![]() |
![]() |
|
#361
|
|||
|
|||
![]()
290. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim din 19-12-2010 (IV)
Adepții pucioși sunt chemați să-L sprijine pe neputinciosul "Dumnezeu" pucios în mersul Lui "greu și tot mai greu", promițându-le că vor fi răsplătiți cu ajutor de la El când îi va ajunge și pe ei vremea disperării. În final li se amintește totuși că ajutorul promis este condiționat de propriile lor puteri, care trebuie să-i ajute ca să poată: " O, [...]Ridicați-vă să-L apărați pe Domnul și mersul Său cel greu și tot mai greu, că veți avea nevoie de sprijin de la El când vă va fi greu în vreme de disperare, că iată, a și ajuns la voi această vreme grea! Nu stați nepăsători, nu vă încântați să fugiți de durerea care v-a cuprins pe neașteptate [...] Eu vă ajut, dar numai dacă puteți ca Domnul și nu ca voi. " (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 19 decembrie 2010) Adepții pucioși sunt chemați să-i aline pe liderii lor "cei din porți", care sunt acum "storși de tot" ca niște cârpe și plâng și suspină fără alinare, după întâlnirea tainică și încordată dintre ei și Duhul, "Domnul" lor, dar care se arată față de adepții lor zâmbitori și cu fața senină, ca niște farisei desăvârșiți ce sunt, pururea jucând teatru cu cei din jur: "Am ținut în încordare pe cei din porți pentru ca să pot să vin cuvânt în carte. I-am stors de tot cu statul Meu în ei ca să pot cuvânta. O, dacă ai vrea, poporul Meu, să-i alini pe ei, ți-aș mulțumi cu multul, tată, că ei plâng și suspină tăcuți, și zâmbetul cel senin ți-l dau ei ție pe fața lor, dar durerea în ei îi macină și n-au alin, și se uită după alin și n-au. " (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 19 decembrie 2010) "Dumnezeul" de la Pucioasa este surprins să afle "pe pielea Lui" cât de mincinos este omul. El mărturisește încă odată că nu este Atotștiutorul, ci A-tot-Neștiutorul, căci S-a lăsat mințit mișelește de niște oameni cu două fețe, care au dovedit că puterea lor de om a fost mai tare decât puterea Lui de "Dumnezeu". El cere ajutorul adepților pucioși ca să-I dea ei Lui "alinul în vreme de grea durere", de care se pare că are neapărată nevoie: "O, cât de mincinos este omul! O, cât M-au mințit cei ce și-au tot arătat puterea lor de om! Numai pentru pocăință trebuie putere, numai așa să poți tu, popor învățat de Domnul Dumnezeul tău, că vin la tine și te învăț, că fără de învățătură pieri, tată. Eu nu te las să pieri și nici tu să nu Mă lași, dar alinul în vreme de grea durere dă-Mi-l tu, tată, și unul altuia dați-vă putere pentru dureri, căci iubirea, o, iubirea, își arată toată puterea ei în vremea ei de încercare, fiule, în vreme de durere pentru ea, poporul Meu." (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 19 decembrie 2010) În încheiere, adepții pucioși sunt îndemnați încă odată să se deschidă cu totul liderilor pucioși, astfel încât aceștia să păstreze un control desăvârșit al gândurilor, sentimentelor, intențiilor și faptelor adepților lor, iar aceștia, cu creierele spălate, să acționeze ca niște automate în favoarea exclusivă a liderilor lor: "O, dați-vă, tată, simțămintele și lucrarea lor ca să vă fie cercetate și vegheate, ca să nu-și facă satana cuibul său prin ele în voi, o, fiilor vegheați de Duhul Meu Cel Sfânt pe pământ!" (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 19 decembrie 2010) |
#362
|
|||
|
|||
![]()
291. Diavolul s-a născut din om la Pucioasa! (I)
Una dintre șocantele teorii ale liderilor pucioși de la “Noul Ierusalim” este și aceea că diavolii sunt o creație a gândului rău al omului, ei nefiind așadar aduși la existență înainte de creația omului, ci luând ființă prin însăși căderea omului în păcat. Cu alte cuvinte, fiecare păcat al omului naște un nou diavol, care-l slujește pe om în lucrarea păcatului său! Încă din anul 2008 pucioșii lansau teoria care, referindu-se la căderea îngerilor care au devenit diavoli, spune despre această cădere că este o consecință a faptului că ei s-au plecat semeției omului, voii libere a omului (aici este vorba, evident, de Adam): “ […] iată, păcatul omului nu voiește să aibă martori, dar îl are pe diavolul martor, așa cum omul cel întâi zidit a avut martor semeției lui pe Dumnezeu și pe diavol, căci omul nu poate să se ascundă de Dumnezeu și nici diavolul nu poate, și atunci a văzut Fiul meu pe satana ca fulgerul căzând din cer din pricină că s-a plecat semeției omului, voii omului.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 28-8- 2008) De aici pucioșii ajung repede la concluzia simplistă și infantilă că “diavolul se naște din om”: “Eu am fost aspru cu diavolul, dar și cu omul, căci diavolul se naște din om.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 14-1- 2009) Teoria pucioșilor este o teorie catastrofică la nivelul întregului Univers: Adam era plin de trufie în rai, păcat care a adus întuneric peste lumea îngerilor și a atras îndată căderea masivă a unei cete întregi de îngeri care, alegând ca să-l slujească pe Adam, din albi și buni cum erau au ajuns negri și răi. Adam era slujit de acum în rai de îngerul cel negru, adică de diavol: “ […] și era în rai Adam, nu pe pământ, și s-a ascuns în sine în rai fiind, și îngerul negru îl slujea pe el, căci trufia lui i-a căzut în întunericul lui pe îngerii care-l slujeau pe el, pe cea dintâi ceată a îngerilor lui Dumnezeu, iar când Eu, Domnul, l-am tras afară din el pe Adam ca să-l pun față în față cu el însuși și cu fapta neascultării lui de Mine, care a născut întuneric pentru îngerii slujitori lui, M-a pedepsit Adam cu despărțirea lui de Mine în loc să-și pedepsească ascunderea lui de Mine, căci el s-a despărțit de Mine și nu Eu de el atunci când aceasta s-a întâmplat, iar îngerul cel negru l-a condus mereu apoi pe el, pe când cel alb, cel sfânt, a fost biruit de el și de diavol.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 1 martie 2009) Așadar, pucioșii inversează datele Bibliei, pretinzând nu că diavolul l-a înșelat pe Adam ca să păcătuiască, ci că Adam l-a creat pe diavol din gândurile sale de trufie și de neascultare față de Dumnezeu: “[…]căci satana, care s-a schimbat din înger în diavol din pricina căderii omului prin trufie, îi este omului dușman de șapte mii de ani[…]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 28 august 2009) Pucioșii ajung pe nesimțite în mijlocul unui paradox: dacă la 1 martie 2009 pretindeau că diavolul îl slujea pe om ca să-l ajute la împlinirea gândurilor lui păcătoase, iată că după doar o jumătate de an ei pretind că diavolul s-a făcut cel mai mare dușman al omului. Deci cum poate fi diavolul concomitent și slujitor, și dușman al omului? În schimb, pucioșii au rămas deosebit de consecvenți cu aberația “nașterii diavolului din om”; un an mai târziu ei pretindeau în continuare că diavolul a căzut din slava sa prin neascultarea lui Adam: “[…]din pizma diavolului, care s-a așezat să-l cadă pe om dacă el a căzut din slava sa prin omul neascultării de Tine la început.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 12 februarie 2010) Motivația adusă de pucioși este simplă și simplistă totodată: “păcatul din om se personifică și ia ființă spirituală care se numește diavol”: “ […] căci păcatul se face diavol în om […]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 14 februarie 2010) Cristalizând propria lor teorie despre creație, liderii pucioși ajung la concluzia că, întrucât înainte de căderea în păcat a primilor oameni diavolul nu a existat, rezultă că diavolul apare după zidirea omului de către Dumnezeu și este creația omului păcătos, iar primul om păcătos a fost Adam: “ […] căci omul a fost de Dumnezeu zidit, iar diavolul a fost zidit de om.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 28 august 2010) O altă teorie exibiționistă a liderilor pucioși spune că “Adam a fost plămădit la Glodeni-Pucioasa din glodul luat din grădina pucioșilor”, și de aceea se numește satul acela Glodeni: “Mergi, Ierusalime, și te bucură cu dor și nu cu bucurie. Mergi, și fața Mea să strălucească pe fața ta, poporul Meu de la sfârșit de timp. Sărbătoarea nașterii Domnului, aceasta serbezi tu azi lângă cei din sătuțul Meu de azi. Atunci am venit în Betleem, iar acum am venit în acest sătuț pe care omul l-a numit cu numele pământului, și acest nume s-a născut cu mare taină prin îngerii Mei cei ce au vegheat pentru numele sătuțului Meu de azi (Glodeni, n.r.)” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 7 -1- 2002) |
#363
|
|||
|
|||
![]()
291. Diavolul s-a născut din om la Pucioasa! (II)
În acest loc din România are loc pogorârea tainică, fără trup, a lui “Hristos-Pucios”, care vine doar cu duhul și cu cuvântul de mai bine de 55 de ani pentru poporul pucioșesc: “...Mi-am ales în România petecuțul de pământ care s-a ivit prima dată din apă atunci când am făcut cerul și pământul, și acest petecuț l-am numit grădinița cuvântului Meu, taina Mea cea dintru început ivită din apă, primul petecuț de uscat, capul pământului, piatra cea din vârf. Iar când l-am zidit pe om din pământ, acesta a fost locul de unde am luat pământ...” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 3-8-1997) După alți opt ani liderii pucioși insistă cu aceeași enormitate: la Glodeni, locul unde Dumnezeu l-a plămădit pe Adam, are loc de 50 de ani încoace “întoarcerea” lui “Hristos-Pucios” în duh și cuvânt pe pământ, după ce Și-a lăsat trupul să aștepte aceste cinci decenii în cer: “Mama Mea cea plină de blândețe și de duh umilit ca și Fiul ei, Cel Unul născut din Tatăl și din ea, Mă mângâie aici, pe pământul țării întoarcerii Mele cu duhul și cu cuvântul între oameni, pe pământul cel întâi ieșit din ape la facerea cerului și a pământului, pe locul din care Eu, Cuvântul Tatălui, am luat lut cu mâna și l-am plămădit pe om în ziua a șasea între zilele facerii[…]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 9-1-2005) De altfel, pucioșii pretind că România este țara aleasă, țara strălucirii proorocită de Daniel, în care aceeași locație de pe pământ (Glodenii Pucioasei) a fost prima limbă de pământ care a ieșit din ape la facerea lumii, și iarăși, primul petec de uscat ieșit din ape după potop: “Eu nu te-am uitat, iubito, și M-am întors în pământul tău pe care i l-am dat la început de moștenire omului cel zidit de mâna Mea, că din tine am luat cu mâna pământ, și din el l-am plămădit pe om. Tu ai fost primul petecuț de uscat care a ieșit din ape la facerea lumii, și l-am numit pământ după ce am făcut cerul despărțind apele de sus și de jos. Iar din apele de jos te-am scos pe tine întâi ca pe o pruncă nou-născută ridicându-te de creștet în sus și ți-am dat pânză albă de botez, pe care am scris cu mare taină numele tău cel de la sfârșit de timp: Ierusalimul venirii Mele a doua oară de lângă Tatăl.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21-11-2002) O logică simplă ne duce la concluzia că: dacă Adam a fost zidit undeva la o adresă fixă (din glodul Glodenilor, în suburbia Pucioasei, județul Dâmbovița, țara România, continentul Europa, planeta Pământ, galaxia Noastră, Univers), iar “diavolul a ieșit din Adam atunci când Adam n-a avut de lucru și s-a semețit împotriva lui Dumnezeu”, înseamnă că putem face localizarea precisă în timp și spațiu a apariției diavolului în lume. Diavolul a apărut pe lume la Pucioasa! Acolo e locul lui de naștere, acolo a crescut și acolo se simte el bine, pe pământurile lui natale, unde se vede că își face și acum de cap. Cum rămâne însă cu șarpele? Biblia spune textual că șarpele l-a amăgit pe om. Pucioșii găsesc repede o explicație stupefiantă: Omul (Adam) i-a dat trup lui Lucifer, și i-a dat un trup de șarpe, ca să lucreze Lucifer prin trupul șarpelui semeția pe care o mocnea Adam în mintea lui. Și văzând femeia lui Adam șarpele, cum se încolăcește pe trunchiul pomului, Eva a poftit, iar încolăcirea a lucrat în cugetul ei tentația asupra rodului cunoașterii care era în pom, dar la care nu putea să ajungă decât cu ajutorul șarpelui, căci rodul era prea sus și Eva era prea scundă și nu avea scară cu care să se urce după rodul poftit de ea. Dar șarpele, care se făcuse duh rău și supus lui Adam și femeii sale, a urcat sus în pom și a luat rodul în gura lui și i l-a dat femeii, care a mușcat din el și apoi i-a dat și bărbatului: “Carnea poftește, și se face poftă în trup. Femeia a fost carne din carnea omului cel întâi zidit, și carnea femeii s-a făcut poftă pentru bărbat, căci femeia a poftit împotriva lui Adam. Dacă Adam nu i-ar fi spus femeii lui cuvântul cel de la Domnul ca să nu ia din pomul cunoașterii, n-ar fi auzit îngerul cel frumos cuvântul spus femeii, și dacă l-a auzit, s-a făcut duh rău, supunându-se omului și nu lui Dumnezeu. Omul era iubit de Dumnezeu și s-a semețit și și-a făcut înțelepciune în sine, iar îngerul cel frumos lucra prin om, și omul i-a dat trup prin șarpe. Șarpele s-a încolăcit pe pom, și aceasta a lucrat în mintea omului, în cugetul omului, asupra rodului cunoașterii. Femeia s-a atins și a mâncat și a luat cunoaștere, și i s-au deschis ochii pentru bine și pentru rău, și a dat și bărbatului, și atunci omul s-a îmbrăcat în trup stricăcios, în trup muritor, și prin om toate ființele au luat moartea în carnea lor, în trupul lor.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 1-3-1998) Așadar pucioșii ne lămuresc despre “îngerul cel frumos” (Lucifer) că s-a făcut duh rău și s-a supus necondiționat lui Adam exact în clipa când a tras cu urechea și a auzit cuvântul Domnului rostit de Adam femeii sale (fără să-și ia o minimă precauție, ca să nu-l mai audă nimeni), iar imprudența guralivă a lui Adam a adus pe lume căderea îngerilor. |
#364
|
|||
|
|||
![]()
E viceversa de cum spui, că tu citești pe dos cu atâta patimă pătimașă în speranța că o să ne rătăcim noi pe față mândrindu-ne... dar ți-am mai zis că nu se poate acoperi Adevărul prin mulțimea minciunilor... și a prezentat și părintele Arsenie în pictura de la Drăgănescu cum încearcă diavolul gLumii să arunce toate cărțile și simbolurile și stemele după Noul Ierusalim în speranța că vor crede fraierii toate îndemnurile bețivilor, și nu vor lua în serios mesajul Apocaliptic.
Dar să știi că vă șade tare bine ca ispisicuțucuțe ce latră de sine, linse de ăla negru și urît fost frumos, de îngerul ce fusese frumos... că nici nu știu dacă să-mi fie milă de voi sau ce să vă fac văzând cât de mult vă strofocați ca să vă tociți coatele pe băncile... nu ale școlilor ci pe alea din parc sau în alea la care v-ați băgat banii nemunciți ca să mergeți pe direcția aia inversă ce duce direct în apa strâmbetei. Deci nu mai merge să tot pricepeți voit defectuos și să susțineți sus și tare că nu voi ci că alții susțin ceea ce visați voi cu ochii deschiși, că doar vi s-au deschis ochișorii... aruncând mereu prostia voastră în cârca lor... nu merge înscenarea asta diversionistă... nu merge la nesfârșit. Că doar v-a prostit infinitul saprofitul că cică Creația ar fi infinită și că puteți merge la infinit... așa pare... doar că e mare, iar pe fundul ei pâmântul are alt gust... poate o să vă spună vre-un faraon cum e gustul ăla. Ca să ajungeți și voi farisei, că se pare că asta vreți , că doar de la faraon vă vine gustul ăla al aluatului vostru... viclean și tacticos dres cu saduchorn... sadici exact ca vipera cu chorn, doar că voi sunteți ca puii de vipviperă, care o omoară până și pe mămica lor... că voia aveți mai multe coarne și multe capete exact ca scorpia cu puii ei rătăciți. Deci nu știu dacă să-mi fie milă de voi sau să mă mir de rătăcirea voastră inconștientă și nepăsătoare? Dar lupta nu e cu voi ci cu infinitul saprofitul, infinitul inerțial, cu egolbanu'. Last edited by vsovivi; 10.01.2011 at 17:14:18. |
#365
|
|||
|
|||
![]()
Nu vă mai Iisuspărați degeaba... ci mai ascultați încăodată:
Citat:
Last edited by vsovivi; 10.01.2011 at 17:22:14. |
#366
|
|||
|
|||
![]()
292. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim din 25-12-2010
Liderii pucioși insistă cu teoria căderii îngerilor prin Adam, teorie care contrazice flagrant textul Scripturii. Pucioșii pretind că Lucifer ar fi căzut prin ascultarea lui de Adam, iar căderea lui Adam în semeție și apoi în neascultare de Dumnezeu a atras automat căderea lui Lucifer, iar prin acesta, care era căpetenie de îngeri, au căzut toți îngerii care se aflau sub ordinele sale: “O, numai semeția îl cade pe om, așa cum l-a căzut și pe Adam, și apoi prin el Lucifer, și apoi se răzbună omul așa cum se răzbună Lucifer de-i trage jos pe oameni dacă el a căzut din slavă prin om, și nu voiește el să se mântuiască oamenii în locul cetei lui căzute prin neascultare, căci el n-a mai ascultat de Dumnezeu, ci a ascultat de om și și-a pierdut slava lui cea de la Dumnezeu.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 25 decembrie 2010) După lamentări interminabile despre durerea și suferința liderilor pucioși (acestea fiind efectele închipuite sau măcar exagerate ale demascării publice a matrapazlâcurilor lor, care le-a șifonat puternic imaginea de “sfințișori neprihăniți”), “Dumnezeul” Pucioasei a găsit soluția miraculoasă: de acum încolo, liderii pucioși și adepții lor vor avea ca “mare ocrotitor” pe duhul care se autodenumește “duhul Sfântului Spiridon”. Se vede treaba că ocrotitorii de până acum (în persoana spiritistă a duhurilor pucioșești autointitulate “Sfinții Mihail și Gavriil”, care au dat încă de prin anul 1990 numele lor hramului “bisericii” de la Noul Ierusalim) nu prea și-au făcut datoria, îndată ce liderii pucioși sunt tot “disprețuiți și îndurerați și plânși și loviți din toate părțile, până la suspine”, de mai mulți anișori încoace, fără să se simtă oarece ocrotire din cer la adresa lor. Deocamdată să consemnăm instituirea unui nou “mare ocrotitor” în persoana duhului pucioșesc zis “șfântul Șpiridon”, și să vedem dacă smiorcăielile liderilor pucioși vor înceta în lunile care urmează (sau se vor înteți, semn că nici noul “mare ocrotitor” n-a fost mai breaz decât cei dinaintea lui): “Te așez acum mare ocrotitor pentru lucrarea Mea cu poporul Meu cel de azi și pentru cetatea Mea de nou Ierusalim pe pământul român. Așa știu Eu să-i răsplătesc pe sfinții Mei. Le pregătesc loc slăvit întru împărăția Mea și îi așez să Mi-o păzească și să fie ea, iar ei să fie stâlpii ei și stâlpii Mei să fie.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 25 decembrie 2010) Cei care “aduc suspine” astăzi liderilor pucioși și stăpânului lor duhovnicesc, “Dumnezeul” Pucioasei, sunt foști adepți care au dezertat din “raiul” de la “Noul Ierusalim” și au devenit din lingușitori, împotrivitori. Ei au ieșit acum din starea de manipulare și de prostrație: unii au început să facă dezvăluiri incomode despre liderii pucioși, alții să-și deplângă slăbiciunea și prostia, alții să-și revendice viguros casele și terenurile care le-au fost furate prin presiuni și înșelăciune de către liderii pucioși. Toate aceste treziri la realitate sunt percepute însă de liderii pucioși nu ca niște suspine după adevăr, ci doar ca “lovituri de pe margini în lucrarea Verginicăi”: “O, poporul Meu, n-au fost încredințați, n-au avut tragere de inimă cei care M-au părăsit pe Mine și pe tine, tată, și de aceea Eu suspin acum, și suspinul Meu îl împart cu tine, iar cei ce au știut să creadă și au voit să înțeleagă prin temere de Dumnezeu ca a lui Avraam în inima lor, aceia sunt și azi, și sunt ei poporul acestei lucrări, ei, și nu cei câțiva care de pe margini lovesc acum în lucrarea Mea cea de la trâmbița Mea Verginica și până azi.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 25 decembrie 2010) Probabil însă că revendicările foștilor adepți care acum se consideră jefuiți de către liderii pucioși nu vor fi recunoscute, iar bunurile care le-au fost luate cu japca nu vor mai putea fi recuperate niciodată, îndată ce pucioșii se laudă protejați cu toată grija și ocrotirea “Dumnezeului” lor și a îngerilor Lui și a duhurilor Lui cu nume de “sfinți străjeri”, care le ține parte și le acoperă faptele și-i îndeamnă să nu se teamă de “loviturile” care vin ca un tăvălug peste ei, sub formă de dezvăluiri incomode și de revendicări incriminatoare. De altfel, nimic altceva nu-L mai interesează pe “Dumnezeul” Pucios, singura Lui preocupare fiind să-i cocoloșească pe cei doi corifei ai pucioșismului și să stea după ei: “Toată grija Mea este cu voi și după voi. Pun sfinții străjeri ai împărăției Mele cu voi. […] Iubiți iertând și iertați iubind și nu vă temeți de loviturile celor ce nu pot crede! Eu, Domnul, sunt Cel între voi lucrător […] Eu, Domnul, am binevoit și binevoiesc, și prin credința lui pot și lucrez […]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 25 decembrie 2010) |
#367
|
|||
|
|||
![]()
293. Pucioșii propovăduiesc învățăturile mincinoase denunțate de Apostolul Pavel în Epistola Întâia către Timotei (partea I: oprirea de la bucate) (I)
Realitatea prezentă arată că liderii pucioși le-au impus adepților sectei “Noul Ierusalim” să observe și să împlinească cu strictețe o serie de reguli și interdicții inventate de ei, cultivând speranța că ele, prin părelnicul lor ascetism, îi vor apropia mai mult de sfințenie. Printre ele menționăm în mod deosebit unele care sunt anunțate și în Sfânta Scriptură ca fiind modalități formale de a-i îndepărta pe credincioșii creștini de adevărata credință. Or, aceasta ar trebui să se regăsească nu în biciuirea cărnii, ci în duh și în adevăr. Una dintre cele mai importante interdicții, prin efectele ei, este oprirea generalizată de la căsătorie, concomitent cu diabolizarea ei prin raționamente pseudo-teologice. O altă interdicție importantă este oprirea de la unele bucate, motivată de asemenea prin tot soiul de raționamente “savante”, care pretind că urmăresc păstrarea sănătății trupești și sufletești a omului. Biblia atenționează limpede că aceste vremuri de amăgire sectară, în care deprinderea trupească la puțin folosește, vor veni negreșit, din “purtarea de grijă” a duhurilor celor înșelătoare și din învățăturile demonilor: “Dar Duhul grăiește lămurit că, în vremurile cele de apoi, unii se vor depărta de la credință, luând aminte la duhurile cele înșelătoare și la învățăturile demonilor, Prin fățărnicia unor mincinoși, care sunt înfierați în cugetul lor. Aceștia opresc de la căsătorie și de la unele bucate, pe care Dumnezeu le-a făcut, spre gustare cu mulțumire, pentru cei credincioși și pentru cei ce au cunoscut adevărul, Pentru că orice făptură a lui Dumnezeu este bună și nimic nu este de lepădat, dacă se ia cu mulțumire; Căci se sfințește prin cuvântul lui Dumnezeu și prin rugăciune. Punându-le înaintea fraților acestea, vei fi bun slujitor al lui Hristos Iisus, hrănindu-te cu cuvintele credinței și ale bunei învățături căreia ai urmat; Iar de basmele cele lumești și băbești, ferește-te și deprinde-te cu dreapta credință. Căci deprinderea trupească la puțin folosește, dar dreapta credință spre toate este de folos, având făgăduința vieții de acum și a celei ce va să vină. Vrednic de credință este acest cuvânt și vrednic de toată primirea, Fiindcă pentru aceasta ne și ostenim și suntem ocărâți și ne luptăm, căci ne-am pus nădejdea în Dumnezeul cel viu, Care este Mântuitorul tuturor oamenilor, mai ales al credincioșilor. Acestea să le poruncești și să-i înveți.” ( 1 Tim 4,1-11) Întrucât secta “Noul Ierusalim” are rădăcini până prin anul 1955 și chiar mai înainte, ne punem întrebarea legitimă: A fost dintotdeauna așa? Sunt aceste interdicții perene, deci dovedesc o implicare serioasă a divinității în corectarea unor obiceiuri omenești, sau ele sunt invenții de moment, al căror autor este una sau alta dintre falsele “proorocițe” care s-au perindat la conducerea sectei? O cercetare atentă a “mesajelor” pucioșești despre care liderii pretind că le-au primit direct din gura lui Dumnezeu, arată că niciuna dintre interdicțiile de astăzi nu funcționa de la bun început. Unele, cum ar fi interdicția de a săra alimentele, sunt atât de noi, încât mulți pucioși de rând nici nu s-au obișnuit bine cu ele. * La început, pe “vremea Verginicăi” (1955-1980), interdicția de a mânca mâncăruri cu carne se limita strict la posturile de peste an, obicei care se regăsește aidoma și în Biserica majoritară. Nici o deosebire în acest sens nu se făcea semnalată, ceea ce arată că mâncărurile de carne nu fuseseră încă “diabolizate” de către liderii sectei (pe vremea aceea, aceștia erau nominalizați în persoana Verginicăi în primul rând, și apoi cei doi păstori – nea’Mișu și nea’Cristea). Un mesaj din anul 1973 arată că vânzătorii de carne și de băutură sunt blestemați dacă își exercită meseria în zilele de post, ceea ce sugerează că ei ar putea face acest lucru foarte bine și fără nicio supărare doar în celelalte zile: “Vai de omul care în zilele de post vinde carne, care vinde băutură în zilele de post!” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 25-4-1973) Un alt “Cuvânt”, de data aceasta din anul 1974, arată că pe vremea aceea pucioșii din “poporul Verginicăi” nu se deosebeau prea mult în obiceiuri de creștinii “de rând”, care mergeau la biserica din sat. O problemă de conștiință menționată aici este aceea că autoritățile laice s-ar putea să ridice pretenția ca unii adepți de-ai Verginicăi să mănânce carne în post, pentru a dovedi că disprețuiesc credința creștină și apreciază ateismul. În acest caz, adepții sunt instruiți să se apere cu înțelepciune, răspunzând că e vorba nu de vreo opțiune voluntară sau de vreun atașament ideologic, ci doar de respectarea neutră a unei tradiții (postul bisericesc), moștenită de la părinți și consemnată în cărțile bisericești și în calendare: “ Ai să fii pus cu sila să mănânci carne în zi de post. Ai să fii întrebat de ce nu mănânci de dulce, iar tu să spui așa: „Mama și tata m-au învățat, și așa îi învăț și eu pe copiii mei, și așa scrie și în carte, și în calendar“. Și dacă te duci în biserică, aproapele de acolo te dușmănește că nu faci ca el.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 8-9-1974) Așadar, din nou vedem că în acei ani nu se punea deloc problema generalizării interdicției de a mânca mâncăruri cu carne. Mai mult, cerința de a nu mânca mâncăruri cu carne în zilele de post este cerută în mod explicit preotului, care ar trebui să fie un exemplu ireproșabil în acest sens: “... Tată, auziți bine cuvintele de la Mine. Moșii și strămoșii voștri, în ajunul acestor zile mari, se rugau și posteau. Am deschis cerul și am văzut preot mergând cu botezul din casă în casă și a găsit mâncând carne de ajunul Bobotezei și i-au zis: „Hai, părinte, să mâncăm“. Și ce au zis: „Dacă preotul a mâncat, de ce să nu mâncăm și noi?“. Ferice de preotul care nu a mâncat și a mustrat. Mai sunt preoți, dar mai rar care trăiesc în post și în rugăciune și iubesc poporul care este cu Domnul, și acești preoți se vor socoti la preț, nu un leu, nici o sută, nici o mie, nici zece mii, ci milioane de lei.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 19-1-1975) Anul 1975 este anul în care se consemnează primele deviații de sens în ceea ce privește “mâncarea de carne” de către adepții creștini. În afară de post, care era strict recomandat, apare o temere cu iz vechi-testamentar că adepții Verginicăi ar putea să se “spurce” cu oarece cărnuri “nepermise”, cumpărate de pe piață fără o cercetare atentă a sursei acestora. Lista acestor “spurcăciuni” nu ne este prezentată, dar este sugerată: este vorba de aceleași interdicții care în Vechiul Testament apar la categoria “animale necurate”. Un exemplu infantil, cu o povestioară care relatează un dialog dintre “Dumnezeu și Sfântul Petru”, într-una dintre plimbările lor “incognito” de pe pământ, pune deja sub semnul întrebării obiceiurile oamenilor de a cumpăra “stârvuri din magazine” și a le devora precum ciorile. Exemplul se încheie și cu un îndemn, precedat de o interdicție: “nu mai mâncați lucruri care nu știți de unde sunt. Mâncați lucruri făcute de voi” . Cu alte cuvinte, adepții Verginicăi sunt invitați “să nu mai cumpere carne și cârnați de la măcelărie” (așa cum făcea Pavel la 1 Corinteni, 10,25 cu o “ușurință dusă până la iresponsabilitate”), ca "să nu se spurce" sau “să moară”, ci să-și crească singuri, cu mâna lor, animalele pe care urmează să le taie și să le mănânce: “... Am grăit de multe ori: nu mai mâncați lucruri care nu știți de unde sunt. Mâncați lucruri făcute de voi. Voi vă duceți să cumpărați un miel. Îl vezi că e miel. Dacă te duci să cumperi un vițel, îl vezi că e vițel, dar tu nu știi să nu fi fost dăruit, să nu fi fost hulit. Dacă tu vrei să mănânci, ceea ce mănânci crește tu, cu mâna ta, că altfel te spurci, că altfel mori. O, nu vreți să fiți sfinți! […] Am văzut odată cum a venit din străinătate un puhoi de ciori pe pământ, un stol mare, și eram cu Petru, prietenul Meu. Și au găsit ciorile pe câmp un stârv spurcat și s-au așezat și l-au mâncat. Și Petru zice: „Vai, Doamne, așa mâncare mănâncă ciorile acestea?“. Și am zis: „Așa mănâncă, Petre, căci ciorile sunt ciori“. Și i-am povestit că aceste ciori sunt omenirea de astăzi, care mănâncă ce nu știe, carne și de om, și de cățel, și de pisică, și de șoarece. Atunci au găsit pe câmp acel stârv, dar acum acest stârv e în magazine. Creștine, ține ascuns aceasta, ca să nu se cunoască de lume că voi știți. Și atunci Petru a pus mâna la gură și a plâns cu amar și Eu am spus: „Așa vor ajunge robii Mei“. Am grăit de multe ori: nu mai mâncați lucruri care nu știți de unde sunt. Mâncați lucruri făcute de voi.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 16-4-1975) |
#368
|
|||
|
|||
![]()
Ce mâncare este otrăvitoare?
Aluatul fariseilor și saducheilor, că far vine de la faraon, și sad, de la sadic, de la cheile spânilor, și în orice aluat, oricât ar fi de pur, apare floarea ierbii... și care este floarea ierbii? Zilele omului, neghina, ciuma, lepra, nemulțumirea. Iar nemulțumitului i se ia darul și harul, căci omului necredincios și rău ce se crede faraon și fuge în deșert ca să viseze la iliene cosânzene sulimenizate sperând că o să-și întemeieze o oază prin forțele sale proprii de afacerist ce știe să obțină profit, profit din orice, din orice prilej ieșit înainte în pribegiile sale prin gLume, deci acestui om prost și frumușel nici boii nu-i trag oricât i-ar fi pămîntul de drag. În privința mâncării babele și moșii savanți și științifici, vrăjitorii moderni, care se cred înțelepți vă învață ei ce și cum să mîncați, științific și dialectic, ascultați-i ce limbă au și ce sunete lingvisvistice scot că au limba formată după dex plină de neologisme și arhaisme și glasul meșteșugit căci au fost cu toții la ascuțit limba pe tocilă la ursul din pădure și o să pricepeți ce a vrut să zică sf. Ap. Pavel și la cine și la ce se referea el. Păi se referea la nenea cu eretele pe umărul stâng-drept și la tanti grijania care v-a servit o ceașcă de cafia amară amestechată cu nechezol, îndulcită bine cu zaharină sau zaharoză, ca să vă ghicească apoi în zaț cum o să vă fie norocul în afaceri, anul ăsta și luna asta și săptămâna asta... exact ca la horoscopul scuză mijloacele... și care este scopul horoscopului? Scăparea de horrror... cică, dar cine fuge de dracool dă cu siguranță de tacsu'... adică de tăticool minciunii, iar tăticool minciunii vă învață să credeți că: -e bună curvia, dar num ai un pic, -e bună hoția, dar numai un pic, -e bună acuzătoria, dar numai un pic, -e bună mândria oricît că nu contează -e bună nepăsarea că jean boxează și voi credeți că sunteți creduli nevinovați. Dar cine a mai văzut pe cineva care se dă înțelept și care să bea dintr-un izvor în timp ce îl tulbură de se ridică de pe fundul mării toate spurcăciunile, sau să laude un tablou frumos în timp ce îl scuipă și-l mâzgălește până îl fură curentul neorealist, sau să citescă o carte în timp ce o unge cu slănină ca s-o lingă și s-o mânce toți câinii și-i face urechi de măgar la toate paginile și-i rupe din foi ca să-și facă cornete pentru semințe că între timp se mai uită și la câte un meci... sau se așează la masă ca să mănânce dar fiind prea sătul că și la servici a mâncat una-întruna nu se lasă ci insistă și își stârnește toate poftele cu alcool tare și cu bancuri porcoase și cu femei goale pe tv și muzică desfrânată și dulce ca să viseze frumos la ziua de azi și de mâine la cum va arăta de măreț pe drum sau pe scenă sau pe scaunul șefului, și cum totuși foamea nu vine, atunci bea tărie până varsă și după ce varsă și-și face treburile pe el, amețit și speriat de criză și colaps se tratează superstițios cu aceiași ciorbă de burtă cu murături, murături ca la mama acasă înjurând de mama focului pe găzdoaia căreia i s-a făcut milă de limbric, ca să-și audă apoi în loc de mulțumiri că cică mai bine l-ar fi lăsat să piară că cică n-avea înțeleptul nevoie, că cică el e obijnuit cu greutățile ca un ascet care-și zice... n-oi mai be, n-oi mai be, iar când se trezește din beție întărește cu subânțeles: e n-oi m-ai be!?.. de necaz... firește, și mai că ți se rupe sufletul când îl auzi cum se plînge și cum se miorlăie pe la ușile barurilor ca pisicile de pe acoperișuri ca să-i mai dai și lui ceva de băut, să i se facă cuiva milă și de el... adică joacă extremă la miloagă, sau vârf de lance. Deci cine a mai văzut așa tolomace care se țin mari înțelepte ca unele lingvisviste care își înoadă limba ca să ție ele minte ce să mintă și când văd nodul își amintesc și mint așa de frumos și de supra-realist că până și ele își cred minciunile lor de rămân înnodate pe veci nu numai la limba lor de lemn de prun asezonată coolinar cu jargou miștocăricesc ci și la minte... așa ca un fel de limbă mintoasă a criticilor de artă... artă marțială și joială, adică o dată pe an, că așa posteau fariseii cu superstiț. Marto, Marto, pentru multe te îngrijidoliceștii să furi și să minți, dar un singur lucru trebuiește, și altcineva bine l-a ales... corbul... iar iepârașii, tot iepârași co-conași. Au doară credeai că Iisus a dorit ca așa să asculte pe Tatăl ca făcându-și o echipă de bucătari celebri să-i trimită în gLumea largă să-și deschidă fiecare cea mai bună cantină din oraș, cel mai tare bistrou, și cel mai strălucit restaurant chinezesc unde să servească specialitatea casei, specialitatea românească firește: Ciorba de potroace cu caș-caval, sărm-ăluțe-n foi de min-ciunele cu gog-onele și felul trei gog-oși cu magi-un de m-ure... că doar orice e liber a mânca doar că trebuie să mulțumești... lui Dumnezeu. Deci e clar, la voi s-a prins zvonul ăla, că cică Domnul a dat liber, a dat liber la păcate. Dar vă spun eu vouă, ala care a dat liber e dracool, și numele lui de cod este poarta cea largă și proorocool mincinos! Iar voi sunteți nu fiii lui Avraam așa cum vă pretindeți supărați ci știți voi pe cine aveți voi drept tătictac... sau tătactic. Tictac-tictac și odată boooom! Explodează infinitul saprofitul frumușelaș aș atomic bombon de lapte învelit în staniol, aș păpa. Așa că nemulțumitului o să i se ia și darul și Harul... în sensul că ce-și face omul cu mâna lui dacă nu știe să aibă grijă de clanță... se numește lucru manual de prostie, cartea răstălmicirilor și vrăjitoriilor. Care fiind plină cu păcură amestecată cu pălincă și ochiulhul desfrânat va lua foc și nu se va mai stinge... că arde și sub apă exact cum ard jărăgaiele stomacale după un vin prea acru amestecat cu lichior de vișine sălbatice. Last edited by vsovivi; 17.01.2011 at 11:03:26. |
#369
|
|||
|
|||
![]()
293. Pucioșii propovăduiesc învățăturile mincinoase denunțate de Apostolul Pavel în Epistola Întâia către Timotei (partea I: oprirea de la bucate) (II)
Este un prim semnal al sectarismului care mocnește. Adepților din “poporul Verginicăi” li se inoculează insidios în conștiință convingerea că ei sunt de acum “mai curați” decât alții. Noii “cathari” de la Pucioasa încep să se îngâmfe involuntar la gândul că “ei sunt mai altfel decât ceilalți” care nu respectă rânduielile aduse de Verginica și “se spurcă” în mod conștient, fără prea multe scrupule, neștiind dacă mielul pe care-l mănâncă de la măcelărie sau de la restaurant este cu adevărat miel, sau este câine, dacă vițelul e cu adevărat vițel, sau e mânz de asină. * După moartea Verginicăi (1980) a urmat la conducerea sectei sora sa, lelica Maria. Maria nu a adus nici o modificare majoră în doctrina sectei referitoare la mâncare de carne. Ca și pe vremea Verginicăi, o primă categorie de interdicții viza posturile bisericești, condamnându-se cei care mâncau cu carne “în fiecare zi”: “... Azi lumea nu mai știe nimic, nici că se lasă sec de Paști sau de Crăciun. Azi e de-a valma. Înainte postea lumea toate posturile. Azi toată munca e pentru trup, să-i dea omul trupului ce-i place. S-au făcut trupurile ca butoaiele. Nu se mai știe când e ziua crucii, când e sărbătoare. Azi omul mănâncă în fiecare zi carne. O, fiilor, azi sunt distrus ca atunci când eram pe cruce. Sunt distrus pentru starea lumii de azi.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 19-10-1985) O a doua categorie de interdicții viza mâncărurile zise “necurate”. Ea nu se referea însă la carne ca aliment, ci la curățenie în sensul strict al cuvântului. De aceea nu este interzisă creșterea și consumul porcului, ci hrănirea lui cu murdării, care spurcă în substanță carnea porcului și în acest fel o face “necurată”. Ba chiar se dau și indicații deosebit de scrupuloase privind felul în care să se facă îngrijirea și creșterea porcului, pentru a rămâne bun de consum. De asemenea, nici peștele nu este interzis, dar se introduce ca precauție specială interdicția de a mai mânca “pește mare oceanic”, pe motiv că acesta “se hrănește cu sânge de om”, făcându-se astfel “necurat”: “... Lumea nu știe nimic. Nu sunt primite soroacele cu mâncare de carne și cu băutura satanei. Pentru răposați nu se pune așa ceva. Pentru ei se face mâncare curată, dacă s-ar putea mai mult în posturi. Fiilor, voi să dați pomană la cei săraci, căci bogatul dacă primește duce acasă la porc. Dacă-i place carnea de porc, să crească porcul cu mâncare curată, să poată lua și el cu lingura din mâncarea lui, dar când porcul scapă și mănâncă orice murdărie, citiți ce scrie în sfânta Scriptură. ... Da, tată, nici pește mare din ocean nu dau voie să mănânce la cei din pregătirea Mea, căci peștele se hrănește cu sânge de om. Acolo unde sunt războaie, se amestecă apa cu sângele. În toate apele sunt trupuri de oameni morți.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat29 septembrie 1988) Carnea cumpărată de pe piață este de asemenea interzisă, deoarece nu se știe cu ce și-au hrănit proprietarii animalele pe care le scot acum la vânzare, și cu ce cuvinte grele “le-au blagoslovit și le-au dăruit diavolului“. Surprinzătoare este explicația care se dă aici pentru carnea cu care a fost hrănit Ilie la pârâul Cherit: ea provenea din jertfele făcute de oameni pe vremea aceea pentru Dumnezeu, ca să-L îmbuneze și să îndepărteze seceta nimicitoare. Dumnezeu lua ce i Se dăruia de către oameni, în sensul că îi trimitea pe corbi să ciugulească din carnea ce fusese jertfită și să i-o ducă lui Ilie: “... Decât ar mânca omul carne de pe piață ca să se spurce, mai bine ar mânca pâine cu ceapă. Pe sfântul Ilie îl hrăneam cu hrană din cer, că îi trimiteam corbii și îl hrăneam cu pâine și cu carne, dar era din cer. Atunci se tăiau junci, miei pentru jertfele lui Dumnezeu. Acum nu mai aduce nimeni nici o jertfă și nici viață plăcută lui Dumnezeu nu se mai aduce, și de aceea nu mai e primită nici o jertfă.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat02 ianuarie 1989) În 1990, lelica Maria precizează că hrana trebuie să fie curată , în sensul celor arătate mai înainte (la 29 septembrie 1988 și la 02 ianuarie 1989) – deci inclusiv carnea; altminteri carnea se va face pierzare de suflet pentru cel care o consumă. De asemenea, se reînnoiește avertismentul că peștele necurat (peștele mare de ocean, care mănâncă uneori și trupuri de oameni morți) nu se consumă; așadar, în anul 1990 interdicția de a consuma pește încă nu devenise totală la pucioși: “... Prin această pregătire vreau să te deosebesc de lume, să n-ai nimic legat cu lumea, să-ți fie gândul numai să-L bucuri pe Dumnezeu și pe aproapele, și hrana să-ți fie curată, nu cu boldul cărnii. Carnea e pierzare de suflet. Eu nu M-am hrănit cu carne. Tată, păstrați-vă curați. [...] Eu, pe pământ cât am stat, am hrănit popoarele și pe Mine cu pește. Să știți că nu tot peștele se mănâncă.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 25-12-1990) |
#370
|
|||
|
|||
![]()
Că doar se vede cum tăticool minciunii vă învață mereu să credeți că nu mai e nevoie de ascultare ci că principalul e să mulțumești:
''Mulțumim Doamne că nu mai trebuie să ascultăm și mulțumim că avem baze scripturistice, iată sf. Ap. Pavel a dat liber la orice... că cică suntem oameni liberi... și ca oameni liberi trebuie să ne exercităm credința'' Bine bine, liberi liberi dar păcatul și mândria de ce vă cam ține pe voi robi... iar minciuna și viceversarea și strâmbătatea de ce vă fac vouă casă bună... că ce să mai vorbim de rușinare și nerușinare că au scos ''unii'' fățarnici că cică: -e bună curvia, dar num ai un pic, un pic, -e bună hoția, dar numai un pic, un pic, -e bună acuzătoria și răzbunătoria, dar numai un pic, un pic, -e bună mândria, asta oricît că nu mai contează -e bună nepăsarea că cică jean boxează deci s-a dat liber la obrăznicia de a-l crede pe Dumnezeu un neputincios și un mincinos... și voi credeți ca credulii că doar sunteți niște creduli nevinovați. Și atunci nu ești tu un pic cam prost, numai un pic, un pic? Dar nu este scris oareoare la scriptură cum o să rămâie muți necredincioșii și cum o să ardă până și pâmântul de sub desfrânați și păgâni și păcătoși și mândri și hoți și cei deprinși cu toată păcătuirea și slujirea și închinarea la cel rău și mârșav... Este scris... și e plină scriptura... dar voi credeți că s-a dat liber la hulă din moment ce vedeți că huliți și nu pățiți nimic... Nu s-a dat liber dar vă rabdă o vreme Dumnezeu până se umple prăpastia cu păcatele voastre și atunci vine unul urât și negru pe afară și alb la suflet prinlăuntru și vă ispitește de-l confundați cu Domnul și cădeți exact în prăpastia aia plină... sătulă... Și nu uitați, doar Domnul este Alb la suflet, că restul suntem negrii oricât ni se pare că am fi defapt albi, e vrăjeală, că și șarpele se știe îmbrăca în halat alb, de medic științific, savant de renume mondial, și expert lingvist... care pune în cârlig niște fraiere... sau nu pe eva, dată cu praf de aur a folosit-o drept momeală pentru Adam... dar nu se știe cine pe cine a păcălit, căci defapt, Adam a pus totul la cale, căci el se visa faraon... dar îi lipsea cunoștiințele... și iată înțeleptul savant... care nu a greșit, nu a luat din moment ce femeia i-a dat... deci ce poți să mai zici, e clar, el n-a luat din pom, din moment ce femeia i-a dat lui... așa și vouă... nu voi, ci femeia v-a dat... putere să huliți... dar nu uitați că totul se plătește. Last edited by vsovivi; 17.01.2011 at 14:47:24. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 12:16:34 |
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 30.07.2010 23:36:37 |
un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 22:22:29 |
|