Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #81  
Vechi 09.11.2010, 10:24:15
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Și știu ce vă anină: ''râvna'' defăimării...

...că prea vă doriți ca să vă scăpătați faimă... și ce grozăvie și ce bravură poate să fie în faima asumării neascultării? Multă și surdă!

Și de aia nu mai citesc ce scrieți voi în deșert și vremelnic fiindcă n-are niciun rost și atunci doar v-am scris așa ca un dar special:

''Nu te mai agita dejaba, că oricum nu te mai cred!''

''Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău.''

Last edited by vsovivi; 09.11.2010 at 10:31:05.
  #82  
Vechi 09.11.2010, 10:47:26
AngelicaKroner AngelicaKroner is offline
Member
 
Data înregistrării: 11.05.2010
Mesaje: 57
Implicit lui Vsovivi

Citat din Vsovivi:

“Văd că tot grămăticul vă este stăpânul suprem, litera ce vine din superstiț, că ziceți că voi știți cum se scrie corect, păi dacă știți cum se scrie corect atunci de ce și pentru ce nu puteți și pricepe corect? Probabil o neputință, dar să știi se scrie cu doi i doar dacă ar fi poruncă, adică îți cer ceva ca să faci, adică îți zic de exemplu: ''-Fii deșteaptă!, și să știi pe viitor! despre ce e vorba...'' și așa mai departe, dar când nu e poruncă, nu e la imperativ, atunci e fără doi de i, ci are sensul unei povestiri care nu presupune din partea ta nici un efort, deci așa se citește textul: ''Eu să ști că pricep foarte lesne și clar ...'' că practic dumneata nu ai cum să faci vre-un efort de ascultare căci nu ține de tine să poți face altceva decât să o iei drept bună afirmația mea... care e un fel de mărturisire lăudăroasă... deci constați citind și gata, căci dacă ți-aș fi zis: ''Să știi că respectivul are dreptate'', atunci tu puteai să cercetezi faptele lui și viața lui și să ajungi prin truda ta pentru a ști la înțelepciunea împlinirii căci ai ascultat porunca '' să știi!'', poruncă ce se putea împlini printr-un minim efort de ascultare ca să faci binele, nu și răul, deci era un imperativ ce se putea împlini... de cei ce voiesc, cu credință.”

Comentariu la acest citat : Vorbă multă, sărăcia omului. Niciodată verbul "a ști" nu apare, la persoana a II-a singular -nici la modul imperativ și nici la modul conjunctiv (așa cum pretinzi tu că apare în acest text, deși să știi că este tot la imperativ!!) - în forma “să ști” , ci întotdeauna în forma “să știi”.

Alt citat:

“- cel mai mare vrăjmaș este păcatul;
- cel mai mare vrăjmaș nu este păcatul ci necredința;

și deci nu e cum ai trunchiat mătăluță, ca o găgăuță, ...
Deci nu a fost o negație ...

-m-aș păcătui
-nu numai că m-aș păcătui ci m-aș fi complet necredincios “

Comentariu la acest citat : Dacă adaugi de la tine particula “numai” și o pui acolo unde nu era, atunci transformi negația “nu” în afirmația “nu numai”; deci cine se ține de șmecherii ca să “demonstreze" că albul este negru?

Chiar dacă trunchiezi propoziția în cauză, negația tot rămâne: "vrăjmașul NU este păcatul, CI este altceva decât păcatul: este necredința".

Alt citat:

“E simplu dacă chiar vrei să pricepi corect și nu numai să scri corect. ... nu vreau să vă jignesc. ...De atâta grămătic să știi că o să ajungeți proaste grămadă!”

Comentariu la acest citat: Iar tu vrei să faci pe deșteptul, dar nu reușești. Nu se scrie “să scri corect” ci “să scrii corect”. Nu vrei să jignești, dar te străduiești, și de data aceasta reușești.

Mai pune totuși mâna pe gramatică, e cazul.

Last edited by AngelicaKroner; 09.11.2010 at 10:53:19.
  #83  
Vechi 09.11.2010, 11:30:49
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AngelicaKroner Vezi mesajul
Citat din Vsovivi:

“Văd că tot grămăticul vă este stăpânul suprem, litera ce vine din superstiț, că ziceți că voi știți cum se scrie corect, păi dacă știți cum se scrie corect atunci de ce și pentru ce nu puteți și pricepe corect? Probabil o neputință, dar să știi se scrie cu doi i doar dacă ar fi poruncă, adică îți cer ceva ca să faci, adică îți zic de exemplu: ''-Fii deșteaptă!, și să știi pe viitor! despre ce e vorba...'' și așa mai departe, dar când nu e poruncă, nu e la imperativ, atunci e fără doi de i, ci are sensul unei povestiri care nu presupune din partea ta nici un efort, deci așa se citește textul: ''Eu să ști că pricep foarte lesne și clar ...'' că practic dumneata nu ai cum să faci vre-un efort de ascultare căci nu ține de tine să poți face altceva decât să o iei drept bună afirmația mea... care e un fel de mărturisire lăudăroasă... deci constați citind și gata, căci dacă ți-aș fi zis: ''Să știi că respectivul are dreptate'', atunci tu puteai să cercetezi faptele lui și viața lui și să ajungi prin truda ta pentru a ști la înțelepciunea împlinirii căci ai ascultat porunca '' să știi!'', poruncă ce se putea împlini printr-un minim efort de ascultare ca să faci binele, nu și răul, deci era un imperativ ce se putea împlini... de cei ce voiesc, cu credință.”

Comentariu la acest citat : Vorbă multă, sărăcia omului. Niciodată verbul "a ști" nu apare, la persoana a II-a singular -nici la modul imperativ și nici la modul conjunctiv (așa cum pretinzi tu că apare în acest text, deși să știi că este tot la imperativ!!) - în forma “să ști” , ci întotdeauna în forma “să știi”.

Alt citat:

“- cel mai mare vrăjmaș este păcatul;
- cel mai mare vrăjmaș nu este păcatul ci necredința;

și deci nu e cum ai trunchiat mătăluță, ca o găgăuță, ...
Deci nu a fost o negație ...

-m-aș păcătui
-nu numai că m-aș păcătui ci m-aș fi complet necredincios “

Comentariu la acest citat : Dacă adaugi de la tine particula “numai” și o pui acolo unde nu era, atunci transformi negația “nu” în afirmația “nu numai”; deci cine se ține de șmecherii ca să “demonstreze" că albul este negru?

Chiar dacă trunchiezi propoziția în cauză, negația tot rămâne: "vrăjmașul NU este păcatul, CI este altceva decât păcatul: este necredința".

Alt citat:

“E simplu dacă chiar vrei să pricepi corect și nu numai să scri corect. ... nu vreau să vă jignesc. ...De atâta grămătic să știi că o să ajungeți proaste grămadă!”

Comentariu la acest citat: Iar tu vrei să faci pe deșteptul, dar nu reușești. Nu se scrie “să scri corect” ci “să scrii corect”. Nu vrei să jignești, dar te străduiești, și de data aceasta reușești.

Mai pune totuși mâna pe gramatică, e cazul.
Tu te pricepi ce spui? Păi dacă nici pe tine nu te poți pricepe cum ai vrea să pricepi pe alții? Căci de aici nu rezultă decât trufie și frustaj:

''Comentariu la acest citat : Vorbă multă, sărăcia omului. Niciodată verbul "a ști" nu apare, la persoana a II-a singular -nici la modul imperativ și nici la modul conjunctiv (așa cum pretinzi tu că apare în acest text, deși să știi că este tot la imperativ!!) - în forma “să ști” , ci întotdeauna în forma “să știi”.''

1.''Vorbă multă, sărăcia omului. '' Păi vorbesc mult că unde nu e nici Dumnezeu nu cere,

2.''Niciodată...'', niciodată să nu spui niciodată... ca să nu pățești ca sf. Petru care și-a amintiti abea după ce a cântat cocoșul de două ori că s-a lepădat de trei ori... și deci nu are nici o justificare pentru invocarea regulii tale absurde!.. când textul meu era tocmai concludent că nu-ți ceream nimic, nici imperiativ și nici conjunctivitiv, fiindcă era și e evident că n-aveam și n-am cui. Babelor surde în biserică nimeni nu le predică de două compătimii de ori...

3. Vouă nu vă iese logica fiindcă lucrați numai cu excluziunile necruțătoare și disprețuitoare ca și cum un text al Domnului ar exclude alt text tot al Domnului, căci voi n-ați priceput nici până azi că nimic din legea și proorocii nu v-a trece până nu se vor plini toate: ''Cerul și Pământul va trece dar Cuvintele Mele nu vor trece...'' deci cu atât mai mult Cuvântul Lui Dumnezeu nu va trece.

4. Păi cum o să rămână negația? din propozițiuniune? Păi ar fi negație doar dacă ai scoate-o din context, dacă ai vrea să umblii cu contrioversa ca o mare contrioversată, și abea atunci ciuntindu-ți chipul Domnului, atunci ai ''pricepe'' că e negație, și ai ''pricepe'' așa doar ca să poți acuza... pe alții de ceea ce vrei dumneata... de exemplu : că Domnul e rău și că e mincinos... și că noi suntem fraieri... dacă credem și urmăm pe Dumnezeu prin maimarii prooroci.


Nu ți-am spus că pierd mereu timpul cu voi, sancho? Ce să-i faci... necazul nu vine niciodată singur, că de aia e scris că dacă mulțumești în necazuri, abea atunci vei găsi mare folos... spre mântuire, căci nădăjduiești că vei fi scos din ele nu prin puteroareaoarea ta.

(Și m-ai citat și absurd căci ai pus trei puncte, de parcă ar fi fost ale mele punctele și nu se mai înțelege citatul ci e trunchiat și spurcat cu lene fiindcă ar fi trebuit să pui așa [...] dacă tot ai fi vrut să trunchezi rezultanta logicii:

Deci nu a fost o negație așa cum ochiulhulul tău rău nu vrea să audă, pentru ca să acuze, ci a fost desconspirarea poftei rele a omului rău și necredincios și științific:
-m-aș păcătui
-nu numai că m-aș păcătui ci m-aș fi complet necredincios;


și ''Vorba multă e sărăcia omului'', e a nu ă, și poate ai vrut să zici deci dar ai pus deși ''așa cum pretinzi tu că apare în acest text, deși să știi că este tot la imperativ!!'', sau nu mai puneai . Dar tu probabil vorbești numai la imeriativ!.. firește, cum altfel, imperiul contraatacă... și la final o pățește rău de tot.)

Last edited by vsovivi; 09.11.2010 at 12:21:52.
  #84  
Vechi 09.11.2010, 13:28:16
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

''Mai pune totuși mâna pe gramatică, e cazul. ''

La un așa îndemn, frumos și bun și minunat, uite, am să-l ascult... așa, deci ''draga'' mea ''distrează-te și bea că suntem made in România''. Și așa am pus mâna pe golan... că e cazul... dar ca orice caz bune de internare, nu e suficient doar atât... trebuie să aprinzi pozițiile și să dai drumul la ștergătoare, căci vine furtuna.

Last edited by vsovivi; 09.11.2010 at 13:39:40.
  #85  
Vechi 09.11.2010, 14:50:29
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (I)


Liderii pucioși pretind că la Pucioasa este în desfășurare continuă o “a treia venire (în duh) a Domnului Iisus Hristos”, Care Își pregătește prin ea o “a patra venire”. Abia această “a patra venire” va fi acea revenire în trup, înconjurată de mare slavă, de lumină și de nor de îngeri, despre care ne vorbește și Scriptura, care însă numără mai agale și ne spune despre ea că va fi abia... a doua venire!!

Dar cum se pot explica aceste neconcordanțe stridente față de cunoscutul mesaj biblic? Liderii pucioși încearcă să-și legitimeze prin alegațiile lor o pretinsă legătură tainică între ei și Dumnezeu, stabilită și consolidată de peste cincizeci și cinci de ani încoace, legătură asimilată de ei cu “a treia coborâre a Domnului pe pământ”. Ei mai pretind că această “coborâre” a “Domnului” (care tot coboară și iar coboară din cer, de prin anul 1955 încoace, dar coborârea Lui nu se mai termină) are loc nu numai în “gădinile suspendate” de la Pucioasa, ci și “în mai multe locuri” de pe teritoriul “județului șfânt” Dâmbovița. De asemenea, foarte important este faptul că această pretinsă “coborâre” nu are loc cu întreaga ființă a lui Hristos, ci numai cu o anumită parte a ei; fără trup, ci numai “în duh și în cuvânt”:

“... O, copiii Mei, am venit a treia oară. Prima dată am venit și am făcut om și tot ce se vede și am pus o hotărâre să o păzească, să fie bine de el și de toți urmașii lui, și au greșit. Am venit a doua oară, în trup. M-am născut cu trup din Fecioară. Am trăit pe pământ, te-am învățat ce să faci să moștenești împărăția cerurilor, te-am vindecat de toate suferințele ce le aveai tu, care ai crezut și ai venit la Mine. Sub ochii înaintașilor tăi am făcut minuni ca să-i încredințez de toată nădejdea ce trebuia s-o aibă și ei, și voi. Iată, am venit a treia oară. Acum sunt în Duh, și M-am pogorât în mai multe locuri, să vă îndemn la viață și trăire curată și sfântă, că e gata să se sfârșească totul și vă prinde moartea așa cum sunteți, pe calea cea largă, cu toate răutățile: necredința, vrajba, ura, mânia, mândria, desfrâul, curvia cea mai rea ca la păgâni.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 22 iunie 1957)

Ce trebuie înțeles din această “a treia coborâre a lui Hristos în Duh”? Ce sau cine este “Duhul lui Hristos” la care fac referință pucioșii în acest text?
Există aici trei variante posibile de “coborâre în duh”, dar care se exclud reciproc; paradoxal este că pucioșii le abordează pe toate lăsând impresia că la ei toate sunt posibile și chiar perfect valabile și autentice:

A)- fie este vorba aici despre a doua Persoană a Dumnezeirii, adică de Duhul Sfânt, care împreună cu Tatăl și cu Fiul alcătuiesc ființa lui Dumnezeu

B)- fie este vorba de duhul lui Hristos în sens de entitate spirituală care împreună cu trupul alcătuiește Persoana lui Iisus, și care I-a însuflețit trupul Său, mai întâi la nașterea Sa din Fecioara Maria, și mai apoi la Învierea Sa din morți.

C)- fie este vorba de alte duhuri care se pretind a fi duhuri de sfinți sau de oameni decedați în anii din urmă și care vorbesc în numele lui Hristos sau alături de Hristos.

Să le analizăm pe rând:

A. În primul caz, în care este vorba de Duhul Sfânt, respectiv de Una dintre cele trei Persoane ale lui Dumnezeu, atunci pucioșii intră într-o contradicție majoră cu Sfânta Scriptură. Aceasta ne învață că Duhul Sfânt purcede de la Tatăl și este trimis pe pământ Apostolilor (și apoi urmașilor lor, episcopi și preoți, prin continuitate harică) de către Fiul, începând cu a Cincizecea zi de la Înviere; de atunci încoace El este nedespărțit de Biserica lui Hristos, pe care neîncetat o mângâie în încercări, o ocrotește și o povățuiește în dreapta credință. În schimb, pucioșii ne învață că Duhul Sfânt purcede de la Fiul și că este trimis pe pământ Verginicăi (și apoi la succesoarele ei la șefia sectei pucioase) de către Fiul, începând cu anul 1955; de atunci încoace El este nedespărțit doar de Biserica Pucioșilor, căreia îi dictează de peste cincizeci și cinci de ani o nouă Evanghelie a lui Hristos, denumită de ei “Cuvântul lui Dumnezeu”:

“Verginico, trebuie să înțelegeți cu toții că Eu vă vorbesc vouă. Deci prin acest cuvânt să înțelegeți pe Fiul lui Dumnezeu și pe Tatăl, adevăratul Dumnezeu. Iar gura Lui prin care grăiește cuvintele pe care voi le auziți este Sfântul Duh. Și să știți cu toții căci gura Domnului grăiește aceste cuvinte pe care voi le auziți. Adică Duhul Domnului, pentru că Sfîntul Duh se numește: gura lui Dumnezeu și Fiul este Cuvântul. Am venit asupra rămășiței lui Israel, să îl călăuzesc la tot adevărul…” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 10 mai 1972)


De aici rezultă că, deși gura care pronunța cuvintele mesajelor pucioșești era gura Verginicăi, noi trebuie să credem că era concomitent “gura lui Dumnezeu”, gură care de fapt “era Sfântul Duh”. Așadar apare ca inevitabil următorul silogism, încărcat la refuz de prăpăstii:

a) Cuvântul este Fiul lui Dumnezeu , dar este totodată și Tatăl;
b) Fiul este Cuvântul;
c) Sfântul Duh se numește - deci este - gura lui Dumnezeu din care purcede Cuvântul; dar Cuvântul ieșea din gura Verginicăi; deci gura Verginicăi era gura lui Dumnezeu.
d) Înseamnă că gura Verginicăi era Duhul Sfânt, căci Duhul Sfânt este gura lui Dumnezeu (vezi pct.c)) ; iar prin gura ei ieșea Cuvântul, adică Fiul (vezi pct.b)), dar și Tatăl (vezi pct.a))
e) Deci, atât Fiul cât și Tatăl ieșeau din gura Verginicăi, adică din Duhul Sfânt.
f) Rezultă că atât Fiul, cât și Tatăl, purced din Duhul Sfânt, ceea ce este o erezie.


Această erezie este modificată în mai multe rânduri, prin mesajele pucioșești. Ultima versiune a ereziei pucioșești a purcederii este aceea că Fiul nu mai purcede de la Duhul, ci de la Tatăl:

“– În cor de Duh Sfânt rostim cuvânt, Doamne, căci Tu ne-ai îmbrăcat pe noi în Duhul Sfânt, în puterea cea de sus după ce Te-ai dus la Tatăl prin învierea și prin înălțarea Ta apoi iarăși în Tatăl, din Care purcezi și prin Care Te slăvești, slăvindu-L pe El întru Tine”( 3 mai 2009)” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 3 mai 2009)

În plus, deși Scriptura spune clar că “Duh este Dumnezeu” (“Duh este Dumnezeu și cei ce I se închină trebuie să i se închine în duh și în adevăr.” - Ioan 4,24; Domnul este Duh, și unde este Duhul Domnului, acolo este libertate.”- 2 Cor. 3,17) , totuși “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa învață că și Tatăl Ceresc are trup, din care purcede trupul Fiului:

“Eu sunt trup din trupul Tatălui ceresc” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7 august 1978.)

Last edited by mariamargareta; 09.11.2010 at 14:55:48.
  #86  
Vechi 09.11.2010, 15:03:48
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de vsovivi Vezi mesajul
''Mai pune totuși mâna pe gramatică, e cazul. ''

La un așa îndemn, frumos și bun și minunat, uite, am să-l ascult... așa, deci ''draga'' mea ''distrează-te și bea că suntem made in România''. Și așa am pus mâna pe golan... că e cazul... dar ca orice caz bune de internare, nu e suficient doar atât... trebuie să aprinzi pozițiile și să dai drumul la ștergătoare, căci vine furtuna.

Și sigur că nu te-ai prins, probabil din pricina logicii exclusivisviste pe care o folosiți amândouă lingvistele lui pește prăjit pe jarul de cărbune, cărbunii încinși din capul vrăjmașului de către ursul păcălit de vulpe, că dacă tot te-ai dat cu grămăticul ca să puneți bețe în roate știind și voi că o să ajungeți astfel proaste grămadă, măcar atunci mi-ai fi cerut să pun mâna pe cartea de gramaică, că așa ar fi fost cortect, deoarece pe gramatica limbii române răspuns nu prea ai cum să pui mâna și nici altceva, decât piciorașașul... de la aș, aș călca drept! Căci altfel s-ar putea să pici, a treia și a patra oară, iar apoi, după ziua de apoi, la nesfârșit.

Last edited by vsovivi; 09.11.2010 at 15:09:13.
  #87  
Vechi 09.11.2010, 15:45:04
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Păi, n-o lămurirăm cu purcederea și cu Duhul Sfânt și cu celelalte? Ți-o mai lămurii odată, pe firul ăla suspendat, și nu că n-ai înțeles, dar musai vrei să fi proastă... păi una e să vrei și altceva să o și dovedești cu oricechip pe zi ce trece... eu nu mă opun și nu vă fac proaste sau nebune ci văd că singure nu vă lăsați până ajungeți să dați noi și noi valențe termenelor.

Deci erezia este în mintea voastră exclusivistă, și se pare că nedorind să vă curățați, nu faceți altceva decât să ziceți mereu: ''ba ăia sunt murdari, ba ăia, că au hulit, au zis că duhul purcede de la Fiul...'' și defapt nu ei au zis ci voi, voi ați zis că ei ar fi zis, când defapt ei n-au zis ci au scris ceva din care voi ați dedus cu totul și cu totul altceva... că doar vă priceppeți perfect la luogică bouleană... și turme de viței ar trebui să jertfească pentru voi părinții voștrii... doar că Domnul nu mai primește jertfele jidovilor... că e sătul până peste cap de jertfe în timp ce furi și minți și faci mereu dreptate după fața și haina omului... sau nici psalmul 50 poate nu-L mai recunoașteți că de la Tatăl purcede și la Tatăl se reîntoarce? ''Jertfa Lui Dumnezeu e Duhul umilit, inima smerită și frântă și cu multă umilință pe cale, căci pe acasta nu o va urgisi Domnul cu siguranță și o va primi...''

Așa și voi, degeaba ați citit din Cuvânt dacă vi s-a învârtoșat inima... acum nu mai rămâne decât să vă rugați la mamona ca defapt să fie el Domnul și Domnul să fi fost mamona... că numai așa o să aveți și voi ''dreptate''.

Deci pui de năpârpârcuțucuțe, și vipviperașașe (puii de vipere o ucid pe mămic lor) pentru ce mă ispitiți și mă ispismuiți? Oare nu v-am răspuns pe firul acela? Sau poate că chiar aveți minte scurtă... nici vorbă, e același mintereses viclean și prozelitist și contrioversat.

așa că repet și eu dacă toți ești pe pilot automat, pun atunci și eu placa mea stricată:

''Nu te mai agita dejaba, că oricum nu te mai cred!''

''Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău.''

Last edited by vsovivi; 09.11.2010 at 16:07:47.
  #88  
Vechi 09.11.2010, 16:05:07
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (II)

În alte scrieri pucioșești se afirmă că, după moartea Verginicăi, Dumnezeu nu mai are nevoie de vreo gură pământească de care să se folosească pentru a transmite Cuvântul Său. Însuși Fiul vine acum la Pucioasa cu slava Cuvântului, iar Cuvântul nu mai este Fiul, dar iese din gura Fiului și de la Tatăl purcede:

“Voi sta cu poporul în sărbătoare pentru mama Mea Fecioara la izvor și îl voi învăța pe el statul cu Dumnezeu, mersul cu Dumnezeu și lucrul cel pentru mântuirea lui. Mă voi strânge cu el la izvor și Mă voi umple de iubire și așa voi rosti lui fericirile cele pentru el, pentru cei credincioși venirii Mele de azi cu slava cuvântului Meu, care de la Tatăl purcede și se vestește prin gura Mea și se face izvor de viață dătător, și această colină se cheamă noul Meu Sion, piatra din care izvorăște și curge izvorul Meu peste pământ, râul vieții, din care voiesc cu dor să bea tot mai mulți, spre bucuria Tatălui și a Mea și spre împlinirea Scripturilor de nou Ierusalim peste pământ, nume care va sta înaintea Mea pentru cetatea Mea cea sfântă, precum este scris despre ea în Scripturile pe care numai Eu, numai Eu voiesc să le împlinesc, și după voia Mea să le împlinesc. Amin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 19 august 2009)

Pucioșii pretind aici că purecederea Fiului din Tatăl este “din vecii” asumându-și o nouă contradicție cu Sfânta Scriptură, care spune altceva: doar Duhul Sfânt purcede de la Tatăl, în timp ce Fiul este născut din Tatăl mai înainte de veci:

“– O, datu-ți-a Tatăl Savaot toată puterea în cer și pe pământ, Fiule înviat din răstignirea cea dureroasă a Ta, căci Tu ai purtat pe crucea Ta toate durerile oamenilor de până la Tine și de după Tine, toate pe trupul Tău cel răstignit, o, Fiule al durerii! Îndurerat Te-ai născut, îndurerat ai trăit, îndurerat Te-ai lăsat răstignit, și prin dureri ai înviat apoi și Te-ai așezat iarăși întru Tatăl, din care purcezi mai înainte de vecii, și din cea fără de murmur durere a Ta ai născut mereu sfinți pe pământ înaintea Ta,... (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 8/21 septembrie 2009)

Dacă este așa, dacă Hristos a luat asupra Sa durerea tuturor, atunci de ce se mai proslăvește astăzi durerea liderilor pucioși și a acoliților lor ca fiind o inegalabilă virtute? Ca să-și însușească ei laurii suferinței lui Hristos?

Pucioșii promovează așadar un creștinism original, al suferinței perpetue, lipsită de alinare. Ei pretind că Verginica și toți liderii pucioși care o succed trăiesc o necontenită “durere a Domnului” în timp ce Domnul la rândul Său trece printr-o necontenită durere de naștere din Sine a sfinților pe pământ, fiind numit de aceea “Fiu al durerii”:

O, datu-ți-a Tatăl Savaot toată puterea în cer și pe pământ, Fiule înviat din răstignirea cea dureroasă a Ta, căci Tu ai purtat pe crucea Ta toate durerile oamenilor de până la Tine și de după Tine, toate pe trupul Tău cel răstignit, o, Fiule al durerii! Îndurerat Te-ai născut, îndurerat ai trăit, îndurerat Te-ai lăsat răstignit, și prin dureri ai înviat apoi și Te-ai așezat iarăși întru Tatăl, din care purcezi mai înainte de vecii, și din cea fără de murmur durere a Ta ai născut mereu sfinți pe pământ înaintea Ta,... (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 8/21 septembrie 2009)

Suferința Verginicăi și a succesorilor ei, liderii pucioși, este paralizantă chiar și pentru “Atotputernicul” Dumnezeu al pucioșilor:

“... Nu pot grăi mai mult, că trâmbița e în suferință mare. Fiilor, plecați-vă urechea la aceste cuvinte și căutați în carte, de la începutul acestui veac, prin câte gurițe sfinte a vorbit Domnul și până la venirea Fiului Său, și după venirea Fiului Său. Și multe trâmbițe s-au sfârșit, că atâta le-a fost timpul de trăit.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-9-1976)

B. În al doilea caz e vorba de entitatea spirituală care însoțește trupul lui Hristos și-i dă viață Persoanei Lui, adică duhul primit de trupul Lui la Nașterea din Fecioară și apoi reprimit de trupul lui cel răstignit și îngropat, la Învierea din morți. În acest caz, folosirea majusculei de către pucioși este doar o formă de cinstire, fără a desemna simultan vreo referință la Persoana Duhului Sfânt, după cum reiese, mai mult decât evident, din context:

“... Eu, Domnul Iisus Hristos, M-am pogorât din cerul sfânt pe pământ, nu cu trupul, ci cu Duhul. Acest Eu, nu e trupul acesta, ci e Duh, și plutesc prin văzduh și grăiesc cu Duhul. După Mine nu mai vine nimeni, și la venirea Domnului Iisus Hristos va fi greu de cele ce nu s-au împlinit când am fost cu voi.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 6-5-1977)

Pucioșii se pare că nu realizează nonsensul acestei construcții. O desprindere a duhului lui Hristos de trup este echivalentă cu o a doua moarte, deci pucioșilor le vorbește un Hristos mort a doua oară, și le vorbește nu prin trup vorbitor, ci prin duhul Lui cel nemuritor, dar fără de trup (spun pucioșii).

C. În al treilea caz e vorba de un transfer al poliloghiei pucioșești denumită “Cuvântul” la entități spirituale numite “duhuri ale sfinților” care fie vorbesc în numele lui Hristos, fie împreună și alături de El, alcătuind un conclav de duhuri care se străduiesc și construiesc in corpore “împlinirea Cuvântului și venirea Domnului”:

“Slava lui Israel e slava Mea, și înaintea puterii Mele se pleacă totul, că e putere puterea Mea care împlinește cuvântul Meu și venirea Mea. Amin. [...] Ioan Botezătorul este și acum, căci este viu, și este în cuvântul Meu, în venirea Mea, căci duhurile sfinților sunt în venirea Mea, în cuvântul Meu sunt.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-1-1997)

Așadar, deși în 6-5-1977 se afirma că duhul de la Pucioasa este singular (“După Mine nu mai vine nimeni...”) și atotputernic, (“...înaintea puterii Mele se pleacă totul, că e putere puterea Mea care împlinește cuvântul Meu și venirea Mea”), iată că peste douăzeci de ani o pleiadă de duhuri se dezlănțuie, luând nume de oameni decedați, și de sfinți, și chiar numele Maicii Domnului luându-l, pentru a confirma și consolida dogmele eretice pucioșești. Așa-zisul “Cuvânt al lui Dumnezeu” devine un cocktail de “cuvinte” ticluite de duhurile întunericului în numele și în dreptul lui Dumnezeu.

Expresia “...puterea Mea care împlinește cuvântul Meu și venirea Mea...” disociază persoana care vorbește de cuvântul rostit, așezându-le într-o relație copulativă, spre deosebire de alte construcții care operează în sens contrar: identifică Persoana lui “Hristos de la Pucioasa” cu “Cuvântul” Lui. Dar, spre deosebire de afirmațiile din 22 iunie 1957, care vorbeau despre o a treia venire a lui Hristos la Pucioasa”, liderii pucioși revin și “se corectează”, afirmând că a treia venire a lui “Hristos-Cuvântul dela Pucioasa” este de fapt a doua:

“De patruzeci de ani am coborât prin cuvânt în România, pe care Tatăl Meu a logodit-o cu Mine la nașterea Mea și a ei ca să-Mi fie ea mireasă la venirea Mea de acum. [...] Primiți cuvântul Meu și luați-l în voi și mâncați-l, și fiți atenți întru venirea Mea, fiți atenți că numele Meu este Cuvântul lui Dumnezeu. Credeți în cuvintele Mele și nu le desființați, că voi veni în curând și vă voi arăta adevărul lor. Eu sunt Domnul, măi copii. Eu nu sunt omul, Eu sunt Domnul, tată, și cuvântul Meu este adevăr, nu este minciună cuvântul Meu. Cuvântul Meu sunt Eu, și tu de ce Mă faci mincinos, copile îndoielnic? [...]O, poporul Meu, vreau să te ajut ca să știi pentru ce am coborât Eu la tine prin cuvânt. Uită-te tu în carte și spune ce scrie în ea? Așa scrie, că numele Meu este Cuvântul lui Dumnezeu întru cea de a doua venire a Mea. [...]Și iată, cerul cel de sus unește dreapta cu cei din trup, și se lucrează ce mai este de lucrat până la terminarea tainei mântuirii cea de la Iisus Hristos, Care Se numește Cuvântul lui Dumnezeu întru venirea cea de a doua a Fiului lui Dumnezeu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 9-1-1994)

Last edited by mariamargareta; 09.11.2010 at 16:13:24.
  #89  
Vechi 09.11.2010, 16:20:13
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Nu te mai căzni să-ți fierbi smoala... băgându-ți nasul unde nu-ți fierbe boala, că se vede cât colo că nu ei au zis, ci voi susțineți că ei ar fi zis căci deduceți din ce au scris pe bază de luogică bouleană exclusivist diversionistă... că se pare că v-ați asumat neascultaria, programate și lăsate așa până la sfârșit să muncească exact ca demonii... și așteptați ca să vă îndreptățească cineva... păi știți și voi cine vă îndreptățește pe voi:

Șarpelelele boua ......:)))) și ceilați fricoși ce-și înscenează victimizarea... ca să-i compătimească vre-un fraier cu răzbunarea.

Deci dacă tot repeți la nesfârșit minciuna ta atunci lasă-mă să îți atașez și zurgălăii mei de codiță, că așa îi stă bine la căpriță:

''Nu te mai agita dejaba, că oricum nu te mai cred!''

''Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău.''

Ța ța ța căpriță ța, că te vede Precista...

Și spune la nenea:
''Când ai aflat că ești tu Domnul?''

așa cum ți-a ghicit tanti grijania în zaț?

Last edited by vsovivi; 09.11.2010 at 16:49:16.
  #90  
Vechi 09.11.2010, 17:28:55
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (III)


Încă din anii ‘60 ai secolului trecut, liderii pucioși trăiau cu dulcea obsesie că vor veni popoare de peste mări și țări și se vor minuna de “minunile” de la Pucioasa, și le vor aduce daruri pucioșilor precum magii aduseseră Pruncului, și se vor prosterna în fața liderilor lor. În fața unor asemenea aberații mulți adepți clătinau neîncrezători din cap, manifestându-și chiar și îndoiala în “venirea cea nevăzută a Domnului, prin gura Verginicăi”, deși dădeau să creadă că vorbele rostite de ea sunt de la Dumnezeu din cer. Pentru îndoiala lor, ei erau adesea mustrați cu argumente mincinoase, cum că “în lege” (adică, în Sfânta Scriptură” ar fi scris pe undeva despre “lucrarea cea sfântă a venirii celei nevăzute a Domnului la oameni, prin glas de femeie”, venire care ar precede “a doua venire a lui Iisus, în trup, pe pământ” (despre care chiar vorbește Scriptura):

“De ce, poporul Meu, mai întârzii a crede? Pentru ce mai zăbovești a te pocăi? Nu este scrisă venirea Mea de acum? Nu ești tu scris în lege despre această lucrare sfântă? Pentru ce mai întârzii a crede? Pentru ce întârzii a veni la Mine? Vă zic vouă, popor român, că vor veni străinii de departe,...” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-1-66)

Se mai spunea că venirea în duh, pe adiere de vânt, a “Domnului” de la Pucioasa, o precede pe venirea în trup, pe norii cerului. “Poporul Verginicăi” era păcălit pe vremea aceea cu “proorocia” că el este “poporul de la sfârșit” care Îl va întâmpina pe Domnul în văzduh:

“Acel popor va întâmpina pe Domnul la venirea Sa pe norii cerului, și acel sobor îl vei hrăni aici multă vreme.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 19-1-68)

Astăzi “poporul Verginicăi” este risipit, unii dintre adepți chiar au murit, iar ei tot nu au mai apucat să guste din dulceața împlinirii acestei “proorocii” despre “venirea Domnului”:

“Fiți credincioși, că e scris că poporul de la sfârșit va întâmpina pe Domnul la venire.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 17-7-75)

Adepții pucioși erau asigurați prin promisiuni mincinoase că, dacă vor păstra curăția trupului (în sensul că nu vor mai mânca deloc carne sau produse de origine animală), vor ajunge negreșit să vadă cu ochii trupului lor cel curat “venirea Domnului”:

“Copilașii Mei, hrăniți-vă cu hrană care nu mai împuțește trupul și care nu mai ucide trupul și care nu mai strică trupul, că e scris ca trupul acesta să stea până la venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 23 6-77)

În timp, adepților le-au mai fost formulate și alte condiții, pentru a putea ajunge să guste “A Doua Venire” promisă de Biblie și să-și scoată din iad și rudele dragi care, în decursul vieții lor, n-au binevoit să îmbrățișeze pucioșismul. O condiție se referea la consecvența în observarea preceptelor pucioșești; alta se referea la obligația fiecărui adept de a recruta noi adepți, prin exercitarea unui prozelitism activ:

“De la răstignirea Domnului Iisus multe cruci au rămas pe pământ, ca toată suflarea să știe că Domnul Iisus S-a răstignit de bunăvoie. Așa a fost voia Tatălui ceresc, ca să răscumpere pe toți până la a doua venire, dar nu pe toți îi va scoate. Pe tine nu te va scoate dacă ți-am spus atâtea șoapte și nu te păstrezi și nici pe altul nu duci la Mine. Ce muncă Mi-ai muncit?” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-7-77)

Se mai promitea că arătarea Sfintei Cruci va fi un semn care va anticipa venirea Domnului, exact la fel cum “s-a mai arătat înainte de războaie”:

“... Sfânta cruce se va arăta înainte de venirea Mea, și s-a arătat înainte de războaie.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-9-77)

Se mai promitea că cei care cred în “Cuvântul de la Pucioasa” nu vor mai muri chiar dacă le-a venit sorocul morții, ci moartea lor va fi amânată, ca să poată vedea și ei cu ochii “venirea Domnului”. (Din păcate, n-a fost să fie așa. O mulțime de “credincioși” pucioși au dat ortul popii până în prezent, fără a mai apuca împlinirea promisiunii):

“Ai să vezi și ai să crezi cuvântul pe care-l grăiesc.Chiar dacă a sosit ceasul să pleci, prin credința ta și puterea Domnului, nu vei pleca, și vei sta până la venirea Sa.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 25-5-78)

Deși nimeni nu mai credea în venirea Domnului, iată că Domnul a și venit în Duh, vorbindu-le adepților Verginicăi “ca la cei din urmă născuți” (între timp însă adepții Verginicăi s-au risipit și le-au luat locul alți “nou-născuți”, adepții Mihaelei):

“... Toți zic că nu mai e nici o venire; [...] N-am pus punct în locul unde să se oprească apostolii și ucenicii, și am spus: "Lucrați până la venirea Mea". Și iată, tată, a venit Domnul în Duh și vă vorbește la cei din urmă născuți.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 25-5-78)

Adepților pucioși li se mai promitea că nu vor vedea moartea până ce vor întâmpina venirea Domnului:

“Nimeni nu va putea da zile celui ce intră în mormânt și nimeni nu va putea lua zilele celui ce va sta în picioare până la venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 24-12-78)

Li se mai spunea că venirea Domnului nu este cunoscută și prestabilită din veci de către Tatăl Ceresc Atotștiutorul, ci este la latitudinea oamenilor buni și cucernici să o grăbească, sau a celor răi și păcătoși să o întârzie:

“Dar cei de pe pământ, în loc să se sfințească și să se cucernicească și să grăbească venirea Mea, ei zac în necredință, și iată, venirea Mea vine, și vine cu foc, căci așa este scris, și tot ochiul va vedea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 23-2-91)

Adepților pucioși mai deosebiți (mai cucernici sau mai largi la inimă și la pungă) care treceau la cele veșnice li se întocmea de către liderii pucioși un necrolog favorabil, pe care ei îl atribuiau Domnului și îl adăugau la canonul evangheliei lor. În schimb, nu se sufla nici un cuvințel despre făgăduința neîmplinită pe care aceștia o primiseră în cursul vieții: că nu vor mai muri până ce-L vor întâmpina pe Domnul. Un exemplu este următorul: în 1992, liderii pucioși pretindeau că spiritul unei bătrânici decedate este adus ca să vadă cu ochii (cu ochii spirituali) gospodăria, grădina de legume, fânețele și comândurile de la Pucioasa, denumite de ei “Cetatea Sfântă Noul Ierusalim”, prin care “Domnul Își va anunța slava și arătarea Sa, precum scrie în Scripturi despre venirea Fiului lui Dumnezeu cu putere și cu slavă și cu zecile de mii de sfinți și de îngeri”:

“Iată, această bătrânică ia slobozenie de la Fiul Treimii Dumnezeiești, Care lucrează din această iesle binecuvântată și curată, iar ea va primi sănătate sufletului ei, și apoi eu voi întinde brațele mele către ea ca s-o cuprind și să-i dau hăinuță cerească. Așa să fi fost creștinul poporului meu, ca acest suflețel care a plecat din pământul ei, din neamul ei, din casa ei și a venit în casa acestei lucrări, dar nu s-a mai uitat înapoi, și de aceea Domnul a prețuit dragostea ei și a adus-o până azi, ca să vadă cu ochii ei această împărăție nouă și cerească, prin care Domnul Își va anunța slava și arătarea Sa, precum scrie în Scripturi despre venirea Fiului lui Dumnezeu cu putere și cu slavă și cu zecile de mii de sfinți și de îngeri.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 23-2-92)

Last edited by mariamargareta; 09.11.2010 at 17:39:10.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29