![]() |
![]() |
|
#1481
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
__________________
Doamne ajuta-ne si ai mila de noi pacatosii! |
#1482
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
__________________
Inimă curată zidește intru mine, Dumnezeule și duh drept înnoiește întru cele dinlăuntru ale mele. |
#1483
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Iar voi acuma ați vrea voi ca eu nefiind socotit decât un păcătos, un mare păcătos mirean din una biserică : BVT, BOR și din BNI, să mă consider eu prooroc când eu n-am proorocit nimic, nici peste o colibă darmite peste o cetate atât de mare cum este Clujul? Păi nu cuvintele mele ar trebui să le puneți peste voi ci Cuvântul lui Dumnezeu, și atunci dacă ar ieși „fiul lui Iona din cetate”, atunci sigur prin mila milostivirii Sale nu v-a distruge Dumnezeu cetatea aceea... dar iată că au păcătuit din nou și mult și atunci a lăsat-o Dumnezeu pe Ninive, mai târziu, și a căzut în păcate tot mai mari și li s-a întâmplat lor mai rău ca mai înainte: s-a distrus cetatea aceea, fiindcă era fără de Cuvânt de prooroc peste ea! Last edited by vsovivi; 25.02.2010 at 15:24:39. |
#1484
|
|||
|
|||
![]()
Pucioșii pretind că Biserica lor, intitulată “Noul Ierusalim”, a restaurat din temelii instituția preoției ortodoxe din BOR, pe care ei o consideră și astăzi grav denaturată de o pretinsă “pierdere a continuității apostolice din uns în uns”. Preoția pe care pucioșii o instituie în biserica lor nu se mai fundamentează pe actul solemn denumit “Taina hirotoniei”, ci printr-o lucrare magică, supranaturală, atribuită de ei direct Duhului Sfânt. Aceste pretenții de restaurare a Bisericii și a lucrărilor ei nu existau nici măcar în fașă pe vremea Verginicăi(anii 1955-1980), dar s-au conturat începând cu anii ’92 când noii lideri de la Pucioasa începeau să le impună supușilor lor să observe și să respecte un lung lanț de inovații eretice. Nu numai preoția, ci însăși Biserica Pucioșilor în ansamblul ei, devenea “înnoită după rânduiala lui Melchisedec” . Lipsa acestei înnoiri sau amânarea ei sine die ar fi însemnat pieirea Bisericii Ortodoxe cea veche de 2000 de ani. În schimb, înnoirea Bisericii din lume este cauza și scopul celei de-a doua veniri a Domnului, venire care a avut loc deja în chip tainic, în Duh și în Cuvânt, și și este în plină desfășurare la Pucioasa, venire care precede cea de-a Treia Venire cu slavă a Domnului, care va avea loc în curând pe norii cerului:
“Mă vestesc la porți ca să intru cuvânt în carte cu sărbătoarea cea de azi a aducerii aminte a zilei când Eu, Domnul, am așezat, cu martori din cer și de pe pământ, piatra de temelie a Sfintei Sfintelor bisericii Mele, înnoită de Mine acum după rânduiala lui Melchisedec, ca să nu piară biserica Mea, ca să nu piară Dumnezeu din viața omului și ca să am cum să merg înainte cu cele ce nu se strică și să le înnoiesc tot mai mult, și apoi să le așez să stea înaintea Mea, după cum este orânduiala lor, căci Eu n-am venit nici acum două mii de ani, nici în zilele acestea n-am venit ca să stric ceva din cele orânduite de Dumnezeu, ci am venit să împlinesc și să desăvârșesc, fiindcă de aceea Tatăl M-a trimis și atunci și acum, și fericiți sunt și vor fi cei ce Mă primesc când vin de la Tatăl pe pământ pentru ca să împlinesc toate cele scrise în Scripturi până la ziua cea mare a slavei Mele, când cerul și pământul se vor pleca, ca să fie după ele cerul cel nou și pământul cel nou și dreptatea Mea, numai dreptatea Mea pe ele, precum este scris. Amin.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 22-07-2009) “Ungerea cerească după rânduiala lui Melchisedec” se așează nu numai peste preoții pucioși, ci și pe întreaga “lucrare” de la Pucioasa. Instituirea ei este echivalentă cu desființarea hirotoniei, care este văzută acum doar ca un prilej de slavă lumească a candidaților la preoție, cărora arhiereul și poporul le cântă în biserică strigarea “Vrednic este!”. Preoția tradițională este căinată și amenințată de o înșiruire de văicăreli copiate după vai-urile Scripturii: “Această lucrare cerească din care Eu adăp pământul cel mic, și apoi pământul cel mare, această lucrare are ungere cerească, după rânduiala lui Melchisedec cel nevăzut, cel ce-și face lucrarea în chip nevăzut, din veac și până în veac; rânduială cerească și nu pământească și nu văzută de mulțimi de martori precum se aud cântări de slavă vrednică peste cei ce sub vălul literei, sub jugul literei se împodobesc în slavă în numele cerului, și apoi se arată oamenilor, și scris este despre aceștia: "Vai vouă, celor îmbrăcați în haine lungi și cu ciucuri la poale, care umblați prin piețe și voiți să vi se facă închinăciuni! Vai, că nici voi și nici cei săraci nu cunosc ușa, căci ușa sunt Eu, și Eu sunt Viața".( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 4-03-1992) Ca să fie lucrurile clare, Cuvântul de la Pucioasa repetă cu obstinație aceleași clișee inovatoare, recunoscând că o face doar ca să spună, ca să poate spune spunând iarăși ceea ce are de spus: Melchisedec înseamnă Dumnezeu, iar preoția Bisericii e o rânduială făcută de oameni. Deși timp de 2000 de ani nimeni n-a contestat preoția din Biserică, săvârșită în chip văzut prin punerea mâinilor arhiereilor în Biserică, iată că acum se declară la Pucioasa că doar “una este rânduiala lui Dumnezeu: rânduiala lui Melchisedec”, lucrare care se face "tainic, dar în ascuns", printr-un număr de iluzionism pucios, căci pucioșii uită că tot ei au legiferat că "ascunderea este de la diavolul": “Și de ce-ți spun Eu așa? Îți spun pentru ca să-ți pot iarăși spune că această lucrare și această ungere care este în mijlocul acestei grădini de lucrare cerească, este după rânduiala lui Melchisedec, măi tată, și nu după rânduială făcută de oameni, căci Melchisedec înseamnă Dumnezeu, înseamnă lucrarea cea tainică, cea ascunsă, care lucrează în taina lui Dumnezeu, așa cum a lucrat ea și peste Mine în vremea trupului Meu, și așa cum am lăsat-o Eu peste apostolii Mei, care nu erau din lume, precum nici Eu nu eram din lumea aceasta, și ei nu erau ai slavei văzute, ai slavei trecătoare, ai orânduielii oamenilor. Ei erau ai suferinței, ai smereniei, ai patimilor ce veneau peste ei de la stăpânii lumii cei învârtoșați în inima lor, cei iubitori ai trufiei deșarte. Și cum mai zic aceștia care se zic pe sine că sunt urmașii acelora de atunci și până astăzi? O, Eu am ajuns cu aceia până astăzi, dar pe aceia n-ai să-i poți găsi printre fiii trufiei, pe tronurile slavei, căci alta este slava dumnezeiască, alta, și nu așa cum este ea numită astăzi că este slavă dumnezeiască. Eu am ajuns cu aceia până astăzi, și iată, lucrez și am lucrat prin ei prin vreme, dar am lucrat după rânduiala lui Melchisedec. Am ieșit în calea lui Avraam și am binecuvântat pe Avraam, și de aceea este scris: "Eu sunt mai înainte de Avraam", și de aceea am spus mai-marilor bisericii de atunci: "Dacă ați fi fiii lui Avraam, ați cunoaște că Eu vin de la Dumnezeu, dar voi căutați să Mă ucideți pentru că aveți de tată pe diavolul, și de aceea faceți faptele diavolului". Am venit întru ale Mele, după rânduiala lui Melchisedec, și am lucrat peste cei ce Mi i-a dat Tatăl din lume, după rânduiala lui Melchisedec, și lucrez și acum, și voi fi lucrător până la plinirea împărăției cea din cer. Lucrez după rânduiala lui Melchisedec, căci ea este rânduiala, și una este rânduiala lui Dumnezeu.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 15-07-1992) Se afirmă că și arhiereul Irineu ar fi primit de la Pucioși ungerea tainică și ascunsă a lui Melchisedec de la Pucioasa. Probabil că a fost atât de tainică încât el nici nu și-a dat seama când s-a pomenit uns: “Ai grijă să fii cu Mine, căci Eu sunt Arhiereul Cel din veac și până în veac, și te-am uns cu ungere cerească, după rânduiala lui Melchisedec. Stai cu Mine, iubitul Meu, ca să fie și România cu Mine și nu fără Mine, dar va fi cu Mine, și prin ea voi fi peste pământ. Amin. Iară și iară, pace și putere ție! Putere întru putere și viață întru viață, căci Eu sunt Viața! Heruvimii și serafimii să-ți înconjoare trupul și inima și iubirea și să lucreze lângă tine tainele cerești ale acestei vremi, și să fie împlinire de taine cerești. Amin. Pacea Mea să fie deasupra ta, iar întru tine să fie pace și bunăvoire întru Dumnezeu! Amin, amin, amin.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 16-07-1992) |
#1485
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
__________________
Inimă curată zidește intru mine, Dumnezeule și duh drept înnoiește întru cele dinlăuntru ale mele. |
#1486
|
|||
|
|||
![]()
Biserica Ortodoxă este acuzată că nu mai are, că nu și-a mai fabricat prooroci pe bandă rulantă, după tipicul așezării de preoți în cetăți. Astfel, Biserica a ajuns în stare de goliciune, dar va fi să-i primească pe proorocii pucioși, “cei trimiși” acum, la sfârșitul veacurilor. Căci au fost așezați în grădinile de la Pucioasa trei preoți pucioși, “troiță vie și sfântă și curată, troiță lucrătoare de înviere” și nepieritoare, rânduiți după rânduiala lui Melchisedec, care au făcut începutul cel bun al bisericii Noul Ierusalim. S-a spus cu tărie și s-a proorocit că această “troiță”, această așezare a celor trei preoți pucioși este lucrată de cer și nimeni din cei ce sunt pământ nu o poate birui pe ea, căci aceasta este simbolul crucii. “Proorocia” aceasta a ținut o vreme până acum 7-8 ani, când “troița” sfântă”, cea care biruise porțile iadului, a început să șchioapete, iar certurile și zâzania și invidia dintre cei trei preoți s-au transformat treptat în ură fățișă și contondentă. Până la urmă “troița” s-a biruit și pe sine, adică s-a făcut țăndări prin dezertarea definitivă a unuia dintre cei trei “fii unși”. E drept că liderii pucioși l-au înlocuit la repezeală pe cel fugit cu un preot-surogat, ca să păcălească prostimea cum că nimic nu s-a întâmplat și că “troița” funcționează mai departe tot în trei timpi și două mișcări: Mihaela și Nicușor, și că este aceeași despre care se zicea cândva “...această troiță lucrătoare...”):
“Se uită Sfânta Treime la preoții și la cărturarii acestui veac, Se uită ce au făcut, căci au desființat aceștia orânduiala Fiului lui Dumnezeu cea lăsată peste biserică, peste cea dintâi biserică de după întruparea Sa. Se aduna biserica și era în mijlocul ei cuvântul lui Dumnezeu, căci am lăsat prooroci, și am zis să fie așa și nu altfel biserica; așa întreagă și nu cu lipsuri ale trupului ei. Și iată ce a ajuns biserica! Dar cine să-i deschidă ochii ca să vadă că ea nu mai este cu Mine? O, să-i primească pe cei trimiși spre ea și să-și vadă ea goliciunea sa, și să se întocmească din nou biserica, și să fie ca la început și să-și trezească dragostea ei cea dintâi; cea dintâi, căci va fi să se umble în taina celor dintâi așezări ale bisericii Mele. Dar Eu vă spun că s-a văzut și această umblare, și iată, iubiții Mei, voi sunteți fiii bisericii cea dintâi, și am ajuns cu ea până la voi, și voi sunteți cei mai mici, și v-a așteptat cerul, iubiții Mei. Fiți tari și fiți dârji întru cele dintâi, căci voi n-aveți a vă teme de cele ce s-au stricat din duh de semeție și de slavă deșartă, căci iată ce fac Eu: fac un lucru nou ca să se vadă în el cei dintâi ai Mei și să încapă în acest nou toate semințiile Mele care au fost întâi și care au început întâi, iar când va ieși această carte, va fi iarăși trupul bisericii Mele așa cum l-am lăsat să fie. Va ieși această carte, căci vrednic este Mielul lui Dumnezeu să ia această carte și să-i desfacă pecețile ei și să se vadă începutul cel nou, cel de atunci și cel de acum, căci am făcut început nou, început tainic, după rânduiala lui Melchisedec, și am așezat în această grădină troiță vie, ca să se aducă întreită jertfă vie și curată, precum Eu curat sunt. Binecuvântată să fie troița cea vie și lucrătoare de jertfă vie și sfântă și curată, și binecuvântați să fie cei trei fii unși care formează această troiță lucrătoare de înviere din morți. Binecuvântată să fie troița celor trei inimi vii care lucrează întreită putere în numele puterilor cerești. Nimeni să nu se încumete să se atingă de această troiță ca s-o fărâme sau s-o despartă, căci unul ca acela se va sfărâma de ea și va fi dat de lângă ea. Nimeni să nu se teamă de cei ce se încearcă să se lupte cu Dumnezeu, căci cu această piatră am ridicat biserica cea vie și am biruit cu ea porțile iadului, iar prin lucrarea cea vie a celor trei fii lucrători întru troiță vie de jertfă vie și cerească, voi scoate din moarte făptura Mea. Amin. Această așezare este lucrată de cer și nimeni din cei ce sunt pământ nu o poate birui pe ea, căci aceasta este simbolul crucii, căreia i se rostesc cuvintele: în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Fiecare din cei trei fii lucrează în numele acestei puteri, iar toți trei laolaltă sunt semnul numelui crucii Fiului lui Dumnezeu, semnul care va să se arate înaintea venirii Domnului ei. Și iată, mai întâi a fost cuvântul, și apoi lucrarea cuvântului, și apoi semnul care este pe vârful acestei pietre ca să fie văzut și apoi să fie crezut și apoi să fie înțeleasă taina lui Dumnezeu care lucrează în mijlocul acestor hotare, căci Domnul n-a înălțat semnul venirii Sale pe această piatră până ce mai întâi nu le-a făcut noi pe toate prin această troiță lucrătoare în numele tainelor lui Dumnezeu care vor fi lucrate în zilele ce vin.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 22-07-1992) Odată înființată Biserica cea nouă de la Noul Ierusalim – Pucioasa, a început să i se contureze și superioritatea ei față de Biserica-mamă, biserica tradițională. Botezurile, cununiile și înmormântările oficiate de întreaga Biserică de pe mapamond timp de 2000 de ani au fost declarate invalide și deci au devenit nule în falș. Cei trei “preoți” pucioși au fost băgați în “tranșeele altarului” și puși să repete botezurile, cununiile și înmormântările tuturor strămoșilor, începând de la Adam încoace (tot ce-i posibil ca ei să fi repetat și parastasele de 40 de zile ale adormiților lumii, ca să fie treaba bine făcută). Asta pentru că s-a spus că cei nebotezați în Biserica cea Nouă de la Pucioasa nu erau creștini. Acum însă, sunt – grație neobositei dăruiri ale troiței pucioase în cele ale slujbelor play back . Au rămas “nebotezați” de către pucioși doar cei vii din Biserica lumii, inclusiv preoții, motiv pentru care ei nu mai pot fi numiți preoți, căci nefiind botezați pucioșește nu sunt nici creștini-pucioși. Apoi s-a declarat că preoția Bisericii Tradiționale este invalidă – deși ea beneficiase de “punerea mîinilor”, după rânduială, iar preoția pucioasă, nu. Deoarece s-a zis că “legătura lanțului cea din uns în uns” s-a rupt undeva (nu se știe exact unde, dar se pretinde că așa a fost), înseamnă că ungerea pentru preoție a rămas numai “o orânduială făcută de oameni”, iar hirotonia nu mai este o Taină a Bisericii ci o “orânduială goală de darul ungerii în preoție”. “Iubiții Mei, oamenii nebotezați nu sunt creștini, măi tată, dar n-am putut să fiu cu acest cuvânt până acum. Și cum adică așa ceva în vremea aceasta peste biserică? Iată, Domnul lasă peste voi cuvintele cu care mereu Se întorcea în cer, căci a fost pustiire peste biserică și a fost lungă vremea aceasta de pustiire după ce preoții și arhiereii au făcut zapis cu antichrist și s-au lăsat ca să fie dezbrăcați de Duhul Sfânt, iar cei de după aceea, care au lucrat zapisul, n-au mai văzut lucrarea cea goală și trupul cel gol al bisericii. Și dacă s-a rupt legătura cu Dumnezeu și cu legea cea din strămoși, această legătură ruptă căreia nu i s-a văzut ruptura și întreruperea ei, această legătură ruptă n-a mai avut lucrare de înaintare ca să aibă Domnul biserică cu preoți îmbrăcați cu Duhul Sfânt, care să lase urmași îmbrăcați cu Duhul Sfânt. Dacă preoția lui Hristos a fost din una în alta, adică din uns în uns, și dacă unsul unei vremi a vândut lui antichrist această haină, și dacă antichrist prin vicleșug i-a șters ungerea, n-a mai fost apoi lucrarea aceea care să țină legătura lanțului cea din uns în uns, și așa a rămas ungerea pentru preoție numai ca o orânduială făcută de oameni, orânduială goală de darul ungerii în preoție. Dar nu numai atâta a fost stricăciunea aceasta și pustiirea aceasta, căci după aceea s-a ridicat lucrarea de stârpire a celor ce n-au ascultat să lepede legile strămoșești, adică să asculte de lepădarea de credință, adică să-și vândă botezul prin zapisul făcut cu antichrist, care a reușit să strămute legea lui Dumnezeu de la locul ei. Și s-a făcut prigoană peste cei ce n-au lepădat ungerea Duhului Sfânt, și au fost închiși și omorâți de puterea întunericului, și puțini a avut Domnul, în ascunzișul inimii lor, care au slujit și au putut lăsa slujirea cea din uns în uns. Și de aceea spun Eu că nu poți să fii preot dacă ești nebotezat și neîncreștinat, căci preoții cei care au fost apoi așezați de cei care dăduseră de la ei legea străbună, aceia nu au mai avut lucrarea Duhului Sfânt peste ei, și ungerea de preot n-a mai fost pusă la Domnul, și de aceea nici botezul cel după orânduiala datinei n-a mai fost pus botez, și iată că preoții cei puși după întreruperea cea de atunci, n-au mai avut ungere, și botezul n-a mai fost cu putere, pentru că nu este scrisă la Domnul preoția celor fără de ungere din uns în uns, și vreme după vreme s-a stins de tot puterea botezului, pentru că prea puțini au mai avut parte de preoți unși de Duhul Sfânt.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 4-12-1992) |
#1487
|
|||
|
|||
![]()
Concluzia pucioșilor? Biserica s-a stricat. Nu miroase a pucioasă încă, dar miroase a stricăciune. Antihrist s-a strecurat în Biserică și de acolo a început să-i prigonească pe “adevărații creștini”, adică pe Pucioși. Antichrist lucrează prin preoții nebotezați de pucioși, adică preoți neîncreștinați, preoți care nu sunt făcuți după legea cea nouă de la Pucioasa, legea scrisă în cartea de “proorocii” a pucioșilor:
“Am voit să lupt și să rup ceața aceasta și să Mă ajut cu poporul cel hrănit cu cuvântul Meu. Am așteptat să găsesc loc să pot vorbi cu acest popor, să-i pot încredința taina despre stricăciunea cea din biserică, dar el nu M-a ascultat în lucrarea legilor sfinte, dară să Mă mai fi ascultat ca să îndrept cu el stricăciunea care a stricat biserica! O, este un sul în cer care este scris pe pământ din poruncă cerească. Și ce este în acest sul? Este scris legătură împotriva celor ce au rupt ungerea cea adevărată a preoției, căci dacă cei ce au scris zapis cu antichrist ca să schimbe legile Domnului, dacă aceia au schimbat, am dat poruncă să se întocmească sul scris, care să lege din lucru pe cei ce au schimbat lucrul lăsat de urmașii Mei cei unși până la ei. Și scris este: "Ce este legat pe pământ, este legat și în cer", iar această legătură s-a legat pe pământ din porunca cerului, măi tată. Și dacă e greu de crezut aceasta, uitați-vă la fața bisericii și spuneți voi lui Dumnezeu ce a rămas din ea și ce este în spatele acestei fețe. Și iată lume nebotezată și neîncreștinată de nimeni atâta vreme. Și dacă ești neîncreștinat, cum se poate să fii preot după legea lui Iisus Hristos? O, așa am dus Eu această durere lungă și n-am putut s-o spun poporului acestei lucrări, și nici acum nu crede acest popor, și nici chiar voi, iubiții Mei păstori, nu credeți durerea Mea și plânsul Meu și lucrarea pe care abia am putut s-o așez pe pământ așa cum este ea acum, așa cum aș fi voit de mult să fie și să trăiască peste acest popor. Că n-am avut nici vouă cum să vă spun cum poate omul să fie preot așa cum este scris în cartea Mea.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 4-12-1992) Apoi s-a declamat că toți preoții ar trebui să fie musai necăsătoriți, ca la catolici, deși în Biblie scria că preotul trebuie să fie “bărbat al unei singure femei”. Dar pentru că s-a dovedit că nu pot fi în stare de asta, li s-a luat dreptul de a mai avea femei. Și din acest motiv, se pretinde acum că numai preoții pucioși mai sunt “curați” dintre preoți. (Este și motivul pentru care doi dintre ei - Spirică și Nicușor - care fuseseră căsătoriți, s-au despărțit de soțiile lor, ca să pară feciorelnici în ochii admiratorilor pucioși și ai întregii lumi. Și așa au ajuns ei, peste noapte, "preoți curați"): “Nu mai este preot pe pământ, căci preotul trebuie să fie bărbat al unei singure femei în viața lui de om, dar cine să mai citească și să înțeleagă acest cuvânt? De ce, oare, credeți voi că am zis să fie preoți dintre cei curați în poporul Meu? Și de ce am zis Eu să Mă lăsați pe Mine să fiu mare peste acest popor? Pentru că Eu știu când așez pe cineva la lucrul preoției și știu dacă acela are mâinile curate și după lege, și știu toate mâinile, și pe cele curate, și pe cele cu sânge pe ele. Și n-ar fi asta tot, dar alta e durerea, că dacă omul s-ar lăsa născut încă o dată, adică s-ar lăsa născut de sus, și născut să fie apoi, atunci acela ar fi o făptură nouă și n-ar mai da să moară, de vreme ce se lasă născut de sus.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 4-12-1992) Apoi s-a instituit “trăirea de monah după rânduiala lui Melchisedec”, o inovație care nu s-a mai explicat, dar s-a dat totuși indicația prețioasă că “cel ce are înțelepciune, să înțeleagă (singur) cum vine aceasta”: “Și-a împlinit Domnul dorul Său cel mistuitor, ca să vadă în vremea aceasta pe pământ viață și trăire de monah după rânduiala lui Melchisedec, care a fost fără neam și fără spiță. Cel ce are înțelepciune, să înțeleagă cum vine aceasta peste lucrarea și peste viața unui creștin monah.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 4-12-1992) Apoi s-a inventat “nașterea de sus, după rânduiala lui Melchisedec” și aceasta s-a tâlcuit prin faptă, adică s-a zis că arhiereul Irineu a fost cel “uns” în chip nevăzut, necunoscut, cel care a re-înnodat firul rupt al unșilor și care lucrează lucrarea ascultării (afirmație care s-a dovedit a fi falsă, deoarece Irineu a ales în ultimii 17 ani “calea neascultării” de liderii pucioși): “Lucrarea aceasta este prea mare, iubiții Mei, este prea cerească, și de aceea n-o puteți trăi până ce nu vă lăsați născuți de sus, după rânduiala lui Melchisedec. Și voiesc să tâlcuiesc în faptă această lucrătură, și de aceea am luat un om și l-am atins de sus și l-am adus în casa aceasta a Mea și l-am uns preot și arhiereu și lupt din greu să-Mi desăvârșesc prin el înnoirea bisericii și tragerea ei în matcă. L-am uns pentru că nu avea cine să-l mai ungă de vreme ce atâta timp a fost rupt firul unșilor. Eu l-am uns, nu l-au uns cei ce se zic pe sine că sunt cei ce ung. Eu l-am uns, iar aceia vrând-nevrând, l-au primit ca pe un uns al Meu. El lucrează lucrarea ascultării. El este în ascultarea Mea și stă sub ascultarea Mea; stă, pentru că Eu trag din greu să-i dau putere să stea. Și iată ce vă spun: ferice de bisericile cele ridicate după căderea stâlpului bisericii, ferice acelor biserici în care a intrat și a slujit acest fiu uns, că acelea au primit sfințirea cea din cer.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 4-12-1992) Apoi s-a instituit “lucrarea de jertfire preoțească prin cuvânt, după rânduiala lui Melchisedec”: “O, mare taină este aceasta, dar voi nu o puteți purta acum, copii ai poporului Meu, căci Tatăl Meu a folosit trup și a binecuvântat pe Avraam și pe urmașul său, și aceasta este lucrarea Tatălui Meu, în care și voi stați, și iată, lucrați după rânduiala lui Melchisedec, și prin cuvânt lucrați, așa cum Melchisedec prin cuvânt a adus jertfă lui Dumnezeu și a fost numit preot în veac, preotul lui Dumnezeu, prin care Tatăl Meu Și-a făcut lucrarea Sa de pecetluire a făgăduinței făcute peste Avraam.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 12-11-1993) Sinodul BOR este mustrat pentru statornicia lui în Tradiția Bisericii și este apelat la modul peiorativ cu sintagma “sinedriul din vremea din urmă”. Acestuia i se anunță înființarea din temelie a unei biserici noi, curată cu trupul și ascultătoare cu duhul: Biserica Noul Ierusalim. Această zidire se va face tot după rânduiala Tatălui, adică a lui Melchisedec, căci Melchisedec înseamnă Tatăl: “Iată Eu și pruncii Mei și ieslea cuvântului Meu, România! O, sinedriule din vremea cea din urmă! Nu ai cunoscut pe Cel ce vine; nu ai cunoscut, că nu ai vegheat la vreme ca să nu ți se spargă casa, și a venit furul și te-a legat pe întuneric și ți-a prădat bogăția cea de la Mine, dar Eu i-am cerut socoteală furului și am venit înapoi la tine cu cele furate de fur, ca să ți le dau înapoi și să clădești biserica Mea cea dintâi. Nu am venit să-ți stric casa ta, ci am venit să o repar cu tine, dar dacă nu Mă primești, Eu te iau de pe temelie și zidesc cu cei credincioși, și biserica Mea va fi curată cu trupul, că duhul ei strigă din pământ la Mine, și voi răscumpăra făptura Mea, și voi lucra după rânduiala Tatălui Meu, după rânduiala lui Melchisedec, și nu va pieri biserica Mea dinaintea Mea.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 21-11-1993) |
#1488
|
|||
|
|||
![]()
Trag câteva concluzii (catastrofale) din ceea ce ai postat din CLD:
1.Harul creștin s-a întrerupt în general în toate bisericile ortodoxe și mai ales în BOR din multe motive: -pact cu diavolul, -pact cu antichrist -pact cu cezarul -pact cu străinii -nepaza față de furul care a venit și a prădat -multe alte motive (mândrie, păcate grele, lepădări, neatenție, lenectualitate, slavă de la oameni...) 2.Prin foarte puțini a rămas El să continuie, acolo unde a continuat, Harul creștin, Harul proției, iar aceștia care Îl mai aveau, au fost hăituiți de antichristul de afară și din interiorul bisericii ortodoxe și de Cezarul până s-a pierdut continuitatea, deci în general s-a pierdut peste tot. 3.Practic biserica ortodoxă pe nou sau pe vechi este toată golită de har, golită de conținut, golită de creștinism, de botez, de taine sfinte și tot ce se petrece în ea este o slavă lumească, o neascultare... o iluzie, cu foarte mici și ascunse excepții. Ce pot să mărturisesc este faptul că înainte de 90 simțeam harul la o biserică, mergeam noaptea și adăpostindu-mă sub acoperiș, că era închisă, mă linișteam, simțeam clar că acolo este Dumnezeu, în Duh, acum nu-l mai simt; apoi prin 90 până prin 92 la Catedrala ortodoxă din Cluj simțeam Harul, că mergeam și eu foarte rar, simțeam comuniunea cerească la liturghie și deschiderea cerurilor la cântecul Tatăl Nostru, iar când binecuvânta pe atunci Arhiepiscopul Teofil Herineanu se umplea văzduhul de dulceața harului, iar pe preasfințitul Irineu l-am auzit cuvântând de două sau de trei ori pe atunci, și era plin de Har duhovnicesc, mănăstiresc, vorbind cu mult nectar înțelept, măiastru, deci eram impresionat în taină de puterea duhului, cuvântului său căci rămâneam îngrozit deși n-aveam motive, era vorba de credința din cuvânt, din catedrala ortodoxă din Cluj. Acum nu pot să mărturisesc decât că deși e prezent Hristos în bisericile pe unde am căutat, vre-o 9, totuși nu mai există Har ca înainte, ca și cum biserica ar fi pustie și la fel și în alte biserici prin care am fost, deși este Hristos prezent, dar parcă nu mai există Har, nu există duh de comuniune cerească, creștinească ci simt ca la o adunătură de străini, unde ereticii și sectanții suntem noi cei ce ne adunăm, toți cei ce ne adunăm, iar Hristos cu sfinții deși sunt prezenți în icoane și taine țin de altă lume, sunt într-un Cer la care noi nu avem acces, parcă ni s-a rupt comuniunea cerească, și mie mi-e clar că bisericile sunt pline de duhuri rele, de urâciuni și de slavă lumească, omenească, iar prin biserica greco catolică mișună duhurile drăcești iar la catolici și reformați e plin de văruială și desfrânare. Dar mai nou, parcă nici arhiereul Irineu nu mai răspândește aceiași lumină ci se vede pe el un chin imens în încercarea de a împărtăși altora din duhul dragostei sale de Dumnezeu, al smereniei, al iubirii; pe el îl simt în Dumnezeu cu dragostea, cu taina măiastră a cuvintelor, dar degeaba că nu are pe unde transmite ce e în sufletul său că acolo, în biserici, nu mai există comuniune cerească, parcă suntem ca pe la catolici sau prin alte biserici, goale de Har, goale de duhovnicie, goale de comuniune creștină cerească, dar cu siguranță spre deosebire de alții, la noi sigur este Hristos prezent, dar degeaba, că noi parcă nu mai suntem creștini ci așa doar ca niște chemați... și rar mai deschide Dumnezeu Cerurile și mai lasă milostivirea Lui în liturghie, dar deobicei când e cerul închis e doar slavă omenească ce se manifestă prin biserici iar mulți cred că aia e slava lui Dumnezeu... deci sigur nu mai este ca prin anii 90-92, deci ceva se întâmplă, și unii se fac că nu văd. Oare nu-și amintesc preoții și arhiereii cum era mai demult? dacă au prins? Îmi pare rău că văd așa, dar și pe mine mă doare că nu mai e la catedrală ca prin 90-92 sau prin biserica unde mă adăposteam noaptea, nu mai simt Harul ce mă adăpostea, e drept că și eu între timp am păcătuit mult... dar totuși. Deci cred cu siguranță că e adevărat ce s-a scris din Cuvântul lui Dumnezeu, și e foarte trist că nu mai știm dacă mai suntem botezați sau nu, dacă avem Harul sau nu, iar preoții, câti am cunoscut la spovedanie sau liturghie, vre-o 4-5 sub 9, nu arhierei, aceia sigur aveau Harul, dar mulți alții nu aveau harul chiar dacă se străduiau să fie oameni foarte buni și cucernici. Ca și cum de sus ar veni pustiirile, de pe la maimari... în timp ce unii preoți mai mici încă mai păstrează Harul, dar bisericile se pustiesc pe zi ce trece, iar comuniunea liturgică, duhovnicească, absența comuniunii creștinești cerești e suplinită de eforturi disperate de a cânta oamenii frumos sau împreună, iar duhurile necurate sau rele mișună în tot locul dându-se îngerești... Deci în concluzie am impresia că puțini preoți noi, ori arhierei noi mai au Harul, iar Biserica se golește pe zi ce trece de duhovnicia comuniunii creștine rămânând goală ori plină cu duhuri necurate și spurcate chiar dacă Hristos e prezent acolo dar parcă e plasat în altă lume la care noi nu participăm... căci nu mai suntem în comuniunea Lui. Asta e, nu pot ascunde ceea ce se vede și se simte! Ce e de făcut? Să ne prefacem că e altfel? Tristul Adevăr doare... și iată că suntem acum și noi ''ca lumea'' iar toată gLumea e ca noi, deci se pare că ne-am integrat și ne-am îmbarcat în trenul de mare viteză cu destinația IAD. Last edited by vsovivi; 26.02.2010 at 12:39:18. |
#1489
|
|||
|
|||
![]()
Dar am întâlnit un călugăr tânăr care venise de la o mănăstire și ședea la o măsuță pe drum, și eu m-am dus să-l întreb una alta, și acela avea pe Hristos în El că apoi am constatat că cu Hristos am stat de vorbă, care mi-a dat răspunsuri adevărate, mântuitoare și smerit era, tăricel dar mi-a răspuns mai mult decât perfect, așa le-am descoperit peste timp răspunsurile lui, și era așa un călugăraș oarecare trimis de stareț la oraș, dar avea duh în el, prin voință a yis că se mântuiesc ei, și m-a mântuit și pe mine prin vorbele lui căci știa necazul meu, greșala mea, rătăcirea și doar peste timp am realizat că așa era, știa Domnul, de aceea ce mi-a răspuns a fost mai mult decât perfectul aplicat la situația și viața mea, dar n-am vorbit de mine ci îl întrebasem despre mântuire câte ceva, despre cum se mântuie ei, iar răspunsurile lui erau defapt mântuire pentru mine și ai mei; și altădată am mai văzut pe Harul smereniei și rugăciunii, și lacrimilor din dragoste într-o monahie ce părea că se roagă în genunchi deși umbla pe stradă, era ceva ce nu s-a mai pomenit, nu pot exprima în cuvinte; iar la un călugăr obosit ce dormea parcă vedem cum Domnul este cu el chiar dacă dormea așa undeva pe stradă, într-o poziție ciudată, pe o masă-tejghea, cu trupul pe masă deși stătea pe picioare cumva... Și acela avea har... dar și câți călugări mândrii am văzut cărora li se părea că au har și defapt era duhul mândriei ori îngâmfării, de asta nu mai spun... pe stradă, pe unde m-am ciocnit de ei. Deci Dumnezeu este printre noi, dar unele erau acu mai bine de 15 sau 20 de ani... iar în ultima vreme n-am mai văzut decât un singur călugăr smerit care de spaima mea s-a ținut de inimă, și un altul luminos,... și acela ce s-a ținut de inimă simțea ceva, avea simțire. Și am văzut și o monahie bătrână cu duhul răbdării în ea și al prezenței de spirit ca să nu păcătuiască lui Hristos, ceva fulgerător cum a lucrat Duhul smereniei împreună cu ea în fracțiuni de secundă și răbdarea la fel, căci un prieten de-al meu văzîndu-mă îi blocase calea sî dea mâna cu mine, se plasase înaintea ei, iar ea era bătrână și bolnavă și a trebuit să-l ocolească iar eu m-am uitat la ea și am văzut miracolul... smereniei. Iată v-am spus despre astea, dar nu e frumos să pârâți... așa ca mine...
![]() vai de rugăciunea visătorului, ce mereu se visează pe sine, căci mere spre trufie... nasol. Last edited by vsovivi; 26.02.2010 at 13:47:18. |
#1490
|
|||
|
|||
![]()
Cel de la Pucioasa “dă limbi Duhului Sfânt”, dar cu toate acestea Duhul Sfânt dela Pucioasa vorbește doar o singură limbă: el vorrbește rromânește și așa vine cu cuvânt din cer. Se anunță că Noul Ierusalim nu este numai la Pucioasa, ci este toată Rromânia. Tot Melchisedec este cel care a uns poporul rromân, și asta încă de la naștere, ca să fie el popor de sfinți la vremea de sfârșit:
“Vino spre slava cerului, poporul Meu. Tu nu te vei ofili, ci vei înverzi și vei înflori și vei rodi, că Eu te voi uda cu hrana cea din cer, cu mana cuvântului Meu, căci locul grădinii Mele spre care te aduni tu, locul acesta se numește locul Cuvântului lui Dumnezeu, Care vine pe nori. Eu am norii suire și coborâre, Eu nu sunt un Dumnezeu neputincios. Eu vorbesc românește că așa voiesc Eu, și nimeni nu-Mi poate strica planurile Mele. Eu dau limbi Duhului Sfânt, Eu dau pe Duhul Sfânt peste limba românească, și fiii și fiicele României vor profeți în fața popoarelor de pe pământ, că Eu pe România am ales-o de țară a Mea. Țara Mea M-a răstignit. Poporul pe care l-am ales la început M-a scos afară din mijlocul lui, și Eu de atunci am îmbrățișat pe România și pământul țării ei, și atunci am lucrat cu Tatăl Meu și am născut poporul român, odată cu Mine l-am lucrat și l-am născut, și l-am încreștinat cu numele Meu, și am ales din nou Ierusalimul și l-am numit tot Ierusalim, ca și pe cel care M-a răstignit. De aceea se numește această țară Ierusalim nou, pentru că Eu dacă am plecat din cele ale Mele am luat cu Mine darurile și bogăția darurilor Mele cerești, care erau de la Mine peste Israel și peste Ierusalimul Israelului Meu, și am pus la temelia poporului român toată bogăția Mea cerească, și am născut acest popor și l-am uns prin mâna lui Melchisedec, ca să fie popor de sfinți la vremea de sfârșit, la vremea apropierii venirii Mele din nou pe pământ.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 28-08-1994) Peste Rromânia și peste fiul rromân se unește astăzi sfârșitul cu începutul și se face cer și pământ nou. Ungerea lor cea tainică, cea după rânduiala lui Melchisedec, durează de 2000 de ani, dar Rromânia trebuie să se scoale și să se spele pe urechi ca să poată auzi Glasul care vine în taină ascunsă la Pucioasa: “O, fiule român, stau înaintea ta cu începutul cel dintâi, și unesc sfârșitul cu începutul și grăiesc cu cuvântul din cele cerești, și fac cer nou și pământ nou, și voiesc să-ți dau de veste ce fac. De patruzeci de ani se scriu pe pământ cele ce Eu grăiesc din cer, și am poruncit martorilor Mei să pună pe masa ta cuvânt din masa Mea, Românie, poporul Meu cel de două mii de ani. Ungerea ta de la Mine are două mii de ani. Ungerea ta cea tainică, cea după rânduiala lui Melchisedec, așa precum este rânduiala Mea, ungerea ta te cheamă la Mine, țară română. Aș voi să vin să-ți spun ce înseamnă țară română, dar vreau și tu să vii. Eu vin, dar vino și tu, iubito, și să fii ca Avraam, care a crezut în Dumnezeu și care s-a numit părintele credinței. Trec cu cuvântul Meu prin tine și iar îți zic: scoală-te! Ascultă șoapta Mea. Scoală-te, iubito, vino, Românie, și ia apă cerească din râul vieții și spală-ți urechile ca să Mă auzi, precum fiii grădinii cuvântului Meu aud glasul Meu care vine pe nori!” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 14-05-1995) Spiritul etern al Sfântului Apostol Andrei ia cuvântul în văzduhul de la Pucioasa și grăiește și confirmă că pământul rromân mai întâi a primit binecuvântarea lui Melchisedec și abia apoi a primit mărturisirea lui, Andrei cel întâi chemat: “O, Doamne, când pământul acesta a primit pe el neamul care este și azi pe el, Tatăl a binecuvântat neamul acesta și a zis să fie fiul Lui, fiul Tău să fie, fiul cuvântului Tău, la începutul și la sfârșitul lucrului Tău cu el. A trimis Tatăl pe Melchisedec și l-a binecuvântat întru Tine, Doamne, Fiule al Tatălui. A binecuvântat Tatăl acest pământ, după rânduiala lui Melchisedec l-a binecuvântat, și apoi eu am venit trimis al Tău, mărturisitor al Tău, și Te-am dat pe Tine neamului român și l-am făcut neam cu Tine prin pâine și vin, prin Trupul și Sângele Tău pe care Tu l-ai lăsat la ai Tăi, și rămășița lui Israel s-a făcut neam cu românul, și toți suntem un neam. Neam al Tău este cel ce crede în Tine, om plămădit la sfârșit, căci Tu ești început și sfârșit.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 13-12-1996) Nu numai Glasul de la Pucioasa, ci și Purtătorii Lui (liderii pucioși Mihaela și Nicușor) sunt lucrători tainici după rânduiala lui Melchisedec: “O, așa Mi-am întocmit și Mi-am purtat și lucrarea cuvântului Meu cel de azi și a purtătorilor ei, și am lucrat tainic, după rânduiala lui Melchisedec, după cum am lucrat cu el și cu Avraam apoi și cu toți cei credincioși, și care au însemnat și înseamnă ei istoria Mea pe pământ, purtătorii tainelor Mele între oameni.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 19-01-2010) Cei necredincioși în eresul pucioșesc vor fi rușinați că n-au crezut în lucrarea tainică de la Pucioasa a “ungerii din cer, după rânduiala lui Melchisedec”, proorocită prin Scripturi. În schimb, “cei credincioși la sfârșit” vor fi răsplătiți prin ștergerea tuturor greșelilor lor ( Sola Fide - faptele bune sau rele nu mai contează): “Binecuvântată este lucrarea Mea arhierească prin voi în mijlocul poporului Meu cel nou! Voi sunteți martorii Mei cei din cer, și tainic am lucrat și lucrez prin voi, prin lucrarea ungerii Mele celei de azi, ungere din cer, după rânduiala lui Melchisedec, așa cum este scris în Scripturi despre lucrarea cea tainică a lui Dumnezeu peste cei credincioși la sfârșit. Mângâiați-vă, că și Eu Mă mângâi, căci truda, ca și durerea Noastră, este grea. Așa Ne este și așteptarea, iar cei necredincioși vor fi rușinați când Domnul va șterge lacrima celor disprețuiți de ei pentru mersul Meu cel greu pe mai departe prin cei credincioși, și cărora li se șterge orice greșeală, căci sunt credincioși, și duhul pocăinței este duhul lor. Amin, amin, amin.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 12-02-2010) |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Fenomenul Posaga | poster | Exorcismul | 13 | 13.01.2015 14:22:59 |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti | geo.nektarios | Secte si culte | 3 | 01.04.2011 17:38:21 |
mesaj de la noul ierusalim | anaana71 | Secte si culte | 417 | 31.01.2011 15:31:40 |
|