![]() |
![]() |
|
#1851
|
|||||
|
|||||
![]()
mariamargareta
Citat:
Poate, cineștie, o fi ceva gen statutul partidului comunist... Oare mai viceversa decât viceversa puteți? Știu că puteți, vicentoarsa... viceglobulpământesc. Și apoi? Citat:
Uite ce pline de raționalitate sunteți, exact așa cum vă și pretindeți, subtile și savante dar și lingvisviste; păi astea sunt argumentele voastre? Plasarea de cornițe și de copituțe (ghilimele și sedilă)? Musteți nu puneți pe icoane sau pipă sau ..? Noroc că barbă și mustață deja au. Citat:
Citat:
Citat:
Deci mă mir din nou de exemplele voastre care nu vă susțin insinuările și ironiile ci tocmai că se bat cap în cap cu ele... dovedind clar că cineva e, nu numai orb ci și bătut în cap... firește că nu la voi mă refer ci la cel rău și ispismaș. Last edited by vsovivi; 11.05.2010 at 11:55:31. |
#1852
|
||||
|
||||
![]()
MM:
Citat:
E de plâns, deci de la nedreptate și neascultare vine criza și se accentuează ea. Deci manifestările centrifuge și străine ortodoxiei vin de la distracțiile și învârtelile pe linghișpilul implantat la marginea iadului, din joaca de pbouker la granița iadului... unde fiecare își mizează sufletul la jocul savant de cărți de bucate... Citat:
Deci cine poate ști cum se poate proceda cu un astfel de om? Cu omul mândru de prostia și necredința lui. Căci omul prost, parcă nici nu-i prost destul dacă nu e și fudul... căci cu ironia crede el că-i crește fudulia dar cum de nu vede că defapt cu ironia își furgăsește pălăria frecând bălăria, adică menta, caci nu degeaba e scris prin pobor că mai bine dai școala cu clisă, cu slănină, ca s-o mânce câinii, că altfel ai să ajungi să tai frunze la câini... Deci cum să facă Domnul cu neamul cel mândru, viclean și desfrânat și care se îmbată mereu de putoareoare pentru puteroareoare? Cum să facă cu ei să nu-și taie ei singuri craca de sub picioare? Citat:
Deci soluția ieșirii din criză este să ne umilim și să urmăm pe Dumnezeu. Citat:
Last edited by vsovivi; 11.05.2010 at 13:12:21. |
#1853
|
|||
|
|||
![]()
[quote=vsovivi;246464 Cu omul mândru de prostia și necredința lui. Căci omul prost, parcă nici nu-i prost destul dacă nu e și fudul... căci cu ironia crede el că-i crește fudulia dar cum de nu vede că defapt cu ironia își furgăsește pălăria frecând bălăria, adică menta, caci nu degeaba e scris prin pobor că mai bine dai școala cu clisă, cu slănină, ca s-o mânce câinii, că altfel ai să ajungi să tai frunze la câini... Deci cum să facă Domnul cu neamul cel mândru, viclean și desfrânat și care se îmbată mereu de putoareoare pentru puteroareoare? Cum să facă cu ei să nu-și taie ei singuri craca de sub picioare?
[/QUOTE] Nu era nevoie să-ți faci autocritica, pentru că oricine se prinde imediat ce vede cum scrii. Stâlcești cuvinte și faci pe nebunul, ca să fii cât mai convingător. Nu te mai strădui. Se vede de la o poștă. Iar de la putoareoare și puteroreoare se mai și simte. Last edited by AngelicaKroner; 11.05.2010 at 13:54:18. |
#1854
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dar de ce-L faci pe Dumnezeu stăpân nemilostiv cu cei datornici? Păi El i-a iertat pe toți de datorie, iar acum tu faci datoria la loc? Și crește neÂncetat? (învață să scrii românește, parcă n-ai terminat șicoala elementară) Vsovivi, Vsovivi, pentru ce Mă prigonești? Last edited by AngelicaKroner; 11.05.2010 at 14:12:29. |
#1855
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#1856
|
|||||
|
|||||
![]()
mariamargareta:
Citat:
Cu forța firește... că doar și dragostea și smerenia are o anumită forță și nu doar mândria, disprețul și batjocura. Dar unii preferă probabil să fie de partea lui Vader și a șobolanilor violet. Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Ce ști tu de duhurile pitonicești? De ce crezi că a numit sf. Pavel așa duhul acela rău? Duh pitonicesc? De la șarpele cu numele pyton? Ce crezi tu că a vrut să spuie sfântul apostol? Și apoi ce ști dumneata despre șarpele pyton? Eu cred că mai degrabă tu ai duh ispititonicescăpărător, fiindcă pare că prea vrei ca să îmbogățești tu pe careva sau ai grijî mare să nu se dezbogățească cumva, să sărăcească... ori poate te pregătești asiduu ca să reeditezi revista arici pogognici și cutezătorii, ei fi știind dumneata că se întoarce napoi comunismul la putere și vrei să te pui la adăpost. Iar îngerii de la pucioasa deocamdată n-au strigat după nimeni ca să se dea ei buni... să se dea ei mari... ci mai degrabă tu îți bați din gură aici că ai prins dumneata șpilul în texte și că ai zis că nu te lași tu păcălită și furgăsită și vrei să mă convingi și pe mine că a venit antichristul pe pământ și că rezultă din texte că defapt el e antichristul... deci tu îmi pari că ei fi posedată de un duh bidonicesc și în cap îmi pare rău că trebuie să ți-o spun dar îmi pare că ai pierdut posesia în favoarea unui duh cam vidonicesc. Deci nu arunca pe altul ce tu însăți lași impresia că ai fi stăpânită de ele... Nu da vina pe îngeri sau pe demoni. Că ei, demonii nu au putere dacă tu nu-i stârnești prin păcate și prin pofte ca să-i pui să te ajute la strâns, la strâns paie... Deci nu-ți mai hrănii demonii și ei nu o să mai aibă nicio putere asupra ta. Duhul pitonicesc o să plece rușinat și o să-ți descleșteze strânsoarea lațului în carea te sufocă exact ca Vader. continuarea mai jos Last edited by vsovivi; 11.05.2010 at 15:03:55. |
#1857
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Chiar au românii aur, tămâie și smirnă? Oare cei trei magi or fi fost români? Dar nu e suficient ca poborul să rabde măsurile pentru ieșirea lui din criză ci trebuie să și asculte pe Dumnezeu și abea atunci neamurile vor vedea că neamul român este cel mai slăvit neam de pe pământ... Deci fără ascultarea de prooroci și fără pace de la Cuvântul lui Dumnezeu ce poate să ne aștepte? Frig până în mai a fost, îngheț, și dumneata n-ai crezut ci ai zis că se încalzește mediul, inundații au fost, secete au fost... ce poate să urmeze din pricina celor învârtoșați la inimă ca să se îngâmfe și întăriți la cerbice ca să se mândrească? Dar nu se știe ce câștig pot să aibă ei, cei ce nu primesc proorociile? Nu este scris că să luăm aminte? Probabil că unii când se zice Să luăm aminte, ei atunci în loc să se smerească ei cred că trebuie să se mândrească și să se încăpățâneze ca să facă ei voia lor și nu care cumva să facă voia Domnului... așa cum a pățit Domnul cu poporul Său pe vremea lui Ieremia profetul... N-au crezut și s-au ascuns sub fusta lui faraon... dar la noi unii se ascund în jobenul lui fanfaron. Last edited by vsovivi; 11.05.2010 at 15:16:50. |
#1858
|
|||
|
|||
![]()
Ultimii evadați din "raiul" pucios abia se credeau scăpați de "iubirea" mincinoasă a liderilor pucioși, când s-au pomenit copleșiți de amenințări, de blesteme și de "vizite canonice" ale unor comandouri de hărțuire, trimise de foștii lor stăpâni cu misiunea precisă de a-i înfricoșa de moarte. Acum, nu numai prin "Cuvinte în șoaptă" , ticluite de mintea creață a Mihaelei și destinate "răzvrătiților" și "neascultătorilor" și "dușmanilor lui Dumnezeu", încercau liderii pucioși să-i facă pe aceștia măcar să tacă (dacă tot nu mai vor să se întoarcă la jug), ci inclusiv prin emisari persuasivi și bine instruiți, trimiși rând pe rând, ba la atelierul Zidarilor din București, ba la cele trei fete cucuiete de la Coșereni, ba la răzvrătitul Ionică de la Mănești. Pe scurt, liderii pucioși s-au decis să-i sperie de moarte pe toți cei care își dobândiseră libertatea. Probabil că următorul pe listă va fi bravul Iliuță, retras la casa bătrânească a părinților de la Maluri. "Măcar să tacă, nenorociții ăștia, să nu mai spună și altora ceea ce știu, dacă tot nu vor să se mai întoarcă din mocirla lumii la noi, la șfințenie", acesta era cuvântul de ordine primit de emisarii pucioși de la stăpânii lor, cu care urmau ei să-i convingă pe "rebeli" să nu cumva să dezvăluie mârșăviile la care au fost fie "beneficiari", fie martori oculari: unii zece, alții douăzeci, alții treizeci de ani de-a rândul.
Zilele trecute, Mihaela și Nicușor l-au trimis cu această "misiune șfântă" pe Bogdan la casa lui Ionică din Mănești. Bogdan și cu fratele său Mihai sunt vecini cu Ionică, dar de obicei nu prea își vorbesc unii cu altul. Ionică e un bun meseriaș, muncitor, serios și tăcut, preocupat să-și ocrotească mama sa bătrână și să lucreze pământul în mica ei gospodărie, în timp ce Bogdan și Mihai sunt doi tineri neinstruiți, flecari și ușuratici, care cred că tot ce zboară se mănâncă. Ionică e consecvent în hotărârea lui de a nu se mai întoarce în viața lui la pucioși, pe care îi detestă acum pe față și îi consideră niște înșelători josnici, după toate câte i-au făcut în mai mulți ani când l-au ținut rob pe "plantațiile" lor de suflete; Mihai și Bogdan sunt doi târâie-brâu, risipiți ca pleava-n vânt și docili ca lătrăul care se întoarce de bunăvoie la vărsătura sa: de mai multe ori au fost ei alungați de la Pucioasa de către liderii pucioși, pe motive mai mult sau mai puțin închipuite (dar în mod sigur exagerate), și tot de atâtea ori cei doi frați pătați de spectrul "păcatelor" necredinței în lucrare și neascultării de Frați s-au întors cu coada între picioare, atunci când au fost rechemați urgent de către denigratorii lor (liderii pucioși), ca să-i sărute mâna Mihaelei și ca să pună osul la treabă, atunci când avea ea o stringentă nevoie de mână de lucru neplătită. Mihai s-a revoltat de mai multe ori pe nedreptățile liderilor pucioși și chiar a avut unele manifestări de frondă, inclusiv prin faptul că la un moment dat și-a luat serviciu în lume (ceea ce la pucioși este strict interzis), dar Bogdan a continuat să-i aduleze din toată inima pe Frați, preferând să stea fără nici o ocupație pe spinarea părinților bătrâni din Mănești, să taie frunză la câini și să aștepte spăsit ca liderii pucioși să-l ierte și să-l cheme din nou "la izvor", unde se găsește oricând un blid cald de linte. Bogdan era așadar tipul lingușitorului și adulatorului perfect, un watchdog considerat de lideri ca fiind cel mai potrivit pentru a-l trimite într-o misiune de intimidare la Ionică. După o pisălogeală de instructaj, în care Mihaela l-a învățat pe Bogdan frază cu frază ce trebuie să-i spună lui Ionică pentru a-l pune la punct, emisarul belicos s-a înființat la poarta casei acestuia. Într-o tiradă bâlbâită de circa două ore, în care frazele învățate pe de rost de la Mihaela se amestecau cu țipete și zbierete de porc înjunghiat, de au sărit toți vecinii pe la garduri ca să vadă "ce dracu' se-ntâmplă?", Bogdan și-a dezlănțuit furia chioară pe Ionică în așa hal încât acesta s-a temut la un moment dat că va fi luat și la bătaie. Cei care știu că Bogdan are și el ceva probleme psihice, ca mulți alți adepți pucioși care și-au pierdut echilibrul mintal odată cu adeziunea la secta demonică de la Pucioasa, nu se vor mira de ce aud acum. Bogdan nu e la prima sa ieșire din minți. Probabil că importanța "misiunii șfinte" și frica malefică de a nu uita vreuna din frazele amenințătoare pe care le-a învățat de la Mihaela, ca să i-o servească lui Ionică, l-au făcut să fie atât de agresiv. Asta și explică de ce a fost în stare să vorbească două ore încontinuu, ca o moară stricată, fără a mai fi în stare să recepționeze nici măcar un cuvânt din reacția timidă a lui Ionică. Miza "acțiunii" era uriașă, în viziunea pucioșilor: Ionică se declarase recent în mod public a fi unul (poate credea el că e chiar singurul ??!!) dintre cei care furnizează date concrete și informații proaspete pentru blogurile și forumurile demascatoare care inflamează în ultima vreme Internetul cu știri-bombă despre secta "Noul Ierusalim". Ionică trebuia deci adus urgent la tăcere, până nu era totul prea târziu, până nu spunea tot ce știe. Nu știau atotștiutorii "profeți" pucioși că, în ceea ce privește multiplele surse de informare ale acestor bloguri și forumuri, Ionică era abia a patra, poate chiar a cincea sau a șasea "roată" la căruță. Dacă ar fi cu adevărat prooroc, Mihaela ar ști că prima "roată" este acolo unde nici măcar prin gând nu-i trece că ar putea fi. Iar când va afla, va spune că visează cel mai urât coșmar din viața ei. |
#1859
|
||||||||
|
||||||||
![]()
mariamargareta
Citat:
Mai mai că-mi vine să le plâng pe văduvele alea cu casele mâncate, și să mă aprind de mânie din pismă văzând bogăția acumulată, nu pe banii lor... dar pe banii cui? Au furat? Au tâlărit? Păi au primit așa cum primește orice primitor și nici măcar nu au primit de la bogați ci tot de la săraci, deci iată cum săracii au primit de la alți săraci și împreună au ajuns cu toții bogați, unii în Cer. Dar pe alții însă îi doare dar nu de grijile altora ci din minteres... și atunci amestecă minciuna cu ironia ca să le iasă comedia. Citat:
Deci vezi ce-și strânge omul? Pe cele stricate și vinovate și-și zice că ele îi dau liniște și sănătate... cu care să se dea mare la alții că iată dovada că e om de societate... exact ca pisisicile aristocrate... dar nu alea din desene animate... ci alea ce se cred savante căci omul doar lui nenia îi dă întietate fiindcă are ciucurii auriți la hainele lor sulimenizate ca să te sperie dacă poate cobindu-ți câte un blestem pe la spate... că fariseul altceva... ce altceva poate? Citat:
Interesantă paranteză, probabil ai uitat brusc istoria neamului, păi de la Menumorut și Glad și Gelu am avut numai port cu tunici și rochii lungi cu trenă și pline au fost pământurile de prinți și prințese și de neamuri boierești care aveau același port... dar acum e la modă haina din piele... din pielea goală... că în asta vor să ne integrăm... în absolut, în absolut nimic... adică să preluăm moda goilor pușcă care mușcă din momeala din cârșig ca să cârâie apoi. Și să rânjim într-o beție distractivă de priviri haotice. Ce fain. Ca în rai... pardon, ca în iad. Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
continuarea mai jos Last edited by vsovivi; 11.05.2010 at 16:47:59. |
#1860
|
|||
|
|||
![]()
Două au fost în principal obiectivele lui Bogdan.
Primul, în deschidere, a fost acela de a-l descoase pe Ionică dacă nu cumva el este sursa care a ciripit despre evadarea celor trei grații (Georgiana, Vali și cu Ina) din "raiul" pucios. Și mai ales de unde s-a aflat că nea' Nicolae și cu tanti Geta fac presiuni uriașe asupra fetelor ca să se întoarcă, speriați de blestemele liderilor pucioși că "dacă Vali va pune mâna pe sapă în grădina lui taică-su (nea' Nicolae), toată recolta lui se va arde și pământul lui se va pârjoli" și deci vor muri cu toții de foame: "Aduc aminte de pilda cea din sfinți a ucenicului care căuta cu ajutor pentru cel după trup frate al lui și căruia îi mergea tot mai rău, până ce Eu, Domnul, am descoperit că unde intră lucrul ucenicului Meu, arde acolo unde nu găsește bun pentru Mine locul, și atunci s-a oprit pârjolul din casa celui ajutat și a venit în loc bunăstarea și facerea de bine pentru sfinți. Eu, Domnul, voi fi și le voi ajuta celor ce nu știrbesc cu nimic calea Mea de azi și pe ucenicii Mei de pe ea, căci sunt Cel ce pot tot ceea ce voiesc, iar duhul credincioșiei celor ce Mă însoțesc va fi pentru izbânda Mea și a celor ce au la Mine mijlocitor dintre ei. Amin." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 25-04-2010) Celor care înțeleg mai greu vorbirea în pilde a duhului pitonicesc de la Pucioasa ar trebui să li se tâlmăcească. Ucenicul "care caută cu ajutor pentru cel după trup frate al lui" este fosta uceniță pucioasă Vali, care s-a oferit să muncească pe pământul tatălui ei (nea' Nicolae), considerat a fi "frate" pucios, ca să nu-i mănânce pâinea degeaba. Dar acestuia "îi mergea tot mai rău" (asta fiind "proorocia" liderilor pucioși despre ce va păți nea' Nicolae dacă va îndrăzni să o lase pe Vali la munca câmpului, în loc de a o trimite pachet înapoi la Târgoviște, unde ar fi să lucreze o muncă ceva mai elevată, la una dintre mașinile de cusut ale liderilor pucioși). Urmează "descoperirea" tainei, adică tălmăcirea încâlcită a pildei celei limpezi: " unde intră lucrul ucenicului Meu, arde acolo unde nu găsește bun pentru Mine locul ". Altfel spus, și mai pe înțeles, unde va lucra cu sapa și cu grebla ucenița Vali, pe locul de grădină al tatălui ei, va arde și pământul de sub ea, și recolta lui nea' Nicolae se va pârjoli, pentru că "locul lui nea' Nicolae" nu e bun pentru Dumnezeu (numai locul de la Târgoviște, sau cel de la Pucioasa e bun. Acolo să lucreze Vali, nu aici; și pentru liderii pucioși să lucreze, nu pentru cei după trup ai ei). Urmează îndată și îndemnul, și soluția salvatoare pentru a scăpa de pârjol: dacă nea' Nicu consimte să nu se lase ajutat de Vali la munca câmpului, iar Vali nu mai are încotro și se va întoarce la Târgoviște, nea' Nicu va scăpa de toate belelele care atârnă deasupra capului lui ca sabia lui Damocles, iar peste casa lui se vor prăvăli, în loc de sabie și pârjol, bunăstarea și facerea de bine: "[...] atunci s-a oprit pârjolul din casa celui ajutat și a venit în loc bunăstarea și facerea de bine [...]" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 25-04-2010) După îndemn, urmează promisiunea ajutorului: dacă nea' Nicu și tanti Geta vor pune piciorul în prag și o vor trimite pe Vali înapoi (implicit, și pe celelalte două "răzvrătite", căci liderii pucioși știu bine că cele trei grații, Aglaia, Euphrosyne și Thalia, sunt mereu nedespărțite), înseamnă că ei au lucrat bine, ca să nu li se știrbească fetelor calea pucioșească pe care porniseră cu ani în urmă. Drept răsplată, li se garantează că "Dumnezeul" Pucios le va ajuta lor să ducă la bun sfârșit această lucrătură: " Eu, Domnul, [...]le voi ajuta celor ce nu știrbesc cu nimic calea Mea de azi și pe ucenicii Mei de pe ea [...] " (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 25-04-2010) În fine, "pilda" se încheie cu repetarea unei minciuni gogonate pucioșești, dar cu mare priză la naivii care și-au lăsat câte o progenitură în custodia sclavagistă a liderilor pucioși: Toți care vor avea un reprezentant din familie trimis la una dintre "mănăstirile" mixte pucioșești (e vorba de Glodeni-Pucioasa și Valea Voievozilor-Târgoviște) vor fi mântuiți necondiționat, și ei și tot neamul lor cel adormit până la Adam. Ce credință, ce fapte bune? Legea cea nouă de la Pucioasa declamă că simplul fapt de a avea un "mijlocitor", donat ca "sclav" în ascultarea liderilor pucioși, garantează mântuirea întregului neam ( viu și adormit) care a făcut "donația": " [...] duhul credincioșiei celor ce Mă însoțesc va fi pentru izbânda Mea și a celor ce au la Mine mijlocitor dintre ei. Amin." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 25-04-2010) Concluzia pildei? Bate șeaua ca să priceapă calul și iapa, și să-și trimită urgent mânza înapoi la jug. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Fenomenul Posaga | poster | Exorcismul | 13 | 13.01.2015 14:22:59 |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti | geo.nektarios | Secte si culte | 3 | 01.04.2011 17:38:21 |
mesaj de la noul ierusalim | anaana71 | Secte si culte | 417 | 31.01.2011 15:31:40 |
|