![]() |
![]() |
|
#41
|
|||
|
|||
![]() Citat:
FALS !! Necurat este tot cel cu inima înaltă, și atâta este de rea trufia cât nu numai spre răutate și în râpa pieirii împinge pe cei ce o au pe ea, ci încă îl păzește pe om și în bunătăți fiind și când nu poate să ne strice în alt chip, în bunătatea pe care o facem, ne face multă pagubă și ne îndeamnă să răbdăm ostenelile iar de roade ne lipsește. Că nu este cu putință să aibă cineva și bunătatea smereniei și să aibă și mândria. Sfântului loan Gură de Aur |
#42
|
|||
|
|||
![]()
Amuzant topic, oarecum..
Problema se rezuma in definitiv la sexualitate si de dragul simplificarii putem ignora latura cu homosexualitatea. Deci logica e urmatoarea: stiu ca e pacat dar daca e iubire la mijloc, care e o virtute pana la urma, sexul nu mai e pacat. E o logica des intalnita in ziua de azi pentru cei care vor sa-si gaseasca o scuza pentru pacat- ei bine dpdv crestin nu este o scuza, asa zisa "iubire" nu este iubirea ca virtute teologica este iubirea pentru desfranare in primul rand. Iubirea dintre doua persoane care presupune si sexualitate este cea binecuvantata de Dumnezeu in Taina Casatoriei. Si apropo, casatoriile dintre persoanele de acelasi sex nu intra in aceasta categorie, cel putin dpdv al Bisericii Ortodoxe. Daca iti alegi drept reper vreo confesiune (neo)protestanta s-ar putea pana la urma sa obtii ingaduinta practic pentru orice.. |
#43
|
||||
|
||||
![]()
Uite un sfat:
Nu iti incepi viata sexuala pana la casatorie Si uite asa s-a rezolvat problema!!
__________________
Fie voia Ta Doamne |
#44
|
|||
|
|||
![]()
AlinB,
Mersi pentru postare. Singura postare de altfel care a inteles de fapt natura problemei mele. Ceilalti nu au facut decat sa ma trimita sa lecturez catehismul, ceea ce nu-i rau, insa nu au inteles despre ce vorbesc eu. In fine, ai dreptate, problema homosexualitatii este irelevanta. Ceea ce e relevant este sexualitatea in sine si folosirea "iubirii" ca scuza a ei. Ceva imi spune totusi ca acest tip de "scuza", chiar daca nu trebuie incurajat, nu e un capat de lume. In fond, intre o femeie care iubeste o alta femeie si care practica celelalte virtuti crestine si o persoana abstinenta sexual care nu in stare sa iubeasca un om, oricare ar fi el, cine se mantuieste si cine nu? Eu cred ca numai Hristos stie, si numai el va judeca, cu toata dragostea pentru uameni. Ca sa vorbesc in parabole, dintre Fiul Risipitor si Fiul, cine intra la cina imparateasca? Doamne ajuta! Mariuca |
#45
|
|||
|
|||
![]()
Dutzu,
Cine-i fara de pacat, sa arunce cu piatra. Hai sa nu mai fim atat de ipocriti, if possible. Multumesc, Mariuca |
#46
|
|||
|
|||
![]()
asa zic si eu.
domnisoara mariuca a intrat sa agite spiritele |
#47
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Si cu cat mai tarziu in viata iti dai seama de asta, cu atat irosesti mai mult timp, mai multe relatii, ca sa-ti dai seama candva - si asta, in cazul fericit - ca de fapt nici tu n-ai avut dragoste pentru om in sensul adevarat al cuvantului si nu in acela fabricat de MTV.
__________________
„Ca o carpa lepadata toata dreptatea noastra” (Is 64,5) |
#48
|
|||
|
|||
![]()
Asculta sfatul lui glykys de la inceput, eu asa as face, e foarte bun. Pacatul acesta e mare, iar un pacat te impinge inspre altul mai mare. Nu da prilej la asta, mai bine sa asculti sfatul lui bun. Pace tuturor si iertati-ma daca v-am gresit !!
|
#49
|
|||
|
|||
![]() Citat:
La intrebarea ta ,raspunsul ar trebui sa fie clar ,nu se mantuieste nici o persoana din cele doua daca nu isi schimba comportamentul ,e calcare de porunca in ambele cazuri. La tine s-ar incalca porunca "Nu desfrana" iar la cealalta s-ar incalca porunca "Iubeste-ti aproapele". Iubirea de care ne vorbeste Hristos e o iubire curata ,nepatimasa ,iar tu vorbesti de atractie sexuala ,dar nu una fireasca ci impotriva firii ,scris clar si in Scripturi. Sau "uraciunea pustiirii "cum ne vorbeste Hristos ,care sta la loc de cinste in vremurile de acum ,caci se urmareste legalizarea relatiilor homosexuale si la fel lesbianismul. Incearca sa te simti atrasa de un baiat ,nu e un capat de tara ,sau mergi la preot si spovedeste-te. Si citeste seara mai multe rugaciuni ,Paraclisul Maicii Domnului ,vei vedea cu cata durere se cere ajutorul Maicii Domnului:"Stapana ,ajuta-ne milostivindu-te spre noi ,grabeste ca pierim sub multimea pacatelor" Te vei lumina in cateva saptamini si nu vei cadea prada pierzaniei. Nu intra cu aceste ganduri pacatoase in Saptamina Mare. Doamne ajuta ! |
#50
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mai intai recunosti ca n-are nici o legatura cu homosexualitatea pe urma folosesti spre exemplificare "intre o femeie care iubeste o alta femeie". Semnalez prezenta a patru erori in afirmatiile ta: 1. Vorbesti de iubire cand de fapt nu este iubire ci o deturnarea a ei spre sexualitate. Doua fete se pot iubi in sensul cel mai autentic si crestin al termenului iar sexualitatea nu e necesara, ba dimpotriva atunci cand ea intervine lucrurile se departeaza de iubirea crestina, autentica. Insa e greu sa ai discernamantul asta atunci cand colcaie hormonii de aceea e mai bine sa acorzi incredere si prioritate la ce invata Biserica si sa nu-ti cauti scuze pentru a perpetua ceea ce nu este decat o cadere. Si nu uita ca drumul pacatului este dulce la inceput si pe urma amara pe cand virtutea chiar daca pare amara la inceput urmarile ei sunt dulci. Asa ca trebuie sa fii cu adevarat masochist(a) ca sa alegi calea care duce la amaraciune. 2. faptul ca presupui ca sexualitatea fara casatorie este scuzabila prin "practicarea celorlalte virtuti crestine". Aceasta invatatura nu este una crestina ci una diabolica. Biserica invata: "fiti desavarsiti asa cum Tatal vostru desavarsit este" si "cine se face vinovat de incalcarea unei porunci, se face vinovat de toate". Trimiterile le gasesti tu, daca insisti te pot ajuta. Iar in practica se stie ca un pacat nu vine niciodata singur, deci scuza este artificiala, nu se pot practica TOATE virtutile crestine minus una. 3. Comparatia intre un pacatos mediu si unul mare ca sa-l scoti basma curata pe cel mediu, este iarasi de inspiratie diabolica. Gri murdar nu se transforma in alb daca il plasezi langa negru. 4. "Judecata apartine lui Dumnezeu" este iarasi un pretext care nu sta in picioare. Dumnezeu a specificat destul de clar conditiile mantuirii subiective si poruncile pe care trebuie sa le implineasca omul pentru a se face vrednic de mantuirea obiectiva. Noi ne putem judeca actiunile noastre din aceasta perspectiva cat si recomanda aceeasi conduita celor care cauta mantuirea. Incertitudinile morale si consecintele refuzului constient de a te supune unei conduite clare care nu lasa loc de discutii si interpretari, nu-si are locul in astfel de cazuri cum ar fi si cel enuntat de tine. Parabola fiului risipitor este destul de clara si tocmai prin faptul ca o cunoastem, nu inseamna ca trebuie sa procedam ca el. Sa risipim ceea ce avem, in ideea ca intr-o buna zi ne vom intoarce acasa si vom fi primiti cu bratele deschise. Fiul risipitor oricat de pacatos a procedat, nu a impins perversiunea atat de departe incat sa-si faca astfel de calcule iar cei care isi aleg conduita speculand josnic pana la capat iubirea si rabdarea lui Dumnezeu, pacatuiesc grav. Iar daca ai sa citesti catehismul, ai sa vezi ca acest pacat intra la categoria pacatelor deloc usoare "impotriva Duhului Sfant" si care sunt de neiertat. Si nu pentru ca Dumnezeu ar fi de neinduplecat ci pentru ca impietresc inima omului, o pervertesc si o deturneaza definitiv de la calea pocaintei (a intoarcerei ACASA). Last edited by AlinB; 25.03.2010 at 14:15:45. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
am nevoie de un sfat | Nico11 | Pocainta | 2 | 06.04.2011 19:58:27 |
Nevoie de un sfat va rog ! | andreidiniasi | Umanitare | 9 | 20.04.2010 12:04:56 |
am nevoie e un sfat | luminitam | Generalitati | 36 | 08.09.2009 15:29:03 |
Am nevoie de un sfat | sophia | Generalitati | 10 | 13.05.2009 01:08:32 |
|