![]() |
![]() |
|
|
Vezi rezultatele sondajului: Ati dori o lege care sa interzica publicitatatea pentru vrajitorie, magie in Romania? | |||
Da |
![]() ![]() ![]() ![]() |
37 | 92,50% |
Nu |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Votători: 40. Nu poti vota in acest sondaj |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Sondajul se refera la o lege care sa interzica publicitatea pentru vrajitorie, magie...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sa nu confundam situatia din Rusia cu cea din Romania.
In Romania 90% din vrajitoare sunt diferite impostore, tiganci de regula, care zic ca te descanta si sa iti traiasca nevasta cand tu nu esti casatorit. Noi nu avem vrajitorie in adevaratul sens al cuvantului ci doar niste ecscroci care profita de naivitatea oamenilor. In Rusia situatia este mai complicata. In Siberia, spre exemplu, inca se mai pastreaza obiceiuri indigene pagane, iar acolo chiar exista vraci care practica magie neagra. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sunt de acord cu interzicerea acestor reclame.
Sunt la fel de nocive ca reclamele la tutun, care sunt interzise. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Este bine ca producatorii de tigari au fost obligati sa scrie mare pe fiecare pachet de tigari despre efectele nocive pe care le are tutunul asupra sanatatii (nu doar a celui ce fumeaza ci si a celor din jur).
Last edited by Eugen7; 06.10.2010 at 10:48:36. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Taxa pe naivitate si prostie, ca doar sunt destui care-si cheltuie banii pe astfel de tampenii. De ce nu se impoziteaza castigul acestor excroci/excroace? Ca al manelistilor..Uitati-va la Tv in ce belsug se scalda. De unde? Ca nu pot fura sau cersi atat de mult, iar acestia (vrajitorii, eu le-as zice imbarligatorii) sunt o categorie care se "respecta", nu stau cu mana intinsa, in strada. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Acu eu nu știu cine ar putea vota Nu la o asemenea chestie pe un forum ortodox. Nu-i de parcă hoinăresc țigănci vrăjitoare pe aici.
__________________
Sunt împotriva: avortului, homosexualității, sectelor, ateismului, masoneriei, păgânătății, ereziilor, ecumenismului, băncilor, cipurilor și actelor cu cip, politicianismului și a părăsirii patriei. Să ascultăm de poruncile lui Dumnezeu și atât! Viitoarele legi și acțiuni statale nu vor duce decât la compromiterea noastră ca ființe dumnezeiești și la pierderea libertății. Noi nu suntem legați de aceste rânduieli lumești deșarte și satanice, ci doar de voia Domnului! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
vrajitoria e una, magia e altceva.
sunt destui care practica diverse forme de magie... chiar si aici pe forum sunt unii care sustin folosirea unor asemenea practici magice incompatibile cu ortodoxia crestina. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
14 voturi pentru versus Zero impotriva ...
Interensant . Hai sa vedem definitia magiei . Totalitatea procedeelor, formulelor, gesturilor etc. prin care ar putea fi invocate anumite forțe supranaturale spre a produce miracole; complex de practici prin care se consideră posibilă acționarea asupra realității înconjurătoare cu ajutorul forțelor supranaturale Ring any bells ? |
#10
|
||||
|
||||
![]() Citat:
,,3. Vrajitoria si farmecele au fost condamnate inca din Vechiul Testament. In Noul Testament, Apostolul Pavel il numeste pe Elimas vrajitorul „fiu al diavolului si vrajmas a toata dreptatea” (FAp 13, 10); iar Dreptul Judecator este categoric: „Afara cainii si vrajitorii si desfranatii si ucigasii si inchinatorii la idoli si toti cei ce lucreaza si iubesc minciuna!” (Apoc 22, 15).Sfantul Vasile ii incrimineaza si el, atat pe cei ce fac vraji si farmece sau se ocupa cu ghicitul, cat si pe crestinii care apeleaza la serviciile unora ca acestia. a) Practicarea vrajitoriei sau a farmecelor se canoniseste de Sfantul Vasile ca si uciderea (can. 65). Insa nici in acest caz, nu se precizeaza care ucidere este vizata: cea voluntara sau cea involuntara. Pornind probabil de la dispozitia canonului 8 al Sfantului Vasile, unde femeia care incearca, prin administrarea unui preparat magic sau prin descantece sau vrajitorii, sa-l faca pe un barbat sa se indragosteasca de ea, provocandu-i moartea comite o ucidere considerata a fi voluntara, nu pentru ca ar fi urmarit acest deznodamant, ci pentru faptul de a fi recurs la vrajitorie, magie sau practici asemanatoare, unii comentatori sustin ca aceste fapte se pedepsesc ca si uciderea voluntara sau premeditata, adica cu penitenta de 20 ani. Totusi, un timp asa de lung ar fi in contrast prea mare cu penitenta prevazuta expres pentru asemenea fapte, atat de canoanele anterioare, cat si de cele posterioare epocii Sfantului Vasile, si chiar cu cea propusa de Sfantul Vasile intr-un caz particular (a se vedea, mai jos, lit. b); b) Apelul la vrajitori, prezicatori si altii asemenea lor se canoniseste de Sfantul Vasile ca si uciderea (can. 72). Prin urmare, si vrajitorii si prezicatorii si cei asemenea lor, precum si toti cei ce apeleaza la ei se pedepsesc la fel. Totusi, intr-un alt canon, pe cei ce apeleaza la prezicatori (ghicitori) sau urmeaza obiceiurile pagane, Sfantul Vasile ii supune unei epitimii de 6 ani, 1+1+3+1 (can. 83). Se naste, deci, intrebarea: chiar admitand ca, atunci cand stabileste prin analogie – atat pentru practicarea vrajitoriei, cat si pentru apelul la vrajitori sau altii asemenea lor – aceeasi penitenta ca si pentru ucidere, Sfantul Vasile are in vedere uciderea involuntara, fara intentie sau din culpa, adica penitenta de 10 ani, cum se explica canonisirea diferita, mai intai cu 10 ani (can. 72), apoi cu 6 ani (can. 83), pentru aparent aceeasi fapta: apelul la vrajitori, prezicatori si cei asemenea lor? Raspunsul se pare ca-l gasim in canonul 3 al Sfantului Grigore de Nyssa, fratele Sfantului Vasile. Abordand problema celor ce apeleaza la vrajitori, prezicatori si la altii asemenea lor, Sfantul Grigore de Nyssa insista asupra necesitatii unei cercetari atente a cauzei unui astfel de apel. In cazul celor pentru care cauza este dispretul total fata de adevarul revelat si pierderea credintei in Dumnezeu cel adevarat, se va aplica pedeapsa pentru apostazie. Insa daca vreo mare nevoie, covarsindu-le micimea de suflet, i-a impins pe unii catre aceasta speranta desarta, „li se va arata si lor aceeasi ingaduinta ca si celor care n-au putut rezista chinurilor din vremea in care ar fi trebuit sa-si marturiseasca credinta”. Prin urmare, cei ce apeleaza la vrajitori si la altii asemenea lor sunt canonisiti de Sfantul Vasile, fie cu 10, fie cu 6 ani, dupa cat sunt de constransi sa faca acest lucru si de constienti de gravitatea lui."
__________________
,,Iar Iisus zicea: Părinte, iartă-le lor, că nu știu ce fac. Și împărțind hainele Lui, au aruncat sorți."(Sfânta Evanghelie după Luca) Last edited by Patmos; 08.10.2010 at 10:25:34. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Care este sfatul tau pentru mine,pentru ceilalti,pentru toti forumistii? | tigerAvalo9 | Generalitati | 84 | 05.09.2011 08:32:49 |
Ingerul pazitor,pentru toti oamenii sau numai pentru crestini? | mihailt | Generalitati | 45 | 12.11.2010 18:46:27 |
Monstrii,Vrajitori | vidoveczandrei | Vrajitoria | 23 | 01.11.2010 08:17:47 |
Biserica “Sfantul Nicolae” din Bari daruita crestinilor ortodocsi rusi | Anca-Miha | Stiri, actualitati, anunturi | 2 | 07.02.2009 14:27:01 |
"Taria noastra e subminata de vrajitori" | vichy | Vrajitoria | 2 | 26.07.2008 22:26:11 |
|