Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 05.09.2010, 14:54:59
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

249. Pucioșii de la Noul Ierusalim uneltesc și se declară “unealta lui Dumnezeu” (I)


Motto: “Și atunci se va arăta cel fără de lege, pe care Domnul Iisus îl va ucide cu suflarea gurii Sale și-l va nimici cu strălucirea venirii Sale” (2 Tes 2,8)

În “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa”, datat 19-08-2010 și intitulat de pucioși “ ...la praznicul Schimbării la față a Domnului”, se reiterează teoria pucioșească a unui Dumnezeu neputincios, care este total dependent de intermediarii pucioși de pe pământ, dacă vrea să-Și ducă la bun sfârșit lucrările Sale. Este aceasta o formă ingenioasă de legitimare a “lucrării” intitulată “Noul Ierusalim de la Pucioasa”, altminteri din ce în ce mai nebăgată de seamă, cu tot efortul disperat al liderilor pucioși de a-și face publicitate ilegală pe internet prin șarje repetate de spamuri.
Nu așa ne vorbește Biblia despre Hristos care va veni a doua oară pe pământ. În primul rând, Hristos nu va veni dezbrăcat de trupul Său, așa cum pretind pucioșii, care clamează că Hristos vine la ei “în duh” (adică, despărțit de trupul Lui, dar de care El n-are cum să se mai despartă, căci rănile trupului sunt pecețile care dovedesc că El este Hristos și nu este Antihristul, care se dă drept Hristos).
În al doilea rând, Hristos nu va veni hoțește, așa încât nimeni să nu-L vadă în afară de Mihaela Tărcuță, tartora pucioșilor. Dimpotrivă, Biblia spune foarte clar că:

- Hristos va veni exprimându-Și voia și puterea direct, fără intermediari. Cuvântul Său va fi rostit direct și cu putere de către gura și vocea Sa, nu în ascuns și în șoaptă de către guri și voci intermediare ale unor oameni “providențiali:

“Și atunci se va arăta cel fără de lege, pe care Domnul Iisus îl va ucide cu suflarea gurii Sale și-l va nimici cu strălucirea venirii Sale” (2 Tes 2,8)

- Hristos va veni cu putere multă, nu neputincios așa cum Îl zugrăvesc în mod interesat pucioșii, ca Să-L declare total dependent de ei și mai ales de liderii lor:

"Și atunci vor vedea pe Fiul Omului venind pe nori cu putere și cu slavă multă." (Luca 21,27)

- Hristos va veni astfel încât să fie văzut de toți, din toate semințiile pământului, nu numai de 2-3-4 lideri pucioși:

" Iată, El vine cu norii și orice ochi Îl va vedea și-L vor vedea și cei ce L-au împuns și se vor jeli, din pricina Lui, toate semințiile pământului. Așa. Amin."(Apocalipsa 1,7)

- Hristos va veni însoțit de minuni: morții vor învia, iar cei drepți îl vor întâmpina în văzduh, așa cum Petru L-a întâmpinat pe Iisus mergând pe marea învolburată; în schimb, liderii pucioși nu au raportat încă nici o înviere din morți și ei “îl întâmpină” pe “Hristos” pe furiș, noaptea, fără martori incomozi care ar putea să dea pe față scamatoria de la Pucioasa:

"Pentru că Însuși Domnul, întru poruncă, la glasul arhanghelului și întru trâmbița lui Dumnezeu, Se va pogorî din cer, și cei morți întru Hristos vor învia întâi, După aceea, noi cei vii, care vom fi rămas, vom fi răpiți, împreună cu ei, în nori, ca să întâmpinăm pe Domnul în văzduh, și așa pururea vom fi cu Domnul." (1 Tesaloniceni 4:16-17)

- Hristos va veni fulgerător peste tot pământul, de pe un meridian pe altul, nu numai la Glodenii Pucioasei (unde cică tot “vine”, din anul 1955 încoace, deși nu L-a văzut nimeni în afară de mincinoșii lideri pucioși):

"Căci precum fulgerul iese de la răsărit și se arată până la apus, așa va fi și venirea Fiului Omului." (Matei 24,27)

- Hristos va veni pe neașteptate, fără a putea fi anunțat de niscaiva “prooroci” mincinoși în prealabil:

"Iar de ziua și de ceasul acela nimeni nu știe, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl." (Matei 24,36)

Deci iată că nu știe nimeni, nici îngerii din cer nu știu, dar “știu” pucioșii, și pretind că ei pe toate le știu. Și tot ei se luptă din răsputeri să nu fie numiți eretici de cei care le dau pe față neconcordanțele lor cu Sfânta Scriptură.
Dar, mai ales, pucioșii “știu” ceea ce nu știe nimeni de 7500 de ani încoace: că “Dumnezeu este atât de neputincios, încât fără ajutorul de nădejde pucioșesc, s-ar duce pe râpă toate proorociile Sale”. Dumnezeul Pucioasei nici măcar putere de a cuvânta către popor nu mai are, ci se folosește din 1955 încoace de guri și de voci străine, care stau “în porți”, de unde strigă și se autointitulează “trâmbițe apocaliptice”, chemându-i la ascultare absolută pe adepții sectei, și prin ei, pe toți locuitorii pământului:

“...trebuie ascultare de cuvântul Meu, dar trebuie să știi să-l cunoști și să-l iei și să-l împlinești. Am pus în gura celor din porți cuvântul Meu...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

“Dumnezeul” de la Pucioasa pretinde că vrea să redevină totuși Atotputernic, și de aceea face eforturi disperate și “dă să se întărească văzut” la Pucioasa, deși nu-L vede nimeni de zeci de ani încoace, iar “întărirea” Lui întârzie să se instaleze:

“...să întărești tu puterea postului și a rugăciunii pentru ca să cerem așa la Tatăl pe cele împotriva întunericului care vine din întuneric ca să culce la pământ pe Dumnezeu și să domnească omul pe pământ apoi, dar nu se poate aceasta, și dau să Mă întăresc văzut Dumnezeu atotputernic și ies cu oștirile Mele și-Mi ocrotesc pământul român și pe cei credincioși venirii Mele de azi cuvânt în mijlocul acestui neam...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)
  #2  
Vechi 05.09.2010, 14:58:48
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 249. Pucioșii de la Noul Ierusalim uneltesc și se declară “unealta lui Dumnezeu”

249. Pucioșii de la Noul Ierusalim uneltesc și se declară “unealta lui Dumnezeu” (II)

Liderii pucioși pretind că Marea Judecată a venit deja în chip tainic și suflă cu putere de peste tot, iar Hristos îi judecă pe oameni doar prin exemplul viu care-l oferă omenirii întregi poporul pucios, “modelul desăvârșit” al trăirii creștine:

“O, s-au scurs vremile toate și a venit vremea să vin cu zilele cele de apoi și voiesc să-Mi culeg un popor și să-l ocrotesc de vremea judecății, căci judecata suflă cu putere peste tot, și Domnul este cu lopata în mână și Își curăță aria și Își adună grâul în jitniță, iar pleava în foc, căci așa este scris despre vremea judecății și a botezului cu Duhul Sfânt și cu foc peste oameni...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Adică, de aici ar trebui să înțelegem că oamenii, văzând prin comparație sfințenia creștinilor de la Pucioasa, se vor înspăimânta de păcatele lor într-un asemenea hal, încât vor simți în adâncul ființei lor rușinea și fiorul groaznic al Judecății faptelor lor. Deși pucioșii pretind că acest fenomen ne este contemporan și se întâmplă odată cu venirea lui Hristos în lume la Pucioasa (începând cu anul 1955, “prin Verginica”), până acum nu prea s-a văzut în lume ca vreun păcătos să moară de rușinea păcatelor lui. Dimpotrivă, totul merge ca înainte, ba am putea spune că unele păcate au căpătat deseori forme tot mai sofisticate.
“Dumnezeul” Pucioasei este însă complet neputincios. El trebuie ajutat spre “biruința asupra șarpelui cu capete și cu coarne multe”,de către întreg “poporul” pucios, în frunte cu secretarul lui general, tovarășa Mihaela Tărcuță, unealta care uneltește și din a cărei tărtăcuță ies bine ticluite toate “Cuvintele” rostite sau șoptite către “popor”:

“O, învață-te, fiule, din zi în zi mai mult și mai bine și mai credincios să înveți să crezi că precum Tatăl este în Mine, tot așa sunt și Eu în cei ce Mă poartă în mijlocul tău, și în care Eu pun cuvântul Meu ca să-l rostească ei ție, că le-am șoptit lor să te așezi înaintea Mea cu zile de jertfă și de strigare, ca să Mă ajuți în biruința Mea asupra șarpelui cu capete multe și cu coarne multe și pe care Eu trebuie să i le tai unul câte unul când el le scoate iar și iar, dar fără de unealtă n-aș avea cum să lucrez lucrarea Mea.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Dumnezeul Pucioasei este așadar condiționat de “o unealtă”. Știm din Biblie că Dumnezeul cel adevărat nu s-a folosit nici de unelte, nici măcar de cozi de topor. Când a făcut lumea, a făcut-o cu puterea cuvântului Său. Când l-a făcut pe om, l-a făcut cu mâinile Sale, fără vreo unealtă ajutătoare. Când a plecat la propovăduire, n-a luat cu Sine nici o unealtă: nici traistă, nici toiag, nici încălțări în picioare, nici pungă cu taleri, dolari sau euroi la cingătoare. Și nici pe ucenicii Săi nu i-a lăsat să ia cu sine asemenea “unelte”. Acum, Dumnezeul Pucioasei e la ananghie: are nevoie stringentă de unealtă. Dar care să fie unealta Lui? Din context rezultă că ar fi vorba de credință:

“...căci credința nu va trece, fiindcă este unealta lui Dumnezeu înaintea Sa pe pământ și cu ea Își curăță aria de necredință și de necredincioși...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Dacă citim însă cu atenție toate ticluirile Tărtăcuței, vom vedea că alta este “unealta”: unealta este chiar “poporul pucios”:

“...toate se nasc prin credință și sunt pe pământ apoi toate cele proocite să vină și să fie, iar Eu te am unealtă a Mea pentru vremea lucrărilor Mele pe pământ și pentru învierea multora pentru credință și pentru mărturisire, o, poporul Meu...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 7-01-2010)

Iar dacă citim și mai atent, vom vedea că “unealtă” sunt chiar “porțile Cuvântului”, liderii pucioși Mihaela și Nicușor; adică, cea care ticluiește “Cuvântul” și cel care îl rostește cu intonație dumnezeiască către “popor”:

“...trebuie ascultare de cuvântul Meu, dar trebuie să știi să-l cunoști și să-l iei și să-l împlinești. Am pus în gura celor din porți cuvântul Meu...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Pentru a fi și mai convingătoare în rolul uriaș, indispensabil, al “uneltei” de la Pucioasa (fără de care “Domnul” n-are nicio șansă ca să-Și lucreze lucrarea Sa pe pământ), lelița Mihaela Tărcuță nu se sfiește să răstălmăcească până și Scriptura, în ticluirile ei numite apoi “Cuvinte ale lui Dumnezeu”:

“Le-am spus la ucenici acum două mii de ani: "Fără Mine nu puteți face nimic!", și tot așa vă spun și vouă azi, dar vă mai spun, cu multă umilință vă spun că fără voi nici Eu nu pot să lucrez și să împlinesc, și că v-am dat putere să vă faceți fii ai lui Dumnezeu ca să aibă Domnul cum să lucreze pe pământ lucrarea Sa, biruința cea pentru împărăția cerurilor cu oamenii, după ce mânia va trece și va rămâne credința...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Așadar, dacă Scriptura spune că “fără Domnul, ucenicii Lui nu pot face nimic”, Mihaela spune că tot așa înseamnă că “fără ucenicii Lui, Domnul nu poate face nimic”. Deci, tot așa înseamnă că tot aia este??? Adică, zice dumneaei, una o justifică automat pe cealaltă, căci este “tot așa”. Ei bine, nu toate teoremele au o reciprocă adevărată. Nici în acest caz nu poate fi “tot așa”, de la o aserțiune la alta.
  #3  
Vechi 05.09.2010, 15:02:27
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 249. Pucioșii de la Noul Ierusalim uneltesc și se declară “unealta lui Dumnezeu”

249. Pucioșii de la Noul Ierusalim uneltesc și se declară “unealta lui Dumnezeu” (III)

Nu lipsesc, ca de obicei, nici inovațiile sforăitoare. Acum avem parte de expresia inovativă “taina păcii” , iar “poporului” creștin de la Pucioasa, după ce a fost numit pe rând “Noul Ierusalim” și “Noul Israel”, acum i-a venit rândul să fie “Noul Emaus” și “Noua Betanie”:

“O, pace ție! Iubește taina păcii, tată! Împacă-Mi Duhul, fiule, și păstrează-Mi-l împăcat, și așa să iubești tu taina păcii. Nu mai am pe pământ nici o Betanie în afară de tine și de stăurașul poporului Meu cel de azi. Iată, tu ești Betania Mea, tu ești Emausul Meu și la tine pot să vin cu masa Mea, cu mersul Meu pe pământ, cu cina Mea descoperită, și care Mă dovedește aievea lângă tine cu cuvântul Meu de Păstor, căci Mie Îmi place pe pământ să stau și să păstoresc pe cei credincioși și să stau cu ei masă a împărăției Mele între oameni, și pe care oamenii nu pot s-o vadă, căci ochii lor sunt ținuți să vadă.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Remarcăm abilitatea excepțională a Mihaelei de a asocia termeni disjuncți, ca într-o aparentă armonie perfectă. Expresia “...Mă dovedește aievea lângă tine cu cuvântul Meu de Păstor...” este o dovadă concretă de impostură lingvistică și scamatorie intelectuală. Cuvântul aievea înseamnă în văzul tuturor, pe față, deschis, limpede, lămurit. Deci, ar trebui să înțelegem din expresia de mai sus că Păstorul Hristos este între pucioși și apare în mod repetat în văzul tuturor. Or, întrucât acest lucru nu poate fi confirmat de nimeni (în afară de lelița Mihaela, autoarea imposturii, singura care pretinde că L-ar fi văzut pe Hristos atunci când El îi vorbea) urmează “clarificarea”: Hristos Păstorul nu apare între pucioși cu trupul, lămurit, ci doar cu cuvântul Lui de Păstor. Adică este aievea, dar nu este. Este cu Ființa, dar nu este, căci este numai cu duhul și cu Cuvântul, dar nu și cu trupul văzut. Se vede, căci este aievea, dar nu se vede, căci doar se aude, fiind numai Cuvântul, adică duh nevăzut fără trup văzut. Stă la masă cu ucenicii Lui, dar nimeni dintre ei nu-L vede mâncând cu ei, și nici tacâm nu-I pun, deși El le-a spus în mod repetat ca să-I pună.
Ca de obicei, pucioșii nu scapă nici acum ocazia de a se da de gol prin incongruențe supărătoare, specifice omului, dar nu și lui Dumnezeu. De exemplu, acum se pretinde că noua împărăție a fost instituită de ceruri pe pământ acum 2000 de ani:

Acum două mii de ani am așezat cu o mânuță de ucenici noua împărăție pe pământ și a dăinuit ea prin vremi prin cei credincioși, care au fost și sunt împărăția lui Dumnezeu în mijlocul oamenilor”... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Pe de altă parte, tot pucioșii proclamau nu demult că “noua împărăție de pe pământ” a fost instaurată nu acum 2000 de ani de ucenicii lui Hristos, ci în zilele noastre, la Pucioasa, de ucenicii Mihaelei Tărcuță. Însemnările pucioșești spun negru pe alb că anul 2003 era “anul doisprezece de la începutul împărăției cerurilor pe pământ, pe pământul român, țara Noului Ierusalim”. Pucioșii pretind deci că împărăția cerurilor pe pământ a început fix în anul 1991, la Pucioasa, dar o perioadă bună de timp nu prea i s-a făcut publicitate, mai exact până în anul 2003, când pucioșii au reușit în fine să-și deschidă primul lor site oficial pe Internet:

“Îngerii venirii Mele, însoțiți de Mihail arhanghelul și de marele prooroc Ilie, scriu în cer și pe pământ ziua a doua a lunii august, anul doisprezece de la începutul împărăției cerurilor pe pământ, pe pământul român, țara Noului Ierusalim. Aceasta este ziua pe care Domnul a făcut-o să Se veselească întru ea cu cei iubiți ai Săi pe pământ. Amin. Eu sunt Alfa și Omega, Cel dintâi și Cel de pe urmă, începutul și sfârșitul...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 2-08-2003)

O altă incongruență se referă la exprimarea curentă, în care apar nepotriviri de sensuri care trădează neglijențe specific omenești. Noaptea poate, de exemplu, dintr-o trăsătură de condei să devină zi și noapte. Spre exemplu, Mihaela pretinde că “lupul în vreme de noapte, este flămând și nedormit și stă la pândă zi și noapte”:

“...căci multă necredință apasă peste sufletul lui, și aceasta se întâmplă de la nepăsarea de suflet, de la lipsa de veghe sfântă în vreme de noapte, când lupul este flămând și nedormit și stă la pândă zi și noapte să-și facă rost de vânat...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Păstrând nostalgia “Festivalelor Creștinești” de altădată, când suflul organizator (și mai ales banii trebuincioși, mulți bani) cădeau în sarcina soților Zidaru, liderii pucioși îi convoacă acum pe adepți, în formație restrânsă, să prăznuiască împreună “Adormirea Maicii Domnului” în “Grădina Întâlnirii”:

“Mă pornesc cu sfinții și cu îngerii să gătesc din cer și de pe pământ dulce praznic, bucurie pentru mama Mea Fecioara, căci peste zece zile deschidem porțile grădinii întâlnirii, iar și iar le deschidem ca să intre poporul cel credincios venirii Mele și să vină să prăznuiască el cu Mine ziua înălțării la cer a Fecioarei mama Mea...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010)

Acest gen de întâlniri, organizate de ani de zile numai și numai în “Grădina Întâlnirii”, pun serios în umbră spațiul consacrat inițial de către liderii pucioși pentru “întâlnirea lui Dumnezeu cu omul”, adică incinta care înconjoară “Templul” de la Glodeni. Liderii pucioși ar trebui să-și pună serios problema dacă acest teren le mai aparține, atât virtual cât și legal. Pe de o parte, ei nu-l mai folosesc pentru destinația consacrată, ci l-au abandonat de mult, preferând să se mute cu toate bagajele și cu “sfințenia” lor cu tot, în așa-zisa “Grădină a Întâlnirii”. Pe de altă parte, nici deținătorul legal al incintei (Iliuță Bunea) nu mai este astăzi cu ei și printre ei, ca să mai legitimeze (prin adeziunea sa) folosirea spațiului de către sectă fie în regim de donație, fie în regim de comodat. Iliuță i-a părăsit pe liderii pucioși pentru totdeauna, consfințind prin gestul său despărțirea de fantasmagoriile pucioșești și de rolul său de altădată în cadrul sectei. Îndată ce condiția inițială a atribuirii terenului prin donație nu mai este îndeplinită (și anume, ca Iliuță să se dăruiască și să se dedice și să aparțină sectei, dar nu cu mâna goală, ci cu teren cu tot) nici dreptul pucioșilor de a mai folosi acest teren nu mai stă astăzi în picioare. O restituire (restitutio in integrum) a acestui teren către proprietarul de drept (Iliuță Bunea) pare acum mai mult decât necesară: pare a fi o ocazie uriașă și unică pentru ca liderii pucioși să-și dovedească dreptatea și cinstea lor, de care fac atâta tapaj cu orice prilej.

Acest test de onestitate se va dovedi însă o probă extrem, extrem de dificilă, dacă nu imposibil de escaladat, pentru rapacii lideri pucioși. Ar fi trebuit ca această dorință să se fi conturat deja la ei, din proprie inițiativă, nu să fie nevoie ca să li se sugereze din exterior că aceasta este singura cale spre intrarea lor în normalitate, în cinste și în sfințenie în raport cu drepturile firești ale lui Iliuță Bunea.

Last edited by mariamargareta; 05.09.2010 at 15:06:15.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29