![]() |
![]() |
|
#1811
|
|||
|
|||
![]()
- De asemenea, mai există și alți “preoți obișnuiți”, care nu sunt simultan și “episcopi” : “preotul” Irineu Tărcuță (cumnat cu Mihaela Tărcuță), “preotul” Ionică Țurloi și “preotul” Georgică Nicolae. Ei au fost hirotoniți în taină, în chip neoficial, de către cei trei “preoți-episcopi” (Ilie, Spiridon și Neculai ). După aceea, ei au fost de regulă folosiți tot în taină, pentru activități pastorale curente, de uzură, în timp ce așa-zisa “troiță”, tripleta Ilie-Spiridon-Neculai, era conservată pentru sărbătorile mari sau pentru activități publice cu caracter aparte, spectaculos, în care ei apăreau ca persoane oficiale, reprezentative către exterior. În prezent și acești “preoți obișnuiți” sunt trași pe linie moartă de către lideri: Irineu ca fiind “necorespunzător”( deoarece, considerându-se membru al familiei, s-a îngâmfat și a devenit lipsit de obediență față de lideri); Ionică, deoarece a lăsat totul baltă și a fugit la casa părintească ( fiind dezgustat de prea multe nereguli și fariseism în care era obligat să se amestece); Georgică, deoarece din cauza relelor tratamente la care a fost supus, i-au apărut dintr-o dată grave probleme psihice (care au necesitat apoi tratament îndelungat și internări repetate).
- Atragerea, într-o primă fază, a unor ierarhi din BOR (ex: episcopul Irineu Bistrițeanul), și a unor preoți din Târgoviște și București, pentru o legitimare “ortodoxă” a mișcării. Ulterior, atât episcopul Irineu cât și preoții simpatizanți au retractat această legătură cu NIP. Chiar și unii preoți din interiorul mișcării au retractat, părăsind “lucrarea” ( ex: preotul Ștefan Gândiceanu din București, preotul Irineu Tărcuță din Târgoviște, preotul Ionică Țurloi din Pucioasa). În faza care a urmat imediat după declanșarea conflictului deschis cu BOR ( ianuarie 1993), liderii mișcării au impus adepților lor ruperea oricărei legături canonice cu ierarhia recunoscută a BOR, inclusiv cu ierarhul Irineu, și refuzul unei ascultări pe linie mânăstirească, deși liderii se declară în continuare viețuitori ai “Mânăstirii NIP”. - Angrenarea premeditată în această mișcare a unor artiști de marcă (sculptorii Marian Zidaru și Victoria Zidaru, naistul Gheorghe Zamfir, soliștii Grigore Leșe și Maria Leșe, toboșarul Ovidiu Lipan-Țăndărică), adică acele personalități care să confere prin numele și faima lor credibilitate și interes sporit din partea maselor de curioși către această inovație pseudo-religioasă autointitulată NIP. Totodată, unii dintre acești artiști au mai fost și spoliați de către liderii sectei cu sume de bani colosale, preluate din câștigurile lor personale, de ordinul a sute de mii de dolari, sub forma unor “donații benevole”, făcute în numele “ajutorului dat coborârii Cuvântului lui Dumnezeu pe pământ”. Dar, rând pe rând, toți acești artiști creduli și-au dat seama de înșelăciunea în care au fost târâți și i-au părăsit cu dezamăgire și dezgust pe liderii sectei. Chiar și artiștii Zidaru, care au fost ani de zile promovați cu vicleșug în poziția cea mai din față, ca și când ei ar fi fost adevărații lideri ai sectei, au descoperit într-un târziu că au fost manipulați și s-au dezis definitiv de această înșelăciune a secolului. - Scrierea unei cărți voluminoase, de 1930 de pagini, intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu”, prin care liderii sectei încearcă să rivalizeze cu Sfânta Scriptură. Această carte este considerată de către adepții acestei secte chiar “O Altă Scriptură” deoarece, în mod sistematic, citate din această carte sunt prezentate la slujbele lor ca fiind “din Sfânta Evanghelie de la Sfânta Apostoliță Virginia, citire”. În realitate, exceptând perioada anterioară anului 1980, când mai trăia încă Virginia Tudorache, precum și o scurtă perioadă din vremea activității “proorocești” a Mariei, sora Virginiei, restul scrierilor sunt pure născociri care aparțin exclusiv “proorociței” Mihaela Tărcuță, dar care pretinde că le primește nemijlocit de la Dumnezeu. - Scrierea unei cărți necanonice, considerată de către adepți un fel de catehism pseudo-ortodox, dar care în realitate este un amalgam de ficțiuni intitulate “eseuri”, împănate de erezii, sub titlul “Quo vadis, Ecclesia?”. Deși această carte, extrem de eterogenă, pare a fi scrisă de către un autor colectiv, ea apare pe copertă ca având drept autor un personaj fictiv, cu numele “părintele Nicodim”. Acest personaj “părintele Nicodim” nu există în realitate, totul fiind o înscenare și o minciună, menită să dea credibilitate ereziilor lor. S-a procedat astfel, deoarece de sub masca anonimatului putea fi trădată fără scrupule pretinsa lor loialitate față de Biserica-mamă, căci doar așa au îndrăznit ei să aducă grave acuzații ierarhilor BOR, pentru a crea neîncredere și destabilizare în sânul enoriașilor Bisericii majoritare. Numele așa-zisului “Nicodim” nu pare a fi fost ales la întâmplare, ci amintește de acel Nicodim care a venit noaptea pe furiș la Mântuitorul, fiind hotărât să-i trădeze pe farisei și pe cărturari. Sub acest nume-fantomă, de “părinte”-trădător, pe care nu l-a văzut nimeni vreodată, se acoperă și corespondența lor electronică ( email: parintelenicodim@gmail.com). - Intoxicarea adepților sectei cu o teorie existențială alambicată, care împletește până la refuz terapia sacrului cu terapia fricii, și a cărei rezultantă este angoasa unei iminente catastrofe apocaliptice, din care nu vor scăpa decât “cei aleși”. Aceștia sunt aleși după criterii care converg spre o supravenerare a liderilor, în persoana cărora se reflectă întrupată voința Ființei Divine, care se materializează în Cuvânt. Adepții sunt complexați în permanență de o frică paralizantă, care le spală creierele și îi împiedică să se manifeste uman și rațional. Dimpotrivă, cei care reușesc totuși să se se smulgă din “pânza de păianjen” țesută de către cei doi lideri apocaliptici (Mihaela Tărcuță și Neculai Nedelcu) sunt amenințați cu blesteme și nenorociri chiar de către acești doi “prooroci”, care se cred a fi “aleșii Domnului”, cei “doi măslini” și “cele două sfeșnice”, din gura cărora iese foc și pucioasă, “care mistuiește pe vrăjmașii lor” (Apoc. 11, 3-12). |
#1812
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Iar ei, pucioșii, sunt fiii, unii mai buni sau mai răi ai sfinților părinților și mamelor noastre care au răbdat de mai bine de 60 de ani fiara roșie mărturisind până la moarte și până la sfârșit pe Dumnezeu, deci nu am cum să mă rușinez de ei când știu faptele lor de răbdare în suferințele sfinte, suferințe datorate batjocurii torționarilor și experiențelor cele mai josnice posibile, mai grele decât în lagărele de concentrare, de exemplu așa cum erau experimentele de la Pitești prin care se încerca lepădarea de Iisus și reeducarea... așa cum se pare că încerci și dumneata cu mine acum... să mă convingi și să mă faci să nu mai cred, să mă tem de autoritățile vremelnice ale vremii, așa cum vă ajută diavolul pe toți, mai devreme sau mai târziu, prima oară e mai greu, apoi iată că nu mai muncește el ci muncesc spahii și ienicerii... că sultanul adună tinerei și fecioare pentru haremul său cel mai mare din toată gLumea, pentru haremul comunist „ortodox” ateu științific și dialectic. Citat:
Citat:
continuarea mai jos Last edited by vsovivi; 04.05.2010 at 12:26:24. |
#1813
|
|||
|
|||
![]()
201. Zeii Pucioși – învinși de "Aglaia , Euphrosyne și Thalia" (I)
Liderii pucioși, neneaca Mihaela și nenicul Nicușiță, sunt de-a dreptul siderați de situația de Zugzwang în care au fost târâți pe neștire și pe neașteptate de către cele trei tinere fete, care le-au dat recent cu flit și i-au lăsat cu ochii în soare. Puși cu botul pe labe, cei doi Zei Pucioși nu se mai simt deloc a fi Zmeii zmeilor, cum se credeau până nu demult, ci stau siderați de curajul "nesăbuit" al celor trei grații, care au reușit să le scape printre degete. Stau blocați, dar se consolează cu gândul că mai au sechestrate pe plantațiile lor spirituale de la Pucioasa și în hambarele lor duhovnicești de la Târgoviște destule Ilene Cosânzene, dintre care unele încă par a le fi foarte fidele. Stau pe gânduri și își ling rănile, tânguindu-se în "Cuvinte" meșteșugite cât de mult îi dor "ranele cele proaspete" făcute de cele trei dezertoare ale "raiului" pucios și temându-se că exemplul lor ar putea fi contagios, pentru că de acum încolo, începutul fiind făcut, "nu se știe de unde sare iepurele". Găsesc însă resurse de a se îmbărbăta singuri și a spera că încă nu e totul pierdut: "Pace vouă! O, pace vouă, ca să puteți îndura toate câte pe neștire, pe neașteptate apasă peste pacea coborârii Mele cuvânt peste pământ acum, la sfârșit de timp! Amin." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) Acum, cei doi Zei părăsiți de soartă se concentrează să-și adune puterile și să păstreze o aparență de pace în staulul în care au mai rămas destui asini amăgiți, despre care ei speră că le-au rămas credincioși și fideli, pentru că și-ar fi înțeles mai bine rostul venirii și șederii lor în "lucrarea Cuvântului" Pucios de la Noul Ierusalim. (Dar dacă ar ști ei ce e în inima fiecăruia dintre cei care îi slugăresc acum, și-ar scuipa în sân): "Eu, Domnul Cel înviat, am grijă de pacea voastră, că mult Îmi trebuie ea pentru venirea Mea cea de azi, pentru putere în voi ca să dați voi putere poporului Meu cel binecuvântat, celor care și-au înțeles venitul și statul lor și lucrarea cuvântului Meu și buna lor credință și credincioșie pentru Mine și pentru voi, copii străjeri din partea Mea în calea cuvântului Meu, și apoi peste poporul Meu cel binecredincios!" (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) Cele trei amazoane fugare n-au mai voit să fie asine cu două picioare în ograda liderilor pucioși, nici să stea la jug, nici să ducă sub amenințarea biciului mai mult decât se poate, nici să le ducă Zeilor Pucioși poverile în spinare: "Nu vrea omul să fie purtător de Dumnezeu. [...] Ar fi să fie omul purtător de Dumnezeu asinul cu două picioare, dar nu vrea omul să fie măgăruș ca să ducă sarcinile Stăpânului său Dumnezeu sau să-L poarte pe Stăpânul său pe spatele său [...] și dă din picioare înaintea celui ce nu ar da să-l poarte. Iată, mai înțelept pentru supunere este animalul, mai iubit se face un asin care duce sarcinile stăpânului său și care nu-l părăsește pe stăpânul său, care-l mai pune și la jug, și sub greu, și așa își dovedește el credincioșia și nu-și deschide gura ca să-și înjosească stăpânul, ci îl ascultă, iar când stăpânul îi cere chiar și sub bici mai mult decât dă el slujire, el se opintește atunci și se jertfește și mai mult, și nici așa nu-și părăsește stăpânul și nu-l ceartă și nu se supără pe el, ci îl ascultă și stă în slujirea lui cu credincioșie, căci semeția este departe de el și de firea lui cea supusă pentru stăpânul său." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) N-au voit să fie măgărițele liderilor pucioși, dar au fost în schimb nărăvașe, au fost nerăbdătoare, au fost necuviincioase, și ce rău le va părea în ziua în care liderii pucioși își vor sărbători singuri slava lor! Dau acum din mâini și din picioare, jubilează de bucurie că au scăpat din lagărul de exterminare pucios, în loc să le sară mințile din cap pentru ce-au făcut, așa cum le-ar dori din toată inima liderii pucioși să li se întâmple: "Sunt vorbe mari cele ce Eu grăiesc, și le grăiesc pentru cei nărăvași în mijlocul poporului Meu cel de sub sarcina Mea, căci sunt și din cei ce dau din picioare și fac și mai anevoioasă povara Mea, dusă cu cei ce Mi-o poartă ca să-Mi îngrijesc un popor. O, ce rău îți va părea ție, celui nerăbdător, celui necuviincios, ce rău îți va părea în ziua slavei, în ziua bucuriei și a durerii! Acum dai din picioare și din mâini și dai să jubilezi pentru voia ta și nu a Mea, căci altfel ți-ar sări mințile pentru ce Mi-ai făcut, dar atunci vei vedea, și te va durea adânc." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) După ce au mărturisit cât de sublimă e "lucrarea pucioasă", fie și prin răbdarea supraomenească de a suporta ani de zile măgăriile liderilor pucioși, cele trei grații care "au zdruncinat prin neascultare și prin răutate bărcuța salvării" de la Pucioasa "fac bucurie celor necredincioși", care abia așteaptă vești proaspete de la "vânzători", de la fiii cei necredincioși și răzvrătiți pe "stăpânii de sclavi" de la "Noul Ierusalim": "Acum te hrănești cu necredința ta, cu care dai în Mine și în tine, după ce atâta vreme M-ai mărturisit, măcar prin statul tău în staulele Mele, dar atunci nu va mai fi necredință, și veți sta unul față cu altul voi, cei ce ați zdruncinat prin neascultare și prin răutate bărcuța salvării, lovind în crucea biruinței Mele, după ce diavolul v-a tras din bărcuța Mea. O, așa se bucurau și cei ce M-au răstignit, dar vai, câtă durere a venit apoi peste ei, peste conștiința lor cea grea! O, Eu știu de ce bucurie a ta grăiesc când spun așa, căci tu faci bucurie celor necredincioși, care nu se îndură pentru numele Meu să se apropie de slava Mea și să scape de slava lor, care ca pleava va fi luată de vânt curând, curând, și iată, așa Mă vând bucuriei celor necredincioși fiii cei răzvrătiți, care n-au învățat de ajuns de bine statul lor cu Dumnezeu pe pământ." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) Dar de ce au fugit unde au văzut cu ochii toți cei care au dezertat în ultima vreme din "raiul" ierusalemitean? Ei n-au avut destulă lepădare de sine. Ei s-au ofilit la cuget pentru că n-au primit (nu li s-a dat) întâietate "între frați și peste frați" de la liderii pucioși (care și-au păstrat-o neștirbită, toată numai pentru ei). Ei au avut duhul cel rău al îngâmfării. Ei au avut duhul părerii de sine, care i-a făcut să disprețuiască părerile șfinte și imperative ale liderilor pucioși. Dar mai ales, lor nu le-a mai plăcut să fie măgăruși biciuiți și cocoșați de sarcinile stăpânilor lor, ci au tânjit către alte plăceri: "O, cât de slăvit am grăit Eu mereu în mijlocul poporului Meu, dar cel ce nu a dat să se lepede de sine s-a voit mare, și numai cei ce se vor mai mari decât ceilalți, numai aceia pleacă dacă ei nu-și capătă întâietate între frați și peste frați, și acesta este duhul cel rău al îngâmfării, duhul părerii de sine, care ca o seceră ascuțită taie mersul celor neînțelepți pentru statul lor cu Dumnezeu, căci omului îngâmfat nu-i place să fie măgăruș de sarcină, ci îi place altfel." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) |
#1814
|
|||
|
|||
![]()
201. Zeii Pucioși – învinși de "Aglaia , Euphrosyne și Thalia" (II)
Liderii pucioși sunt numiți "teofori", iar cei ce sunt credincioși în secta de la Pucioasa sunt fericiți că văd în ei pe "Dumnezeu venit pe pământ" a doua oară. Dar mai fericiți și săraci cu duhul sunt cei care, deși n-au văzut niciodată cam cum arată privirile înghețate și fețele schimonosite de ură ale celor doi "prooroci" pucioși, se îndulcesc cu gândul că trebuie și că e bine să creadă că ei sunt "Dumnezeu venit pe pământ" a doua oară, care vine El cu o nouă Scriptură care acum se împlinește, cu un și mai nou "Nou Testament", cu o "Evanghelie veșnică", și care vor înlocui Evangheliile lor trecătoare (alea patru, primite de la oameni: de la nea' Mateiaș, nea' Marcu, nea' Lucică și nea' Ion): "Am stat cu cei purtători de Dumnezeu înaintea poporului Meu, și mulți din cei ce au fost cu această lucrare a Mea de cuvânt s-au lepădat de Mine și nu au crezut în Mine prin lucrarea purtătorilor Mei, pusă de Mine în ei pentru poporul Meu în toată vremea Mea cea de azi, cincizeci de ani și mai bine a cuvântului Meu cel de azi peste pământ. O, fericiți sunt cei ce văd în purtătorii Mei pe Dumnezeu venit pe pământ și îi primesc pe ei din partea Mea când Eu stau cu ei înaintea poporului Meu și a neamurilor de pe pământ, care aud glasul Meu cel de azi, dar mai fericiți sunt cei ce nu văd locul coborârii Mele și pe purtătorii Mei și cred ei în Scriptura care se împlinește acum pe pământ pentru venirea Mea a doua oară de lângă Tatăl la om cuvânt ca să-i dau omului Evanghelia cea veșnică, prin care Eu îl învăț pe om veșnicia lui, răscumpărarea lui din păcat și împărăția Mea cu el pe pământ! Amin." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) Duhul care se pretinde a fi al "necredinciosului" Toma se amestecă în vorbă, ca să susțină că "mari sunt rănile liderilor pucioși și rupte sunt inimioarele lor", și că "pe nedrept poartă ei vina altora, care nu și-o pot purta singuri": "– O, Domnul meu [...] eu mărturisesc azi ranele și inimioarele rupte de durere ale purtătorilor Tăi cei de azi și le văd și le ating și le mângâi durerea și o mărturisesc că ea este mare, dar durerea are putere în ei pentru răbdarea cea mare. O, greu mai e de ei, Mântuitorule rănit! Sunt supuși încercărilor fel de fel, atacurilor toate câte vin de la cei slabi și iubitori de sine și ispititori și nemulțumiți și slabi cu statura, căci omul nu știe să iubească din cer, și dă să iubească din el, și mari sunt ranele lor și rupte sunt inimioarele lor[...] O, dă-le lor, Doamne înviat, răbdarea sfinților Tăi și toată vindecarea și dă-le paza de toată primejdia rea, care bate spre sufletele, spre duhurile și spre trupurile lor. Păzește-i pe ei de ispite, ține-i de mânuță, scutură-le hăinuța împroșcată, căci toată necuviincioșia celor răzvrătiți și slabi cu credința și cu iubirea ei o poartă pe fețele lor[...] Păzește-i Tu și ajută-i Tu să poarte ei fără murmur vina pentru toți cei ce nu și-o pot purta, și care îi încearcă pe ei în fel și chip ca să-i slăbească, și apoi să-i biruiască." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) Duhul necredincios "al lui Toma" se adresează apoi "poporului" pucios, atâta cât a mai rămas din el, îndemnându-l să se facă scut de apărare și să-i acopere cu credință și să strângă rândurile în jurul "mijlocitorilor" pucioși cei atât de greu încercați de la cei care i-au părăsit cu nesocotință: "Să știi, poporule hrănit din cer, că toți cei ce dau în ei cu nesocotință umplu fața lui Dumnezeu de scuipături și de palme, și iată pe cine nu primești tu când ei sunt trimișii Lui pentru înviorarea Duhului Lui peste tot prin taberele poporului Său! O, dacă nu tot poporul de peste tot nu este împlinit de ajuns pentru această credință față de mijlocitorii dintre Dumnezeu și ei, măcar să nu se grăbească pentru răutatea lor cei ce se smintesc, iar eu îți doresc ție măcar fericirea mea, a celui ce am văzut și am crezut, iar celor întreg-credincioși le doresc fericirea cea multă a celor ce până să vadă stau cuprinși în darul credinței celei născătoare de popor binecuvântat pentru Domnul, Cel ce vine acum pe pământ cuvânt. Amin." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) Liderii pucioși își alină singuri "ranele" primite de la "cei șovăielnici" care i-au trădat, suflând pe ele și lingându-și-le cu cuvinte meșteșugite de ei ca niște anestezice care vin din cer de la Dumnezeul lor cel iubitor de liderii pucioși teofori: "Acum alin ranele cele proaspete ale Mele, purtate cu cei ce Mă poartă cu toată durerea Mea, căci am dureri mereu de la cei șovăielnici, care n-au putere să priceapă lucrarea Mea pe pământ pentru ei și pentru mulți, prin cei purtători de Dumnezeu și care poartă sarcinile Stăpânului lor, și pe El Îl poartă [...] Mă așez cu alin pe inimioarele rupte de durere ale celor în care Eu cobor durerea Mea de la cei ce au durerea lor și nu pe a Mea. Eu vă suflu pe rane, fiilor duruți. " (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) Liderii pucioși își trimit emisari cu "Cuvinte" de iertare pentru cei răzvrătiți, și de invitație la reconciliere și de îmbiere la reîntoarcerea lor în "raiul" pucios, dar "trimișilor" li se închide ușa în nas: "O, e mare încăpățânarea celor nemulțumiți, și diavolul se folosește de ea și aduce dureri, dar Eu îi spun furtunii: taci!, și le spun și celor răzvrătiți așa: O, ce să vă fac, tată, dacă ceva mai bun, mai ziditor și mai frumos nu puteți să faceți? Mi-e milă, tată, de voi, și Mi-e tare milă de cei care dau să slăbească și ei prin voi. O, numai cei nemulțumiți se răzvrătesc, dar nu-i frumos să fie nemulțumit cel ce vine și se suie în bărcuța Mea din pricina valurilor mării. Eu vă doresc înviere și cumințenie și cuviincioșie, tată, căci Eu nu lucrez cu răzvrătire și cu răutate, dar cei ce nu deschid trimișilor Mei la cei pe care Eu îi văd că nu umblă frumos, ce le pot face Eu mai mult acestora?" (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) . |
#1815
|
|||
|
|||
![]()
201. Zeii Pucioși – învinși de "Aglaia , Euphrosyne și Thalia" (III)
Liderii pucioși se scapă și mărturisesc, într-un moment de neatenție, că altul este "Duhul Sfânt" de la Pucioasa, un Duh nou cu metode noi, în grădini noi, căci mare este grădina lui Dumnezeu: "Binecuvântată să fie calea și ocrotirea pe cale a celor ce pornesc spre izvorul Meu de cuvânt ca să le dau lor din Duhul Meu cel nou-lucrător în grădinile Mele cele de azi din mijlocul neamului român!" (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 11-04-2010) Părinții înguști la judecată și dezinformați din greu, precum nea' Nicolae și tanti Veta de la Coșereni, (despre care liderii pucioși sunt convinși că încă mai pot fi asmuțiți împotriva copiilor lor care au dat să se smulgă din robia sectei ierusalemitene), sunt amăgiți cu promisiuni deșarte că prin ficele lor "dăruite Domnului Pucioasei cu totul" se pot și ei mântui, indiferent de păcatele și desfrânările lor. Aceștia sunt îndemnați ca, dacă vor să le fie bine lor și restului familiei, "să ajute cu tot ce se poate" ca fiicele-dezertoare să fie trimise fedeleș neștirbit înapoi în lagărul de muncă de unde au fugit: "O, dacă dintr-o casă se alege unul pentru Mine, ar trebui să fie mândră înaintea Mea casa aceea și să ajute cu tot ce poate și să nu știrbească cu nimic statul întru Mine al celui de lângă Mine, ca să le fie bine de la Mine la toți cei din casa aceea pe pământ și în cer." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 25-04-2010) Povața adresată părinților care mai au încă fii (sau fiice) "închinoviați" la Noul Ierusalim ca "mijlocitori la Dumnezeu" este când amăgitoare, când amețitoare. Lor li se promite că prin fiecare fiu, dăruit și lăsat în custodia liderilor pucioși, va fi "salvat" tot neamul lui până la Adam, iar părinții lui cei darnici se vor îmbogăți peste noapte cu mila "Dumnezeului" Pucios: "O, luați aminte voi, cei din casa fiecărui fiu care s-a apropiat cu izvorul Meu cel de viață izvorâtor! Păstrați bine arvuna aceasta pentru voi înaintea Mea și căutați să-i creșteți puterea, tată, că aveți de salvat neamul vostru tot, și pe voi, cei ce încă trudiți pentru voi. Bucurați-vă că aveți mijlocitor la Dumnezeu pentru voi și fiți înțelepți ca să-i întăriți drumul și nicidecum să-i fie îngreuiat, și așa veți avea de la Mine ajutorul cel pentru voi, căci Eu sunt Cel ce pot, nu omul, fiilor. Aceasta este povața Mea pentru cei bogați de mila Mea, care au măcar unul din seminția lor ucenic înaintea Mea. Amin." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 25-04-2010) Cei rămași pe mai departe robi în "raiul" pucios sunt amenințați să ia bine aminte la Legea "penitenciarului pucios", ca nu cumva să se molipsească și ei de neînfricare și de neatârnare și de libertate de la cei care s-au eliberat în ultima vreme, iar apoi să fugă și ei care-încotro în "lumea" largă cea pierzătoare de suflete, căci nu-i va fi deloc bine celui ce va face așa, și nici casei lui nu-i va fi mai ușor: "Iar celor ce stau înaintea Mea pentru Mine și pentru mântuirea casei lor, întăresc iară cuvântul Meu și spun: luați aminte, luați aminte la legea Mea cea pentru mersul Meu cu ucenici în zilele acestea, căci poporul Israel călător cu Mine spre țara izbăvirii a călcat legile Mele cu el și nu i-a fost lui bine și nici casei lui Israel nu i-a fost bine, căci nestăruința cea pentru Mine a omului credincios îi slăbește lui voința și îi taie din frica de Dumnezeu, căci trebuie credincioșie mare între Mine și om când Eu merg cu el pe cale. Amin." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 25-04-2010) Liderii pucioși exemplifică prin pilde că ruptura totală cu familia a celor care au ajuns în lagărul de muncă de la Noul Ierusalim este benefică și pentru unii (care vor fi păziți de dureri și de ispite), și pentru alții (care vor fi păziți de pârjol de la facerea de bine a ajutorului primit). Dar cei mai câștigați vor fi tot liderii pucioși, căci ei obțin de la părinți promisiunea neștirbirii cu nimic a căii pe care au ales-o fiii lor, calea de supunere cu credincioșie totală noilor lor stăpâni (liderii pucioși): "O, Eu dau să-i păzesc de dureri și de ispite pe cei ce sunt alinul Meu și ucenici ai Mei pe calea Mea cea grea de azi a venirii Mele, și tot așa caut și pentru cei dintre care au venit ei spre muntele Meu cel sfânt ca să slujească mersul Meu peste pământ pentru om. Aduc aminte de pilda cea din sfinți a ucenicului care căuta cu ajutor pentru cel după trup frate al lui și căruia îi mergea tot mai rău, până ce Eu, Domnul, am descoperit că unde intră lucrul ucenicului Meu, arde acolo unde nu găsește bun pentru Mine locul, și atunci s-a oprit pârjolul din casa celui ajutat și a venit în loc bunăstarea și facerea de bine pentru sfinți. Eu, Domnul, voi fi și le voi ajuta celor ce nu știrbesc cu nimic calea Mea de azi și pe ucenicii Mei de pe ea, căci sunt Cel ce pot tot ceea ce voiesc, iar duhul credincioșiei celor ce Mă însoțesc va fi pentru izbânda Mea și a celor ce au la Mine mijlocitor dintre ei. Amin." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 25-04-2010) Curând, limbile celor care au dezertat din "raiul" pucios se vor dezlega. Eliberați de frica paralizantă de a nu-i călca pe coadă pe "Zeii neîmblânziți de la Pucioasa", ca să nu-i muște cu vreun blestem, ei vor spune în gura mare toate minciunile, toate înjosirile și toate nedreptățile pe care le-au îndurat ani de zile pe plantațiile de suflete ale latifundiarilor pucioși. Și atunci toți vor vedea limpede cât de gol este Regele Pucios. |
#1816
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
Deci ce e aia para-religioase când credințele sunt autentic religioase de mai bine de 70 de ani de când trâmbițează trâmbițele Domnului? Eu știu că pâra era în tabăra adversă, care era paralelă defapt cu conștiința și cu credincioșia ci se închinau lejer la chipul de aur, la faraon. Fundamentalist? Păi conotația fundamentalistă a musulmanilor ce produc atentate este iată aruncată peste cei care au ei au fost linșați și maltratați și bătuți și batjocoriți și apoi după ce ei au răbdat până la sfârșit s-a etichetat în stil savant: nebun încăpățânat fundamantalist, deci ori a fost internat la nebuni ori a fost marginalizat complet spre distrugere. Și se atașează și termenul Ultra care să trimită la extremism cu conotații politice, dar vă întreb: păi nu este Domnul extremist cu păcatul și plin de înțelegere și ultra iubire extremistă cu păcătosul? Deci iată că cel mai ultra este Însuși Domnul, cel prin de râvnă și zelozie căci nu a fost nimeni să-L vădească de păcat și a murit din dragoste pentru oameni păcătoși și necredincioși dar care până la urmă s-au reîntors la Credință. Deci ULTRA nu poate fi ceva rău decât în rău și în hău căci nu poți acuza pe cineva dacă este ultra drept sau ultra milostiv creștin, sau ultra iubitor de nația și de țara sa... Dar iată că unii pun bpotul și înghit minciunile propagandei și a inqqqiziției. Dar toate astea sunt acuzațiile omului minciunii, acuzații politice, acuzații absurde și etichete cu care să te bage la groapa comună, să te masifice, să te împuște el pe un anumit motiv... nu este motiv temeinic și real dar se poate găsi unul din burtă, că doar ultra sau fundamental sau para sunt la lucruri ce nu se regăsesc în cunoașterea materialist dialectică și științifică... deci sunt vrăjitorii, căci noi nu suntem altceva decât niște maimuțe în care arde scânteia de la bricheta cu gaz ca să fumegăm mucul cel mic al țigării CARPAȚI. Nu-i așa? Deci zerobarat acest SE ÎNSCRIE! Citat:
continuarea mai jos Last edited by vsovivi; 04.05.2010 at 13:14:31. |
#1817
|
|||||
|
|||||
![]() Citat:
Citat:
Păi cum poți acuza de insconsecvență a credinței pe cei ce de mai bine de 70 de ani au fost fideli Lui Dumnezeu pănă la martiraj și răbdând toată răutatea pisicilor materialist dialectice? Cum poți acuza de deviaționism când ei sunt cei mai fideli tradițiilor strămoșești ale Mântuirii? Și care e învățătura : să minți, să acuzi ca la partid? să folosești viclenia limbajului și a formei fără fond? Deci cei ce au serioase și grave probleme de fond ar trebui să cadă pe gânduri... Citat:
Și apoi se arată cum dezbinarea e între ei, deci de neluat în serios acest fenomen căci există FRACTURĂ, deci gândul viclean și perfid se scoate așa printre știri la rubrica noutăți... câtă constatare nevinovată... „în prezent, nu se mai practică la scară largă”, deci cică se practica în trecut, dar ca fiind greu de controlat e doar un zvon că probe n-avem. Deci ne consolăm că obiceiul, năravul intrat în obicei s-a redus, păi cum să ne consolăm cu asta când Dumnezeu a dorit un popor de preoți, o împărăție sfântă... deci iată că pe noi ne satisface întoarcerea la materialismul dialectic și istoric, la un popor de aplaudaci și romani... ca lepădând obiceiul bun creștinesc să practicăm obiceiul de a nu mai hirotoni Dumnezeu... ci așa, să hirotonim noi, noi între noi... numa noi între noi, așa cum porcul spălat în terme s-a întors la mocirla lui iar câinele lup și lupoaica la vărsătura lui... că așa era obiceiul, după ce te săturai mâncând ântins pe pat, te gâdilai cu pana în gât și vărsai... acum se folosește scrisul la tastatură... cu dezinvoltură... pana s-a demodat, dar obiceiul s-a păstrat. Citat:
Citat:
Last edited by vsovivi; 04.05.2010 at 14:12:14. |
#1818
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Păi unde nu apare mândria și îngâmfarea? Ori BORoblemele la Tărtăcuță? Firește, doar la cei care ascultă și se smeresc și... firește... iubesc și cred cu Adevărat... căci cei ce au minteresul duhului minciunii măririi de sine... e nefiresc să le apară tot felul de probleme la minteres dar le apar, nu numai văzute ci și nevăzute care or să se arate abea la seceriș, la culesul roadelor... păpământului... să vezi atunci ce fructe pline cu viermi au făcut unii, și iar o să se mire îngerii întrebând:„ -au doară n-ai pus sămânță bună în arie?” iar Domnul o să le răspundă: „-nu smulgeți încă, mai lăsați, lăsați să mai crească împreună până la vremea secerișului ca nu cumva smulgând neghina sădită de un vrăjmaș, de un om rău, să tragă după sine și grâul, ci mai bine nu mai mâncați din aluatul fariseilor și saducheilor, că ăla chiar dacă e făcut numai din făinuță din aia albă iată că e toxic și otrăvitor, fiindcă ei spun dar nu fac, și nu se știe cum pot spune în timp ce în inima lor este răutatea, căci din preaplinul inimii vorbește gura” (ceva de genul ăsta ar fi răspuns Domnul) Citat:
„Glossă Vreme trece, vreme vine, Toate-s vechi si noua toate; Ce e rau si ce e bine Tu te-ntreaba si socoate; Nu spera si nu ai teama, Ce e val ca valul trece; De te-ndeamna, de te cheama, Tu ramâi la toate rece. Multe trec pe dinainte, În auz ne suna multe, Cine tine toate minte Si ar sta sa le asculte?... Tu aseaza-te deoparte, Regasindu-te pe tine, Când cu zgomote desarte Vreme trece, vreme vine. Nici încline a ei limba Recea cumpan-a gândirii Înspre clipa ce se schimba Pentru masca fericirii, Ce din moartea ei se naste Si o clipa tine poate; Pentru cine o cunoaste Toate-s vechi si noua toate. Privitor ca la teatru Tu în lume sa te-nchipui: Joace unul si pe patru, Totusi tu ghici-vei chipu-i, Si de plânge, de se cearta, Tu în colt petreci în tine Si-ntelegi din a lor arta Ce e rau si ce e bine. Viitorul si trecutul Sunt a filei doua fete, Vede-n capat începutul Cine stie sa le-nvete; Tot ce-a fost ori o sa fie În prezent le-avem pe toate, Dar de-a lor zadarnicie Te întreaba si socoate. Caci acelorasi mijloace Se supun câte exista, Si de mii de ani încoace Lumea-i vesela si trista; Alte masti, aceeasi piesa, Alte guri, aceeasi gama, Amagit atât de-adese Nu spera si nu ai teama. Nu spera când vezi miseii La izbânda facând punte, Te-or întrece nataraii, De ai fi cu stea în frunte; Teama n-ai, cata-vor iarasi Între dânsii sa se plece, Nu te prinde lor tovaras: Ce e val, ca valul trece. Cu un cântec de sirena, Lumea-ntinde lucii mreje; Ca sa schimbe-actorii-n scena, Te momeste în vârteje; Tu pe-alaturi te strecoara, Nu baga nici chiar de seama, Din cararea ta afara De te-ndeamna, de te cheama. De te-ating, sa feri în laturi, De hulesc, sa taci din gura; Ce mai vrei cu-a tale sfaturi, Daca stii a lor masura; Zica toti ce vor sa zica, Treaca-n lume cine-o trece; Ca sa nu-ndragesti nimica, Tu ramâi la toate rece. Tu ramâi la toate rece, De te-ndeamna, de te cheama; Ce e val, ca valul trece, Nu spera si nu ai teama; Te întreaba si socoate Ce e rau si ce e bine; Toate-s vechi si noua toate: Vreme trece, vreme vine. „ Dar nu e clar ce s-a pus la cale? Păi prin abuz de putere, lupul răpitor îmbrăcat în haină sfântă, viclean cucernică, a încercat să cucerească, pardon să răpească adică să fure ce era al Lui Dumnezeu, dăruit de El credincioșilor Săi, adică se voia prin autorități să-și instaleze pe niște călugări aserviți care să le scoată definitiv din cap fumurile și proorociile de la Dumnezeu tuturor celor refrectari... deci Pisikaa împreună cu autoritățile emanate ale vremii au încercat și i-a și obligat pe toți să se lepede de Cuvântul lui Dumnezeu și de darul proorociei, urmând a le confisca toate lucrurile și trecându-le în subordinea cineștie a cui, a BISERICII, a ierarhului locului, a unei mănăstiri, găseau ei ceva „bun de tot”. Deci a fost pusă la cale o abdicare forțată a liderilor, implementată exact așa cum a pățit-o și regele Mihai după ce i-a bătut pe naziști până aproape de Germania, deci au șantajat și amenințat și obligat, și așa a pățit-o și arh. Irineu Bistrițeanul și toți ceilalți după ce au răbdat până la martiraj toată prigoana proeltcultistă cu pieptul înainte și capul la Dumnezeu; Și ce era să facă dacă maimarii...? Să țină de funcții și ranguri? Păi „au părăsit țara”, că altfel ar fi fost exterminați studenții regaliști și chiar și după aia toți au fost trecuți pe linie moartă și nu li s-a mai dat voie să intre în țara lor, din ispismă și invidie. Pentru că de ce au crezut în Dumnezeu răbdând și nesupunându-se fiarei roșii, că de ce au primit darul, ascultarea de Înțelepciunea Mântuirii venită prin Cuvântul lui Dumnezeu din nou pe pământ ca să regăsească pe oaia rătăcită și rătăcitoareoare... Păi se puseseră unii stăpâni alături de Pisiskaa pe oile Domnului și voiau ca toate toate să fie ale lor, numai... și voiau să le păstorească numai și numai pentru ei înșiși. Ceva de genul ăsta, că procesul calomnios făcut ca la partid, terminat cu angajamente și șantaje și amenințări, de ăla nu se mai spune nimic, s-a trecut la lucruri uitate, nesemnificative, dosare ce nu e voie a se deschide, așa ca și alea de la revoluție. E trecut pe linie moartă și e acoperit cu nisisip. Dar tot degeaba fiindcă putreziciunea se întinde ca și în brâul uscat al lui Ieremia băgat în stâncă, și mirosul apare și iar apare, și până nu se rupe pisisikaa în două, tot va apare la nesfârșit puteroareaoare... Iar după ce vor rupe Pisisika s-ar putea ca unii să meargă cu Domnul iar alții să rămâie cu câte o bucată din Pisikaa cea neagră. continuarea mai jos Last edited by vsovivi; 05.05.2010 at 10:09:09. |
#1819
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Căci problema era la masele de curioși. Deci iată că se pune problema în numele maselor de curioși, în numele poborului, deci iată cum cineva, de frică, să nu-și piardă ... ce oare? Ar fi astupat toți ochișorii și urechiușele maselor de curioși. Și dacă e acuzație de conspirație, unde e banul? Cum adică ei artiștii, au făcut munca asta murdară și pe degeaba și au mai și contribuit la faimă și au dat tot ei până și bani? Da! deci iată cum i-au scos pe artiștii, unii dintre cei mai mari, cum ar fi tot ei niște fraieri, adică tot ei sunt fraieri fraieriți de niște țărani români credincioși, ei care au fost prin toată gLumea prin mijlocul tuturor lupilor îmbrăcați în fel și chip... Și iată cum au fost fraieriți artiștii care nu-ți cântă pe gratis nici dacă le dai ceva... Păi nu se vede foarte clar că pe artiști nu ai fi avut cum să-i fraierești ci e pura lor CREDINȚĂ? Nu se vede? Credință... care trebuia, firește, transformată în mocirlă de către „băieții buni”, da da, „buni de tot”. Deci ce interes aveau artiștii ca să facă afacerea prozelit murdară? Ce primeau ei în schimb din moment ce ei sincer și fără plată au crezut și au mărturisit tuturor? S-a făcut vre-o afacere culpabilă premeditată? Unde sunt dovezile și argumentele? S-au plătit artiștii cu ceva ca să aducă prozeliți? Păi ei au dat și bani au făcut și reclamă, au și mărturisit pe Dumnezeu pe degeaba? Și-au agonisit o comoară în Ceruri și I-a iubit Domnul și pe ei căci au crezut Adevărul. Nimic mai simplu. Citat:
Poate așa credeți voi și despre sfinții care după ce au vândut tot ce aveau și au împărțit săracilor sau au pus la picioarele sfinților agoniseala lor pentru viața de obște, voi ziceți că iată au fost spoliați de cei ce făceau împărțelile că doar cine-mparte parte-și face. Și dacă știți că e așa atunci pentru ce mai judecați? Păi a fi spoliat înseamnă când te înșală cineva într-un interes al tău profitând de naivitate și credulitate, adică mergi să-ți cumperi o mașină din piață și te uiți la ea, e frumoasă dar când ajungi acasă vezi că e coaptă, adică plină de rugină pe sub vopsea și motorul e ars, sau mergi să-ți cumperi un apartament și apoi constați că nu-l mai poți întăbula că deja e întăbulat pe altul... Dar artiștii ce interes au avut de au fost spoliați? Interesul de a dona săracilor, de a face reclamă benevol și interesul de a mărturisi pe Dumnezeu? Păi cine îi putea opri ca să facă toate astea? Să slujească ei prin ocupațiunea lor artistică. Și cum te poate spolia cineva dacă tu ai interesul de a sluji, de a mărturisi, de a trăi prin cântec și joc pe Dumnezeu? Păi cineva se temea că erau spoliate masele de curioși adică puteau fi scoși din hipnoza lui Pisikaa emanată și au înscenat o mică mineriadă. Citat:
Citat:
Deci nemulțumitului i se ia darul sau și-l pierde singur și se bucură diavolul, nu Dumnezeu, în niciântr-un caz. Last edited by vsovivi; 05.05.2010 at 13:11:33. |
#1820
|
|||||
|
|||||
![]() Citat:
„Și vă distrați prin bărcuțele voastre pline cu mickiduți ce vin și pleacă și cântă și danseză și se distrează căci sunt istractivi și special pregătiți ca să meargă să se distreze... Iată, ei se duc pe ape, care-ncotro, și se vede o proorociță care se distrează și ea dar vine un val și se răstoarnă barca și dracul râde. „ (ceva din memorie) Păi dacă Daniela nu și-a mai plinit proorocia, atunci a făcut-o Nicodim, care a venit noaptea la Hristos de frica iudeilor și a scris ziua și tot ce ziua scria noaptea se surpa... pâna a venit și Ana... Ana Blandiana poeata și au pus-o și pe ea în ziduri. Sau poate v-ați gândit la Ana și Caiafa. Că i-au betonat pe ei în fundație? Ca să țină? Păi din pricina lor s-a surpat templul cel vechi din Ierusalimul pătimirii Domnului, deci cum putea să-i bage pe ei la temelie ca să ție? Citat:
sau pentru ce vă interesează cine era acest Nicodim dacă și așa voi nu citiți ce a dăruit spre a fi scris Însuși Dumnezeu? Deci ce curiozitate bolnavă vă mănâncă? Dar și unde anume vă mîncă ea, contează... Că și pe filisteni îi mânca și nu știau de la ce anume. Că de la un furt banal doar nu te apucă mâncărimea... pe unii da, că nu se lecuiesc și iar îi mănăncă palmele, că fac bube-n palme, ca să mai puie ei mâna pe câte ceva... păi de ce vrei să pui mâinele pe părintele Nicodim? Vrei să te binecuvintezi sau să-ți scrie și ție o carte? Păi da, că mai nou așa se scriu toate cărțile și toate tratatele și toate doctoratele... Ce contază, bină că nia Jan încă mai boxează. Urmează și concluzia, aia pe care trebuia musai și musai să ne-o însușim ca să știm cum să ne apărăm de viespile sectare, doar că unii nu prea știu deosebi albinele de viespi, pâi primul indiciu e că viespea mâncă carne, și mai ales din carnea fratelui: Citat:
Citat:
Trecând astfel la teoria rasistă și aruncând cu naziști și imperialiști și șovini și fredonând și înfierând antisemitismul direct înaintea Celui ce i-a cercuit înainte în carne și apoi la învârtoșarea inimii lor ca să nu-și mai întărească cerbicea. Deci iar nu e bine dacă vine Cineva și scoate oi din baaltă și începe să le dea lucrare de a alege ele grâul de neghina din inima lor așa încât neghina s-o scoată afară. Nu se poate, cică e rasism. Și cum orice rasism e condus de niște dictatori, așa ca Hitler și ca Stalin sau Musolinii sau Ceaușescu, iată că problema ridicată este ca nu cumva să lase ei să li se închine cineva liderilor și nu lui Dumnezeu... deci suntem treziți și alarmați ca nu cumva să ne închinăm liderilor. Păi după 70 de ani de temenele făcute la Pisikaa, cu ce tupeu poate să vină cineva ca să oprească pe altul să se închine la cine vrea el? Nu e cam mare fățărnicia? Nu e preamult ca să tragi pisikaa de coadă ca să înceapă ea să urle ca din gură de șarpe exact ca sirena lui Roaită alarmând că iată cineva nu mai vrea să ți se închine ție care te închinai și te închini la pisikaa neagră mai veche sau la aia emanată ci iată ereticii și iată săracii adepți ce mare greșală fac ei că vor să se închine la proorocii aleși de Dumnezeu? Păi nu l-a făcut Domnul pe Moise să fie Dumnezeu pentru Aaron, și pe Aaron să fie Dumnezeu pentru pobor și pe pobor Dumnezeu pentru egipet și sodoma și gomora? Cum deci atunci să nu se închine cineva la proorocii Lui Dumnezeu? Dar pe voi nu de închinare vă doare ci că nu i-ați ales voi, păi omul nu poate să aleagă așa ca Domnul, așa că nu vă întristați, ci omul merge ca oile pământești după lupii răpitori îmbrăcați în haine de sfințișori, deci de aceea trebuie să vă deveniți oi Cerești ca să-L cunoașteți pe Păstor și să nu mai rătăciți niciodată căci Păstorul pe niciunul pe care Tatăl îl mână spre El, cu siguranță nu-L va pierde iar la sfârșit îl va învia în viața veșnică. Citat:
Deci nu stați ci formatați și spălați, formatați și spălați, că fără spălătură gastrică nu scăpați de toxinfecția acumulată de la virujul împreună cu care o să jubilați sperând în jubileul ăla mare și plin de distracții și plăceri, căci și cine privește la o femeie ca s-o poftească a și săvârșit păcatul și adulterul în inima lui... Deci e vorba de focalizare și jubilare. Last edited by vsovivi; 05.05.2010 at 14:52:54. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Fenomenul Posaga | poster | Exorcismul | 13 | 13.01.2015 14:22:59 |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti | geo.nektarios | Secte si culte | 3 | 01.04.2011 17:38:21 |
mesaj de la noul ierusalim | anaana71 | Secte si culte | 417 | 31.01.2011 15:31:40 |
|