![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
274. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XXXVIII)
În 19 August 2000, duhul vorbitor al văzduhului (care pretindea că este Mirele-“Hristos”-Pucios) anunța solemn că este venit cu norii și că e întâmpinat în nori de către fiii Săi veghetori, liderii pucioși, care se întîlnesc aici pe nori și cu tatăl lor și al minciunii pe care ei o promovează drept “ortodoxie” (originală, ce-i drept). Deși nu l-a văzut nimeni nici atunci, nici după aceea, cu acest prilej El proclamă că a venit vremea venirii Lui și a slavei venirii Lui, căci ei sunt “aleșii” și sunt slava venirii Lui, și sunt îmbrăcați în haina venirii Lui, căci sunt fiii venirii Lui cu norii care-L acoperă ca să nu I se vadă slava cu care aduce nunta cerească pe pământ și așează mulțimile flămânde de pe tot Pământul la masa nunții Lui cea cerească: “O, fiilor care vegheați cu Mine, vă îmbrățișez în norul venirii Mele, iar Tatăl este întru Mine. Vreau să Mă rog în voi, vreau să lucrez în voi, ca să vă mărturisească Tatăl de fii, așa cum M-a mărturisit pe Mine de Fiu al Său în vremea când Mă rugam Lui. Voiesc să știe lumea toată că Eu Mă slăvesc în voi și că voi sunteți slava Mea cea de la venirea Mea. Amin. Nu pentru voi voiesc aceasta, ci pentru Mine, fiilor. Tatăl voiește din nou să Mă mărturisească Fiu al Său în voi, Eu în voi, și voi în Mine, că e vremea venirii Mele și a slavei venirii Mele. Amin. Luați pe voi haina măririi Mele, haina venirii Mele, și slăviți-Mă pe Mine peste mulțimile pe care Eu le voi aduna ca să audă glasul cuvântului Meu de la voi. Faceți-vă slavă a Mea peste pământ, căci Tatăl vine peste voi cu norul slavei Sale, ca să mărească pe Fiul Său lucrător peste voi, ca să aducă zile de nuntă cerească cu voi peste pământ. Vreau să Mă rog în voi, ca să vă mărturisească Tatăl că sunteți fiii venirii Mele, căci Tatăl așa închinători voiește.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 19-08-2000) Liderii Pucioși se dedulcesc cu cuvinte galeșe, alintându-se unul pe alta cu formula “copilași de la iesle”, pe care ei pretind că o aud din gura nevăzută a Stăpânului lor, duhul invizibil de la Pucioasa care, din întunericul în care Se ascunde, îi invită pe oameni să intre în dialog cu Întunecimea Sa și să le dea inima lor, ca să aibă El scaun de domnie în inima omului și să audă și să cinstească venirea Lui, venirea lui Antihrist care Se dă drept Hristos cel ce vine cu norii: “O, copilași de la iesle, vreau să-l învăț pe om taina inimii, taina cerului pe pământ, statul Meu cu omul. Inima omului trebuie să vorbească cu Mine, căci inima Mea vorbește cu omul. Trebuie și omul să vorbească cu Mine. O, nu mai știe omul vorbirea lui cu Dumnezeu, căci în inima lui stă el, omul, și stă fără Mine. Locaș al cerului este inima omului. Așa a fost ea făcută atunci când Eu l-am zidit pe omul cel dintâi. Scaunul Meu de domnie este inima omului, dar nu aude omul taina aceasta, taina inimii omului. Voiesc să Mă audă omul. Trec cuvânt prin grădina cuvântului și Mă duc spre oameni ca să Mă audă, și îi aduc pe oameni aproape, ca să Mă audă și să le spun despre venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 19-08-2000) Miza Duhului Pucios este eminamente locală, și este amăgirea neamul românesc cel ortodox, pe care trebuie să-l învețe esențialul, adică înțelepciunea care iese din piatra filozofală, și anume că 1. “ortodoxie mai este doar la Pucioasa”, și, mai ales, că 2.“românul este român”. Tocmai de aceea are loc și venirea Lui tainică pe plaiurile românești și nu aiurea, ca să înțeleagă românii că le trebuie un nou Stăpân, care să-i recicleze, adică să-i re-învețe pe români “ortodoxia” , stăpân și domn cu care ei nu se pot întâlni decât numai “în zilele Lui” (în 26-28 august 2000, la așa-zisa “Ssărbătoare a Ccreștinătății Rromânești de la Ppucioasa”) și numai în Grădina Întâlnirii de la Pucioasa, unde coboară slava Lui. Iar slava Lui sunt liderii pucioși, care se îmbracă în slava Lui: “Să vină românul să-i spun ce înseamnă românul român, că iată, Eu grăiesc pe românește și așa îmi vestesc împărăția Mea și venirea Mea cu ea. Amin. Iar voi fiți slava Mea și îmbrăcați-vă cu ea, că e vremea slavei Mele cu voi. Taina Mea cu voi vă ține în norul ei, iar Tatăl Mă mărturisește pe Mine cu voi, și fi-va tot mai mult să înțeleagă omul taina venirii Mele la voi, taina cerului pe pământ cu omul, taina Domnului cu oamenii pe pământ. Amin. Dați zor, fiilor, cu pregătirea zilelor Mele cu voi în grădina întâlnirii, că Eu adun mulțimile lângă izvor ca să le dau din apa vieții.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 19-08-2000) Duhul Pucios pecetluiește apoi cu mare duh pe cei care se vor amăgi și vor veni la “Ssărbătoarea Ccreștinătății Rromânești de la Ppucioasa”) ca să se umple de duhuri, dar mai ales de duhul păcii Lui și de duhul venirii Lui în mare taină la liderii pucioși, proorocii mincinoși: “Iar acum, pecetluiesc cu mare duh de sărbătoare zilele întâlnirii și îi umplu de pe acum pe toți cei care se vor aduna; îi umplu de duhul păcii Mele, de duhul venirii Mele la voi; îi umplu de bucuria iubirii Mele pentru om, căci Eu suspin după om.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 19-08-2000) Last edited by mariamargareta; 24.11.2010 at 16:30:38. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Păi „draga” mea dușmancă pupăcioasă chiar vrei să-ți repet și ție?
Nu mă doare mâna: Cine zice ăla e... și asta o știe și un copil de grădiniță! Despre partea închinării... însă (Doamne) să ne ierți.., Ai venit cu acuzarea să dezbini și să ne cerți? Argumentul ți-e subțire ca al orcărei văcuțucuțe, Care-i dată cu praf de aur și e tare... jucăușcăușe, Dar dac-am să-i cer exemple, argumente și dovezi, Are să se facă roșie ca un (d-)rac... cu stele... verzi, Că așa îmi pare mie, că-i pălită de careva, Cere la ocârmuire, îndreptare la ceva... ...Și cu ce ți-am greșit „soro” care sari c-o falcă-n cer, N-ai priceput pân-acuma că eu sunt aicea sincer? Și că tu ești cea vopsită... Părând foarte iscusită? Că așa zice zicala, și e pentru fața ta: „Afară-i vopsit z-gardul, Și-nlăuntru leneopardul”,.. „au doară” nu-i așa? Știu, ești o mare... plictisită, Ca o juncă sulmită, Și de ast-ai urgisit... ...fiindcă n-ai catadicsit, Să aduci aici sus, pe tapet, Nici cea mai neînsemnată vorbă rea, de indiscret, Ca să mi-o arunci în spate, ci doar iată, m-ai scuipat, Cu tot felul de reclame, căci cel rău te-a obsedat. Și zici că știiii dumneata Scriptura și că ei nu sunt prooroci? Spune dumneata atuncia, pentru ce mi te strofoci!!? Așa că mergi dumneata și latră, La altă miliție... de vrei, Că aicea nu e balltă Pentru prostituție... la lu la lu lei. Deci mînia pătimașă repede ți-o domolește, Rîvna defăimării cu minciuni ți-o tânguiește, Grămăticul și limbricul leapădă-l că te tâmpește, Și aleargă-ntr-o suflare ca s-auzi iarba cum crește... ...La Sărbătoarea Creștinătății Românești... firește. Last edited by vsovivi; 24.11.2010 at 18:22:55. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
275. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de părintele Ilie Cleopa
Pe situl CreștinOrtodox.ro se poate citi o construcție succintă privind atitudinea seacă, dar extrem de limpede, pe care a formulat-o părintele Cleopa în fața insistențele pucioșilor, care căutau adesea să smulgă pe orice căi suport moral și recomandare publică din partea personalităților ecleziastice ale vremii. Parcurgând secvențial structura “Cărți ortodoxe” – “Viața Părintelui Cleopa” – “Fapte și cuvinte de învățătură”, vom găsi la poziția 81. această construcție: 81. Cei de la Pucioasa i-au scris de vreo cateva ori si Parintele Cleopa le-a dat raspuns intr-o scrisoare bine gandita prin care le spunea: ''La Pucioasa pute si nu va pleca putoarea pana nu veti asculta de Sfantul Sinod!'' |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ceea ce se întâmplă pe acest topic seamănă din ce în ce mai mult cu o exorcizare. Se pare că diavolii nu pleacă foarte ușor sau repede de la pucioasă. Și-au făcut cuibar acolo la pucioasă și de acuma se lasă cu greu alungați.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Corect i-a sfătuit Bătrînul... Ilie: „...de Sinod să ascultați!”
Adică de: Nicolae, Ioan și Grigorie, de sinodul cel Ceresc... de frați, de biserica cea din sfinți, de ai voștri și ai noștri scumpii noștri dragi părinți, Dar până atunci putoareaoarea străduiți ca s-o-ndurați, Și cu multă bucurie, crucea de la oameni dată, s-o purtați, și să n-o dați, toată, Iar minciuna? Vine, vine, vine-întruna dintr-un stârv putregăit, Carevasăzică vine de la neagra ispisikăă, ce duhnește piscusit, Și mai aveți de voi grijă mare, una-ntruna să zâmbiți ca să nu vă creadă Domnul, oare, c-ați ajuns niște smintiți. Aruncat-a fost sărmana, pisisikaa de care vorbim, în grădină, cu dispreț de la satana, ca apoi să ne mărim... cu vină, ...după ce a fost bell-ită, de o minte rătăcită, ... în grădină sub nutreț, pentru nasul nătăfleț. Iar tâlharul ce-a umblat ca să se documenteze, trimis cică de la centru, să nu se vocifereze, răscolind până la Cer, să ia note la dosar, scrie aspru, legendar: „...după ce s-a lepădat s-a ascuns, cică femeia, sub mesteacăn... ba arțar zice colega... ba-i mesteacăn, ba-i arțar, și adus-au drept dovadă despre locu-mpricinat niște muște înțepenite pe-un maldăr de bălegar...uscat, știți voi cum, așa, cum se face pe la unii, pe la noi, așaaa forțat. Dară vrut-au să întărească-n pofta lor, de lacrimi plină și să vad-ocîrmuirea că putoarea-i preaspurcată și de nedescris orbirea, și sub soare și sub nor. Și de-acolo vine musai... cică din popor. Și-au rotit prin aer albe, negre, sure, tot ce vrei și ce nu vrei, niște lungi musteți de mâță muiate-n lapte de matcă, pensule ca de artist, ba e goașă ba-i ulei, deci e clar, e foarte trist, sub tei, circu-n-scris, ce mai, găsite cică în livadă, de la mâța neagră rău, care umblă, umblă noaptea ca să facă tămbălău... Că, cică, nu-i moartă de tot ispisikaa neagră rea, ci-are-ntrânsa 7 vieți și-un văr... primar, și de umbli noaptea grea, sigur te-ntâlnești cu dînsa și-atunci dai și de bell-ia, căci ea are vieți la număr, număr par, cu sperstiț, Nu se șite câte-xact, dar e clar că zgârie ușa până dai chiar în infarct, Așa că ne cer tovarăși, cum făcură ei să facem, deci să zicem și noi: șiț!!!!!!!! Necăzând în superstiț, să bem. Și iată deci astfel unii râvnit-au să înșele pe popor ca să le și dovedească cum poți fi și scamator, iată, cu putoareoare și destul tamtam nesam au indemnat prostimea să se-nchine la satan că cică alții sunt cei ce-au ucis un întreg neam, toată nația ce mai, iar sinedriul a conscis cu așa mari argumente să voteze cu ochiu-nchis, drept stimulente, pentru așa martori siguri, sinceri și preciși. Și să mi se ierte comparația s-a votat cu ochii ficși: cam ca pe vremea lui ballaam... învârtoșat, adică ăla cu baallak ce știa el a strâmba „nevinovat”, tot ce-i drept în oameni în nedrept ca să se înșele unii crezând c-ar fi înțelept. Și-atunci după câte-o cafeluță, la toți le-a ieșit în zaț, că cică nu e drăguță, nici fecioara ci e mâță nu e sfânta... încă din tinerețile ei... și „Susana”, a fost ștoarfă pe uliți și pe alei, și mințea în somn... nebuna, uite-așa netam-nesam, și cu asta basta, și cândva cu-n tânăr hoțoman fost-a văzută pisica sub mesteacăn, nu-i mesteacăn că-i arțar, ba e luna zice una, dar ce mai contează asta, când totul e atât de clar. Și-au mai susținut aceeia, că Cel ce grăiește acolo nu este al nostru Domn, ci e-un necurat la mijloc și de aia ne e somn, și că ei s-au dat afară, poporul cică s-au rupt... de cor... și-ascultare, iată, onorată asistență, pentru dracool, ei, sigur singuri, ei sunt cei ce nu mai vor. Deci au aruncat pisica ruptă-n două în nămol! Ca să se smintească prostul că cică n-a fost viol, Ci smerita a fost târfă, și oricum o merita, Din moment ce în somn dînsa de la cel rău ne grăia. Și ruptă-n figuri e turma, ca și mâța-n 7 părți, Ce e de făcut „tovarăși”? N-am idee, poate... cărți. Last edited by vsovivi; 24.11.2010 at 21:48:37. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Puciosul dacă nu-i fudul,
Parcă nu-i pucios destul Puciosul dacă nu-i poet E “Risisipă de efect” Puciosul dacă nu-i atent Se semnează neglijent: “vsovi=vsPovi; schizofren, nu sufycent!” |
#7
|
|||
|
|||
![]()
274. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XXXIX)
În anul 2000 timpul omului ajunsese la capăt, iar fiii cei scumpi de la iesle (liderii pucioși) erau manechinele prin care Duhul Pucios se slăvea în ei în fața lumii întregi cu venirea Lui de la capătul timpului omului. Între timp capătul timpului s-a mai lungit, ca un elastic, deocamdată cu vreo 10 ani, și pucioșii au ajuns la alt capăt al timpului. (Dacă se mai lungește cu alți câțiva ani, timpul omului va avea alt capăt, și tot așa se va lungi și se va căpătui timpul omului, ca în povestea cu balaurul cu mai multe capete). Lumea nu vede acum ce este cerul pe pământ, pentru că oamenii dorm, dar venirea Lui de la capătul timpului omului îl scoală pe om pentru ca să vadă cerul și pământul cel nou : “Eu, fiilor de la ieslea Mea, grăiesc peste voi pentru om și voiesc să știe toată lumea că Eu Mă slăvesc în voi cu venirea Mea cea de la capătul timpului omului. Faceți-vă slavă a Mea peste pământ, că vreau, fiilor scumpi, să vadă lumea ce este cerul pe pământ. Eu așa v-am spus: "Chemați la nuntă, chemați lăutarii să cânte, că Eu îi dau omului nădejdea în venirea Mea și îl scol pe om pentru cerul cel nou și pământul cel nou".” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 26-08-2000) Omul nu înțelege venirea Duhului Pucios, dar este chemat să o înțeleagă și să o învețe: venirea Lui este o taină dulce și este… “Cuvântul” de la Pucioasa. El vine în miez de noapte ca să-l scoale pe om pentru ziua venirii Lui, iar venirea Lui este astăzi (26-08-2000), nu mâine (27-08-2000). Ea nu se vede cu ochii, căci nu este venire în trup, dar se aude cu urechile, căci e venire în duh; dar omul își învârtoșează astăzi (26-08-2000) auzul și nu aude: “Caută, omule, să înțelegi venirea Mea și să crezi că am venit după tine ca să te învăț cu venirea Mea, cu nădejdea în venirea Mea, că iată, pe pământ nu mai are omul nădejdea că Eu vin, dar Eu vin, că scrie în Scripturi să vin. Amin. E dulce venirea Mea. E taină dulce întoarcerea Mea, și Mă fac dulce în cuvânt, căci cuvântul acesta este venirea Mea după om […] Și iată, Eu în miez de noapte vin ca să te scol pentru ziua venirii Mele. E dulce venirea Mea dacă Mă primești acum cu ea. E astăzi venirea Mea, nu mâine. Astăzi dacă auzi, nu te învârtoșa, ci auzi-Mă.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 26-08-2000) Duhul vorbitor de la Pucioasa îl numește pe om “durerea Lui”, dar îl cheamă pe om să se transforme din durere în bucurie și să se facă “bucuria venirii Lui”, căci El de aceea a venit la Pucioasa, ca să-i dea omului “bucuria venirii Lui”, adică să-i dea omului pe om: “Omule, durerea Mea, lasă-te spre bucuria venirii Mele la tine și te fă bucurie a Mea, căci sunt îndurerat pentru tine. Am venit să-ți dau bucuria venirii Mele.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 26-08-2000) Last edited by mariamargareta; 25.11.2010 at 01:31:01. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Eu nu am călcat pe la Pucioasa, în viața mea. Dar sigur că sunt mândru să fiu Pucios în Duhul Sfânt Și nu e veselie mai înaltă ca asta pe Pământ. Iar dacă nu v-aș neglija pătimășia, engross și sufycent, Cum aș mai cânta oare, sub lună, cu-atât de mult talent? Că oricum nu e de la mine, ci Domnul s-a-nzestrat, Și picurat-a și la mine, mărinimos, nemăsurat. Acuma dacă unii nu vor nici cum ca să priceapă, Eu le urez atuncea: „s-aveți vânt bun prin apă...” Și dacă uzi și singuri, pe-o insulă pustie... lamentabil... veți eșua, Aduceți-v-aminte că-n Domnul e Lumina puterii de-a nu abbanddona. „Prostul o ține numai pe a lui... Înțeleptul nu se încrede în plidoli. Fui!” Și-apoi firește... ecoul: „ Eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine, dar fiindcă azi ești suspărată, am să te iert, e vechi păcatul,.. și nu ești prima... vinovată. (Versiuniune după Minulescu, modificartă.) Și apoi placa: ''...placa stricată, aia cu zmeus: „Deci nu te mai agita dejabba, că oricum nu te mai cred! Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău. ”''” Așa că iubește-Mă draga mea... dușmancă...” Last edited by vsovivi; 25.11.2010 at 10:40:12. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Deci nu e suficient ca să faci pe marele apărător al ortodoxiei când nu știi pe ce lume trăiești... când faci afirmații fără acoperire... căci acoperirea ta pare-se că e scrâșnirea... Și care e argumentul tău? Că ce se întâmplă pe acest topic o fi din vina lor? Păi nu mariamargareta roata bicicleta este cea care freacă pe problemă și pune toate necunoscutele în ecuație? Dar nu va afla rezultatul cu niciunchip până nu se va pocăi, căci cu o inimă opacă și un suflet pismaș și mincinos nu ai cum să te smerești spre a avea credință ci cazi în slava deșartă și culegi la neghine din spini și mărăcini până te faci cât un butoi... ca să nu zic burtoi... ce vine de la burteli adică, un fel de vrăjeală, bărbi, brașoave... figuri pe capul tău, de la figurație... de capră. Last edited by vsovivi; 25.11.2010 at 19:19:22. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
277. A avut sau nu preotul Nicu Gabriel legături subterane cu secta pucioșească “Noul Ierusalim”?
Există și astăzi admiratori ai preotului Nicu Gabriel, care contestă legăturile, afinitățile și chiar apartenența temporară a lui Nicu Gabriel la secta “Noul Ierusalim”. Ei pretind că doar în copilărie ar fi fost ușor “atins” de învățăturile sectei, prin influența unei mătuși care îl înfiase și care era o adeptă ferventă a pucioșismului, dar această perioadă nu avea cum să fi lăsat prea multe urme în gândirea și în comportamentul lui de mai târziu. Realitatea este cu totul alta. Nicu Gabriel a avut legături strânse cu liderii pucioși la maturitate, după ce fusese hirotonit preot al B.O.R., iar liderii pucioși începuseră să-și pună mari speranțe în el. La rândul lui, preotul Nicu Gabriel le-a promis în repetate rânduri liderilor pucioși că va ieși din ascultarea B.O.R. și se va pune exclusiv la dispoziția lor, ca preot pucioșesc, dedicat “lucrării de Nou Ierusalim”. Dar ambițiile lui ascunse erau altele, așa că ele au ajuns repede să se ciocnească cu cele declarate pe față ale liderilor. Demascat ca neloial liderilor pucioși și “lucrării de Nou Ierusalim”, Nicu Gabriel a fost nevoit să se retragă “cu coada între picioare” și i-a părăsit definitiv pe pucioși, păstrând însă multe din învățăturile primite de la ei, pe care le considera fie bune, fie “folositoare” ( în sensul că ele erau concepute în mod special ca să crească încrederea și simpatia enoriașilor, iar acest lucru s-a văzut mai târziu). Prin predicile sale puritane și conduita sa studiată, tipic pucioșească, de “sfânt pe pământ”, a reușit repede să atragă mii de simpatizanți care veneau acum la el ca la Mecca. Liderii pucioși, răzbunători ca de obicei, n-au stat cu mâinile în sân. După evadarea preotului Nicu Gabriel din “raiul” pucioșilor, ei au conceput repede un “Cuvânt al lui Dumnezeu” prin care să-l denigreze, arătându-l nedemn de chemarea la “preoție sfântă” pe care i-o făcuseră ei. Reproducem un citat revelator din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa din 29 iunie/12 iulie 1995, cu mențiunea că observațiile din paranteze ne aparțin: “Este în poporul Meu o inimă ( Observația 1. Liderii pucioși dezvăluie apartenența neechivocă, cu inima și cu simțirea, a lui Nicu Gabriel la “poporul” pucios ) care nu poate pricepe lucrarea aceasta.( Observația 2. Liderii pucioși îl fac însă pe Nicu Gabriel incapabil de a-și ridica și cu gândurile și cu mintea la înălțimile învățăturii pucioșești și la sublimul “lucrării de Nou Ierusalim”) Mi-am amintit ( Observația 3. Ca să-ți amintești ceva trebuie mai întâi să-l uiți pe acest ceva, măcar pentru o vreme. “Dumnezeul” Pucios recunoaște că are uneori probleme cu memoria, dar pretinde că Își revine repede) de inima unui fiu care e numai cu trupul fiu al lucrării Mele. ( Observația 4. Din nou liderii pucioși dezvăluie apartenența neechivocă a lui Nicu Gabriel la “poporul” pucios, dar o minimalizează intenționat, spunând că a fost “numai cu trupul” ) Mi-a promis mereu că va fi al Meu, și M-a înșelat mereu ( Observația 5. Nu poți înșela pe cineva decât prin ascundere. Or, recunoașterea deschisă a faptului că Nicu Gabriel, în spatele unor promisiuni repetate și mincinoase, a avut mari ascunderi și apoi mari înșelăciuni îl demască pe duhul care se pretinde a fi “Dumnezeul” Pucioasei ca fiind Altul decât Atotștiitorul și Atotputernicul Dumnezeu care a făcut cerul și pământul) și acum Mă caută în felul lui ca să fiu cu el cum vrea el și pe unde vrea el, ( Observația 6. Adică, preotul Nicu Gabriel a părăsit locurile “sfinte” de la Pucioasa, unde fusese chemat de către liderii pucioși la slujirea unei preoții de excepție, “nouă și curată”, și s-a întors cu totul la preoția lui “cea veche” din B.O.R., unde nu mai respectă în totalitate învățăturile pucioșești, ci numai selectiv, păstrând doar preceptele care-i convin și care-l avantajează ) că n-a putut să iasă din el ca să pot Eu fi și cu el, ( Observația 7. Adică, preotul Nicu Gabriel n-a fost capabil să se ridice la înălțimea atribuțiilor pe care i le pregătiseră liderii pucioși, dar mai ales să se lepede de sine și să le fie fidel numai lor și unui alt Dumnezeu, “Dumnezeul” Pucios ) și acum râde de cuvântul Meu și se atinge de el ( Observația 8. Adică, preotul Nicu Gabriel și-a dat arama pe față după ce a plecat de la pucioși, arătând tuturor că de fapt nu credea o iotă din basmele adunate în volumul “Cuvântul lui Dumnezeu” ) și vai lui, că nu știe ce-și face! ( Observația 9. Un blestem tipic pucioșesc. Liderii pucioși au acest obicei de a-i blestema pe cei care îi părăsesc, pentru a putea specula ulterior orice necaz care se abate peste aceștia. Este și cazul lui Nicu Gabriel, care a murit zece ani mai târziu, și despre care pucioșii spun acum, după moartea lui prematură, că “l-a ajuns blestemul lui Dumnezeu” – ca și când adevăratul Dumnezeu s-ar ocupa vreodată cu așa ceva, să-i blesteme pe oameni și după zece ani să moară ) Nici unul din poporul Meu n-a priceput că acesta își schimbă capul după cum îi folosește. ( Observația 10. Liderii pucioși aruncă acum vina neputinței de a-l demasca din vreme pe Nicu Gabriel, ca pe un impostor al “lucrării de Nou Ierusalim”, pe limitele firești ale ființei omenești. Ce-i drept, niciunul dintre pucioși nu a simțit că este ceva în neregulă cu Nicu Gabriel, sau că el gândește diferit față de ceea ce spune. Dar de ce nu a simțit “Dumnezeul” Pucios nimic suspect la Nicu Gabriel? Doar dacă Acesta nu este Atotștiitorul, ci altcineva, ceea ce este mai mult decât evident ) Voi trage de lângă el pe îngerii Mei și îl voi lăsa cu îngerii lui, că are și el îngerii lui, dar el nu știe ce are cu el.( Observația 11. O prelungire a blestemului pucioșesc. Nu se spune care sunt îngerii răi și care sunt îngerii buni, dar se subînțelege forma elevată, academică, prin care cineva incomod poate fi dat dracului ) Cine se ia după el ajunge ca și el. ( Observația 12. O subtilă amenințare pentru gabrieliți, admiratorii antumi și postumi ai preotului Nicu Gabriel, care acum îl consideră“sfânt”. Adică, aceia care sunt mai slabi cu inima și mai săraci cu duhul ar putea să o pățească peste vreo zece ani, la fel ca idolul lor. Aviz amatorilor! ) Nu voi mai lua din mâna lui ca să mănânc ( Observația 13. Aluzie la lucrarea preoțească a lui Nicu Gabriel. Pucioșii sugerează că de acum încolo, după părăsirea sectei, el nu mai poate lucra vreo Taină a Euharistiei valabilă ), căci masa lui cu Mine e amară (preotul Nicu Gabriel, n.r.)” ( Observația 13. E vorba aici de “trădarea” lui Nicu Gabriel, care a lăsat multă amărăciune în inima liderilor pucioși, căci ei nu se așteptau la așa ceva de la el. Adnotarea din paranteză este tipărită cu litere ceva mai mici și este făcută cu ocazia editării volumului al doilea al cărții “Cuvântul lui Dumnezeu”, fiind considerată o "notă a redacției". Prin ea liderii pucioși vor să-l demaște fără nici un dubiu pe cel despre care se vorbește doar aluziv în acest text) Concluzie: Gabrieliții, admiratori nostalgici ai preotului Nicu Gabriel, vor fi probabil foarte dezamăgiți să afle că cel pe care ei îl consideră “sfânt” a fost de fapt un jalnic oportunist, dispus să cocheteze cu sectele radicale, fundamentaliste și ultraortodoxe pentru oarecari avantaje potențiale pe care nu i le putea oferi B.O.R, lipsit de coloană vertebrală și avid de puterea de a păstori masele de ignoranți în “tainele creștinismului pucioșesc”. Cochetând cu ideea de a se înfrupta din puterea discreționară a liderilor pucioși, a sfârșit prin a fi demascat, repudiat și blestemat de ei, sfârșindu-și zilele într-o iluzorie faimă de ortodoxie rurală, cu pretenții taumaturgice. Departe de a fi “ultima trâmbiță apocaliptică”, așa cum îl consideră unii admiratori exaltați, Nicu Gabriel se dovedește a fi fost un plagiator dibaci, selectiv, al ideilor “novatoare” ale liderilor pucioși ai sectei “Noul Ierusalim”, cei care l-au promovat și au pompat în el multe speranțe, dar care-l consideră astăzi un arivist ordinar, un farseur lipsit de imaginație și un deșeu al “ortodoxiei” pucioșești. Last edited by mariamargareta; 26.11.2010 at 11:59:18. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 12:16:34 |
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 30.07.2010 23:36:37 |
un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 22:22:29 |
|