![]() |
![]() |
|
#1591
|
|||
|
|||
![]()
Bănescu Emilian:
“ …din care cauză mă rugam lui Dumnezeu să nu-mi dea căsătorie, ca să nu fiu de râs pentru soția mea.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", Ediția 1995, pag.41) “ …din care cauză mă rugam lui Dumnezeu să nu am căsătorie, ca să nu fiu de râs pentru soția mea.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", Ediția 2006, pag.71) Cineva i-a modificat pe furiș “mărturisirea” lui nea’Milică șoferul ascunzându-i convingerea intimă că, la tinerețe, căsătoria lui a fost un dar de la Dumnezeu. Azi, “Dumnezeul de la Pucioasa" nu mai dă căsătorii în dar, ca pe vremuri, ci le ia. Mulți creștini vechi nu s-au mai înțeles cu soțiile lor, și chiar s-au despărțit de ele, pentru că așa sunau noile porunci privitoare la căsătorie. Cei care s-au încăpățânat să nu se despartă (cum ar fi soții Zidaru, spre exemplu) au fost aspru criticați pentru conservatorismul lor de către liderii pucioși, care ar fi vrut să-i vadă și pe ei despărțiți pentru totdeauna. De altfel, liderii pucioși au fost printre primii care au dat tonul despărțirilor și divorțurilor de la Pucioasa. Stoica Nicolae: “Am cunoscut apoi o femeie, am făcut doi copii cu ea și în starea aceasta mă găsesc și acum.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", Ediția 1995, pag.54) “Am cunoscut apoi o femeie, de la care am doi copii, și în starea aceasta mă găsesc și acum.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", Ediția 2006, pag.82) Stoica Nicolae nu spune dacă s-a căsătorit sau nu cu femeia aceea. Deși el era prezentat prin proorocie ca fiind o speranță a ortodoxiei, el a înșelat toate speranțele “Dumnezeului “de la Pucioasa, care nu știe dacă Nicolae se va mai întoarce la Verginica sau nu: “O, fiule Nicolae, rămânem cu legământul nefăcut dacă nu te mai întorci. Te-am iubit mai mult ca pe îngeri și pe sfinți. La rugăciunea vasului Meu ați ieșit din lagăr și din închisoare, și acum iată ce faci!” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", Ediția 2006, text din 10/23 februarie 1973) Liderii pucioși sunt vizibil deranjați că Nicolae Stoica a părăsit-o pe Verginica și se comportă de acum normal, că și-a întemeiat o familie și, împreună cu femeia lui, “au turnat” și doi copii. Ei încearcă să escamoteze realitatea, de parcă pe copii i-ar fi adus barza. Iar Nicolae, săracul, chipurile n-are nici un amestec. El n-a făcut copiii, ci îi are: adică, s-a pomenit pe neașteptate că femeia lui îi pune copiii cadou în brațe, ca să și-i crească. |
#1592
|
|||
|
|||
![]()
Felicitari pentru mariamargareta care isi rupe din timpul ei pentru a informa oamenii in legatura cu aceasta secta periculoasa.
|
#1593
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Și... a fost o dată ca niciodată o bărcuță cu una, două, ..., proorocițe vrednicuțcuțe lingvisvistutuțe și în bărcuță erau mulți mickiduți, și ei cântau și jucau și nunteau... și se felicitau unii pe alții și vorbeau de secte, dădeau sentințe, se măritau și se însurau și-și făceau daruri unii altora... trăgând mereu pisikaa lui nenia, de coadă, închipuindu-și că trag frângia lui tantanti grijania ce are la capăt sirena lui roaită... și bărcuța lor s-a răsturnat și i-a luat pe toți apa sâmbetei și dracul râdea și nenea cu eretele pe umăr râdea... Este prin Cuvântul Lui Dumnezeu o astfel de pildă ca proorocie... chiar tu ai dat-o stimată MM dar viceversa, vicentoarsa, viceglobul pământesc. Și vă zi și eu una furată de la copii: Burtă mălai, se urcă-n tranvai, tranvaiul galben fără cai pornește, burtă mălai pleznește... Să vedem cine credeți voi că este burtă mălai, și ia ghiciți voi pe cine pleznește el zicând acoperindu-i fața, ochii: proorocește cine te-a lovit!... ? Dar nu sunt pentru toți sfintele taine ale Împărăției Cerurilor... scrise în sfintele scripturi și în Cuvântul lui Dumnezeu. Că doar inqqqiziția ce ar vrea ea să se întâmple cu toate cărțile și cu toți proorocii? Pentru ce oare se căznește ea să dea verdicte și note ei, ei luînd ei locul lui Dumnezeu? Ce privilejuri nu ar vrea ei cu nici un chip ca să-și piardă? Ia proorociți și voi să vedem dacă știți prooroci: cine este proorocița aia din barca plină de mikiduți și de furnicuțcuțe cu aripipioareoare? Iar cuțu latră mereu ca să vină stăpânul, dar săracul cuțcuț, nu știe el oare că fățarnicul fariseu cărturar vrea prin tacticile lui viclene pitite la întuneric ca să-și acopere el frica, trădarea, lăcomia? Și cum să-și acopere el frica decât prin haine aristocratice de sfințișor, lucrând mereu fărădelegea... de frică, fiindcă se crede vrednic pentru ca să fie slăvit de oameni... Deci dragii mei frați necredincioși, vă iert de ziua Bunei Vestiri, chiar dacă m-ați călcat pe nervi, și vă felicit pentru efortul prestat de a face imposibilul spre a mă convinge de minciuni... Dar nu vă mai irosiți fiindcă eu cred fără-ndoială și nu spun asta în contra voastră ca să credeți că voi aveți vre-un merit din pricina dialecticii, a contrazicerii, nu, ci orice găină, curcă beată așa ca mine, nu trebuie să facă nici un efort căci Măreția lui Dumnezeu se vădește din fiecare punct și virgulă din Cuvântul lui Dumnezeu și Iistoria celor credincioși prin plinirea poruncilor și a proorociilor Sale. Căci înțelepciunea și smerenia s-a vădit ca dreaptă din faptele ei iar pocăința credincioșilor din roadele ei... dar până la Dragoste este lungă calea cea strâmtă... căci altfel vorbim în zadar. Și mă iertați și voi pe mine păcătosul, mare păcătos mirean din BOR dacă nu am să-L lepăd niciodată pe Cuvântul lui Dumnezeu pentru voi sau pentru nimic și nimeni altceva și altcineva. Dar nu fiindcă aș avea eu vre-un merit, ci pentru că n-am cum atâta vreme cât mă păzește Iisus, decât dacă dacă mă pun cu deasila împotriva Adevărului din mine! Ori dacă mă mândresc la inimioară, mă cresc la stat, mâ ispitesc la ochișori, mă semețesc la cunoștiință, sau ce știu eu ce nebunie mai poate să-mi vie, să fur, să mint, să mă îmbogățesc cu păcate, ......, lucru pe care mă rog să nu-l înghit strecurând țînțarțarul... ci mă rog să mă nască și să mă renască pe maideparte, de sus, Dumnezeu, mereu, Amin. Last edited by vsovivi; 25.03.2010 at 09:35:51. |
#1594
|
|||
|
|||
![]()
Vsovi chiar că se îmbată cu apă rece. Cităm din panseurile lui anterioare:
“...orice găină, curcă beată așa ca mine, nu trebuie să facă nici un efort căci Măreția lui Dumnezeu se vădește din fiecare punct și virgulă din Cuvântul lui Dumnezeu...” Chiar așa! Oare cum reiese din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa măreția acestui “Dumnezeu”? Iată în continuare câteva mostre, extrase fără nici un efort din mesajele pucioșești și comentate pe scurt. 1. Atotștiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este un profet pedepsitor care vorbește singur, căci nimeni nu-l ascultă. Pe cei care nu cred în “lucrarea de la Pucioasa” îi va condamna fără de milă, iar pedepsirea lor se va face prin mijloace nedrepte și inumane: “…dar Eu, Domnul, sunt profet acum și vorbesc prin viu grai și nimeni nu mă ascultă” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 17/30 aprilie 1965) “Ține minte că nu este prooroc din cer ca Mine, dar voi condamna fără de milă pe acela care nu crede în lucrarea Mea” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 2 mai 1965) “…Nu este prooroc din cer ca Mine, dar voi condamna fără de milă pe acela care nu crede în lucrarea Mea” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 2 noiembrie 1965) “ De câte ori i-am iertat al său păcat? Îi răpesc copilul pe care i l-am dat, și îi răpesc și fiicele. Sunt gata să spun un cuvânt. Crezi? ”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 25 decembrie 1976 /7 ianuarie 1977) 2. Atotțiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are dificultăți în a combina toate ereziile de la început și a le altoi pe erezia de la sfârșit și de aceea se îndoiește de propriile sale puteri: “Astăzi am luat altoaie din toate lucrările ce s-au lucrat la început, ca să le unesc una cu alta, dar greu Îmi este ca să le unesc una cu alta, căci străin s-a făcut sfârșitul de început [...] “Dacă voi reuși, bine va fi, așa cum scrie în Carte la rugăciune, precum în cer, așa și pre pământ, fără păcat” [...] “Dacă voi reuși cu tine, voi pune acest pământ ca să fie raiul pentru tine” [...]“Nu greși, tată, ca să pot reuși cu tine, ca să-ți dau în folosință patria creștin ortodoxă.” (citate din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 ianuarie 1966) 3.Atotputernicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” , în caz că se va dovedi neputincios până la capăt, va păstra totuși suficientă putere ca să fie răzbunător: “Dacă nu voi reuși, vă voi da focului de veci pe toți acei ce Mi-ați adus Mie stricăciune” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 4 februarie 1966) 4.Atotputernicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are probleme serioase cu echilibrul interior: “O, tată, tată, sunt beat, tată! O, Maica Mea, sunt beat, M-am îmbătat, M-am îmbătat ca omul care bea vin! N-am băut cu ceașca, nici cu cana, nici cu găleata, nici cu vadra, că aceste măsuri Îmi sunt prea mici, căci sunt fără măsură lacrimile pe care le-am băut.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 16/29 mai 1065) 5. Atotștiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu știe ce este scris în condica diavolilor. În schimb diavolii cu care el se conversează sunt atotștiutori, căci ei cunosc până și sfârșitul, despre care Biblia spunea că nu-l știu “nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl” (Matei, 24:36): “Tată, m-am întâlnit în drumul Meu nu cu un diavol, ci cu milioane de diavoli, și le-am cerut să-mi arate condica să văd cât mai au până la terminare, și Mi-au spus: “Stăpâne, să nu ne omori, că mai avem puțin” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 22 decembrie/4 ianuarie 1973) 6. Atotcunoscătorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are probleme serioase cu propria sa cunoaștere. - Uneori e nesigur pe ceea ce spune: “Acest trup care Mă folosesc de el pentru voi, e o scară, ca scara lui Iacov, ruptă din scara lui Iacov. Nu o fi ruptă din aceea?” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 ianuarie 1973) - Alteori, se orientează după aparențe, nu după propria cunoaștere a evenimentelor: “ Și Mă uit pe pământ să văd: mai e mult ca să aduc la sfârșit toate câte sunt scrise în Carte?…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 27 martie 1977) - Alteori, nici măcar supușii nu și-i mai poate recunoaște dintre ceilalți oameni, dacă au făcut imprudența să se îmbrace în haine roșii: “ …Astăzi este vremea lui roșu. Și Eu am spus mereu, nu mai purtați roșu. Și voi purtați! În casele voastre e roșu. Prin ce să vă cunosc de cei roșii? Că ești roșu și pe-afară și pe dinăuntru.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 feb.1980) 7. Omniprezentul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este luat adesea prin surprindere: “Eu, ca Dumnezeu, nu Mă așteptam la căderea acestui număr mare de copii…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 3/16 iulie 1966) “O, tată, nu M-am așteptat la acest păcat. O, cum te-am răsfățat și cum te-am mângâiat! Poporul Meu, ai intrat în apă.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 31 octombrie/13 noiembrie 1975) Chiar și părăsirea Verginicăi de către soțul ei legitim și apoi fuga lui în lumea largă îl ia pe neașteptate pe “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”. Totodată, el dezvăluie aici faptul că această căsătorie a fost făcută din interes, ca să fie el “ocrotitorul legitim al Verginicăi”, deci n-ar fi putut să dureze, îndată ce nu era întemeiată pe dragoste: “Crezi? Să crezi, că nu M-am așteptat. A spus că va vedea de ea, și pentru aceasta am cununat, ca să se spună că are bărbat, și de el, că are femeie. Dar duhul rău a fost șiret și l-a înșelat.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 10/23 februarie 1973) 8 . Atotștiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu știe cum să dea de urma preferaților săi: “Unde o fi Ioan de la Vladimirești, care mărturisea mii și mii într-o clipă? Unde o mai fi acesta?” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 31 decembrie 1973/13 ianuarie 1974) 9. Atemporalul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” a pierdut de mult noțiunea timpului: “ Vino la Mine! Nu se știe cât timp are să mai fie de acum. Vino, tată, vino! Căci căminul e mititel…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 ianuarie 1977) 10. Îndelung răbdătorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu se mai poate stăpâni: “Fiilor, sunt mai rău decât lupul când îi este foame. Mi-e foame, creștine, sunt plin de foame. Dă-Mi să mănânc. Mi-e foame, poporul Meu. Creștine, dă-Mi să mănânc ce este scris în legea Mea și nu ce ai tu în legea ta!” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 14 ianuarie 1966) “…Vino, vino. Să nu vă duceți la blocuri. Este piatră care se va sfărâma în curând. Nu mai poate Dumnezeu să rabde…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 ianuarie 1977) 11. Oratorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” devine uneori confuz în vorbire: “Ce era să fie acum, măi copiii Mei, și ce este acum! Tată, cum încetează din viață! Jumătate a încetat. Când pleca cineva de la lucrarea Mea, pleca încărcat și plin de cuvinte, iar acum se mânie și urăște pe cei ce vin la Mine, căci nu se mai poate spune “frate” la nimeni, că are slăbiciune, și când îl strânge chinga rea, totul spune de la Mine. Copilul Meu, nu era vremea aceasta, dar vai de cel ce a vândut cuvântul Meu! ” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 26 octombrie/8 noiembrie 1967) 12. Pașnicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își îndeamnă fățiș supușii la violență: “Acest Turculeț merită bătut, merită bătut, tată” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 26 octombrie/8 noiembrie 1967) 13. Chivernisitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” a ajuns falimentar, mărturisind public că este în mare “pierdere” financiară: “Țineți-vă bine, măi copiii Mei, căci ce am pierdut Eu acum, n-am pierdut un leu, ci am pierdut mii și milioane de lei. Ce era să fie acum, măi copiii Mei, și ce este acum! ” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 26 octombrie/8 noiembrie 1967) |
#1595
|
|||
|
|||
![]()
14. Valorosul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este acum în “lipsă de mare valoare”:
“Și Eu sunt în lipsă. Lipsa ta nu se aseamănă cu lipsa Mea. Lipsa Mea e lipsă de mare valoare, dar lipsa ta nu e chiar așa de primejdioasă. Dacă te-ai ruga, ai îndeplini și lipsa ta. Copilul care nu plânge, mama îl lasă mai mult timp nemâncat. Crezi?” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 10/23 aprilie 1966) 15. Atptputernicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” mai este și în lipsă de curaj, ajungând chiar la lașitate mărturisită: “…Fiilor, voi veni iarăși pe pământul acesta, dar nu-l veți mai cunoaște…Nu mai pot să mă pitesc după nimeni, că se dă la o parte și Mă lasă. E vreme de război, tată, fiți atenți în această armată să nu cădeți în mâna călăilor. Pentru aceasta am venit Eu la voi, că nu știți clipa când va sta inamicul înaintea voastră……” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 4 septembrie 1966) 16. Unicatul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” se auto-definește în multe feluri: “Eu sunt Alfa și Omega, Cel ce vorbește astăzi pe pământ” [...]“Eu sunt Domnul Iisus Hristos, Care am dat blestem smochinului, și așa se va întâmpla cu tot pomul care nu rodește” [...]“Eu sunt Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt, o viță în trei legături” [...]“Eu sunt Alfa și Omega, Care am venit să dau putere armatei Mele” [...]“Eu sunt Alfa și Omega. Am colindat pământul în lung și-n lat, cu tot ce este curat, iar ce este întinat, am blestemat” [...]“Eu sunt Domnul Iisus, în chip curat. Umblu pe pământ și mă întâlnesc cu omul și nu mă vede” (citate din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 4 septembrie 1966) “…Eu sunt Omul pe care-L înjură lumea. Eu sunt Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt. Nu acest trup sunt Eu, Domnul, ci glasul pe care îl auziți voi este Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 27 octombrie 1966) 17. Editorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” tipărește cărți peste cărți în mai multe ediții îmbunătățite pentru fericirea omului: “Veniți-vă în fire, că nu e nimeni pe lume să oprească lucrul de la Mine, dar vine Domnul pe altă parte și tipărește o altă carte și nu ești lipsit de fericire.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 10/23 aprilie 1966) 18. Vizionarul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” dă rețete de vizionare gratuită: “… Dacă vreți să vedeți pe Dumnezeu, postiți patruzeci de zile și patruzeci de nopți și veți vedea pe Dumnezeu” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 14 ianuarie 1973) După vizionare mai rămâne de văzut un singur lucru: cum se explică faptul că în Noul Testament parcă se spunea altceva: cum că Dumnezeu este… “…Cel ce singur are nemurire și locuiește întru lumină neapropiată; pe Care nu L-a văzut nimeni dintre oameni, nici nu poate să-L vadă; a Căruia este cinstea și puterea veșnică! Amin.” (1 Tim. 6:16) Iar sfântul apostol Ioan confirmă: “Pe Dumnezeu nimeni nu L-a văzut vreodată…” (I Ioan 4:12) 19. Universalul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” era cunoscut la început doar ca “Dumnezeul de la Maluri”: “Israele, Dumnezeu îți spune. Nu spun cum spune lumea: “E Dumnezeul de la Maluri”. Și se va vedea că Dumnezeu îți spune.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 2/15 aprilie 1973) 20. Atotiubitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu-și va mai iubi poporul său: “Crezi, Daniele? Scrie pe hârtie, dar să știi că pentru una sau pentru alta, Dumnezeu nu-Și va mai iubi poporul Său. Nu vrea să pună umărul la muncă, nu pământește, ci duhovnicește” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 mai /2 iunie 1973) Daniel este un nume conspirativ pentru “păstorul nea’Mișu” (Dănciucă Gheorghe). Dacă ar fi să luăm de adevărată această proorocie, ar trebui să admitem că “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e tare ranchiunos pe te miri ce, și apare ca inexplicabilă tentativa lui de astăzi de a-și recupera poporul cel vechi, pe care-l definește cu sintagma patetică “poporul Meu cel de demult al Meu”. 21. Stăpânul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” din cer renunță cu greu la servitoarele lui de pe pământ, care vor să se transfere într-un loc mai bine plătit (la fabrica de marmeladă): “…Daniele, fiicele de la templu, împreună cu Maria, vor să ia serviciu la fabrica de marmeladă, pentru că sunt în lipsă pământește. Dar în lipsurile duhovnicești, ce să facem noi? Cine mă servește la templu? Dacă poate să servească și pe Domnul și serviciul, să meargă. Când o veni de la serviciu și voi zice să facă ceva, nu se supără? Dacă poate să împlinească lucrul Meu, le dau voie să meargă.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 mai /2 iunie 1973) Creștinele acestea au parte de exploatare în toată regula: dacă pot face două servicii unul după altul, atunci au voie să se angajeze și la fabrica de marmeladă, pentru ca să-și rezolve lipsurile materiale. Dacă nu, să stea mai departe în lipsuri și să mai tragă și la jug, la “templu”. “Templul” era casa cu etaj unde locuia “mama Gigi” (Virginia Tudorache). Nu lipsurile acestor creștine erau prioritare, ci chivernisirea “templului” cu mână de lucru neplătită. Obiceiul s-a păstrat și până în ziua de astăzi, într-o formă subtil modificată, ca să pară că servitoarele sunt “închinoviate”, deci salahoria lor este, chipurile, în beneficiul “obștii”, și nu al unor lideri parveniți care nu fac altceva decât să dea comenzi în stânga și-n dreapta. Pentru a fi ceva mai odihnite pentru serviciul de la “templu”, creștinele polivalente sunt instruite să mai tragă și chiulul la serviciul de la fabrică, care oricum “le înșeală” la leafă: “Dacă te-ai dus la serviciu, fii atent, că serviciul te înșeală, și să nu muncești la serviciu mai mult decât duhovnicește. Uite, M-am supărat pe Maria de la templu, care s-a dus la serviciu. Se supără când mai trebuie să facă ceva, că e nedormită.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 13/26 iulie 1973) 22. Liberalul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e tare ocupat. El mai are și alte lucrări pe pământ, acolo unde este solicitat în mod expres: “ Eu am încheiat. Mă duc, că sunt însoțit de un ucenic care a venit în genunchi în fața Mea, să Mă duc într-un colț al pământului să-Mi arate unele lucruri care s-au făcut fără voia Mea. Niște barbari strică biserica Mea, și Mă duc să-i nimicesc, prin rugăciunile unor profeți” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 1/14 august 1973) Noroc cu asemenea ucenici miloși și responsabili, care-l trag de mânecă pe “Dumnezeul Pucioșilor ” și-l duc și-i arată locurile unde trebuie puse lucrurile la punct prin rugăciunile unor profeți. Noroc și cu profeții, că prin ei “se rezolvă treaba”, adică nimicirea barbarilor se face “cu mâinile curate”. De ocupat ce este, “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu mai e în stare să le facă pe toate odată, sau “le face cu dureri”, așa că apelează la ajutoare, care să facă treburile în locul și în numele lui: “ Chiar dacă Domnul e ocupat, trimite pe sfinții Săi să-ți împlinească cererea ta…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 8 februarie 1979) “…Acum Dumnezeu are un pic de treabă, ca pe ai Săi să-i pregătească și pe vrăjmașul să-l cucerească și aceasta se face cu dureri. Vreau să ies la lumină cu conducere dumnezeiască ca să fie cunoscută pe tot pământul lucrarea lui Dumnezeu.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 12 februarie 1990) |
#1596
|
|||
|
|||
![]()
23. Imparțialul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îl favorizează și îl cocoloșește fățiș pe Nicolae Stoica, soțul Verginicăi (Virginia Stoica, născută Tudorache):
“Dacă îl vedea pe Nicolae cu sticluța în mână, zicea: “L-am văzut cu sticla, și eu să muncesc la casa sa?” Dacă l-ai văzut, de ce n-ai muncit? “Am văzut pe Nicolae cu mândruța, și eu să fac căsuța lui?” Ține minte, fiule, dacă l-ai văzut, de ce n-ai pus duhul în lucru, să munciți, să mustri mândruța!” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 mai/2 iunie 1973) Deci mândruța e de vină că se ține Nicolae după ea, și de aceea trebuie mustrată. Iar nemulțumiții să treacă la muncă, să facă clacă! Ce dacă Nicolae e cu sticluța în mână și își râde de ei, că “e proști”!? Nicolae e de-al nost’!: “Daniele, băgați în zidărie și magazia, că nu e pentru Nicu, e pentru noi. Și Nicu e al nostru. Nu știți voi cum să lucrați cu el. Eu, să fiu în trup cu voi, râzând l-aș face să nu mai aibă această patimă” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 5/18 august 1973) Și Nicu e cu noi! E de-al nostru, e de comitet! Dacă are patima beției, ceilalți sunt de vină, că nu se pricep cum să-l facă să se lase de ea. Numai faptul că e în duh, și nu în trup, îl împiedică pe imparțialul autor al mesajului să-l vindece pe loc pe Nicolae Stoica de patima beției. 24. Atotștiutorul “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu mai știe ce să facă cu Nicolae Stoica pentru a-l da pe brazdă, și de aceea tocmește iscoditori și misiți care să tocmească slujbe la popa din sat pentru vindecarea lui Nicolae. Cu alte cuvinte, pentru a-l întoarce pe Nicolae Stoica de la vasele de băutură la "vasul" ceresc (adică la soția lui, pe nume Verginica Stoica - născută Tudorache): “Daniele, iată ce-ți grăiește Domnul: cu Nicolae, tată, ți-am spus: mai ia-l cu binele, poate cu binele se va întoarce. Nu vrea să mai primească nici unul de la vasul Meu. Crezi? Măi, tată, mai ia-l și cu binele. Vezi ce vrea să facă. Mai du-te la preotul acela și spune-i, tată, preotului, să se ocupe de Nicolae. Să fie slujbă întărită pentru vindecarea lui Nicolae. Spune-i că e vrăjit și i-a dat băutură fermecată ca să tragă cum trage pasărea la apă.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 5/18 august 1973) “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este nesigur dacă Nicolae Stoica are șanse să renunțe la băutură și la necredința în “lucrare”. E sigur însă că a fost “fermecat” (adică, i s-au făcut “fermece”, boscoane), și de aceea trage Nicolae la măsea. Păstorul Daniel e însărcinat “să vadă ce vrea să facă” Nicolae, adică să-l spioneze discret pe acesta. Slujbele preotului din sat rămân ultima speranță, dacă vor fi ascultate de cine trebuie, adică de Dumnezeul cel Atotputernic și adevărat. Nicolae nu s-a mai întors la Verginica nici până în ziua de azi, dar nici Verginica nu l-a mai așteptat multă vreme, căci s-a mutat la Domnul în anul 1980. 25. Iubitorul de prunci “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e depășit de situația tragică de pe pământ a copiilor, și de aceea se tânguiește și plânge, dar ar trece imediat de la plânset la bucurie dacă nu s-ar mai naște nici un prunc pe pământ: “Măi copii, pentru păcatul care este azi la voi, Dumnezeu Se bucură dacă nu s-ar mai naște nici un prunc, că numai iadul se bucură de aceste nașteri, și Dumnezeu Se tânguiește și plânge” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 27 august/9 septembrie 1973) 26. Ziditorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu agreează câinii așa cum i-a zidit pe ei Dumnezeu, căci îi consideră “spurcați”: “Creștine, nu-ți mai bate joc de Mine, precum nici Eu nu-mi bat joc de tine, nu-Mi bat joc de trupul tău. Că dacă Mi-aș bate joc de trupul tău, te-aș face un câine, căci numai câinele mănâncă orice fel de spurcăciune. Câinele nu are timp de curățenie. Și tu nu ai timp de curățenie. Creștine, nu-ți mai bate joc de Mine, că toate se vor judeca.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 10 noiembrie 1973) Deși lucrurile sunt foarte clare, actualii lideri de la Pucioasa își bat joc de “Dumnezeul” lor, pe de o parte pentru că ei cresc o droaie de câini în ograda lor, nesocotind astfel de ani de zile mesajul acestui Cuvânt pucioșesc, iar pe de alta pentru că își permit chiar să falsifice Cuvântul, răstălmăcindu-i înțelesurile. Să explicăm unul câte unul aceste două delicte: În primul rând, mesajul din Cuvânt este limpede: câinele este spurcat. În gospodăria unui om s-ar îngădui eventual un singur cîine, ținut în lanț și în curte (în nici un caz în casă), ca să nu spurce toată curtea și să nu muște pe nimeni. La Pucioasa se întâmplă cu totul altceva. În loc să fie ocrotită de îngeri, comunitatea de la Pucioasa e “ocrotită” de cohorte de câini. Pentru că liderul absolut, Mihaela, este o mare iubitoare de câini mari și mici, aici s-a înfiripat o întreagă menajerie de câini care s-au perindat liberi în ultimii ani prin curțile “șfinte” și prin încăperile “șfinte”, de au spurcat temeinic toate locurile. Aici, fetele spală câinii cu șampon, îi usucă cu foenul (la Pucioasa, foenul se folosește numai pentru câini; fetele n-au voie să se usuce cu foenul pe păr, ca “să nu cadă în mândrie și în viață ușuratică”), îi țesală, îi caută de purici, îi plimbă, iar pe cei mici îi culcă cu ele în pat. Câinii de la Pucioasa sunt niște mici prințișori, mici idoli (fără să vrea, ei dau clase vițelului de aur, cel neînsuflețit, al lui Aaron). Dumnezeu tot mai împuținează din câinii pucioșilor, căci ei mor pe capete, dar îndată cei dispăruți sunt înlocuiți (cu o încăpățânare care ar fi trebuit să fie demnă de ceva mai bun) cu exemplare proaspete. Nici pisicile n-o duc mai rău la Pucioasa. Peste tot aceste animale în exces lasă numai excremente, numai păr, numai mizerie. Perele, prunele și gutuile care cad din pomi pe jos nu se mai pot mânca, pentru că toată bătătura e spurcată, iar tufele de zmeură și tufele de trandafiri miros toate a urină de câine. De fapt, toată bătătura miroase a urină de câine. Concluzia: deși în Cuvânt se spune clar, în mai multe locuri, că toți creștinii trebuie să renunțe definitiv la animale, pentru a păstra curțile curate, la Pucioasa se ignoră cu nepăsare aceste îndemnuri, iar spurcăciunile câinilor și pisicilor au întinat toate “locurile sfinte”. În al doilea rând: pentru că nu le convine ce le zice “Dumnezeul” lor în acest Cuvânt, pucioșii și-au permis să-i răstălmăcească până și îndemnurile cele mai clare, făcând din da, nu și din nu, da ( nesocotind astfel și Sfânta Scriptură, care zice exact invers: cuvântul creștinului să fie ce este da, da și ce este nu, nu). Iată și dovada, scrisă negru pe alb: Versiunea din 1995 a Cărții pucioșilor spune clar: “Câinele nu are timp de curățenie. Și tu nu ai timp de curățenie” (mesajul din data de 10 noiembrie 1973). Iar versiunea din 2006 a aceleiași Cărți spune: “Câinele are timp de curățenie, și tu nu ai timp de curățenie” (mesajul din data de 28 octombrie/10 noiembrie 1973). Stai și te întrebi: Oare liderii de la Pucioasa, Mihaela și Nicușor, care au născocit și au pritocit aceste schimbări frauduloase din ediția a doua a acestui “Cuvânt”, după ce i-au prostit cu insolență pe adepții lor, acum chiar îi cred proști pe toți? Cum să aibă timp de curățenie patrupedul despre care tocmai s-a spus că “mănâncă orice fel de spurcăciune”? Până și schimbarea prin care se contopesc cele două fraze într-una, are tâlcul ei. În versiunea din 1995, a doua frază o întărește pe prima, confirmându-o ca pe un exemplu negativ: “așa cum câinele nu are timp de curățenie… nici tu nu ai timp de curățenie”. În versiunea din anul 2006, relația dintre cele două fraze, juxtapuse cu forța, capătă o cu totul altă semnificație: frazele nu se mai confirmă una pe alta (adică, a doua pe prima), ci se prezintă ca două idei care sunt alternative și opuse ca sens: “câinele are timp de curățenie… în timp ce tu nu ai timp de curățenie”. Cu alte cuvinte, câinele pucios e curat din fire și îi dă acum lecții de igienă omului delăsător! Asistăm aici stupefiați la cea mai perversă inversare de sensuri, menită să scoată basma curată idolatria maniacă și bolnăvicioasă a stăpânilor de “sclavi credincioși” (oameni și câini) de la Pucioasa! |
#1597
|
|||
|
|||
![]()
Ce alte mesaje mai aducea ediția întâi a “Cuvântului de la Pucioasa” despre câini?
- Câinii inspiră teamă: “O, popor păcătos, lasă-ți mânia jos, că fug oițele de tine ca de un câine” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 14 iunie 1974) - Câinii nu sunt agreați și pentru faptul că sunt fioroși și creează groază în om: “…și vei zice: unde sunt, pe cine să strig ca să îmi arate încotro să o apuc? Și vei auzi în toate părțile numai lătrat de câine și urlături de lupi și te vei îngrozi…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 martie 1974) - Câinele rău va fi până la urmă supus și îngenuncheat omului: “ Și vei sta cu picioarele pe spatele cîinelui rău” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 17 august1975) - Câinii nici măcar nu trebuie hrăniți (duhovnicește, desigur!!): “Nu mai dați de mâncare la porci, la câini și la străini. Duhovnicește grăiesc…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 martie 1974) - Dar câinii trebuie totuși hrăniți (tot duhovnicește, desigur??) și ocrotiți, ca să nu-i muște cineva: “…aveți grijă și de câini, să nu-i muște cineva. Să le dați mâncare și apă și adăpost la câini.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 8/21 aprilie 1974) Cu asemenea îndemnuri “duhovnicești”, dar și cu altele, care nu numai că se ocupă de meschinării dar se și contrazic flagrant, nu e de mirare că mulți creștini s-au smintit pe cale și au părăsit scârbiți “lucrarea” de la Pucioasa. 27. Atotțiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își este suficient sieși și nu are nevoie de nimic. Totuși, cine vine la Pucioasa să facă bine și să nu vină cu mâna goală. O corăbiuță (citește automobil), sau o căsuță, sunt oricând binevenite: “Vai, vai, vai! Cu Elena și Emilian nu poate Dumnezeu lucra planul Său, care trebuie lucrat degrabă. Dacă acest tânăr ar veni aici, ar lua și corăbiuța pe care o are în curtea sa, ca să facă cu ea slujba Mea. Așa se va lucra lucrul meu. Rămâne lucrul de făcut; nimic stricat, ci totul reparat” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 4/17 ianuarie 1974) “Corăbiuțele” secolului al XX-lea nu erau altceva decât denumirea conspirativă a mașinilor cu ardere internă, care nu mai mergeau cu forța vântului, ca pe vremuri, ci cu benzină aditivată cu tetraetil de plumb. Pe vremea aceea ( 17 ianuarie 1974) o “corăbiuță” era o adevărată avere, și nu oricine își permitea așa ceva. De aceea, darurile în natură (mai ales “corăbiuțe”), aduse benevol la “templul” de la Pucioasa, erau mult dorite și binevenite. 28. Atotștiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este în mare dilemă privind succesiunea Virginiei la “proorocie”: “ Ce veți face voi în vremea aceasta, că mai este un pic? Și mai sunt fluturașe, dar nu sunt pregătite. Prin cine să mai vorbesc? Prin cine să mai cânt? Ce veți face voi când voi zice Eu: duceți-vă acasă, că acest trup merge la groapă, de unde este luat și duhul se va duce de unde este luat? Pe cine voi găsi în timpul acela lângă vasul Meu, cu acela voi fi și aceluia îi voi da steagul de biruință. Fericit va fi acela care va lăsa serviciul, ori femeia, ori copilul, ori averea în clipa aceea pentru Mine.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 11 februarie 1974) “Fluturașele” sunt acele adepte potențial candidate la succesiunea Virginiei la “proorocie”. Se vede bine că succesiunea Virginiei era neclară cu 6 ani înainte de moartea sa. Această “proorocie” era cât pe-aci ca nici să nu se mai împlinească deoarece, deși Mihaela a fost cea care s-a aflat lângă Virginia în 1980 la moartea sa, totuși “proorocia” s-a păstrat tot în familie, dându-i-se Mariei, sora după trup a Virginiei. Aceasta a “proorocit” ani buni (între 1982 și 1994), prin aceeași metodă controversată ca și sora ei (aparent adormită, aparent în stare de catalepsie, aparent “primind” comunicări tainice din lumea nevăzută). Deși Mihaela știa despre sine că primise depline drepturi (stabilite prin “proorocia” din 11 februarie 1974) de “a prelua ștafeta proorociei”, totuși nu a îndrăznit să intre în conflict cu “păstorii” (nea’Mișu și nea’ Cristea, oameni tare încăpățânați și aprigi) până în anul 1990. Abia atunci a început și ea să “proorocească”, la concurență aprigă cu Maria. E drept că Mihaelei i-a displăcut din start procedeul Mariei și a ales o cale mai simplă: ea “auzea” pur și simplu “glasul Domnului”, pe care îl așternea imediat pe hârtie. Schimbarea impusă de Mihaela pentru modalitatea de a “prooroci” era radicală, dar și îndrăzneață, deoarece contravenea flagrant “proorociei” din 11 februarie 1974, care anunța o continuitate clară de procedură privind “trâmbițarea”: “Prin cine să mai vorbesc? Prin cine să mai cânt?” Totuși, destul de repede Mihaela s-a desprins în câștigătoare. Diferența de educație și de școlire a fost un atu zdrobitor în favoarea Mihaelei: Maria a trebuit să se retragă din “ringul proorocesc” în anul 1994, fiind copleșită de acuratețea, ingeniozitatea și bogăția de idei ale mesajelor “primite” de către Mihaela. Adevărul este că un rol decisiv în această “punere pe tușă” a “proorociței” Maria l-au avut și unele “recomandări” ferme de a se retrage, primite “de la Domnul” (dar nu direct, prin mesajele ei simpluțe, ci indirect, prin mesajele stufoase și elaborate, “primite din cer“ de către Mihaela), pentru a nu-i mai pune în încurcătură pe creștini și să clatine “lucrarea”, căci adepții nu mai știau în ce parte să mai tragă, cu două proorocițe atât de diferite, una fiind considerată de către creștinii mai vechi “prea bună, dar și prea simpluță”, iar alta “prea răutăcioasă, dar și deosebit de dotată”. După punerea Mariei pe linie moartă, o parte dintre adepți n-au mai vrut să recunoască “lucrarea cea nouă” a Mihaelei și s-au risipit. Deși Maria a fost și ea o “proorociță”, după retragerea ei forțată ea a intrat într-un consistent con de umbră, deliberat întreținut de către noii lideri: ea n-a mai fost recunoscută nici ca “trâmbiță”, nici ca “sfântă”, ci ca o “punte” peste care se pășea direct de la Verginica la Mihaela; dar în general despre Maria liderii pucioși preferă să nu mai vorbească deloc, ca și când nici n-ar fi existat. În schimb, Mihaela a preluat “steagul de biruință” de la ne-recunoscuta “trâmbiță” Maria și-l poartă acum cu mult aplomb. După ce a zdrobit orice posibilă concurență în obștea pucioasă (în special pe cea feminină), ea s-a înconjurat exclusiv de elemente docile, lipsite de personalitate și de coloană vertebrală, capabile de ascultare orbească, indiferent de gradul de inutilitate sau de stupizenie a “indicățiilor” primite “de sus”, de la liderii pucioși. 29. Imperturbabilul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își regretă toate, toate faptele sale, până și binele pe care l-a făcut, de ciudă că nimeni nu ascultă de el ca de un Dumnezeu adevărat: “Ascultă bine aceste cuvinte! Îmi pare rău de lucrul Meu, Îmi pare rău! Și de focul care l-am dat și de potopul care l-am dat Îmi pare rău! Îmi pare rău și de binele de acum care l-am dat, că nimeni nu ascultă de Mine!...” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 12 martie 1974) “ O, Daniele tată, sunt foarte supărat! Îmi pare rău că am venit din cer pe pământ. Îmi pare rău de ce am făcut Eu. Sunt supărat nespus de mult, pentru că omul care e făcut de Domnul, întru toate e făcut de Domnul. Îmi pare rău că i-am dat secretul Meu. Îmi pare rău că i-am dat chipul Meu. Îmi pare rău că l-am făcut și i-am suflat Duh din Duhul Meu…”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 19 decembrie 1976) 30. Ireproșabilul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este numit “escroc” din cauza “poporului lui”: “…Poporul Meu, pentru tine sunt batjocorit și sunt numit escroc. Așa zic unii credincioși, că voi sunteți escroci și lucrarea Mea. Cine zice așa? Toți care nu sunt în acest loc. Pentru tine poporul Meu care nu asculți cuvântul Meu, Mi-au pus nume de escroc…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 21 aprilie 1974) |
#1598
|
|||
|
|||
![]()
31. Atotștiitorul și Nemuritorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu știe cât va mai fi și cât va mai trăi:
“ Poporul Meu și bun și rău, Mă uit din slăvile senine când îți schimbi firea din creștin în păgân. Mă uit la tine, și de aceea îți spun popor bun și rău. Poporul Meu, când vine timpul să-ți zic: poporul Meu bun? Oi mai trăi să zic că sunteți numai buni? Oi mai fi lângă voi ca să văd pe Maria și Marta și Lazăr, cel înviat din morți? Oi mai trăi lângă voi? Ia spuneți.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 29 aprilie/12 mai 1974) Nici despre soarta lui Ceaușescu nu știa el mare lucru, cât va mai fi și cât va mai trăi, dar îl spiona din umbră ca pe un dușman declarat al templului “Noul Ierusalim”: “ Țara română și conducătorul, e pentru dărâmarea templului lui Dumnezeu, dar voi vedea. Vom trăi și vom vedea.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 27 iunie 1988) 32. Atotștiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e nedumerit, căci și-a făcut iluzii deșarte cu “poporul” său, mai și lăudându-l în mod nemeritat: “ Israele tată, când M-ai auzit prima dată, erai mult mai credincios și mai cuminte ca azi, și am zis că tu de la Mine nu vei pleca, și am zis și ucenicilor Mei: ”Aceștia sunt mai credincioși ca voi”, și ei au plâns mult de acest lucru. De ce astăzi nu mai sunteți așa? De ce atunci erați mulți, și astăzi nu mai sunteți decât ca iarba printre mărăcini, ici colea, câte un fir?[…]Ce de creștini erau în Turbați! Ce de creștini aveam în Ciofliceni sau în Micșunești și am mers până la Sudiți și până la Fierbinți, dar acum nu mai sunt. Crezi? Pace vouă, Vasilică și Florica! Să nu fiți mâhniți.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 18/31 octombrie 1974) Adepții pucioși sunt împărțiți aici în două mari categorii, în funcție de gradul de încredere ce li s-a acordat. Cei mai apropiați erau numiți “ucenicii” iar ceilalți alcătuiau “poporul”. Se vede treaba că “ucenicii” au plâns mult de invidie și de necaz, deoarece creștinii din “poporul” pucios erau cotați la un moment dat “mai credincioși” decât ei. Dar au plâns degeaba, îndată ce “poporul” s-a risipit tocmai din cauza “necredinței” lui, iar “ucenicii” cei fideli au rămas pe mai departe. 33. Cuvântătorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” se împleticește în cuvinte, dând vina pe “trâmbiță”, pe motiv că el e mare dar ea e prea mică: “Scrieți pe hârtie. Fiți desăvârșiți, că iată, Mă încurc la vorbă, că sunt mare în cuvânt și trâmbița e mică” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 19 ianuarie 1975) 34. Atotputernicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” face pe ursitoarea meseriașilor: “ Fiilor, copilașii Mei, ursesc pe unul dintre voi ca să se facă croitoreasă și croitor, ca să se facă tot lucrul la el. Un coitor și o croitoreasă duhovnicească. Să fie între voi un cizmar, un frizer, din toate meseriile, căci avem nevoie…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 11/24 mai 1974) “ Dar să știi că mai mult te vei îmbogăți că te vei duce pe mare și vei aduce Domnului Iisus Hristos ceea ce îți ursește…” [...] “ Nu e niciodată să fii singur pe pământ. Eu am ursit sfinți îngeri și Maica Mea și chiar heruvimi și serafimi să vă însoțească. Să știi că dacă te vei despărți de însoțitori, va fi greu de capul tău…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 6 februarie 1975) “ Dumnezeu pentru aceasta v-a ursit aceste lucruri și dacă veți înainta mereu cu ele, veți fi insula lui Dumnezeu.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 iunie 1977) “…Domnul Iisus a ursit să nu muriți și să întâmpinați pe Domnul când va veni cu tot cerul Său…”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 10 feb.1979) Ursitoarele, în credințele și basmele populare, erau acele zâne care hotărau soarta, destinul, fatalitatea vieții unui nou-născut. Ursita este asimilabilă cu predestinarea, concepție străină creștinismului autentic. De aceea, orice concepție bazată pe predestinare este o erezie, deoarece face ca Însuși Dumnezeu să devină neputincios în fața destinului implacabil, deci micșorează atotputernicia lui Dumnezeu. Citatul din 6 februarie 1975 aduce cu sine și o flagrantă contradicție. Pe de o parte, se afirmă că omul nu poate fi niciodată singur pe pământ, fiind însoțit în chip tainic și necondiționat de ființe îngerești. Pe de altă parte, se afirmă că despărțirea de însoțitorii cerești este totuși posibilă, fiind la îndemâna oricărui om care vrea să rămână singur, dar despărțirea voluntară de ființele cerești se va lăsa cu urmări grele pe capul celui ce este tentat să facă asemenea gesturi temerare. 35. Intangibilul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e vecin cu nea’Petrică Neacșu: “Fiule Petrică, te-ai întrebat pe tine pentru ce te-am adus aici? Fiule am vorbit cu tine ca să mă servești pe Mine, vecine. Ce n-ar da cineva să fie vecin cu Mine! Te-am adus ca să fii servul Meu.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 19 mai/1 iunie 1975) “ …Am adus pe cineva lângă Mine ( Petre Neacșu, n.r.) și l-am ajutat să-și ridice casă. Și acum ești dator să împlinești ceea ce-ți cer. Îți cer să primești oițele Mele sub acoperământul tău, ca să împlinească Dumnezeu numărul Său. N-am adus acești creștini la voi ca să fie certați, ori să fie mustrați, ori să fie neprețuiți de voi. Îi lăsam în comuna lor, dar i-am adus, creștine, la tine, că tu ești prietenul Meu.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 22 feb./6 martie 1980) 36. Dreptul Judecător “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își deleagă demnitatea sa de Judecător: “ Și mai scrieți și acest lucru: Cecilia, tu vei fi judecătoarea părinților tăi. Dau judecata dinaintea Mea, în dreptul acestui copil. Fiți credincioși și nu fiți îndărătnici.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 4/17 august 1975) Vorba ceea: “Vai de părinții care nu ascultă de copii!”. De aceea sunt și avertizați: să fie credincioși acestei porunci, și să se supună judecății copiilor, și să nu fie îndărătnici. Și cu toate acestea, Biblia îi învață cu totul altfel pe creștini: “ Nu judecați, ca să nu fiți judecați.” (Mat. 7,1) “ Nu judecați și nu veți fi judecați…” ( Luca 6,37) “ Deci să nu ne mai judecăm unii pe alții…”(Rom. 14,13) “ De aceea, nu judecați ceva înainte de vreme, până ce nu va veni Domnul…”( I Cor.4,5) Dar cine mai citește astăzi Biblia la Noul Ierusalim de la Pucioasa, când pe primul loc la ei este o Biblie nouă, intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu”?? 37. Consecventul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își recunoaște eșecul: nu a rămas cu nimic de la “lucrarea” lui cea mare de altădată, cea care începuse în anul 1955. De aceea, dacă starea de lucruri nu se îndreaptă, el e gata să abandoneze, să-și ia jucăriile și să plece: “…Copilașii Mei, am lucrat o lucrare mare și nu am rămas cu nimic. Băgați de seamă, cercetați și vedeți că este așa că lucrarea aceasta pe care Domnul a făcut-o acum, e mai mare decât toate lucrările pe care le-a făcut.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 25 august/7 septembrie 1975)… … “ Dacă nu vă veți face buni, nu voi mai apare între voi și voi pleca” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 13 noiembrie 1975) Secta de la Pucioasa propune așadar o spectaculoasă răsturnare de valori, deoarece până acum se credea că Învierea Domnului a fost cea mai mare lucrare dumnezeiască de pe pământ. În locul acestei lucrări mari ni se propune o treabă mare înțesată cu proorocii mincinoase care încep cu anul 1955: un amalgam de texte agramate, inconsecvente și inconsistente; cînd siropoase, când revoluționare; când aberante, când patetice. Lansate sub titlul provizoriu “Cartea Vremii de azi”, căreia cică “i s-au desfăcut pecețile” în anul 1995, textele au fost apoi luate la periat și despăducheat de-a firu-n păr, apoi au fost ambalate într-o poleială nouă cu numele subînțeles “Cuvântul lui Dumnezeu – ediția a doua, revizuită, cosmetizată și adăugită” și “au fost ridicate între pământ și cer” sub pseudonimul “cartea judecății făpturii”, Anno Domini 2006. 38. Incoruptibilul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” tânjește fără succes să facă dragoste în “travesti ”: “ Dacă aș fi o domnișoară, toți M-ați iubi, căci își lasă omul o casă de copii pentru o domnișoară și pentru o femeie naturală. Nu am venit nici domnișoară, nici femeie, ci v-am spus cine sunt, și nimeni nu face dragoste cu Mine.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 19 octombrie/1 noiembrie 1975) |
#1599
|
|||
|
|||
![]()
39. Atotputernicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” tinde să-și piardă autoritatea în fața îngerilor. Îngerii îl iau la întrebări despre starea supărătoare a lucrurilor din poporul pucios, iar el se conformează docil și le dă raportul:
“…Mă întreabă îngerii: ce face poporul Tău, Doamne? – Ce să facă, unii cos, alții cioplesc, alții se bat, alții se hulesc, alții sunt certați, alții curvesc, alții fură, alții ascultă la geamuri și la ușă și pândesc pe fratele lor.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 24 ianuarie 1977) După fapte, nu s-ar părea că “poporul ales” Îi face cinste lui Dumnezeu. Oare pe ce criterii a fost el “ales”? 40. Atotștiutorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu știe nici cine a trimis la cer sufletele celor morți la cutremur, și nici cine e vinovat de atâta distrugere pe pământ: “ Fiule, știi ce a zis Dumnezeu când a văzut atâta lume venită la El dintr-o dată ( cutremurul din 4 martie 1977, n.r.)? “Cine v-a trimis la Mine, mai înainte de vreme?” Și a zis la îngeri: “Luați-i de aici și duceți-i la locurile lor până la judecată, că atunci se va vedea cine a făcut atâta distrugere pe pământ, că și război dacă se făcea, tot nu mureau atâția”. De frică, nu vă spune, tată, numărul morților.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 14/27 martie 1977) 41. Atotștiutorul “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” cunoaște o matematică foarte aproximativă: “ Mai sunt câteva zile, căci ce e la voi zece ani, la Mine e o zi; ce e la voi o zi, la Mine e un minut.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 14/27 martie 1977) Biblia oferă o cu totul altă echivalență între timpul pământesc și cel ceresc: “Și aceasta una să nu vă rămână ascunsă, iubiților, că o singură zi, înaintea Domnului, este ca o mie de ani și o mie de ani ca o zi.” (2Petru, 3, 8.) “Că o mie de ani înaintea ochilor Tăi sunt ca ziua de ieri, care a trecut și ca straja nopții.” (Ps. 89,4) Așadar, paritatea aproximativă este impresionantă: aproximativ 365000:1 ( considerând că toți anii au 365 de zile) Or, această “proorocie” de la Pucioasa oferă două parități, mult mai mici, și pe deasupra substanțial diferite: 3650:1 în primul caz, și 1440:1 în cel de-al doilea! Suficient pentru a concluziona că “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu numai că nu este în armonie cu Biblia în ceea ce spune, dar folosește în calcule o matematică inconsecventă și cu totul aproximativă. 42. Atotștiutorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” cunoaște o istorie și mai aproximativă: “Mănăstirea Cernica cine a făcut-o? Sfântul Calinic. (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 3 decembrie 1978 ) Sfânta Mănăstire Cernica este atestată documentar la 1608 printr-un hrisov al domnitorului Radu Vodă Șerban. În acel an Vornicul Cernica reface un vechi schit, căruia îi dă numele său, îl înzestrează cu pământuri, păduri și sate, spre veșnica pomenire a numelui și a neamului său. Dacă ar fi fost zidită de Calinic, mănăstirea s-ar fi numit probabil Calinica, nu Cernica. Calinic vine la mănăstire cu 200 de ani mai târziu, în anul 1807. Între timp, istoria consemnează un alt moment important de restaurare și ctitorire a mănăstirii, în anul 1781, când starețul (în persoana Sfântului părinte și Arhimandrit Gheorghe, unul din ucenicii marelui Sfânt Paisie de la Neamț), reface obștea de monahi care se risipise datorită războaielor și a ciumei, ridică din ruină biserica și întreaga moștenire materială, acei ani constituind începutul ascensiunii vieții monahale la Mănăstirea Cernica. Pe ruinele vechii biserici el ridică la anul 1815 Biserica Sf. Nicolae din Ostrov. Cel ce avea să fie Sfântul Calinic și-a îndreptat pașii spre Mănăstirea Cernica în martie 1807, înainte de a fi împlinit vârsta de 20 de ani, În anul următor, duhovnicul său, Pimen, a cerut starețului Timotei să-l îmbrace în “îngerescul chip al călugăriei”. Astfel, la 12 noiembrie 1808, tânărul Constantin devine monahul Calinic. A parcurs toate treptele monahicești până când, la 14 decembrie 1818, obștea de la Cernica l-a ales stareț. Doi ani mai târziu a fost hirotonit arhimandrit. Este foarte adevărat că cei 32 de ani de stăreție la Cernica sunt o perioadă de neîncetate strădanii pentru ridicarea vieții călugărești, pentru buna îndrumare a viețuitorilor, pentru înzestrarea mănăstirii cu noi lăcașuri de închinare, cu chilii și cu ateliere. În 1842 s-a ridicat o nouă stăreție, apoi clopotnița, iar pentru îngrijirea călugărilor bolnavi s-a construit o bolniță. Cu toate meritele sale incontestabile în misiunea de stareț și cu toate că a fost canonizat ca sfânt, lui Calinic de la Cernica nu i se poate atribui ceea ce stă în meritul altora: înființarea mănăstirii Cernica. 43. Atotștiutorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are carențe grave și la geografie!: “ Copilașul Meu, oița Mea, fii în loc sfânt, fii pe pământ sfânt. Nu te amăgi, nu te du în țară străină. Au fost doi copii: Oltul și Mureșul și amândoi s-au despărțit unul de altul. Mureșul a apucat-o la răsărit și Oltul la apus. Și a zis Domnul Oltului: Oltule râu spumegat/ face-te-oi adânc și lat/ să fii mereu tulburat/ și cu sânge amestecat. Iar Mureșului i-a zis: Mureș, Mureș apă lină/ și cu unda veșnic plină/ nu te du-n țară străină/ că n-ai parte de odihnă. Oltul era păgân, iar Mureșul era creștin…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 8 februarie 1979) Repovestind legenda celor două râuri,“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” dovedește o necunoaștere gravă a geografiei țării pe care pretinde că a ales-o pentru a-i fi “grădină a raiului”. Mureșul n-a apucat-o spre răsărit, ci spre miazănoapte, pentru ca după câteva zeci de kilometri să-și întoarcă albia definitiv spre apus. Oltul n-a apucat-o spre apus, ci spre miazăzi. Cele două flagrante nepotriviri dovedesc limpede că autorul real al “Cuvântului” nu este Dumnezeu, ci Verginica, a cărei instrucție precară (câteva clase primare) nu i-a permis să citească vreodată o hartă. De aceea ea alege la întâmplare două puncte cardinale opuse, pentru a sublinia despărțirea deplină și fățișă a celor doi “frați”. De altfel, și în alte ocazii ea dovedește o cunoaștere incertă a punctelor cardinale, pe care le amestecă adesea cu cea mai deplină seninătate (vezi în articolul 34. Schimbarea poruncilor, inconsecvențe, repetiții și îndemnuri controversate de pe blogul http://noul-ierusalim.info, paragraful “31. Punctele cardinale sunt două-trei, și nu întotdeauna aceleași” și paragraful “32. Punctele cardinale sunt patru, și nu întotdeauna orientate la fel”.) În fine, nu lipsit de interes este faptul că această legendă populară despre cele două râuri este arhicunoscută, ea circulând din gură în gură, dar… surpriză! într-o manieră semnificativ diferită. Iată versiunea populară a acestor versuri: Oltule, râu blestemat Te-ai făcut adânc și lat Că vii mare, spumegat Și cu sânge amestecat. Mureș, Mureș, apă lină Trece-mă în țară străină Și-mi fă parte de hodină. Modificarea de sensuri este evidentă. Verginica exploatează sensurile originale prin simpla lor răstălmăcire, pentru a se armoniza cu interesul ei: acela de a sublinia că locul românilor nu este altul decât în România, orice ieșire în străinătate fiind un factor major de risc. 44. Imponderabilul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” mănâncă pe furiș pe la toate mesele care au o lingură în plus: “… Să nu te culci niciodată și să nu mănânci niciodată fără Dumnezeu. Stai la masă, pune și pentru El scaun și lingură și crede cu adevărat că este cu tine la masă Dumnezeu.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 23 iunie 1977) 45. Îndelung iertătorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa(NIP)” îi amenință cu moartea pe dezertorii de la NIP și își oferă serviciile gratuite de cioclu: “…Ce facem cu cei care au părăsit numărul? Ce facem cu cei care au părăsit țara sfântă? Eu aș avea ce să fac: să le pun o cruce la cap!... ” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 septembrie 1977) |
#1600
|
|||
|
|||
![]()
46. Infailibilul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își regretă unele fapte și își recunoaște o parte din vină:
“…Că iată au venit peste voi zile grele, când duminica și sărbătoarea mergi la servici. Și iată Eu sunt vinovatul tău, că te-am îngăduit să-ți iei servici… […] …V-am dat voie să vă luați servici și acest lucru nu trebuia să-l fac. Dar voi ce faceți cu banii de la servici?”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 13 decembrie 1977) 47. Ziditorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” și-a zidit o a doua casă de închinare, tot pe temelia lui Petru, după ce prima casă de rugăciune din comuna Maluri i s-a dărâmat la o alunecare de pământ pusă la cale de duhurile cele necurate: “…Am făcut casă, și duhurile necurate au stricat-o, au dărâmat-o; și să nu se întâmple și cu aceasta ca și cu aceea. Păstrați-o, să nu se strice, că veți vedea în ea ce nu a văzut ochiul omului pe pământ. Această casă tot pe temelia lui Petru e așezată, și nimeni să nu zică: “Aceasta e casa mea”. ” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu") 48. Însemnatul și Minunatul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” le promite pucioșilor semne și minuni: “ Dacă Eu am pus un păstor să vă păstorească și voi nu-l primiți, atunci vă osândiți. Așa au făcut fariseii care L-au răstignit pe Domnul. Vreți semne? Vreți minuni? Vreți? Dacă vreți, să știți că veți avea și de acestea.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 21 ianuarie/3 februarie 1978.) Promisiunea a rămas neonorată. Unii creștini s-au resemnat, dar alții încă mai așteaptă în taină să vadă semnele și minunile promise. E drept că în “Cuvânt” se mai făcuseră și alte dezvăluiri interesante legate de minuni și de cine le face (cine citește, să înțeleagă!): “Astăzi nu se mai fac minuni în trup, ci se fac minuni în duh. Azi face dracul minuni. Eu am pus stele pe cer, și el a pus stele pe pământ. [...] Pace vouă, copiii Mei! Amin.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 1 mai 1960) 49. Meticulosul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” face dosare de personal: “ …Fiule Iordache, să-i spui lui Mihail, prietenul tău, că e scris în dosarul lui Dumnezeu, dar va fi șters, pentru că dușmănește pe cel nevinovat. Feriți-vă de a dușmăni pe cei aleși ai Mei. Nu dușmăniți.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 23 februarie 1978.) Interesant acest “glissando” de la “dușmănirea celui nevinovat” la “dușmănirea oricui”. El prinde la mijloc exact formula care constituie mesajul principal: “dușmănirea aleșilor Mei” ( liderii pucioși, adică “proorocii”, care nu sunt neapărat nevinovați, dar nu sunt nici niște oarecare). Poziția centrală, focalizatoare, este astfel privilegiată, iar scopul urmărit este potențat cu maximă abilitate. Între o variantă intens pedepsită (prima, cu ștergerea din “catastiful vieții”) și una doar moralizatoare (a treia, exclusiv pedagogică) se insinuează aceea care împrumută însușiri mimetice de la amândouă vecinele ei. O dovedește introducerea ei: “Feriți-vă!” Păzea! 50. Atotputernicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e neputincios. El n-a reușit să facă ceea ce și-a propus și ce a “proorocit” că o să fie: “… Israele, în tot felul M-am trudit cu tine , dar iată, a sosit sfârșitul și nu am reușit ce am scris în carte să se împlinească.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 9/22 martie 1978.) 51. Voluntarul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are pretenția să fie remunerat pentru timpul pierdut/petrecut în mijlocul “poporului” său: “Fiilor, acest timp pe care Eu îl petrec în mijlocul poporului Meu, se plătește…”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 11 mai 1978.) Cu totul altfel se comportă Dumnezeul cerului și al pământului. El este generos cu timpul, culant și îndelung răbdător, tocmai pentru că nu este circumscris timpului, ci este exterior lui, căci El este mai presus de timp: “Dumnezeu este judecător drept, tare și îndelung-răbdător și nu se mânie în fiecare zi.” (Ps., 7:11) 52. Precisul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” dă explicații tautologice: “…Domnul Iisus a venit de la Tatăl și s-a dus la Tatăl. De ce am venit? Pentru că mai am de împlinit. Ce? Mai am de împlinit și oricât de rea și grea ar fi vremea, Domnul împlinește ce are de împlinit…”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 11 mai 1978.) Tehnica de “a vorbi vorbe” se mai numește în popor “a vorbi în dodii”. Pentru că ea constă în arta de a pune o întrebare la care nu se dă alt răspuns decât întrebarea însăși: “…mai am de împlinit. Ce? [Ceea ce]Mai am de împlinit…” “…împlinește…[Ce împlinește?]… ce are de împlinit.” 53. Melomanul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” cântă cântări amare, de vremuri grele: “O, tată, s-au împlinit toate câte sunt scrise în carte. Nici tu nu vezi, măi creștine. Nu trebuie să știi, măi creștine, că s-au împlinit toate câte s-au făcut. Ia cântați voi: “Amărâtă-i ziua amară”. Ia cântați, că e cântată și de Mine.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 28 februarie/13 martie 1974) “ Amintiți-vă de această vreme, tată, că iată, vă cântă Dumnezeu vremea de azi: “Vremuri grele mai trăim, și noi nu ne pocăim”. (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 6/19 iunie 1978.) 54. Echidistantul și Imparțialul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își nemulțumește supușii cu manevre inechitabile și îi amenință pe toți cu suferințe: “ Este cineva care așteaptă să se căsătorească și zice: “A căsătorit alții mai mici, și pe mine mă trimitea la mănăstire. A căsătorit, și pe mine m-a trimis să mă pocăiesc“. Nu mă judecați, că vă veți căi. Da. E numai și numai îndoială în poporul Meu de ceea ce a făcut Dumnezeu: “ că m-a dus de la oraș, la țară; că m-a dus la mănăstire; că la unul i-a dat să trăiască așa, și la altul i-a dat să trăiască așa…”E numai îndoială în poporul Meu: “că unul suferă și altul nu suferă”. Dar Eu zic: fiecare va avea vreme de suferit și nimeni nu va scăpa de suferință, dar să asculte de aceste cuvinte, oricum ar fi ele.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 1/14 iulie 1978.) 55. Atotștiutorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e îngrijorat că nu va ști ce să răspundă: “ Ce voi răspunde Eu, ca Fiu al lui Dumnezeu, pentru neascultarea ta? Ce răspuns voi da când Tatăl Meu și toată făptura a așteptat venirea ta? Că vei fi chemat degrabă, fără să zăbovești. Și ce voi răspunde Eu, Fiul lui Dumnezeu, de păcatul tău? Că am trăit cu tine, și tu ai trăit fără Mine; am lucrat cu tine, și tu ai lucrat fără Mine. Ce voi răspunde Eu pentru acest lucru?”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 11/ 24 septembrie 1978.) |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Fenomenul Posaga | poster | Exorcismul | 13 | 13.01.2015 14:22:59 |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti | geo.nektarios | Secte si culte | 3 | 01.04.2011 17:38:21 |
mesaj de la noul ierusalim | anaana71 | Secte si culte | 417 | 31.01.2011 15:31:40 |
|