![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Pai faptul ca ii mangaie pe crestet, nu inseamna ca sunt parinti buni...si stiu ce educatie sa dea. Copii care nu stau locului au existat absolut dintotdeauna...iar in ceea ce priveste comportamentul la ore am mai spus, unii fac de toate in timpul unor ore...si nu le poate fi captata atentia sub nicio forma...in timp ce la alte ore, unde profesorul stie cum sa ii tina pe toti ca la armata...stau smirna, ori un copil bolnav...ar trebui sa nu stie ce e cu el, si sa nu poata face diferenta intre comportamentul unui om, si al altuia...ci sa fie el, indiferent de situatie.
__________________
Doamne ajuta-ne si ai mila de noi pacatosii! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Copiii cu ADHD se comporta la fel la toate orele. Cei despre care amintesti tu, sigur nu sunt cu ADHD, ci au intr-adevar probleme de educatie. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Si exact aceiasi elevi, care se catarau pe pervazul ferestrei, se gataiau in ore, udau buretul de pe scaunul profesorului ( ![]() ![]()
__________________
Doamne ajuta-ne si ai mila de noi pacatosii! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Am adresat o intrebare, observ ca e la moda aceasta afectiune ADHD...dar pe mine m-au deranjat dintotdeauna copii molai, care stau asa in banca si misca pleoapele cu incetinitorul...si nu se pot concentra, nu invata...si nu pot raspunde la intrebari.
Pentru astia nu trebuie tratament, numai pentru ceilalti? E valabila aceasta afectiune si in cazul fetelor, pentru ca am impresia ca ii caracterizeaza mai mult pe baieti?...ori unii baieti nu devin asa in timpul scolii, ci sunt asa de cum incep sa se miste, iar parintii trebuie sa stea cu ochii pe ei ca pe butelie...
__________________
Doamne ajuta-ne si ai mila de noi pacatosii! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Acestia sunt abordati altfel, evident ca si ei trebuiesc ajutati, MAREA diferenta fiind faptul ca cu ACESTIA se poate lucra, nefiind nevoie sa-i culegi de pe pereti, sa-i scoti din dulapuri, de sub banci si sa-i fugaresti pe coridoare asa cum faci cu cei afectati de ADD.
|
|