Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1731  
Vechi 21.04.2010, 12:43:38
Dumitru73's Avatar
Dumitru73 Dumitru73 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 26.02.2010
Locație: București
Mesaje: 5.788
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Erethorn Vezi mesajul
Imi cer scuze ca ma bag in afacerile interne ale ortodoxiei, dar:

Si-a pus cineva problema daca acest user, vsovi sau cum l-o chema, nu are oarecari probleme de natura psihica (probleme pe care natura si modalitatea mesajelor sale le sugereaza destul de limpede) ?

Pentru ca in acest caz, ceea ce ii este lui necesar nu sunt argumente teologice sau eclesiologice pe forumuri, ci mai degraba ajutor de specialitate....
Cred ca si-au pus mai multi. Uita-te cata lume e interesata de ce scrie el si o sa-ti dai seama.
  #1732  
Vechi 21.04.2010, 14:47:44
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit MM și falsul grosolan care o stăpânește cântând la trombon (II)

mariamargareta
193. Un fals grosolan colportat de tromboniștii pucioși de la Noul Ierusalim (II)
Răspuns:
193. Un fals grosolan colportat de trombonistele savante profesoare la școala de corecțiuniune (II)

MM:
Verginica anunță oficial că după ea va urma Domnul, care va fi “a șaptea trâmbiță”:
Răspuns:
Pisikaa lui nenia anunță oficial că după ea va urma una din savantele trombonsite, care va fi al șapseșapselia trombon:

Citat dat de MM:
“Intră, Verginico, și sună din trâmbiță și întocmește-ți cartea cea pentru cetatea ta. Tu ești dintre sfinți, și ești cu sfinții în sobor de sărbătoare pentru ziua când te-am așezat de-a dreapta Mea întru cele cerești. Intră, tată. Binecuvântată să-ți fie intrarea ta cu cuvântul în casa ta și în cetatea ta de unde Eu am venit și te-am luat ca să fii în cer. Se încheie cartea mărturiilor pentru cetățile poporului Meu și al tău. Intră, tată, căci necredința lor nu este piedică pentru cuvântul Meu. Eu sunt Cel ce pot tot ce voiesc Eu. Amin.
– Doamne, am intrat și sun, că Tu mi-ai fost cale de intrare. Amin. Facă-se voia Ta precum în cer, Doamne.
Amin, amin zic vouă: eu sunt trâmbița lui Dumnezeu, iar după această trâmbiță sună Domnul, cea de a șaptea trâmbiță. Amin, amin, amin. (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 13 decembrie 1997)

Răspuns citat dat de nenia:
Intră, Pisikăă, și urlă din trombon și întocmește-ți cărțile de joc cele pentru cazinoul tău. Tu ești dintre savantele de renume mondial, și ești cu savanții în cârdășie de distracție pentru ziua când te-am așezat de-a dreapta lui nenia întru cele gLumești. Intră, pisoiaș. Vicleană să-ți fie intrarea ta cu trombonul în cazinoul tău și în tomberonul tău de unde ai venit și te-am luat ca să fii în consiliul de administrație al cazinoului. Se încheie socoteala banilor pentru cazinourile neamului vostru. Intră, pisoiaș, căci lăcomia lor nu este profitabilă pentru voi. Eu sunt nenia și pot tot ce voiește tanti grijania.
– Aristocratule, am intrat și trombonesc, că tu mi-ai fost nene de viclenie și fățărnicie. Facă-se voia lui tanti grijania. Zic vouă: eu sunt pisikaa trombonistă a lui Nenia, iar după această pisikăă sună savantele, cea de a șapseșapsea trombonistă. (citat din cartea de tarot a lui nenia)

MM:
Confirmarea “din cer” întârzie să apară, dar apare până la urmă: “Domnul” Pucioasei este Al Șaptelea Înger, adică “Trâmbița a Șaptea” care sună din ultima trâmbiță:
Răspuns:
Confirmarea din zaț nu întîrzie să apară, dar nu apare până la urmă: Duduițele sunt Al Șapsesapselea trombonist, adică “Trombonista a Șapseșapsea” care urlă din ultimul trombon:

Citat dat de MM:
– O, Verginico, așa vom lucra, și vom grăi despre sfinți și vom spune că sfințenia din om este vederea care vede pe Dumnezeu din om și în om. O, Verginico, e mare ziua de serbare a sfinților, că tu încununezi cu slava venirii Mele a doua oară de lângă Tatăl sărbătoarea cea mare a tuturor sfinților Mei, și ești purtată de sfinți cu multă iubire, că ai fost trâmbița din care Eu am sunat mai înainte de venirea Mea, că Eu sunt cea de a șaptea trâmbiță, și așa se cheamă venirea Mea, se cheamă trâmbițarea celui de al șaptelea înger, și am scos deasupra cartea Mea cu tine, că am putut să fac aceasta, după cum am proorocit în vremea Mea cu tine că voi împlini așa. Și iată, am împlinit prin cei mai mici, căci scris este în Scripturile cuvântului Meu cel de acum două mii de ani: "Mulți din cei dintâi vor fi cei de pe urmă, și cei de pe urmă vor fi cei dintâi". Amin. (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 22 iunie 2003)

Răspuns citat după nenia:
– O, Pisikăă, așa vom munci, și vom născoci despre clienți și vom spune că păcătoșenia din om este vederea care vede banul din om și în om. O, pisikăă, e mare ziua de distracție a bogătașilor, că tu înveninezi cu otrava venirii fericirii mândriei a doua oară de lângă torționari și dictatori distracția cea mare a tuturor aristocraților, și ești purtată de vrăjeli cu multă fățărnicie, că ai fost trombonista din care au zornăit monedele mai înainte de deschiderea cazinoului, că eu sunt cel mai mare trombonist, și așa se cheamă munca mea, se cheamă tromboneala celui mai mare trombonist, și am scos deasupra distracția mea cu tine, că am putut să fac aceasta, după cum a vrut grijania în vremea mea cu tine că voi împlini așa. Și iată, am împlinit prin cei mai lacomi, căci scris este în cartea de tarot și iese și în zaț de cafia: "Mulți din cei dintâi vor fi cei dintâi, și cei de pe urmă vor fi cei de pe urmă"(citat din cartea de tarot a lui nenia)

MM:
Pucioșii au intrat fără să vrea într-o încurcătură istorică.
Răspuns:
Savantele au intrat fără să vrea într-o încurcătură istorică.

MM:
Dorind să conexeze forțat inovația eretică “Domnul este al șaptelea înger” cu “poroorocia” Mihaelei, au fost nevoiți s-o scoată din cartea de istorie a pucioșilor pe lelica Maria, cea care “trâmbițase” și ea ani buni, între 1982 și 1994.
Răspuns:
Dorind savantele să conexeze forțat inovația eretică “Tronbonul este al șapseșapselea trombon” cu poroorocia lui tanti grijania, au fost nevoite s-o scoată din cartea de tarot a istoriei pe lelica Pisikaa, cea care trombonise și ea ani buni, între 1947 și 1989.

MM:
Dar cum acest lucru nu se putea, au inventat o altă minciună: lelica Maria n-a fost “trâmbiță”, ci o simplă “punte de trecere” între Verginica și Mihaela.
Răspuns:
Dar cum acest lucru nu se putea, au inventat un alt „adevăr”: lelica Pisikaa n-a fost trombon, ci o simplă is-coadă de trecere între tanti grijania și savantele ghicitoare în zaț de cafia.

MM:
Adică, lelica Maria a fost ... maica nimeni, dar ce a rămas de la ea este tot... “Cuvântul lui Dumnezeu”.
Răspuns:
Adică, lelica Pisikaa a fost ... neica nimeni, dar ce a rămas de la ia este tot... Trombon pentru Tronbon din cartia de tarot a lui tanti grijania.

continuarea mai jos

Last edited by vsovivi; 21.04.2010 at 14:56:26.
  #1733  
Vechi 21.04.2010, 14:58:04
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit Continuare, MM și falsul grosolan care o stăpânește cântând la trombon (II)

MM:
Este această paradigmă pucioasă (“Domnul este Al Șaptelea Înger”) confirmată de Sfânta Scriptură?
Răspuns:
Este această paradigmă lingvistă (“trombonul este al șapseșapselea tronbon”) confirmată de cartea de tarot și de zațul de cafia?

MM:
Biblia nu vorbește despre cele șapte “trâmbițe” ca despre niște persoane vii, ci ca despre niște obiecte inerte, purtate și folosite de îngeri.
Răspuns:
Cartia de tarot nu vorbește despre cele șapte tromboane ca despre niște persoane vii, ci ca despre niște obiecte inerte, purtate și folosite de savanți și aristocrați și de ereți și pisisici.

MM:
Îngerii poartă trâmbițele, deci al șaptelea înger pe care pucioșii îl identifică la modul metaforic și butaforic ca “a șaptea trâmbiță apocaliptică” nu poate fi Domnul!
Răspuns:
Aristocrații poartă tromboanele, deci al șapseșapselea savant pe care lacomii îl identifică la modul metaforic și butaforic ca “al șapseșapselea trombon apocaliptic” nu poate fi altul decât tronbonul!

MM:
Altminteri Biblia n-ar fi vorbit în mod limpede despre șapte îngeri trâmbițași, ci ar fi specificat concret că sunt numai șase, iar după ei vine al șaptelea trâmbițaș, care este Domnul:
Răspuns:
Altminteri cartea de tarot n-ar fi vorbit în mod limpede prin zațul de cafia despre șapseșapse savante de renume mondial, tromboniste, ci ar fi specificat concret că sunt numai șase, iar după ei vine al șapseșapselea trombonist, care este tronbonul:

Citat dat de MM:
“Și când Mielul a deschis pecetea a șaptea, s-a făcut tăcere în cer, ca la o jumătate de ceas. Și am văzut pe cei șapte îngeri, care stau înaintea lui Dumnezeu și li s-a dat lor șapte trâmbițe. [...] Iar cei șapte îngeri, care aveau cele șapte trâmbițe, s-au gătit ca să trâmbițeze.” (Apoc. 8, 1-2,6)

“Și a trâmbițat întâiul înger, și s-a pornit grindină și foc amestecat cu sânge [...].”(Apoc. 8,7)

“A trâmbițat, apoi, al doilea înger, și ca un munte mare arzând în flăcări s-a prăbușit în mare [...]” (Apoc. 8,8)

“Și a trâmbițat al treilea înger, și a căzut din cer o stea uriașă, [...]” (Apoc. 8, 10)

“ Și a trâmbițat al patrulea înger; și a fost lovită a treia parte din soare, și a treia parte din lună, și a treia parte din stele, [...]” (Apoc. 8, 12)

“Și a trâmbițat al cincilea înger, și am văzut o stea căzută din cer pe pământ și i s-a dat cheia fântânii adâncului.” (Apoc. 9, 1)

“ Și a trâmbițat al șaselea înger. Și am auzit un glas, [...]” (Apoc. 9, 13)

“ Și a trâmbițat al șaptelea înger și s-au pornit, în cer, glasuri puternice [...]” (Apoc. 11, 15)

Răspuns citat din nenia:
Și când s-a rupt pisikaa neagră a savantelor în două și eretele s-a izbit de stâlpul de telegraf, s-a făcut gălăgie și hărmălaie multe ceasuri și toți savanții aristocrați s-au dat peste cap și s-au preschimbat în șoricei și șobolani că nu au mai avut bani. I-au pierdut la ruleta rusească, aia comunistă.

MM:
Textul Biblic identifică limpede personajele și succesiunea lor.
Răspuns:
Cartea de tarot și zațul de cafia identifică limpede personajele și succesiunea lor.

MM:
Mai întîi este Mielul (deci Domnul) care desface a șaptea pecete.
Răspuns:
Mai întîi este nenia (deci nenia) care desface a șapseșapsia șampanie.

MM:
După o jumătate de ceas apar șapte îngeri care “stau înaintea lui Dumnezeu”, deci în fața Domnului.
Răspuns:
După zile și nopți de coșmar apar șapseșapse savanți care stau înaintea lui nenia, deci în fața tronbonului.

MM:
Este imposibil ca unul dintre îngerii care stau în fața Domnului să fie în același timp “Însuși Domnul” .
Răspuns:
Este imposibil ca unul dintre aristocrații care stau în fața tronbonului să fie în același timp însuși trombonul.

MM:
Ei sunt niște executanți ai Domnului, căci de aceea se spune că “li s-a dat lor șapte trâmbițe”.
Răspuns:
Ei sunt niște executanți ai lui nenia, căci de aceea se spune că li s-a dat lor șapseșapse tromboniste savante.

MM:
Dacă al șaptelea înger era Însuși Domnul”, înseamnă că și Lui i s-a dat o trâmbiță ca să trâmbițeze din ea.
Răspuns:
Dacă al șapseșapselea trombonist era însuși trombonul tronbonului, înseamnă că și lui i s-a dat un trombon ca să trombonească din el.

MM:
Cine I-a dat Lui trâmbiță, cine L-a făcut pe Domnul un simplu executant?
Răspuns:
Cine i-a dat lui trombonul, cine l-a făcut pe Tronbon un simplu executant?

MM:
S-a ajuns la o aberație pucioasă pentru care nu se poate găsi niciun răspuns.
Răspuns:
Nenia. Că pe tanti grijania a trimis-o să îngroape pisikaa ruptă-n figuri și pe eretele ce a făcut comoție cerebrală, ruptura de bază craniană, și a murit și el aflat în cădere liberă... cât era stâlpul de lung, de telegraf.

MM:
Identificarea celui de al șaptelea înger care sună din trâmbiță cu “Însuși Domnul” de către tromboniștii de la Pucioasa ar fi doar o gravă eroare teologică, dacă n-ar fi un fals meșteșugit și interesat, care să justifice succesiunea de prooroci mincinoși de la Pucioasa.
Răspuns:
Identificarea celui de al șapseșapselea trombonist care urlă ca din surlă din trombon cu însuși trombonul tronbonului de către tromboniștii de la Furioasa și Ofticoasa ar fi doar o gravă eroare pisikaaologică, dacă n-ar fi un fals meșteșugit și interesat, care să justifice succesiunea de aristocrați ofticoși la consiliul de administrație al cazinoului cu burdel, al lui nenia cu gLumea lui cu tot.

Last edited by vsovivi; 21.04.2010 at 15:05:52.
  #1734  
Vechi 21.04.2010, 17:49:02
FiulRisipitor's Avatar
FiulRisipitor FiulRisipitor is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 05.08.2009
Locație: Germania
Religia: Ortodox
Mesaje: 657
Trimite un mesaj prin Yahoo pentru FiulRisipitor
Implicit

tare multa curatenie au de facut aministratorii forumului dupa mesajele lui vsovivi... sau postate de clonele lui....
Spunea cineva ca adeptii Puciosi sufera de dubla/multipla personalitate. Se pare ca e adevarat.
Doamne ajuta-i!
  #1735  
Vechi 21.04.2010, 19:09:18
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

194. Iubirea de Dumnezeu și iubirea pentru Dumnezeu (I)


Învățăturile de la Pucioasa, fiind învățături omenești și nu de la Dumnezeu așa cum pretind pucioșii, suferă imperfecțiunile oamenilor: inconscvențe, limbuții, contradicții, redundanțe, bâlbâieli, rectificări și, mai ales... uitarea. Căci și uitarea e scrisă în legile omenești.

Dacă ar fi de la Dumnezeu, aceste învățături n-ar uita de la mână pân’ la gură unele precepte stabilite tot de autorii lor, oamenii. Bunăoară, astăzi ereticii de la Pucioasa au uitat complet un concept stabilit tot de ei nu cu mulți ani în urmă, care părea înălțător și frumos în aparență: „omul nu trebuie să aibă iubire de Dumnezeu, căci aceasta este o iubire imperfectă care ascunde în ea iubirea de sine, ci iubire pentru Dumnezeu, care este singura iubire ireproșabilă”, căci numai aceasta din urmă este „iubire ca a lui Dumnezeu”.

Iată cum pregăteau încă din 1994 ereticii pucioși Legea „iubirii pentru Dumnezeu” :

“Binecuvântată să vă fie iubirea pentru Dumnezeu, ca să fie ca a lui Dumnezeu iubirea voastră.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 01-05-1994)

Peste un an, ei aduceau Legii un amendament important: “Cei care încă mai fac păcate nu pot fi considerați că au iubire pentru Dumnezeu, chiar dacă ei cred că au iubire de Dumnezeu”:

“Cine se luptă cu păcatul, acela are încă altceva de făcut până ce va face lucrare de iubire pentru Dumnezeu.”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 07-05-1995)

Dar ce însemna de fapt, la modul concret, “iubirea pentru Dumnezeu” la liderii pucioși?
Ea însemna ca admiratorii și adepții să-și vândă averile și să aducă apoi câștigul la picioarele liderilor pucioși, ca un dar făcut “în numele Domnului”. Iar “Domnul” de la Pucioasa va rosti îndată un “Cuvânt” proaspăt și le va mulțumi mieros celor care tocmai și-au vândut casa sau și-au jertfit agoniseala și apoi câștigul obținut l-au dăruit “copiilor Domnului” de la Pucioasa.

Iată un exemplu de “iubire pentru Dumnezeu”, elogiat imediat printr-un “Cuvânt” Pucios de mulțumire. Este vorba de doi soți, Ioan (Ninel) și Daniela (soți erau pe vremea aceea, căci apoi s-au despărțit, deoarece soția a îmbrățișat total preceptele sectei, iar soțul a rămas reticent la ele – adică ortodox) care, impresionați de “nevoile” și “greutățile” sectei, au renunțat de bună voie la nevoile și aspirațiile lor. Adunaseră și ei bani să cumpere o mașină străină, dar n-au mai cumpărat mașina. De toți banii (mii de euro) au cumpărat zeci de icoane făcute de pucioși, ca să “ajute” în acest fel obștea de la Pucioasa. Îndată liderii pucioși le-au făcut cadou un “Cuvânt” de mulțumire "de la Domnul", în care se elogiază gestul celor doi soțiori blânzi ca porumbeii, dar înțelepți ca guguștiucii, care I-au șters “Domnului” de la Pucioasa sudoarea de pe frunte cu batista (citește punga) lor :

“O, Verginico, Eu văd că Mă lași pe Mine să grăiesc cu inimioarele cele dulci care M-au aflat trudind și Mi-au întins mâna lor (Ioan și Daniela, n.r.). [...]doi soțiori, care s-au făcut soții Mei, așa cum apostolii Mei aveau soți care ajutau lucrarea Mea [...]vă mulțumesc cu cuvântul, căci [...]ați scos batista și Mi-ați șters și Îmi ștergeți sudoarea, [...]” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 12-02-1997. Notă: paranteza explicativă aparține liderilor pucioși, care se și semnează cifrat: n.r.)

Dar îndată cei doi stră-strănepoți ai lui Mecena sunt atenționați ca nu cumva să le treacă prin minte vreodată că pe liderii pucioși i-au ajutat, dându-le bănuții lor, ci pe însuși Dumnezeu L-au ajutat, căci liderii pucioși nu sunt altcineva decât “copiii cei mici, dar teoforii cei mari – purtători de Dumnezeu pe pământ”. Iar “Dumnezeul” Pucioasei îi va ajuta și El pe cei doi soțiori care acum Îl ajută pe El și pe Fiii Lui (liderii pucioși, adică), fiindcă așa-i frumos, să fie echitate și reciprocitate: îi va ajuta din plin... dar... nu nu nu!... nu pentru niscaiva nevoi personale...nu! Asta nu! Ci doar atât și numai ca acest gest frumos și generos să nu rămână singular, ci să repete cât mai des (adicătelea, “vă ajut...ca să Mă mai ajutați și altădată... pe Mine și pe Fiii Mei care Mă țin în brațe... și ca să faceți cale bătătorită ajutorului vostru....”):

Nu pe copiii Mei cei mici îi ajutați, ci pe Mine Mă ajutați, că Eu ies în căile voastre ca să vă ajut și ca să Mă ajutați, și fac cale ajutorului cel pentru Mine și pentru fiii care Mă poartă pe Mine pe pământ.[...]” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 12-02-1997)

Ei bine, ce au făcut acești doi soțiori iubiți, Ioan M. și Daniela M., tocmai asta înseamnă adevărata “iubire pentru Dumnezeu”, căci acești creștini se pare că din fire au fost plămădiți să fie iubitori ca porumbeii (și, desigur, blânzi ca guguștiucii) și să nu primescă nimic în schimb în afară de vorbe goale:

“Voi, din fire sunteți plămădiți să fiți iubire pentru Dumnezeu.” [...](citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 12-02-1997)

Cei doi “guguștiuci” sunt apoi lingușiți ca doi rândunei, iar soțiorul cel cu finanțele (soția lui nu era pe atunci angajată în câmpul muncii, dar ei trăiau așa cum puteau, din salariul lui de director de firmă în construcții) este lăudat pentru mărinimia lui, dar ușor “mustrat” și “tras de urechiușe” că a venit așa de târziu cu ajutorul lui bănesc căci, până la el, crucea pucioșilor a fost grea, grea de dus, fără infuzie de capital din afară, iar liderii lor (“Fiii Domnului”) erau mici și plăpânzi sub cruce și aveau mâinile și poala și buzunarele goale, singura lor avere fiind Cuvântul Pucios, pe care-l rumegau ei cu sârg, dar care se pare că nu prea le ajungea ca să le țină la toți de foame. Rândunelul Ninel va fi ajutat de acum din plin, în semn de reciprocitate și de dragoste creștinească: va fi ajutat din plin... dar... nu nu nu!... nu pentru nevoile lui, sau ale soțioarei lui...nu! Asta nu! Ci doar atât și numai “atât cât va voi el să se dăruiască lucrăturii de la Pucioasa din zilele acestea” (mai precis, era vorba de anul 1997, pe când se punea la cale această trampă reciproc avantajoasă). În plus, Ninel va mai fi de acum încolo și consiliat cu sfat bun de către liderii pucioși, care sunt “fiii lui Dumnezeul de la Pucioasa”, căci cuvântul lor este totodată și cuvântul Dumnezeului lor, și vițăvercea:

"O, inimioară de rândunică, am auzit cuvântul tău și l-am scris în cer, și te voi numi rândunică. Numele tău este Ioan, și tu ești un rândunel, și Eu n-aș voi să te supăr cu nimic, și fiii Mei cei mici se sfiesc în fața iubirii tale, că tu ți-ai băgat grumazul sub crucea Mea cea de pe pământ ca să Mi-o duci, și îți văd iubirea cât e de multă, și te voi ajuta atât cât vrei tu să te dăruiești lucrului Meu din zilele acestea. O, unde ai fost până acum? Crucea Mea a fost mereu grea în lucrarea Mea. O, de câte ori am stat pe loc cu ea că n-aveam cu cine s-o duc! De mult aș fi pornit cu ea prin lume, dar n-am avut putere singur, căci copiii Mei sunt mici, sunt cu mâinile goale și n-au decât cuvântul Meu. Ce să-ți dau ca să-ți răsplătesc mila ta de Mine și de fiii cuvântului Meu? O, îți dau sfat bun pentru tine și pentru Mine, și te voi sfătui prin fiii Mei, căci ei sunt cuvântul Meu [...]" (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 12-02-1997)

Last edited by mariamargareta; 27.04.2010 at 00:16:30.
  #1736  
Vechi 21.04.2010, 19:22:07
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

194. Iubirea de Dumnezeu și iubirea pentru Dumnezeu (II)

De acum încolo, Ninel “Rândunel” nu va mai avea voie să ia sfat sau îndemn sau învățătură nici de la părinți, nici de la prieteni, nici de la duhovnicul lui, ci numai și numai de la liderii pucioși, “Fiii Dumnezeului de la Pucioasa”. Ei, și numai ei, ca depozitari ai adevărului absolut, îi vor spune lui Ioan “Rândunel” ce și cum, dar mai ales unde: ce să facă și cum să investească și mai ales unde să depună (“icrele”). Cum cei doi soțiori nu aveau copiii, acesta este considerat un avantaj, o fericire pentru ei, pentru că așa nu vor mai fi nevoiți să rupă de la gura copiilor. Ferice lor și ferice și pentru “Dumnezeul” Pucios, ferice Lui că Ioan și Daniela n-au făcut copii, căci așa nu va avea El concurență în copiii celor doi “rândunei”, iar “rânduneii” nu vor mai trebui să împartă în două ceea ce au, ci își pot canaliza energia și finanțele într-o singură direcție, direcția cea bună. Numai să se ferească ei de preoții din BOR și de fariseii de pretutindeni, ca nu cumva ăștia (în necredința lor față de “lucrarea” minunată a “Cuvântului” de la Pucioasa) să le deschidă lor mintea și să le arate că au fost și păcăliți, și cu banii luați și cu ochii (ochii dracului!) scoși (de prin buzunare). Că ar fi păcat să gândească așa, păcat împotriva “Duhului Sfânt” dela Pucioasa, păcat greu și pucios care nu se iartă în veac și în vecii vecilor:

“Să iei de la Mine. De la nimeni să nu iei decât de la Mine, că Eu sunt blând și smerit cu inima. Ferice vouă că n-ați născut copii. Ferice celor cu mâinile nelegate. O, ferice Mie că n-aveți voi copii, dar am Eu, și v-am dat să aveți ce am Eu, și iată, vă dau din casa Mea ca să aveți lucru cu mângâiere și cu folos de viață și de veșnicie cu Mine. Ferice vouă că v-ați lăsat găsiți de Mine, și când v-am găsit M-ați cunoscut că Eu sunt Dumnezeu cuvânt pe pământ. Să fiți înțelepți cu credința, să fiți ca Avraam în credință. Feriți-vă de necredința preoților și a fariseilor, căci ca ei nimeni nu poate face mai bine și mai întreg păcatul împotriva Duhului Sfânt, Care întregește în vremea aceasta lucrarea Treimii Dumnezeiești peste oameni. Lucrarea cuvântului Meu este Duhul Sfânt al Treimii Dumnezeiești.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 12-02-1997)

Astăzi, epilogul acestei “faceri de bine” este trist ca o durere de mamă.
Cei doi “rândunei”, care s-au purtat atunci ca doi guguștiuci galeși și mult milosârzi, au divorțat din motive de nepotrivire confesională. Ea s-a dus cu pucioșii, iar el a rămas cu ortodocșii. Liderii pucioși l-au mai curtat ani de-a rândul pe Ninel “Rândunel”, încercând să-l apropie de ei, dar n-au reușit. Au reușind doar să-i moaie încă o dată inima și să-i mai ciupească o “sponsorizare” de câteva mii de euro, cu care și-au construit structura metalică a cortului gigant de la Glodeni, sub care pucioșii au organizat ani de-a rândul așa-zisele “Festivale ale Creștinătății Rromânești”. Falimentul acestor adunături rurale cu tobe, alămuri și comedii de cabotini, numite pompos “festivale”, care nu se mai organizează de câțiva ani încoace, este explicat prin eșecul propagandistic și artificialitatea lor, dar mai ales prin faptul că sponsori găgăuzi (dar cu dare de mână) ca Ioan-Ninel “Rândunel” au fost din ce în ce mai puțini.
După ani de zile, “Rândunica” și-a dat seama de înșelăciunea liderilor pucioși, spunându-le cu adâncă durere în față “Sunteți niște oameni răi!”, dar era prea târziu pentru a-și repara și stricăciunea din familie: “Rândunelul” își refăcuse între timp viața și iubirea pierdută a tinereții, deci nu mai era disponibil pentru ea. Singura alinare pe care a găsit-o “Rândunica” a fost întoarcerea ei în familia Ortodoxiei din care plecase cu ani în urmă, amăgită fiind de părelnica “șfințenie” pucioșească.

Iar Dumnezeul Pucioasei i-a uitat definitiv pe cei doi “rândunei” darnici, și nu le-a mai trimis niciun “Cuvânt” de dragoste sau de reconciliere de atunci încoace, de parcă nici n-ar fi fost. Dar, dacă n-ar fi, nu s-ar povesti.

Exemplul culant al lui Ionel “Rândunel” n-a fost urmat de prea mulți românași. Totuși, Dumnezeul Pucioasei n-a încetat să-i curteze la grămadă, cerându-le cu entuziasm să facă gesturi de “iubire pentru El” , plecând de la premisa optimistă că “nu se știe de unde sare iepurele, sau răsare guguștiucul”:

“Din inima Mea rup și îți dau să mănânci hrană mestecată, hrană gustoasă, ca să fii tu gustul Meu cel dulce și ca să ai iubire pentru Mine, copilule român.”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 05-04-1998)

“Să-L ia omul pe Dumnezeu în el, căci Dumnezeu este iubire, iar omul să facă tot așa, să se facă iubire pentru Dumnezeu, să-L iubească omul pe Dumnezeu. Amin, amin, amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 08-11-1999)

Anul 2001 a însemnat apoteoza teoretizării unei pretinse superiorități a “iubirii pentru Dumnezeu” față de “iubirea de Dumnezeu” :

“Fericit este cel ce știe să iubească acest cuvânt: iubirea pentru Dumnezeu.
Iubirea de Dumnezeu o au mulți în felul lor și după măsura lor, dar iubirea pentru Dumnezeu e floare rară, fiilor copii. Iată cât se iubește omul pe sine! Toată iubirea și-o păstrează pentru el omul. Chiar și iubirea de Dumnezeu, tot lui și-o dă, căci omul dă să se folosească de Dumnezeu în nevoile lui omenești și trupești. Când M-am apropiat de slăbănogul care aștepta lângă apa vindecării, l-am întrebat dacă voiește să se vindece, și el s-a plâns că n-are cine să-l ajute pentru vindecare. Nimeni nu se uita la el ca să-i facă bine. Nimeni, fiilor, nimeni. Și dacă l-am ajutat Eu, el s-a așezat în iubire pentru Mine și M-a mărturisit după ce Eu i-am spus cine sunt, și i-am spus să nu mai păcătuiască apoi, ca să nu-i fie iarăși mai rău pentru păcat.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 06-05-2001)

“Dumnezeul” Pucioasei e nemulțumit că nu există reciprocitate la câștig între El și om, și asta nu mai e iubire pentru Dumnezeu. Omul, indiferent dacă este bun sau rău, tot ia și iar ia de la Dumnezeu, de 7000 de ani încoace, fără să vină cu nimic la schimb; iar “Dumnezeu”, fiind sfios din fire, nu îndrăznește să ia nimic de la om și astfel, iată cum El Se păgubește, căci omul își tot ia iubire de la “Dumnezeu” și “Dumnezeu” sărăcește în iubire:

“O, este mare lucrare să vină pe pământ iubirea pentru Dumnezeu. Această hărnicie pentru ascultarea de acest cuvânt este cea mai frumoasă lucrare pe care o poate zidi omul între pământ și cer. Eu am avut sfială înaintea Tatălui și când l-am zidit pe om, și când i-am dat din Mine, și când l-am păstorit, și când l-am vindecat, și când l-am mângâiat, și când l-am dojenit, și când l-am iubit. Dar omul când Mă iubește, nu știe să aibă sfială, și își ia iubire de la Mine, și de aceea Mă iubește. Dar ca să aibă el iubire multă pentru Mine, ba. Iar Eu stau sfios de șapte mii de ani în slujba omului și îi dau din cer, și ia și cel bun și cel rău, dar Eu nu iau pentru Mine de la om, și ce este al lui nu este al Meu, că e al lui.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 06-05-2001)

Pucioșii dau în scrierile lor un sens literal conceptului de “iubire multă pentru Dumnezeu”. Ei concep mesajul biblic despre iubire în mod exclusivist, ca o “iubire unidirecțională și totală” adică “nimic pentru om, totul pentru Dumnezeu!”. Așadar, nu numai iubirea de sine este blamată de pucioși, ci și iubirea de aproapele (și în special cea pentru rudele de sânge) este considerată un obstacol în fața iubirii autentice pentru Dumnezeu. Interpretarea literală a Bibliei (“Cine nu urăște pe tatăl său și pe mamă și pe femeie și pe copii și pe frați și pe surori, chiar și sufletul său însuși... – v. Luca 14,26) este considerată de pucioși ca o necesitate stringentă, fără a vedea ei că tot Biblia spune că Dumnezeu, Care nu se vede, trebuie iubit prin aproapele, care se vede – fie el și dușman, nu numai rudă de sânge.
  #1737  
Vechi 21.04.2010, 19:29:57
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

194. Iubirea de Dumnezeu și iubirea pentru Dumnezeu (III)

Pucioșii extind apoi conceptul de “iubire unidirecțională” , de la iubire la vindecare: nu este bună “vindecarea pentru om”, din care Dumnezeu nu câștigă nimic, ci e bună “vindecarea pentru Dumnezeu” , Apoi extind acest concept și la milostenie. Nu mai este bună nici milostenia pentru om, prin care este miluit indirect Însuși Dumnezeu, așa cum învață Scriptura (“Adevărat zic vouă, întrucât ați făcut unuia dintr-acești frați ai Mei, prea mici, Mie Mi-ați făcut” – v. Matei, 25, 40) ci este bună milostenia pentru Dumnezeu, milostenie care se aduce “în mod direct” lui Dumnezeu prin miluirea reprezentanților Lui de pe pământ, căci Dumnezeu este reprezentat astăzi pe pământ de către “copiii Lui cei mici, Fiii lui purtători de Cuvânt” (adică, liderii pucioși de la Noul Ierusalim):

“I-aș da omului vindecare, dar i-aș da pentru Mine, nu pentru el. I-aș da ca să am și Eu ceva în el pentru Mine. Omul așteaptă vindecare pentru el. De ce să-i dau dacă nu i-o dau pentru Mine? De ce să-i dau dacă el nu știe să-I dea lui Dumnezeu după ce Dumnezeu îi dă? Omul îi dă omului, și apoi își zice: „Am făcut milostenie”. Așa a învățat omul să-I dea lui Dumnezeu; așa știe el că se dă lui Dumnezeu. Nimeni nu poate să-I dea ceva lui Dumnezeu dacă nu se dă el mai întâi cu totul așa cum v-ați dat voi Mie, copii care aveți cu voi venirea Mea la voi. Iubirea pentru Mine îl face pe om să nu se mai oprească pentru sine nici un strop, ci numai pentru Dumnezeu și la cererea lui Dumnezeu. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 06-05-2001)

Așadar, modelul pucios de milostenie este acela în care creștinul se dă cu totul lui Dumnezeu, adică: își abandonează familia, serviciul, vinde partea lui de avere (casă, teren, mașină, cățel, purcel) și apoi vine și pune agoniseala la picioarele liderilor pucioși, Fiii și Proorocii Domnului de la Pucioasa. Așadar, venirea la Dumnezeu a omului nu se mai face în folosul omului, ci “în folosul lui Dumnezeu”. Pentru aceasta, pucioșii au inventat sintagma “venirea pentru Dumnezeu” în locul celei clasice: “venirea la Dumnezeu”. Iar venirea pentru Dumnezeu și urmarea lui Hristos împlinește în sine iubirea pentru Dumnezeu:

“Mulți ar voi să vină la Mine, dar pentru ei, nu pentru Mine, fiilor. La cererea Mea sunt prea puțini care ar da să vină, dar sunt mulți care dau să vină la cererea lor, la dorința lor. Eu când i-am pețit pe apostoli, M-am dus Eu după ei, iar cei ce vin așa, sunt cei mai iubiți. De ce sunt cei mai iubiți? Pentru că răspund chemării pe care le-o fac Eu pentru Mine ca să le dau slujbă în planul Meu cel de la Tatăl peste pământ. Fericit și iubit și prea iubit este cel ce Mă aude zicându-i: „Vino după Mine!”, și el să vină, că de acela am Eu nevoie, și aceasta este iubirea cea pentru Dumnezeu. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 06-05-2001)

Iubirea pentru Dumnezeu se împlinește la Pucioasa numai atunci când liderii pucioși (fiii lui “Dumnezeu”) își exercită cu zel prerogativele de dregători, ispravnici și supraveghetori ageri peste “poporul” pucios. Poporul pucios trebuie strict dirijat și pus la muncă așa încât toate acareturile, zidurile și zidirile de la Pucioasa să strălucească de frumusețe și de prospețime și de belșug, și așa să-L mărturisească ei pe Dumnezeul lor în fața oamenilor din lume, care vor fi să se mire adânc de cele ce văd:

“O, fiilor, tăria Mea din om se vede dacă este numai atunci când ea se dovedește. O, fiilor care-Mi auziți cuvântul peste Ierusalim și peste pământ! V-am dat să zidiți Ierusalimul. V-am dat să zidiți un popor cu cele de la Mine. Mă uit mereu la această zidire. Tot atât de mult să vă uitați și voi, căci o zidire trebuie mereu înnoită, mereu îngrijită, că altfel ea se strică, fiilor. O casă trebuie mereu întărită, curățată, măturată, lustruită, spălată și stropită cu miresme, ca să-i placă în ea stăpânului. Iubirea pentru Dumnezeu, ea este cea care aduce veșnicie peste toate. Împrospătați cu această mireasmă duhul și trupul și sufletul Ierusalimului Meu din jurul vostru, și pe care Eu îl îngrijesc cu cuvântul vieții veșnice.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 06-05-2001)

De acum înainte, numai pucioșii mai pot avea iubire pentru Dumnezeu, în timp ce “necredincioșii” rămân la stadiul depășit în care doar au impresia că au iubire de Dumnezeu”, în realitate ei având doar iubire de sine:

“O, Ierusalime, să nu te saturi de Dumnezeu. Dau mereu să-i fac gust bun hranei pe care ți-o dau spre ființă. Dau să-ți fie drag s-o mănânci și s-o dorești și s-o iei cu mulțumire, fiule poporul Meu. Tu ești zidirea Mea de azi, și cu tine lucrez la facerea omului. Amin. Și nu uita că Mi-e dor să Mă mărturisești la cei din cer și la cei de pe pământ Dumnezeul tău, Ierusalime. Numai tu ai de Dumnezeu pe Dumnezeul Cel adevărat. Iată, nu pot oamenii să aibă iubire pentru Mine și nu pentru ei. Dar tu învață mereu această mare minune, această măreție pe care o ai tu de la Mine pentru cei ce au iubire pentru Mine și nu pentru ei. Și dacă tu n-ai cunoscut până să fii al Meu iubirea de Dumnezeu, iată, Eu te-am învățat ceea ce este mai mult. Te-am învățat iubirea pentru Dumnezeu, poporul Meu, și prin ea îmi ești tu Mie popor. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 06-05-2001)

Așadar, “iubirea pentru Dumnezeu” este ceva mai mult decât “iubirea de Dumnezeu”, este un salt calitativ atins numai de către creștinii de la Pucioasa, de la care la ei nu se mai poate trece înapoi.

Acum, după ce pregătirea ideologică a fost făcută, se poate trece la sentințe, la maxime, la sintetizarea noii învățături care aduce “facerea din nou a omului”, “nașterea din nou a lumii”. Acum se poate face clar distincția între iubirea de Dumnezeu, și iubirea pentru Dumnezeu. Iar iubirea pentru Dumnezeu o are numai acela care merge neabătut pe calea cea nouă deschisă de către pucioși cu „Cuvântul” lor:

“Cine are iubire de Dumnezeu, se hrănește cu ea și și-o cântă și și-o vestește, dar cine are iubire pentru Dumnezeu, acela și-o jertfește pentru Dumnezeu, la cererea lui Dumnezeu. Amin. Îți dau mereu putere nouă, popor zidit de Dumnezeu, că Eu cu tine am început din nou facerea omului, nașterea din nou a lumii, facerea din nou a toate câte vor fi. Ridică-te mereu ca să poți mereu, ca să mergi mereu, căci cel ce stă jos, acela nu merge, iar cel ce merge la cuvântul Meu, acela a învățat iubirea pentru Dumnezeu. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 06-05-2001)

Liderii pucioși sunt apoi căinați de către Dumnezeul lor pentru “slăbiciunea” lor și pentru că nimeni nu le aduce și lor o mângâiere cât de mică, ci toți caută să-i stoarcă de puteri. Dar ei sunt cei care vor fi învățătorii care vor învăța poporul Legea cea Nouă, adică felul cum trebuie să-L iubească de acum încolo pe Dumnezeu: Poporul să iubească iubirea pentru Dumnezeu, iubindu-și liderii, pe “copilașii trudiți și zdrobiți de griji de la Pucioasa”. Dar nu pentru ei să-i iubească, nici pentru sine, ci pentru Dumnezeu să-i iubească. Numai să-i iubească pe ei, pentru că pentru El îi iubește, dacă îi va iubi cu adevărat:

O, copilași trudiți și zdrobiți sub grijile Mele pe care vi le-am dat să le duceți! Suflu acum, iar suflarea Mea peste voi vă dă haruri noi, și mângâiere vă dă, că pe voi nimeni nu vă mângâie, și cine nu știe să caute la Mine, acela caută la voi, iar voi sunteți plăpânzi de tot, și de peste tot vi se storc puterile voastre. Eu însă vă dau puteri noi, că am nevoie de voi, fiilor copii. Mânuțele și inimioarele voastre sunt scaunul pe care Eu îmi odihnesc tot ce am de lucrat pe pământ acum, odată cu venirea Mea la voi. Învățați poporul care este cu voi să stea în hăinuță sfântă și să iubească iubirea cea pentru Mine. Și dacă voiește, să vă iubească și pe voi, dar nu pentru voi și nici pentru ei, ci numai pentru Mine. Amin, amin, amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 06-05-2001)

Cât de statornică a fost această nouă Lege a iubirii pentru Dumnezeu, prin iubirea “fiilor lui Dumnezeu” (liderii pucioși)?
  #1738  
Vechi 22.04.2010, 01:12:37
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

194. Iubirea de Dumnezeu și iubirea pentru Dumnezeu (IV)


La început, referirile la noua “Lege a iubirii” (care conțineau formula “iubirea pentru Dumnezeu”) erau în continuare elevate. Ulterior ele au devenit doar niște formulări de rutină, pentru ca în final ele să devină cu totul sporadice. În total, după data de 6 mai 2001 se înregistrează doar 15 referiri la formula “iubire pentru Dumnezeu” ( 2 în 2001; 0 în 2002; 0 în 2003; 0 în 2004; 6 în 2005; 1 în 2006, 1 în 2007; 3 în 2008; 2 în 2009; 0 în 2010)

În schimb, formula “iubirea de Dumnezeu” (sau, uneori, referiri negative la adresa “neiubirii de Dumnezeu”) care în mod normal trebuia să dispară cu timpul, cunoaște o revenire spectaculoasă: după data de 6 mai 2001 se înregistrează 114 referiri la formula “iubirea de Dumnezeu” ( 3 în 2001; 2 în 2002; 29 în 2003; 10 în 2004; 3 în 2005; 8 în 2006, 7 în 2007; 31 în 2008; 17 în 2009; 4 în 2010).

Uneori, referirile la “iubirea pentru Dumnezeu” sunt încorsetate în niște clișee metaforice stereotipe de genul: “viață fără de moarte”; “drumul de pe pământ la cer”; drumul de la cer la pământ:

Iubirea pentru Dumnezeu e viață fără de moarte, e drumul de pe pământ la cer și de la cer pe pământ, e lucrarea lui Dumnezeu care se varsă pe pământ din om. Așa să fii tu, Ierusalime trudit pentru Mine și pentru slava Mea peste pământ.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 20-05-2001)

Alteori, definirea ei se face prin antiteză cu vechea formulă: “iubirea de Dumnezeu”. Iată, spre exemplu, cum erau “tromboniți” creștinii pelerini sosiți la unul dintre faimoasele “Festivale al Creștinătății Rromânești de la Pucioasa” că trebuie să facă saltul calitativ de la “iubirea de Dumnezeu” (prin care Dumnezeu era doar un bun câștigat pentru ei), la “iubirea pentru Dumnezeu” (în care, dimpotrivă, ei ar fi câștigați cu totul pentru Dumnezeu). Mesajul “Cuvântului” de întâmpinare a pelerinilor se decriptează prin tălmăcirea cuvintelor-cheie: “nuntă, nuntași, Mire, Mireasă, doinași, așternut. Măguliți cu titlul de “nuntași” la “nunta” Mirelui Pucios (e vorba de “Festival”), pelerinii (practicanți, aspiranți, simpatizanți, artiști, invitați, săteni, dar și câțiva gură-cască rătăciți prin mulțime) sunt chemați să asculte cântece populare interpretate de către “doinași” (artiști profesioniști consacrați, tocmiți din vreme pe bani buni de către emisarii liderilor pucioși ca să vină și să dea culoare vie și clasă înaltă serbării câmpenești). Totul este organizat în cele mai mici amănunte pentru a impresiona și a crea mare fast și eventual, ceva publicitate. Vinul cel nou este “Cuvântul” pucios. Mireasa este obștea privilegiată de la Pucioasa. Așternutul este domeniul privat al pucioșilor de la Glodeni. Expresia “Eu însă vreau să vă am pentru Mine, nu pentru voi” reprezintă o opțiune clară pentru varianta “iubire pentru Dumnezeu”, singura care garantează că cei chemați “vor fi cu El” (la dispoziția Lui), în timp ce vechea formulă, cea clasică (“ iubire de Dumnezeu” ) este decodificată ca “El va fi cu ei”(la dispoziția lor):

“Iată vinul cel bun, vin nou, vinul nunții Mele. Veniți la nunta Mea, voi, doinași ai poporului român! Nunta lumii vă face cu mâna, iar nunta Mea se uită după voi. Iubirea pentru Dumnezeu vă face să veniți să fiți cu El, iar iubirea de Dumnezeu vă face să Mă aveți pentru voi. Eu însă vreau să vă am pentru Mine, nu pentru voi, că Eu vin curând, curând, și nunta Mea va fi o sărbătoare pe vecii, fiindcă mireasa are nevoie de iubire, ca și Mirele din cer. Mireasa Mea este cerul Meu de pe pământ, în care Eu Mi-am pregătit așternut.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 9-06-2001)

Lipsa “iubirii pentru Dumnezeu” este definită ca “un gol de viață”:

“Temerea de Dumnezeu este îngerul care-l ține treaz pe om, aprins pe om, iar cine nu o are pe ea, nu are nici dor și nici iubire pentru Dumnezeu, ci este gol de viață unul ca acela și se împarte în jur cu golul din el, cu lipsa lui Dumnezeu din el, și acela este ca o boală în trupul bisericii lui Hristos, ca o suferință pentru cei din preajma lui.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 5-06-2005)

Poporul pucios este îndemnat să se facă un donator de “iubire pentru Dumnezeu”, care va trebui să fie măsura râvnei duhului lui:

“O, poporul Meu, te doresc ca în cer pe pământ, și voiesc să iau din mijlocul tău iubire slăvită, iubire pentru Dumnezeu și pentru lucrările Sale.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 12-06-2005)

“Dar tu, poporul Meu, să iubești viața, să iubești ascultarea, ca să fii păzit de căderi și să fii în toată clipa ucenicul Meu, ca să nu aibă vreme duhul întunericului să-ți poarte mintea în afară de frica de Dumnezeu și de duhul ascultării, căci prin acestea Eu te am al Meu, și te am prin duhul râvnei cea plină de iubire pentru Dumnezeu, Cel ce a făcut cerul și pământul, și iată, iarăși lucrează înnoirea lor. Amin. ” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 22-07-2005)

Și neamul român este somat să devină donator de “iubire pentru Dumnezeu”, ca o consecință firească a acceptării noii credințe pseudo-ortodoxe de la Pucioasa:

“Duhul Sfânt al cuvântului Meu îi cere neamului român iubire pentru Dumnezeu, credință în acest cuvânt care curăță fărădelegea de pe pământ și care mângâie pe cei ce iubesc în Dumnezeu și nu în lumea aceasta. ” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 22-07-2005)

Orice om chemat la “iubire pentru Dumnezeu” și “iubire pentru poporul Dumnezeului de la Pucioasa”, dacă se împotrivește cu neascultare și cu voia liberă a poftelor sale, va fi pedepsit cu foc, ca să nu-și rateze, totuși, mântuirea:

“Am din acest neam pe fiul care M-a urmat, iar Eu, Domnul, am datoria să-Mi țin făgăduința făcută că voi lucra spre mântuirea acestui neam, căci unde nu pot lucra cu Duhul Sfânt, lucrez cu foc, și făgăduința Mea se luptă împotriva oricărei neascultări a omului care, fiind chemat la iubire pentru Dumnezeu și pentru poporul lui Dumnezeu, este tras înapoi de însăși pofta sa și momit de ea spre mreaja cea care lucrează prin sculele duhului potrivnic lui Dumnezeu, duhul întunericului acestui veac, care se vrea mai mare ca Dumnezeu peste om.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 19-08-2005)
  #1739  
Vechi 22.04.2010, 01:22:17
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

194. Iubirea de Dumnezeu și iubirea pentru Dumnezeu (V)

Lipsa pocăinței și a “iubirii pentru Dumnezeu” poate atrage pedepse grele peste popor, cum ar fi ploi îndelungat și inundații.
Îndepărtarea lor presupune ca mila lui Dumnezeu să se reverse peste popor, dar această milă nu este necondiționată: dacă și omul va binevoi să aibă milă de Dumnezeu și de Fiii Lui, atunci va primi milă la schimb, dacă nu, nu. Condiția pare a fi nenegociabilă:


“... Mă rog Tatălui în mijlocul tău, Mă rog să facem milă peste pământ, peste neamul român, și să se tragă ploaia cea multă, să se întoarcă în cămările ei, dar Tatăl și cu Mine dorim milă de la om, milă pentru Dumnezeu, pocăință și întoarcere la iubire pentru Dumnezeu, ca să Se milostivească Dumnezeu de pământul binecuvântării cea de la sfârșit de timp, ...” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 21-09-2005)

Soluția accederii la “iubirea pentru Dumnezeu “ este foarte simplă: lepădarea de sine:

“Te învățăm, popor al venirii Domnului, să înveți de la Domnul tot ce tu faci și împarți. El este blând și smerit cu inima, iar tu să fii ca El. Înalță-ți inima spre El prin rugăciune smerită și blândă, și așa să-ți împarți în jur inima ta, căci cel ce se leapădă de sine, se face iubire pentru Dumnezeu, har ceresc, cu iubire în el pentru Dumnezeu și pentru om, ca să vină pe pământ Domnul și cu sfinții Săi întru împărăție veșnică precum este scris. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 12-02-2006)

Legea cea nouă a “iubirii cea de sus”, formulată de pucioși ca fiind “iubirea pentru Dumnezeu “ dar și “iubirea de frați” (“frații” fiind pucioșii în general și liderii lor în mod special) este însăși porunca vieții:

“Eu, Domnul, întăresc în mijlocul tău mângâierea Mea, poporul Meu. Ea este cuvântul Meu cel mângâios, care te îndeamnă să ridici spre Mine lucrarea cea mărturisitoare: credința, nădejdea și dragostea, iar acestea se zidesc una pe alta în om când omul împlinește în el porunca vieții, iubirea pentru Dumnezeu cu toată ființa în toată vremea, și iubirea de frați, iar frații sunt cei ce iubesc pe Dumnezeu după porunca iubirii cea de sus, porunca vieții, ...” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 12-02-2007)

Iubirea pentru Dumnezeu “ este inevitabil precedată de umilință, și de vindecarea de păcat, care vindecare nu se poate face decât în două feluri: fie prin Mijlocitori pentru vină și Îndreptători de vieți și Împăciuitori ai lui Dumnezeu cu omul (liderii pucioși, desigur, singurii care mai au puterea de a face și a desface), fie prin simpla credință în “lucrarea de cuvânt” de la Pucioasa căci credința în ea aduce cu sine în mod automat iertarea de păcate. Vai celor aflați în conflict cu liderii pucioși, căci aceia nu mai au Mijlocitori și Îndreptători pentru păcatele și pentru viețile lor:

“Vai celui ce nu are cine să-i îndrepte viața și vina și să-l împace cu Dumnezeu, căci omul singur nu poate face aceasta, de vreme ce este vinovat de păcat, ci îi trebuie mijlocitor pentru vina lui, pentru viața lui, pentru patima lui, și iată, numai umilință în toată clipa îi trebuie lui pentru vindecarea lui de păcat, și apoi îi trebuie iubire pentru Dumnezeu, iubire mare, căci femeii păcătoase i s-au iertat păcatele numai pentru că a iubit pe Dumnezeu cu putere, cu putere multă, tată. O, iată ce face iubirea pentru Dumnezeu în om! Cel ce iubește mult această lucrare de cuvânt, lucrarea Mea de venire iarăși cu salvarea din păcat a omului, i se iartă lui păcatele numai pentru atât, ...” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 18-05-2008)

Iubirea pentru Dumnezeu “ are și ea diferite grade de împlinire, dintre care cel mai de dorit este desăvârșirea, de care numai pucioșii au parte în mod nemijlocit, prin lucrarea Duhului Sfânt care-i învață pe ei ce să facă.“Lumea” nu va putea primi învățătura cea nouă a vieții decât indirect, de la pucioși, și prin ei poate ajunge și ea la desăvârșirea în “iubirea pentru Dumnezeu “:

“ Eu, Domnul, sunt tot o iubire pentru voi și vă îngrijesc ca pe o grădină cu flori, fiilor. Dați-Mi putere să stau Învățător peste voi mereu, mereu și mult, fiilor, iar când vă învăț de sus și de jos, luați Duh Sfânt, căci cu Duhul Sfânt vă învăț să lucrați, iar lumii îi dau învățătura Mea cea pentru voi să ia și ea, și să se desăvârșească în iubire pentru Dumnezeu toți cei ce iau din izvorul Meu de la voi. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 12-04-2009)

Unul dintre criteriile care definesc iubirea pentru Dumnezeu “ este continuitatea: iubirea omului trebuie să fie nestinsă:

“Domnul este Cel ce vede omul mai mult decât omul pe om, iar omului îi trebuie iubire nestinsă pentru ca să fie ea iubire pentru Dumnezeu.(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 28-08-2009)

Last edited by mariamargareta; 22.04.2010 at 01:25:36.
  #1740  
Vechi 22.04.2010, 09:13:32
Dumitru73's Avatar
Dumitru73 Dumitru73 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 26.02.2010
Locație: București
Mesaje: 5.788
Implicit

Citat:
În prealabil postat de FiulRisipitor Vezi mesajul
tare multa curatenie au de facut aministratorii forumului dupa mesajele lui vsovivi... sau postate de clonele lui....
Spunea cineva ca adeptii Puciosi sufera de dubla/multipla personalitate. Se pare ca e adevarat.
Doamne ajuta-i!
Pe mine ma uimeste mariamargareta, cata sarguinta are.
Nu stiu daca ia de undeva toare comentariile astea.
Dar daca sunt ale ei inseamna ca a muncit mult.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Fenomenul Posaga poster Exorcismul 13 13.01.2015 14:22:59
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti geo.nektarios Secte si culte 3 01.04.2011 17:38:21
mesaj de la noul ierusalim anaana71 Secte si culte 417 31.01.2011 15:31:40