Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1611  
Vechi 28.03.2010, 01:31:27
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 184. Greșește Dumnezeul Pucios?

Liderii pucioși procedează paradoxal. Pe de o parte, pretind că ei sunt supușii care au privilegiul de a primi mesaje de la stăpânul lor “Dumnezeu”, iar pe de altă parte, se comportă ca și când ar avea un ascendent asupra Lui și, deoarece Dumnezeul lor este imperfect, se grăbesc să-L corecteze prin toate mijloacele.
Un exemplu de “corecție” a Dumnezeului Pucios îl constituie următorul text din “scrierile sfinte “pucioșești:

Că iată Israele, rezultatul tău nu este bun.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 1995, din data de 6 martie 1994)
[...] că iată, Israele, lucrul tău nu este bun.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 2006, din data de 21 februarie/6 martie 1994)
Liderilor pucioși nu le-a plăcut cuvântul “rezultatul” și l-au schimbat. Să li se fi părut că nu este destul de neaoș? Dar era opțiunea lui Dumnezeu, El l-a ales și El l-a folosit în mod deliberat! Cine poate să-L judece pe Dumnezeu în alegerile Sale? Cine poate să-L corecteze?
Liderii pucioși pot. Pot, dar nu sunt prea consecvenți. Găsesc mereu altă “soluție” de a-L corecta pe Dumnezeu. Și asta … în acelaș mesaj! Iată dovada:

Și de aceea rezultatul este dureros și de aceea rodul trupului tău este trupesc măi Israele. Că iată copii tăi se duc să fie trup.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 1995, din data de 6 martie 1994)
și de aceea totul este dureros, și de aceea rodul trupului tău este trupesc, măi Israele, că iată copiii tăi se duc să fie trup.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 2006, din data de 21 februarie/6 martie 1994)

Liderii pucioși sunt așadar consecvenți doar în a-L corecta pe Dumnezeu, dar nu sunt la fel de consecvenți în soluția adoptată. Nici aici nu le-a plăcut cuvântul “rezultatul”, dar l-au înlocuit cu “totul”, ca și când aceste cuvinte ar fi echivalente!!
Iar ca paradoxul să fie sublim, urmează în același mesaj a treia “corecție” pentru același cuvânt:

[...] și vom pune față în față rezultatul înțelepciunii.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 1995, din data de 6 martie 1994)
și vom pune față în față rodul înțelepciunii.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 2006, din data de 21 februarie/6 martie 1994)
Pentru a treia oară în câteva rânduri, cuvântul “rezultatul” este considerat indezirabil și în consecință e înlocuit, dar de fiecare dată e înlocuit cu altceva. Intervenția liderilor pucioși în “textul sacru” pucioșesc este mai mult decât evidentă. Și inventivă! La ei “rezultatul” este echivalent fie cu “lucrul”, fie cu “totul”, fie cu “rodul”, iar schimbarea acestor echivalențe de la o frază la alta este mai degrabă intenționată (dezvăluind o oarecare fantezie), decât să fie rodul întâmplării.
Dumnezeul lor ar trebui să fie foarte fericit. Cu asemenea supuși grijulii Se simte și El ocrotit, protejat, cocoloșit, lipsit de orice stress. Poate chiar greși. Are cine să-L corecteze.
  #1612  
Vechi 29.03.2010, 13:39:42
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de mariamargareta
Cei care se miră de acuzațiile de eretici care li se aduc pucioșilor pe acest Forum ar trebui să știe că ereziile nu sunt neapărat gălăgioase și stridente, așa încât oricine să le bage de seamă cu ușurință și apoi să concluzioneze că “aici e ceva necurat”. Nu odată ele se insinuează printre texte care par a fi de o religiozitate ortodoxă ireproșabilă.
Păi la ce vă poate capul vouă nu mă mai mir de orice acuzație, că la voi totul e posibil, voi sunteți capabile să scoateți orice vă cere vouă minteresul lui nenia cu pisikaa, în lesă, și ''conștiința'' lui tanti grijania cu ridichea... uriașă. Iar ceea ce se insinază nu vine din texte ci din născocelile pofticioase alea ale voastre de care nu am cum să nu mă mir... că iată că acum ați venit cu zen, cu yn și yang, cu chinezii și toți maniehiștii indieni sau asiatici.

Citat:
Un asemenea exemplu apare într-un text pucioșesc din martie 1994.

Aici se reactivează o teorie mai veche, susținută cu aplomb de către maniheiști, care spuneau că omul este degradat în profunzimea ființei lui într-atât încât nu mai este în stare să facă nimic bun.
Maniehiștii nu spun așa ceva! Ci asta spune Dumnezeu, căci maniehiștii spun altceva că trupul e rău și e dușmanul sufletului și a omului iar sufletul e bun și tot ce vine din suflet e bun, deci ei, maniehiștii își lucrează prin teoriile lor de desăvârșire defapt o mândrie sufletească, căci un suflet fără lucrare duhovnicească, fără smerenie tainică, fără Cuvântul lui Dumnezeu te duce în spurcăciunea pustiirii... mai devreme sau mai târziu... slavă de la oameni, desfrâu.

Deci iată cum începi demonstrația printr-o minciună, pe care o pui în gura lor, ori a manehiștilor, ori a pucioșilor, băgându-i în aceiași oală zicând că din texte se insinuează... când colo...

Citat:
Această concepție a fost contrazisă de viața însăși, căci drepții care au trăit în sfințenie, unii ajungând chiar la mucenicie, eu demonstrat exact contrariul.


După care combați, contrazici. Păi ce combați? Minciuna ta? Oala plină de erezii a gLumii de la Adam cel dintâi? Sau pe pucioși îi nedreptățești mereu doar ca să te scoți pe tine deasupra așa ca apa clocită care ar vrea să stea deasupra uleiului?

Citat:
Dar iată textul cu pricina, așa cum apare el în cele două ediții successive ale cărții pucioșești “Cuvântul lui Dumnezeu”:

“Omul din puterea sa, nu poate scoate ceva bun, ci numai Domnul are această lucrare în om. Și această așezare s-a stricat în om încă de când Adam, cel dintâi a dat să se ridice peste puterea care-l crease pe el.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 1995, din data de 6 martie 1994)
“Omul din puterea sa nu poate scoate ceva bun, ci numai Domnul are această lucrare în om, și această așezare s-a stricat în om încă de când Adam a dat să se ridice peste puterea care-l crease pe el.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 2006, din data de 21 februarie/6 martie 1994)
Din nou ai uitat să iei în seamă un punct înlocuit de o virgulă. (sic!)
Dar probabil în analiza ta de gramatică sectanțional-eretică comparată, între ediții, nu contează. Păi dacă nu contează, atunci de ce ai mai bolduit-o pe prima virgulă înlocuită de spațiu?

Și de atunci s-a stricat în om așezarea, și s-a tot stricat mereu cu fiecare nou păcătos, și se arată astfel că din mândrie nu se poate scoate nimic bun, nu poți face roade vrednice ci ai să scoți mereu ridichi stricate și pline de viermi oricât ar fi ele de mari, așa cum era aia din povestea cu ridichea uriașă. ''Pomul rău face roade rele și pomul bun face roade bune, și așa cum pomul rău nu poate face roade bune tot așa pomul bun nu poate face roade rele.''

Citat:
Pucioșii lansează așadar în catehismul lor o nouă erezie, exacerbând concepția maniheistă conform căreia trupul omului este rău prin natura sa.


Păi a extinde o teorie prin exacerbare deja nu mai e valabilă teoria ci e altă teorie.

Citat:
În acest sens, ei extind teoria corupției ființei umane la întreaga ei alcătuire: trup și suflet. Nu numai cu trupul, ci și cu sufletul, omul nu mai e în stare de nimic bun.


Deci dacă zici că ei extind teoria înseamnă că nu mai e teoria aia ci e altă teorie, și rezultă că dumneata ai alipit intenționat maniehismul ca prin jonglerie să-i acuzi iarăși de erezie. Păi în mintea ta e aceiași teorie? Păi ăsta-i deosebire fundamentală: trup și suflet si tot ce e omul devine rău prin mândrie iar la manehiști doar trupul e rău iar sufletul e bun prin natura sa orice-ai face... Așa că vezi deosebirea cât bârna între teorii? Deci cum de poți să acuzi cu manehismul altfel decât scos din interes viclean?

Citat:
Biblia afirmă că, dimpotrivă, omul poate face orice lucru bun prin credința lui sinceră și fermă în Dumnezeu, și aceasta este puterea lui: credința. Cu această putere omul ar putea muta și muntele în mare, dacă ar voi, fără ca aceasta să fie neapărat și voia lui Dumnezeu, ci doar îngăduința Lui. De asemenea, sfinții părinți ai Bisericii s-au străduit - întotdeauna cu tact și cu îndelungă rabdare, și nu arareori cu uimitoare adâncime - să arate că materia, lumea materială, nu numai că nu este rea, dar pentru om ea constituie o condiție fundamentală a binelui în viața pământească.
A crede în idoli și în puterile tale supraomenești nu ne învață biblia, și ea nu afirmă deloc așa ceva, că omul are puteri supraomenești, ci în BIBLIE se vorbește de credința în Dumnezeu, și așa toate îi sunt cu putință celui ce crede... deci cine se poate mântui?

continuarea mai jos

Last edited by vsovivi; 29.03.2010 at 13:49:35.
  #1613  
Vechi 29.03.2010, 13:50:18
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

continuare de mai sus:

Citat:
În prealabil postat de MM
Cităm un text după Pr. Prof. D. I. Belu, care valorifică gândirea sfinților părinți pe această temă:

"Scrie Sfantul Serapion: "Maniheii zic: am purtat un corp al satanei, dar sufletul e al lui Dumnezeu. Corpul a fost facut rau, prin insasi natura sa, ca unul ce provine din materia cea rea; sufletul insa a fost facut bun, avandu-si inceputul in izvorul binelui. Exista deci, doua principii si doua substante, ambele fiind cauze: una a trupului rau, cealalta, a sufletului bun. Asadar, sufletul e bun si corpul rau. Dar intrebam noi: Cum se face ca trupul da dovada de infranare, iar sufletul adesea, de lipsa de cumpatare? Cum se face ca nici unul nici altul nu raman in randuiala lor, cand ceea ce e al diavolului trece de partea lui Dumnezeu, iar ceea ce e al lui Dumnezeu trece de partea diavolului?". Daca trupul ar fi rau prin natura, cum zic Maniheii, logic ar fi ca el sa se arate ca atare in toate actiunile lui. Tot asa sufletul, daca ar fi bun in mod absolut, n-ar trebui sa incline in nici un chip spre cele ale diavolului. Experienta ne arata insa ca "trupul slujeste adesea lui Dumnezeu, prin aceea ca se infraneaza, iar sufletul ajunge sa slujeasca diavolului prin aceea ca isi pierde credinta si rosteste blasfemii".
Trupul care-si infraneaza pornirile e un trup al virtutii, si trupul virtuos poate fi templu al Duhului Sfant. Numai in cazul ca n-ar exista decat trupuri desfranate si n-ai intalni nici macar unul singur cumpatat, stapan pe el insusi, numai "in acest caz am putea atribui trupurilor un rau ontologic". Dar cand atatea trupuri au dat si dau dovada de infranare, ca au devenit si devin locuinta a Tatalui, a Fiului si a Duhului Sfant, "cum n-ar fi absurd si ridicol ceea ce spun aceia (maniheii)?".
Sfantul Serapion valorifica contra tezei maniheice si faptul ca prin unele trupuri omenesti s-au operat lucruri neobisnuite. In aceasta privinta mentioneaza episodul cu mortul aruncat peste oasele lui Elisei (II, R. 13, 21). Numai admitand ca trupurile nu sunt prin natura lor rele, ne putem explica faptul ca cel putin unele din ele ajung la o atat de inalta virtute incat sunt venerate ca instrumente ale puterii dumnezeiesti."
Vorbiți la persoana I-a plural, cităm, forate bine dar citatul nu face decât să confirme valabilitatea citatelor din Cuvântul lui Dumnezeu căci se arată de către sfânt printr-o logică simplă că sufletul nu e bun nici el așa cum susțin manehienii.

Citat:
În acest moment putem descifra și motivul pentru care pucioșii îl “corectează” pe Dumnezeul lor imaginar, eliminând cuvintele incomode “cel dintâi” (aici fiind vorba de Adam). Așadar, acum este limpede că nu au fost mai multe “căderi” ale omului, dintre care cea a lui Adam a fost “cea dintâi”. A fost doar “una și bună”, cea a lui Adam, care a adus schimbarea catastrofală în rău a ființei omului, făcându-l în mod deplin și definitiv “rău în sine”.


Păi așa și este, căci Adam a adus moartea și mândria în om, deci această stare păcătoasă se trage de la cel dintâi care a păcătuit dar de unde anume rezultă din texte că omul de atunci n-a mai păcătuit? Sau este scris că el este primul și ultimul păcătos, Adam, cel dintâi..? Deci deducerea forțată a ta spre a scoate fatalismul superstițios și predestinarea la rău nu reiese din texte căci în Cuvântul lui Dumnezeu se vorbește despre Mântuire, deci iată că există posibilitatea ca omul să devină iarăși bun, să scoată din puterea lui roade bune căci celui ce crede toate îi sunt cu putință... și dacă tânărul acela bogat în averi și scripturi și lege nu a putut intra în împărăție atunci cine va putea? Păi ''...ceea ce este cu neputință la om, este cu putință la Dumnezeu...''.


Citat:
Scopul ascuns al pucioșilor este acela de a demonstra că nicăieri nu mai este vreun om bun decât acolo unde este Dumnezeu, iar Dumnezeu care lucrează în om este acum (după concepția lor) numai la Pucioasa. Așadar, Noul Ierusalim de la Pucioasa este singura trambulină ideologică disponibilă pentru relansarea mântuirii omului, iar mântuirea adusă omenirii acum 2000 de ani prin jertfa pe cruce a Mântuitorului devine superfluă.


Din nou tragi concluzii forțate, așa brusc faci niște sinteze complet paralizante, de care nu mă mai mir... zicând domniile voastre, că e scopul ascuns al lor, al pucioșilor, când eu văd că din frica voastră, vreți să susțineți că nu mai e nevoie de prooroci...

Păi dacă nu era nevoie de prooroci, atunci pentru ce e plină Biblia de scrieri ale sfinților prooroci? Iar dacă sfântul Ioan Botezătorul încheie proorociile despre venirea lui Mesia în trup, nu le deschide tot el, oare, pe cele despre Împărăția Cerurilor?


maniehism : ''... În aceeași ordine de idei, în viziunea maniheistă, OMUL este privit ca un nesfârșit câmp de luptă al acestor două principii. Astfel, partea binelui este reprezentată de suflet, format din lumină, și partea negativă este trupul, compus din pământ negru. Sufletul definește persoana, neputând fi corupt.''

Last edited by vsovivi; 29.03.2010 at 13:56:39.
  #1614  
Vechi 29.03.2010, 15:37:42
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de mariamargareta
Liderii pucioși procedează paradoxal. Pe de o parte, pretind că ei sunt supușii care au privilegiul de a primi mesaje de la stăpânul lor “Dumnezeu”, iar pe de altă parte, se comportă ca și când ar avea un ascendent asupra Lui și, deoarece Dumnezeul lor este imperfect, se grăbesc să-L corecteze prin toate mijloacele.
Un exemplu de “corecție” a Dumnezeului Pucios îl constituie următorul text din “scrierile sfinte “pucioșești:
Ai pus ghilimele ironice și iar insinuezi că proorocii Îl corectează pe Dumnezeu... păi atunci probabil că pucioșii or fi după mintea ta, așa un fel de ''super dumnezei'' așa ca adam și legiunea de îngeri care l-a urmat pe primul care a scos roade rele... Adam sau Lucifer, sau satana, nu mai știu... din moment ce-L corectează ei mereu pe Dumnezeu crezând ei că sigur nu vor muri ci doar că vor fi și ei niște dumnezei așa ca Dumnezeu dar mai mari ca Dumnezeu, din moment ce se pot lipsi oricând de Adevăratul Dumnezeu...

Citat:

Că iată Israele, rezultatul tău nu este bun.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 1995, din data de 6 martie 1994)
[...] că iată, Israele, lucrul tău nu este bun.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 2006, din data de 21 februarie/6 martie 1994)
Păi în citatele date contează ceea ce e scris înainte de pentru ca rezultatul să fie echivalent cu lucrul, deci nu puteai cita la modul acesta pentru ca să faci comparație între citate.

Citat:
Liderilor pucioși nu le-a plăcut cuvântul “rezultatul” și l-au schimbat. Să li se fi părut că nu este destul de neaoș? Dar era opțiunea lui Dumnezeu, El l-a ales și El l-a folosit în mod deliberat! Cine poate să-L judece pe Dumnezeu în alegerile Sale? Cine poate să-L corecteze?


Cum ambele texte sunt valabile rezultă următorul rezultat: Rezultatul acela este urmarea unei lucrări rele, urmarea neascultării.

Și iar o dai înainte cu corectarea lui Dumnezeu, când liderii pucioși, în texte, nu se puteau corecta decât pe ei înșiși dacă asta ar fi intenționat, și nici măcar, fiindcă omul nu se poate corecta fără Dumnezeu nici el pe el, darmite atunci pe alții:

Citat:
Liderii pucioși pot. Pot, dar nu sunt prea consecvenți. Găsesc mereu altă “soluție” de a-L corecta pe Dumnezeu. Și asta … în acelaș mesaj! Iată dovada:

Și de aceea rezultatul este dureros și de aceea rodul trupului tău este trupesc măi Israele. Că iată copii tăi se duc să fie trup.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 1995, din data de 6 martie 1994)
și de aceea totul este dureros, și de aceea rodul trupului tău este trupesc, măi Israele, că iată copiii tăi se duc să fie trup.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 2006, din data de 21 februarie/6 martie 1994)
Aici se vede că rezultatul este defapt per ansamblu, și rezultă că totul este dureros dacă se duc copiii să fie trup.

Citat:
Liderii pucioși sunt așadar consecvenți doar în a-L corecta pe Dumnezeu, dar nu sunt la fel de consecvenți în soluția adoptată. Nici aici nu le-a plăcut cuvântul “rezultatul”, dar l-au înlocuit cu “totul”, ca și când aceste cuvinte ar fi echivalente!!


Păi în citatele respective, care ambele sunt valabile căci nu corectează textul ulterior pe cel anterior, nu avem de-aface cu o echivalență, ca și cum ar fi sinonime termenele ci echivalența este la sumă, adică

rezultatul + lucrul = ?
rezultatul + totul = ?

Citat:
Iar ca paradoxul să fie sublim, urmează în același mesaj a treia “corecție” pentru același cuvânt:

[...] și vom pune față în față rezultatul înțelepciunii.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 1995, din data de 6 martie 1994)
și vom pune față în față rodul înțelepciunii.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” - ediția 2006, din data de 21 februarie/6 martie 1994)
Pentru a treia oară în câteva rânduri, cuvântul “rezultatul” este considerat indezirabil și în consecință e înlocuit, dar de fiecare dată e înlocuit cu altceva. Intervenția liderilor pucioși în “textul sacru” pucioșesc este mai mult decât evidentă. Și inventivă! La ei “rezultatul” este echivalent fie cu “lucrul”, fie cu “totul”, fie cu “rodul”, iar schimbarea acestor echivalențe de la o frază la alta este mai degrabă intenționată (dezvăluind o oarecare fantezie), decât să fie rodul întâmplării.
Dumnezeul lor ar trebui să fie foarte fericit. Cu asemenea supuși grijulii Se simte și El ocrotit, protejat, cocoloșit, lipsit de orice stress. Poate chiar greși. Are cine să-L corecteze.
De unde reiese foarte clar că Dumnezeul lor, nu se corectează pe Sine și nici supușii Lui proorocii nu-L corectează pe El ci iată ce frumoasă echivalență a rezultat:

rezultatul + lucrul tău nu e bun = ?
rezultatul + totul e dureros = ?
rezultatul + rodul înțelepciunii = ?

iar răspunsul la semnul de întrebare poți să ți-l dai singură, căci e un paradox sublim exact așa cum ai mărturisit că rezultă, dar viceversa, dacă faci corect calculelele... adică faptul că Dumnezeu zice foarte bine și de necorectat de nimeni, că apare spurcăciunea pustiirii, adică rodul cel amar al mândriei dacă omul nu ascultă de Dumnezeu și de trimișii Lui, dar voi nu aveți rigurozitate și de aia vă ies mereu porci pe hârtia cu socoteli, porci din ăia de grăsime sau din ăia sick-uiți! ce or să se arunce cu toții în mare de pe stâncă, așa ca apucați de un duh necurat.

Last edited by vsovivi; 29.03.2010 at 15:50:59.
  #1615  
Vechi 30.03.2010, 02:18:35
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Logica lui Gâgă (I)

Panseuri a la Vsovi:

De unde reiese foarte clar că Dumnezeul lor, nu se corectează pe Sine și nici supușii Lui proorocii nu-L corectează pe El ci iată ce frumoasă echivalență a rezultat:

rezultatul + lucrul tău nu e bun = ?
rezultatul + totul e dureros = ?
rezultatul + rodul înțelepciunii = ?

Logică de Gâgă.

Dumnezeu n-avea cum să se corecteze pe Sine, chiar dacă ne referim la falsul Dumnezeu al pucioșilor. Dar liderii pucioși puteau. Ei au făcut mai multe înlocuiri de neologisme în ediția a doua a cărții lor "sacre", printre care și acesta: rezultatul. Asta-i explicația. Simplu, nu?

Într-un "mesaj" venit de dincolo, publicat de pucioși în anul 1995, erau mustrați aspru românii care își pocesc cu neologisme limba lor frumoasă:

“O, românule tată, de ce nu mai vorbești românește, măi fiule al Meu și al bunicilor tăi? Nu mai vorbești frumos, și Eu, iată, vorbesc românește, că frumoasă este limba românească pe pământ și în cer. Nu mai este astăzi frumoasă limba ta. Ți-ai stâlcit-o cu împrumutatul de la străinii neamului tău, și n-a fost frumos ce ai făcut. O, unde-ți este limba ta creștină? ” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 4-03-1995)

Liderii pucioși, odată ce au lansat mesajul, nu mai puteau să nu țină cont de el. Acest mesaj vine însă destul de târziu în istoria pucioșească, abia atunci când prima ediție a Cărții “Cuvântul lui Dumnezeu” era deja gata. Până la acea vreme, "Dumnezeul Pucioasei" nu-și prea făcuse mari probleme cu “puritatea limbii”, folosind neologismele în textele Lui fără nicio reținere. Deci, în prima ediție a cărții oricum nu se mai putea corecta nimic, pentru că ea era pregătită pentru tipar. Abia în a doua ediție liderii pucioși au putut corecta cu sârguință (printre altele) și toate neologismele pe care le-au descoperit în prima ediție.

Să ilustrăm câteva exemple de neologisme modificate de pucioși de la o ediție la alta (în paranteză e trecută data sau pagina din carte la care apare textul respectiv):

ospitalitate / găzduire; importantă / de seamă (24 aprilie 1957)
discuții / vorbire (9 iunie 1958 )
contracte / zapisuri; simbolic / în pilde (20 ianuarie 1963)
se sinucide / se pierde (16 noiembrie 1965)
întrerupt / rupt (7 ianuarie 1966)
magnetofon / caval (25 ianuarie 1966)
periculos / primejdios (14 septembrie 1966); periculoase /grele (23 aprilie 1989 )
va respecta / va ține la (19 decembrie 1966)
vă consideră / vă are (12 septembrie 1968 )
majoritatea / multul (10 martie 1971)
specialiști / pricepuți (1 ianuarie 1972)
situație / stare (21 iunie 1973)
intim / apropiat (18 august 1973; 24 septembrie 1978.)
în rest / în afară de aceasta (20 septembrie 1973)
e în practică / e în formare (25 septembrie 1973)
vă intimidați / vă temeți (2 octombrie 1973)
insistent / rugătoare (10 octombrie 1973)
menajați / ocrotiți (8 noiembrie 1973)
cu spirit / cu îndemn (3 decembrie 1973)
precauți / atenți (20 februarie 1974)
forțat / vrând-nevrând; direcțiile / părțile (12 martie 1974)
efecte / putere; medicamentele / doctoriile (28 martie 1974)
secretul / taina (10 aprilie 1974; 21 iulie 1974; 30 ianuarie 1975; 24 ianuarie 1977); secreți / tainici (27 noiembrie 1974); secret / ascuns (23 februarie 1975)
execute / lucreze (21 aprilie 1974)
aparține / ține (12 mai 1974)
respectați / împliniți; respecte / prețuiască (29-30 iunie 1974)
mă adresez / grăiesc (12 iulie 1974)
profanat / necinstit (21 iulie 1974)
respectați / prețuiți (13 august 1974)
silința / interesul (23 august 1974)
sancționarea / pedeapsa (7 ianuarie 1975)
definitiv / de tot (14 ianuarie 1975)
se vor sinucide / își vor curma viața (19 ianuarie 1975)
specialist / priceput (26 februarie 1975)
nivel / treaptă (3 aprilie 1975)
valoare / mare preț(19 aprilie 1975)
respectă / împlinește (25 mai 1975); respectă / lucrează (8 decembrie 1985); respectați / cinstiți (11 martie 1975)
interzis / oprit; interzis! / opriți-vă!; procurați-vă / faceți-vă rost de (1 iunie 1975)
cauza / pricina (27 octombrie 1965; 10 august 1975)
globul pământesc / pământul (13 iunie 1973; 3 decembrie 1975; 22 decembrie 1975; 20 martie 1976); tot globul pământesc / toată suflarea(24 septembrie 1978.)
transportăm / purtăm (20 martie 1976)
constata / vedea; ravagiu / distrugere (27 martie 1977)
în audiență / cu cerere (23 iunie 1977)
autorizație / binecuvântare (15 iulie 1977)
șefule / stăpânule; executa / urma (12 august 1977)
importanță / trebuință (12 august 1977)
monahie / mănăstire (9 septembrie 1977)
în funcție / în lume (13 decembrie 1977)
și imediat / și apoi (7 ianuarie 1978.)
generația / tineretul (25-26 mai 1978.)
degradarea / desființarea(13 iunie 1978.)
să-l considere / să-l numească (19 iunie 1978.)
distribuit / împărțit (3 iulie 1978.)
a decis / a hotărât; respectați-o / ascultați-o (7 august 1978.)
egală / deopotrivă (22 septembrie 1978.)
categorii / feluri; categorie / turmă; periculos / înverșunat (19 decembrie 1978.)
ocazia / prilejul; calități / feluri (2 ianuarie 1979)
e ocupat / e în lucru (8 februarie 1979)
circula populația / umbla turma (20 martie 1979)
precauți / pricepuți; respect / cinste; un moment / o clipă (1 august 1979; 6 decembrie 1988 )
anunțați / înștiințați (9-10 august 1979)
obiect / vas(20 februarie 1980)
dublu / îndoit ( 11 august 1980)
cu pretenție / nemulțumit (pag. 240/266 )
benzină la mașină / hrană la mașină; suporta / îndura (22 noiembrie 1982)
să se comporte / să se poarte (11 septembrie 1983)
canon / nevoință(12 ianuarie 1984)
până la refuz / până la ras (22 august 1987); până la refuz / până peste pahar (24 decembrie 1989 )
în momentul de față / acum (4 octombrie 1987)
dirijarea / grija (6 februarie 1988 )
ții cont / ții seama (14 mai 1988 )
patroana / stăpâna și cumpănitoarea (28 august 1988 )
distracție / petrecere (27 august 1989 )
momentul / clipa; momentul / vremea (4 septembrie 1989; 27 decembrie 1989; 8 septembrie 1990)
dispare / se stinge (12 septembrie 1989 )
mențin / întăresc (6 octombrie 1989 )
stabilească / statornicească (27 ianuarie 1990)
tactică / dibăcie (7 septembrie 1990)
cine se ospătează / cine bea (8 septembrie 1990)
la frizer / la tuns (14 octombrie 1991)
existența / pâinea (24 noiembrie 1990.); existența / viața; existența / ființa (27 noiembrie 1990.)
fixată / hotărâtă; cu strictețe / cu toată ascultarea (14 octombrie 1991)
rezultatul / lucrul; rezultatul / totul; rezultatul / rodul (6 martie 1994)

  #1616  
Vechi 30.03.2010, 02:21:06
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Logica lui Gâgă (II)

Dacă ar fi să dăm un premiu pentru cele mai performante modificări de acest gen, eu aș propune următoarea clasificare:

Premiul I: circula populația / umbla turma (20 martie 1979)
Premiul II: magnetofon / caval (25 ianuarie 1966)
Premiul III: autorizație / binecuvântare (15 iulie 1977)
Mențiunea I: șefule / stăpânule (12 august 1977)
Mențiunea II: patroana / stăpâna și cumpănitoarea (28 august 1988 )
Mențiunea III: până la refuz / până la ras (22 august 1987); până la refuz / până peste pahar (24 decembrie 1989 )

Desigur că oricine poate veni aici cu propria sa clasificare.
  #1617  
Vechi 31.03.2010, 17:19:36
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 185. Proorocii uitate, proorocii corectate (I)

Proorociile pucioșilor sunt mai degrabă niște dorințe refulate pe care liderii pucioși, efemeri și ei ca orice muritor, le-au nutrit și le-au propovăduit cu emfază, convinși în sinea lor că oricum ele nu se vor împlini atâta vreme cât ei vor trăi; iar după ce vor muri, nu-i va mai trage nimeni la răspundere pentru iluziile mincinoase pe care le-au semănat cu generozitate în „popor”. Venirea regelui Mihai pe tron, instaurarea teocrației în România, venirea poporului grec peste români, generalizarea folosirii limbii române pe tot globul, sfârșitul iminent al lumii, reinstaurarea vechiului calendar bisericesc și nu în ultimul rând, venirea văzută a Domnului la poporul pucios, au fost doar câteva dintre temele favorite ale liderilor pucioși cu care ei își înfierbântau, sistematic, adepții cei mai fideli.

Iată însă cum arată dedesubturile câtorva din temele pucioșești cele mai incandescente:

1. Contracția timpului

Apocalipsa a fost o temă favorită de-a lungul vremii nu numai pentru lumea laică, angoasată de o eventuală pedeapsă universală care ar pune capăt traiului opulent sau despotic cu care se dedulcea, ci și pentru unele curente milenariste, exaltate de o religiozitate gregară, insuficient instruită pe plan teologic. Pucioșii n-au făcut nici ei excepție, ci s-au înscris cu „proorociile” lor în orbita celor care produceau frisoane celor slabi de înger. Îndrăzneți, copiind fără să vrea (sau, eventual ignorând) eșecurile Adventiștilor care s-au aventurat în a face repetate preziceri „exacte” ale sfârșitului lumii, pucioșii avansează și ei cu insolență date precise când va veni Sfârșitul Lumii și Judecata cea Mare: 1980, 1988, 1989, 2000, etc. Spre deosebire de Adventiști, care avansau termene aparent rezonabile până la Sfârșitul Lumii (de ordinul anilor sau a zecilor de ani), pucioșii au contractat timpul, ei prezicând că iminența cataclismului planetar este de ordinul zilelor, minutelor, secundelor și chiar a clipelor! Dar, de fiecare dată când evenimentul cosmic „uita” să se declanșeze atunci când îi venea sorocul, liderii pucioși avansau altă dată, fără a fi deranjați prea mult că proorociile anterioare se dovediseră mincinoase. Și așa, putem consemna acum din scrierile sacre pucioșești o înlănțuire de „proorocii” apocaliptice care spun toate cam același lucru, folosindu-se eventual de alte cuvinte: “e gata… nu mai e mult…e gata… mai e un ceas… mai sunt câteva minute… mai sunt două minute… mai e o secundă… un pic mai e… mai e o clipă… mai e o clipă mică…nu mai e vreme!!”:

1.1. Nu mai e mult, e chiar gata, iar pecetea a început să se pună pe frunțile celor aleși:

“…e gata să se sfârșească totul și vă prinde moartea așa cum sunteți” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 22 iunie 1957)
“ …Copilașii Mei, nu mai e mult, mai sunt câteva sărbători între început și sfârșit…” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 23 februarie 1976)
“Vine judecata, s-a împlinit Scriptura, e gata să se pună pecetea, dar pecetea a început să se pună” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 9 iunie 1958 )

1.2. Mai este…exact o secundă:
“O, oițele Mele, mai avem o secundă și ne întâlnim cu patria cerească” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 6 februarie 1959)

1.3. Secunda anunțată a durat însă vreo cincisprezece ani, după care s-a anunțat că urmează o altă secundă:
Mai e o secundă și veți auzi cum vor geme grașii și cum trosnește și vei zice că e tunet, dar nu e tunet, geme pământul și trosnește…” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 2 octombrie 1973)

1.4. În 1960 se anunța solemn: Mai e o clipă!
“Tată, a făcut Domnul o casă și a coborât la voi pe pământ, nu acum,ci peste o clipă, nu peste o zi” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 1 mai 1960)

1.5. După un ocean de clipe (5 ani) se anunța din nou: Mai e o clipă! (alta, desigur, căci cea dintâi a trecut de mult):
“Că mai e o clipă și se va da văzut în fața ta și tu te vei mira de această minune” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 12 noiembrie 1965)

1.6. După alți 8 ani li se reamintește celor uituci “proorocia”: Mai e o clipă! (de data asta, clipa nu mai e o clipă oarecare, ci e tare înfierbântată):
“...Mai avem o clipă, și clipa aceasta e foarte înfocată. Voi nu o vedeți. E un cuptor de foc pentru toți, afară de credincioși” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 20 noiembrie/30 decembrie 1973)

1.7. De înfocată ce era, clipa aceea se amână peste alți 4 ani (care ar fi să fie un alt ocean de clipe):
“ Atunci nu vei mai fi cu porcii, nu vei mai fi cu vitele, nu vei mai fi cu nebunii, că vei fi numai cu îngerii și sfinții. Nu atunci, dar peste o clipă ai să fii.”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 14 /27 martie 1977)
  #1618  
Vechi 31.03.2010, 22:57:18
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 185. Proorocii uitate, proorocii corectate (II)

1.8. Mai sunt clipe, sau s-au epuizat? O, mai sunt, mai sunt, nici o grijă! Peste alte două luni și jumătate se anunță din nou: Mai e o clipă de suferit!

“ Vin timpuri grele și vremea e la sfârșit și mai e o clipă de suferit…”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 7 iunie 1977)
Apoi mai trec 11 ani și se anunță alte clipe apocaliptice. O clipă mică mai e până când pe pământ se va generaliza învățătura de credință pucioșească și ea va fi aceea care va deschide Împărăția Cerurilor Pucioșești, iar toți pucioșii de pretutindeni se vor numi români și vor vorbi românește:

Mai e o clipă mică, și învățătura cuvântului Meu va fi luată cu asalt și va fi hrană vie și nestricăcioasă pentru multe noroade care vor învia și vor lua cu asalt împărăția cerurilor și o vor cuceri și vor fi ai ei și se vor numi popor român.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 8 februarie 1998)

O clipă mică mai e așadar până când noroadele vor învia și vor lua cu asalt Împărăția Cerurilor pe pământ:
Mai e o clipă mică, și împărăția Mea de la voi va fi luată cu asalt, și mulți vor stărui pentru ea, după poruncile ei cele cerești. (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 8 februarie 1998)

O clipă mică mai e până ce pucioșii vor fi investiți cu puteri apocaliptice cu care vor lucra ei la cucerirea lumii în zilele de apoi:
Mai e o clipă mică. Eu vă dau putere din puterea Mea, ca să se împlinească prin voi lucrările Mele cele pentru zilele de apoi.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 8 februarie 1998)

O clipă mică mai e și până la Arătarea Domnului, care vine curând:
Mai e o clipă mică, și toate se împlinesc și cresc împlinindu-se și împlinind arătarea Mea, căci vin curând și voi fi văzut cu voi. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 8 februarie 1998)

O clipă mică mai este și va începe Judecata cea Mare, în care Stăpânul va răsplăti fiecăruia după faptele sale:
Mai e o clipă mică, și Eu vin ca un Stăpân, și voi da fiecăruia după cum este fapta sa. Amin, amin, amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 8 februarie 1998)

O clipă mică mai e și toți Îl vor vedea pe Dumnezeul Pucios:
Mai e o clipă mică, și ochii tăi Mă vor vedea pe deplin cu tine.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 12 februarie 1998)

O clipă mică mai e și cerul se va trage în lături , astfel ca ochii oamenilor să vadă deplin:
Mai e o clipă mică, și cerul se va trage în lături ca să-l vezi pe deplin, și ochii tăi vor vedea pe deplin, așa cum ochiul Meu te vede deplin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 12 februarie 1998)

Ș.a.m.d.
Dacă deja simțiți nevoia să clipiți des, pentru că nu vă vine a crede înlănțuirea de clipe pe care o vedeți aici, înseamnă că aveți nevoie de oftalomolog, se pare. Cu clipitul des și cu clipele dese nu-i de șagă. Clipele pucioșești sunt strict autentice.

1.9. O “proorocie” pucioasă spunea prin 6 februarie 1959, apoi revenea prin 2 octombrie 1973, mai e o secundă și va trosni pământul sub noi. Aș! Ori n-ați văzut bine, ori n-ați auzit bine. Mai sunt de fapt două minute mari și late. Dar era nevoie să treacă aproape douăzeci de ani ca să se facă necesara corecție a acestei “proorocii” care bate secunda:
“ …Creștine, separă jaful de la tine, că mai sunt două minute și ce vei vedea, te vei îngrozi, nu ai unde te ascunde ca să scapi de durerea cea grea…” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 4 aprilie 1978.)

1.10. O tentativă timidă de corecție a secundei buclucașe avusese loc încă cu doi ani în urmă, dar atunci nu se știa exact numărul de minute rămase până la finiș:
Mai sunt câteva minute și nu vei mai cunoaște locul acesta. Te vei uita în orașul acesta și nu vei mai cunoaște că e orașul acesta…” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 10 mai 1976)

1.11. Minutele însă se adună, se adună… și se fac un ceas. Un ceas cât un pic:

“[…] fiindcă pământul de sub tine va fi nou în curând, că nimic stricăcios și necurat nu va mai rămâne pe el. Mai e un ceas, un pic mai e. Pune picul acesta cu hotărîre[…]”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 12 noiembrie 1990)

1.12. De fapt ne-a mai rămas o ziulică întregă la dispoziție ca să ne facem socotelile. Mâine va fi prea târziu, vine pârjolul apocaliptic. Dar nu toți trebuie să știe pontul, de aceea el se vinde în șoaptă (pe nimic) doar “fiilor pucioși”. Ciudățenia e că acest mâine durează ceva cam multișor. Durează vreo treizeci de ani! Abia atunci (în anul 2000) se termină cu pământul. După cum s-a și văzut, că n-a fost să fie (cei care au trăit până atunci au văzut tărășenia):

“Fiilor, vă spun în șoaptă: pocăiți-vă că vine focul. Veniți acum la Mine să vă pregătesc ocrotirea că mâine e târziu. Mai sunt treizeci de ani până la anul 2000 și se termină cu pământul” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 11 iunie 1961)

1.13. Deși cu matematica stă cam prost, “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are mare talent în a-i speria pe bieții oameni, ca să stea supuși liderilor pucioși (din frică și din interes), fiind legați printr-un cordon ombilical nevăzut (dar deosebit de trainic) de “salvatorii providențiali” de la Pucioasa. Iar acel “mâine” al pârjolului apocaliptic, despre care se pretindea (pe 11 iunie 1961) în chip mincinos că “e târziu”, a fost reeditat absolut la fel, optsprezece ani mai târziu:
“ …Copilașii Mei, lăsați totul, pregătiți-vă că vine focul. Să nu fie pe tine sau în casa ta ceva din lume care să ia foc.[…] Vine pârjolul peste tine, este scris în Apocalipsă. Vine cernerea, va cerne Dumnezeu pământul, îl va scutura…”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” ; fragment din mesajul datat pe 10 iulie 1979)
  #1619  
Vechi 01.04.2010, 00:59:48
eodor nastasa's Avatar
eodor nastasa eodor nastasa is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 31.03.2010
Locație: ...
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.034
Implicit

La vremea de pe urma multi smintiti vor umbla prin lume spre a propovadui...Si multi i-i vor urma in sminteala...trist,dar se intampla deja.
  #1620  
Vechi 01.04.2010, 07:43:21
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 185. Proorocii uitate, proorocii corectate (III)

2.Vremea de apoi

Așadar s-a trecut de la clipe la secunde, apoi la ore, apoi la zile și la ani. Așteptarea Apocalipsei e din ce în ce mai apăsătoare și mai îndelungată. Acum se măsoară cu vremea și cu vremurile, nu cu clipele. Noroc că nu mai e mult, pentru că vremea s-a scurtat.
Iată cum arată, într-o înșiruire în timp, câteva repere semnificative ale vremii de apoi, din perspectiva pucioșilor:

2.1. “Proorocie” din anul 1963: Vremea de apoi a sosit!
“ Scrie, Verginico, oftarea mea cea din inimă, că adâncă rană am, că vine ziua cea de apoi, că vremea de apoi a sosit, dar ziua Mea nu a venit, ca să-i cer socoteală creștinului de venitul muncii sale”. (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 20 ianuarie 1963)

2.2. “Proorocie” din anii 1965 și 1970: Vremea s-a scurtat!
Cei care au apucat să creadă acum 5-6 ani (1959-1960) că“mai e o secundă”, sau “mai e o clipă”,trebuie să se înarmeze acum din nou cu răbdare: cică ar mai fi încă un sfert de drum de parcurs, cu toate că se repetă avertismentul că “vremea s-a scurtat”.

“Fiilor, întăriți-vă căci călătoria voastră este pe sfert, călătoria voastră este scurtă, căci vremea s-a scurtat” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 27 octombrie 1965)

Cinci ani mai târziu, “proorocia se repetă aidoma: “vremea s-a scurtat”:

“Păcat, că vreme au avut, și n-au lucrat, putere au avut, și n-au lucrat. Puțin, puțin, și nu Mă vor mai auzi, căci s-a scurtat vremea.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 7/20 octombrie 1970)

2.3. “Proorocie” din anul 1966: Mai e puțină vreme!
“Veniți, copiii Mei, veniți de-a dreapta Mea! Veniți acum, cât mai e puțină vreme! “(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 14 septembrie 1966)

2.4. Altă “proorocie” din anul 1966: Nu mai este destulă vreme pentru lucru!
Dacă vremea s-a scurtat, evident că și lucrul pe ogorul duhovnicesc s-a scurtat:

“O poporul Meu, nu mai avem atâta vreme și de aceea lucrul este scurt” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 7 ianuarie 1966)

2.5. “Proorocie” din anul 1971: Mai e o vreme scurtă!
“Domnul Iisus Hristos S-a pregătit să vină cu oastea Sa de sfinți. Vine, toate sunt pregătite, dar aveți grijă, că mai e o vreme scurtă și nimeni să nu vă ispitească pe voi, căci acum este răbdarea voastă și credința la putere” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 25 februarie/10 martie 1971)

2.6. “Proorocie” din anul 1973: Mai avem puțin de tot și se vor sfârși vremurile!
Mai avem puțin de tot și se vor sfârși vremurile și ne vom muta. Unde? Eu ce fac astăzi? Fiți deosebiți și feriți-vă de păcat. Feriți-vă…” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 22 decembrie/4 ianuarie 1973)

2.7. “Proorocie” din anii 1974, 1977 și 1990: Vremea e la sfârșit:
“ Fiule, nu mai e vremea la început și nici la jumătate, ci e la sfârșit și se încheie cu o singură cheie”. (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 14 februarie 1974)
“ Vin timpuri grele și vremea e la sfârșit și mai e o clipă de suferit…”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 7 iunie 1977)
“ Acum s-a sfârșit această vreme. Acum vrea Domnul să dea plata celor ce-au iubit și au răbdat și au așteptat și au crezut lui Dumnezeu; vrea să aducă viață celor ce-au mers pe calea vieții…” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 14 noiembrie 1990)

2.8. “Proorocie” din anii 1975 și 1976: Nu mai este vreme deloc!

Tot scurtându-se vremea, s-a constatat că de fapt nu mai e vreme deloc! Deși… copiii de azi ( e vorba de copiii de atunci, adică din anul 1975) li se promite că vor apuca frumoasa vârstă de 12-13 ani:
“ Copiii din lumea de astăzi când vor fi de doisprezece, treisprezece ani nu vor mai lăsa cruce în calea lor sau iconiță în calea lor. Dar nu mai e vreme” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 4/17 aprilie 1975)
“ Ascultă, poporul Meu, că nu voi mai veni, că nu mai e vreme.”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 22 decembrie 1975/ 4 ianuarie 1976)

Această “proorocie” nu s-a mai împlinit. Copiii de atunci au trecut de mult de vârsta promisă de 12-13 ani, iar unii dintre ei sunt acum la rândul lor părinți cu copii.
Problemele cu vremea asta schimbătoare, care ba a sosit, ba întârzie, ba mai e puțină, ba e scurtă, ba nu mai e deloc, au început însă mai demult.

2.9. “Proorocie” din anul 1976: Mai e un pic de vreme, care se scurtează!

Ni se cere doar puțină răbdare! Deși s-a spus că vremea e la sfîrșit… totuși…după aproape doi ani se constată că … mai e un pic de vreme, care însă se mai și scurtează:
Mai e un pic de vreme de trecut, dar se scurtează prin slăbiciunea voastră…”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 6 decembrie 1976)
Au mai trecut de atunci 34 de ani de îndelungă răbdare…iar promisiunea că “picul de vreme se scurtează” pare deja o glumă proastă.

2.10. “Proorocie” din anul 1977: Vremea “bate din pinteni”:
“…Uite vremea, uite-o tată, bate din pinteni, crezând natura că a câștigat toată suflarea de azi.”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 23 iunie 1977)

2.11. “Proorocie” din anul 1979: Mai e puțină vreme:
“ …Că după vremea asta vine alta și vine altul, că mai e puțină vreme…” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 11 noiembrie 1979)

2.12. “Proorocie” din anul 1990: A venit vremea și Domnul S-a arătat a doua oară (dar din păcate oamenii erau probabil prea ocupați, pentru că nu L-a văzut nimeni). Dar "proorocia" era limpede: vine Arătarea!:

“ […] a venit vremea celei de-a doua arătări, vremea slavei și a biruinței lui Dumnezeu…” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat pe 24 decembrie 1990)
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Fenomenul Posaga poster Exorcismul 13 13.01.2015 14:22:59
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti geo.nektarios Secte si culte 3 01.04.2011 17:38:21
mesaj de la noul ierusalim anaana71 Secte si culte 417 31.01.2011 15:31:40