Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1431  
Vechi 18.02.2010, 23:36:41
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

174. Antihristul și vremea lui (III)

Vremea e târzie și pentru regele Mihai I al României, care este invitat să-și recapete tronul, ca de pe acest tron să-și reverse ocrotirea lui peste poporul pucios, ca răsplată că i-a “proorocit” vremea lui care vine, adică vremea restaurației monarhiei în România:
“ Vremea e târzie, rege al României, și Eu, iată, zoresc să-ți gătesc venirea, dar acesta este planul Meu pentru venirea ta, și după el trebuie să se lucreze. A venit vremea să aduci această jertfă Mie, și Eu o voi așeza spre mărturie peste acest izvor care a curs în mijlocul acestui neam ales, care a vestit în vremea aceasta despre vremea ta care vine. Iar în ziua aceea voi mărturisi și voi împlini prin cuvânt, iar când voi rosti cuvânt, toate înălțimile se vor pleca la glasul Meu, căci Eu sunt Domnul puterilor. (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 5-06-1991)
Reinstaurarea monarhiei înseamnă începutul venirii vremii României lui Dumnezeu:
“ Binecuvântată să fie coroana română și casa unsului Meu Mihail, rege al României, căci el este de la Dumnezeu peste acest neam, și iată, vine vremea României lui Dumnezeu, și ea va purta veșmânt curat, veșmânt neprihănit, veșmânt alb și lucrare de Duh Sfânt peste pământ. România este cea chemată și aleasă și cea credincioasă a acestei vremi, căci va fi credincioasă lui Dumnezeu.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 22-07-1991)
Regele Mihai I va cârmui România în vremea aceasta, așa cum i-a “proorocit” Glasul de la Pucioasa:
“ Și se vor împlini în vremea aceasta cele proorocite, căci voi aduce pe unsul Meu, și el va cârmui întru Mine și nu fără Mine, căci peste cea binecuvântată este Dumnezeu cu cuvântul Său, spre plinirea slavei cea așteptată.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 22-07-1991)
Deși această “proorocie” referitoare la regele Mihai nu s-a împlinit, s-au făcut noi promisiuni ferme că Glasul Pucios nu poate greși în previziunile sale, ci toate se vor împlini cu de-amănuntul (deci, să avem răbdare; cât timp regele Mihai n-a dat colțul, ar mai fi oareșice speranțe):
“ Cerul și pământul vor trece, dar nu va trece nici o iotă din cuvântul Meu care a lucrat în vremea aceasta. Eu sunt Cuvântul, și lucrez și împlinesc cele ce grăiesc.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 23-07-1991)
Nici măcar poporul pucios, numit “noul Israel”, nu crede că a venit “vremea Domnului”:
“ Iată vremea Mea, și nu crezi.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 1-02-1992)
1992 este anul unei comunicări cosmice: A venit vremea Judecății, iar Pucioșii vor fi martori:
“ A venit vremea să Mă scol la judecată ca să fac dreptate și adevăr pentru via Mea, iar voi, iubiții Mei, apostolii Mei, voi sunteți martorii Mei.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 19-02-1992)
Au trecut însă 18 ani de atunci și până astăzi și...nimic! Înseamnă că musai a intervenit o amânare, ceva, sau că nu sunt încă pregătite condițiile pentru înfricoșata Judecată.
E drept că anul 1999 aducea o necesară și mult așteptată rectificare: de fapt, abia acum cicăeste vremea judecății:
“...acum e vremea judecății, nu mai e din nou ca la prima Mea venire când îl făceam pe om să Mă cunoască prin semne și prin minuni.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 9-05-1999)
Aflăm însă și alte lucruri uimitoare: nu numai că Judecata a început, dar s-a și terminat, deși continuă și acum, când tot omul este judecat! Ce a fost de împlinit s-a împlinit, dar încă se mai împlinește:
“ E vremea judecății, fiilor, că Eu v-am spus de multă vreme că Mă voi judeca cu cei ce M-au judecat pe Mine, și pe voi pentru Mine. Acum împlinesc tot ce am spus Eu vouă. Amin, amin, amin. Și am împlinit, și împlinesc, și de aceea trebuie să stați voi înaintea Mea, că vine ziua Mea cea mare când nimeni nu va mai crede în nimic și în nimeni decât în Mine și în voi, fiindcă nimic nu va mai fi decât judecata față în față cu fapta.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 3-06-1999) “Dar azi, iată ce adunătură se strânge la cina bisericii, și iată vremea când tot omul este judecat pentru cele sfinte ale Mele, care nu sunt păzite cu sabie de foc, așa cum am pus Eu heruvim cu sabie de foc ca să păzească drumul spre pomul vieții.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 13-06-1999)
De atunci au mai trecut însă 11 ani și... tot nimic! Judecata n-a venit. Înseamnă că a mai intervenit o amânare intempestivă.
Tot prin anul 1992, primim de la Pucioasa o altă comunicare: A venit vremea Cântării cântărilor, iar Pucioșii vor juca pemelodiile fredonate la nai de Gheorghe Zamfir, fiul risipitor proaspăt reîntors în România din străinătățuri:
“Să se veselească cele cerești, și sărbătoare de bucurie să se nască pe pământ, căci a venit vremea cântării cântărilor.[...] căci a venit acasă fiul ei cel așteptat să vină, a venit în casa Mea, căci România este casa Mea și a lui; a venit, căci Eu l-am adus să cânte României cântarea cântărilor.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 22-02-1992)
Tot în 1992, o altă comunicare foarte, foarte importantă: A venit vremea ca toate noroadele să-i cunoască pe Pucioși:
“ Mergeți, toți cei care voiți să mărturisiți pe Domnul și această lucrare, mergeți la toate înălțimile lumii și la stăpânii pământului și spuneți că Domnul este această lucrare. Ridicați-vă! A venit vremea să vă cunoască toate noroadele pe voi lângă lucrarea aceasta cerească. Nu-i lăsați pe ei să zică ce vor ei. Ziceți voi ce voiește Domnul să ziceți...” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 22-02-1992)
Au trecut 18 ani și...mai nimic! Nici măcar în România, unde pucioșii abia dacă sunt cunoscuți ca eretici iluzioniști prin mediile eceleziastice (mai ales după propaganda pe care și-o fac singuri pe internet, prin site și prin spamuri) nu se poate spune că au ajuns celebri.
Regele Mihai este apoi somat de spiritele strămoșilor săi, regi și voievozi (trezite și ele din somnul de veci de către liderii pucioși) ca să-și lase barbă sfântă (și așa să semene el cu pucioșii, care au bărbi lungi și pletele împletite în cozi, ca mongolii) și i se promite că, așa înveșmântat cu floace pe obraji, va avea mare putere sfântă (ca Samson, probabil) și va fi slăvit de toți șefii de state ai lumii, care tare se vor minuna de vremea cea mare ce vine și-l schimbă la chip pe suveranul român:
“ Și iată ce spun cei mari ai României, cei buni și mari și sfinți, care o țin pe România pe jertfa lor și pe credința lor, care a fost piatra bisericii cea din moși-strămoși. Ridică strigare regii cei dintâi și cei de pe urmă și toți voievozii cei sfinți, care laolaltă se numesc cerul cel sfânt al României; ridică rugă pentru România și se uită ca să vadă venind și stând pe regele cel mic, pe unsul cel din vremea aceasta, pe cel ce va plini biruința și gloria României. Și iată ce spune strămoșul și bunicul: „Regele României să aibă înfățișarea cea după chip a lui Iisus Hristos, precum strămoșii lui cei buni au avut chipul bărbatului împlinit, după cum scrie în Scripturi. Regele este sfânt lui Dumnezeu, iar înfățișarea lui și fața lui să fie după chipul cel din moși-strămoși, în fața căruia să se plece cu cuvioșie tot fiul neamului său“. Amin.
Cuvântul lui Dumnezeu stă cu tine în sfat, rege al României, căci cerul sfânt se uită și așteaptă ca să vadă gloria care va ieși de la tine întru numele Domnului. Cuvântul lui Dumnezeu întocmește carte cerească și vorbește cu tine, Mihail al României. Așteaptă moșul și strămoșul tău să-ți vadă slava și puterea pe care o ai dată, dar puterea sfântului Domnului lucrează prin chipul cel purtat de moșii și strămoșii cei sfinți. Lasă-ți podoaba cea sfântă să-ți înveșmânteze fața, că mare putere are această lege sfântă. Vine vremea cea mare, căci Eu lucrez la ea, lucrez după planul Meu, și vai, sunt departe planurile oamenilor de planurile Domnului! Eu lucrez prin cuvânt în România, și nu va fi făptură pe pământ care să nu se plece sub această lucrătură care lucrează din cer peste România, și nu va fi neam care să nu-ți cânte slava ta care este de la Mine, căci vei fi un rege sfânt, și cine se va împotrivi planului Meu?“ (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 13-11-1992)
Spiritele ancestrale denumite aici moșul și strămoșul lui Mihai poate că mai așteaptă și astăzi ca Mihai I să-și lase barbă (sau măcar favoriți sau cotlete,așa cum avea Carol I) dacă nu s-or fi plictisit între timp. Cât despre amenințările voalate ale Glasului Pucios, la adresa eventualilor împotrivitori, ele s-au dovedit inutile. Nici că s-a împotrivit cineva, dar nici că s-ar fi sinchisit Mihai I-ul ca să-și lase barbă la comandă. Omul e prea suveran ca să plece urechea la “lucrătura care se lucrează” și cade din cer peste România, la Pucioasa.
  #1432  
Vechi 19.02.2010, 02:01:44
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

174. Antihristul și vremea lui (IV)

După o asemenea incursiune în mersul vremii înainte și înapoi, iată că suntem anunțați că vremea s-a apropiat și că este aproape. Adică, am ajuns de unde am plecat (v. Luca 21,8):
“ Iarăși zic vouă: copiii voștri sunt lume, măi mămică, dar voi iubiți sfințenia, că vremea este aproape.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 21-11-1992)
Sinodul B.O.R. al anului 1993 este numit (la modul peiorativ) Sinedriu: Sinedriul din vremea Duhului Sfânt și Sinedriul din vremea de pe urmă. De unde se deduce că vremea Duhului Sfânt este vremea de pe urmă:
“ O, sinedriule din vremea Duhului Sfânt, sinedriule al României Mele, iată-Mă prin cuvânt în foișorul tău și al Meu. Eu sunt. Pace ție! Am grăit mereu poporului Meu cel mititel pe care l-am ținut ascuns de irozi și de iude. De patruzeci de ani vin și vorbesc în mijlocul lui și îl înfășor în duhul păcii și îi spun: «Pace ție, popor mititel!».” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 14-1-1993)
“ Iată Eu și pruncii Mei și ieslea cuvântului Meu, România! O, sinedriule din vremea cea din urmă! Nu ai cunoscut pe Cel ce vine; nu ai cunoscut, că nu ai vegheat la vreme ca să nu ți se spargă casa, și a venit furul și te-a legat pe întuneric și ți-a prădat bogăția cea de la Mine, dar Eu i-am cerut socoteală furului și am venit înapoi la tine cu cele furate de fur, ca să ți le dau înapoi și să clădești biserica Mea cea dintâi.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 21-11-1993)
Oare așa de puțin să fi lucrat Duhul Sfânt pe pământ, stând în letargie de la Cincizecime și până la sfârșitul secolului XX, la apariția Pucioșilor pe lume, și abia atunci să înceapă vremea Sa, vremea cea de pe urmă?
Arhiereul Irineu Bistrițeanul este instigat ca să se împotrivească Sinodului B.O.R adunat în sesiunea de lucru din ianuarie 1993 și să suțină cu curaj și pe față “lucrătura” pucioșilor care “lucrează din cer peste România”. I se reamintește că vremea e târzie și că vremea este a face Domnului (o surpriză “plăcută”): aducerea oilor ortodoxe într-un staul nou și curat, numit Biserica Noul Ierusalim. I s-a promis că va birui lumea, dar Irineu a preferat să se biruie pe sine și să defecteze , temându-se să nu ajungă prilej de sminteală și de schismă în Biserică (deși, oricum nu se punea problema schismei, îndată ce toate oile erau vizate ca să fie mutate dintr-un staul într-altul) :
“ Să nu te pleci de frica ispititorilor, să nu te ofilești înaintea lor, căci curajul cel ceresc culcă la pământ și risipește toată iscusința cea care iese de la oamenii necredinței. Să crezi în tine, dar să crezi în Dumnezeu, căci Domnul este în tine, și nu mai este vremea să Se lase biruit. Îndrăznește, Eu am biruit lumea, și tot așa este și lucrarea ta. Ce-ți poate face ție omul? Eu sunt cu tine. Ce-ți poate face omul când ai pe Domnul în fața ta? Îndrăznește, vremea e târzie. Îndrăznește, că vremea este să lucrezi îndrăznind pentru viața oilor Mele, căci pe toate voi să le adun în staul nou și curat, de nou Ierusalim, întru duhul făpturii Mele.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 17-1-1993)
Anul 1993 este un prilej pentru pucioși ca să facă o nouă comunicare istorică: A venit vremea împărăției cerurilor pe pământ:
“ E vremea Scripturilor împărăției cerurilor pe pământ nou. E vremea să înceapă cerul cu România.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 12-6-1993) “ [...], căci a venit vremea împărăției cerurilor pe pământ, după cum este scris în Scripturi.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 20-6-1993)
Dar vremea e pe sfârșite și chiar a îmbătrânit. Vremea espre sfârșit de timp, de unde se poate deduce printr-un raționament simplu că și timpul e spre sfârșit de vreme:
“ [...] că vremea e pe sfârșite, și a îmbătrânit vremea așteptând să crească înțelepciunea lui Dumnezeu peste oameni.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 21-11-1993)
“...dar poporul de azi trebuie să înțeleagă de la Tine lucrarea dreptății a toate, Doamne, că vremea e spre sfârșit de timp.” Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 2-08-2007)
Anul 2007 este un prilej pentru o comunicare epocală: la Pucioasa a început învierea morților! E drept că până acum n-a înviat nimeni, ba au mai și murit vreo câțiva, dar promisiunea e, oricum, îmbă(rbă)tătoare:
“ O, poporul Meu de demult al Meu! Să știi, tată, că a venit vremea Scripturii cea care spune că "toți cei din morminte vor auzi glasul Fiului lui Dumnezeu și vor învia, unii spre viață veșnică, iar alții spre osândă veșnică, după cum a fost fapta vieții lor"(Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 27-05-2007)
De fapt, la acest subiect pucioșii făcuseră între timp o rectificare a înțelesurilor temeiului corespondent din Biblie. Cică, drept este că la Apocalipsă s-a spus că morții vor învia, dar învierea nu trebuia înțeleasă în trup, ci în grăire. Adică, odată cu venirea “Cuvântului” de la Pucioasa, morții rămân morți și nu se scoală din morminte, dar se scoală duhurile lor în grăire, se scoală la grăit, și grăiesc, și tot grăiesc apoi de pe lumea cealaltă, celor rămași pe pământ. Este vorba așadar de un fel de spiritism original, făcut la inițiativa spiritelor și nu a oamenilor, și fără a mai avea neapărat nevoie de supervizarea și intermedierea unei persoane consacrate numită medium:
“ – Venirea Ta, Doamne, e cale a sfinților Tăi spre oameni, că iată vremea despre care Tu ai spus că până și morții din morminte aud glasul Tău și se scoală în grăire. Sfinții Tăi și mai vârtos își trezesc Duhul Tău din ei și grăiesc ajutându-Te la zidirea împărăției Tale pe pământ și în om.– Venirea Ta, Doamne, e cale a sfinților Tăi spre oameni, că iată vremea despre care Tu ai spus că până și morții din morminte aud glasul Tău și se scoală în grăire.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 2-08-2006)
Antihristul Pucios cel nevăzut, necunoscut și fără de trup îi mitraliază sistematic pe “credincioșii” lui cu cuvintele persuasive “Eu sunt cel ce sunt!”:
“ Eu sunt Cel ce sunt, și izvorul râului vieții sunt, și adăp cu el pe cei însetați. Amin.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
“ Sunt Domnul Iisus Hristos, Fiul Tatălui Savaot. Sunt în cer și pe pământ deodată [...] Eu sunt Alfa și Omega, [...] Eu sunt Dumnezeu-Cuvântul, [...] O, Eu sunt cu cei credincioși, sunt cu cei ce Mă iubesc [...] Eu sunt cu ei și la ei.[...] Eu sunt Domnul Dumnezeul celor ce Mă așteaptă să vin la ei și să fiu cu ei,[...] “ (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Apoi, îi mitraliază cu cuvinte nimicitoare pe slujitorii Bisericii Ortodoxe Române. Aceștia sunt demascați ca fiind necredincioși în “lucrarea” de la Pucioasa, păcătoși și nesupuși. Ei nu se supun ecuației “Cuvântul Pucios = Iisus Hristos” și nu recunosc duhul proorociei care lucrează nestăvilit prin liderii sectei de la Pucioasa. Sunt greoi la înțelegere și tari la cerbice. Sunt îngâmfați din prea multă cunoaștere a Scripturii. Nu vor să admită că Dumnezeu nu este numai în ceruri, ci și pe pământ cu oamenii (dar nu cu toți, ci numai cu unii – cu pucioșii adică).
“ Grăiesc acum slujitorilor bisericii neamului român. Vin din cer pe pământ cuvânt în ziua aceasta și grăiesc vouă, celor necredincioși puterii lui Dumnezeu, căci Eu am puterea aceasta ca să grăiesc vouă. O, numai păcatul din voi vă ademenește să nu vă supuneți adevărului că Eu sunt acest cuvânt, care grăiește cu voi prin duhul proorociei, așa cum în toate veacurile a grăit Dumnezeu. V-ați făcut greoi la înțelegere sau nu vreți să înțelegeți voi, cei tari la cerbice, că mărturia Mea este duhul proorociei. Ați citit Scriptura ca să știți ce scrie în ea, iar cunoștința v-a îngâmfat, și din pricina îngâmfării nu vă aplecați ca să-L cunoașteți pe Dumnezeu pe pământ cu oamenii.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
  #1433  
Vechi 19.02.2010, 02:06:59
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

174. Antihristul și vremea lui (V)

Preoții și arhiereii Bisericii, după ce că nu sunt capabili să-L recunoască pe Dumnezeul Pucios care se revarsă în valuri de “Cuvânt” din duhul proorociei liderilor pucioși, mai sunt și îngâmfați pe deasupra, și păcălici, căci pe oameni îi păcălesc, pentru că oamenii sunt proști și se lasă păcăliți, iar ei au astfel pe cine păcăli. Ei rămân mari în scaunele lor moi și pretind că Dumnezeu este cu ei, dar nu sunt în stare să-L arate oamenilor, ci se arată pe sine în haine scumpe de sfinți (din păcate, nici pucioșii nu sunt mai breji; și ei pretind că Dumnezeu este cu ei, dar nu L-au arătat niciodată unde este și cum arată; și ei se îmbracă în haine albe de sfinți, dar e o așa mâncătorie între ei, și așa o invidie și o ură, încât unii au fost la un pas să-și pună capăt zilelor, iar alții și-au luat câmpii fugind de liderii pucioși cât au văzut cu ochii):
“ O, cine nu-L cunoaște pe Dumnezeu pe pământ, nu-L cunoaște nici în cer. Nimic nu este adevărat pe pământ decât Dumnezeu, iar voi nu-L cunoașteți pe El. Atunci de ce vă mai îngâmfați cu cele ce citiți și ziceți că știți din Scripturi? Iată, vă dați mai adevărați ca Dumnezeu peste oameni, de vreme ce-Mi frângeți Mie mersul printre ei cu duhul proorociei, și prin care Dumnezeu este cu oamenii pe pământ. Păi dacă aveți pe cine păcăli, cum să nu faceți aceasta, cum să nu vă păstrați voi pe scaune mari peste oameni, cărora le spuneți că e cu voi Dumnezeu! Păi dacă Eu sunt cu voi, arătați-Mă! Voi însă vă arătați pe voi în haină de sfânt, dar cel sfânt este cel ce seamănă cu Mine, nu cu voi pe pământ. “ (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Apoi li se inoculează un sentiment de culpă, bazat pe o confuzie intenționată: aceea că Hristosul Pucios de astăzi (pe care nimeni nu-L vede și nu-L cunoaște și nu-L aude în afară de unul – doi lideri pucioși) este respins aidoma Hristosului Biblic, Cel văzut de toate noroadele pe unde a petrecut în trup (or, una este să respingi pe Cineva pe care-L vezi, și-I vezi și faptele Lui care-L arată cine este, și cu totul altceva este să-l respingi pe cineva pe care nimeni nu l-a văzut pentru că stă mereu ascuns în întuneric, dar în numele căruia vorbesc persoane exaltate, trecute prin clinicile psihiatrice și vindecate, dar care au rămas cu apetitul nestăvilit al poliloghiei):
“ Din marea Mea durere de la voi grăiesc Eu vouă în ziua aceasta când voi pomeniți în biserici cuvântul Evangheliei Mele cel pentru ziua înfricoșatei judecăți. O, de multe ori am grăit Eu peste voi prin firul cuvântului Meu de azi, care curge ca râul din gura Mea deasupra celor credincioși Mie și venirii Mele cu judecata făpturii. Nu de o zi sau două, nu de puțin timp Mă fac cuvânt în mijlocul neamului român, ci de mai bine de cincizeci de ani stau cu masa Mea de cuvânt și-Mi hrănesc la ea un popor credincios, care Mă cunoaște cu inima, așa cum ucenicii Mei M-au cunoscut acum două mii de ani, când nimeni n-a mai voit să Mă cunoască dintre cei ce stăteau îmbrăcați în haina de slujitori ai lui Dumnezeu între oameni atunci. Iată și acum, aidoma ca atunci, toți cei din biserică mari peste ea sunt cei ce nu Mă vor cu oamenii pe pământ.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Dar Duhul Pucios nu se lasă intimidat, el este chiar insistent. El pretinde că este Alfa și Omega. Îi mustră pe arhierei că n-au citit Cartea cea de 7 kg editată de liderii pucioși în anul 2006 cu titlul “Cuvântul lui Dumnezeu”, căci altminteri L-ar fi descoperit pe Hristos-Pucios ascuns între filele Cărții, ca pe o floare pusă la presat într-un ierbar. Îi liniștește, anunțându-i că-i va lăsa să zacă în scaunele lor moi de arhierei. Îi anunță că a venit ca să-i vindece. Îi demască pe toți, arătând că de fapt ei cred pe ascuns în “Cuvântul lui Dumnezeu”, dar sunt farisei și le e rușine să se recunoască păcătoși și învinși de el, să se dea bătuți în acest război al nervilor, iar la cârmă să treacă Hristosul Pucios, ca singurul Stăpân al vieții lor. Îi anunță că El a pățit ceea ce a pățit de la Adam, iar ei vor păți ce a pățit Adam:
“ O, vreți, nu vreți, credeți sau nu, Eu, Domnul Iisus Hristos, grăiesc vouă din mijlocul poporului Meu cel credincios azi venirii Mele pe pământ în mijlocul neamului român și vă spun că Eu sunt Alfa și Omega. Credeți voi că vă puteți spăla pe mâini de Mine, dând pe seama omului cuvântul acesta, care curge din gura Mea ca să spele omul de necredință și de deșertăciune și de goană după vânt? V-am trimis cartea cuvântului Meu cel de cincizeci de ani, dar din pricina îngâmfării minții voastre nu dă inima din voi să Mă afle în acest cuvânt. N-am venit să vă iau scaunele pe care v-ați așezat mari peste sufletele oamenilor, ci am venit să vă vindec de păcat și de necredința cu care dați să vă acoperiți păcatele. O, nu că nu aveți credință în cuvântul Meu cel de azi, dar vă este rușine să vă dați bătuți pentru curățirea păcatelor ca să le iau de peste voi și pentru ca să am Eu locul cel dintâi la cârma vieții voastre, lucrare dătătoare de viață peste om. O, ceea ce pățesc Eu de la voi, aceasta am pățit de la Adam, care nu M-a voit Stăpân pe Mine peste facerea Mea, ci s-a voit el peste Mine cu scaunul său de domnie, căci cel ce face așa, acela moare față de Dumnezeu, așa cum a murit Adam.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Apoi li se aruncă în față miza care stimulează concurența dintre cele două culte aflate în conflict: duhul proorociei, care lipsește din Biserică, dar în schimb se află din belșug ( e chiar excedentar) în secta de la Pucioasa. Iar pentru că ei alungă acest duh, vor fi pedepsiți cu biciul osândei necredinței:
“ O, cât va mai fi să vă înveliți cu Scriptura Mea care spune că legea și proorocii au fost până la Ioan? Cât veți mai alunga de pe pământ duhul proorociei, prin care Dumnezeu este cu oamenii pe pământ? Credeți voi prin aceasta că veți scăpa de mânia care vine și a și venit peste fiii neascultării, biciuiți de osânda necredinței? Uitați-vă bine în Scripturi, că tot lângă acel cuvânt găsiți voi mai departe scris că de la propovăduirea lui Ioan Botezătorul, care M-a arătat lumii la Iordan, împărăția lui Dumnezeu se ia cu stăruință mare numai de către cei ce se silesc pentru ea și cu credință în ea înăuntrul omului credincios ei.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Continuitatea apostolică a preoților, primită prin hirotonie, este puternic contestată și minimizată, sugerându-se existența în paralel a unei iluzorii continuități din om în om a “duhului proorociei”. Or, nici șfânta Verginica, nici sora ei, lelica Maria, nu au primit duhul proorociei prin delegare sau prin moștenire de la vreunul dintre înaintașii lor: Numai lelica Mihaela pretinde că l-ar fi primit în taină de la Verginica, cu câteva luni înainte de a muri “șfânta”.
De aceea, se instituie pretenția ca numai duhul proorociei și cei ce-l poartă pe el să aibă dreptul de a sta la cârma Bisericii:
“ O, cum vă dă vouă socoteala că Eu nu sunt pe pământ cu oamenii prin duhul proorociei, care este cărarea Mea pe pământ între oameni? Păi dacă Eu nu sunt, voi cum mai sunteți? Eu cum mai sunt cu voi și prin voi cum ziceți voi că sunt prin voi? Ziceți că sunteți din unul în altul prin fir apostolic. De ce n-ați putea zice așa și pentru duhul proorociei, care ar fi să fie cârma bisericii, Dumnezeu trup și cuvânt prin biserică? Au nu știți că este scris: "Vai de cetatea peste care nu este cuvânt de prooroc"? “(Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Apoi se trece la lovituri dure “sub centură”. Preoții sunt acuzați cu acuzația mincinoasă că ei ascund intenționat oamenilor Sfânta Scriptură și înțelesurile ei și că se folosesc de interpretarea tendențioasă și sincopată a textelor biblice, ca să-și păstreze scaunele și să domine ideologic gloatele inepte de credincioși care nu iubesc calea crucii:
“ O, voi nu vreți să știe mulți Scriptura, ci vreți să le spuneți tuturor că știți numai voi, că numai voi aveți voie să știți, dar măcar s-o luați toată drept călăuză, drept adevăr, și nu numai de ici, de colo să luați din ea, după cum vă face vouă trebuință ca să vă păstrați scaunele de domnie peste gloatele depărtate de calea Mea cea cu cruce pentru om, căci trebuie să fie asemenea Mie cel ce vede calea aceasta, și pe Mine pe ea Păstor cu crucea.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
  #1434  
Vechi 19.02.2010, 02:10:06
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

174. Antihristul și vremea lui (VI)

Rromânia este reconfirmată a fi “Țara Strălucirii”, adică un fel de “Buricul Pământului în bătaia vântului”, țară de Dumnezeu aleasă încă de la potop, în care se împlinesc toate “proorociile“ sfârșitului (deși oricât ai căuta, nicăieri prin ea nu vede împlinindu-se ceva mai de soi). Venirea pe pământ a Graiului Pucios, autointitulat Alfa și Omega, strălucește în mijlocul acestui neam (dar oamenii par a fi orbi, căci de peste cincizeci de ani nimeni, în afară de adepții cei fideli, nu vede nimic):
“ Toate proorociile de până la Ioan s-au împlinit întru Mine, și tot întru Mine se împlinesc și cele ce Duhul Meu proorocește azi. O, Eu n-am fost prooroc și Învățător numai acum două mii de ani, ci am rămas cu împărăția Mea veșnic, și tot așa și cu lucrarea Mea pentru ea, căci ea nu se mai sfârșește de atunci, și Eu dovedesc aceasta și sunt cu oamenii pe pământ, căci sunt cu cei credincioși sub cortul Meu cu ei și sălășluiesc cu ei și sunt Dumnezeul lor, precum este proorocit de apostolul Ioan, căruia i-am arătat cum voi fi Eu cu oamenii la sfârșit de timp, Scriptură care se împlinește acum mai mult decât oricând, și aceasta pe vatra neamului român, țara strălucirii, pe care a vestit-o proorocul Daniel pentru sfârșit de timp, iar Eu, Domnul, sunt Alfa și Omega, și strălucește venirea Mea cuvânt pe pământ în mijlocul acestui neam. Amin.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Apoi arhiereii sunt îndemnați să verifice pe pielea lor cât de eficientă este o formulă (și totodată o experiență) neoprotestantă: să se roage stăruitor, cerând ca Dumnezeu să-i lumineze, până ce vor descoperi singuri adevărul. Iar adevărul descoperit va fi acela că Graiul de la Pucioasa este de la Dumnezeu, și nu de la oameni, chiar dacă oamenii (liderii pucioși, mai precis) îl ticluesc la ceas târziu de miez de noapte. Și cică nu este nici de la diavolul, chiar dacă îi îndeamnă fățiș pe creștini la dezbinare. Iar Dumnezeul Pucios cică vorbește astăzi cu ucenicii lui, Mihaela și Nicușor, tot așa cum vorbea și Hristos cel înviat cu Luca și Cleopa la Emaus, după ce S-a făcut nevăzut de ei:
“ O, ce bine v-ar fi fost vouă dacă ați fi voit o clipă să vă întrebați curat: cine suflă prin acest izvor de cuvânt de mai bine de cincizeci de ani, și care nu seacă, ci curge plin de iubire, chemând omul la viața împărăției cerurilor pe pământ cu oamenii? O, de la cel mai mare de peste voi și până la cel mai mic de sub voi, stând toți sub haină de biserică, Eu, Domnul, vă spun așa: postiți și vă rugați cu stăruință ca să vă descopere Dumnezeu și să vă dea pricepere din cer, arătându-vă El Duhul Care suflă prin izvorul Meu de cuvânt în zilele acestea în mijlocul neamului român, iar Eu, Domnul, vă voi arăta atunci că Eu sunt, și că nu este diavolul, și că nu este omul, și că Eu sunt cu cei credincioși, care Mi-au dat locaș cu ei și Mi-au dat putere să vin și să împlinesc cu ei Scriptura descoperirii fiilor lui Dumnezeu, precum este scris, și iată-i pe ei, iar Eu grăind cu ei ca și cu Luca și cu Cleopa pe drumul spre Emaus,...” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Preoții și arhiereii care încă se încăpățânează să nu creadă în Dumnezeul Pucios sunt somați să dea răspuns întrebării: cine este duhul cel care suflă și răsuflă la Pucioasa prin scrierile liderilor pucioși intitulate “Cuvântul lui Dumnezeu”? Căci el suflă unde voiește, iar clericii BOR sunt cei îndărătnici, dar îndărătnicia lor îi stimulează lui grăirea:
“...și Mă las pe masa lor trup și cuvânt, iar ei Mă împart, și nu vă puteți spăla pe mâini înaintea Mea sau a oamenilor că nu sunt Eu acest cuvânt, că nu vi l-am dat ca să Mă cunoașteți prin el, iar dacă spuneți că nu Eu sunt în cuvântul acesta, dați răspuns cine suflă dacă nu sunt Eu Cel ce suflă prin acest cuvânt, dacă nu e Duhul Meu, Care suflă unde voiește, nu unde voiți voi sau unde nu voiți? O, îndărătnicia voastră Mă face să grăiesc Eu vouă așa, ...“ (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Apoi vine demascarea îndelung pregătită: antichriștii din BOR sunt chiar slujitorii ei, pentru că ei stau împotrivitori la venirea Hristosului Pucios, Duhul proorociei, Cuvânt meșteșugit sosit pe norii cerului cu sfinții:
“ Voi, slujitori ai bisericii, cum de n-ați voit voi să primiți mângâierea Mea, pe Duhul Sfânt Mângâietorul, Care din al Meu ia și vestește și învață, așa cum Eu am promis că va veni El și că prin El voi fi până la sfârșitul timpului cu mângâierea Mea peste cei credincioși? O, Eu n-am voit, tată, să fiți voi antichriștii care ca și cei de acum două mii de ani stați împotriva venirii Mele cu sfinții în zeci de mii, precum este scris să vin prin duhul proorociei Eu Însumi!” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Urmează un apel patetic adresat arhiereilor din BOR, care în esență sună cam așa: Nu-i mai invidiați pe liderii pucioși, frații voștri! Arhiereul Irineu cel oropsit de frații lui arhierei să fie îndată eliberat și îmbrățișat cu iubire! Dezlegați-l de chin, nu-l mai oropsiți, nu-l mai acoperiți în întuneric! Nu lipsește nici amenințarea voalată că vor plăti (pe pământ sau în cer, asta rămâne de văzut – în funcție de felul cum vor reacționa la acest apel) pentru faptul că i-au furat lui Irineu de sub fund scaunul de arhiereu al Clujului și l-au dat altuia:
“ O, nu mai fiți împotriva Mea, și fiți pentru Mine, fiilor, și dovediți aceasta prin înțelepciune de sus în voi! O, pocăiți-vă, tată, de acest păcat, pe care-l faceți față de cuvântul Meu cel mângâios de azi, păcat făcut din invidie, fiilor. Curățiți din voi păcatul invidiei de frate, curățiți-vă de el, căci el a nimicit în voi duhul temerii de Dumnezeu, fiilor. E vremea să îmbrățișați cu iubire pe cel oropsit de voi între voi, pe arhiereul care a fost atins de Duhul Meu ca să înțeleagă el adânc taina cuvântului Meu de azi peste pământ, taină care-Mi pregătește ziua venirii Mele cu slavă de îngeri și cu oștirile de sfinți și cu trâmbițarea cea pentru ridicarea celor ce Mă așteaptă în morminte ca să vin și să le deschid lor ziua învierii lor. O, dezlegați chinul de pe arhiereul Meu și dați-i iubirea voastră, de vreme ce el v-a ascultat și v-a ales pe voi și M-a părăsit pe Mine și pe poporul Meu, iubindu-vă pe voi cu răbdare până la ziua luminării cea de la Duhul Meu pentru cei ce va fi să vadă adevărul Meu în râul cuvântului Meu cel de azi! O, nu-l mai oropsiți, fiilor, pe cel mic între voi, pe cel atât de micșorat de voi, când el ar putea să sufle peste mulți harul iubirii Mele pentru cei mântuiți, căci are duhul simțirii cerești în el și este blând și smerit cu inima și cu duhul, așa cum Eu sunt. O, nu-i frumos ce faceți voi cu el de-l acoperiți în întuneric. Ce veți face dacă va fi să plătiți pe pământ și în cer rana cea adâncă în care-l țineți voi pe el legat și oropsit de voi, după ce i-ați luat scaunul de apostol și l-ați dat altuia, dându-l pe el deoparte ca pe un osândit, așa cum au făcut cu Mine arhiereii în vremea aceea? O, Eu plâng în el cu Duhul Meu, căci întrucât lui îi faceți această oropsire, Mie Îmi faceți, fiilor. “ (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
  #1435  
Vechi 19.02.2010, 02:13:27
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

174. Antihristul și vremea lui (VII)

Arhiereul Irineu este apoi asemănat cu Hristos cel nedreptățit și chinuit, sau cu Iosif cel invidiat și vândut de frații săi. Li se mai impută arhiereilor din BOR că i-au furat cârja lui Irineu și i-au făcut-o cadou lui Anania, iar apoi pe Irineu l-au băgat la întuneric, fără haină și fără cămașă și fără turmă și fără casă, și l-au îmbolnăvit de tristețe:
“Iată, Mie Mi-ați făcut voi ceea ce ați făcut arhiereului Meu cel dintre voi, fratelui vostru, fiilor. O, l-ați nedreptățit ca niște drepți, și n-ați fost drepți cu el, tată. O, n-ați fost drepți, căci omul este păcătos. L-ați lăsat pe el flămând și însetat de iubirea voastră și de lucrul lui de apostol al Meu. L-ați lăsat fără haină slăvită și ați dat-o altuia, și pentru cămașa lui ați tras sorți, și l-ați lăsat fără casă, fără turmă, tată, și l-ați lăsat întristat și bolnav de tristețe și l-ați închis sub vină și n-ați cercetat pricina lui, că n-ați voit aceasta, și toate acestea Mie Mi le-ați făcut, precum este scris de cel ce face așa unuia dintre cei prea mici ai Mei. O, cum vor ajunge la Mine cei ce i-au luat lui din mână cârja de păstor și au dat-o altora? Au părăsit atunci temerea de Dumnezeu cei ce l-au băgat pe el la întuneric și sub vină fără să fie cercetare făcută, precum este scris să lucreze biserica. Au judecat toți de la depărtare și din zvonuri și din invidia care vine de la dorul de mărire, așa cum M-au judecat pe Mine acum două mii de ani mai-marii poporului Israel, care și-au folosit puterea și rangul lor împotriva Mea, netemându-se ei de acest păcat.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Deși mișcarea schismatică a iluzioniștilor pucioși era de ani buni pregătită și era în fașă, (ea desfășurându-se exploziv și fără scrupule abia după anul 1993, an al eșecului pucioșilor de a-l infiltra pe arhiereul Irineu al B.O.R. în structurile lor interne, cu scopul de a le aduce lor legitimitate) , acum se pretinde că în orice caz nu s-ar fi ajuns la așa ceva. Dar, dacă se pretinde că nu s-ar fi rupt biserica în două atunci, la Sinodul din ianuarie 1993, de ce s-a mai rupt totuși, îndată după aceea? Căci a rămas pe mai departe și biserica tradițională și majoritară B.O.R., dar a apărut și Biserica schismatică și meschină numită “Noul Ierusalim”. Această mișcare sectară iluzionistă și centrifugă sare acum în sus cu arțag și ponegrește biserica B.O.R., spunând despre ea că “a pus obroc luminii” și că pe fruntea ei stă păcatul și slava de la oameni:
“ O, nu s-ar fi rupt biserica în două prin lucrarea Mea lângă arhiereul Meu cel dintre voi, așa cum s-a zvonit atunci peste tot prin judecată strâmbă asupra lucrării cuvântului Meu și prin apăsarea cea asupra arhiereului Meu, ci s-ar fi mărit cu slavă cerească biserica neamului român și mulți ar fi luat calea slavei vieții și a sfințeniei, fără de care nimeni nu va vedea pe Domnul, precum este scris, dar toți s-au temut că-și vor putea schimba viața în bine și n-au voit aceasta, căci au iubit păcatul și slava de la oameni mai mult decât slava cea de la Dumnezeu și s-au așezat să pună obroc luminii și au făcut acest păcat, și stă păcatul acesta și azi pe fruntea bisericii neamului român, neam care a avut prin vremi slavă prin biruință asupra diavolului și nu asupra lui Dumnezeu, precum și-a lucrat el azi peste el Scriptura lepădării de credință, cum nimeni n-a bănuit că acest păcat au săvârșit cei ce au dat cu pietre în candela cu untdelemn a cuvântului Meu Mângâietorul, cuvântul Meu cel de azi.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Consecutiv (și, în aparență, paradoxal) se propune și o soluție conciliantă, de îngropare a securii războiului dintre cele două biserici, dar cu o singură condiție: ca arhiereii ortodocși să-l primească pe Tăticul Pucios ca Mijlocitor și să i se închine lui. Și li se mai promite că nimic nu li se cere, nimic nu li se ia, doar li se dă. Li se dă putere să se facă plăcuții lui, printr-o deplină închinare:
“O, vă chem la împăcare, tată, căci Tatăl este în Mine când grăiesc, iar Eu și cu Tatăl Una suntem, și Mă aveți Mijlocitor la Tatăl, dacă voiți. Eu caut să vă desfac vederea și înțelegerea și să-Mi dați primire, ca și Eu să vă dau vouă în locașurile Tatălui Meu. Nimic nu vă cer, nimic nu vă iau, ba vă dau iubirea Mea și vă dau slava Mea și vă dau putere să vă faceți plăcuții Mei, căci fără Mine e tot mai greu, tot mai dureros pe pământ pentru om, că pe pământ vine împotriva omului tot ce el a lucrat fără Dumnezeu în lucrarea sa, uitând el că planurile Mele nu sunt ca planurile lui.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Apoi, Graiul Pucios le reamintește arhiereilor ortodocși șansa pe care le-a oferit-o ca să se facă fiii lui:
“ Am grăit vouă, celor ce stați sub nume de slujitori de biserică a neamului român. V-am grăit părintește, iar primirea sau neprimirea voastră vă va dovedi încă o dată pe voi da sau nu fii ai lui Dumnezeu, căci fiii sunt cei ce cred ascultând, cei ce iubesc ascultând și ascultă iubind.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
La sfârșit se reafirmă mărturisirea că la Pucioasa Iisus Hristos n-a venit în trup, ci în duh. Aceasta însă n-ar trebui să ne mire, căci “...mulți amăgitori au ieșit în lume, care nu mărturisesc că Iisus Hristos a venit în trup; acesta este amăgitorul și antihristul” (Ioan 1,7). Arhiereii sunt chemați la credință în acest duh de la Pucioasa și sunt anunțați solemn că mai au o șansă, deoarece Judecata încă n-a venit (deși, după cum am văzut mai înainte, cu alte ocazii se spunea că ea a început de mult):
“ Fiți credincioși! Duhul Meu este Duhul Tatălui, iar Duhul Tatălui este Duhul Meu și am grăit vouă în Duhul Sfânt în zi de pomenire a Evangheliei înfricoșatei judecăți, când Eu voi veni cu ziua Mea întru mărire, cu toți sfinții și îngerii și voi ședea pe jețul dreptății și voi despărți pe unii de alții oamenii și neamurile, [...] Eu sunt Alfa și Omega [...].”(Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
  #1436  
Vechi 19.02.2010, 09:07:14
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 175. Rectificări la mistificări (I)

Într-o postare intitulată Rectificare cu scuzele de rigoare! din 18.02.2010 , Vsovivi se străduiește, chiar cu riscul de a se contrazice pe sine de la o zi la alta, să demonstreze că pucioșii n-ar fi confundat într-un mesaj anterior zilele de sărbătoare Tăierea împrejur și Întâmpinarea Domnului, (așa cum fusese semnalat într-o postare de pe Forum), ci că noi suntem aceia care n-am văzut (sau, n-am citit) bine. Să vedem dacă așa stau lucrurile.

Citat selectiv din postarea lui Vsovivi:

“ iată o postare mai veche a MM de pe la Estera, prietena ei:
168. Pucioșii confundă grav Scripturile

Infatuarea și prea multa părere bună de sine au ajuns să le joace feste liderilor pucioși, care brodesc noi “Cuvinte din cer” bazându-se pe amintiri legate de unele texte biblice pe care se vede că nu le-au mai citit de mult. Ultima apariție “pe sticlă” din sit-ul oficial al pucioșilor arată că ei sunt într-o confuzie uriașă privind două evenimente distincte. Este vorba de “Tăierea împrejur” și “Întâmpinarea Domnului”, pe care liderii pucioși le consideră concomitente. După părerea lor, cităm: “în ziua aceea” în care a avut loc tăierea împrejur în trup a Pruncului Iisus, a avut loc și întâmpinarea Pruncului, adică momentul când dreptul Simeon l-a luat pe Prunc în brațe pentru a împlini o proorocie care-l împiedicase până atunci să guste moartea. Iată textul pucios, reprodus întocmai, care dezvăluie această confuzie:

“Am în coborârea Mea de azi pe marele ierarh Vasile, și am încă în amintire ziua când părinții Mei M-au dus la opt zile după nașterea Mea să fiu tăiat împrejur în trup, după datina legii, și Mi-au pus numele Iisus, așa cum îngerul M-a numit prin vestirea lui, și a văzut bătrânul Simeon în ziua aceea mângâierea lui Israel, după cum Duhul îi vestise lui că nu va gusta moartea până ce nu va vedea pe Unsul Domnului, și M-a luat el în brațe și M-a binecuvântat și Mi-a zis: "Cu ochii mei văd mântuirea Ta, gătită înaintea popoarelor spre luminarea lor, iar acum, Stăpâne, slobozește pe robul Tău în pace, după cuvântul Tău".”(Citat din “Cuvântul de la Pucioasa” din 14-01-2010)

[...]

Iar cei ce au veleități și se vor a fi „învățători” peste alții, n-ar strica să mai pună din când în când mâna pe Carte.
[...]
și iată postarea mea parțial greșită și ea căci am căzut să cred în deșert din lene sau superficialitate că chiar, întradevăr, Pucioșii susțin ce zic acestea două despre cum a fost Iistoria zilei aceleia, că ele au dedus că era vorba despre aceiași zi, și că nu au mai existat cele 40 de zile, și astfel m-am rătăcit răstălmăcind scriptura spre a mea pierzare, și crezând și eu că înterpretarea frazologică a lor e corectă că nu m-am uitat atent din lene, dar acum când sunt sigur că au existat cu adevărat cele 40 de zile de curățire și știu că nu era corectă interpretarea mea, am să arăt mai jos de ce nu era corectă! Vreau să arăt [...]

deci draga mea... e foarte posibil să fie aceiasi zi... caci altfel cum putea sa recunoasca ei că e naștere minunată, Nașterea Domnului, decât luînd în brațe pe pruncul Iisus nascut de 8 zile și taiat împrejur și vazând-o pe Maica Lui pururea fecioara preacurată Maria, așa cum este scris... Deci nu pucioșii mint ci e unii care ar face orice doar ca sa nu creada, [...]


iar sensul literei, duhul textului, al frazei se poate pricepe mai clar că acum știu sigur că au existat cele 40 de zile de curățire căci mărturisește CLD, căci doar El este Duhul ce despecetluiește Duhul textului spre desăvârșire:

[...]
„O, cât de supus M-am arătat acum două mii de ani, Dumnezeu din Dumnezeu fiind Eu! Iată, au trecut patruzeci de zile de la praznicul nașterii Mele din mamă Fecioară și am ajuns acum la praznicul întâmpinării Mele de către bătrânul Simeon în templul din Ierusalim, când M-au dus părinții Mei să Mă închine Domnului, după cum era datina în Israel. Ne-am supus unul altuia, Eu lui Simeon, și el Mie, căci așa lucrează cei ce au Duhul Domnului călăuzitor lor, și a văzut Simeon făgăduința Duhului Sfânt împlinită pe pământ, pe Mesia Mântuitorul, lumină neamurilor și mărire pentru poporul cel credincios. Amin.”14-02-2010

așa că am bolduit

“Am în coborârea Mea de azi pe marele ierarh Vasile, și am încă în amintire ziua când părinții Mei M-au dus la opt zile după nașterea Mea să fiu tăiat împrejur în trup, după datina legii, și Mi-au pus numele Iisus, așa cum îngerul M-a numit prin vestirea lui,și a văzut bătrânul Simeon în ziua aceea mângâierea lui Israel, după cum Duhul îi vestise lui că nu va gusta moartea până ce nu va vedea pe Unsul Domnului, și M-a luat el în brațe și M-a binecuvântat și Mi-a zis: "Cu ochii mei văd mântuirea Ta, gătită înaintea popoarelor spre luminarea lor, iar acum, Stăpâne, slobozește pe robul Tău în pace, după cuvântul Tău".”(Citat din “Cuvântul de la Pucioasa” din 14-01-2010)
Se poate observa din text că dreptul Simeon, așa reiese prin această frază că în ziua aceea, după 8 zile de la naștere, în ziua tăierii împrejur, a botezului, a văzut, i s-a vestit prin Duhul, despre Mântuitorul, iar la plinirea celor 40 de zile când iată că se plinește proorocia și Iisus este închinat Domnului, iar el Îl primește în brațe pe Iisus, zice că văzură ochii mei Mântuirea Ta... deci nu văd ci văzură, deci deosebirea în verbul a vedea și nedeosebirea în momentul clipei numit acum, căci văd este spre viitor iar văzură este după plinire...”

Închidem aici citatul și acum îl comentăm:

În acest citat apare prima mistificare a lui Vsovivi. Deși pucioșii scriu negru pe alb ochii mei văd mântuirea Ta, Vsovivi falsifică sensul original fără nici un scrupul, după cum are el nevoie ca să-i iasă “demonstrația”: “zice că văzură ochii mei Mântuirea Ta... deci nu văd ci văzură, deci deosebirea în verbul a vedea și nedeosebirea în momentul clipei numit acum, căci văd este spre viitor iar văzură este după plinire...

Textul pucios este însă foarte limpede în erezia lui, și vom comenta din el pas cu pas mecanismul erorii pucioșilor:

“Am în coborârea Mea de azi pe marele ierarh Vasile (Comentariu: azi înseamnă ziua serbării Tăierii împrejur a Domnului, deci a opta zi după Naștere), și am încă în amintire ziua când părinții Mei M-au dus la opt zile după nașterea Mea să fiu tăiat împrejur în trup, după datina legii (Comentariu: încă odată se confirmă că e vorba de amintirea, deci comemorarea zilei Tăierii împrejur, deci a opta zi după Naștere), și Mi-au pus numele Iisus, (Comentariu: Într-adevăr, potrivit Legii, în a opta zi se punea și numele pruncului) așa cum îngerul M-a numit prin vestirea lui, și a văzut bătrânul Simeon în ziua aceea (Comentariu: deci în ziua Tăierii împrejur a Domnului) mângâierea lui Israel, (Comentariu: Deci L-a văzut pe prunc în acea zi a Tăierii împrejur, căci El era mângâierea lui Israel, așa cum i se vestise lui Simeon de către înger că nu va muri până nu-L va vedea pe El) după cum Duhul îi vestise lui că nu va gusta moartea până ce nu va vedea pe Unsul Domnului, și M-a luat el în brațe (Comentariu: Atunci când l-a văzut, L-a întâmpinat și L-a luat și în brațe, în aceeași zi a Tăierii împrejur) și M-a binecuvântat și Mi-a zis: "Cu ochii mei văd mântuirea Ta, gătită înaintea popoarelor spre luminarea lor, iar acum, Stăpâne, slobozește pe robul Tău în pace, după cuvântul Tău" (Comentariu: Așadar pucioșii identifică în mod eronat ziua Tăierii împrejur cu ziua Întâmpinării Domnului, deși între ele era un interval de 40 zile - 8 zile = 32 zile = 4 săptămâni) .”(Citat din “Cuvântul de la Pucioasa” din 14-01-2010)

Ce fac pucioșii ca să spele rușinea necunoașterii Scripturilor? La exact o lună emit altă misivă “din cer”, care corectează eroarea din misiva precedentă, subliniind (ca să fie clar pentru toată lumea) că între cele două evenimente la care se făcuse referire (Tăierea împrejur și Întâmpinarea Domnului) este o distincție clară, de care ei ar fi perfect conștienți (dar de ce n-au fost conștienți și în mesajul lansat cu o lună în urmă? Trebuia neapărat ca cineva să-i critice în public, atrăgându-le atenția că sunt pe alături cu interpretarea Bibliei?):

„O, cât de supus M-am arătat acum două mii de ani, Dumnezeu din Dumnezeu fiind Eu! Iată, au trecut patruzeci de zile de la praznicul nașterii Mele din mamă Fecioară și am ajuns acum la praznicul întâmpinării Mele de către bătrânul Simeon în templul din Ierusalim, când M-au dus părinții Mei să Mă închine Domnului, după cum era datina în Israel. Ne-am supus unul altuia, Eu lui Simeon, și el Mie, căci așa lucrează cei ce au Duhul Domnului călăuzitor lor, și a văzut Simeon făgăduința Duhului Sfânt împlinită pe pământ, pe Mesia Mântuitorul, lumină neamurilor și mărire pentru poporul cel credincios. Amin.”( Citat din “Cuvântul de la Pucioasa” din 14-02-2010) .

Vsovivi ori nu vede, ori se face că nu vede, că cele două texte (primul - eronat, al doilea - corectiv) nu sunt emise în aceeași zi, ca să se completeze sau să se clarifice unul pe altul, ci sunt datate diferit: 14-01-2010 și 14-02-2010.
  #1437  
Vechi 19.02.2010, 09:34:42
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 175. Rectificări la mistificări (II)

Dar ce aberații mai lansează Vsovivi mai departe? Iată-le (cităm și comentăm al doilea citat din textul lui Vsovivi):


“deci se Mântuise de necredință prin credință în ce i-a dat Duhul să vadă mai dinainte (Comentariu: Vsovivi vrea să sugereze aici că Duhul Sfânt nu numai că i-a prezis lui Simeon că nu va vedea moartea înainte de a–L vedea pe Prunc, dar că odată cu Tăierea Împrejur a Pruncului l-ar fi făcut pe Simeon părtaș al unei halucinații prin care acesta să pre-guste și Întâmpinarea Domnului și chiar să-și pre-guste moartea ce i se proorocise, și să exclame tot atunci, ca într-o proorocie, cuvintele Slobozirii lui care urma să vină peste alte patru săptămâni; or, așa ceva nu se întâlnește în Biblie, ci este doar halucinația lui Vsovivi) și prin gustare din moarte și exclamase similar, la plinire, că slobozește acum pe robul tău, Stăpâne, în pace că... văzură ochii mei...

Așa că MM și Estera iată că și eu am greșit căzând în erezia aceleiași zile calendaristice că v-am crezut cum că intradevăr ar susține Pucioșii, adică CLD așa ceva, când defapt era interpretarea voastră că ar susține ei, și ele s-au referit doar la cele ce se văd ori se citesc așa fără credință, uitând că sunt unele care sunt date vederii de Dumnezeu chiar dacă ele nu se văd (firește că și dracii nascocesc iluzii, dar alea sunt desfrânări ale mândriei).

Deci e vorba în text că după 8 zile de la nașterea pruncului, la ungerea și botezarea Sa cu numele Iisus, atunci de la Duhul i s-a dat Bătrânului Simeon să guste din moarte (Comentariu: Tocmai aici era și eroarea textului pucios, care confundă cele două evenimente. Nu-i adevărat ce se afirmă aici! Dreptul Simeon a primit moartea abia după trecerea celor 40 de zile rânduite. Mai mult, Simeon a primit făgăduința înainte de nașterea Pruncului, și a venit la templu nu la Tăierea împrejur, ci abia “când părinții au adus înăuntru pe Pruncul Iisus, ca să facă pentru El după obiceiul Legii” )... iar după 40 de zile din Mântuire, căci a și zis când s-au împlinit zilele curățirii lui Israel prin batrânul Simeon și cuvioasa Ana, la închinarea primului născut al Mariei pururea fecioara, primind pruncul în brațe:
”29 Acum slobozește pe robul Tău, după cuvântul Tău, în pace,
30 Că ochii mei văzură mântuirea Ta,” ...

Deci înterpretarea abea acum e ceva mai clară și nu denigrantă... cum văd că fără jenă se cam practică în toată gLumea largă... iar aici mai ceva... că doar „ca la noi la nimenea”.

Aici am încheiat al doilea citat din postarea lui Vsovivi.
Chiar dacă nu suntem de acord cu maniera lui Vsovivi de a face dreptatea cu anasâna și de a o pune plocon în brațele pucioșilor, nu putem însă să nu apreciem sinceritatea lui, atunci când concluzionează candid: „ca la noi la nimenea”.
  #1438  
Vechi 19.02.2010, 17:36:28
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Cam asta ați scris voi:

Citat:
Într-o postare intitulată Rectificare cu scuzele de rigoare! din 18.02.2010 , Vsovivi se străduiește, chiar cu riscul de a se contrazice pe sine de la o zi la alta, să demonstreze că pucioșii n-ar fi confundat într-un mesaj anterior zilele de sărbătoare Tăierea împrejur și Întâmpinarea Domnului, (așa cum fusese semnalat într-o postare de pe Forum), ci că noi suntem aceia care n-am văzut (sau, n-am citit) bine. Să vedem dacă așa stau lucrurile.
1. Nu mă străduiesc deloc ci voi vă străduiți pe sute de pagini cu tone de maculatură gen arici pogonici ori urzica să vă demonstrați ''talentele''.
2. Nu mă contrazic deloc ci am zis că atunci când am făcut eroarea de a cădea în erezia interpretării voastre aruncată apoi în spinare la pucioși, deși mi se părea bizar ca să nu existe cele 40 de zile între, m-am luat după interpretarea voastră crezând că pucioșii chiar susțineau ceea ce defapt susțineați voi căci ați citit prost și ași interpretat absurd!
3. Nu m-am contrazis deloc ci putea fi și aceiași zi căci preasfânta nu avea ce 40 de zile să aștepte fiind o naștere din pururea fecioară și era preacurată și minunată dar din smerenie a păzit datina și tradiția ca să se curățească Israel de necredință.
4. Nu încercam să demonstrez, căci n-am ce să demonstrez și nu avăcâțesc ci din teamă să nu emit erori de interpretare, să nu rămână ele așa greșite, am rectificat spre corecta citire căci priceperea vine de la CLD.
5. Pucioșii n-au confundat nimic ci au postat pe site Cuvântul lui Dumnezeu ca deobicei iar cei ce au citit absurd spre a lor pierzare încearcă acum să se disculpe onorabil printr-un nesfârșit efort de a transforma totul în circ, în publicitate, în teatru ieftin și exagerat, adică în sictir, poante, ironii, răsuceli, fofilări, scamatorii, caterincă, și altele uneltiri viclene ca din simpatie pentru năzbâtii și prostii de toată coma să mă înduplec de ele și să le dau dreptate... dar n-au!
6. Deci, nu numai că nu vreți să vedeți dar nenorocirea este că nici nu vreți să auziți! Nu vreți decât să miștocăriți ca să demonstrați că voi aveți dreptate... Dacă ați avea v-aș da și v-ar da oricine dar nu aveți cum, fiindcă nu aveți rigoare, nu aveți consecvență, nu aveți luarea aminte ca să nu greșiți în deducțiile voastre și astfel vă faceți de râs căci minciuna voastră iese la lumină!

apoi urmează citatul; nu-l mai dau că se știe despre ce e vorba, despre ziua tăierii împrejur și peste 40 de zile cea a închinării, ci continui să arăt ce ați scos pe guriță:

Citat:
În acest citat apare prima mistificare a lui Vsovivi. Deși pucioșii scriu negru pe alb ochii mei văd mântuirea Ta, Vsovivi falsifică sensul original fără nici un scrupul, după cum are el nevoie ca să-i iasă “demonstrația”: “zice că văzură ochii mei Mântuirea Ta... deci nu văd ci văzură, deci deosebirea în verbul a vedea și nedeosebirea în momentul clipei numit acum, căci văd este spre viitor iar văzură este după plinire...
1. Diferența dintre văd și văzură și a văzut este în verbul scris din cele două citate din CLD precum și din textul biblic, deci n-am falsificat nimic ci văd e la prezent sau spre viitor orientat iar văzură. a văzut, e la trecut. Deci cei ce falsifică fără scrupule limba română ca să le iasă la demonstrațiile lor sunt cele două lingviste, MM și Estera, care ne fac să credem că e vorba de același timp al verbului și același cuvânt ieșit din gura bătrânului Simeon!

2. Nu e nici o mistificare ci iată lingvistele fără scrupule că nu fac diferențe între timpii verbelor și între cuvinte și nici între cele 2 zile despărțite de cele 40 rânduite pentru curățire:

“Am în coborârea Mea de azi pe marele ierarh Vasile, și am încă în amintire ziua când părinții Mei M-au dus la opt zile după nașterea Mea să fiu tăiat împrejur în trup, după datina legii, și Mi-au pus numele Iisus, așa cum îngerul M-a numit prin vestirea lui, și a văzut bătrânul Simeon în ziua aceea mângâierea lui Israel, după cum Duhul îi vestise lui că nu va gusta moartea până ce nu va vedea pe Unsul Domnului, și M-a luat el în brațe și M-a binecuvântat și Mi-a zis: "Cu ochii mei văd mântuirea Ta, gătită înaintea popoarelor spre luminarea lor, iar acum, Stăpâne, slobozește pe robul Tău în pace, după cuvântul Tău".”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” din 14-01-2010)

„O, cât de supus M-am arătat acum două mii de ani, Dumnezeu din Dumnezeu fiind Eu! Iată, au trecut patruzeci de zile de la praznicul nașterii Mele din mamă Fecioară și am ajuns acum la praznicul întâmpinării Mele de către bătrânul Simeon în templul din Ierusalim, când M-au dus părinții Mei să Mă închine Domnului, după cum era datina în Israel. Ne-am supus unul altuia, Eu lui Simeon, și el Mie, căci așa lucrează cei ce au Duhul Domnului călăuzitor lor, și a văzut Simeon făgăduința Duhului Sfânt împlinită pe pământ, pe Mesia Mântuitorul, lumină neamurilor și mărire pentru poporul cel credincios. Amin.”14-02-2010


Evanghelia după Luca, la capitolul 2:
''28 El L-a primit în brațele sale și a binecuvântat pe Dumnezeu și a zis:
29 Acum slobozește pe robul Tău, după cuvântul Tău, în pace,
30 Că ochii mei văzură mântuirea Ta,
31 Pe care ai gătit-o înaintea feței tuturor popoarelor,
32 Lumină spre descoperirea neamurilor și slavă poporului Tău Israel.''


Deci după cum se vede textele rostite de bătrânul Simeon în cele două zile sunt complet diferite, dar pentru cele două lingviste nu contează!


Citat:
Textul pucios este însă foarte limpede în erezia lui, și vom comenta din el pas cu pas mecanismul erorii pucioșilor:
1. Erezia este scoasă de voi din pălărie prin scamatorie și aplicată textului ca să vă iasă demonstrația (eu nu demonstrez), căci textul din CLD nu conține nicio erezie ci aceste două lingviste citind prost și rău intenționat au produs erezii peste erezii pe care le aruncă în spate la alții, la pucioși, la text, mie, cui se nimerește... căci ele scot ereziile pe bandă rulantă și apoi miștocărind se ceartă cu ereziile lor demonstrând că ereziile sunt erezii... păi e evident că ereziile sunt erezii dar ele nu apar din text ci prin citirea lor defectuasă, răuvoitoare, căci ele mint inventând și apoi demonstrază că propriile minciuni sunt erezii zicând că pucioșii le-ar fi scris, căci lor le pare că așa reiese din text... dar nu reiese așa din text cum spun ele ci așa își crează ele singure un dușman imaginar, un sofism, care le va învinge până la urmă căci se luptă cu propriile himere și mori de vânt și cu cât li se pare că parcă le-ar birui cu atât cresc altele mai mari și mai învârtitoare ce le amețesc exact ca date pe linghișpil, fiindcă ele au năravul de a pune minciuna pe seama altuia și apoi îl termină pe acela cu minciună cu tot pentru că zic ele că acela a mințit... deci sunt niște avocate lingviste ce se dau pe linghișpil intrând într-un cerc concentraționar vicios, tot mai odios... Se învârt ca și câinele după coadă, ba mârâind ba jucându-se, sperând ca să fie de vină pucioșii pentru ''alergările'' lor obositoare căci ele produc satisfacții distractive spre decredibilizare publicului... dar cu aia vor și rămâne până la urmă din păcate, cu aplauzele pentru ''talentele'' literare, premiul cel mare pentru bășcălie.

Citat:
1.(Comentariu: azi înseamnă ziua serbării Tăierii împrejur a Domnului, deci a opta zi după Naștere)
2.(Comentariu: încă odată se confirmă că e vorba de amintirea, deci comemorarea zilei Tăierii împrejur, deci a opta zi după Naștere)
3.(Comentariu: Într-adevăr, potrivit Legii, în a opta zi se punea și numele pruncului)
4.(Comentariu: deci în ziua Tăierii împrejur a Domnului)
5.(Comentariu: Deci L-a văzut pe prunc în acea zi a Tăierii împrejur, căci El era mângâierea lui Israel, așa cum i se vestise lui Simeon de către înger că nu va muri până nu-L va vedea pe El)
da, corecte observațiile dar iată ceea ce ziceam mai sus cum se confirmă, concluziile fantomă:

Citat:
6.(Comentariu: Atunci când l-a văzut, L-a întâmpinat și L-a luat și în brațe, în aceeași zi a Tăierii împrejur)
7.(Comentariu: Așadar pucioșii identifică în mod eronat ziua Tăierii împrejur cu ziua Întâmpinării Domnului, deși între ele era un interval de 40 zile - 8 zile = 32 zile = 4 săptămâni)
Deci iată cum apare erezia din mintea lor și zic nonșalant că pucioșii identifică eronat zilele, păi nu voi le-ați identificat eronat? nu voi ați zis și că ce a grăit Simeon în cele două zile diferite e același lucru? Că mie mi-e clar că există diferențe, și chiar dacă nu ar fi fost lămurirea din 14.02.2010, era clar pentru oricine că Bătrânul Simeon grăise altceva in ziua tăierii împrejur iar Domnul a afirmat că : ''...și M-a luat el în brațe și M-a binecuvântat și Mi-a zis...'', lucru care v-a stârnit aiureala din capete, ca să credeți că ei pretind inexistența celor 40 de zile până la împlinirea Cuvântului rostit de Simeon! căci voi ați identificat zilele ca find aceleași prin deducție textuală greșită deși se specifică foarte clar că e ziua tăierii împrejur! Deci dacă era ziua tăierii împrejur atunci de ce ați identificat-o voi cu ce s-a întâmplat peste 40 de zile ca să ziceți fie că Domnul minte fie că pucioșii confundă zilele? Deci cine e autorul ereziei cu confundarea zilelor? Domnul știa Adevărul căci El este, pucioșii au postat pe site și n-au zis nimic, ci este exact ce a zis CLD, deci cine mai rămâne în ecuație? eu m-am corectat și deci a mai rămas doar unii, nu dăm nume, ca autor al ereziei... cine sunt ele oare?

Last edited by vsovivi; 19.02.2010 at 18:01:32.
  #1439  
Vechi 19.02.2010, 18:15:32
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
Ce fac pucioșii ca să spele rușinea necunoașterii Scripturilor? La exact o lună emit altă misivă “din cer”, care corectează eroarea din misiva precedentă, subliniind (ca să fie clar pentru toată lumea) că între cele două evenimente la care se făcuse referire (Tăierea împrejur și Întâmpinarea Domnului) este o distincție clară, de care ei ar fi perfect conștienți (dar de ce n-au fost conștienți și în mesajul lansat cu o lună în urmă? Trebuia neapărat ca cineva să-i critice în public, atrăgându-le atenția că sunt pe alături cu interpretarea Bibliei?):

„O, cât de supus M-am arătat acum două mii de ani, Dumnezeu din Dumnezeu fiind Eu! Iată, au trecut patruzeci de zile de la praznicul nașterii Mele din mamă Fecioară și am ajuns acum la praznicul întâmpinării Mele de către bătrânul Simeon în templul din Ierusalim, când M-au dus părinții Mei să Mă închine Domnului, după cum era datina în Israel. Ne-am supus unul altuia, Eu lui Simeon, și el Mie, căci așa lucrează cei ce au Duhul Domnului călăuzitor lor, și a văzut Simeon făgăduința Duhului Sfânt împlinită pe pământ, pe Mesia Mântuitorul, lumină neamurilor și mărire pentru poporul cel credincios. Amin.”( Citat din “Cuvântul de la Pucioasa” din 14-02-2010) .

Vsovivi ori nu vede, ori se face că nu vede, că cele două texte (primul - eronat, al doilea - corectiv) nu sunt emise în aceeași zi, ca să se completeze sau să se clarifice unul pe altul, ci sunt datate diferit: 14-01-2010 și 14-02-2010.
Și iată ca la final să facă ele nici mai mult nici mai puțin afirmația că textul din 14-02-2010 corectează textul din 14-01-2010 dăruit prin Cuvântul lui Dumnezeu, zicând că pucioșii s-ar fi corectat, așa cum m-am corectat eu. Păi eu m-am corectat căci eu crezusem minciuna lingvistelor că pucioșii ar susține... dar pucioșii nu au ce corecta căci ei au postat așa cum a grăit CLD, iar cum textele sunt ambele valabile, reiese că Bătrânul Simeon era plin de Duhul proorociei din moment ce după 40 de zile plinise proorocia care i se dăduse lui de la Duhul mai înainte iar apoi de ziua tăierii împrejur a zis văd: ''Cu ochii mei văd mântuirea Ta,... ''.

Deci nu e nimic eronat ca să trebuiască a fi corectat la sugestia celor două lingviste, nimic, ci e de autocorectat mintea strâmba, în care până și lucrul drept se strâmbă așa cum spunea Trâmbița nr.3.

Și de ce ar fi trebuit textele să fi fost emise în aceiași zi? Păi ele se referă la două zile diferite despărțite de 40 de zile... iar cel care nu a văzut nu am fost eu ci ați fost voi mințindu-mă și pe mine că pucioșii ar susține prostiile pe care le pricepeți voi din texte dar iată că eu m-am corectat de minciuna debitată de voi mai repede ca voi, înaintea voastră, iar voi acuma ați dat-o, ca deobicei, la-ntors aruncând pisikaa în curtea mea și scoțînd zvonul că tot eu sunt acela care n-am văzut, ca deobicei trecându-mă mereu la ''nu e prima oară'' adică făcându-mă recidivist; păi eu n-am fost atent la ce susțineați deoarece chiar putea fi posibil ca ziua să fi fost una singură, să fi fost aceleași zi pe motviul că preacurata pururea fecioară Maria nu avea ce curățiri să aștepte dar iată că din smerenie totuși au mers la templu abea după 40 de zile, păzind rânduiala dată, ca pe o lege; deci cine trebuia să se curățească în perioada aia de ''lepră și orbire''? de necredință adică?!........ și așa v-am crezut erezia pe care ați debitat-o, cum că pucioșii ar susține... poi nu voi ați citit și m-ați mințit și apoi singur m-am păcălit căci nu vedeam motivul respectării celor 40 de zile? dar iată ce un motiv temeinic exista... Care? (dar nu-mi veniți apoi ca sectanții zicând și voi ca argument al ținerii celor 40 de zile, că chiar ar fi avut de ce anume să se curățească, fiindcă era fiul lui Iosif!!! adică un simplu om, că atunci am să vă spun clar că sunteți lingvistele lui antichrist!, și acum v-o spun că doar se pare că v-ați făcut avocatele lui, a lui jegoană după vînt și ai lui)

Dar cum am citit apoi din Biblie să mă conving, și mi se părea că nu se specifică numărul zilelor ci doar zilele curățirii, și am zis că din moment ce preasfânta Maria nu avea cum a se curății mai tare fiind ea însăși preacurățenia personificată, se putea ca să se fi plinit în aceiași zi proorocia... lucru pe care iată că și Domnul am impresia că tocmai acest lucru vrea să-l scoată tainic în evidență și astfel eu cred că cele 40 de zile de curățire ale preasfintei nu există pe fond pentru ea ci doar ca respectare a rînduielilor lăsate prin Moise, căci legea e pentru toți aceiași... și cu ocazia celor 40 de zile altcineva s-a curățit, în tot timpul acesta: necredincioșii, Israelul cel vechi... Simeon și cuvioasa Ana, cei ce au așteptat cu dor ziua venirii lui Mesia, nașterea, tăierea împrejur, ziua de închinare a pruncului Iisus la Templul din Ierusalim înaintea Domnului, căci fusese dăruit și închinat, ca prim născut, Domnului.

Last edited by vsovivi; 19.02.2010 at 19:39:21.
  #1440  
Vechi 19.02.2010, 20:48:40
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Ca de obicei, Vsovi se străduiește să facă din rahat bici, dar în entuziasmul lui infantil nu realizează că biciul lui nu pocnește (dar face stropi), oricât de tare ar plesni Vsovi din el. Textul cu pricina suna astfel:

“Am în coborârea Mea de azi pe marele ierarh Vasile, și am încă în amintire ziua când părinții Mei M-au dus la opt zile după nașterea Mea să fiu tăiat împrejur în trup, după datina legii, și Mi-au pus numele Iisus, așa cum îngerul M-a numit prin vestirea lui, și a văzut bătrânul Simeon în ziua aceea mângâierea lui Israel, după cum Duhul îi vestise lui că nu va gusta moartea până ce nu va vedea pe Unsul Domnului, și M-a luat el în brațe și M-a binecuvântat și Mi-a zis: "Cu ochii mei văd mântuirea Ta, gătită înaintea popoarelor spre luminarea lor, iar acum, Stăpâne, slobozește pe robul Tău în pace, după cuvântul Tău".”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” din 14-01-2010)

Deci ce zice Vsovi? Iată ce zice (printre alte bazaconii):

“... voi ați identificat zilele ca find aceleași prin deducție textuală greșită deși se specifică foarte clar că e ziua tăierii împrejur! Deci dacă era ziua tăierii împrejur atunci de ce ați identificat-o voi cu ce s-a întâmplat peste 40 de zile ca să ziceți fie că Domnul minte fie că pucioșii confundă zilele? Deci cine e autorul ereziei cu confundarea zilelor?”

Care să fie “deducția textuală greșită” prin care se identifică în textul pucios ziua Tăierii împrejur cu ziua Întâmpinării? Păi iată ce spune textul cu bucluc:

“Am în coborârea Mea de azi ( Comentariu: este vorba de comemorarea Tăierii împrejur a Domnului, pe stil vechi pucioșesc) pe marele ierarh Vasile, și am încă în amintire ziua (Comentariu: aici se scoate în evidență o zi specială, și anume cea de la 8 zile după Nașterea Domnului) când părinții Mei M-au dus la opt zile după nașterea Mea să fiu tăiat împrejur în trup, după datina legii, și Mi-au pus numele Iisus, așa cum îngerul M-a numit prin vestirea lui, și a văzut bătrânul Simeon în ziua aceea (Comentariu: deci este vorba de ziua aceea, adică aceeași zi amintită mai înainte, ziua Tăierii împrejur) mângâierea lui Israel (Comentariu: întrucât “mângâierea lui Israel” este Domnul Iisus Hristos - Pruncul născut din Fecioară, însemnă că aici se spune că Simeon L-ar fi văzut pe Prunc în a opta zi. Biblia spune însă cu totul altceva: că Simeon L-a văzut pe Prunc abia la a patruzecea zi după a Sa Naștere) după cum Duhul îi vestise lui că nu va gusta moartea până ce nu va vedea pe Unsul Domnului, și M-a luat el în brațe (Comentariu: Conjuncția copulativă “și” plasată între verbele “a văzut” - a văzut bătrânul Simeon în ziua aceea - și verbele care urmează – “M-a luat el în brațe” și “M-a binecuvântat” și “Mi-a zis” arată că toate s-au petrecut în aceeași zi, în ziua aceea: ziua Tăierii împrejur) și M-a binecuvântat și Mi-a zis: "Cu ochii mei văd ( Comentariu: verbul “văd” este așadar asociat aceleiași zile, ziua Tăierii împrejur, deci pucioșii confundă indubitabil aici, în acest text, cele două evenimente : Tăierea împrejur și Întâmpinarea Domnului) mântuirea Ta, gătită înaintea popoarelor spre luminarea lor, iar acum, Stăpâne, slobozește pe robul Tău în pace, după cuvântul Tău".

După război, mulți viteji se arată. Abia după o lună, pe 14 .02 2010, pucioșii revin cu un alt “Cuvânt” în care încearcă să dreagă busuiocul, după ce fuseseră avertizați pe acest Forum că au dat cu bâta-n baltă. Dar de ce n-au făcut această corecție pe loc, în același “Cuvânt” din 14 .01. 2010?

Așdar, dragă Vsovi, dacă vrei cu orice preț să faci din rahat bici, ai grijă că atunci când pocnești din el nu poți evita stropii.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Fenomenul Posaga poster Exorcismul 13 13.01.2015 14:22:59
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti geo.nektarios Secte si culte 3 01.04.2011 17:38:21
mesaj de la noul ierusalim anaana71 Secte si culte 417 31.01.2011 15:31:40