![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Întrucât BNI se consideră singulară și a confiscat numai pentru sine toată sacralitatea universului văzut, nu se mai poate pune problema unei autocefalii multiple, ca în Biserica Ortodoxă Universală. Ar fi fost de așteptat ca pucioșii să-și fi desemnat în mod democratic un lider ales dintre cei trei “preoți unși cu rang de arhiereu”, care formau până nu demult “troița sfântă” de la Pucioasa (recent, “troița sfântă de arhierei” s-a făcut țăndări, prin evadarea lui Iliuță din lagărul de exterminare pucios), dar frâiele sectei au fost înhățate de mult de către Mihaela Tărcuță, care nu dă de înțeles că ar vrea să renunțe vreodată la ele. De aceea, din exterior nu se poate distinge decât o monocefalie absolută a Mihaelei, chiar dacă ea se străduiește din răsputeri să mimeze o dicefalie, cooptându-l forțat și de fațadă pe Nicușor Nedelcu la conducerea sectei și în sinea sa fiind convinsă că Nicușor îi este cel mai apropiat sfetnic. Paradoxul este că monocefalia absolută a Mihaelei se manifestă numai la suprafață. Deși ea deține un monopol real asupra ideologiei pucioșilor, asupra administrației și finanțelor, are impresia că îl deține și pe cel al relațiilor cu adepții pucioși, fără să realizeze că în acest domeniu este adesea manipulată de Nicușor, care știe să-și impună aici cu talent punctele lui de vedere. Nu odată Mihaela s-a lăsat sedusă de Nicușor, care a știut să-i impună din umbră cine să vină sau cine să rămână la Pucioasa, cine să fie în cercul lor de acoliți apropiați și cine să fie marginalizat, cine să fie protejat și cine să fie persecutat.
Monocefalia absolută a “proorociței” Mihaela din Biserica “Noul Ierusalim”, în care toți “arhiereii”, “preoții”, “păstorii”, “străjerii” și adepții de rând ai sectei i se sobordonează doctrinar, canonic și administrativ, se aseamănă izbitor cu monocefalia absolută a papei din Biserica Romano-Catolică, în care toți episcopii Bisericilor locale (diecese), inclusiv patriarhii care prezidează sinoadele Bisericilor Orientale unite cu Roma, sunt subordonați papei ca autoritate doctrinară și canonică supremă. Întrucât Ortodoxia se distinge prin principiul autocefaliei multiple sau al pluricefaliei de monocefalia absolută a papei din Biserica Romano-Catolică și concomitent, de Protestantism ( care, deși pune accentul, ca și Ortodoxia, pe libertatea Bisericilor locale, totuși nu mai are capacitatea de a forma în totalitate o Biserică unitară) putem spune că Biserica “Noul Ierusalim” se distinge și se separă de Ortodoxie tocmai prin rejectarea acestui principiu. 7. A fi sau a nu fi... Biserică locală Poate însă că Biserica “Noul Ierusalim” nici măcar nu și-a propus să devină o Biserică autocefală, deși se manifestă ca și când ar fi. Poate că, așa cum afirmă din vorbe, ea (care se consideră singura biserică adevărată) voiește să rămână doar o simplă “Biserică locală”, după cum și mărturisesc pucioșii în catehismul lor: “ De aceea, nici o mitropolie, arhidieceză sau patriarhie nu poate purta titlul propriu-zis de biserică, și poate fi numită așa doar prin generalizare, prin simplul motiv că incorporează mai multe biserici locale. Acestea sunt singurele organisme care pot fi numite biserici, datorită naturii lor, revelată și percepută în Euharistia episcopală, dar și în virtutea îndemnului apostolic de a întemeia biserici în cetăți [...] în sfânta Împărtășanie, fiecare Biserică locală revelează Biserica întreagă, pe Hristos întreg, trecând de la postura de instituție la cea de mod de existență, ca arvună a vieții veșnice.” (Citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, ediția 2006, pag.14-15) Este posibil acest lucru? P.F. Patriarh Daniel, în cuvântul amintit mai înainte, subliniază că fiecare biserică locală ortodoxă canonică trebuie să fie păstorită de un episcop ortodox canonic, ceea ce nu este cazul la BNI, care e condusă de o persoană laică, și anume o femeie. Nu oricine și nu oricum poate înființa biserici noi cu pretextul de a crea o biserică “liberă”; or, BNI tocmai acest obiectiv l-a avut, să fie “liberă” și “independentă de BOR”. Nu prin schismă și prin răzvrătire se înființează biserici noi; or, pucioșii au ajuns tocmai la schismă și la răzvrătire față de BOR. Nu prin inovații și adausuri la Sfânta Tradiție și la Sfânta Scriptură se păstrează unitatea de credință și de Duh în Biserică; or, pucioșii au devenit celebri prin inovațiile lor liturgice și “scripturistice”. Cităm din cuvântul P.F. Sale pasajul care lămurește aceste aspecte: “Din punct de vedere al eclesiologiei ortodoxe, o Biserică locală ortodoxă canonică (în sensul cel mai restrâns) este o episcopie care are în fruntea sa un episcop ortodox canonic, care se află în comuniune cu întreg episcopatul ortodox canonic universal, și implicit cu totalitatea Bisericilor Ortodoxe autocefale surori. De aceea, în Ortodoxie nu oricine și oricum poate înființa Biserici locale noi, sub pretextul sau cu pretenția de a crea Biserici „libere” sau „independente”, deoarece adevărata libertate creștină nu se realizează prin răzvrătire, schismă sau separație bisericească, după cum nici unitatea sau comuniunea eclesială nu se impune prin constrângere, ci libertatea eclesială se manifestă prin afirmarea împreună, în comuniune, a unității de credință, de viață sacramentală, de iubire și de respect reciproc. Iar când trebuie corectate abuzuri sau devieri de la normele comune și când se dorește înnoirea vieții bisericești, acestea trebuie să se facă, pe baza Tradiției Bisericii nedespărțite, nu împotriva ei și nici sub forma rupturii cu ea, ci printr-o fidelitate reînnoită față de Biserica cea una, sfântă, sobornicească și apostolică a lui Hristos de-a lungul veacurilor.” Deci Biserica “Noul Ierusalim” nu este nici măcar o “biserică locală”. Și dacă ea nu este nici Biserică autocefală, nici biserică locală, înseamnă că nu este nimic. Este doar o biată sectă, printre alte mii, al cărei exotism dogmatic constă tocmai în pretenția de autenticitate autohtonă. Last edited by mariamargareta; 21.10.2010 at 15:24:41. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Pana una alta, din pricina celor de sus, tot mai multi dezerteaza ! In fel si chip ! Vina este si a noastra ca suntem slabi in credinta.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Cine dezertează și de unde? Am văzut că și pucioșii dezertează din "biserica" lor, pentru că n-au găsit ceea ce căutau (după ce dezertaseră mai întâi din Ortodoxie). Expresia ta "din pricina celor de sus" este contrazisă chiar de adausul "Vina este și a noastra...". Deci să nu căutăm vina în altă parte, ci în fiecare din noi, care nu voim să rămânem statornici și căutăm prin alte părți ceea ce ni se pare că ne lipsește. Căci zice apostolul: "Deci, ceea ce ați auzit de la început, în voi să rămână; de va rămâne în voi ceea ce ați auzit de la început, veți rămâne și voi în Fiul și în Tatăl." (1Ioan 2,24)
Numai că mereu se ivesc unii care vor să pună ei "un nou început". |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Văd că nu te lași, intoxici, întoxici prin înjectare cu minciună... prin procedeul viceversa vicentoarsa viceglobul pământesc că cică acolo unde-s mai mulți creduli ce pun botul acolo precis e și Adevărul... ba pardon, pământul nu e glob și acolo le era gândul la plimbare, pe mare, cu pluta... pe motiv de criză.
MM: „Numai că mereu se ivesc unii care vor să pună ei "un nou început".” Răbspuns: Păi nu Domnul a zis că va face Cer nou și Pământ nou? Dar eu știu de ce nu vă convine... la unii... și la alții... că probabil voi n-ați înțeles care-i faza... și v-ați curentat singuri la nuul!.. neștiind că v-a tras curentul... afară... de la scoală. Last edited by vsovivi; 21.10.2010 at 18:28:28. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Daca tot scriem cu diacritice si avem pretentia ca vorbim corect, de ce nu folosim "unora" si "altora"?
__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur. User vechi: hmiron. User si mai vechi: scrabble. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Citat:
Păi... pentru că nu e vorba de unora și de altora pe aici ci de unii și de alții... se știu ei... că doar nu suntem la dentist-ul... unora sau altora. Last edited by vsovivi; 21.10.2010 at 19:08:40. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Citat:
Păi dacă nu m-au ascultat (nici nu le-am spus nimic deci nu aveau ce și cum să asculte) dar eu totși am scris pe aici pe forum pe undeva cum anume pot să facă ceva durabil... o stație de lansare pentru Cer, dar ea trebui construită pe vârful OMU'... și balonul trebuia legat cu nilon gros, ca să-l poată trage jos apoi... și pus pe fir din loc în loc niște emițători pentru radar ca să nu rupă firul ceva avion buclucaș. Uite le dau o idee la ăștia de la ARCA, gratis, de la Domnul că El m-a inspirat căci îi iubește pe copii, păi în loc de 1 balon verde pe care să îl umpli cu heliu sau hidrogen și apoi să pierzi și gazul și tot, iată cum m.a străfulgerat: 1.Trei baloane transparente mari legate între el cu nilon, formând trei sfere tangente, care în mijloc au un spațiu gol, suficient ca printre ele să fie lansată racheta care se va sprijini pe nod atunci când va porni. 2.Fiecare balon transparent foarte mare, trebuie umplut cu baloane colorate în toate culorile curcubeului, ce sunt pline cu heliu sau gaz ușor dar care la căldură se dilată mult. 3.O legătură de nilon gros, ce rezistă la eventualele vânturi, și legat la un motor care să tragă jos după lansare TRI-balonul ARCA. Avantaj, deasupra norilor, balonul se încălzește, căldura se degajă în balonul transparent de la baloanele colorate care degajă căldură și astfel se umflă ceva mai mult, își crește volumul, devine mai ușor și iată are o forță mai mare de urcare. Rachetele mici ce se vor arunca în spațiu se pot lansa prin procedeul resort, ce se sprijină pe nod, ele păstrându-și „inerția” o vreme, sau dacă vor fi mai inteligente, vor putea folosi vântul solar, sau vor putea folosi jet, și se vor putea plimba și dirija deasupra României... Dar mi-e frică să nu fure proiectul americanii sau rușii sau arabii sau chinezii sau jidovii sau negrii sau fasciștii sau columbienii sau mai rău, ăștia ai noștrii de la taxe și impozite, securiștii noștrii și să înceapă controlul total și urmărirea generală... că atunci v-a trebui s-L chem pe Dumnezeu în ajutor ca să trimită o ploaie cos-mică sau cos-mare... ca să le spargă toate baloanele și roboțeii și rachețelele astea ruojii ale antichriștilor și savantiștilor și hoților și vardiștilor ăștia... la „băieții buni” adică... foarte foarte... cum ar veni adică de buni, ei, se știu ei: unii și alții, unora și altora. Last edited by vsovivi; 25.10.2010 at 11:05:31. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
264. “Minunile” de la Pucioasa (I)
Liderii pucioși pretind că Verginica făcea “minuni” pe vremea petrecerii ei în trup, și chiar au adunat într-un capitol special al cărții “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa o serie de “mărturii” ale unor adepți mai înfocați, gata să jure că au fost martori ai unor fapte ieșite din comun săvârșite de Verginica. O citire atentă a acestor “mărturii” dezvăluie slaba lor credibilitate, bazată mai degrabă pe un sentimentalism ieftin și pe o percepție superficială a realităților relatate de ei ulterior ca fiind “minuni”. De altfel, ideologia pucioșilor privind “minunile” este inconsecventă. Uneori, doctrina pucioșilor se pronunță sistematic împotriva minunilor: - astăzi numai dracul face minuni (să fie valabilă această afirmație și pentru “minunile” săvârșite de Verginica?): “Astăzi nu se mai fac minuni în trup, ci se fac minuni în duh. Azi face dracul minuni. Eu am pus stele pe cer, și el a pus stele pe pământ.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 1-05-1960) - vremea minunilor a trecut și este de mult apusă; în trăirea creștinească, accentul trebuie pus pe sporirea credinței și nu pe facerea de minuni: “ ... Nu mai este vremea minunilor, dar e plata mai mare dacă vei crede.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 1-08-1979) - singura minune care i-a mai rămas omului la îndemână este putința de a crede în Dumnezeu: “Crede în Mine și nu căuta minuni ca să crezi. Minunea, aceasta este: să crezi în Mine. Ioan nu a lucrat nici o minune și tot a fost crezut de cei ce se pocăiau dacă așa a fost planul lui Dumnezeu.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 15-02-1995) - deși oamenii nu s-a dezbărat de obiceiul de a căuta minuni, semnele și minunile nu sunt de nici un folos omului (atunci de ce mai făcea Verginica minuni, dacă le făcea, îndată ce ele nu erau de folos semenilor ei?): “Omul vrea minuni, vrea semne, dar acum e vremea judecății, nu mai e din nou ca la prima Mea venire când îl făceam pe om să Mă cunoască prin semne și prin minuni. Semnele și minunile sunt pentru cei tari la cerbice, care stau împotriva Mea, nu sunt pentru cei care au iubirea după care nu mai însetează. Nu mai sunt de folos semnele și minunile, că omul s-a pus mai mare decât Mine pe pământ.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 9-05-1999) - chiar dacă se mai fac minuni pe ici, pe colo, ele nu trebuie crezute cu nici un chip ca fiind venite de la Dumnezeu. Cei care aduc închinare duhurilor care fac minuni sunt pierduți pe vecie: “... Însănătoșiți mințile, copilașii Mei, că nu vă folosește nimic prooroci mulți să aveți. Un singur Prooroc: Eu, Dumnezeu. Vor face minuni și semne, vor învia morții și vor vindeca leproșii, dar Eu zic: pașteți iarba pe care o cunoașteți. Nu dați năvală că, „dacă a înviat mortul, e Dumnezeu“. Să nu te închini, că dacă te-ai închinat, amin!” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21-7-1973) Alteori, minunile sunt considerate o reminiscență a vieții creștinești din Biserica primară, pe cale de dispariție. O singură minune mai rămâne de împlinit, și aceasta este proiectată spre un viitor imprevizibil: învierea morților: “... Vino, frate și soră, vino, căci urmează să chem morții după tine, că după tine nu mai este altă minune decât aceasta: morții vor ieși din mormânt.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 4-2-1966) Cei care nu vor crede în această ultimă minune promisă și nu o vor aștepta cu sfințenie, vor trăi un amarnic regret și vor cunoaște plânsul și întristarea: “... Veniți, tată, veniți aproape, țineți aceste cuvinte, că sunt sfinte. Și penița care le scrie se sfințește, dar ce este rău se blesteamă de Dumnezeu. O, tată, veniți aproape, că vor ieși morții din groapă! Se vor încheia cum își va încheia cineva haina sa, și se va întrupa carnea lor din pământ. O, creștine, atunci vei vedea minune și nu te vei bucura, ci vei plânge. Toți împărații vor sta înaintea Mea și vor plânge că nu au păstorit poporul ca să aibă viitorul.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 19-3-1974) Alteori însă, minunile sunt considerate a fi forme firești de manifestare a vieții creștine, spre care este de dorit să aspire orice adept responsabil al sectei “Noul Israel” de la “Noul Ierusalim”. Mai întâi, sectanților pucioși (denumiți “creștinii de astăzi”, singurii care recunosc și respectă “profețiile” de la Pucioasa) li se reamintește că deja cu ei s-au făcut multe și mari minuni: “Dar voi, creștinilor de astăzi, aveți pe Sfânta Treime Care vă profețește, și multe lucruri s-au lucrat cu voi și multe minuni s-au lucrat cu voi.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20-1-1963) Apoi, pucioșilor li se promite că vor ajunge ei înșiși să fie mari “făcători de minuni”: “Israele, în vremea de pe urmă, prin tine se va face minune. În tine voi face pâine și voi da la popoarele înfometate mâncare” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 16-8-1974) “Poporul” pucios este predestinat să fie făcător de minuni, dar “Dumnezeul” de la Pucioasa nu reușește să ducă la bun sfârșit destinul pe care i l-a hărăzit “poporului” Său: “... Poporul Meu, vreau să fac din tine o lumină și o minune pentru ziua de mâine. Vreau să fac din tine lucru pentru vecii vecilor, dar nu reușesc.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 5-7-1975) Primele “minuni” programate a fi făcute de către adepții pucioși vor avea loc în casele de desfrânare: de acolo urmează să fie aduse la trăirea decentă, curată și sfântă, multe femei decăzute. Această “proorocie” a așteptat vreo 14 anișori (1975-1989) până ce au fost reînființate (deocamdată, ilegal, dar până la legalizare nu mai e mult) casele de desfrânare în România, și alți vreo 21 de ani până astăzi (1989-2010), când rememorăm această “proorocie”, dar se pare că va mai trece multă apă pe Dâmbovița până ce liderii pucioși vor găsi cu cale să treacă la împlinirea ei: “... Femeilor din poporul Meu, fiți mironosițe. Bărbați din poporul Meu, fiți curați cu trupul și cu duhul. Domnul Iisus vă face pe voi apostoli, să duceți cuvântul Său la alte popoare. Veți fi duși, tată, în case de desfrânate, ca să faceți minuni, și prin credință veți îndrepta aceste persoane.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 17-8-1975) --- va urma --- |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Mă, iar ai îndrăznit? Ce crezi că va urma? Și ce anume poate să urmeze? Dar cine crezi dumneata că e curios și interesat de ispisisikaa domniei tale? Nu crezi că mi se face lehamite de îndrăznelile celui îndrăzneț? Care se ascunde în luminile rampei de lansare a întietăților în deșertăciuni...
Mă ia cu înfrigurare la fiecare ironie macabră și la toate ghilimelele și la fiecare distracție cu care vă delectați poftele așa ca la o sărbătoare... poftele cele rele la sărbătoarea păcatului și mîndriei că nu vă mai este frică să huliți... dar când veți înțelege cu adevărat ceea ce faceți și ați făcut mereu, atunci o să plângeți și speriate o să vă plângeți ca niște ispisicuțucuțe ce abea au făcut ochi, abea de li s-au deschis ochișorii, o să plângeți și o să miorlăiți de mama focului pe la toate porțile, dar nu o să vă mai primească nimeni, de frică să nu și-l bage înăuntru pe necuratul... Eu mereu v-am făcut atente și am strigat ca la armată: ATENȚIUNIUNE! dar tot degeaba... mereu degeaba... că inima plină de cafea bate cum vrea ea, și bate ca milițianul, bate ca plumbul, bate ca fierea, bate ca berea, bate ca rahatul turcesc, bate ca șerparul șerpesc, și beată de vris ea nu mai simte pe Adevărul și dacă nu mai simte atunci ce vei face oare? Căci ochiul este lumina trupului și dacă el este întuneric atunci cu cât mai mult va fi întuneric întunericul care este în tine? Și cu cât mai mult întunericului? Deci tratați-vă de pofta asta atât de mare de a pofti întietatea măririi de sine prin minciuni, diversiuni și învârtoșeri distractiv mustrative... că asta nu e veselie ci sadism, sminteală, urâciune, răutate, răzbunare și hulă plină de nepăsare... nepăsare de ziua voastră de mâine, de ceasloavele următoare ale zilei... Cum să vă tratați? Cu multă pace... și virtute... multă, multă virtute. Last edited by vsovivi; 04.11.2010 at 18:53:26. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (I)
În goana lor după senzațional, liderii pucioși își adaptează limbajul astfel încât să impresioneze la maximum pe naivii dispuși să-i asculte. Adesea, formulări care folosesc superlativul absolut ajung să se contrazică flagrant, încât textele cu pricina basculează între impostură și ridicol. Vom ilustra în continuare câteva exemple legate de construcțiile “cel mai mare.../cea mai mare...”. Acestea, în loc să fie singulare, apar în două, trei sau chiar mai multe formulări sau îndemnuri radical diferite (recordul absolut îl deține... cea mai mare iubire, cu 14 definiții diferite!), așa că un cititor scrupulos care vrea să le observe pe toate, va ajunge inevitabil la o dilemă fără răspuns: Și, de fapt, care este mai mare? * Cel mai mare dar al creștinilor este darul proorocilor consemnați de către Biblie: “Iar darul proorocilor este mai mare ca tot darul, pentru că proorocia se lucrează prin Însuși Duhul Sfânt, Duhul lui Dumnezeu.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 29-5-1965) Cel mai mare dar al creștinilor este credincioșia: “Pace vouă, și fiți credincioși, că acesta e cel mai mare dar pe care voi trebuie să-l aveți și să-l purtați înaintea Mea și înaintea fiilor oamenilor, ...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21 4 1996) Cel mai mare dar al creștinilor este darul liderilor pucioși de a putea aduce la lumină “Cuvântul”: “Nu este dar mai mare între daruri ca darul celor ce au și dau cuvântul Meu spre hrană. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 19-4-1998) Cel mai mare dar al creștinilor este însuși “Cuvântul” de la Pucioasa: “Ți-am dat în dar cel mai mare dar. Nu este dar mai mare între daruri decât cuvântul lui Dumnezeu purtat de om ca să aibă omul călăuză. Poartă, Israele, cuvântul Meu în sân...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 12-2-1997) Cel mai mare dar al creștinilor este “darul mărturisirii cuvântului lui Dumnezeu de la Pucioasa”: “...că Eu am spus că nu este un mai mare dar între darurile sfinte în om, ca darul mărturisirii cuvântului lui Dumnezeu și a faptelor Lui între oameni. ”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 22-6-2003) Cel mai mare dar al creștinilor este “să aibă învățător”: “...căci învățătorul este cel mai mare dar pe care-l poate avea omul, și alt dar nu poate omul avea, și iarăși zic: cine aude acest cuvânt, să înțeleagă. ”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 22-7-2003) Cel mai mare dar al creștinilor este “sfințenia din om”: “Mare har și mare dar este preoția, dar mai mare har și dar este sfințenia din om, fără de care nimeni nu poate vedea pe Dumnezeu.”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-3-1998) Cel mai mare dar al creștinilor este “Dumnezeul Pucioasei”: Eu sunt darul cel mai mare pe care-l poate avea omul, dar dacă omul nu înțelege cum este, cine este și unde este Dumnezeu, și cu cine petrece El, acel om umblă după Mine în voile lui, și nu Mă are, și nu umblă după Mine unul ca acela, că scris este: "Nu toți cei ce zic: „Doamne, Doamne“, vor intra întru împărăția cerurilor"”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 3.6. 1999) Cel mai mare dar al creștinilor este “duhul proorociei”: “...fiindcă duhul proorociei este lucrător în voi, și nu este dar mai mare între darurile cerești ca și duhul proorociei, fiilor. ”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 09-01-2004) Cel mai mare dar al creștinilor este “darul credinței sfinte”: “V-am învățat pe voi cel mai mare dar: darul credinței sfinte în venirea Mea de azi cuvânt pe pământ. ”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 19-1-2010) * Cel mai mare păcat al creștinilor este “păcatul neîmplinirii Cuvântului de la Pucioasa: “... Fiilor, cel mai mare păcat din cele șapte păcate este păcatul pe care-l faceți: că auziți cuvântul lui Dumnezeu și nu-l împliniți. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 24-05-1974) Cel mai mare păcat al creștinilor este păcatul smintelilor și al dărâmărilor: “Fiilor, stați împotriva dărâmărilor, împotriva întristărilor, împotriva supărărilor. Nu vă mai supuneți deșertăciunilor. Cel ce dărâmă, dărâmă, dar răspunde de dărâmare, și nici un păcat nu este mai mare ca acesta, și nu are seamăn pe pământ. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 13-11-1975) Cel mai mare păcat al creștinilor este păcatul neascultării: “Iată cel mai mare și cel mai bătrân păcat! Neascultarea este [...]” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21.11.1993) Cel mai mare păcat al creștinilor este păcatul dezertărilor și al inconsecvenței în însușirea învățăturii de la Pucioasa: “... e păcat de cel ce a cunoscut acest sân și n-a stat să mănânce pe veci din el! Ce păcat! Și de ce spun așa? Pentru că acesta e cel mai mare păcat. Și de ce e cel mai mare păcat? Pentru că nu mai este cu ce să fie spălat, căci sulul se strânge, și drumul se împăturește, și timpul se face sul, și cel necredincios piere pe veci.” ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2.8.1995) Cel mai mare păcat al oamenilor este “că nu iubesc învățătura cea nouă de la Pucioasa”: “Mai mare păcat între păcate nu are omul, ca păcatul că nu iubește învățătura Mea, ca să vadă apoi și să umble în lumină, fiindcă Eu sunt Lumina lumii, la început și la sfârșit, iar lumina este cuvântul, minunea Mea cu care Eu înviez pe cei morți. ”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 1-06-2003) Cel mai mare păcat al oamenilor este “că nu citesc Scripturile”: “O, nu știe omul că cel mai mare păcat al lui este că nu citește Scripturile ca să le așeze peste el, ca să se așeze mereu în ele cu viața lui. ”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-8-2004) Cel mai mare păcat al oamenilor este “să audă cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa și să nu-l împlinească”: “Eu voiesc și cuvintez peste voi, că am mai spus o dată peste poporul lui Verginica, am spus că "cel mai mare păcat este să auzi cuvântul lui Dumnezeu și să nu-l împlinești".”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28.10.2001) Cel mai mare păcat al proorocului mincinos este “ intenția de a pângări altarul din Templul de la Pucioasa” și “intenția de a nimici grădina de la Pucioasa”: “Tu ai voit să pângărești până și altarul Sfintei Sfintelor Mele, cu care Eu, Domnul, M-am așezat în România. Acesta este cel mai mare păcat al tău. Ai voit chiar să nimicești această grădină, ai voit prin mulți de ai tăi, și prin multe iscoade ai lucrat, că îți este teamă de glasul Meu cel din grădină. ”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 14.12. 1998) |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 12:13:01 |
| Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 13:16:34 |
| Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 31.07.2010 00:36:37 |
| un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 23:22:29 |
|
|