Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 04.10.2010, 16:55:44
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 253. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim din 21-09-2010

253. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim din 21-09-2010 (II)



Sunt apoi căinați toți acei adepți care au evadat în ultima vreme din “raiul” pucios, pe motiv că au ieșit în lume, nemulțumiți că între hotarele pucioșilor n-au găsit nici liniște, nici pace, nici dreptate, nici odihnă, ci numai “greul venirii Domnului” și “frica” paralizantă indusă de liderii pucioși și “marea ascultare” necondiționată de “sfinții de sus” și de “sfinții de jos” (liderii pucioși) și de “îngeri” (duhurile de la Pucioasa):

“O, ce va face cel ce a fost în această taină învăluit și așezat și s-a plictisit de ea și a căutat în afară apoi, Fiule Doamne? O, ce-o fi căutat? Liniștea sau pacea? Dreptatea sau odihna? O, vai celor ce nu le-au fost bine cu greul venirii Tale, cu taina aceasta mare și purtată cu frică și cu mare ascultare de sfinți și de îngeri...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 21 septembrie 2010)


Evident că, cei care au plecat, au plecat ca să caute în altă parte ceea ce au sperat să găsească la Pucioasa, dar n-au găsit: liniște, pace, dreptate și odihnă sufletească.


Liderii pucioși pretind că ei o aud pe Maica Domnului spunându-le că Fiul lui Dumnezeu a coborât pe pământ la Pucioasa, unde stă nevăzut și învăluit de cetele îngerești în mijlocul “poporului” pucios:

“O, popor născut din cuvântul Fiului meu Iisus Hristos, vezi cum stai, cercetează-ți mereu statul față în față cu taina aceasta mare, care te-a născut ca să fii tu cortul lui Dumnezeu pe pământ în zilele acestea. Mereu, mereu să iei și să mănânci hrana îngerilor și a sfinților, că s-a unit cerul cu pământul în vremea ta cu Domnul pe pământ și stă Fiul meu nevăzut și învăluit de cetele îngerești în mijlocul tău grăind peste pământ și te-a făcut Domnul trimisul Său spre oameni și vin oamenii la tine ca să ia de pe masa ta cu Domnul...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 21 septembrie 2010)

Până și pretenția că “vin oamenii la Pucioasa ca să stea cu pucioșii la masa lor și să ia învățătură de la liderii pucioși” este exagerată. E drept că a existat prin anii ’90 o curiozitate exagerată față de “fenomenul de la Pucioasa”, cazul fiind mediatizat pe vremea aceea și cu oarecare interes mercantil; dar lucrurile s-au limpezit între timp și prea puțini sunt acuma cei care mai vin la Pucioasa ca “să-L caute pe Dumnezeu”.

Românii trebuie să fie de acum tare mândri: liderii pucioși anunță cu surle și trâmbițe apocaliptice înființarea pe teritoriul românesc a unui regat de nebiruit, condus de cei doi moguli Mihaela și Nicușor și numit Noul Israel, cu capitala la Noul Ierusalim. Înghesuiala la vârf a ajuns la cote nebănuite: la concurență neloială cu președintele Traian I și concomitent cu regele Mihai I, cu regele Cioabă I și cu împăratul Iulian I, rromii și rromânii se pot mândri acum că sunt mânați spre pășuni grase de către mogulii Nicolae I și Mihaela I, care fericesc norodul cu ideile lor istețe de oi crețe, adunate în volumul de panseuri pseudo-creștine intitulate fraudulos “Cuvântul lui Dumnezeu”:

“O, [...], o, Fiule al meu, [...] dar Tu ai lucrare tainică și Te desăvârșești prin ea peste pământ și-Ți naști și-Ți crești un nou popor, un nou Israel, un regat de nebiruit, împărăția cerurilor cu oamenii, neamul creștinesc cel plin de duhul și de trupul sfințeniei, Doamne, neam nou-născut din cuvântul Tău cel nou, și căruia Tu îi pui pe creștet numele Tău cel nou: Cuvântul lui Dumnezeu,[...]” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 21 septembrie 2010)


“Poporul cel sfânt” al pucioșilor, condus pe noi culmi de progres și civilizație de către acești doi moguli, va renunța în scurt timp la pâine, la cartofi și la fasole și la orice grijă privind procurarea și pregătirea mâncării. Ei se vor hrăni ca îngerii, doar cu Cuvântul lui Dumnezeu:

Cuvântul lui Dumnezeu, cuvântul Tău cel de azi, care naște un popor și pe care va fi să-l hrănești cu hrana îngerilor[...]” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 21 septembrie 2010)

Neisprăviților li se atrage serios atenția ca nu cumva să propovăduiască și ei, de capul lor, învățătura de la Pucioasa. Pentru că nici “Cuvântul” de la Pucioasa nu grăiește cu oricine, nu oricine este îndreptățit să anunțe lumii întregi acest “Cuvânt” de la Pucioasa, ci numai cei doi lideri, solii “Celui Nevăzut, Necunoscut, și Învăluit în cetele îngerești”:

“[...]și nu oricine trebuie să vestească măreața Ta lucrare a cuvântului Tău, căci nu cu oricine grăiește acest cuvânt ca să fie el împărțit la oameni, ci numai cu cei pe care Tu îi chemi și îi înveți și îi trimiți apoi să se facă pildă de împărăție a Ta între oameni, că altfel Tu nu poți lua naștere în oameni. O, să nu se apuce omul neisprăvit să ia cuvântul Tău spre vestire,...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 21 septembrie 2010)

Ignorând faptul că pensionarii primesc pensie ca un drept ce li se cuvine, în urma unor ani îndelungați de cotizare la stat, mogulii pucioși îi critică sever pe cei care vor astăzi pensii mai mari de la guvern, amintindu-le că pe vremuri nu existau pensii, iar toată nădejdea bătrânilor era numai și numai la Dumnezeu:

“ [...] azi nu mai știe omul să nădăjduiască în Dumnezeu, și numai în om nădăjduiește omul și nu se pregătește pentru Mine, ci numai pentru bătrânețe se pregătește, bietul de el, și nădăjduiește în pensie pentru bătrânețe, și nu în Dumnezeu, și nu în sărăcia cea pentru mântuirea lui. O, nici un sfânt n-a avut pe pământ pensie, ci a avut pe Dumnezeu și n-a așteptat de la om, ci numai de la Dumnezeu.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 21 septembrie 2010)

S-ar putea crede însă și că cei doi moguli pucioși, Nicolae și Mihaela Pucioșescu, sunt mai degrabă invidioși pe cei care au pensii, întrucât amândoi nu au astăzi nici o pensie, îndată ce n-au muncit mai nimic toată viața, ci au preferat să-i întrețină alții, ca pe niște stăpâni de sclavi. Ei, care vorbesc pompos despre “sărăcie pentru mântuire”, sunt doi farisei fanatici care trăiesc pe picior mare: au case și terenuri, mașini scumpe, bani primiți prin donații, confort modern, aparatură electronică și slugi care le fac zilnic mâncare și curat în cameră. Până și pravila zilnică nu și-o fac singuri, ci își cheamă supușii ca “să-i ajute” la citit, dându-le fiecăruia câte o felie bună din Psaltire ca s-o parcurgă pentru ei, ca și când te-ai putea ruga la Dumnezeu și prin interpuși. Ei răstălmăcesc duhul prevederii pe care-l dovedesc creștinii care își pregătesc din timp o pensie pentru bătrânețe, ca să nu cadă pacoste și grijă peste semenii lor, și-l transformă în mod cinic și sarcastic în “nădejde păcătoasă și neputincioasă” și în nădăjduirea că vor apuca “zile grele și nevoi”:

“Spun așa că Mă doare de la nădejdea cea păcătoasă și neputincioasă a omului care-și pregătește bătrânețea cu mintea lui căzută, nădăjduind în zile grele și în nevoi pentru viața lui.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 21 septembrie 2010)

Mogulii pucioși “proorocesc” apoi că bieții pensionari nu vor mai primi nici măcar puținul primit până acum: curând, curând, ei nu vor mai primi nimic, nimic!!! :

“O, de-ai ști tu, omule, ce zile vin, nu le-ai mai dori să vină, ci ai sta numai cu ziua Mea, numai cu vremea Mea, numai cu venirea Mea, că nu-ți va mai da nimeni nimic, nimic, curând, curând.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 21 septembrie 2010)

Bieții bătrâni! Vor trăi și vor vedea... cum e cu proorociile astea apocaliptice pucioșești.
  #2  
Vechi 04.10.2010, 17:55:52
faniii faniii is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 23.09.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 6
Implicit @mariamargareta

cu siguranta , " ai un dinte " impotriva "puciosilor " , cum le spui tu . Consumi energie , nu gluma ! Am ramas surprins de cat de apriga esti si sunt convins ca doar dintr-o problema personala se poate aprinde omul asa , altfel iti risti sanatatea ...

Doamne , ajuta-ne !
  #3  
Vechi 04.10.2010, 17:57:14
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Oare nu v-am răspuns la toate răutățile? Uite aici.

Și iată și în Scriptură este scris ce înseamnă prooroci mincinoși:

''12. Bucurati-va si va veseliti, ca plata voastra multa este in ceruri, ca asa i-au prigonit pe profetii de dinaintea voastra.''


''1. Nu judecati, ca sa nu fiti judecati''


''15. Feriti-va de profetii mincinosi, care vin la voi in haine de oi, iar pe dinlauntru sunt lupi rapitori.
16. Dupa roadele lor ii veti cunoaste. Au doara se culeg struguri din spini sau smochine din maracini?
17. Asa ca orice pom bun face roade bune, iar pomul rau face roade rele.
18. Nu poate pomul bun sa faca roade rele, nici pomul rau sa faca roade bune.
19. Iar orice pom care nu face roada buna se taie si se arunca in foc.
20. De aceea, dupa roadele lor ii veti cunoaste.
21. Nu tot cel ce-Mi zice: Doamne, Doamne! va intra in imparatia cerurilor, ci acela care face voia Tatalui Meu Celui din ceruri.
22. Multi Imi vor spune in ziua aceea: Doamne, Doamne, oare nu in numele Tau am profetit? si nu in numele Tau demoni am scos? si nu in numele Tau multe minuni am facut?
23. Si atunci le voi marturisi: Niciodata nu v'am cunoscut pe voi. Departati-va de la Mine, voi, cei ce lucrati faradelegea!
24. De aceea, tot cel ce aude aceste cuvinte ale Mele si le plineste, i se va asemana barbatului intelept care si-a cladit casa pe stanca.
25. Si a cazut ploaia si au venit puhoaiele si au suflat vanturile si au izbit in casa aceea, dar ea n'a cazut, fiindca era intemeiata pe stanca.
26. Dar cel ce aude aceste cuvinte ale Mele si nu le plineste, i se va asemana barbatului nechibzuit care si-a cladit casa pe nisip.
27. Si a cazut ploaia si au venit puhoaiele si au suflat vanturile si au izbit in casa aceea si ea a cazut. Si mare i-a fost caderea!"
28. Iar cand Iisus a sfarsit cuvintele acestea, multimile erau uimite de invatatura Lui,
29. ca ii invata ca unul care are putere, iar nu cum ii invatau carturarii lor. ''


''4. Si Iisus le zicea: "Un profet nu este dispretuit decat in patria sa si intre rudele sale si in casa lui".
5. Si n'a putut sa faca acolo nici o minune, decat ca Si-a pus mainile pe cativa bolnavi si i-a vindecat.
6. Si Se mira de necredinta lor. Si strabatea satele dimprejur, invatand.''


''20. Ca va spun: Daca dreptatea voastra n'o va intrece pe a carturarilor si a fariseilor, nu veti intra in imparatia cerurilor.''


''23. Si El le-a zis: "Nici o'ndoiala ca-Mi veti spune zicala aceasta: Doctore, vindeca-te pe tine insuti!; pe toate cate-am auzit ca s'au facut in Capernaum, fa-le si aici, in patria ta?". 24. Si le-a zis: "Adevar va spun Eu voua ca nici un profet nu este bineprimit in patria sa.
25. Si adevar va spun ca multe vaduve erau in Israel in vremea lui Ilie, cand s'a inchis cerul trei ani si sase luni, incat foamete mare a fost in tot pamantul,
26. si la nici una din ele n'a fost trimis Ilie, ci numai in Sarepta Sidonului, la o femeie vaduva.
Si multi leprosi erau in Israel in vremea profetului Elisei, dar nici unul dintre ei nu s'a curatit, ci numai Neeman Sirianul".''


''22. Luminatorul trupului este ochiul; deci, daca ochiul tau e curat, tot trupul tau va fi luminat;
23. dar daca ochiul tau e rau, tot trupul tau va fi intunecat. Deci, daca lumina care se afla'n tine este intuneric, cu cat mai mult intunericul!
24. Nimeni nu poate sluji la doi domni, caci sau pe unul il va uri si pe celalalt il va iubi, sau de unul se va alipi si pe celalalt il va dispretui; nu puteti sa slujiti lui Dumnezeu si lui Mamona''


''31. Asadar, nu va ingrijorati spunand: Ce vom manca? sau: Ce vom bea? sau: Cu ce ne vom imbraca?
32. - deoarece pe toate acestea paganii le cauta -; ca stie Tatal vostru Cel ceresc ca aveti nevoie de toate acestea;
33. ci cautati mai intai imparatia lui Dumnezeu si dreptatea Lui, si toate acestea vi se vor adauga.
34. Nu purtati deci grija zilei de maine, caci ziua de maine se va ingriji de ale sale. I-ajunge zilei rautatea ei!''


''20. Si ridicandu-Si ochii spre ucenicii Sai, zicea: "Fericiti sunteti voi, cei saraci, ca a voastra este imparatia lui Dumnezeu.
21. Fericiti sunteti voi, cei ce flamanziti acum, ca va veti satura. Fericiti sunteti voi, cei ce plangeti acum, ca veti rade.
22. Fericiti veti fi cand din pricina Fiului Omului va vor uri oamenii si va vor izgoni dintre ei si va vor ocari si cand ca pe un rau va vor lepada numele.
23. Bucurati-va in ziua aceea si tresaltati, ca iata, rasplata voastra multa este in cer; ca parintii lor asa le faceau profetilor. ''
.
.
.
.
.
Dar să vezi ce o să mă ''distrez'' eu de fețele pe care o să le faceți voi atunci când veți afla că defapt Cuvântul lui Dumnezeu, Iisus Hristos, de la Pucioasa este chiar Domnul Dumnezeu...

Atunci eu voi râde și voi vă veți pune cenușă în cap... sau nisip... sau altele asemenea...

Ferice de cei ce Astăzi aud glasul Său... (Nu al meu păcătosul, mare păcătos păcătosul și trufașul de ochii gLumii, căci e catastrofă să trăiești cu o viață de ochii gLumii, trăire de ochii gLumi; Asta în paranteză.)

Last edited by vsovivi; 04.10.2010 at 18:37:55.
  #4  
Vechi 05.10.2010, 15:57:34
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

254. „Meșterii Manole” de la Pucioasa: Marian și Victoria Zidaru

Oricât ar părea de ciudat, paradoxal chiar, Marian și Victoria Zidaru (cei care i-au susținut ani de zile pe liderii pucioși, pucioșismul și himerele lui – și au făcut-o din toată ființa lor și din toată punga lor și cu o dăruire dusă până la jertfă) au ajuns până la urmă să fie victimele șarpelui pe care l-au încălzit la sân.

Ghinionul Zidarilor a început odată cu o vizită inopinată a unor pelerini pucioși la Ghelari, acolo unde soții Zidaru și ucenicul lor Sandu Dan se osteneau ca să săvârșească o poartă monumentală pentru biserica păstorită de părintele Nerva Florea. Pelerinii pucioși li se părea că vin din alte timpuri, de mult apuse, de unde aduceau cu ei creștinismul autentic al bisericii primare, iar lelica Maria, cea care îi conducea, dădea impresia că primește mesaje direct de la duhurile lui Dumnezeu. De la început, Zidarii au fost fascinați de perspectiva de a se alătura unor creștini care păreau de pe altă lume (și chiar erau!) conduși pe „calea cea strîmtă” de o „proorociță” a lui Dumnezeu. De aceea ei s-au și grăbit să-i dea curs, lăsând în urmă lumea și tentațiile ei și înrolându-se în „obștea” de la Pucioasa. Apoi, după moartea lelicăi Maria, li s-a părut firesc ca frâiele „afacerii” să le preia cea mai școlită, cea mai dinamică, cea mai destupată dar și cea mai insolită urmașă a lelicăi: Mihaela Tărcuță.

„Proorocița” Mihaela promitea acum să împingă pucioșismul pe noi culmi ale puritanismului și fundamentalismului religios, iar Zidarii n-au pregetat să-i cânte isonul, fără a realiza că de bunăvoie se bagă slugă la dârloagă. Pe vremea aceea (prin anii ’90) Zidarii erau în stare să-i lingă și tălpile Mihaelei, pe care o considerau „proorocița Domnului” și „sfânta lui Dumnezeu”. La rândul ei, Mihaela (care avea ascuțimea privirii și descusutului, încât nimic nu-i scapă la interogatoriile ei) a văzut instantaneu în cuplul făcut de cei doi Zidari o mină de aur. În consecință, a adoptat instantaneu față de ei o conduită preferențială: i-a adulat, i-a copleșit cu daruri și cu lingușiri, i-a pomovat în funcții inventate special pentru ei (Marian – președinte de onoare al „Fundației Șfânta Virginia”, Victoria – administrator și casier al sectei, iar pentru amândoi le-a rezervat poziția de interfață unică între „Noul Ierusalim” pe de o parte, și Biserică, lumea artistică și lumea laică pe de altă parte. Nimeni nu mai putea ajunge la cei doi lideri maximi, Nicolae și Mihaela „Pucioșescu”, decât prin aprecierea, bunăvoința și acceptul cuplului Marian și Victoria Zidaru. Zidarii fuseseră făcuți peste noapte purtători de cuvânt oficiali ai sectei, așa că vrând-nevrând, Marian Zidaru s-a pomenit că este perceput de mass media, de oamenii Bisericii și apoi de toată lumea, drept „lider al sectei Noul Ierusalim de la Pucioasa”. În același timp, adevărații lideri Mihaela și Nicușor stăteau în umbră, de unde trăgeau sforile și îi manevrau pe Zidari ca pe niște marionete. Păpușarii pucioși au reușit astfel să răspândească pretutindeni ideea falsă că Zidarii au pâinea și cuțitul în pucioșism, iar în exterior s-a cimentat sintagma mincinoasă „secta lui Marian Zidaru”.

Odată cu trecerea timpului, Zidarii și-au luat în serios sarcinile primite. Peste tot erau respectați de către adepții pucioși ca niște soli ai lui Dumnezeu. Lucrările lor artistice erau admirate și considerate pline de încărcătură spirituală și profetică. Fetele pucioase închinoviate la Pucioasa, dar mai ales cele de la Târgoviște, o iubeau și o apreciau pe Victoria ca pe o mamă grijulie și iubitoare. Cei doi moguli pucioși, Nicolae și Mihaela „Pucioșescu”, au realizat că stratagema de a-i promova pe Zidari în fața adepților și a întregii lumi se întoarce împotriva lor și începe să-i pună în umbră peste măsură. Pentru a rezolva acest neplăcut impediment, ei au conceput un plan: dacă i-ar separa definitiv pe Zidari unul de altul, ar putea mai bine să-i controleze. Mihaela a început o campanie furibundă de denigrare a Victoriei Zidaru, ajutată fiind de sfetnicul ei cel mai credincios și mai lipsit de scrupule: Viorel Ivan. Scenariul conceput de Mihaela conținea și secvența punerii Victoriei pe linie moartă și înlocuirea ei cu Viorel Ivan. De aceea, ea a conceput o „consfătuire” denumită conspirativ „proces”, care urma să aibă loc la București, cu motivația inventată de a aplana un așa-zis conflict de interese apărut între Victoria și Viorel. Planul Mihaelei era de a o discredita atât de puternic pe Victoria în fața „obștei” de la București, încât adepții de aici să voteze de bunăvoie și cu sinceră convingere înlocuirea ei cu Viorel Ivan. Mihaela a conceput și un „Cuvânt” ca de la Dumnezeu, din care să reiasă preferința lui Dumnezeu pentru Viorel, ca viitor lider al „obștei” de la București și intermediar între adepții bucureșteni și mogulii de la Pucioasa. Deși Mihaela a condus magistral „procesul” de la București împotriva Victoriei, susținându-l pe față pe Viorel ca fiind „plăcutul și alesul Domnului”, la votul secret făcut cu bilețele s-a înregistrat o surpriză de proporții: adepții nu l-au ales ca lider de grup nici pe Viorel, n-au ales-o nici pe Victoria, ci... pe Marian Zidaru. Supărată foc pe nătângii care n-au înțeles că „Dumnezeu” îl prefera doar pe Viorel în acest post, Mihaela și-a luat echipa de sfetnici credincioși cu care venise de la Pucioasa și i-a lăsat baltă pe cei din obștea de la București, refuzând să valideze votul liber exprimat care-l fixa pe Marian Zidaru ca lider de grup. Lucrurile au rămas de atunci în „coadă de pește”: deși nu s-a mai desemnat oficial nici un lider de grup pentru bucureșteni, Victoria a continuat să facă mai departe muncile de uzură pe care le făcuse și până acum, dar Mihaela a început să se folosescă tot mai mult de Viorel ca de un sfetnic credincios și singura interfață, locvace, persuasivă și mobilă, între adepții bucureșteni și liderii lor de la Pucioasa.

De atunci lucrurile au evoluat din rău în mai rău. Promisiunile făcute Zidarilor, în special cele legate de clădirea de la Târgoviște ( denumită conspirativ de către pucioși ”Ro-Emaus”), care urma să fie amenajată ca un centru artistic, spiritual și de reprezentare a sectei, au rămas suspendate sine die. Zidarii erau tot mai des contestați de mogulii pucioși în tot ceea ce făceau: nimic din ce făceau ei nu mai era bun, nimic nu mai era „rod al ascultării”, iar legăturile lor cu lumea – favorizate și încurajate altădată pe față – erau acum privite de către cuplul dictatorial Nicolae și Mihaela „Pucioșescu” drept o expresie a promiscuității și a apetitului Zidarilor pentru legăturile cu „lumea”. Acuzată că l-a atras și pe Marian spre lume, Victoria era acum cotată pe față drept „capul răutăților”. „Cuvinte” meșteșugite de Mihaela și prezentate ca venind din cer de la „Dumnezeu” o acuzau în față pe Victoria că-l „slăbește” pe Marian, în loc să-l dirijeze spre o supunere oarbă față de liderii pucioși. Ultima încercare disperată a Mihaelei de a-i separa pe cei doi soți definitiv, plasând-o pe Victoria la atelierul din București și pe Marian în obștea de la Pucioasa, a eșuat: cei doi au găsit tăria să rămână împreună, deși Mihaela prezenta acum statornicia lor în căsătorie ca pe un exemplu rău pentru ceilalți creștini și chiar ca pe o rușine, îndată ce politica oficială a pucioșilor era destrămarea cuplurilor căsătorite, pentru ca pucioșii să poată trăi apoi în obști diferite, în care bărbații locuiau separat de femei.

Zidarii trăiau acum, zi după zi, o mare și sfâșietoare dramă. Zilele frumoase de altădată erau acum doar o amintire. Dragostea frățească fusese înlocuită cu ura, delațiunea, minciuna și disprețul. Vorbele frumoase ale Mihaelei, de laudă și apreciere la adresa Victoriei, erau acum înlocuite cu vorbe de ocară, cu jigniri și expresii de mahala. Cu fiecare zi ce trecea, în inimile Zidarilor se dărâma tot zidul pe care ei îl zidiseră cu trudă și cu speranță disperată, ca niște meșteri Manole ai secolului XX, la Pucioasa: o cetate imaginară, în care urma să curgă veșnic laptele și mierea: „Cetatea Sfântă Noul Ierusalim de la Pucioasa”.

Când totul a fost pierdut, când ultima speranță s-a stins, când Zidarii și-au găsit lucrușoarele scoase în stradă de ciracii Mihaelei Tărcuță, atunci au înțeles că trebuie să se întoarcă de unde au venit și să o ia de la început. Au înțeles că viața e plină de întorsături și de surprize, iar minunile promise de pucioși au rămas doar niște minciuni ieftine, dar frumos meșteșugite. Singura minune văzută de Zidari în „Cana” Pucioasei a fost transformarea vinului în apă, apă rece cu care ei s-au îmbătat aproape zilnic, timp de aproape 20 de ani, apă rece și amară și tulbure pe care au sorbit-o cu nesaț, cu vadra, până la fund.

Last edited by mariamargareta; 05.10.2010 at 17:50:30.
  #5  
Vechi 05.10.2010, 16:16:16
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Mai minți mult? Defapt ești liberă să-ți găsești ceea ce-ți cauți... hula.
  #6  
Vechi 05.10.2010, 17:38:40
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 255. Mogulii pucioși de la „Noul Ierusalim” tac mâlc

255. Mogulii pucioși de la „Noul Ierusalim” tac mâlc

În urmă cu mai bine de o lună, liderii pucioși erau provocați pe blogul noul-ierusalim.info (în postările #249 și #250) să răspundă unui test de onestitate: să reflecteze asupra necesității unei restituiri (restitutio in integrum) a unui teren către proprietarul de drept (Iliuță Bunea), teren pe care ei l-au acaparat cu ani în urmă de la acesta, prin presiuni și înșelăciune.

Anticipam că acest test se va dovedi (citez) “o probă extrem, extrem de dificilă, dacă nu imposibil de escaladat, pentru rapacii lideri pucioși. Ar fi trebuit ca această dorință să se fi conturat deja la ei, din proprie inițiativă, nu să fie nevoie ca să li se sugereze din exterior că aceasta este singura cale spre intrarea lor în normalitate, în cinste și în sfințenie în raport cu drepturile firești ale lui Iliuță Bunea.”

Nici un semn nu s-a înregistrat până acum că mogulii pucioși ar avea de gând să așeze lucrurile pe făgașul lor firesc. Din 24 august, data la care s-a consemnat prima luare de poziție pe acest blog față de nedreptatea liderilor pucioși, s-au consemnat încă 4 predici pucioșești supranumite „Cuvântul lui Dumnezeu”. În niciuna dintre acestea nu s-a remarcat vreo luare de poziție, sau vreo aluzie măcar, față de acest subiect.

Tăcerea liderilor pucioși este oarecum explicabilă: orice poziție ar adopta, imaginea lor tot va ieși profund șifonată. Dacă recunosc că recomandările de a restitui terenul păgubașului sunt corecte, ei recunosc indirect și faptul că însușirea terenului nu s-a făcut în condiții de deplină sinceritate, ci prin presiuni care au determinat o donație forțată din partea proprietarului. Dacă insistă în a susține contrariul, în intenția de a păstra pe mai departe pământurile în folosință, atunci se dovedesc a fi de un egoism și de o rapacitate incompatibile cu imaginea de detașare față de cele lumești, pe care tot ei se străduiesc din răsputeri să și-o promoveze în mass-media.

Puși în fața acestor alternative incomode, liderii pucioși au preferat să adopte „politica struțului”. Ei nu realizează că în acest mod își conservă imaginea (în aparență), dar își zugrăvesc propriul lor „Dumnezeu” cu culori sumbre.

Dacă „Dumnezeul” pucioșilor a luat deja cunoștință de necesitatea de a i se face dreptate unui om care a fost înșelat pe pământ, dar nu ia nici o atitudine, se acoperă cu culoarea întunecată a superbiei și nepăsării.

Dacă „Dumnezeul” pucioșilor n-a aflat încă de acestă necesitate, după mai bine de o lună de când ea a fost făcută publică pe internet, înseamnă că el nu este Atotștiitorul, ci un impostor ca mulți alții dinaintea lui.
  #7  
Vechi 06.10.2010, 11:15:18
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Ești cumva avocata lui Bunea? Sau ești avocatul diavolului? Sau probabil te-ai erijat în instanță judecătorească?

Păi dacă vă mână cel rău, adresați-vă celor în măsură deci fă plângere în altă parte căci aici noi avem poruncă Împărătească:

''Nu judecați ca să nu fiți judecați!''

Deci nu te judec și nu te osândesc... ci iată te apăr de mine! Ca nu cumva să te blestem căci este scris:

''Voi iubiți pe vrăjmașii voștrii (și luptați și stați contra puterilor întunericului acestei gLumi plină ochi de duhuri rele)'' ... ''Ridicați ochii voștrii și vedeți că holdele sunt albe!''

Aveți grijă ca dreptatea și credința voastră să nu sfârșască în trup căci pentru asta ați primit Harul și păziți-vă ca să nu cădeți în judecată, pismuind și urând și hulind ca din mândrie și pentru îngâmfare, după ce ai iertat și ai făcut binele, să te lași ispitit și împrietenit apoi cu nemulțumirea pentru ca să-ți reamintești dorința cea rea și pofta ca să nu uiți și atunci când s-a ivit și a revenit prilejul tu iată că te-ai răzbunat și deci ai făcut apoi și răul... căci nu ai suferit și nu ai suportat pe Domnul nostru Hristos Iisus, Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa și de peste tot, nu ai suferit și nu ai răbdat și nu ai suportat decât așa de ochii gLumii... căci ai vrut altceva defapt... o trăire fățarnică... o modă, un moft, un privilegi... o iubire deșartă... artă... ceartă, ce artă? Păi artă marțială! Adică din aia de marți și de joi pe programul doioioioioi!

Păi oile nu sunt ale tale... ci tu măi Petrule ești doar un câine... ciobănesc. ''...și tu vino după Mine...''

...o viață plină de întietate și mărire în rele și o trăire frumoasă de ochii gLumii... blând de ochii gLumii... că defapt tu ești un trufaș și un laș fără pereche și rupt în jumate iată cum te ascunzi în semeția dracoolului ispitochiulhulului... e.

Șarpele hoț e înțelept adică viclean că cu puțin face mult... rău: are ochi ager, maț foarte lung, și multă minciună și desfrânare în capul ăla al lui... așa e și omul rău și necredincios... tot ce prinde gOMoară! El nu aude decât prin pântece... dacă ridică de jos capul său deasupra colacului, ca să atace, el nu mai aude și e pregătit să te otrăvească.

Last edited by vsovivi; 06.10.2010 at 12:01:52.
  #8  
Vechi 06.10.2010, 12:17:37
AngelicaKroner AngelicaKroner is offline
Member
 
Data înregistrării: 11.05.2010
Mesaje: 57
Implicit Sectantului Wsowiwci

Dar tu, mai Vsovivi, esti avocatul Puciosilor?
Cunosti tu speta in cauza, de te bagi asa, ca musca in ... calului?
Se vede bine de pe acest Forum cum ai evoluat in timp, de la un admirator la sustinator infocat al sectarilor. Si mai te bati cu pumnul in pept ca esti orthodocs!
Acum te-ai facut si avocatul lor, ca sa le acoperi faradelegile.
Bai, sectant mititel, baga-ti sabia in teaca si mintile in cap! Numai prostii debitezi de un an incoace.
  #9  
Vechi 06.10.2010, 12:58:06
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AngelicaKroner Vezi mesajul
Dar tu, mai Vsovivi, esti avocatul Puciosilor?
Cunosti tu speta in cauza, de te bagi asa, ca musca in ... calului?
Se vede bine de pe acest Forum cum ai evoluat in timp, de la un admirator la sustinator infocat al sectarilor. Si mai te bati cu pumnul in pept ca esti orthodocs!
Acum te-ai facut si avocatul lor, ca sa le acoperi faradelegile.
Bai, sectant mititel, baga-ti sabia in teaca si mintile in cap! Numai prostii debitezi de un an incoace.
Păi dacă eram avocat sau judecător vă blestemam și vă băgam exact cum se bagă tău-un-ițele în... calului... dar degeaba repet la nesfârșit că probabil voi pricepeți viceversa... vicentoarsa viceglobul pământesc... și doar v-am mai zis că nu e glob. ''În mintea strâmbă și lucrul drept se strâmbă!'' (Trâmbița nr.3)

Nu sunt sectari nici eu și nici ei ci tu ești, căci ''cine zice ăla e!''.

Și nu eu mă bat cu pumnul ci iată că voi vă bateți în piept mereu că cică numai voi sunteți ăia ortodocșii... adică drepții credincioși... dar să vezi ce fețe o să faceți voi cândva... voi ăștia care v-ați autoîntronat la întietate... mai ales când o să constatați că Domnul de la Pucioasa, Iisus Hristos și Cuvântul lui Dumnezeu este însuși Domnul Dumnezeu. Amin.

Învață să vorbești înainte de a deschide pliscul cu care minți asemenea celor trei grații pardon garagații... că asta faceți pe forum...

Și nu uita că eu scriu pe aici de vre-o 2, 3, 4... ani, deci scriu de mai mult de un an încoace și-ncolo. (Nu mă laud că chiar sunt multe ''prostii'' pe care le tot scriu... năravuri ca să mă las de ele...)

Deci marș cu intimidările astea josnice sau șiț sau zât! Că nu mi-e mie frică de spatele vostru asigurat la balaure...

Și învață să citești, să pricepi, să scrii și să vorbești înainte de a deschide ciocul... iar până atunci: papa-Ciocu' mic! stimată domnișoară sau doamnă...

Doamne ajută căci nu ele sunt vinovate ci duhul rău care le poartă în grabă să cadă... din lac în puț... unde spânul o să sece fântâna și o să pună bolovanul deasupra pe ele... Iar Harap-Alb alias Făt frumos nu o să mai vie căci povestea este sadică... horor... și ele nici până azi n-au priceput... Iartă-le Doamne că nu știu ce fac și nici unde se află... și nici încotro se îndreaptă... Nu le lua în seamă... ci alungă duhul cel rău din aceste frumoase și drăgălașe grații...

Last edited by vsovivi; 06.10.2010 at 13:09:18.
  #10  
Vechi 18.10.2010, 14:51:39
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 261. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim din 27-09-2010

261. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim din 27-09-2010

O contradicție flagrantă cu Sfânta Scriptură apare în ideologia noilor lideri pucioși atunci când ei susțin că Hristos cel întrupat (mai întâi prin Naștere și apoi prin Înviere) ar fi suferit între timp o nouă despărțire de trup (așadar, o nouă moarte?) și așa, despărțit de trup, li se arată lor “în duh și cuvânt” și le șoptește poliloghii la ureche, și-i dădăcește, și-i învață tot soiul de învățături, despre care pretinde că ar trebui să fie adăugate de către oameni la canonul Scripturii, pentru ca astfel s-o “desăvârșească” și s-o “împlinească”. Pe vremea Verginicăi farsa era ceva mai rudimentară, dar cu atât mai credibilă, îndată ce “Cuvântul” se întrupa în trupul de carne și în gura de lut însuflețit a Verginicăi. Temerarii ideologi pucioși de astăzi inovează sistematic, cu o imaginație debordantă, apoi se lansează (inclusiv în ultima lor predică), în lecții de propagandă asupra unui “Hristos” întrupat în istorie și apoi destrupat cu forța de către doctrina pucioșească:

“...Eu, Domnul Iisus Hristos, Îmi desăvârșesc venirea Mea cea scrisă în Scripturi să fie ea cu oamenii în zilele cele de apoi, și dau, cumva, să vestesc pe oameni mai întâi, și apoi să împlinesc, și altfel Eu n-am lucrat, căci Dumnezeu așa este: mai întâi Se vestește și apoi lucrează între oameni lucrarea Sa. Amin.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 27 octombrie 2010)

Duhul care se pretinde astăzi a fi “Cuvântul neîntrupat și Hristosul destrupat de la Pucioasa” nu se vestește însă oricum, ci numai și numai prin intermediari, pe care el îi numește “împărțitorii Lui”. Este vorba, desigur, de cei doi lideri pucioși Mihaela și Nicușor, singurii care împart și despart, iau și dau, fac și desfac, amestecă și separă toate cele de la Pucioasa:

“Mă vestesc la porți că vin cuvânt în carte, ca să Mi se deschidă cartea Mea cea de azi și să intru și să-Mi las în ea cuvântul venirii Mele, că Eu, Domnul, vin cuvânt pe pământ în zilele acestea și-Mi lucrez mult pe poporul cuvântului Meu, și dau din hrana Mea de pe masa lui cu Mine oamenilor, prin împărțitorii Mei, care de la Mine iau și dau...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 27 octombrie 2010)

Adepții de la Pucioasa sunt de acum noul “popor ales”, “Noul Israel”; Pucioasa este “Noul Ierusalim”; România este “Noul Canaan”; și așa se rescrie istoria religiilor, ca o piesă veche cu decoruri noi și cu cabotini în loc de actori, în timp ce spectatorii ei dorm în a lor “necredință” și nepăsare în mesajul înnoitor al “Dumnezeului” de la Pucioasa, care vine azi în duh și în cuvânt pe pământ, în mijlocul oamenilor:

“Mă vestesc ție, poporul Meu, cu sărbătoarea crucii, că pe tine te am acum casa Mea și masa Mea și cale a venirii Mele în mijlocul oamenilor pe pământ. O, oamenii de pe pământ dorm, tată, și somnul lor este negrija de suflet și de Dumnezeu și este necredința la mulți între cei prinși de duhul trufiei vieții și al poftelor ei celor din trupurile lor.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 27 octombrie 2010)

Se proclamă apoi teza că aceia care trăiesc mai mult pentru trup decât pentru suflet își pierd mintea și sunt mai rău decât diavolii, de aceea “Dumnezeul de la Pucioasa” se declară neputincios în a-i mai ajuta ca să se corecteze și să se mântuiască; în schimb, îi poate ajuta ca să-i pedepsească cu răzbunare, dându-le răsplata ce li se cuvine pentru faptele lor, pentru că I-au întors spatele și n-au voit să-L primească și să-L aibă ca păstor, și nu I-au primit învățătura pucioșească:

“O, poporul Meu, omul trăiește mai mult în pântecele lui, în care el se desfată cu inima. Își pierd mintea cei ce cad din slava lor cea de pe pământ și care le amenință strânsura lor, și sunt mai rău ca diavolii, bieții de ei. Nu-i mai pot ajuta, căci sunt orbi de tot. O, nu-i mai pot ajuta decât cu răsplata cea pentru fapte ca să le deschid ochii și să-și privească înșelăciunea vieții lor față în față cu ei, căci pe Mine, Domnul, ei n-au voit să Mă aibă, fiindcă viața lor și-au dat-o deșertăciunii vieții.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 27 octombrie 2010)

Spre deosebire de “lume”, “poporul ales” de la Pucioasa se învelește mereu în “Cuvântul” pucioșesc care anunță solemn trei veniri ale Domnului:
- o primă venire în trup, acum 2000 de ani;
- o a doua venire în duh și cuvânt, care are loc astăzi la Pucioasa și în împrejurimi, dar care se tot prelungește, îndată ce pucioșii pretind că a început de prin anul 1955 încoace și nu prea dă semne că se va sfârși mai repede;
- o a treia venire întru strălucire și slavă (așa cum promite de altfel și Scriptura că va fi cea de-a doua venire a lui Hristos), numită și “Ziua Domnului”.
Contradicția dintre textul pucioșesc și Sfânta Scriptură, care vorbește limpede doar de două veniri ale lui Hristos pe pământ, rămâne inexplicabilă:

“Tu ești învăluit în cuvântul Meu, pe care oamenii nu l-au iubit nici atunci, nici acum, căci am venit acum două mii de ani între oameni, și acum iarăși vin, și stau învăluit în cuvânt și cuvintez, și nu fac semne și minuni cu tine și lângă tine ca să Mă vadă oamenii cu ochii, ci Îmi fac lucrarea venirii Mele cuvânt pe pământ și Îmi pregătesc strălucirea și slava zilei Mele și ziua când toate noroadele de pe pământ vor vedea umilința Mea cu care am locuit între ei și prin care am răbdat disprețul tuturor, în vreme ce Eu M-am descoperit cuvânt din cer între ei, iar ei nu M-au cunoscut și n-au înțeles împlinirea profețiilor mari și mici cu acest pământ, și mai cu seamă pământul neamului român, dat Mie de Tatăl să-Mi fie casă de venire acum, la sfârșit de timp, și de credință în oameni.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 27 octombrie 2010)

“Mânăstirea” mixtă de la Pucioasa este considerată o arcă de scăpare, asemenea cu arca lui Noe, în care vor fi primiți doar puțini, doar “cei credincioși” ideologiei pucioșești, adică “poporul” pucios cel “credincios”:

“O, puțini, puțini trag cu duhul credinței, de la care să vină învierea Mea în om! Pe aceia Eu, Domnul, îi iau în arca Mea, și prin ei Îmi mai trag în ea pe cei ce întind mâna spre Mine ca să le dau scăparea, și așa Îmi voi întocmi Eu popor credincios și de nebiruit pe pământ ...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 27 octombrie 2010)

Iubirea “Dumnezeului” de la Pucioasa pentru om nu este infailibilă, căci diavolul are putere asupra ei ca s-o ofilească și s-o chinuiască:

“Mi-e calea grea între pământ și cer până la inima omului, iar așteptarea Mi s-a făcut grea. Aștept să se unească omul cu Mine un duh și o iubire, și așteptarea Mi-e grea, și diavolul Îmi chinuiește iubirea Mea cea după om.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 27 octombrie 2010)

Liderii pucioși lungesc șirul inconsecvențelor lor și propovăduiesc acum crucea dreaptă, ca semn al prețuirii jertfei lui Hristos, după ce ani de-a rândul au promovat crucea strâmbă ca o inovație artistică pucioșească de excepție, având pentru ei o valoare morală inegalabilă:

“Te-am povățuit să-ți faci cruce frumos pe trupul tău, să te închini frumos și sfânt prin semnul sfintei cruci, și multe cruci ți-am spus, tată, să închini vieții tale cu Mine.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 27 octombrie 2010)

Este blamată apoi reprezentarea lui Hristos pe cruce, așa cum s-a primit în Biserică prin Sfânta Tradiție, din generație în generație. În schimb, se promovează cruci strâmbe, înflorate și bălțate, care de altfel se vând mai bine pe piață, fiind originale și deci mai atractive din punct de vedere artistic, cumpărătorii fiind mai lesne de “atins la inimă” cu astfel de artificii ieftine, intens colorate:

“ O, vă aduc mulțumire mare că umpleți de flori semnul sfintei cruci, semn făcut de mânuțele voastre din lemn sau din lut și apoi împodobit cu flori și cu îngeri și cu chipuri sfinte, fiilor, și nu cu răstignirea Mea pe cruce... iar Eu voi veghea cu voi și pentru voi și vom atinge la inimă oamenii...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 27 octombrie 2010)

Pucioșii ignoră așadar că reprezentarea lui Hristos răstignit pe cruce este făcută de creștini cu adâncă evlavie și cu respect, nicidecum cu gânduri de blasfemie. Ea este o mărturisire vie a jertfei Lui pe cruce de acum 2000 de ani, făcută pentru toți oamenii din toate timpurile și din toate locurile (și nu numai pentru pucioși, așa cum cred și speră ei!)

Last edited by mariamargareta; 18.10.2010 at 22:41:38.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29