![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Medicina traditionala chinezeazca de exemplu este o medicina de tip energetic. Nu are nici o legatura cu religia. Aceasta medicina spune ca in trup exista si energii care daca sunt dezechilibrate pot da nastere la boli. Dezechilibrele vin mai ales din probleme sufletesti. Nu ne obliga nimeni sa practicam alta religie sau ritualuri. Ne putem folosi doar de o stiinta traditionala milenara, la fel ca acupunctura, care completeaza medicina de tip occidental, axata numai pe materia trupului. Si sigur, Dumnezeu este cel care vindeca, si maslul, spovedania si celelalte sunt importante.
__________________
"Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoși." (Nicolae Steinhardt în Jurnalul fericirii) |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Fani, subiectul asta e unul foarte serios, si din pacate nu lasa loc de interpretari.
Pentru joaca de-a bioenergiile se ajunge pana la fi necesara o noua mirungere, daca nu un nou botez. Citeste ce a scris Zaharia si ce am citat eu, din alta sursa.
__________________
„Ca o carpa lepadata toata dreptatea noastra” (Is 64,5) |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Si care sunt argumentele, pana la urma? Eu am dat, as vrea sa aud si de la tine. ;-)
__________________
"Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoși." (Nicolae Steinhardt în Jurnalul fericirii) |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ne putem da seama de natura unui lucru dupa roadele pe care le aduce. Eu sunt de parere ca la fel de bine ne putem da seama de natura unui lucru studiindu-i radacinile. Nimic nu apare din neant, nici macar tehniciile de bioterapie, si daca un lucru nu are explicatie stiintifica - pentru ca bioterapia nu are - si e totusi popular, catchy pentru mase, inseamna ca are alt appeal si alta explicatie, din sfera spirituala. Iar faza cu lucrurile spirituale e ca sunt intotdeauna mai mult decat par la prima vedere, si ca daca te adancesti chiar si pentru cateva minute in vreun articol pe tema asta, sub toata pojghita de la suprafata, cum ca nu-s afiliati nicicarei religii si nicicarei rase, zace tristul adevar ca isi au originea in religiile orientale, cu energii cosmice si dumnezei impersonali care nu au nici o legatura cu realitatea. Era bine sa fi fost barem placebo. Dar uite ca nu e, si ca atunci cand ne lasam "prelucrati" de toate energiile alea, ne facem, cu sau fara stiinta noastra, insa in mod sigur voluntar, subiectii unor practici nici mai mult nici mai putin decat religioase. Pe mine nu ma intereseaza ce fac altii, sunt liberi sa faca si sa creada fix ce doresc, dar cred ca in calitate de ortodocsi nu avem nici o scuza pentru amestecul in chestiuni de genul acesta, in afara de, bineinteles, "nu am stiut" :) Dar in secolul 21, cu atata internet si forumuri, nici pretextul asta nu mai e ce a fost :) (Nu-mi prea place sa-l mentionez pe mikidutza asa ca in textul asta el straluceste prin absenta)
__________________
„Ca o carpa lepadata toata dreptatea noastra” (Is 64,5) Last edited by Jane Says; 16.03.2010 at 14:29:49. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ce radacini are calculatorul pe care il folosim acum? Eu zic ca trebuie sa stim sa discernem cand folosim ceva, nu sa condamnam in masa orice medicina traditionala.
__________________
"Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoși." (Nicolae Steinhardt în Jurnalul fericirii) |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Iar faptul ca m-am interesat de subiectul asta pana la a ajunge in religiile orientale (ceea ce nici macar n-a fost un traseu asa de lung), cred ca e un lucru laudabil, nu? E intotdeauna bine sa te informezi, ca la ce am mai avea discernamant daca nu am avea si toate datele, nu? :)
__________________
„Ca o carpa lepadata toata dreptatea noastra” (Is 64,5) Last edited by Jane Says; 16.03.2010 at 15:10:44. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Trebuie sa facem distinctie intre bioterapie,care inseamna tratament cu materiale biologice,mai concret ceaiuri din plante,tot aici intra si tratamentul cu ape minerale,regimul alimentar etc .(Daca se poate vindeca cineva astfel?DA!),si bioenergie care inseamna vindecare prin restabirea echilibrului energetic de catre un bioenergoterapeut,persoana care are un nivel energetic superior si pe care il poate dirija si controla.Ca un exemplu tehnic pot sa spun ca fiecare om ,ca orice corp viu,are camp magnetic si electric iar bolile produc un scurt-circuit in sistem care poate fi restabilit prin bioenergie.Vindecarea aici depinde de gravitatea bolii si de puterea bioenergeticianului,ca orice stiinta are limitele ei.Diferenta dintre o persoana care te poate ajuta in acest sens si una care vrea numai plata(necinstiti destui) este ca cei din a doua categorie spun ca e greu de rezolvat,necesita cheltuieli,ingrediente rare si nu iti ofera solutia de prima data.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dumneavoastră numiți fitoterapia, balneoterapia, tratamentul dietetic ca fiind bioterapie. Noi putem numi bioterapie atunci și scărpinatul porcului dar nu contează ce numim noi bioterapie și nici măcar termenul în sine ci realitatea care o acoperă. Noi aici dezbatem tocmai criteriul de distincție al tratamentelor medicale care folosesc energii dumnezeiești, firești și demonice iar nu denumirile lor neapărat pentru că cei ce se folosesc de energiile celui viclean sunt și ei vicleni și vor să dea o mască științifică prin denumiri și explicații științifice la bătrâna vrăjitorie sau magie (magie = știință în limba celor vechi, deci nimic nou sub soare). II.Cor.11:14. Nu este de mirare, deoarece însuși satana se preface în înger al luminii. II.Cor.11:15. Nu este deci lucru mare dacă și slujitorii lui iau chip de slujitori ai dreptății, al căror sfârșit va fi după faptele lor. Așadar noi trebuie să privim la sfârșitul faptelor bioenergiei, adică la consecințele asupra sufletului și sănătății veșnice iar nu la vindecarea propriuzisă. Nu negăm existența energiilor și efectelor lor vindecătoare dar noi ortodocșii nu ne mulțumim cu empirismul deoarece noi avem datoria să deosebim și duhurile (mult mai subtilă problemă) darămite energiile și consecințele lor veșnice. I.Cor.12:4. Darurile sunt felurite, dar același Duh. […] I.Cor.12:9. Și unuia i se dă întru același Duh credință, iar altuia, darurile vindecărilor, întru același Duh; I.Cor.12:10. Unuia faceri de minuni, iar altuia proorocie; unuia deosebirea duhurilor, iar altuia feluri de limbi și altuia tălmăcirea limbilor. I.Cor.12:11. Și toate acestea le lucrează unul și același Duh, împărțind fiecăruia deosebi, după cum voiește. […] I.Cor.12:28. Și pe unii i-a pus Dumnezeu, în Biserică: întâi apostoli, al doilea prooroci, al treilea învățători; apoi pe cei ce au darul de a face minuni; apoi darurile vindecărilor, ajutorările, cârmuirile, felurile limbilor. I.Cor.12:29. Oare toți sunt apostoli? Oare toți sunt prooroci? Oare toți învățători? Oare toți au putere să săvârșească minuni? I.Cor.12:30. Oare toți au darurile vindecărilor? Oare toți vorbesc în limbi? Oare toți pot să tălmăcească? Vedeți așadar că deosebirea duhurilor ca și vindecările prin Duhul Sfânt se fac numai în Biserica Ortodoxă (căci nu toți pot face toate ci este nevoie de Biserică) și neapărat sub îndrumările apostolice? Aceasta deoarece vindecătorii sunt enumerați ierarhic după apostoli și după învățători tocmai pentru a afla că vindecarea trebuie supusă învățăturii iar nu învățătura să urmeze și să se ia după vindecare. Modelele tehnice cu omul ca obiectul transformă după opinia dumneavoastră pe chipul lui Dumnezeu în baterie de telefon Nokia. Depersonalizarea este specifică înșelării deoarece exclude participarea persoanelor la îmbolnăvire sau însănătoșire în funcție de viața lor duhovnicească. Așadar dacă trebuie să se regleze electromagnetic poate ar trebui pus pe un scaun electric și executat. Desigur ar fi mult mai puțin gravă uciderea lui trupească decât uciderea sufletească pe care o suferă cel ce merge la bioenergetician, acest practician al medicinii demonice care alături de sănătate trupească dă și o seamă de boli duhovnicești unele ireversibile și veșnice. Dacă vă preocupă subiectul cu adevărat vă recomandăm să urmăriți cum nu vindecarea e scopul existenței ci mântuirea în postările anterioare. Acum arătăm cum influențează credința sănătatea neamurilor și generațiilor. Apoi vom studia clasificarea și modul de a privi al bioenergiei asupra medicinii, cu dezlegări științifice și ortodoxe asupra fenomenului. Cele ce le-ați spus dumneavoastră sunt doar o repetiție mai palidă a dezbaterilor fulgerătoare ce au fost pe această temă mai sus. Vă rog cercetați mai înainte de a da cu părerea. Vă aștept, dacă doriți să contribuiți la acest subiect, să studiați problema și să aduceți argumente coerente la ce doriți să susțineți iar nu păreri superficiale sau măcar să contraargumentați fondat la studiul preluat din Sfinții Părinți și medicina științifică făcut de noi dacă nu sunteți de acord cu cele scrise aici. Despre bioenergie ca și de vindecarea înșelătoare s-a scris deja mai pe larg la citatul de mai jos, dacă apăsați pe săgețica albastră vă duce direct acolo. Despre deosebirile între energiile vindecătoare și deci între metodele de vindecare va urma mai spre sfârșit. Citat:
__________________
1Ioan 4:1 Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume. SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea" Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici: Fratele Traian Bădărău (Tătăică) Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Exemplele continuă și cu anglicanii cu persecuția tuturor irlandezilor papiști care a dus la genociduri morți înfricoșătoare și cu puritanii lui Oliver Cromwell din 1649 „coastele de fier” cu tunică roșie care asasinau orice papist indiferent de vârstă și sex iar pe cei ce-i lăsau liberi îi vindeau ca robi, la fel dictatura lui Calvin, la fel Noaptea Sfântului Bartolomeu a fost un masacru al protestanților din Franța din noaptea dintre 23 și 24 august [1] 1572. Au fost atacați și masacrați aproape 30.000 de “hughenoți”, punct culminant al conflictelor purtate între catolici și protestanți. Masacrul este cunoscut în istoriografie sub numele de Noaptea Sfântului Bartolomeu.
Nu mai continuăm tot din scârbă. În total catolici și protestanți 4 veacuri de fanatism. Ca să nu mai punem la socoteală cruciadele împotriva Ortodocșilor și a Sfântului Munte înainte de aceasta și apoi de crimele și distrugerile Mânăstirilor noastre din Ardeal, din Sfântul Munte și din multe alte părți cu ocazia uniatismului. http://ltcorastie.wordpress.com/2010/04/ „ierarh Ilie Iorest, mărturisitor al dreptei credințe pe pământul românesc, a fost mitropolit al Ardealului între anii 1640 și 1643. S-a născut în Țara Ardealului, din părinți dreptcredincioși. Din copilărie a intrat în Mănăstirea Putna din Moldova. Primind apoi îngerescul chip, s-a învrednicit de harul preoției. Pentru învățătura lui iscusită și pentru viața lui îmbunătățită, Dumnezeu a rânduit să fie ales în scaunul de mitropolit al Ardealului. Luptând cu bărbăție împotriva calvinilor abătuți de la dreapta credință, care căutau să surpe Ortodoxia din sufletele românilor, a tipărit cărți bisericești de învățătură și a cercetat sat cu sat povățuind și îndrumând pe fiii săi duhovnicești. În această luptă nu l-au înfricoșat nici amenințările, nici opreliștile craiului Ardealului și ale căpeteniilor calvinești. Pentru aceasta, curând au născocit împotriva sfântului ierarh pâri mincinoase, au adunat sobor și l-au scos din scaun, aruncându-l în temniță. Nouă luni a stat sfântul în temniță, legat cu lanțuri grele la mâini și la picioare. Din când în când, era scos din temniță la priveliște, înaintea bisericii sale din Bălgrad; și era batjocorit, despuiat de haine și bătut cu nuiele pe trupul gol. Dumnezeu însă n-a voit ca acest cuvios al Lui să fie dat pierzării. A fost slobozit din temniță, în schimbul unui preț de o mie de taleri. Cum nu avea de unde să-i plătească, a pus 24 de chezași, iar el a plecat în Moldova și apoi în Rusia, unde a adunat acești bani pentru despovărarea chezașilor. Peste 10 ani, în 1656, Dumnezeu l-a rânduit să păstorească episcopia Hușilor și după puțină vreme s-a săvârșit în pace. Fericitul părintele nostru Sava s-a născut în întâiul pătrar al veacului al XVII-lea, în Ineul Ardealului, din părinți de neam bun și creștini evlavioși, Ioan și Maria. Din botez a primit numele Simeon. Mai multe din rudele sale, după tată, au fost episcopi sau protopopi ai cetății Ineului. Tânărul Simeon a început învățătura de carte în casa părintească, iar adâncirea în Sfintele Scripturi și pravila vieții mănăstirești le-a deprins în Mănăstirea Comana din Țara Românească, de la unchiul său, arhiereul Longhin, care se așezase în această mănăstire. După puțin timp a fost ales protopop al Ineului, primind darul preoției. Rămas însă văduv după scurtă vreme, frumoasele sale însușiri sufletești, dovedite în vrednicia de protopop, precum și viața sa pilduitoare l-au înălțat pe scaunul Mitropoliei Ardealului, văduvit prin adormirea întru Domnul a mitropolitului Simion Ștefan, în anul 1656. Măritul Sava a păstorit Biserica Ortodoxă din Ardeal cu neînfricată bărbăție și cu mare vrednicie timp de 24 de ani, în împrejurări grele. În tot timpul păstoriei sale, sfântul s-a străduit necontenit să ridice Biserica și să o țină în albia dreptei credințe a Răsăritului, ferind-o de toate uneltirile eresului calvinesc. Râvna cea mare a sfântului Sava pentru Ortodoxie i-a adus dușmănia și prigoana căpeteniilor calvinești și a craiului de atunci al Ardealului. Aceștia voiau să strecoare cu vicleșug, în cărțile bisericești ale românilor, învățături rătăcite și pierzătoare de suflet. Câțiva ani mai târziu s-a pornit asupra sa cumplită prigoană din partea căpeteniilor calvine și a craiului. El a fost trimis în judecată, osândit împotriva canoanelor, pentru niște vini născocite. Cu silnicie și mărturii mincinoase soborul nelegiuit l-a osândit pe nedrept, scoțându-l din scaunul vlădicesc. A fost aruncat apoi în temnița craiului și a suferit batjocuri, biciuiri și loviri de toiege. Neclintit a rămas sfântul în credința sa, ca o stâncă bătută de valurile mării și a suferit și a pătimit pentru Ortodoxie. După cumplite chinuri, sfântul a fost slobozit din temniță, dar așa de slăbit, că s-a mutat curând către Domnul, în luna aprilie 1683.” http://www.crestinortodox.ro/carti-o...iei-82213.html Dupa transformarea Transilvaniei in Principat (1541), aflat sub suzeranitate otomana, s-au raspandit si in arcul carpatic cultele protestante - calvinismul (1564) si unitarianismul (1568). Catolicismul continua sa supravietuiasca in mediile secuiesti, desi in anul 1556 au fost desfintate Episcopiile româno-catolice de la Alba Iulia si Oradea, episcopii si ordinele calugaresti catolice fiind alungate iar averile etatizate. Doar in vremea principilor din familia Báthory cultul catolic s-a legalizat. Ortodoxia a continuat sa fie considerata religie tolerata, desi Dieta de la Cluj din anul 1543 a proclamat principiul libertatii religioase, care se referea insa doar la extensia "libertatilor" religiilor considerate recepte: luteranismul, calvinismul si unitarianismul. In 1556, Dieta ardeleana de la Sibiu hotaraste "ca episcopii români, fie preoti sau calugari, care n-ar voi sa se lepede de crezul lor si ar continua sa duca poporul spre pieire, sa fie scosi din tara". In 1568 vor fi recunoscute ca religii oficiale cea româno-catolica, lutherana, calvina si unitariana. Cele mai importante consecinte ale acestor masuri au fost, pe de o parte, convertirea multor români la religia apuseana, in frunte cu conducatorii lor - nobilii, iar pe de alta parte, trecerea peste Muntii Carpati a unei alte parti importante a populatiei. In secolul al XVII-lea, principii calvini si dietele Transilvaniei desfiinteaza vechile episcopii ale românilor, lasandu-le doar Mitropolia din Alba- Iulia, pe care o supusesera superindendentului calvin. Principii calvini au dezlantuit o adevarata prigoana la adresa românilor ortodocsi, mai ales in vremea lui Gheorghe Ráckoczy I si II, precum si in vremea lui Mihail Apaffi. Conform istoricului Mircea Pacurariu, calvinizarea românilor ortodocsi insemna si o actiune de maghiarizare, fapt confirmat de anumite masuri luate cu acest scop: instituirea de "episcopi" români-calvini ca: Gheorghe de Sangeorz (1566), Pavel din Turdas (1569) si Mihail din Turdas (1577), convocarea de sinoade "calvine", tiparirea de carti etc. Actiunea prozelitista si masurile de oprimare a Bisericii românesti din partea principilor calvini ai Transilvaniei se vor intensifica in secolul al XVII-lea. Insa putini români, din cei care aveau titluri si proprietati, au trecut la confesiunea calvina. Si in arcul carpatic s-au facut treceri la una din aceste religii recepte, multi români ortodocsi, pentru a scapa de oprimarile exercitate, optau pentru drepturile pe care le aveau secuii (ex. in schimbul serviciului militar erau scutiti de anumite obligatii materiale fata de autoritati), mai ales ca aceasta calitate de secui nu era o notiune strict etnica, ci si una sociala. Va urma: durerile românilor datorate ereziilor având consecințe boli, moarte, distrugeri toate din cauza prigoanelor eretice
__________________
1Ioan 4:1 Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume. SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea" Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici: Fratele Traian Bădărău (Tătăică) Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
am mai scris si pe alt topic despre chestia asta, bioenergia e o practica anti-crestina ce doar imbraca limbaj medical si tehnic, dar nu are nicio legatura cu medicina
de fapt cand ei spun "bioenergie", in practica isi imagineaza ca comanda unor "spirite" sa repare organismul bolnavului cum este asta diferit de invocarea oculta a duhurilor necurate? incantatii |
![]() |
Tags |
bioterapie, înșelare demonică |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre nașterea din nou, din Duhul Sfânt și despre Botez | Savonarola | Sfinti Parinti (Patrologie) | 15 | 20.07.2013 13:28:48 |
Petre Tutea despre Dumnezeu si despre atei | tigerAvalo9 | Generalitati | 34 | 02.12.2010 15:37:16 |
Despre pacate si despre Canoanele duhovnicilor | gheorghecoser23 | Preotul | 5 | 25.06.2008 17:01:23 |
|