să bea... cafea, să fumeze, să se uite la filme erotice, să înjure și să vorbească porcos fără nici o mustrare? dar mai ales cine îți spune dacă mergi la biserică sau te rogi că ce ai pățit? te-ai pocăit? sau ai ajuns sectant... cine? deci cine te învață că toată lumea o să moară și nu va fi nimic și ca atare nu mai e nimic de făcut că și așa fatalitatea destinului nostru e scrisă in zaț... deci cine te ''ajută'' de când ești mic până mori ca să stai liniștit în necredință și să nu-ți faci probleme? Raspuns: CASNICII TĂI! deci ei sunt dușmanii care trebuie iertați și iubiți dar ascultat Dumnezeu, nu ei, deci Pacea este să-i răbdăm până la moarte cu dragoste... căci abea atunci binecuvântarea de sus se depune în noi sub formă de fericire și nu se întoarce 'napoi la maimarele de la care vine cu Ea... iar tu încerci mereu să demonstrezi câte-n lună și-n stele dar argumentul este exagerarea iar lipeala păcatelor altora sau chiar ale tale o folosești ca să ai apoi ce să osândești... veheent și exagerând ridicol și pueril... în alții, căci se pare că nu reușești decât să te judeci pe tine, dovedindu-ți talentele mitomaniceshti scriitoricești, împletind gLumia cu etichetările false și răutăcioase și categorice spre a avea dacă nu argumente valabile atunci măcar circ și sirene mediatice... deci despre ce pace vorbiți voi care procedați așa în cazul vostru? ''au doară'' vă socotiți pe voi ăia vrednicii peste care Pacea Domnului râmâne? Dacă-i așa atunci de ce nu încăpeți de dragii Domnului pucioși? de ce? n-aveți pace de ei? vă mănîncă limba? poi scărpinați-o cu niște șmirghel ca să fie o limbă de lemn lustruită, așa cum și-a ascuțit lupul răpitor limba îmbrăcată în piei de oi, pe tocilă, la urs... că așa poate nu o să vă mai înțepe colțurile limbii de lemn moștenite, pe la Cerul gurii... și o să vă liniștiți total de a vă mai găsi în treaba urâtă de a judeca voi Cuvântul lui Dumnezeu arătându-ne nouă cât de tare greșesc copiii cuminți... fiindcă au priceput cum trebuie socotit ori cum nu trebuie socotit Cuvântul lui Dumnezeu, Numele Lui cel Nou: „Nu socotiți că am venit să aduc pace pe pământ; n-am venit să aduc pace, ci sabie.Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, pe noră de soacra sa. Și dușmanii omului sunt (vor fi) casnicii lui.” (Matei 10, 34-36) deci e clar cine sunt cei ce te-au învățat că la Pucioasa e o sectă... și e clar că de atunci nu mai ai pace... n-ai cum... ai casnici și ești casnică pentru cei ce cred... mergând ca un camikadze până în pânzele albe cu acuzarea... căci ai mizat că ai tras lozul câștigător... dar când o să-l deschizi, abea atunci o să vezi dumneata ce ai câștigat... o excursie la un hotel de 5 stele... sau una din aia pe Titanic... fals (vals), ori Două Loturi, adică era Viceversa... viceversa... da, da, era Viceversa. Last edited by vsovivi; 25.01.2010 at 18:52:29. |
#1288
|
|||
|
|||
![]()
01andrei01 spunea (21.10.2010 , 16 : 49 : 25) :
“Pai daca contesti cu atata vehementa, cuvantul Lui Dumnezeu,explica si mie ce vrea sa zica apocalipsa cand vorbeste de Noul Ierusalim si respectiv de Cuvantul lui Dumnezeu,” În aceeași zi la ora 18 : 45:56 i se dădea răspunsul cerut, pe mai mult de 30 de rânduri. Și cu toate acestea, după două zile, 001andrei001 se trezește la miezul nopții din somn și țipă că nu i s-a dat răspuns la întrebarea pusă de el: 01andrei01 spunea (23.10.2010 , 01: 10 :38) : ...ti-am cerut sa explici citatele Biblice si te-ai facut ca nu vezi... Și mă-ntreb: Cine s-a făcut că nu vede? Eu, sau el? Dar Andrei0001 mai are și alte dileme. A văzut el în Cartea pucioșilor intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu” o fotografie sacră care-i arată simultan pe “Iisus” și pe Verginica în “lucrare” de taină. A citit el și comentariile pucioșilor pe seama fotografiei și a rămas fascinat (în loc să fie siderat). Și iată ce dileme îl mai frământă pe Andrei: “Explica si ce este cu fotografia aceea in care apare Iisus,facuta pe vremea cand nu se stia de trucaje,In loc sa vezi adevaratele lucruri,te ineci in propriile minciuni si te iei de rugaciuni si in alte chestii care se vad de la o posta ca nu le stapansti si te contrazici singura.” Andrei nu spune și care ar fi acelea “propriile minciuni” în care mă tot înec eu, și nici cum de mai pot vorbi așa, înecată. Dar să nu ne pripim, poate are el ceva băgat în mânecă sau pe mânecă, și nu ne-a spus (încă). A cerut omul o explicație, nu-i frumos să-l tratăm cu indiferență. Mai întâi, să vedem ce spune despre acest subiect însuși “Dumnezeul Pucioasei” în Cartea lui: “...Am o fotografie pe pământ cu Verginica în lucrare și am arătat drumul Golgotei Mele și în fotografia aceea. De unde tată s-a văzut în fotografia aceea drumul Golgotei? Verginica era în camera ei de suferință și Eu stăteam cu ea de vorbă față către față și i-am arătat drumul Golgotei care nu se vede cu ochii trupului. Iată, cele ce nu se văd, sunt Israele...” (Citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa , ediția 1995, pagina 658) Pasă-mi-te, în această fotografie apare Însuși Domnul Iisus Hristos-Cuvântul, aflat pe dealul Golgotei, antrnându-se în dialog cu Verginica, care stătea în camera ei. Pentru autenticitate, comentatorii pucioși recunosc camera Verginicăi, patul pe care sta ea în capul oaselor, o candelă aninată pe perete, până și mașina de cusut a Verginicăi o recunosc într-un colț de cameră. Tot pucioșii pretind că cel care a fotografiat scena era “Sfântul Apostol Luca”, (care fusese doctor, apoi pictor, iar acum se modernizase, devenind fotograf) și care avea cu el aparatul lui de fotografiat, dotat cu blitz, ca să poată poza bine și noaptea. Pe mașina de cusut pucioșii recunosc coroana de spini a Mântuitorului, așezată pe giulgiul Lui alb care tocmai fusese scos din mormânt. Cine a pus coroana și giulgiul acolo? Mister. Mai ales că în spațiul european mai era un giulgiu recuperat de la Golgota (al doilea!!), pus sub lacăt într-o raclă de sticlă, la Torino. Alt mister misterios este că Verginica era trează în poză; or se știe limpede că ea întotdeauna Îl primea pe “Domnul” ei în Cuvânt doar atunci când se afla în adânc somn cataleptic, iar “Domnul” îi vorbea la ureche. Tot în fotografie se mai pot vedea: o tufă de trandafiri, o alee cu iarbă și cu pietre (într-un comentariu destul de recent făcut la Pro TV într-un interviu, câțiva adepți pucioși mai proeminenți pretindeau că acestea sunt pietrele de pe dealul Golgotei), iar în fundal, se vedeau cele trei cruci de pe Golgota, mari cât stâlpii de telegraf (dacă păstrăm proporțiile și perspectiva). Se pretinde de către pucioși și de către simpatizanți (inclusiv de către andrei01) că fotografia era autentică, pe motivul infantil că pe vremea aceea (februarie 1964) încă nu se inventaseră trucajele fotografice!!! Să zicem că ar fi așa, deși falsurile sunt de când lumea și vor mai tot fi; dar unele nelămuriri tot mai plutesc în aer. De exemplu: 1. Cum a reușit Șfântul Apoștol Luca să fotografieze simultan atât camera Verginicăi de la Maluri, cât și dealul Golgotei din Ișrael? Mister! Doar dacă nu cumva a făcut un colaj, combinând în laborator două fotografii separate. 2. Cum a reușit Șfântul să suprapună pe peliculă două evenimente temporale atât de îndepărtate: camera Verginicăi, așa cum arăta ea în februarie 1964, și dealul Golgotei, cu crucile și pietrele sale, așa cum arăta el imediat după învierea din morți a lui Iisus? Mister. Doar prin comprimarea timpului, să fi juxtapus temporal, la aceeași străfulgerare a blitzului, două evenimente depărțite de circa 2000 de ani. 3. de ce coroana de spini pare desenată, apărând mai degrabă a fi “coroană cu spini”? În fotografie se vede o coroană inofensivă, din care ies două smocuri (unul cu doi spini, altul cu trei spini), toți spinii fiind orientați în sus, așa încât la așezarea coroanei pe cap ei nici măcar nu ar atinge pielea capului!!! 3. Dacă fotografia este sfântă și autentică, de ce nu mai apare ea și în ediția din anul 2006 a cărții “Cuvântul lui Dumnezeu”? De ce o ascund acum liderii pucioși? 4. De ce cele două personaje aflate în dialog se uită în direcții diferite, astfel încât nici Verginica nu privește spre “Iisus” nici “Iisus” nu privește spre Verginica? Sau colajul nu se rezumă numai la locuri, ci și la persoane? 5. Un amănunt interesant este și acela că pucioșii pretind că Sfântul Luca a developat pozele într-un atelier foto din Pucioasa, în care el a intrat prin efracție în timpul nopții. Pozele fuseseră făcute la Maluri; sfântul Luca a dat o fugă la Pucioasa, a developat pozele, apoi s-a întors în zbor iarăși la Maluri (iar între Pucioasa și Maluri sunt cel puțin 5-6 Km) ca să-i dea o poză Verginicăi, iar o poză a păstrat-o pentru sine, ca s-o pună bine, în “arhiva cerului”. Toate aceste amănunte picante provin de la Pucioși, din mărturiile lor oficiale, și nu de la cei care zâmbeau pe sub mustață atunci când le-au auzit pentru prima dată. Și atunci: dacă Șfântul Luca tot era dotat și cu blitz, de ce nu avea cu el și cele necesare developării, așa încât a trebuit să dea o spargere în toiul nopții la acel atelier foto din Pucioasa, ca să folosescă apoi fraudulos aparate și substanțe care nu-i aparțineau? Sau de ce n-a folosit mai degrabă un aparat de tip Polaroid, care ar fi făcut fotografiile pe loc, scutindu-l de a da spargeri noaptea prin casele oamenilor cumsecade. Dar, cine știe, poate nu aflase bietul “Șfânt Luca” noutatea veche de 17 de ani că aparatul foto Polaroid, inventat în 1947 de americanul Edwin Land, realizează fotografii "la minut"! Sau poate era prea sărac la pungă ca să-și cumpere o asemenea bijuterie tehnică! |
#1289
|
|||
|
|||
![]()
"Iată, cele ce nu se văd, sunt Israele..."
dragă MM, poi degeaba dai trimiteri la ora exactă, atunci când crezi tu că i-ai răspuns, că 00000000001andrei00000000001 precis a priceput adevărul, că nu vrei să răspunzi ci mereu doar persiflezi... îți sulimenizezi discursul ca să păcălești naivii... să-i duci cu zăhărelul... și el, deși are doar 17 ani, a înțeles în ce fel te folosești de limbaj... pentru ce ți-ai ascuțit limba pe tocilă la ursul din pădure, poi precis ca să nu ți se mai vadă pe afară limba aia de lemn moștenită care acum iată ce bine îți șade așa lustruită și bine îmbrăcată în blană de dulău: ”aveți grijă, nu credeți, câine rău” ... și apoi pui la întrebări, că de ce așa și de ce nu invers, și de ce nu altfel... poi dacă ar fi fost altfel nu puneai iarăși aceleași întrebări multiple în speranța că unii or să se piardă pe parcurs, printre ele? poi te întreb și eu? de ce să nu fie poza asta valabilă? de ce ar fi fost de dorit altfel? că n-a folosit sfântul Apostol un aparat Polaroid? ori că n-avea cu el tot atelierul portabil de developare? deci comoditatea bat-o s-o bată... ăsta-i argumentul tău forte? sau că pare că a furat... că a ”împrumutat” aparatul și substanțele și hârtia pentru două poze... mici, și nu se știe de la cine... pe ce te bazezi deci când susții furtul sau scamatoria, iluzia, minciuna? pe faptul că este scris că Domnul va veni ca un fur? deci dacă pare că e hoț, atunci sigur nu e Domnul? (și le mai și numerotezi din trei în trei și în cinci ) Last edited by vsovivi; 27.01.2010 at 14:55:31. |
#1290
|
|||
|
|||
![]()
O fotografie presupune reproducerea EXACTĂ a realității. Pucioșii pretind că fotografia "sfântă" de la Pucioasa reproduce o întâlnire de gradul zero între Verginica și Iisus, care cică ar fi venit în trup în camera ei din comuna Maluri. Problema se complică atunci când pe fereastra căsuței Verginicăi se vede în depărtare, în loc de panorama dealurilor Târgoviștei,... dealul Golgotei! Și nu acela din anul 1975, anul când s-a "făcut" această poză, ci anul 33, îndată după coborârea de pe cruce a Mântuitorului!. Poza este deci un colaj, un fals care juxtapune locuri și timpi complet disjuncți.
Vsovi a găsit și el ceva de care să se lege, numerotarea neglijentă a nelămuririlor mele. Bravo, bravo, are măcar un ascuțit spirit de observație! |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Fenomenul Posaga | poster | Exorcismul | 13 | 13.01.2015 14:22:59 |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti | geo.nektarios | Secte si culte | 3 | 01.04.2011 17:38:21 |
mesaj de la noul ierusalim | anaana71 | Secte si culte | 417 | 31.01.2011 15:31:40 |
|