![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ideea e ca exista si falsa vorbire in limbi, si nu numai la pagani si vrajitori, ba chiar si in crestinism au existat.Vezi montanistii si altii.Acest dar a incetat in Biserica dupa cum si Sfintii Parinti au zis.Mai apare doar in cazuri izolate si la anumite necesitati.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
De ce ati ajuns la concluzia ca sunteti PENTICOSTALUL MANTUIT???
Ce v-a determinat sa credeti asa ceva?? MANTUIREA O AFLAM DE LA DUMNEZEU, NU LUAM NOI DECIZII DE CAPUL NOSTRU... MANTUIREA o castigam cu ajutorul Domnului nostru,Maicii Sale,Sfinti,Rugaciune, post,Spovedanie,Impartasanie,etc... Sufletul omului este nemuritor și după moarte intrăm în veșnicie. Și de aici depinde unde va fi așezat sufletul omului după moarte. Să ne îngrijim deci de sufletul nostru și să-l avem cât se poate de curat. Conștiința fiecărui om va fi cel mai mare acuzator la judecata lui Dumnezeu. De aceea, acum, când suntem în viață, să ne schimbăm și să ne pocăim. Să-L rugăm pe Dumnezeu ca sfârșitul vieții noastre să fie creștinesc și să dăm răspuns bun la Înfricoșătoarea Judecată. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ai spus multe lucruri rele din biserica penticostală și, pentru că erau adevărate, eu am confirmat deschis și public, pe acest forum, că ceea ce spui e adevarul. Vezi de exemplu mesajul #250. Când însă nu spui adevărul nu pot fi de acord cu tine. Tu o ții una și bună (rea, normal) că doar penticostalii și vrăjitorii vorbesc în alte limbi și amandoua categoriile au primit darul de la satana. Nu am apucat să discutăm dacă darul e de la Dumnezeu sau de la satana. Am vrut să-ți prezint mai întâi că nu doar penticostalii și vrăjitorii vorbesc în alte limbi ci și credincioși din alte confesiuni creștine. Ți-am prezentat statistici, date conform carora nu doar penticostalii ci și creștini din multe confesiuni (inclusiv ortodocși) vorbesc în limbi. Ți-am dat numele Părintelui Ortodox Eusebius Stephanou care este doar unul dintre cei care au crezut ca vorbirea în limbi din zilele noastre e de la Dumnezeu. El nu a fost excomunicat, caterisit de Biserica Ortodoxa. Dimpotrivă lucrarea lui a fost sustinută si moral si financiar de o parte a episcopilor ortodocși greci. La moartea lui, Părintele Eusebius a fost elogiat ca preot ortodox și profesor la Seminarul Ortodox Sfânta Cruce. E numai un exemplu. Ar fi suficient. Dar este plin internetul de statistici, articole și marturii ale nepenticostalilor care îmbrățișeaza darul vorbirii in limbi. Dar tu o ții tot pe a ta: numai penticostalii vorbesc în alte limbi și sunt posedați demonic. Concluzia mea este că, dacă nici măcar asupra unui adevăr evident (sunt unii creștini vorbitori in alte limbi și în alte confesiuni decât cea penticostală ) nu putem cadea de acord, nu are rost să continuam argumentarea. Last edited by penticostalulmantuit; 26.03.2010 at 16:58:14. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Citat:
Exemple de călugări demonizați care grăiau în limbi și credeau că vorbesc de la Dumnezeu există și în Paterice, și aceștia nu au fost excomunicați sau anatemizați decât dacă stăruiau în demonismul lor și nu renunțau la această practică. Citat:
TRĂSĂTURILE DEFINITORII ALE EREZIILOR PENTICOSTALE ȘI CHARISMATICE SUNT PRACTICA VORBIRII ÎN LIMBI ȘI CREDINȚA ÎN RĂPIREA BISERICII!! Asta ți-o spune orice eretic penticostal care își cunoaște secta (mă rog, cu alte cuvinte, ei folosesc termenul de "biserica"). Dacă nu ați avea aceste două puncte doctrinare ați fi identici cu frații voștri baptiști. Vorbirea în limbi apare rar la alte credințe, asta dacă nu consideri vorbire în limbi boscorodelile bolnavilor de la psihiatrie.
__________________
Singurul scop al vieții e mântuirea sufletului, pregătirea lui pentru a intra în Rai (sf. Calinic) Last edited by ovidiu-s; 27.03.2010 at 10:45:51. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Nu sunt nici rușinat nici mândru că sunt penticostal. Alegerea pe care am făcut-o de a rămane în biserica penticostală mi-o asum cu bunele și relele din „secta” mea. Citat: În prealabil postat de penticostalulmantuit Penticostalii reprezinta doar 20% din vorbitorii în alte limbi De curiozitate selectați această informație si căutați-o pe google: In 2000 the Charismatic Movement numbered 176 million, neocharismatics 295 million and Pentecostals 66 million. La un calcul simplu veti vedea ca penticostalii sunt mai putin de 20% din vorbitorii în alte limbi din creștinism. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Citat:
1. Cel care vorbește în alte limbi primește de la Duhul Sfânt cuvintele unei limbi străine necunoscute lui dar cunoscute de o parte a auditoriului lui. În general scopul este evanghelizarea. 2. Nimeni din auditoriu nu cunoaște limba vorbită. Este însă în biserică un creștin care are darul tălmăcirilor. El va tălmăci prin Duhul Sfânt în limba cunoscută de auditoriu. Scopul este zidirea, întarirea, încurajarea bisericii. 3. Nimeni din auditoriu nu cunoaște limba vorbită. Nimeni din biserică nu are darul tălmăcirilor. Vorbitorul în limbi tace sau vorbește în limbi în așa fel încat să nu deranjeze pe nimeni. Scopul este zidirea, întărirea, încurajarea lui personală. În ceea ce mă privește eu cred că există vorbire în limbi din următoarele surse: A. De la Duhul Sfânt. Sfinții Apostoli și alți creștini de-a lungul secolelor, inclusiv astăzi. B. Omul scornește o vorbire în alte limbi. Cred că se mai întâmplă din diverse motive, în special în unele cercuri penticostale. C. De la diavolul. Multe cazuri prezentate din belșug in cele 277 de mesaje de pe acest topic:). Sunt convins de realitatea acestor cazuri. Cum poti verifica din ce sursa vine vorbirea în limbi pentru mine e un subiect delicat. Nu fac nici o aluzie dar afirm ca pentru multi crestini e foarte simplu: vorbirea in alte limbi e de la satana. În ce ma privește cred că doar faptele unui om valideaza slujirea lui. Iisus spunea: „După roadele lor îi veți cunoaște.” Dacă în viața unui creștin se vede dragostea de semeni, are atitudini și fapte bune iar vorbele lui îl califică a fi un om al lui Dumnezeu, omul are roade bune. Daca în loc de dragoste de semeni se vede dragoste de cultul lui si ură față de ceilalți, daca atitudinile, faptele, vorbele lui îl trădează că e departe de Dumnezeu, oricare ar fi slujirea lui, ea e neveritabilă. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Daca ai da si referinte Biblice la afirmatiile care le-ai facut ca fiind desprinse din Sf. Scriptura ar fi fost mai credibil.
Criteriul enuntat de tine vizavi de "discernerea limbilor" este destul de subiectiv. Diavolul poate lasa aparentele unui comportament moral daca prin aceasta are sansa de a pacali pe unii si a-i atrage intr-o secta. Nu crezi? Alte criterii? |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Citat:
2. Nimeni din auditoriu nu cunoaște limba vorbită. Este însă în biserică un creștin care are darul tălmăcirilor. El va tălmăci prin Duhul Sfânt în limba cunoscută de auditoriu. Scopul este zidirea, întarirea, încurajarea bisericii. Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel 14: 3, 4, 27 3. Nimeni din auditoriu nu cunoaște limba vorbită. Nimeni din biserică nu are darul tălmăcirilor. Vorbitorul în limbi tace sau vorbește în limbi în așa fel încat să nu deranjeze pe nimeni. Scopul este zidirea, întărirea, încurajarea lui personală. Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel 14: 2, 4(prima parte a versetului), 28 Mai sunt cazuri despre care, macar că e mai greu de susținut, eu cred ca s-ar încadra la punctele 2 și 3: Faptele Sfinților Apostoli 10:46; 19:6,7. Citat:
După mine criteriul caracterului, a roadelor omului este cel mai puternic și mai sigur. Așa cum am scris mai sus însuși Iisus ni l-a dat. E adevărat ca are dezavantajele lui: trebuie sa treacă timp să îți poți da seama. Eu cred totuși că în decursul a, să zicem, cinci ani de zile o biserică poate să își dea seama de caracterul unui om. Apoi, ar mai fi un dar al Duhului Sfânt numit „deosebirea duhurilor” Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel 12:10. Având darul deosebirii duhurilor, un creștin poate distinge din ce sursă vine vorbirea în limbi sau orice alta slujire. Dar, din nefericire, și darul deosebirii duhurilor, la rândul lui, poate fi contrafăcut. În concluzie: după părerea mea singurul test functional rămâne cel al caracterului, al roadelor slujitorului. P.S. offtopic - astept comentariul tau de pe threadul „ O carte despre pericolul sectelor” Last edited by penticostalulmantuit; 28.03.2010 at 01:40:05. |
|
#10
|
|||||||
|
|||||||
|
Citat:
Daca putea vorbi ceea ce nu invatase, de ce n-ar fi putut si intelege? Citat:
4. Cel ce grăiește într-o limbă străină pe sine singur se zidește, iar cel ce proorocește zidește Biserica. 27. Dacă grăiește cineva într-o limbă străină, să fie câte doi, sau cel mult trei și pe rând să grăiască și unul să tălmăcească. 28. Iar dacă nu e tălmăcitor, să tacă în biserică și să-și grăiască numai lui și lui Dumnezeu. " Citat:
Cum se produce "zidirea, intarirea si incurajararea personala" daca nici el nu intelege ceea ce spune? Care este rostul practic in acest caz? Ce te face sa afirmi ca nimeni n-ar fi cunoscut limba vorbita? Daca era totusi cunoscuta de o minoritate dar care nu putea oferi o traducere in limba majoritatii? Citat:
Citat:
In ce consta el de fapt? Un ateu cu caracter se califica? Dar un eretic cu caracter bun? Citat:
5 ani dintr-o viata de om sunt suficienti pentru un verdict sigur? Citat:
|
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Despre vorbirea cu mortii | strajeru | Secte si culte | 2 | 09.04.2018 23:32:16 |
| Care este adevarul despre vorbirea in limbi ? | petrut-angel | Secte si culte | 1534 | 12.03.2018 23:00:37 |
| Vorbirea in limbi - ajutor | Archangel | Reguli generale de utilizare a forumului | 37 | 03.01.2013 13:16:48 |
| Dilema unui ortodox privind darul vorbirii in limbi la penticostali | gpalama | Secte si culte | 4 | 29.05.2010 22:11:29 |
| DESPRE VORBIREA IN LIMBI | Ioan_Ciobota | Generalitati | 4 | 24.03.2010 18:09:10 |
|
|