![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
Femeia e chemata sa iubeasca..barbatul nu, e trimis la "alte treburi". Ca de exemplu? |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Deloc interpretabil. Pe Golgota, dintre cei care erau cu Iisus, a urcat doar Sf. Ioan si femeile. Sfantul Ioan era cel care gandea cu inima, ca atare lui i-a fost incredintata femeia, Sfanta Fecioara, sa ii fie mama. Dintre toti barbatii care L-au urmat pe Iisus doar cei nominalizati de El au rezistat sa il urmeze, dar pana la capat doar unul singur. Femeile nici n-au avut nevoie sa fie nominalizate de El ca sa aiba curajul sa Il urmeze. De aceea nedreptatea care se face memoriei lor de catre unii prin afirmatia ca ele nu ar fi ucenice, este inca si mai mare tocmai pentru ca ele L-au urmat pe Domnul tocmai din pura iubire pentru El mai presus de orice frica (ca doar femeile sunt acuzate mereu ca sunt slabe si fricoase, nu?). Iar Domnul a zis ca din aceasta ii va cunoaste pe ucenicii Sai, din iubirea pe care o au fata de ceilalti. Ca atare, dupa dreptate, s-a aratat prima data femeilor care L-au iubit mai mult. Si merita citita Evanghelia apocrifa a Mariei Magdalena in care, in momentul in care ii spune lui Petru ca Domnul i se aratase inviat, acesta riposteaza ca nu se putea arata unei femei inaintea lui. Oamenii au fost cei care nu au putut sa-si deschida inima complet la dreptatea lui Dumnezeu care are un singur criteriu: masura iubirii avuta de fiecare. Insa dreptatea Lui se va face si ca atare discriminarea femeii va inceta.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
2. Nu te mai lua dupa asa zisele "evanghelii" apocrife ca s-ar putea ca impresiile tale eronate sa ia proportii si mai mult. Ca maine parca vad ca ne recomanzi ca reper "evanghelia dupa Iuda". 3. "discrimarea" respectiva care exista in mintea ta va lua sfarsit atunci cand gandirea ta se va schimba. Pana atunci..ea va continua sa existe. In mintea ta. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
2. Am citit deja toate Evangheliile apocrife si nici poveste sa ia ceva proportii. Dimpotriva, sunt unii care zic ca daca Dumnezeu a permis sa ajunga la noi textele canonice inseamna ca a vrut ca noi sa le cunoastem. Deja ce-i canonic intr-o biserica nu-i si in alta, iar despre ce nu-i canonic in nici o Bierica, si eu as putea spune ca daca Dumnezeu a lasat sa ajunga textul la noi este pentru a-l cunoaste. Dar revenind la cele canonice. Sfanta Maria Magdalena merge sa le spuna apostolilor ca a inviat. Apostolii erau inchisi intr-o casa de frica celorlalti evrei. Sfanta Magdalena intra, le spune, ei nu cred, si in aceeasi zi, ceva mai tarziu apare Domnul Iisus in mijlocul lor. Si acolo le spune sa ia Duh Sfant si celor ce vor ierta iertate vor fi etc. Credeti ca Maria Magdalena intre timp plecase din casa? Apostolii stateau acolo inchisi de frica (Biblia o spune) ca apoi sa o dea afara pe Maria Magdalena? Nici un barbat nu face asa ceva in caz de pericol ci dimpotriva, tine si femeia in casa la adapost. Deci sf. Magdalena era cu apostolii cand Iisus a aparut in mijlocul lor. Si cu siguranta si Sf. Fecioara din moment ce fusese data in grija lui Ioan. Asa ca Duhul Sfant a fost promis atat apostolilor barbati cat si femei pentru a ierta pacatele. Si El a coborat in mod concret la Cincizecime unde din nou in casa cu apostolii barbati se aflau si femeile ca atare toti vorbeau in limbi si propovaduiau Cuvantul Domnului asa cum a zis Sf. Petru: nu erau cu must ci Duhul Sfant coborase peste fii si fiice, slujitori si slujitoare. 3. Discriminarea a luat sfarsit in unele biserici protestante si va lua sfarsit pe tot pamantul cand Domnul va termina Judecata Sa de care lumea asta nu va scapa. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Citat:
As fi curioasa sa aflu explicatia adeptilor ideii de femeie-preot, raportata la Fecioara Maria, cea mai indreptatita la o astfel de lucrare, nu? Si totusi, Maica Domnului, cea mai plina de har dintre toti cei prezenti acolo, isi face in continuare slujirea in smerenie, implicandu-se doar in cele potrivite cu randuiala femeilor si a vremii, fara sa fi avut pretentii sacerdotale. Exista vreo relatie intre smerenie si sentimentul de discriminare? Faptul ca Maica Domnului, cea mai plina de har si mai smerita dintre toate fapturile omenesti n-a indraznit sa propuna o revolutie sacerdotala, desi ar fi meritat-o mai mult decat orice alt om, faptul ca, desi plina de Duhul Sfant, cu care ar fi mutat si muntii de prejudecati si conceptii sclavagiste ce i-ar fi stat in cale, nu a indemnat-o la asa ceva, faptul ca nu a format un numar de simpatizante in acest sens care sa sustina ulterior ideea de nediscriminare la altar, faptul ca nici Ea, nici celelalte femei mironosite nu s-au simtit deloc discriminate, ci si-au vazut smerite de slujirea la care le chemase Dumnezeu, simtindu-se onorate de asta, e o chestiune de care se tine cont sau nu in abordarea asta feminista? mersi anticipat. Last edited by delia31; 16.08.2011 at 02:29:37. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Trebuie să scriu (nu mă lasă forumul mai puțin) mai mult decât vreau: NU.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
#7
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Last edited by Adriana3; 16.08.2011 at 09:54:57. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Nervul laringial si viclenia lui Richard Dawkins | flying | Teologie si Stiinta | 88 | 23.09.2011 18:24:40 |
Minciuna si viclenia | maria40 | Generalitati | 68 | 22.06.2011 22:13:56 |
Nu mai raspunde-ti sectantilor | ionut stefan | Secte si culte | 146 | 15.03.2011 09:23:38 |
|