![]() |
![]() |
|
#1971
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ce mai e de zis când văd că te-ai luat cu MM de mână și nu vreți să vedeți ci v-ați smintit cu ironia și batjocura ca să-i faceți pe plac lui nenia cu pisisikaa pentru cafiaua lui tanti grijania... deci te plâng... și nu mai am cuvinte și speranțe la tine, e clar că vorbesc în yadar că voi nu citiți cu bună credință ca să pricepeți ci ''dovediți'' minciunile lui nenia, și de aia interpretările voastre sunt absurde căci voi deși citiți Același Cuvânt al Lui Dumnezeu, voi cu toate acestea primiți o altă evanghelie, repede primiți altă evanghelie: a fățărniciei și a slujirii poftelor cele rele ca să plăceți gLumii și să fiți ca ea... deci am tristețe mare la adresa ta stimată AngelicaKroner... dar și așa nu-ți pasă din moment ce poți să vorbești atât de urât... că pavlovici te-a învățat cum să batjocurești proorocii și sfinții... a avut grijă ca să te învețe. Deci iată că tu te-ai dovedit mincinoasă dând un citat rău și absurd, scos așa prin trunchiere, căci citatul corect este ăsta: ''... O, apropie-te de Mine, țară românească, că de nu Mă vei asculta, va rămâne întru tine semn de la Mine cum a rămas ca amintire din mănăstirile împăraților. Apropie-te de Mine, oștire română, căci copiii care vin, nu sunt de la Mine, nu sunt cu Mine, că Dumnezeu va strica școala cea pământească și va înălța biserică dacă va fi ascultare. Dumnezeu va strica zămislirea pruncilor dacă va fi ascultare în oștirea română, căci am luat altoi pentru voi și pun altoi de la început, ca cel născut să rămână înviat. Dacă voi reuși, bine va fi, așa cum scrie în carte la rugăciune: ''precum în cer așa și pe pământ'', fără păcat. Credința să o păstrați, căci multă credință este întinată. Crede în Dumnezeu, dar face și păcat lumea. '' Deci se înțelege din citat că: ''în fărădelegi m-am zămislit și în păcate m-a născut maica mea, Adevărul L-ai iubit, cele ascunse și cele nearătate ale înțelepciunii Tale mi-ai arătat mie'' ... Adică toți copiii ce merg la oaste nu merg la oastea și armata Domnului ci devin spahii și ienicieri în legiunile antichristului, și cum se face asta? Păi prin școlile care scot învățături mincinoase, ateiste, necredincioase, false, pline de ură și îndoială față de Credință, și acest lucru înseamnă zămislire de prunci fără Dumnezeu care nu sunt de la Mine, și iată că Domnul oprește zămislirea de fii și fiice ai Babilonului, dar cum o oprește? Care este procedeul? Săvârșind mișelie așa ca Irod? Așa cum susți dumneata? Nicivorbă ci prin altoi și pentru o viață fără păcat căci ei nu vor mai muri, deci iată cum pe copiii uciși de antichrist Domnul vrea să-i învie spre viață veșnică: ''...căci am luat altoi pentru voi și pun altoi de la început, ca cel născut să rămână înviat.'' ''Dacă voi reuși, bine va fi, așa cum scrie în carte la rugăciune:''precum în cer așa și pe pământ'', fără păcat. '' Apoi în legătură cu Tainele, iar înțelegi viceversa și numai ca să vă arătați absurdul dar nu vă e rușine că vă arătați rușinea minciunilor pe care le propagați printr-o miștocăreală pironică? “... Creștinilor, supravegheați-vă copiii, că Dumnezeu S-a hotărât ca nici un copil să nu se mai zămislească.... …Opresc căsătoria! După anul nou, trimit un număr de fecioare la mănăstire, nu voiesc să mai căsătoresc. Din toate familiile creștine, să fie o fiică la mănăstire și feciori…” deci așa oprește taina căsătoriei care e numai pentru zămisleirea pruncilor celui rău : trimit un număr de fecioare la mănăstire, nu voiesc să mai căsătoresc. Din toate familiile creștine, să fie o fiică la mănăstire și feciori…'' Păi nu vezi cum oprește Domnul Căsătoria? Trimite ficele și feciorii la mănăstire ca să rămâie feciori și fecioare dar nu oricum ci numai așa ca Preasfânta Maria și ca și Iisus Hristos căci Tatăl așa dorește ca să fie oamenii toți ca Iisus Hristos și nu altfel... Deci cum oprește căsătoria dacă zice ca în familiile creștine să fie o fiică sau un fiu care îmbrățișează viața sfântă? Păi nu e împotriva familiei ci împotriva familiilor care sunt numai și numai pentru gLume și nu se unesc pentru Dumnezeu, căci iată că nici un rod al lor nu îl lasă să meargă la mănăstire, nu-l lasă să aibă viață sfântă ci când aud în familia de azi de Mănăstire, de călugărie, de viață feciorelnică, cum că ai vrea să ajungi ca Iisus Hristos, ca sfintele sau sfinții, cum aud imediat te privesc altfel și te trimit la nebuni... nu că n-ai fi... dar ești un nebun pentru Hristos. Deci vezi dumneata ce înseamnă: ''Lăsați copiii să vină la Mine?'' Să-i lași să ducă viață sfântă ca urmând lui Hristos să ajungă vii și să nu mai moară în păcatele lor și ale părinților lor și ale școlilor gLumii cu toate armatele și oștirile lor păgâne pline de necredință că or să pățească așa cum au pățit ''mănăstirile'' de împărați... că niciuna nu a rămas... ci numai mănăstirile săracilor ce s-au sfințit rămân în veșnicie. Deci lor le este oprită căsătoria, căci monahii și monahiile sunt căsătoriți cu Dumnezeu! iar dacă se căsătoresc cu cineva, după ce au depus voturile și au jurat credință, atunci săvârșesc adulter, căci se reîntorc la gLume... Așa că dacă nu știi ce vrei, nu ești suficient de credincios, nu jura că o să pățești ca Petru cel ce s-a mândrit și apoi s-a lepădat, iar dacă juri atunci trebuie să fii conștient că nu vei mai avea relații cu alte femei sau bărbați și nu vei mai avea copii decât frați și fii duhovnicești... Știu că e greu de ales, de aceea mai bine stai mult și nu juri până ești sigur că aia e ceea ce vrei... viață duhovnicească... iar dacă nu crezi și nu te simți fericit atunci pleci că nu se supără Dumnezeu, căci e mai bine să pleci decât să hulești! Da, da, ''bine'' de tot ''pricepeți'' voi proorociile... și de aia a și zis Nichita Stănescu așa ''nu mor caii când vor câinii'' că nu pricepeau ei, ăia unii dăștepți din conducere, nu pricepeau iubirea poetică și patriotică a lui ci îi doreau moartea că nu se închina la ispisisikaa... Dar expresia are două sensuri, una e pentru perioada comunistă, când câinii erau securiștii cu mapa, iar caii erau cei de sub jug cu sapa, dar acum e invers, caii sunt caii lui antichrist, Apocaliptici și câinii credinței degeaba vor să moară caii blestemelor căci ei nu mor așa cum vor câinii, căci este scris nu aruncați mărgăritarele voastre înainte porcilor sau a câinilor căci le vor călca în picioare și se vor întoarce ca să vă rupă... Problema este că voi nu știți cine sunt mărgăritarele voastre... și asta e problema... și numai o să vă treziți la sfârșit când o să fiți întrebați: ''-Da' de ce nu ai grijit de mărgăritale tale?'' de ce le-ai băgat în oastea lui Irod? Sau voi nu știți că Irod nu a vrut să dea slavă Lui Dumnezeu ci a vrut să i se dea slavă doar lui? Și nu era un rege oarecare, și nici un om prost așa ca mine care mereu mă închin mie, ci el era însăși regele lui Iuda sau a lui Israel, era regele poporului Domnului, poporul cel vechi care nu L-a ascultat ci L-a părăsit... așa ca mulți dintre noi... că nu e suficient să-L asculți o dată sau de două ori ci trebuie să-L urmezi în veșnicie urcând cu El Golgota și trecând cu El prin moarte fără să te nemulțumești, sau revolți și fără să blestemi pe fratele tău mai puțin înțelept... ci să iubești cu sfințenie feciorelnică până la sfârșit, întotdeauna... nu de la tine ci cu dragostea lui Dumnezeu... și așa să rabzi, să rabzi, să rabzi... mie îmi cer și nimănui altcuiva... dar nu pot... căci iar caut să plac oamenilor... și devin un milog urât cu multă milă spurcată de sine însușiri... și apoi mă răybun și merg la răzebel, răzbeu... și beu și beu și nu mă mai satur. Last edited by vsovivi; 18.05.2010 at 10:50:00. |
#1972
|
|||
|
|||
![]()
Dar totuși dacă nu vă supărați vă întreb și eu ceva: Pentru ce vă străduiți cu atâta cerbicie ca să înțelegeți viceversa? Ce câștig câștigați?
Sau chiar nu se vede de la voi cât de frumoase și drepte sunt Cuvintele Domnului? Sunt mai mult decât stelele Cerului, mai mult decât tot agurul gLumii... păi voi chiar nu vă dați seama cât de mari sunt ''Cuvintele Mele''? Adică voi chiar nu observați slava cea mare din Cuvântul lui Dumnezeu?... chiar nu vreți să vedeți și să credeți apoi în APA VIEȚII? Pentru ce? Cine v-a vrăjit pe voi? Cafiaua lui tanti grijania sau v-a speriat ispisikaa lui nenia căci v-a ''proorocit'' că o să-i dea drumul din lesă și o să mai și trimită eretele său cel dresat de pe umărul drept ca să vă ia de sus ca viespele din văzduh, ca viesii stârniți? Și viespii mâncă mai ales carne, carne de frate. Deci ce se întâmplă cu voi? Ce ați pățit? Nu vă mai doare oareoare durerea lui Dumnezeu? Last edited by vsovivi; 18.05.2010 at 11:48:48. |
#1973
|
|||
|
|||
![]() Citat:
“ Uitați-vă și nu mai doriți, fecioarelor, căsătorie, că Dumnezeu s-a supărat și nu mai face căsătorii.”(Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 23 februarie 1976) Credința în Dumnezeu se probează de acum încolo printr-un criteriu nou, universal: ea se dovedește prin faptul că nu-ți mai dorești căsătorie și nici copii, care sunt roadele căsătoriei: “ …Dacă ai fi credincios, nu ai mai dori să te căsătorești și nici fii și fiice nu ai mai dori. ” (Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 23 iunie 1977) Interzicerea căsătoriei ca Taină a Bisericii se motivează de către pucioși prin faptul că ea legitimează păcatul: “ Copilașii Mei, Dumnezeu a interzis căsătoria pentru păcat…”(Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 25 iunie 1979) “ Domnul a oprit căsătoria pentru că numai e timp de întinare și de pofte trupești,…” (Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 1 mai 1982) De altfel, toți simpatizanții pucioșilor au renunțat la a se mai căsători, de atunci și până astăzi, deși niciunul dintre ei nu a îmbrăcat haina monahală. Deci, nu intrarea în mânăstire conducea la această renunțare, ci porunca în sine. În plus, mulți dintre cei căsătoriți deja au divorțat pe motive de evlavie, încălcând astfel canoanele. Alții au continuat să fie împreună, dar au renunțat la nașterea de prunci. Nici un prunc nu s-a mai născut în familiile de pucioși de atunci și până astăzi. Nici un botez nu s-a mai înregistrat în familiile pucioase. Două Sfinte Taine ale Bisericii au fost retezate de la rădăcină prin această doctrină diavolească. Last edited by mariamargareta; 19.05.2010 at 15:05:57. |
#1974
|
|||
|
|||
![]()
Draga mea, dacă mai vrei să citești din Cuvântul lui Dumnezeu atunci să mori din dragoste rănită ! Uite așa!
Și dacă ochii tăi vreodată vor mai plânge atunci viața merge înainte... Iar dacă te doare iar , atunci cântă cu amar... Iar dacă te doare des, coboară din cireș... Iar dacă te doare mult Abea atunci te ascult... da, da te ascult. Și dacă totuși vei pleca... atunci voi rămâne singur cu timpul... sau cine știe?.. Ce se va alege de primăvară... și de tine... și apoi de mine... și apoi de dragostea noastră? Deci îți spun bun rămas dar nu te bucura... că de mine tot n-ai să scapi. Rămân aici să te-aștept, cu același dor... în garsoniera mea... sau poate că până la urmă chiar o să vin după tine... căci tu și numai tu ești primăvara mea. Numai tu. Last edited by vsovivi; 19.05.2010 at 16:15:52. |
#1975
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Da, da, ''eu mint''; așa îmi repeți întruna fiindcă tu vrei mereu să pleci... dar acolo unde vei ajunge să te gândești... la ''minciunile mele'' că așa susți mereu pe sute de pagini, că te mint, și că minte și Domnul și că mint și eu... și că toți te mint... Dar o să vezi dumneata cum o să subjuge pe toată gLumea această taină minunată a dragostei... feciorelnice și fără de păcate. Toate popoarele și toți împărații gLumii și toți vor cădea răniți sub ascultare... și vei cădea și tu cu siguranță și vei muri din dragoste rănită, căci vor lăsa ei toate tainele lor doar pentru una, pentru una: Taina Vieții Veșnice... Taina Dorului... și a fiorului... Cuvântului. Last edited by vsovivi; 19.05.2010 at 20:09:39. |
#1976
|
|||
|
|||
![]()
216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (I)
(Interviu luat artistului în anul 1992, luna noiembrie, în urma expoziției sale “Noul Ierusalim” de la Galeria Simeza din Capitală. Cu această ocazie, artiștii Victoria și Marian Zidaru au afirmat că au avut experiența Revelației Duhului Sfânt, care a motivat prezența lor la această expoziție ca un prilej de a mărturisi și a propovădui tuturor chemarea la comuniune cu cei care au gustat părtășia acestei revelații. Observațiile din paranteze aparțin autoarei acestui articol.) Reporter: În primul rând vă rugăm să faceți o mică prezentare a expoziției de față. Marian Zidaru: Este o expoziție care încearcă să lămurească relația directă dintre artă și divinitate. (Observația 1: M.Z. teoretizează încercând să apropie forțat două entități care îi sunt lui foarte dragi: Divinitatea și arta. Realitatea este că între artă și Divinitate nu există absolut nici o legătură directă, în afară de efortul pe care îl face uneori arta de a copia Divinitatea – deși arta modernă nu mai copiază de mult Divinitatea, considerând că s-a maturizat îndeajuns, ca să creeze și să inventeze singură. Arta este în esență cea mai profundă expresie a creativității umane. Pe de o parte, ea urmărește să comunice semenilor un sentiment, o idee, o senzație sau o trăire personală, specifică ființei umane. Pe de altă parte, arta este pentru om o formă de completare a actului cunoașterii [cunoașterea artistică]. Dumnezeu nu comunică prin artă, ci prin cuvânt, iar creația sa este consecutivă cuvântului Său: „Și a zis Dumnezeu: "Să fie lumină! Și a fost lumină.” – Facerea 1,3. Singura „creație artistică” a lui Dumnezeu ar putea fi considerată ființa umană, căci pe Adam l-a plămădit Dumnezeu „cu mâinile Lui”, dar aceasta este o excepție motivată, care nu-L face neapărat pe Dumnezeu un „Artist” printre artiști. Arta este deci specifică omului, în pasiunea și efortul lui de a-L copia pe Creator. Omul spune în sinea lui: Dacă Ziditorul a făcut lucruri atât de frumoase în natură, de ce n-aș putea face și eu? Dar, întrucât el nu le poate face la fel, prin cuvânt poruncitor, începe să reproducă stângaci cu mâinile ceea ce vede: peisaje, plante, animale, fețe de oameni, etc. După ce se satură de a copia natura, începe să inventeze și astfel descoperă arta abstractă. Dar Divinitatea nu face artă. Ea creează pur și simplu, odată pentru totdeauna, apoi Își susține creația Sa în viață, prin pronia divină. Dumnezeu le-a făcut pe toate bune foarte de la început și nu are nevoie de retușări ale creației Sale, nici de reproduceri stângace.) Arta, fiind o formă de manifestare a lui Dumnezeu, are datoria să fie purtătoare de cuvânt a lui Dumnezeu. (Observația 2: M.Z. sugerează că, la nevoie, Dumnezeu S-ar putea oricând exprima prin artă, și chiar o face, deci a ajuns și El oarecum la nevoie. Dacă s-ar putea admite o oarecare legătură indirectă și univocă între arta omului și Divinitate, în sensul că, în perioada copilăriei ei, arta copia Divinitatea, este imposibil să admitem că Dumnezeu, epuizând mijloacele Sale de a fi convingător, apelează in extremis la artă, ca să-l convingă pe om că are niște datorii față de sine, față de semeni, față de natură și față de Dumnezeu. Or, Zidaru vrea să introducă un concept nou, revoluționar, în teologie și în religie: Dumnezeu are nevoie acum, la sfârșit de timp, de artă, pentru a comunica cu omul, căci cuvântul Lui nu mai este de ajuns. În concepția lui M.Z., versetul biblic care spune că pietrele vor striga [“Și El, răspunzând, a zis: Zic vouă: Dacă vor tăcea aceștia, pietrele vor striga.” – Luca 19,40] trebuie înțeles că “sculpturile din piatră, făcute de artiștii creștini, vor striga la oameni ca să-i trezească la credință”. Dar Zidaru n-a inventat el această “concepție artistică” despre propovăduire, prin sculpturi în piatră sau în lemn. El a preluat pur și simplu o “proorocie de-a Verginicăi”, pe care apoi s-a străduit să o pună și în practică: “Astăzi vorbește Domnul cu omul, și mai târziu vor vorbi pietrele și lemnele și te vei îngrozi, că nu vei ști ce înseamnă această zi care vorbește prin piatră și prin lemne.” [Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 25-03-1978]. Verginica a repetat “proorocia” și la puțin timp înainte de a muri: “... O, iubite fiu din vremea de astăzi, întoarce-te la începutul legii lui Dumnezeu [...] pentru că mult s-a grăit și mult am trimis acest cuvânt în fața voastră, că nici un profet nu a primit cât ați primit voi astăzi, și iată că Domnul dacă nu va reuși cu voi, pietrele vor rosti contra voastră” [Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 15-01-1980]. Când Marian Zidaru a început să sculpteze pietre și lemne, așa cum îi cereau proorociile Verginicăi [dar și nevoile financiare tot mai mari ale obștei condusă cu mână de fier de Mihaela], a venit și Mihaela cu o “proorocie” care confirma că sculpturile lui Marian, lemnele și pietrele, “vorbeau” în numele “Domnului”, propovăduind întregii lumi “Cuvântul de la Pucioasa”: “Pace vouă! Și vom sta la masă cu cerul în ziua aceasta de praznic ceresc, căci sfântul și marele Haralambie se bucură cu voi și face biruință mare pentru voi și va lucra prin voi minuni mai mari decât oricând, căci iată, pietrele vorbesc și munții mărturisesc și înălțimile se pleacă la glasul Domnului Iisus Hristos. Amin.” [Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 23-09-1992]. Pietrele n-au fost însă totdeauna docile și mărturisitoare ale “lucrării”. Ba, chiar s-au întors împotriva Noului Ierusalim de la Pucioasa. Când arhiereul Irineu, cel care era numit de ei cândva “martorul cel credincios”, s-a lepădat de pucioși, aceștia l-au acuzat că a luat pietre în mâini cu care a lovit în “lucrare”, făcând-o “sectă rea”. În ripostă, pucioșii nu recunosc că sunt sectă și îi aruncă lui Irineu în față cuvinte aspre, copiate din Biblie: “Înapoia mea, satano!”: “Eu rostesc lucrare de Duh Sfânt peste tine, Israele nou, Israele român. [...] Să nu te superi, tată, pe cel ce-l vezi că aruncă cu pietre în tine, căci pietrele din mâna lui nu le-a luat cu inima lui. Iată, a venit vremea să-l vezi pe cel ce este numit martorul Meu în mijlocul bisericii lumii că dă cu pietre în tine. Nu te supăra pe el, nu te supăra pe nimeni, tată. Era scris în cartea Mea de azi și trebuia să se vadă împlinit acest cuvânt. Este scris în carte că "păstorii de azi vor face dosare și vor duce în judecată oițele Mele cele bune zicându-le „sectă rea“". Nu te nedumeri dacă chiar prin mânuța și prin gurița aceluiași martor se rostesc aceste cuvinte spuse de Mine din vreme, că Eu am spus să te ridici și să spui: „Înapoia mea, satano, căci aceste cuvinte sunt satane!“. Tu ești poporul Meu, nu ești sectă, iar aceste cuvinte sunt satane, și tu să spui: „Înapoia mea, satano!“. Așa să spui acestor vorbe lumești, și să nu faci altfel ca să te descurajezi pe drumul tău cu Mine.” [Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 11-06-1995]) |
#1977
|
|||
|
|||
![]()
Păi dacă Arhiereul Irineu, a trebuit să facă ascultare de cei ce i-au pus înainte să semneze ca la PCR și apoi să-și și dovedească prin faptele lor cu mâna lui fidelitatea căci l-au șantajat pe bază de jurământ și apoi l-au pus să-l reînnoiască socotind ei că l-ar fi călcat, când defapt Arh. Irineu nu a călcat jurământul Arhieresc, ci sub ascultare de maimare s-a dus prima oară de a sfințit locul sfânt, căci tronul Arhieresc al locului era vacant și în cazul acesta, tu ca păstor te poți duce să păstorești oile fără păstor măcar până se va alege un nou Arhiereu.
Deci cine a rostit cuvintele satanicești și a dat cu pietre în cel ce este mai mare decât un prorooc, mai mare ca Moise? Cine a dat cu pietre în sfânta Verginica zicând că e sectă rea? Arh. Irineau care a fost trimis sub ascultare apoi de către cei ce au judecat strâmb? El a lovit asemenea sf. Pavel? Sau cine a scos pe gură cuvintele și vorbele gLumii? Deci pentru ce îl osândiți mereu și îl scoateți ca vinovat când el n-are nici o vină căci a trebuit să facă ascultare de maimare și de instanță, instanța lor pe care nu o mai judec... și asta s-a întâmplat că niciunii nu au vrut să creadă... decât el și inima lui preabună. ''Să nu te superi, tată, pe cel ce-l vezi că aruncă cu pietre în tine, căci pietrele din mâna lui nu le-a luat cu inima lui.'' Iar pietrele și lemnele care vor striga la voi nu sunt nicidecum statui sau arta gLumii, nicivorbă, ci pietrele și lemnele care vor striga sunt puterea lui Dumnezeu căci Dumnezeu a dat apă din piatră din stânca de la Rifidim și a vorbit prin asină și atunci puteți fi siguri că din pietre și lemne își poate ridica fii și fice dacă voi veți tăcea și nu vă veți pocăi... Așa că ''...nu vă mai îngâmfați în inimile voastre căci și din bolovanii aceștia (lovind sfântul Ioan în niște pietre de râu) poate Dumnezeu să ridice fii... lui Avraam, ci faceți roade vrednice de pocăința voastră'' Deci când se referă la pietre și lemne, Dumnezeu se referă la cele mai neînsemnate lucruri care par uscate și moarte și nefolositoare care dacă nici n-ar exista, atunci nimeni nu le-ar simți lipsa... căci ce sunt alea niște lemne și bețe și bolovani și pietre care găsești câtevrei pe marginile râului? Deci: ''Dacă vor tăcea aceștia, pietrele vor striga.'' (la prooroci și ucenici și sfinții și următori ai Lui Iisus Hristos se referă, la toată cirta și iota Cuvântului lui Dumnezeu, care este plinită și nu doar pălăvrăgită în deșertăciunea deșertăciunii deșerților...) Last edited by vsovivi; 20.05.2010 at 14:14:09. |
#1978
|
|||
|
|||
![]()
Deci nu-l mai osândiți mereu pe Arh. Irineu Pop Bistrițeanul pentru că a fost șantajat și băgat sub jurământ ca și cum nu și l-ar fi ținut, dar el și-a ținut jurământul față de Cuvântul lui Dumnezeu căci el a crezut și a fost martor și a sfințit Hrisovul și Cetatea Lui Dumnezeu, la fel și pe cel față de mai mare căci toate le-a făcut sub ascultare, la fel și față de popor și sunt convins că pururea se roagă pentru ei...
Last edited by vsovivi; 20.05.2010 at 14:45:13. |
#1979
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu te teme, că nu-l osândește nimeni, îndată ce a acționat ca un înșelat. Alta era dacă el ar fi acționat în deplină cunoștință de cauză. |
#1980
|
|||
|
|||
![]()
216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (II)
Faptul că Dumnezeu se manifestă în România și coboară cuvânt spre a ne redeschide inimile înspre calea mistică este un lucru normal pe care Dumnezeu are libertatea să-l facă. Expoziția de față mărturisește despre un loc ce se află la Pucioasa, mai precis localitatea Glodeni, unde din 1955 există o revelație mistică, în sensul că diverse persoane, de-a lungul timpului, au recepționat cuvântul lui Dumnezeu. Începutul acestei lucrări s-a făcut prin manifestare directă și primul vas prin care Dumnezeu a lucrat a fost sfânta Virginia. Îi spunem noi sfânta Virginia pentru că a dus o viețuire sfântă. Fiind fecioară, i s-a arătat Mântuitorul nostru Iisus Hristos spunându-i că o va vindeca pe mama ei, care la vremea aceea era foarte bolnavă, dacă îi va dărui ceva. La vârsta de paisprezece ani ea a avut un accident la ochiul stâng și și-a pierdut vederea, însă cu acest ochi nu mai vedea în dimensiunea pământească, ci vedea, de fapt, în dimensiunea cerească. (Observația 3: Aici putem aprecia că este vorba de o interpretare artistică, desigur, demnă de un artist. Ca să nu le spună lucrurilor dureroase pe nume, și anume că Verginica era chioară de-a binelea, M.Z. dă un sens poetic, duhovnicesc și o funcționalitate benefică ochiului care, de altfel, ori nu mai exista, ori era ca și inexistent. Dar lucrurile n-au stat chiar așa cum le interpretează el. Mai precis, copilei Verginica i s-a arătat mai întâi o arătare care s-a recomandat a fi Maica Domnului cu Pruncul Iisus în brațe, care i-a vorbit și i-a promis că Pruncul ei îi va vindeca mama. A doua zi, Pruncul Iisus a venit singur, fără Maica Lui, și i s-a arătat din nou Verginicăi, dar acum arătarea devenise de pe o zi pe alta om mare, avea chip de sfânt, barbă și era înconjurat de raze strălucitoare. El i-a promis un târg: ca să-i vindece mama de boală, Verginica trebuia să plătească un preț, destul de piperat de altfel. După repetate negocieri, au convenit ca prețul plătit de copila Verginica să fie lumina ochiului stâng, despre care arătarea care se recomandase a fi Domnul Iisus-matur pretindea că are mare nevoie, ca să se folosească de ea ca de un ochean, cu care să-i spioneze pe oameni direct din ceruri, fără a mai fi nevoit să coboare pe pământ. În final, arătarea i-a făcut totuși o mare concesie Verginicăi, anunțând-o că o mai păsuiește câțiva ani și că va veni să-i ia ochiul abia când ea va împlini 14 ani) În 1955, după un post de patruzeci de zile, pe care i-l ceruse Domnul, ea a fost împărtășită, în noaptea de Paști, de Sfinții Ierarhi Vasile, Grigorie și Ioan și din acel moment asupra ei s-a coborât cuvântul Domnului. În noaptea în care a început această lucrare, acest cuvânt suna așa: ”Hristos a înviat! Hristos a înviat! Hristos a înviat! Iată Eu sunt Alfa și Omega, începutul și sfârșitul, Cel ce M-am răstignit pentru păcatele lumii și sunt în duh, nu sunt în trup. Nu acest trup este Dumnezeu, ci Cel care vorbește prin acest trup; acesta este un vas pe care l-am ales ca să-Mi conduc poporul pe aceste ultime căi spre mântuire”. (Observația 4: M.Z. reproduce această proclamație destul de aproximativ, poate din memorie. Textul pe care pucioșii îl promovează ca autentic este însă substanțial diferit și arată așa: “... Pace vouă! Hristos a înviat! Hristos a înviat! Hristos a înviat! Eu sunt Domnul Iisus Hristos. Nu sunt în trup, ci sunt în Duh. Coborâtu-M-am cu Duhul pe pământ ca să-Mi culeg un popor și să-i vorbesc tainele cele pentru vremea aceasta. Eu sunt Cuvântul lui Dumnezeu și am venit să vorbesc pe pământ, să-Mi gătesc calea celei de a doua arătări, așa precum este scris în cartea Mea. Nu acest trup sunt Eu. Aceasta este o trâmbiță din care Eu trâmbițez în vremea aceasta ca să vestesc peste voi toate câte vor fi în zilele ce vin.” [Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 30-04-1955]. Cu litere aldine s-au evidențiat porțiunile care coincid cât de cât. Să observăm că, în timp ce textul oficial promovează o singură cale spre mântuire – calea pucioasă, desigur – M.Z. încă mai oscilează, vorbind despre mai multe căi, ca și când mântuirea ar putea veni eventual pe mai multe cărări. De asemenea, M.Z. preferă s-o numească pe Verginica vas, în timp ce liderii pucioși o numesc trâmbiță.) Dumnezeu anunța atunci că vremea sfârșitului este aproape, că este momentul să aleagă un “Nou Israel” și să hotărască un “Nou Ierusalim”. Israel fiind de fapt poporul cel credincios, iar Ierusalimul, cetatea desăvârșirii Domnului. De-a lungul timpului, Domnul a descoperit prin această lucrare că vremea împlinirilor s-a apropiat, că România va intra într-o perioadă de strălucire și de glorie. (Observația 5: Această “proorocie”, care datează de pe vremea Verginicăi, nu s-a mai împlinit deși au trecut de atunci zeci de ani. România a trecut prin profunde transformări după 1989, dar schimbările în bine sunt doar la nivel declarativ. Oamenii nu trăiesc mai bine, ci mai prost. Siguranța zilei de mâine sau a persoanei au dispărut. Indicele de sănătate al populației a căzut dramatic, iar populația este în scădere ca număr. Emigrația, imigrația și șomajul au ajuns la cote alarmante. Datoria externă este acum uriașă, deși în 1989 era zero. Fabricile au fost distruse, făcute una cu pământul, iar mijloacele fixe au fost furate sau vândute la fier vechi. Viitorul țării este amanetat. Pe plan spiritual s-a înregistrat un mic reviriment, dar mai mult statistic decât în realitate. Ofensiva sectelor și a altor culte a devenit agresivă, iar oamenii sunt debusolați și devin ușor victime falselor minuni și amăgirilor care le promit dialogul zilnic și întâlnirea rapidă cu Dumnezeu. Unde este strălucirea și gloria, promise cu emfază la Noul Ierusalim? Putem concluziona fără teamă că această “proorocie” este o mare minciună.) Anunță, de asemenea, că momentul reîntoarcerii unsului său, regele Mihai, s-a apropiat și că numai prin reîntoarcerea acestui uns al lui Dumnezeu ne putem realiza idealurile, adică ascultarea de Dumnezeu. (Observația 6: Nici această “proorocie”, care anunță venirea regelui – dar nu ca turist, sau ca pensionar, așa cum lasă aici să se înțeleagă, din precauție, Marian Zidaru, – ci ca rege pe tron, de unde să îndrepteze lucrurile care deja o luaseră razna și să-i ajute pe români să-și “realizeze idealurile”, nu s-a mai împlinit și nici șanse să se împlinească nu se mai întrevăd. Regele s-a întors, totuși. Sunt românii mai ascultători de Dumnezeu acum, când regele este rezident permanent în România? Aș! Deci, și această “proorocie” pucioasă s-a dovedit a fi o mare minciună.) În jurul acestei “lucrări” – petrecute la Pucioasa – s-au adunat numeroase familii de credincioși care ascultau cuvântul și nu descopereau altceva decât îndemnul spre credința cea adevărată, Biserica Creștin-Ortodoxă. (Observația 7: M.Z. se ferește să identifice credința cea adevărată cu credința semenilor lui din Biserica majoritară, Biserica Ortodoxă Română – BOR, ci alege intenționat pentru biserică o denumire convențională, ambiguă, inexistentă ca instituție, pe nume Biserica Creștin Ortodoxă –BCO. El reproduce involuntar ceea ce a învățat de la liderii lui, și anume mentalitatea și dorul mocnit de a se desprinde de “tutela” BOR și a înființa o Biserică separată, schismatică). La început aveau acces toți creștinii, unii chiar cu țigara în gură, fiecare după nivelul de înțelegere al vieții creștine. Apoi, Domnul a început să selecteze acest popor. Mai întâi a spus că bine ar fi ca omul să se elibereze de patimi, să nu fumeze, să nu bea țuică, să trăiască curat, și la aceste porunci, mulți au plecat de la lucrare, bârfind-o. Apoi Domnul a cerut să nu se mai mănânce carne și atunci au căzut iarăși mulți. De curând Domnul a cerut ca toți martorii acestui cuvânt să trăiască în curățenie. (Observația 8: M.Z. se contrazice aici, căci puțin mai înainte a spus că “Domnul, mai întâi” le dăduse unele porunci, printre care aceea ca “să trăiască curat”, iar acum spune că “de curând Domnul le-a cerut să trăiască în curățenie”, ceea ce înseamnă de fapt același lucru.Înseamnă că ori le ceruse în două rânduri să instituie aceeași jertfă – ceea ce e greu de crezut – ori M.Z. face o confuzie temporală între “mai întâi” și “de curând”). |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Fenomenul Posaga | poster | Exorcismul | 13 | 13.01.2015 14:22:59 |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti | geo.nektarios | Secte si culte | 3 | 01.04.2011 17:38:21 |
mesaj de la noul ierusalim | anaana71 | Secte si culte | 417 | 31.01.2011 15:31:40 |
|