Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
 
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #27  
Vechi 07.01.2011, 15:06:32
bob2909 bob2909 is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.07.2010
Mesaje: 279
Implicit

Citat:
În prealabil postat de mariamargareta Vezi mesajul
284. Comentariu la „Cuvântul” pucios din 8-12-2010 (I)

În intenția de a-și legitima propriile predici ca fiind creația autentică a lui Dumnezeu, liderii pucioși confundă voit lucrarea cu Lucrătorul ei și numele cu Cel numit, apoi atribuie cu nonșalanță titlul de „Cuvântul lui Dumnezeu” acestor producții teologico-literare și reclamă necesitatea includerii lor în canonul Sfintei Scripturi. Ei pleacă de la premisa că lui Iisus I s-a atribuit prin Scripturi (mai precis, este vorba de cartea Apocalipsei, cap.19,v.13), numele de „Cuvântul lui Dumnezeu”, dar numai la sfârșit, atunci când va avea loc venirea lui Hristos în trup și Judecata cea Mare:

“Este scris în Scripturi că la venirea Mea iarăși pentru vii și pentru morți cu judecata, numele Meu va fi Cuvântul lui Dumnezeu” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 8 decembrie 2010)

Or, Biblia vorbește limpede de un nume pe care Hristos Îl poartă din veac (întru dimensiunea interioară, nemărginită și supratemporală a lui Dumnezeu), deci nu numai la sfârșit, iar acest nume este Cuvântul:

“ La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul. Acesta era întru început la Dumnezeu. Toate prin El s-au făcut; și fără El nimic nu s-a făcut din ce s-a făcut.” (Ioan, 1, 1-3)

Așadar, Cuvântul participă nemijlocit la nașterea timpului prin actul creației, dar El era și rămâne anterior acestui act. Raporturile Cuvântului cu oamenii se conturează în istorie abia la Întruparea lui Iisus-Hristos-Cuvântul:

“Și Cuvântul S-a făcut trup și S-a sălășluit între noi și am văzut slava Lui, slavă ca a Unuia-Născut din Tatăl, plin de har și de adevăr.” (Ioan, 1, 14)

Întruparea din trup de Fecioară, această calitate excepțională dobândită de Hristos prin naștere mai presus de fire, este indestructibilă. Nici moartea n-a avut putere asupra ei, deși a încercat și ea aceasta, timp de două zile. Întruparea este esențială ca suport viu al comunicării lui Hristos cu oamenii: numai așa ei L-au văzut, și I-au văzut totodată și slava Lui, și au constatat că slava Lui este aidoma cu slava Tatălui ceresc, și au înțeles și au mărturisit că El este plin de har și de adevăr.

Folosirea numelui “Cuvântul lui Dumnezeu” la Apocalipsa 19,13 este cerută și motivată doar de momentul recunoașterii acestei calități a lui Hristos (Cuvântul care S-a făcut trup din Fecioară) de către toată făptura, și nicidecum un moment istoric precis al “emanației Cuvântului” sau de auto-legitimare a unei lucrări omenești născută din mândrie diavolească pe meleagurile dâmbovițene și care a uzurpat cu îndrăzneală acest nume consacrat al lui Hristos cel viu.

Or, pucioșii promovează de 55 de ani încoace o lucrare bizară, care propune un “Hristos” destrupat, care Își identifică lucrarea Sa (“Cuvântul” Pucios) cu lucrătorul care o plăsmuiește iar lucrătorul este – spun ei – duhul locvace de la Pucioasa. Mulți s-au edificat însă deplin asupra falsului grosolan atunci când au observat că scamatoria de la Pucioasa avea nevoie și de un trup, prin care duhul să vorbească, și așa au apărut, salvatoare și providențiale, “proorocițele” Verginica și Maria, care vorbeau în somn “de la Domnul” lor, în stare de catalepsie adâncă. Succesoarea celor două “proorocițe” a fost Mihaela Tărcuță, care a sesizat imediat că înșelătoria este cusută cu ață albă, și de aceea mai devreme sau mai târziu s-ar putea să fie demascată cu mare scandal. De aceea ea “a schimbat placa”, stabilind că de acum încolo, odată cu intrarea ei la “jugul proorociei”, “lucrarea” de la Pucioasa va avea un cu totul alt curs: “Domnul” Pucioasei nu va mai vorbi prin trup adormit, ci îi va șopti ei la ureche “Cuvântul”, trează fiind. Zis și făcut. Îndată, ea lansează și întreține confuzia majoră între lucrător, despre care pretinde că este “Cuvântul”, și lucrarea lui, care este … tot “Cuvântul”. De aici se dezvoltă alte confuzii, la fel de năstrușnice: lucrarea nu este numai colecția de predici pucioșești, ci și “cartea sfântă” care le înmănunchează într-o nouă Evanghelie, “Evanghelia de la Pucioasa”. Dar lucrarea mai este și zidirea unei noi “Biserici”, care o reneagă pe cea tradițională, din care ea a ieșit. În fine, “Cuvântul” nu este numai lucrătorul, ci și venirea lui cea nevăzută de om pe pământ. Cei care au cercetat dedesubturile acestor șmecherii ieftine au identificat însă lucrătorul în însăși persoana “proorociței” de serviciu de la Pucioasa, Mihaela Tărcuță, cea care le-a și pritocit.

Această diversiune pucioșească, prin care se limitează doar pentru “sfârșit” folosirea numelui de “Cuvântul lui Dumnezeu”, urmărește un scop precis: acela de a putea identifica “sfârșitul” cu cei 55 de ani de când are loc “lucrarea Cuvântului” de la Pucioasa, iar lucrarea “Cuvântului” să poată fi asimilată cu zidirea unei noi “Biserici ortodoxe” românești, eretică și schismatică, “Biserica Noul Ierusalim”, care nu-și mai are rădăcinile în lucrarea de temelie a Cincizecimii, ci în anonimatul anului 1955:

“[…] [/b] […]”)[/i]

Liderii pucioși jonglează mai departe cu confuziile, identificând a doua venire întru slavă a Domnului cu promisiunea lui Iisus că El va fi, prin lucrarea sfințitoare a Duhului Sfânt, cu cei care cred în El, în toate zilele și în tot veacul: “…și iată Eu cu voi sunt în toate zilele, până la sfârșitul veacului. “ (Matei 28,20).

Astfel, pucioșii promovează un “Iisus” care deși vine a doua oară pe pământ, nu vine nici în trup, nu vine nici văzut întru slavă, ci vine în umilință și semerenie, ca la nașterea lui Iisus Prunc în Betleem. Zadarnic îl așteaptă încă unii dintre creștinii pucioși, să vină întru slavă așa cum le promite Biblia, căci la liderii lor se infiltrează insistent, în miez de noapte, doar un duh cu numele de “Iisus”, care vine (nu în toate zilele, dar în aproape toate nopțile) ca să-i mustre pe ceilalți oameni că nu se pregătesc îndeajuns pentru venirea cu slavă a lui Iisus în trup:

“O, tot așa de smerit, tot ca acum două mii de ani lucrez și azi, și lucrez prin cuvânt, Eu și sfinții Mei, Eu și îngerii Mei. Zadarnic Mă așteaptă altfel cei ce măcar nici nu se pregătesc pentru ziua slavei Mele […]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 8 decembrie 2010)
Nu stiu daca citesti scriptura dar in Epistola către Evrei a Sfântului Apostol Pavel la cap 2 Pavel spune asa:

"7. L-ai micșorat pe el cu puțin față de îngeri; și cu mărire și cu cinste l-ai încununat și l-ai pus peste lucrurile mâinilor Tale.

8. Toate le-ai supus sub picioarele lui". Dar prin faptul că a supus lui toate (înțelegem) că nimic nu i-a lăsat nesupus. Acum însă, încă nu vedem cum toate i-au fost supuse.

9. Ci pe Cel micșorat cu puțin față de îngeri, pe Iisus, Îl vedem încununat cu slavă și cu cinste, din pricina morții pe care a suferit-o, astfel că, prin harul lui Dumnezeu, El a gustat moartea pentru fiecare om. "

Hristos micsorat cu putin fata de ingeri, prin moartea pe cruce si inviere devine "Cuvantul" adica este incununat cu slava si cinste. Pai cine are slava si cinste, doar Dumnezeu, "si veti vedea pe Fiul Omului venind cu slava pe norii cerului", cine merge pe norii cerului, doar Dumnezeu. Deci la a doua venire este "Cuvantul" si au dreptate cei de la pucioasa. Insasi Pavel ne spune lucrul acesta in chip tainic prin acele versete.

Mai mult spus va venii cu slava Tatalui sau, slava pe care atunci nu o avea, e clar = "CUVANTUL"

Arsenie Boca asa picteaza invierea, trupul lui Hristos este diafan, transfigurat, Lumina, nu este ca un trup normal, ca nu are nici barba.Adica este "Cuvantul"

Mai cerceteaza scriptura si nu vorbii doar asa ca sa vorbesti.

Cum este descris in apocalipsa Hristos dupa ce a inviat din mortii:
"3. Și în mijlocul sfeșnicelor pe Cineva asemenea Fiului Omului, îmbrăcat în veșmânt lung până la picioare și încins pe sub sân cu un brâu de aur.

14. Capul Lui și părul Lui erau albe ca lâna albă și ca zăpada, și ochii Lui, ca para focului.

15. Picioarele Lui erau asemenea aramei arse în cuptor, iar glasul Lui era ca un vuiet de ape multe;"
si uitate la pictura invierii din Draganescu, facuta de Arsenie, si o sa vezi ca e acelasi, adica "Cuvantul"

DAr si Iezechiel il vede Cap1 ;

"26. Pe bolta de deasupra capetelor fiarelor era ceva care semăna cu un tron și la înfățișare era ca piatra de safir; iar sus pe acest tron era ca un chip de om.

27. Și am mai văzut ceva, ca un metal înroșit în foc, ca niște foc, sub care se afla acel chip de om și care lumina împrejur; de la coapsele acelui chip de om în sus și de la coapsele chipului aceluia în jos se vedea un fel de foc, un fel de lumină strălucitoare care-l împresura de jur împrejur.

28. Cum este curcubeul ce se află pe cer la vreme de ploaie, așa era înfățișarea acelei lumini strălucitoare care-l înconjura. Astfel era chipul slavei Domnului. Și când am văzut eu aceasta, am căzut cu fața la pământ. "

Aici tot "Cuvantul" adica Fiul Omului "PREASLAVIT", adica moartea si invierea lui Iisus.

Iar in pictura lui Arsenie Boca Invierea este incadrata in cruce...

Last edited by bob2909; 07.01.2011 at 15:20:24.
 



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29