![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Evident atita vreme cit in Roma si in Italia va exista o credinta va exista si o functie episcopala insa nimeni nu poate garanta ca functia episcopala se va numi vesnic "scaunul papal" si ca va pastra aceleasi prerogative.
In lista celor 112 papi (dupa care papalitatea va dispare) din revelatia sfintului Malachy acum numartoarea a ajuns la al 111 -lea . Deci inseamna ca al 112 lea va dizolva papalitatea cu de la sine putere. Revelatia lui mai spune ca Judecata va surveni in timpul acestui ultim papa insa alte revelatii spun ca va surveni in timpul actualului papa iar alte revelatii vobesc despre moartea in exil a unui papa. Alte revelatii mai cunoscute legate de papa sint cea de-a treia profetie de la Fatima (care descrie moartea unui papa impuscat impreuna cu un grup de sustinatori) si revelatia de la Garabandal in care Fecioara spune ca vor mai urma 3 papi (ultimul fiind cel actual) dupa care vine sfirsitul timpului dar nu si al lumii. Ceea ce din moment ce Judecata -sfirsitul timpului survine in timpul ambilor papi (si cel prezent si cel viitor) inseamna ca ori este vorba de unul si acelasi papa ori de inca un papa ales de popor in vreme ce actualul va muri in exil (respins cu temei de popor). |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
Noi nu avem cum sa ne bucuram prosteste de apostazia BC, ci ne pare rau de catolici. Si nici nu avem cum sa ne convertim la BC, adica sa trecem de la har la o adunare care nu mai are har de aproape 1000 de ani. Legat de BC mai am doar un lucru pe care nu mi l-am lamurit: daca BC si ierahii (ma refer la papa si cei din conducerea de varf) stiu ca nu au har si multe erori dogmatice si incearca sa mascheze toate acestea sau daca ei chiar cred ca BC are har, minuni, sfinte moaste si dogma perfecta (infailibila), si nu isi dau seama ca nu e asa, iar ceea ce mai acopera din erori e doar in virtutea acestei neintelegeri. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
"Prima ediție a acestei lucrări a apărut în 1863. De la acea epocă, mari evenimente au avut loc. Puterea vremelnică a Papalității, a cărei apropiată cădere o preziceam în momentul când Napoleon al III-lea se declară pe față în favoarea sa, acea putere a căzut. Nu o putere străină a alungat-o din Roma; Italia însăși este cea care nu-i mai lasă loc. Aceasta va să însemne că ea nu se va mai scula niciodată. " Deci acest "mare" "teolog", "erudit" si "om de stiinta" isi incepe cartea cu o proorocie care nu s-a indeplinit. Vorbim despre un prooroc mincinos, iar ideile lui nici nu merita luate in calcul. La fel cum nu dam atentie nu stiu carei secte care a tot prevestit sfirsitul lumii de vreo 10 ori, la fel nu dam atentie nici nu stiu carui teolog care tot prevesteste caderea institutiei papale, cadere care nu mai are loc. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Nu are cum sa nu cada papalitatea din moment ce pe tot pamintul oamenii i se vor inchina lui Dumnezeu iar insusi Dumnezeu va fi Imparatul a tot pamintul, va fi un singur Dumnezeu si un singur Nume.(Zaharia)
Asta ce inseamna? Inseamna ca va fi o singura religie , altfel nu are cum, decit daca e vb de un cu totul alt pamint fie si alegoric vorbind, iar o singura religie nu se poate face in absenta lui Dumnezeu insusi prezent caci papalitatea sau orice alta religie separata sau alianta nu poate converti intreg pamintul. Iar o religie unica va trebui sa fie ceva nou cu noi reguli mai bune ca sa sa nu repete vechile greseli. Zaharia mai profeteste ca toate popoarele vor porni impotriva Ierusalimului (oare ce or mai avea cu el?) si atunci Dumnezeu se va stradui sa ii piarda ceea ce inseamna ca ele nu fac bine si ca de fapt ar trebui sa fie de partea Ierusalimului sau macar sa protesteze impotriva celor care il ataca. In ce conditii adevarul poate fi iar de partea Ierusalimului? Ce ii va face pe ei sa isi intoarca fata care Cel pe care L-au strapuns? Si sa si plinga pe deasupra regretind amarnic necredinta lor. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Citat:
Dar chiar daca nu ar fi fost scris asta in Apocalipsa, daca un om prevesteste de doua ori acelasi lucru si nu se intimpla, are probleme serioase cu proorocia si nu trebuie ascultat. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
Din anul 751 episcopul Romei nu era doar episcop, avea si o tara. Pana la reunificarea Italiei, cand unificatorii au cucerit (unificat) in 1860 si statul papal, ramanand in posesia Vaticanului doar Roma, care nu a putut fi cucerita din cauza faptului ca Napoleon III a trimis o garnizoana. In 1870, datorita razboiului franco-prusac Franta a retras garnizoana si Roma a fost cucerita si lipita Italiei. Astfel statul papal fusese desfiintat, asa cum scria Vladimir Guettee, papa insusi declarandu-se prizonier in propriul palat. Desi parintele Guettee nu era profet sau prooroc (cum spuneti dvs.), ci simplu teolog, a avut si partial dreptate. Abia in 1929 Mussolini a acordat papei un mic teritoriu din Roma, mai mult simbolic formandu-se un stat, numit Vatican. Despre asta vorbea parintele Guettee, despre desfiintarea statului papal. Chiar mentioneaza ca Roma a inceput sa-si piarda ortodoxia odata cu alierea cu francii (atunci s-a format si statul papal), numind franci pe acei migratori care cucerisera si pe galii din Franta. Despre carte in schimb scrie traducatorul roman la prima editie din 1880 (a urmat a doua editie in 1906): "Din câte lucrări, tratând asemenea subiecte, am avut ocazia a citi, Papalitatea schismatică a eruditului Părinte Vladimir Guettée este fără contrazicere, după părerea mea, tratatul cel mai serios, cel mai savant; căci a aprofundat chestiunea și a descoperit adevăratele cauze ale dezbinării Bisericii; a arătat apoi la fine și mijlocul de a se reuni Bisericile, pentru care scop Biserica se roagă necontenit zi și noapte, zicând: Să ne rugăm Domnului pentru pacea, bunăstarea și unirea tuturor Bisericilor. Această interesantă lucrare este bazată pe Sfânta Scriptură și pe documente autentice, primite de erudiți generalmente recunoscuți ca atare și stimați; nu se vede în ea nici ură, nici pasiune, este o scriere serioasă cu o critică profundă și cu totul imparțială. Această lucrare, în fine, are un caracter istoric." |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Citat:
O părere personală, dar după Sfinții Părinți. Putem auzi o vorbă bună de la un om rău și o vorbă rea de la un om bun, nu contează omul ci vorba. O punem în laboratorul minții și dacă este după Sfinții Părinți și Sfintele Scripturi o primim iar, dacă nu, o respingem, fără a judeca nici pe unul nici pe altul că ar fi buni sau răi după vorbele lor, ci iubindu-i. Îi va judeca Domnul Hristos. Fiind istoric nu avem pretenția de la Vladimir să facă proorocii. Și Sfinții au greșit, toți oamenii greșesc, doar Sfânta Biserică, Trupul Lui Hristos, nu greșește. Ps.115:2. Eu am zis întru uimirea mea: “Tot omul este mincinos!” deci și papa, sau mai ales el pentru că zice (și cine poate crede așa o prostie) că e infailibil. Noi apreciem discuția lui Vladimir teologică și istorică subtilă și foarte folositoare de suflet, cum la papiști nu am găsit, deși o vreme am căutat și prin papism adevărul... nu e, cum nu-l văd nici la postările papiste tip propaganda fide, de altfel și ilegale pe un forum Ortodox. Doar ce a mai păstrat bietul papism din rămășițele vechii Biserici, dar cu mult deformat de patima ambiției instituției papale. De aceea și reproducem textul lui Vladimir care coincide, mai puțin ca profeții, cu realitatea. Citiți nu pe Vladimir ci pe Sf. Ciprian, Augustin și ceilalți, citați de el. Sau și pe aceștia îi anulați pentru că vă arată adevărul? Oricum instituția papală de azi nu este cea originală a Patriarhiei Romei (a Pentarhiei instituite de Biserica Ortodoxă la Sinodul al 4-lea ecumenic în anul 451, înainte deci de a fi uzurpat scaunul Romei, sub puterea armelor, de francii eretici filioquiști), papalitatea e așadar prăbușită din 1014. După cum spun adevăratele proorocii (printre care și a Sfântului Sfințit Mucenic Ipolit, papă al Romei) după Marele Prăpăd, se va aduna al 8-lea Sinod Ecumenic la care vor lua parte toți "creștinii" supraviețuitori (selecționați de Dumnezeu pentru sinceritatea lor) și ortodocșii. Ortodocșii vor dovedi cu Sfintele Scripturi, Sfintele Sinoade Ecumenice 1-7 (și la papiștii rămași în viață) că au dreptate. Deși se vor convinge de adevăr, totuși o ambiție va rămâne pe ei și nu vor vrea să revină la Ortodoxie decât după ce Sfânta Eufimia, hotarul Părinților va repeta minunea de la Sfântul al 4-lea Sinod Ecumenic. Atunci, în sfârșit, scaunul Romei uzurpat de ereticii filioquiști atâta amar de ani va fi din nou ocupat de un patriarh Ortodox, papă al Romei, și va fi o turmă (Biserica Ortodoxă reîntregită în Pentarhie) și un păstor desigur Hristos iar nu papa. Doamne ajută, să sperăm că veți supraviețui și voi și veți putea să vă mântuiți, altminteri n-are cum un om, chiar și el papă, să vă scoată din iad, nici de ar emite miliarde de bule pe cap de papistaș. Ca să râdem un pic, sper că nu vă supărați, Ați cam îmbulinat-o!
__________________
1Ioan 4:1 Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume. SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea" Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici: Fratele Traian Bădărău (Tătăică) Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura. Last edited by ALEXANDRU ANASTASIU; 21.07.2011 at 04:17:17. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
În secolul precedent, Tertullian, primul pãrinte al Bisericii
occidentale, nu profesa o alta. Deºi el nu a fãcut operã specialã despre Bisericã, nu putem citi cãrþile sale ºi în particular aceea pe care o intitula: Despre Prescripþiuni, fãrã a întâlni într-însele pasaje care confirmã doctrina învãþatã ex professo de la sfântul Ciprian. Sfinþitul Augustin totdeauna s-a bucurat, în Biserica occidentalã, de o înaltã autoritate. Geniul sãu incontestabil, ºtiinþa sa, pãtrunderea sa i-au meritat chiar un rang distins, nu numai printre teologi, dar ºi printre filosofi, savanþi ºi literaþi. Operele sale formeazã o colecþie pe cât de considerabilã, pe atât de variatã. Noi ne vom þine în particular de operele în care el a tratat ex professo despre Bisericã, pentru a preciza învãþãtura sa asupra acestui punct. Cea dintâi dintre aceste opere este aceea despre Unitatea Bisericii. El într-însa se exprimã astfel: WLADIMIR GUETTÉE, Papalitatea eretica 10 „Între adversarii noºtri ºi noi 9, se ridicã aceastã chestiune: Unde este Biserica? Este ea la noi sau la ei? Aceastã Bisericã este una; strãmoºii noºtri au numit-o catolicã, pentru a arãta, prin numele sãu chiar, cã ea este completã (per totum). Astfel este într-adevãr sensul cuvântului dupã etimologia sa greacã: cath’olon. Aceastã Bisericã este corpul lui Hristos, dupã acest cuvânt al apostolului: „Pentru corpul Sãu care este Biserica (Colos. I, 24)”. De acolo este evident cã acela care nu face parte din membrele lui Hristos nu poate avea mântuirea creºtinã. Dar, membrele lui Hristos sunt unite prin dragostea unitãþii, ºi prin ea ele aderã la capul lor care este Iisus Hristos. Toate câte ne învãþãm despre Hristos sunt referitoare, sau la cap, sau la corp: capul este Fiul unic al lui Dumnezeu cel viu, Iisus Hristos; el este mântuitorul corpului (Efes. V, 23). El a murit pentru pãcatele noastre ºi a înviat pentru indreptarea noastrã (Rom. IV, 25). Corpul, este Biserica despre care se zice: Pentru ca sã arate cã are o Bisericã glorioasã 10, fãrã patã sau zbârciturã, sau altceva de acest fel (Efes. V, 27). Între donatiºti ºi noi, se ridicã dar aceastã chestiune: Unde este acest corp? Cum sã rãspundem? Cãuta-vom de a face aceasta prin propriile noastre cuvinte, sau prin acelea ale capului acestui corp, Domnul nostru Iisus Hristos? Noi credem cã e mai bine sã cãutãm dezlegarea în cuvintele aceluia care este adevãrul ºi care-ºi cunoaºte bine corpul, pentru cã Domnul cunoaºte pe aceia care sunt ai Lui (2. Timotei, II, 19)”. Biserica este consideratã aici, de sfinþitul Augustin, în generalitatea sa ºi în acelaºi timp în existenþa sa vizibilã. Era vorba într-adevãr de a determina dacã donatiºtii formau sau nu adevãrata Bisericã, Biserica catolicã, corpul lui Hristos. Dacã o asemenea chestiune s-ar ridica astãzi în Biserica romanã, cum sar rezolva ea? Prin papa. Þi se rãspunde: papa este ºeful sau capul Bisericii, centrul de unitate. Dacã nu eºti cu centrul, eºti afarã din Bisericã, eºti eretic, schismatic 11. Aceasta este oare metoda sfinþitului Augustin? Nu. El pleacã de la acest principiu: Biserica este corpul lui Hristos; acest corp are un cap, un ºef. Care este el? Hristos însuºi. Care a fost învãþãtura lui Hristos în privinþa Bisericii? El o expune, ºi printr-aceastã învãþãturã confruntã pe donatiºti. Cât despre doctrina unui ºef vizibil, vicar ºi reprezentant al lui Hristos, ecou al învãþãmântului sãu, despre aceasta sfinþitul Augustin nici mãcar nu face aluziune. Cu toate acestea, aici era tocmai cazul de a o expune. Dacã episcopul Romei s-ar fi bucurat în virtutea dreptului divin de prerogativele ce-ºi atribuie astãzi, sfinþitul Augustin nu avea de zis donatiºtilor decât un cuvânt: Oracolul nostru este la Roma, sã-l ascultãm ºi sã ne supunem deciziei sale. El ar fi putut de asemenea sã le mai zicã: voi nu sunteþi uniþi cu Roma, aºadar voi sunteþi afarã din Bisericã. Sau încã: Centrul catolicitãþii este la Roma; voi v-aþi separat de dânsa, aºadar voi nu sunteþi catolici. 9 Sfinþitul Augustin, Unit. eccl. c. II. 10 Slavitã. 11 Observatia este justa pentru ca papistasii au inlocuit Capul Bisericii, Hristos, cu papa si au transformat Biserica romano-catolica din Biserica lui Hristos in biserica papei. WLADIMIR GUETTÉE, Papalitatea eretica 11 Dar nu, el nu raþioneazã astfel. Biserica catolicã, zice el, este aceea care conservã doctrina revelatã în întregimea sa (per totum cath’olon). Aceastã Bisericã este corpul lui Hristos; Hristos este unicul ei ºef. Sã studiem învãþãtura sa ºi sã vedem dacã voi12 posedaþi doctrina completã sau dacã noi13. Dacã suntem noi cei care o posedãm, noi suntem catolici, noi suntem adevãrata Bisericã, ºi voi, voi sunteþi eretici, voi nu sunteþi membri ai corpului al cãrui cap este Hristos. Va urma cu ªi-ar putea cineva închipui cã sfinþitul Augustin ar fi expus asemenea doctrinã în privinþa Bisericii, dacã, în timpul sãu, teoria papalã ar fi fost cunoscutã?
__________________
1Ioan 4:1 Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume. SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea" Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici: Fratele Traian Bădărău (Tătăică) Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura. |
|
|