Citat:
În prealabil postat de EllaTheodora23
Da, pentru ca libertatea elevilor a adus doar lucruri bune pana acum! Rezultatul: dezastrul numit "Bacalaureat 2011". In mod normal, un copil de liceu ar trebui sa fie in stare sa discearna binele de rau, macar intr'o anumita masura. Dar daca nu pot, atunci asta merita! Libertatea e un privilegiu, nu un drept.
|
1. În mod cert, nu pornim de la aceeasi definitie a libertatii. Eu vorbeam de libertatea data de Dumnezeu, care presupune si libertatea de a-si pastra demnitatea de om. Dar din cele de mai sus, înteleg ca se face o mare confuzie între libertate (care include ordinea) si libertinism (care aduce mult haos, degradare a persoanei umane si multe alte rele).
2. Dezastrul numit "Bacalaureat 2011" se înscrie în categoria dezastrelor programate, (ghici de cine si în ce scop) si aprobate de oameni "cumsecade".
3. Pentru a convinge de necesitatea introducerii si amplificarii unui sistem de supraveghere este nevoie de situatii dezastruoase, care nu de la elevi se trag, ci aparent de la cei responsabili cu organizarea învatamîntului (de fapt, câta putere decizionala au acestia?!) dar, în primul rând, de la cei care lanseaza tot felul de schimbari în rau (lucru evident) si care o fac în scopul idiotizarii maselor, pentru ca acestea sa fie mai usor de supus în noua ordine mondiala ultratehnicizata, fiind vorba de un sistem totalitar, de tip sclavagist, în care cea mai înalta dintre libertati - cea spirituala - va fi încalcata, silind oamenii sa se închine "urîciunii pustiirii", adica antihristului.
4. În mod normal, chiar si un copil mai mic ar trebui sa afle despre Bine (Dumnezeu) si rau (vrajmasul sub diverse forme de manifestare). Chestiune de educatie în familie, dar se pare ca scoala, asa cum este ea (dez)organizata acum, nu face decât sa strice ceea ce cândva numeam "cei 7 ani de acasa". Carentele actualului sistem de învatamînt nu vor putea fi remediate printr-un sistem de supraveghere. Trebuie mers la adevaratele cauze.
5. Libertatea este un dar de la Dumnezeu si nu are dreptul nimeni sa o ia nimanui.
Daca s-a ajuns la astfel de anomalii, acestea nu-si au cauza în lipsa metodelor de control a persoanelor, ci în alte lipsuri, cum ar fi, de exemplu, dispretul fata de om, dispret care provine în mare masura de la aberatia (= tîmpenia) evolutionista. Acolo trebuie lucrat, la conceptia omului despre om si adevarata sa valoare. Acum se vad rezultatele patrunderii credintei de tip evolutionist în toate sectoarele vietii. De la gândirea cea proasta vin rezultatele catastrofale, (tot asa precum pestele de la cap se-mpute) si nu de la absenta cartelelor electronice în scoli si oriunde. Trebuie trezita constiinta omului de la cea mai frageda vîrsta. Copiilor trebuie sa li se explice necesitatea mersului la scoala, (în masura în care aceasta mai merita numele de "scoala"), si despre rostul învatatului, care cu siguranta nu este acela de a vîna - prin orice fel de mijloace - note bune si diplome.