Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1701  
Vechi 19.04.2010, 20:17:52
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit continuare, MM la școala de corecție

MM (mine, eu o corecteză cu (știc!))

Păstorii (nea ‘Mișu și nea’Cristea), la rândul lor, sunt rugați să o lămurească pe lelica că partida(știc!) e pierdută(știc!) (indirect, ea va trebui să înțeleagă din expresia“să știe și ea mai bine cum e vremea aceasta”, că ar face mai bine(știc!) dacă s-ar retrage(știc!) de la “proorocie”(știc!)) deoarece creștinii ei sunt “bătuți de vânt”, o înșeală(știc!) pe la spate(știc!) și au pretenții(știc!) inacceptabile(știc!) de la “Domnul”(știc!):

“ Voi vorbi cu voi, păstorii Mei [...] Ajutați și pe surioara mea să știe și ea mai bine cum este vremea aceasta. Mi-e milă de ea. Creștinii cei bătuți de vânt vin spre ea, și unii îi dau câte ceva cu lingurița, și cu coada lingurii îi scot ochii, și au apoi pretenție la Domnul, dar Domnul nu se lasă ispitit, și creștinul nu știe aceasta.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 14/27 iulie 1991)

După încă un an, “păstorii”(știc!) sunt rugați din nou s-o convingă pe lelica că “poporul ei”(știc!) nu mai merită(știc!) să se ostenească(știc!) pentru el: nimeni n-o ajută, toți fură și “storc”(știc!) avantaje prețioase de la “Domnul”(știc!) pe care le risipesc(știc!) apoi în nelegiuiri(știc!) și astfel își bat joc(știc!) de lelica: îl ispitesc și îl fură pe “Domnul”(știc!) păcălind-o pe lelica în multe feluri, iar lelica nu știe ce să se mai facă cu ei. Miza(știc!) ispitirii este “ieslea”(știc!) de la Glodeni, adică locul unde liderii pucioși Mihaela și Nicușor și-au stabilit “cartierul general”(știc!):

“Păstori ai poporului meu, vă rog din nou, mai aveți grijă de surioara mea, ca să înțeleagă și ea ce fel de popor este poporul acesta. Nici cei din casa ei și nici creștinii n-o lasă să fie așa cum voiește cerul să fie. Nu are cine s-o ajute. Se duc creștini care fură, măi mămică, pentru că așa cred ei că e bine. Fură și storc de la Domnul, și se duc și stau în nelegiuiri și în lume și își bat joc de surioara mea. Nimeni nu-i mai dă ajutor de suflet, nimeni nu are milă de duhul ei. Am pe străjerul pus pentru ea, care n-o lasă, dar cei ce fură se duc la ea și fură de la Domnul, și ea nu mai știe cum să stea față de Domnul. Am creștini care ispitesc pe Dumnezeu, care ispitesc înspre această iesle. Fiți drepți și lucrați pe unde este de lucrat. Lucrați cu atenție și cu adevăr și cu inimă cerească peste cei de multe feluri, căci în multe feluri lucrează creștinii acestui popor.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 1-11-1992)

(adică ea, MM, scoate în evidență minteresul cică al luptei pentru putoareoare-puteroareoare...
Păi Hristos a venit să slujească sau să fie slujit? Nu a venit să găsească iarăși oaia pierdută?

Deci iată ce diversiune născocește MM de parcă sărmanii Pucioși ar fi mânați numai de intenții materialiste, de lăcomie și răutate, de invidie și întietate, adică tot ei care au lepădat toate pentru Hristos, tot ei sunt acuzați că cică ei vor să fie slăviți de oameni... nu e totuși cam aberant și prea mult ca să insinuați astfel de enormități? Nu vă crapă obrazul când insinuați superstiții de genul ăsta că cică ar rezulta din texte? Mintea mea de Gâgă nu vă mai poate pricepe, dar deloc, cum puteți să persistați în astfel de ipoteze pline de enormități bune numai pentru credulii cei mai ridicoli. Deci cine vă crede vouă bârfele astea pline de suspansul minciunii și înșelării? Eu cu siguranță NU!)

Last edited by vsovivi; 19.04.2010 at 20:20:29.
  #1702  
Vechi 19.04.2010, 20:45:30
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit MM la Școala de corecțiuniune

mariamargareta (mineu corectează cu (știk!))

188. “Fenomenul Pucioasa”(știk!) : un “fenomen”(știk!) cu trei explicații posibile (II)
II. “Șfânta lelică și proorociță Maria”(știk!) : o “trâmbiță”(știk!) retrogradată la rangul de “punte de trecere”(știk!) (VII)


După încă o lună, “păstorii”(știk!) nea’ Mișu și nea’ Cristea sunt din nou mustrați(știk!) că n-o ajută pe lelica Maria ca “să fie cu Domnul”(știk!), adică să-și abandoneze(știk!) turma de creștini fideli(știk!) care i-a mai rămas (pe motiv că aceștia sunt de fapt ispititori(știk!)și nu slăvesc pe “Dumnezeu”(știk!)), apoi să renunțe(știk!) la "proorocie"(știk!) și să intre sub suzeranitatea(știk!) noilor lideri(știk!) pucioși de la Glodeni. Acei creștini vechi (în aparență încă fideli lelicăi) aveau pretenția(știk!) ca, dacă au stat lângă Verginica, să aibă dreptul(știk!) să stea(știk!) și pe lângă surioara ei (numai din interes(știk!) însă, “ca să fure cuvinte de la Domnul”(știk!)). Păstorii sunt somați(știk!) ca să pună căpetenii peste popor ca să-i domolească zelul și “străjeri”(știk!) care să stea barieră între creștini și lelica, promovând exclusiv “așezările cele noi”(știk!) (adică să-i susțină(știk!) pe noii lideri(știk!) de la Glodeni). Păstorii sunt apoi mustrați(știk!) că îndoiala lor(știk!) în legitimitatea(știk!) noilor lideri pucioși (Mihaela și Nicușor) îl face pe Dumnezeul Pucios să cadă sub cruce, căci El este în luptă grea cu întunericul din creștini și cu necredința lor în noua(știk!) ordine(știk!) de la Glodeni și în noii lideri. Lupta(știk!) pentru supremație(știk!) între noii lideri pucioși și “poporul cel vechi”(știk!), care se încăpățânează(știk!) să o susțină haotic(știk!), cu neorânduială(știk!), pe lelica, este Golgotă pentru “Dumnezeul”(știk!) pucios, care e de partea noilor lideri, iar “păstorii”(știk!) sunt șovăielnici(știk!) și sunt prinși(știk!) la mijloc(știk!).

“O, de ce nu vreți voi s-o ajutați și pe sora lui Verginica, măi păstorilor? Iată, iar vă spun: ajutați-o și pe ea să fie cu Mine. Vă spun mereu, și nu voiesc să stea împotriva voastră acest cuvânt mereu spus. Păstoriți oile, măi tată. Învățați-le să nu mai întindă mâna. Învățați-le să lucreze și cum să lucreze. Voi vreți să pierdem toate oile? S-a umplut masa cea din cer cu cuvinte de ispitire de la creștini. În loc să slăvească pe Dumnezeu creștinul de câte ori are de suferit, el vine la vasul Meu și bate și îi zice ce a pățit, dar Eu sunt mai înainte de pățania lui. Creștinii vor să meargă cu ispitirea. Opriți păcatul ispitirii de Dumnezeu, care se urcă de la acest popor! Moise a pus căpetenii peste o mie, peste o sută, peste cincizeci, peste zece, și așa a lucrat Dumnezeu în poporul Său. Dar cum se mai numește ce se întâmplă în vremea aceasta? Cel ce a stat lângă Verginica, stă, și voiește să stea și lângă surioara ei. Dar ce a făcut acest popor? Știți voi ce a făcut? Că dă deoparte pe acest străjer ca să poată lua, ca să poată fura de la Domnul. Dar să aibă oile păstor, măi tată, și puneți și voi peste o sută și peste cincizeci și peste zece, că dacă nu este orânduială, atunci se numește babilon această îmbulzeală fără de orânduială, fără de așezare. Puneți străjeri pe ziduri, și să se țină seamă de așezările cele puse, că iată ce încurcătură de limbi ajunge la ușa lui Dumnezeu! Vorbesc cu voi din cer, și vă rog să nu vă mai îndoiți de lucrarea Mea, că dacă nu v-ați îndoi întru ea, Eu M-aș vedea din lucrul vostru, din duhul vostru, din iubirea voastră, din moartea și din viața voastră. Puneți-Mă la încercare, ca să vedeți că Eu sunt, dar nu vă mai îndoiți întru cele ce sunt cu Mine în această grădină. Și dacă nu Mă veți pune la încercare, atunci ce să fac? Să vă pun Eu, ca să vă fac credincioși? Eu vă mai spun o dată cuvântul Meu: Eu sunt, și sunt adevărat în această grădină. Sunt în luptă grea cu întunericul și cu necredința din vremea voastră. Abia mai pot în cei prin care lupt să-Mi ridic slava Mea pe culmi și pe înălțimi. Și dacă mai sunt atacat și de îndoiala de la voi, voi vreți să cad sub cruce? Eu voiesc să biruiesc împotriva Golgotei și să nu mai fie Golgotă în fața lucrării și desăvârșirii lucrării Mele, că nu sunt eroi cei ce biruiesc pentru neam fără de Mine, ci sunt eroi și ostași biruitori cei ce biruiesc pentru Mine și pentru poporul cerului sfânt, și care slujește cerului sfânt. Eu voiesc să biruiesc, dar să voiți și voi, și să Mă ajutați sub crucea vremii de azi. ” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 04-12-1992)

În cele(știk!) din urmă(știk!), după ofensive(știk!) de nestăvilit(știk!), lupta(știk!) pentru putere(știk!) a luat sfârșit: lelica a abandonat(știk!) statutul de “proorociță”(știk!) a Domnului și pe poporul ei cel vechi, rămânând doar cu gradul(știk!) onorific de “punte de trecere”(știk!) între Verginica și noii lideri pucioși. Se binecuvintează retragerea ei din munca duhovnicească și se apreciază că viața ei a însemnat o adevărată împlinire pentru “Domnul”(știk!). Pentru a înăbuși(știk!) orice(știk!) posibilă(știk!) tentativă(știk!) de restaurație(știk!), liderii pucioși trasează(știk!) în jurul ei hotar de netrecut, ca nimeni(știk!) să nu se mai apropie(știk!) cu necurăția(știk!) lui(știk!) de lelica și să-i schimbe(știk!) gândul(știk!) de umilință. Începând(știk!) de acum(știk!), lelica intră sub ascultarea noilor lideri de la Glodeni, care devin singurii depozitari(știk!) ai dreptului(știk!) de a manipula(știk!) “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa. Cine iese(știk!) de acum(știk!) încolo(știk!) de sub(știk!) ascultarea(știk!) celor doi lideri pucioși ies(știk!) și din Cuvântul lui Dumnezeu, iar aceasta(știk!) este declarată “taină înfricoșătoare” ca să nu îndrăznească(știk!) unul să facă altfel. Puciul(știk!) de la Pucioasa, în care lelica este trasă(știk!) pe linie moartă(știk!), a reuși(știk!)t. Ea a mai trăit izolată(știk!) de “popor”(știk!), fără a mai promova(știk!) vreo “proorocie”(știk!), până în anul 1998 când a murit și a fost îngropată alături de surioara ei Verginica și de mămica ei Andreiana în cimitirul satului de la Glodeni. “Păstorii”(știk!) Daniel și Cristea sunt invitați(știk!) să se retragă(știk!) și ei cu demnitate de pe scenă(știk!), adică fără descurajare(știk!), amintindu-li-se că li s-a dat la vremea lor toiagul păstoririi, dar că nu și-au prea înțeles menirea lor. Iar acum, odată cu retragerea(știk!) din funcție(știk!), li se dă în dar binecuvântare de sănătate, ca să-și ducă mai ușor bătrânețele. Cei doi lideri pucioși rămași victorioși, Mihaela și Nicușor, se vor putea bucura de acum de drepturi depline de conducători, fiind numiți “fiii din grădiniță”(știk!) sau “fiii de la iesle”(știk!) , singurii care vor aduce de acum încolo “Cuvântul”(știk!) pe pământ. Ei sunt binecuvântați cu puterea împlinirilor și vor lucra cu duh de îndrăzneală peste vremea care își vede hotarul:

continuarea mai jos
  #1703  
Vechi 19.04.2010, 20:46:22
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit continuare, MM la școala de corecție

“Se binecuvintează credința și viața și împlinirea cea cu Domnul, pentru surioara mea, ca să aibă putere cu Domnul surioara mea. Iată, trag în jurul ei hotar și însemnez hotarul și curăț mereu cele ale ei și îi dau de la Domnul îngeri îngrijitori și ștergar ceresc, ca să fie mereu ștearsă de necurăția din jur, și îi dau putere să vă asculte. Să vă asculte și să vă iubească și să vă vestească la poporul meu cel credincios și la cel necredincios; și îi dau duh și cuvânt bun și drept; și îi dau duh de ascultare și de atenție, iar voi să-i vestiți aceste daruri pe care eu azi i le dăruiesc, și o rog să facă mai des rost de rugăciuni de dezlegare și de împăcare și de curățire, ca să aibă ea putere din puterea cea bună, și să vă asculte pe voi, copii ai cuvântului lui Dumnezeu. Cine iese din cuvântul vostru, iese din cuvântul lui Dumnezeu, dar poporul acesta nu pricepe această înfricoșată taină în care voi stați.
Se binecuvintează păstorii, măi copii, și să se îmbrace cu putere și să înțeleagă bine cum vine această îmbrăcăminte și din ce este alcătuită această armătură. Peste ei să nu-și facă loc descurajarea, dar să nu-și lucreze descurajare, și, din contra, să-și curețe din jurul lor tot ce pot curăți cu mâinile lor, iar pe celelalte să le lase în grija Domnului. Eu le dau dar de sănătate, că mult este de folos acum darul acesta. Eu le dau darul răbdării și al bunei prevederi, dar le-am dat daruri mari, le-am dat fii lucrători, le-am dat toiag făgăduit încă de mult, dar eu nu știu cât au înțeles ei atunci.
Iar vouă, fiilor din grădiniță, care luați și vestiți împărăția cerurilor, vă dau puterea împlinirilor peste voi; vă umplu gurițele cu izvor de râuri de ape vii, cu izvor de minuni lucrate prin cuvânt, și cu duh de îndrăzneală peste vremea care își vede, de-acum, hotarul. Voi, și piatra pe care stați, purtați semnele Alfa și Omega, dar să fiți desăvârșiți întru această credință.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 14-12-1994)

(Ce mai luptă pentru putoareoare-puteroareoare în toată regula, ce mai, aproapeape că m-ai convins... defapt nici vorbă... păi cum să fie purtați de duhul minciunii măririi de sine tocmai proorocii? Sau dumneata crezi că eu nu știu că hoțul strigă HOȚII? Pe cine vrei să păcălești sau crezi că nu știu zicala cu că cine papă azi un Ou mâine va păpa un bou și poimâine o turmă de boi?)
  #1704  
Vechi 19.04.2010, 21:01:56
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit din Patologia bârfei cu explicașiuniunile ei

mariamargareta (eu-mine corectez cu (știctic!))

188. “Fenomenul Pucioasa”(știctic!) : un “fenomen”(știctic!) cu trei explicații posibile (II)
II. “Șfânta lelică și proorociță Maria”(știctic!) : o “trâmbiță”(știctic!) retrogradată(știctic!) la rangul(știctic!) de “punte de trecere”(știctic!) (VIII)


Cartierul(știctic!) general(știctic!) al noilor lideri pucioși este denumit “grădinița de la Glodeni” și este pus sub ocrotirea sabiei de foc a arhanghelilor Mihail și Gavriil, la fel ca grădina Raiului. Se binecuvintează generația tânără, cea care s-a pus cu fidelitate sub ascultarea liderilor pucioși. Se binecuvintează și liderii pucioși, fii duhovnicești adoptivi și moștenitori deplini ai darurilor Verginicăi, de la care au primit duhul “proorociei”(știctic!), ca fiind cei care “sunt învățați din cer”(știctic!) ca să-i învețe și pe alții :

“Se binecuvintează paza cerească, cea care este în jurul lui Israel și cea care este în jurul grădiniței mele de copii. Sfinții arhangheli Mihail și Gavriil sunt în fața ocrotitorilor cerești.
Și iată, binecuvintez cu binecuvântare cerească pe cei mai mititei, pe cei mai moi, pe copiii cei tinerei care urmează această lucrare, pe cei ce cântă în mijlocul lui Israel, pe cei ce strigă la mine. O, eu îi iubesc și îi cercetez și lucrez în gândul și în mintea lor și le fac curat în inimă, dar lucrez prin voi, copii lucrători. Eu stau în voi la lucru, și voi să vă adunați spre lucru duhovnicesc, că mare bucurie e pe cer și pe mine când are cerul la cine veni, când are unde să-și plece capul ca să asculte cântarea celor răscumpărați.
Binecuvintez pe cei ce sunt învățați de cer, și pe cei ce învață din cer; pe cei ce se lasă învățați, și pe cei ce învață în numele meu, căci eu sunt învățătoare în poporul meu, și lucrez prin fii. ” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 14-12-1994)

Iar cei rămași “răzleți de Dumnezeu”, fii după trup ai lelicăi, care nu s-au putut lipi cu duhul de noii lideri pucioși, sunt căinați(știctic!) ca niște neînțelepți(știctic!) care n-au(știctic!) priceput(știctic!) că Verginica și Maria au avut darul proorociei:

“O, fii ai lui Verginica, fii luați de la surioara ei, din porunca Mea! O, măi copilași răzleți de Dumnezeu, cum de n-ați voit să fiți fii de prooroci, așa cum v-a fost alegerea pe pământ? Verginica și surioara ei de la care vă avea ea, au fost proorocii Mei pentru cea de a doua venire a Mea.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 24-04-1998)

Care sunt așadar, roadele Noului Ierusalim aflat sub ocârmuirea lelicăi Maria? Dacă ar fi să-i credem pe noii lideri pucioși, “oile”(știctic!) de sub toiagul lelicăi au fost mai degrabă “capre”(știctic!). Zece ani (1980-1990) au fost irosiți(știctic!) în lupte(știctic!) surde(știctic!) pentru putere(știctic!): numai răzvrătire(știctic!), numai pizmă(știctic!), dorire de mărire deșartă(știctic!), neascultare(știctic!), furt(știctic!) de cel sfinte, lipsă de înțelepciune(știctic!) și de orizont duhovnicesc, căci creștinii din “poporul cel vechi”(știctic!) al lelicăi, moștenit de la Verginica, n-au înțeles(știctic!) să se plece sub înțeleapta ocârmuire(știctic!) a noilor(știctic!) lideri(știctic!) pucioși, ci au complotat(știctic!) împotriva(știctic!) lor și a noii(știctic!) orânduiri(știctic!) trasate(știctic!) de “Domnul”(știctic!) Pucioasei. Anul 1993 a însemnat de asemenea anul în care s-a pecetluit(știctic!) schisma(știctic!) față de Biserica Ortodoxă Română și începutul derapajelor(știctic!) eretice(știctic!) din sânul(știctic!) noii biserici care se înfiripa(știctic!) pe tăcute(știctic!).


În concluzie(știctic!), este plauzibil(știctic!) ca diavolul(știctic!) să se fi folosit(știctic!) la modul(știctic!) instrumental(știctic!) și de lelica Maria, având(știctic!) în vedere(știctic!) rezultatelor(știctic!) dezastruoase(știctic!) ale creștinilor(știctic!) pucioși(știctic!) din această(știctic!) perioadă(știctic!) de naștere a schismei(știctic!) și dospire(știctic!) a ereziei(știctic!) la Pucioasa.(știctic!)(știctic!)(știctic!)

C. Al treilea vector : Dumnezeu. Întrebarea conexă este : Prin lelica Maria a vorbit Dumnezeu?

Vorbirea lui Dumnezeu către oameni nu poate fi altfel decât ireproșabilă. Vom expune aici doar două(știctic!) grave(știctic!) deficiențe(știctic!) în propovăduirea(știctic!) lelicăi Maria intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu”. Acestea sunt:

1. Existența simultană a două duhuri și a două “lucrări”(știctic!) distincte, la cele două “proorocițe”(știctic!) aflate în concurență(știctic!) și luptă(știctic!) pentru putere(știctic!) în perioada 1980-1990, care au creat mare dezbinare(știctic!), dezordine(știctic!), invidii(știctic!), antipatii(știctic!) și lupte(știctic!) subterane(știctic!) între creștinii(știctic!) pucioși, care ar fi trebuit să fie doar o singură turmă.

2. Existența unor “proorocii”(știctic!) fanteziste(știctic!), incoerente(știctic!) sau de-a dreptul mincinoase(știctic!) în mesajele scoase pe piață(știctic!) de lelica Maria. Exemple:

- Proorocie despre regele Mihai, care va veni în România și va restaura o conducere monarhică:

“... Dumnezeu voiește viață curată în România. Dumnezeu curăță pământul țării românești. Dumnezeu, cu puținul Său popor curat, va birui. O, nu Mă voi astâmpăra până nu o voi aduce pe România pe placul și pe voia Mea. Nu Mă voi astâmpăra până nu-l voi aduce pe conducătorul României, iar el să fie pe voia lui Dumnezeu și să-Mi scoată poporul român la lumină și la mântuire. Eu, Domnul Iisus Hristos, cu turma Mea cea mică voi fi biruitor, și toți ochii vor vedea.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 25-12-1989)

- Proorocie despre scaunul de judecată, care va fi în România:

Scaunul de judecată va fi în România, pe care o spăl acum. Veți vedea cu ochii și adevărul și dreptatea.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 25-12-1989)

Biblia(știctic!) proorocește(știctic!) că scaunul(știctic!) de judecată(știctic!) va fi în Țara Sfântă(știctic!):

“Să se trezească toate neamurile și să vină în valea lui Iosafat, căci acolo voi așeza scaun de judecată pentru toate popoarele din jur”(Ioil 4,12)

Concluzie(știctic!): Luând(știctic!) în considerare(știctic!) aceste(știctic!) grave(știctic!) deficiențe(știctic!) în propovăduirea(știctic!) “Cuvântului”(știctic!), putem(știctic!) afirma(știctic!) cu convingere(știctic!) că nici prin lelica Maria nu(știctic!) a vorbit Dumnezeu.
  #1705  
Vechi 19.04.2010, 21:30:25
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit MM la Școala de corecțiuniune

mariamargareta (nenia corectiază cu (știgcă!))

189. “Fenomenul Pucioasa”(știgcă!) : un “fenomen”(știgcă!) cu trei(știgcă!) explicații(știgcă!) posibile(știgcă!) (III)

III. “Șfânta leliță și proorociță Mihaela”(știgcă!) și basmul(știgcă!) “Albă ca Zăpada și cei 14 Pitici”(știgcă!)(I)

Nici(știgcă!) pentru Mihaela (succesoarea(știgcă!) de iure(știgcă!) a Verginicăi la “proorocie(știgcă!)), “Părintele Nicodim”(știgcă!) nu(știgcă!) se obosește(știgcă!) să demonstreze(știgcă!) că nu(știgcă!) omul(știgcă!), nu diavolul(știgcă!), ci Însuși Dumnezeu o folosește ca mesager al cerului. Întrucât Prea Cuviosul Nicodim e convins(știgcă!) că a demonstrat(știgcă!) “matematic”(știgcă!) faptul că “prin Sfânta Virginia vorbea Dumnezeu” și deoarece lelița Mihaela a fost singura uceniță fidelă care a fost alături de mama Gigi până la moartea acesteia, devine fără echivoc faptul că ea a moștenit de la predecesoarea ei darul și harul de a asculta cu urechea voci din lumea “de dincolo”(știgcă!), din afara spectrului undelor hertziene.
Circula(știgcă!) printre(știgcă!) pucioși(știgcă!), înainte de 1980, un zvon(știgcă!)acela care va fi găsit la căpătâiul Verginicăi (mama Gigi, sau Gigica) atunci când ea va muri, acela îi va lua locul Sfintei Mari Proorocițe Gigica în fruntea “poporului creștin”(știgcă!). Or, în ultimii ani de viață și până a murit, Verginica nu s-a mai desprins de compania Mihaelei, și invers. Apare deci paradoxal faptul că, deși Mihaela era “în drept” să-i urmeze Virginiei în scaunul “proorocesc”(știgcă!), totuși următorul “mesager”(știgcă!) al lui Dumnezeu din cer n-a fost ea, ci a fost lelica Maria, sora Verginicăi. Nu(știgcă!) se(știgcă!) poate(știgcă!) vorbi(știgcă!) aici(știgcă!) despre uzurpare(știgcă!), atâta vreme cât scaunul(știgcă!) “proorocesc”(știgcă!) a fost vacant(știgcă!) mai bine de un an, până în 1982, când lelica Maria a preluat, șovăielnic(știgcă!), hățurile(știgcă!) “proorociei”(știgcă!). Mihaela ar fi putut(știgcă!) să-și însușească(știgcă!) imediat acest rang(știgcă!), dacă voia, dar vremurile îi erau încă potrivnice(știgcă!). Poporul era răzvrătit(știgcă!) și dezorientat(știgcă!), “păstorii”(știgcă!) nea’Mișu și nea’ Cristea erau tot la timonă, unde tăiau(știgcă!) și spânzurau(știgcă!), iar pe “moldoveancă”(știgcă!) o pizmuiau(știgcă!) pentru intimitățile(știgcă!) ei cu Gigica, așa că Mihaela n-a riscat(știgcă!). A așteptat(știgcă!) zece ani ca roadele “lucrării”(știgcă!) Verginicăi să se coacă(știgcă!) și să se scuture(știgcă!), înainte(știgcă!) de a ieși(știgcă!) deschis(știgcă!) la lupta(știgcă!) pentru putere(știgcă!). Iar când(știgcă!) a ieșit(știgcă!), “păstorii”(știgcă!) erau deja obosiți(știgcă!), opoziția(știgcă!) lor era de acum mai slabă(știgcă!), “poporul”(știgcă!) Verginicăi se risipise(știgcă!), iar Mihaela s-a putut(știgcă!) desprinde(știgcă!) fără emoții(știgcă!) în unicul(știgcă!) câștigător(știgcă!).
Mihaelei i-a displăcut(știgcă!)(știgcă!) se pare(știgcă!)(știgcă!) metoda(știgcă!) patetică(știgcă!) a surorilor Tudorache (Verginica și Maria) de a aduce “cuvântul Domnului”(știgcă!) lungite pe pat și pozând(știgcă!) drept(știgcă!)profund (dar adânc, totuși) adormite(știgcă!), în fața(știgcă!) unei adunături(știgcă!) eterogene de exaltați(știgcă!), curioși(știgcă!) și căscați(știgcă!), care se credeau(știgcă!) a fi “poporul”(știgcă!) Domnului. O agasau(știgcă!) circul(știgcă!), fanfaronadele(știgcă!), sclifoselile(știgcă!), manierismul(știgcă!), vorbele de clacă(știgcă!), patetismele(știgcă!) ieftine(știgcă!), igiena precară(știgcă!) și jumătățile(știgcă!) de măsură(știgcă!) ale “surorilor”(știgcă!) creștine. Nu era(știgcă!) nici(știgcă!) ea(știgcă!) indiferentă(știgcă!) la bârfă(știgcă!), dar se ferea(știgcă!) să cadă(știgcă!) în mahalagism(știgcă!). Nu înțelegea(știgcă!) pe atunci(știgcă!) la ce(știgcă!) ar putea(știgcă!) fi utile(știgcă!) despotismul(știgcă!), nedreptățile(știgcă!), obtuzitatea(știgcă!) și răutatea(știgcă!) gregară(știgcă!) a “păstorilor”(știgcă!) nea’Mișu și nea’ Cristea. Era încă un om(știgcă!) dintr-o bucată(știgcă!) și și-a declarat sieși(știgcă!) că atunci(știgcă!) când îi va veni bine(știgcă!), va face(știgcă!) ordine(știgcă!) în toate(știgcă!). De aceea, stilul “proorocesc”(știgcă!) pe care și l-a(știgcă!) propus(știgcă!) în anul 1990 era simplu(știgcă!), elegant(știgcă!), convingător(știgcă!), și demn(știgcă!): fără spectacol(știgcă!), fără spectatori(știgcă!), fără recuzită(știgcă!) de cămin(știgcă!) cultural sătesc(știgcă!), fără regie(știgcă!) de culise(știgcă!). Ea pretindea(știgcă!) că “aude”(știgcă!) pur și simplu vocea Domnului ca o adiere care vine în taină și repede, precedată de vuiet de suflare de vânt, iar apoi îi dictează la ureche, cuvânt cu cuvânt, mesajele cerești. Mihaela le scria pe caiete și apoi le făcea cunoscute adunării. Tot ritualul(știgcă!) era opac(știgcă!) pentru “popor”(știgcă!), dar și extrem de simplu, prezentat ca o minunată taină cerească, așa că nimeni nu putea contesta nimic, că nu avea ce. Oricum, “Cuvântul”(știgcă!) pe care îl aducea la lumină Mihaela era laborios și convingător prin sine însuși, fiind(știgcă!) net(știgcă!) superior(știgcă!) frazelor(știgcă!) sincopate(știgcă!), încâlcite(știgcă!) și adesea(știgcă!) lipsite(știgcă!) de noimă(știgcă!) pe care le promovaseră(știgcă!) până(știgcă!) atunci(știgcă!) Verginica și lelica Maria. Competiția(știgcă!) dintre(știgcă!) cele două “proorocițe”(știgcă!) care au avut ghinionul(știgcă!) de a fi contemporane (lelica Maria și lelița Mihaela) a fost inevitabilă(știgcă!) și a durat circa patru ani (între 1990 și 1994) până când lelica Maria cu greu(știgcă!) “a înțeles”(știgcă!) că trebuie(știgcă!) să se retragă(știgcă!) de la “proorocie”(știgcă!) și să intre(știgcă!) și ea(știgcă!) sub(știgcă!) ascultarea(știgcă!) Mihaelei.
La început(știgcă!), Mihaela încă nu(știgcă!) era(știgcă!) obișnuită(știgcă!) cu zarva(știgcă!) și cu publicitatea(știgcă!), mai ales(știgcă!) față de lumea laică(știgcă!). De aceea, ea a încercat să ascundă(știgcă!) statutul(știgcă!) ei cel nou de “proorociță a Domnului”(știgcă!) sub aparența unei “proorocii colective”(știgcă!). A inventat(știgcă!) zicătoarea(știgcă!)la Pucioasa sunt 14 creștini aleși, care aud Cuvântul Domnului(știgcă!) și i-a obligat(știgcă!) și pe ceilalți adepți(știgcă!) să propage(știgcă!) această minciună(știgcă!) sfruntată(știgcă!) pe toate canalele(știgcă!) de comunicare(știgcă!). În felul acesta(știgcă!) ea putea rămâne în umbră(știgcă!), protejată(știgcă!) de orice(știgcă!) acuzații(știgcă!) sau întrebări(știgcă!) indiscrete(știgcă!) și imaculată(știgcă!) ca Albă ca Zăpada, iar “cei 14 Pitici(știgcă!) erau scoși la înaintare(știgcă!). Iată(știgcă!) cum(știgcă!) arăta o asemenea minciună(știgcă!) calificată(știgcă!), consemnată(știgcă!) în scris(știgcă!) printre “mărturiile creștinilor”(știgcă!):

“Mărturisesc încă o dată că glasul Domnului se aude grăind deasupra așezământului sfânt, unde noi acum locuim în număr de paisprezece. Chiar eu sunt unul din cei care scriu cuvântul auzit, și am de la Domnul misiunea să citesc apoi cuvântul Său poporului creștin, hrănit cu această mană cerească.” (citat după Nicolae Nedelcu, din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006, pag. 85)

În condițiile(știgcă!) în care am demonstrat(știgcă!)(știgcă!)(știgcă!) deja că “proorociile”(știgcă!) Verginicăi și lelicăi Maria erau niște “făcături”(știgcă!)(știgcă!)(știgcă!) ieftine(știgcă!) cu pretenții(știgcă!) de mesaje apocaliptice, se pune(știgcă!) în mod imperios(știgcă!) întrebarea legitimă(știgcă!): oare este măcar “proorocia” Mihaelei autentică(știgcă!)? Faptul(știgcă!) că la ea, receptarea “mesajelor”(știgcă!) se face acum într-o manieră(știgcă!) mult mai credibilă(știgcă!), asemănătoare(știgcă!) cu proorociile(știgcă!) descrise de Biblie, este încurajator(știgcă!). Dar este suficient(știgcă!) numai atât(știgcă!)?

continuarea mai jos
  #1706  
Vechi 19.04.2010, 21:31:07
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit continuare, MM la școala de corecție

De la bun(știgcă!) început(știgcă!) se ivesc(știgcă!) însă(știgcă!) niște(știgcă!) îndoieli(știgcă!) severe(știgcă!), care ar trebui(știgcă!) lămurite(știgcă!). Nu(știgcă!) cumva(știgcă!), inițiativa(știgcă!) de a apela(știgcă!) la o minciună(știgcă!) acoperitoare(știgcă!), și anume(știgcă!) la teza(știgcă!) “celor 14 receptori ai Cuvântului”(știgcă!), este atât(știgcă!) de gravă(știgcă!), încât decredibilizează(știgcă!) iremediabil(știgcă!) “proorocia”(știgcă!) Mihaelei? De ce(știgcă!) s-a ascuns(știgcă!) adevărul(știgcă!)? Cel mai(știgcă!) probabil(știgcă!) că această(știgcă!) manevră(știgcă!) dorea(știgcă!) să-i confere(știgcă!) o și mai mare(știgcă!) credibilitate(știgcă!) “fenomenului”(știgcă!). Într-adevăr(știgcă!), este copleșitor(știgcă!) să afli(știgcă!) că 14 indivizi serioși, care se denumesc(știgcă!) pe sine(știgcă!) “creștini”(știgcă!), au fost aleși de Dumnezeu să fie vectori(știgcă!) complementari(știgcă!) ai unei comunicări(știgcă!) dintre Dumnezeu și om, acum, la sfârșitul veacurilor. Gândul(știgcă!) unei fraude(știgcă!) colective(știgcă!) sau a unei alienări(știgcă!) colective(știgcă!) este instinctiv(știgcă!) și automat(știgcă!) rejectat(știgcă!) de orice(știgcă!) om de bună credință(știgcă!). Ar însemna(știgcă!) ca toți(știgcă!) cei 14 să fie: ori înțeleși(știgcă!) ca să promoveze(știgcă!) o înșelătorie(știgcă!), ori nebuni(știgcă!) cu toții(știgcă!), ceea ce este(știgcă!) prea puțin probabil(știgcă!). În aceste condiții(știgcă!), scopul(știgcă!) era atins(știgcă!): cei care urmau(știgcă!) să afle(știgcă!) de “fenomenul de la Pucioasa”(știgcă!) trebuiau(știgcă!) să se încline(știgcă!) în fața lui să să-i acorde crezare. Măcar(știgcă!) până la proba contrarie(știgcă!), prezumpția(știgcă!) de nevinovăție(știgcă!) se impunea(știgcă!) de la sine(știgcă!). Dar dacă(știgcă!) o asemenea(știgcă!) probă contrarie nu va apărea niciodată?(știgcă!) Atunci(știgcă!), înșelătoria(știgcă!) de la Pucioasa va rămâne un “bun”(știgcă!) câștigat(știgcă!) (doar pentru pucioși, desigur(știgcă!)). Frauda(știgcă!) aceasta(știgcă!) cu “cei 14 Pitici așa de Mici(știgcă!) aleși(știgcă!) de Domnul ca s-o tăinuiască(știgcă!) pe Marea Proorociță Mihaela le-a fost atât de folositoare liderilor pucioși, încât ei nu(știgcă!) o abandonaseră(știgcă!) nici după(știgcă!) mai bine(știgcă!) de 15 ani. Într-o emisiune făcută de televiziunea ProTv în colaborare cu pucioșii, prin martie 2008, Cristi Tabără intra în dialog cu Gigel (unul dintre membrii marcanți ai Noului Ierusalim, nepot al legendarului “păstor”(știgcă!) nea’Mișu), în felul următor:

REPORTER(Cristian Tabără): Cei mai mulți dintre membrii comunității Noului Ierusalim trăiesc și muncesc în așezământ, însă un număr de 14 au fost aleși să viețuiască în mănăstire și să audă direct Cuvântul lui Dumnezeu. Restul comunității nu are voie să intre în mănăstire și nici nu știe ce se află înăuntru. Cu atât mai puțin știu străinii.
Vă numărați printre cei care viețuiesc aici în mănăstire, sau…sus, în comunitate?
GIGEL(Gheorghe Pantelimon): …Ăă(știgcă!).. Da!... pot să zic că sunt… aicea… deși am fost … și cu băieții …și…
REPORTER(Cristian Tabără): Da!?
GIGEL(Gheorghe Pantelimon): Da!


(N-am mai discutat despre interviu oareoare data trecută ?!?)

Last edited by vsovivi; 19.04.2010 at 21:35:21.
  #1707  
Vechi 19.04.2010, 21:56:40
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit MM la Școala de corecțiuniune

mariamargareta (corecția aplicată este (șticsick!))

189. “Fenomenul Pucioasa”(șticsick!) : un “fenomen”(șticsick!) cu trei(șticsick!) explicații(șticsick!) posibile(șticsick!) (III)(șticsick!)

III. “Șfânta leliță și proorociță Mihaela”(șticsick!) și basmul(șticsick!) “Albă ca Zăpada și cei 14 Pitici”(șticsick!)(II)(șticsick!)

Acest(șticsick!) pasaj(șticsick!) din reportajul(șticsick!) făcut de ProTv ilustrează(șticsick!)(șticsick!) cea mai mare(șticsick!)(șticsick!) și cea mai gravă(șticsick!)(șticsick!) minciună(șticsick!)(șticsick!)cu care reporterul(șticsick!) a fost "intoxicat"(șticsick!) în acest reportaj(șticsick!). Ea compromite(șticsick!) definitiv(șticsick!) orice(șticsick!) urmă(șticsick!) de speranță(șticsick!) că povestea(șticsick!) "coborârii cuvântului pe aripile vântului"(șticsick!), de la Dumnezeu la oameni, ar putea fi adevărată. Gigel nu neagă afirmația lui Cristi Tabără că “cei 14 aleși aud direct Cuvântul lui Dumnezeu” (poveste(șticsick!) pe care de altfel n-a inventat-o reporterul, ci tot de la pucioși o aflase) ci lasă(șticsick!) să se înțeleagă(șticsick!) că și el(șticsick!) face parte dintre aceștia(șticsick!). În prezent(șticsick!) nici măcar nu mai locuiesc 14 viețuitori între zidurile “mănăstirii”(șticsick!), ci mai puțini, și oricum alții decât cei care locuiau în 1990. Deși într-o perioadă de mult trecută, în incinta “mănăstirii”(șticsick!) de la Pucioasa locuiau, într-adevăr, 14 persoane, niciodată(șticsick!) ele n-au auzit toate “Cuvântul lui Dumnezeu”(șticsick!) (nici simultan(șticsick!), și nici pe rând(șticsick!)). Singurele(șticsick!) persoane care ar fi putut(șticsick!) eventual să-l(șticsick!) audă sunt cele care îl(șticsick!) prezentau(șticsick!), sistematic, poporului: Mihaela și (eventual) Nicușor. În fața unei asemenea minciuni(șticsick!), suspiciunile(șticsick!) ulterioare(șticsick!) devin absolut legitime(șticsick!). Întrebarea care urmează(șticsick!) imediat(șticsick!) este: “dar ei, chiar îl auzeau într-adevăr, sau îl fabricau din mintea lor?”(șticsick!) Faptul (șticsick!)că s-a apelat la minciuna(șticsick!) acoperitoare(șticsick!) cu paravanul(șticsick!) făcut(șticsick!) de “cei 14 auzitori”(șticsick!) susține(șticsick!) părerea(șticsick!) că de fapt(șticsick!) nimeni(șticsick!) nu auzea(șticsick!) nimic(șticsick!), iar “Cuvântul”(șticsick!) pucios era o fraudă(șticsick!), o “făcătură”(șticsick!) omenească(șticsick!).(șticsick!)

O altă(șticsick!) întrebare(șticsick!) care urmează(șticsick!) imediat(șticsick!) este “Cui prodest?”(șticsick!) Cine ar fi beneficiarul acestei fraude?(șticsick!)
Răspunsul(șticsick!) este inevitabil(șticsick!): Cine este implicat direct. Cine are interesul ca să se legitimeze pe sine și totodată să legitimeze ceea ce este la limita incredibilului.

În aceste(șticsick!) condiții(șticsick!), teza(șticsick!) alternativă(șticsick!) că “Mihaela era cam rușinoasă și, din umilință, nu voia să iasă în față cu darul ei proorocesc”(șticsick!), cade(șticsick!) în derizoriu(șticsick!). Dar mai e(șticsick!) ceva(șticsick!): cel(șticsick!) care a inițiat(șticsick!) o asemenea fraudă(șticsick!) ori(șticsick!) este total lipsit de scrupule(șticsick!), ori(șticsick!) are(șticsick!) ceva(șticsick!) probleme(șticsick!) cu mentalul(șticsick!). Și aici(șticsick!) ne reamintim(șticsick!) că nici(șticsick!) predecesoarele(șticsick!) Mihaelei (Verginica și Maria) nu stăteau(șticsick!) prea bine(șticsick!) cu sănătatea(șticsick!) mentală(șticsick!). Să fie(șticsick!) vreo coincidență(șticsick!) păcătoasă(șticsick!), sau vreun(șticsick!) blestem(șticsick!) pe capul(șticsick!) bieților(șticsick!) pucioși, ca să fie conduși tot de persoane labile(șticsick!) psihic(șticsick!)? Tot(șticsick!) ce(șticsick!) se(șticsick!) poate(șticsick!).

Experiențele(șticsick!) onirice(șticsick!), viziunile(șticsick!), mesajele “divine”(șticsick!) care alcătuiesc cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, deși(șticsick!) provin de la trei surse diferite (Verginica, Maria și Mihaela), cu personalități și grade de instrucție diferite, au o însușire comună: conduc(șticsick!) la rezultate(șticsick!) distructive(șticsick!) pe plan personal(șticsick!) și spiritual(șticsick!) pentru toți(șticsick!) cei(șticsick!) care(șticsick!) cred(șticsick!) în ele(șticsick!). Chiar dacă pretind(șticsick!) exact contrariul(șticsick!), cum că “la Pucioasa curge lapte și miere”, “credincioșii”(șticsick!) pucioși sunt acum(șticsick!) tributari(șticsick!) unor situații indezirabile(șticsick!): familii destrămate(șticsick!), cariere distruse(șticsick!), credințe zdruncinate(șticsick!) sau falsificate(șticsick!) de erezii(șticsick!) și de schisme(șticsick!). Autorii(șticsick!) morali(șticsick!) sunt cele trei “mari proorocițe”(șticsick!) care au inoculat(șticsick!) de mai bine(șticsick!) de cincizeci(șticsick!) de ani(șticsick!) în creștinii(șticsick!) simpli(șticsick!) din județul Dâmbovița o învățătură(șticsick!) amestecată(șticsick!): nu numai(șticsick!) predici(șticsick!) creștine(șticsick!) laborioase(șticsick!) și adânc moralizatoare, de înaltă ținută artistică, dar și mesaje deviante(șticsick!), paranoice(șticsick!), eretice(șticsick!), ostile(șticsick!) față de Biserica strămoșească(șticsick!). În însuși(șticsick!) sânul(șticsick!) noii Biserici inventate(șticsick!) de “proorocițele apocaliptice”(șticsick!), Biserica Noul Ierusalim, au avut(șticsick!) loc(șticsick!) conflicte(șticsick!) grave(șticsick!), acte de ură(șticsick!), de răzvrătire(șticsick!) și deviaționism(șticsick!), certuri(șticsick!), adultere(șticsick!), tentative(șticsick!) de sinucidere(șticsick!), dezertări(șticsick!), abjurări(șticsick!) și împotriviri(șticsick!) fățișe(șticsick!) la dominația(șticsick!) despotică(șticsick!) a liderilor(șticsick!) pucioși. Toate(șticsick!) aceste(șticsick!) anomalii(șticsick!) de comportament(șticsick!) ale unor adepți(șticsick!) debusolați(șticsick!), care insistă(șticsick!) însă a se considera(șticsick!) pe sine(șticsick!) cei mai autentici creștini ortodocși de pe fața pământului și din toate timpurile, pun(șticsick!) sub mare(șticsick!) semn(șticsick!) de întrebare(șticsick!) caracterul(șticsick!) irenic(șticsick!) al acestei Biserici și capacitatea(șticsick!) de păstorire(șticsick!) creștină a liderilor ei spirituali, dar(șticsick!) mai ales(șticsick!) creează(șticsick!) o mare îndoială(șticsick!) dacă duhul(șticsick!) care o patronează este Însuși Duhul Sfânt, sau(șticsick!) ea este condusă în chip tainic de alt duh(șticsick!) sau de alte duhuri(șticsick!).(șticsick!)
Ceea ce(șticsick!), în mod izbitor(șticsick!), este comun(șticsick!) celor trei “proorocițe”(șticsick!), este copilăria(șticsick!) nefericită(șticsick!), marcată de mari lipsuri și de traume(șticsick!) psihice(șticsick!) greu de suportat. Se știe(șticsick!)(șticsick!) în asemenea situații(șticsick!), persoanele afectate (mai ales dacă sunt copii) pot(șticsick!) dezvolta(șticsick!) tulburări de disociere(șticsick!) sau tulburări prin depersonalizare(șticsick!), ca o reacție(șticsick!) instinctivă(șticsick!) de apărare(șticsick!), sindroame(șticsick!) care se pot evidenția(șticsick!) prin alternări(șticsick!) între puseuri(șticsick!) acute(șticsick!) și remisiuni(șticsick!) pe tot(șticsick!) cursul(șticsick!) vieții(șticsick!). Am văzut(șticsick!) că Verginica a fost o pacientă(șticsick!) cu anamneză(șticsick!) bogată(șticsick!) a mai multor spitale(șticsick!) de psihiatrie(șticsick!), iar viziunile(șticsick!) fantastice(șticsick!) și comunicările(șticsick!) Mariei cu spiritele(șticsick!) din “lumea de dincolo”(șticsick!) erau izbitor(șticsick!) de asemănătoare(șticsick!) cu cel(șticsick!) ale Verginicăi.

continuarea mai jos
  #1708  
Vechi 19.04.2010, 22:01:06
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit continuare, MM la școala de corecție.

Despre(șticsick!) Mihaela se știe(șticsick!) că a avut(șticsick!) și ea o copilărie nefericită. Au fost șase copii la părinții ei, iar prin anii ’50, să crești(șticsick!) șase copii era o aventură(șticsick!). La 13 ani i-a murit mama. A fost primul ei traumatism(șticsick!) psihic(șticsick!) sever(șticsick!), care se cerea(șticsick!) badijonat(șticsick!) cu măiestrie(șticsick!) și cu blândețe. Mihaela s-a retras(șticsick!) în sine(șticsick!) și L-a ales pe Bunul Dumnezeu ca să o ocrotească, dar nu oricum, ci substituindu-și gândurile, simțirile, afecțiunea și voința întregii ființe, cu cele ale lui Dumnezeu:

“Când aveam treisprezece ani, a murit mama, și de atunci am simțit mai mare iubire de Dumnezeu, de a-L avea în suflet pe Domnul, singurul Care poate toate întru toți. Îmi ziceam mereu: „Doamne, să fii numai Tu în gândurile mele, în inima mea, în voința mea, ca pe toate să le săvârșesc în voința Ta și nu a mea“.(citat după Mihaela Tărcuță, din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006, pag. 80)

Deducem(șticsick!) că de atunci(șticsick!) încolo(șticsick!) Mihaela (dacă s-a ținut de cuvânt)(șticsick!) nu mai simțea(șticsick!) și nu mai gândea(șticsick!) din dreptul ei, ci din dreptul lui Dumnezeu, adică Dumnezeu fiind în ea, în ființa ei spirituală, se și manifesta (“lucra”(șticsick!)) prin ea. Se știe(șticsick!) că manifestările(șticsick!) de acest tip(șticsick!), dacă apar(șticsick!) în cadrul practicilor religioase integrate ( în viața bisericească obișnuită) sau a unor activități culturale, care fac parte din obiceiurile anumitor comunități (tradița Bisericii creștine, spre exemplu), nu se consideră patologice, cu excepția(șticsick!) situațiilor(șticsick!) ce implică(șticsick!) distres(șticsick!) și dizabilitate(șticsick!). Sfântul Apostol Pavel spunea despre sine că “M-am răstignit împreună cu Hristos; și nu eu mai trăiesc, ci Hristos trăiește în mine.” (Gal.2,20). Dar Pavel mai îndeplinea o condiție: el nu se despărțea(șticsick!) niciodată de Biserică, pe care o considera “fără de prihană”:

“... Hristos a iubit Biserica, și S-a dat pe Sine pentru ea,
Ca s-o sfințească, curățind-o cu baia apei prin cuvânt,
Și ca s-o înfățișeze Sieși, Biserică slăvită, neavând pată sau zbârcitură, ori altceva de acest fel, ci ca să fie sfântă și fără de prihană.” (Ef. 5, 25-27)

În concluzie e grav dacă ați amestecat psihiatria și psihologia gLumii, logica și deducția și matematica cu bârfa și minciuna scoțând că rezultă ... și ați și insinuat cu toate năravurile că defapt ei sunt cei cu năravurile și nu noi care-i bârfim și hulim neîncetat... deci e grav ce concluziuniuni poți trage după ce citești ce anume vă poate creia mintea ca să debuitați... născociala perfectă ca argument pentru necredință... trăgând cu „vrednicie” semnalul de alarmă. Bun de tot.

Last edited by vsovivi; 19.04.2010 at 22:03:22.
  #1709  
Vechi 20.04.2010, 00:56:07
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

191. Comentariu la “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” la praznicul Buneivestiri (07-04-2010)(I)

Praznicul Buneivestiri este un bun prilej pentru liderii pucioși ca să compare credința cu care Fecioara Maria a primit înștiințarea arhanghelului la Bunavestire cu credința adepților pucioși în mesajele cârmuitorilor lor spirituali. Dezvăluind lipsa de credință a omului obișnuit, în general (și a puciosului îndoielnic, în special), față de “lucrarea” de la Pucioasa și față de “proorocii” ei, liderii pucioși îi îndeamnă pe aspiranții la pucioșism să-i “primească” pe ei ca pe niște “soli ai lui Dumnezeu”, să li se supună lor întru totul și să le prețuiască mesajele și povețele. Pentru a da o aură apostolică acestor îndemnuri, liderii pucioși se servesc de o reproducere liberă a textului de la 1 Tesaloniceni, 5, 12-24, concepută de ei cu un scop precis. Textul original este următorul:

“Vă mai rugăm, fraților, să cinstiți pe cei ce se ostenesc între voi, care sunt mai-marii voștri în Domnul și vă povățuiesc; Și pentru lucrarea lor, să-i socotiți pe ei vrednici de dragoste prisositoare. Trăiți între voi în bună pace. Vă rugăm însă, fraților, dojeniți pe cei fără de rânduială, îmbărbătați pe cei slabi la suflet, sprijiniți pe cei neputincioși, fiți îndelung-răbdători față de toți. Luați seama să nu răsplătească cineva cuiva răul cu rău, ci totdeauna să urmați cele bune unul față de altul și față de toți. Bucurați-vă pururea. Rugați-vă neîncetat. Dați mulțumire pentru toate, căci aceasta este voia lui Dumnezeu, întru Hristos Iisus, pentru voi. Duhul să nu-l stingeți. Proorociile să nu le disprețuiți. Toate să le încercați; țineți ce este bine; Feriți-vă de orice înfățișare a răului. Însuși Dumnezeul păcii să vă sfințească pe voi desăvârșit, și întreg duhul vostru, și sufletul, și trupul să se păzească, fără de prihană, întru venirea Domnului nostru Iisus Hristos. Credincios este Cel care vă cheamă. El va și îndeplini.” (1 Tesaloniceni, 5, 12-24)

La prima vedere, reproducerea acestui text pare-se că reia cu alte cuvinte aceleași îndemnuri spuse tesalonicenilor de către Apostolul Pavel în urmă cu aproape 2000 de ani: prețuirea preoților, dojenirea celor aflați în neorânduială, întărirea celor slabi la suflet și neputincioși. Iată însă cum arată textul pucioșesc:

“Praznic de bunăvestire M-am făcut pe pământ prin cuvântul învățăturii Mele peste om. Nu are însă omul credință în trimișii Mei așa cum a avut mama Mea Fecioara când solul Meu a adus ei deslușirea tainei Mele cu ea. O, ce să-ți fac, omule, dacă tu nu ai credință? N-ai cum să ai, de vreme ce cauți și tot cauți și nu știi ce cauți, iar ție îți lipsește credința, tată. O, nimic n-ai să poți fără de credință. Numai prin ea ar fi să poți, dar cine să-ți insufle ție acest mare dar dacă tu nu primești pe solii Mei spre tine, și apoi să arăți supunere pentru povețele Mele și prețuire pentru solii Mei, că zice bisericii apostolul Meu: "Fiți cu luare aminte pentru cei ce se ostenesc între voi ca să vă cârmuiască în Domnul și bine să vă sfătuiască, iar pentru munca lor socotiți-i vrednici de prisoselnică dragoste, și veți trăi între voi în pace, căci trebuie dojană peste cei fără de orânduială și trebuie întărire peste cei slabi de înger și trebuie sprijin peste cei neputincioși, și apoi îndelungă răbdare în toate și peste toate, ca nu cumva careva să răsplătească cuiva răul cu rău, și numai cele bune să fie ținute, și unul față cu altul în fața lumii, care privește peste cei ce sunt biserică a lui Iisus Hristos, iar mulțumirea pentru toate să nu lipsească dinaintea Domnului, căci Duhul Sfânt trebuie să stea arzând, ca nu cumva să fie scoborâtă lucrarea proorociei, lucrarea bisericii pentru cele bune în toate față de orice înfățișare a răului". Amin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, datat 07-04-2010 / CLD, 07-04-2010)

O mențiune aparte se cuvine a face referitoare la două dintre îndemnurile pauline: îndelunga răbdare și facerea de bine. Spre deosebire de celelalte amintite mai sus, care se referă în mod implicit la conduita dintre membrii bisericii, Pavel extinde aceste virtuți și în afara zidurilor ei. Mai precis, el precizează că îndelunga răbdare și facerea de bine trebuie făcută față de toți, adică nu numai față de frații de credință, ci și față de cei din afara bisericii. Acesta este un îndemn înțelept care, odată împlinit, îi va transforma pe împlinitorii lui în exemple vii ale trăirii Evangheliei, față de cei care aspiră să devină creștini și chiar față de dușmanii bisericii.

O privire mai atentă dezvăluie însă niște imixtiuni interesate care falsifică mesajul paulin. Acum se înțelege mai bine de ce liderii pucioși nu au reprodus exact citatele biblice, ci au făcut din ele o reinterpretare liberă. Îndemnurile adresate de Pavel tesalonicenilor, ca să aibă îndelungă-răbdare față de toți și să facă bine la toți, au dispărut! Au rămas doar îndemnurile de a exersa aceste virtuți numai unul față de altul, în biserică, în fața lumii, care rămâne spectatoare exterioară la aceste virtuți (fără a mai fi și beneficiara lor). Ca să fie lucrurile clare, pucioșii adaugă de la ei o explicație atent elaborată, care nu există în textul paulin, dar care scoate în evidență odată în plus că acum lumea privește din exterior performațele morale ale “Bisericii lui Hristos”, fără a se mai împărtăși de ele.

Explicația acestor răstălmăciri frauduloase ale textului scripturistic este simplă. Liderii pucioși creează forțat un text scripturistic “după chipul și asemănarea lor”, menit să-i legitimeze în izolarea tot mai severă pe care și-o impun (lor și adepților lor) față de “lume”. În concepția liderilor pucioși, biserica lor (și numai a lor) este “biserica lui Iisus Hristos”. În această biserică, adepții pucioși sunt îndelung răbdători numai “ unul față cu altuldar nu față de toți (adică, nu și pentru lume). De asemenea, ei fac cele bune numai unul față cu altul , dar în nici un caz pentru toți (adică, schimbul de “bunătăți” se face numai între adepți, nefiind valabil și pentru lume)și o facîn fața lumii ca să se mândrească în fața lumii cu cele bune ale lor.
  #1710  
Vechi 20.04.2010, 01:00:31
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

191. Comentariu la “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” la praznicul Buneivestiri (07-04-2010)(II)

Să punem acum față în față versetele pauline (întâi cel original, apoi cel răstălmăcit, pentru a vedea falsurile mai bine, oglindite în textul inițial:

“Vă mai rugăm, fraților, să cinstiți pe cei ce se ostenesc între voi, care sunt mai-marii voștri în Domnul și vă povățuiesc”( 1 Tes. 5, 12,24)
“Fiți cu luare aminte pentru cei ce se ostenesc între voi ca să vă cârmuiască în Domnul și bine să vă sfătuiască...” (CLD, 07-04-2010)

“Și pentru lucrarea lor, să-i socotiți pe ei vrednici de dragoste prisositoare. Trăiți între voi în bună pace.” ( 1 Tes. 5, 13)
“...iar pentru munca lor socotiți-i vrednici de prisoselnică dragoste, și veți trăi între voi în pace,...” (CLD, 07-04-2010)

“Vă rugăm însă, fraților, dojeniți pe cei fără de rânduială, îmbărbătați pe cei slabi la suflet, sprijiniți pe cei neputincioși, fiți îndelung-răbdători față de toți.” ( 1 Tes. 5, 14)
“...căci trebuie dojană peste cei fără de orânduială și trebuie întărire peste cei slabi de înger și trebuie sprijin peste cei neputincioși, și apoi îndelungă răbdare în toate și peste toate,...” (CLD, 07-04-2010)

Aici dispare prima referire a lui Pavel la toți, adică și la cei din afara bisericii. Pucioșii au înlocuit niște persoane, față de care nu le convenea lor să exprime o atitudine pozitivă (față de toți) cu niște lucruri vagi și inerte care nu-i incomodează: “în toate și peste toate”.

“Luați seama să nu răsplătească cineva cuiva răul cu rău, ci totdeauna să urmați cele bune unul față de altul și față de toți.” ( 1 Tes. 5, 15)
“...ca nu cumva careva să răsplătească cuiva răul cu rău, și numai cele bune să fie ținute, și unul față cu altul în fața lumii, care privește peste cei ce sunt biserică a lui Iisus Hristos,...” (CLD, 07-04-2010)

Aici modificarea este de o subtilitate șocantă. Cele bune nu mai sunt urmate față de toți, ci în fața lumii. Aparent sunt cam aceleași cuvinte, dar în realitate sensurile diferă radical. Una este să spui “față de...” și alta este să spui “în fața...”. Lumea devine, printr-un joc subtil de vocabule, din beneficiar deplin al binelui, un simplu spectator la binele altora. Ea doar privește acum spre cei care sunt “biserică a lui Iisus Hristos” (pucioșii, bineînțeles!) și se miră. Pucioșii adaugă aici o explicație amplă, ca să înțeleagă oricine că Pavel proorocea tesalonicenilor despre ei, despre pucioși, cei care sunt singura “biserică a lui Iisus Hristos”. Cât depre cei din lume, mesajul pentru ei este subtil, dar destul de limpede: “Vreți și voi să aveți parte de cele bune? Veniți la noi în biserica lui Iisus Hristos și numai așa le veți avea”.

“Bucurați-vă pururea. Rugați-vă neîncetat. Dați mulțumire pentru toate, căci aceasta este voia lui Dumnezeu, întru Hristos Iisus, pentru voi.” ( 1 Tes. 5, 16-18)
“...iar mulțumirea pentru toate să nu lipsească dinaintea Domnului,...” (CLD, 07-04-2010)

“Duhul să nu-l stingeți.” ( 1 Tes. 5, 19)
“...căci Duhul Sfânt trebuie să stea arzând,...” (CLD, 07-04-2010)

“Proorociile să nu le disprețuiți.” ( 1 Tes. 5, 20)
“...ca nu cumva să fie scoborâtă lucrarea proorociei, lucrarea bisericii...” (CLD, 07-04-2010)

“Toate să le încercați; țineți ce este bine; Feriți-vă de orice înfățișare a răului.” ( 1 Tes. 5, 22)
“...pentru cele bune în toate față de orice înfățișare a răului». Amin.” (CLD, 07-04-2010)

Acum se înțelege mai bine de ce liderii pucioși au impus în slujbele lor fasificarea Sfintei Tradiții, prin schimbarea formulei “Pace, tuturor!”, pe care o rostesc preoții, cu formula “Pace vouă!”. De asemenea, ectenia “Pentru pacea a toată lumea... Domnului să ne rugăm!” a dispărut din slujbele lor. Pucioșii nu suportă ideea să se roage pentru lume și pentru toți de-a valma, drepți și păcătoși. Pucioșii se roagă numai ei pentru ei. Preoții lor le urează pace adepților lor și numai lor, iar lumea nu-i mai interesează ( deși au și ei conturi în băncile lumii și se folosesc în mod curent de banii lumii, de serviciile lumii de telefonie fixă și mobilă, de la lume se îmbracă și se încalță, de la lume se aprovizionează cu curent electric, cu gaz metan, benzină și motorină). Biserica lor este însă (conceptual vorbind) atât de separată de lume, încât nici nu se mai roagă pentru lume. Aceasta este culmea egocentrismului și megalomaniei pucioșești, care cred că ei sunt Buricul Autonom al Pământului, dar în realitate sunt și ei total dependenți de “lume” și de “bogățiile” ei.

Liderii pucioși, vorbind în numele unui dumnezeu imaginar, “Dumnezeul de la Pucioasa”, se legitimează pe ei înșiși ca “trâmbițe” și “prooroci” apocaliptici, dar se și lamentează că aproape nimeni nu-i crede și nu-i urmează. “Dumnezeul de la Pucioasa” nu mai știe ce să facă pentru a-i atrage pe cât mai mulți la “cuvântul buneivestiri” care curge din “izvorul proorocesc” de la Pucioasa, și de aceea inventează “proorocii” biblice măsluite care-l justifică. Una dintre ele este aceea că “cetatea fără prooroc se va nărui” dar “și cea cu mulți prooroci nu va avea o soartă mai bună”. Adicătelea, e mare nevoie ca mereu să fie peste biserică doar un singur prooroc, unul și bun: el să proorocească, el să povățuiască, el să conducă, el să taie și să spânzure. Or, numai la Pucioasa se mai găsește un asemenea “prooroc”, care mai este și “proorociță” pe deasupra. Bisericile oficiale nu mai au de mult prooroci, ele pretinzând că le este de ajuns Scriptura, Tradiția și asistența nevăzută a Duhului Sfânt. Deci, după părerea pucioșilor, soarta lor care le paște (cam de multișor, dar... nu aduce anul ce aduce ceasul!) este prăbușirea. Sectele celelalte, dimpotrivă, au inflație de prooroci și de “vorbitori în limbi”, dar și ele sunt menite să aibă aceeași soartă: prăbușirea. Va rămâne doar Biserica Noul Ierusalim, singura sectă care îndeplinește condiția fabricată de liderii pucioși.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Fenomenul Posaga poster Exorcismul 13 13.01.2015 14:22:59
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti geo.nektarios Secte si culte 3 01.04.2011 17:38:21
mesaj de la noul ierusalim anaana71 Secte si culte 417 31.01.2011 15:31:40