![]() |
![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
#91
|
|||
|
|||
![]()
nu am stiut ca esti prooroc,cu ti-ai dat tu seama ca ortodocsi mor nepocaiti. nimeni nu poate spune ca sa pocait sau este pocait (in afra de sectanti SLUJITORII DRACILOR) acest lucru il aflam numai la judecata de apoi cel ce crede ca este pocait este stapanit de duhul mandriei al inselarii si mincinos se numeste.cat despre botez se stie ca nimeni nu va ajunge la tatal decat daca va trece prin acesta poarta si cum clipa mortii nu o cunoaste nimeni pt asta se boteaza copilul imediat dupa nastere.
|
#92
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Și cine sunt acești "sectanți" după mătăluță proorocul? |
#93
|
|||
|
|||
![]()
Buna ziua. Permiteti-mi si mie o scurta interventie aici.
Tricesimusquintus, vad ca aveti un dinte foarte mare impotriva botezului pruncilor. Spuneti ca el trebuie precedat de pocainta si mai ales de alegerea constienta, la maturitate. Fara aceasta alegere constienta, nu exista mintuire. Caci scrie: "daca nu se naste cineva din apa si din Duh, nu poate sa intre in Imparatia lui Dumnezeu" - Ioan 3:5. Deci nu exista mintuire fara botez, Iisus o spune clar. Tricesimusquintus, ati afirmat la pagina 3 a topicului: "Încrederea consistă în convingerea că Dumnezeu mântuiește pe pruncii creștinilor și fără a fi botezați. Dovedim neîncredere când suntem torturați de ideea că vai să nu moară copilul nebotezat!" As dori de la Dvs sa explicati pe ce citat din Scriptura va bazati spuneti spuneti ca "Dumnezeu mintuieste pruncii fara sa fie botezati". Vreau un citat in care sa se afirme negru pe alb ca pruncii, repet, pruncii, pot intra in Rai nebotezati. |
#94
|
|||
|
|||
![]() Citat:
2. Există un exemplu biblic (tâlharul de pe cruce pocăit) în care avem confirmarea [cea mai autorizată a] Mântuitorului că un om este mântuit fără a fi botezat. Sunteți de acord cu cele 2 puncte? După care putem trece mai departe... |
#95
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#96
|
|||
|
|||
![]()
[quote=tricesimusquintus;279049]
Tricesimusquintus, nu fiti sofist. Ati scris cu mina dumneavoastra: ""Încrederea consistă în convingerea că Dumnezeu mântuiește pe pruncii creștinilor și fără a fi botezați". 1. Am cerut sa va argumentati aceasta parere personala cu un citat din Scriptura. Nu ati facut-o, ati incercat sa parati: "Nu scrie nicăieri negru pe alb că pruncii trebuie botezați". Ati avansat deci o ipoteza de interpretare personala a Scripturii (cum ca Dumnezeu mintuieste pe pruncii crestinilor si fara sa fie botezati) pe care nu ati intarit-o cu nici un citat din Scriptura. Daca nu aveti nici un citat care sa intareasca aceasta interpretare pe care ati facut-o la pagina 3, inseamna ca ati avansat o simpla opinie personala, iar nu un adevar al credintei crestine. 2. Negasind un citat in care Scriptura sa va confirme propria interpretare, cum ca pruncii crestinilor care mor nebotezati sunt mintuiti si merg in Rai, ati adus (e a doua oara, am remarcat) exemplul biblic al tilharului. Insa tilharul nu era prunc. Eu va cerusem sa aduceti un citat, nu o analogie, pentru intarirea afirmatiei Dvs: "Dumnezeu mintuieste pe pruncii crestinilor si fara sa fie botezati". De aceea am si marcat textual: "...ca pruncii, repet, pruncii, pot intra in Rai nebotezati" Deci, repet: aveti vreun citat pentru aceasta interpretare personala a Scripturii, cum ca PRUNCII crestinilor, daca mor nebotezati, intra in Rai? Da sau nu. Dupa aceea discutam ce vreti Dvs. Marchez a treia oara: vorbim de PRUNCI. |
#97
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#98
|
||||
|
||||
![]()
Atat timp cat nu este atat de important sa te impartasesti cu Trupul si Sangele Domnului este fieresc sa vorbesti de un botez la o varsta inaintata. Daca s-ar intelege ca fara botez, omul nu poate primi Trupul si Sangele Domnului, si ca fara impartasirea cu acest Trup nu putem primi mantuirea, altfel s-ar discuta. Dar asa cum am mai afirmat, teologia protestanta vorbeste de distrugerea naturii prin pacat, deci de o imposibilitate de a face ca ea sa devina sfanta. Si atunci de ce sa te mai impartasesti, de vreme ce ea e doar declarata sfanta.
|
#99
|
|||
|
|||
![]()
[quote=licorcrist;279058]
Citat:
Înțelegeți acum că vă puneți în postura avocatului unei cauze pierdute? |
#100
|
|||
|
|||
![]()
[quote=tricesimusquintus;279066]
Citat:
2. Există un exemplu biblic (tâlharul de pe cruce pocăit) în care avem confirmarea [cea mai autorizată a] Mântuitorului că un om este mântuit fără a fi botezat. Sunteți de acord cu cele 2 puncte? După care putem trece mai departe... chiar aducându-vă argumentele pe care insistați să le aduc. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Arsenie Boca si Sfanta Taina a botezului | alynna | Biserica Ortodoxa Romana | 22 | 10.05.2013 08:28:51 |
Care este sensul Botezului Domnului? | Florin-Ionut | Botezul | 33 | 07.01.2013 15:38:30 |
Taina Botezului in cadrul Sfintei Liturghi | georgeval | Botezul | 22 | 21.02.2012 23:08:48 |
Taina Botezului în Filocalie | NECTARIE | Botezul | 6 | 23.11.2011 15:34:34 |
|